Cursa Rio-Paris: Avionul Air France s-a dezintegrat in aer

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 18 iunie 2009, 14:12 Actualitate | Internaţional

Autopsiile efectuate pe cele 50 de cadavre, descoperite in Atlantic dupa disparitia avionului Air France, indica faptul ca aeronava s-a dezintegrat in aer, relateaza AP. Un purtator de cuvant al echipei de medici care se ocupa de acest caz a declarat ca pe corpurile recuperate au fost descoperite multiple fracturi.

Un cotidian din Sao Paulo scrie ca unele cadavre au fost gasite fara haine. Or, potrivit unui fost anchetator, Jack Casey, in cazul in care un avion se dezintegreaza in aer, la o inaltime de aproximativ 10.500 de metri, hainele sunt pur si simplu smulse.

Un alt expert, Frank Ciacco, a explicat ca, atunci cand un avion cade in apa aproape intact, resturile avionului si cadavrele se rup in bucati mici.

Avionul A330 apartinand companiei Air France, care efectua cursa Rio de Janeiro-Paris, a disparut de pe ecranele radarelor in noaptea de 31 mai spre 1 iunie, cand se afla deasupra Oceanului Atlantic. Aparatul avea 228 de persoane la bord, iar cauzele prabusirii nu au fost elucidate inca.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

11636 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    pacat (Joi, 18 iunie 2009, 15:45)

    Ovidiu [anonim]

    pacat de acei oameni nevinovati... Atac terorist sau un fulger putea dezintegra acel avion in aer?
    • +4 (4 voturi)    
      Nu cred (Joi, 18 iunie 2009, 16:42)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Daca era atac terorist, pana acum cineva il revendica (decat daca au fost ceva servicii secrete, insa asta deja e speculatie).

      "Doar" un fulger iar nu-l putea dezintegra.

      A fost o combinatie de factori: viteza prea mare datorata senzorilor defecti + turbulente + ???.
      • +2 (2 voturi)    
        Viteza (Joi, 18 iunie 2009, 18:32)

        Gigi Cosinus [anonim] i-a raspuns lui gaspy

        Daca ar fi avut viteza mare, ar fi scapat. Problema a fost viteza prea mica, si-a pierdut din portanta si din directie. In acest caz a putut fi afectat de fenomenele meteo violente.
        • +1 (1 vot)    
          Nici viteza mare nu e buna (Vineri, 19 iunie 2009, 6:34)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui Gigi Cosinus

          Daca are viteza prea mare se rupe. La viteza prea mica avionul e facut titirez, pur si simplu pilotul nu mai are control asupra lui si cade.

          In cazul turbulentelor, viteza se reduce in mod normal, tocmai pentru a preintampina ruperea aparatului, dar reducerea vitezei se face in anumite limite.
      • +1 (1 vot)    
        decat <> doar (Joi, 18 iunie 2009, 19:56)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui gaspy

        banuiesc ca ai vrut sa spui "doar daca au fost..."

        la restul (avioane, teroristi, fulgere, etc) nu ma pricep asa ca nu ma bag, dar la gramatica te pot ajuta cu cateva sfaturi :)
        • +1 (1 vot)    
          Mea culpa (Joi, 18 iunie 2009, 22:11)

          gaspy [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

          Ai dreptate - trebuia sa recitesc inainte sa apas pe "Trimite". Tot textul putea fi scris un pic mai coerent.
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate dar..... (Joi, 18 iunie 2009, 20:04)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui gaspy

        dar exista si alta interpretare: daca teroristii au descoperit vreo metoda de a prabusi avioane si au facut acum doar un test? daca ar fi asa, atunci inseamna ca pregatesc un atac masiv pe multe avioane si din cauza asta nu scot o vorba.... daca ar fi asa ar fi groaznic..... ipoteza mea este urmatoarea: au anihilat pe piloti intr-un fel sau altul dar avionul a continuat sa zboare pe pilot automat. la un moment dat au aparut turbulente si pilotul automat s-a decuplat. avionul, fara piloti, s-a prabusit. aceasta ipoteza rezista la tot ce se stie ca s-a intimplat. si asta ar confirma ipoteza atentatului dar ar si prezice ceva rau de tot in viitor.....
        • +1 (1 vot)    
          imaginatie (Vineri, 19 iunie 2009, 3:21)

          SM [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          bogata imaginatie poti avea. serios vorbesc.
  • -3 (5 voturi)    
    truism (Joi, 18 iunie 2009, 15:55)

    io [anonim]

    pai unde naiba sa se dezintegreze? sub apa????
    si daca se dezintegra la contactul cu apa, tot in mediu emers s-ar fi produs nenorocirea...

    eu credeam ca ancheta va arata cauzele dezintegrarii, nu locul in care ea s-a produs...
    • +3 (3 voturi)    
      E un pas important (Joi, 18 iunie 2009, 16:46)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui io

      Daca s-a dezintegrat in aer si nu la impactul cu apa, inseamna ca a fost supus unor forte extrem de mari, care l-au rupt in bucati.

      Doar conditiile meteo nu puteau face asta, mai ales ca mai era un avion pe acelasi traseu care a trecut prin zona 10 minute dupa ei si nu au avut niciun fel de probleme (turbulente, dar nimic iesit din comun).
      • +1 (3 voturi)    
        informeaza-te priam oara (Joi, 18 iunie 2009, 17:13)

        alexa [anonim] i-a raspuns lui gaspy

        cum nimic iesit din comun!daca sensorii nu mai funcitonau, a intrat pe pilot manual, imposibil de manevrat in conditii de vant care batea cu o putere de peste 160 km/h din mai multe directii, asa zis vant foarfeca...avionul in conditii de furtuna trebuie sa-si regleze viteza sa nu fie nici prea incet ca pica nici prea tare ca se dezmembreaza,ceea ce probabil s-a intamplat.
        sa nu uitam ca pe aceeasi ruta a fost o cursa lufthansa care s-a intors inapoi din cauza turbulentelor care auf fost atat de violente incat au fost raniti in avion si anume cei care nu au avut centura..deci.........
        • +2 (2 voturi)    
          Citeste ce am scris (Joi, 18 iunie 2009, 17:38)

          gaspy [utilizator] i-a raspuns lui alexa

          Am zis ca "doar conditiile meteo" nu-l puteau face bucati. Avioanele astea sunt proiectate pentru genul ala de turbulente.

          Pe de alta parte, tot eu am raspuns la un alt comentariu, ceva mai sus "a fost o combinatie de factori: viteza prea mare datorata senzorilor defecti + turbulente + ???"

          Deci da, ai dreptate si amandoi am zis acelasi lucru :)
      • +2 (2 voturi)    
        Avionul celalalt (Joi, 18 iunie 2009, 17:48)

        gaspy [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

        Avionul care a trecut prin aceiasi zona cu cursa Air France era un Airbus A340 apartinand de Iberia air - nu ii gasesc insa numarul zborului.... (zborul Air France era AF332)
  • +5 (5 voturi)    
    ciudat (Joi, 18 iunie 2009, 16:11)

    Walrus [anonim]

    Nu stiu de ce nimeni nu pune problema unei greseli miltare. Se pare ca in zona sunt frecvente exercitii militare. Am citit de cazuri in care piloti au declarat cu stupoare ca erau sa fie tinta unor rachete in zone unde nimic nu era de semnalat. Pur si simplu militarii nu anunta autoritatile civile de exercitiile lor. Anumite lucruri ciudata in acest ca intaresc acasta ipoteza. Ca de exemplu negasirea avionului desi au declarat ca primisera semnale.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu au fost gasite arsuri (Joi, 18 iunie 2009, 16:50)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Walrus

      Ce zici tu e foarte plauzibil - a fost acum cativa ani un accident provocat de ucrainienii care au doborat "din greseala" un avion de pasageri rusesc (68 de morti).

      In cazul asta insa nu s-au gasit urme de arsuri pe fuzelaj sau pe cadavre care sa arate o explozie sau incendiu.
  • 0 (6 voturi)    
    sursa ! (Joi, 18 iunie 2009, 16:23)

    dan [anonim]

    macar trebuia sa aveti bunul simt sa mentionati sursa: http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2009/06/18/01016-20090618ARTFIG00020-af-447-la-these-de-la-dislocation-en-vol-renforcee-.php
    • +2 (2 voturi)    
      +bunul simt de a citi (Joi, 18 iunie 2009, 16:39)

      I [utilizator] i-a raspuns lui dan

      "dezintegrat in aer, relateaza AP"
  • +3 (3 voturi)    
    atentie (Joi, 18 iunie 2009, 16:29)

    diana [anonim]

    sursa citata este AP, agentia pe care o citeaza si Le FIgaro; Selon un expert médico-légal brésilien, cité mercredi soir par Associated Press, ce constat appuie la thèse de la dislocation de l'appareil en vol.
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Joi, 18 iunie 2009, 22:51)

    calin [anonim]

    Poate ceva extraterestri? Din cate am citit eu aici s-a dezintegrat la 10.000 de metri... Oare a putut cineva sa traga de la sol o astfel de racheta care sa ajunga cu precizie la 10.000 metri altitudine si sa-si atinga tinta?
    Despre avioane din aer care sa il fi doborat nu cred ca se poate produce o eroare chiar atat de mare zic eu...
    • 0 (0 voturi)    
      Garry Powers iti spune ceva? (Vineri, 19 iunie 2009, 17:22)

      militarimea [anonim] i-a raspuns lui calin

      A fost pilotul avionului american de spionaj de tip U2 pe care rusii l-au doborat pe data de 1 Mai 1960 la 20 km altitudine cu o racheta. In plus si-au mai nimicit si o masina MIG-19 (pilot Sergei Savronov), una din cele doua cu misiunea de a-l nimeri din zbor. Deci se poate.
      Cu cat vor tine mai mult speculatiile si parerile contradictorii ale expertilor, cu atat mai probabila devine versiunea unei greseli militare mentionate mai sus. Ca in cazul din largul coastei de la New-York cand cursa TWA 17. iulie 1996 a fost lovita de o racheta "scapata" la manevre ale fortelor navale in regiune (adresa ciudata: http://www.christusrex.org/www2/news-old/11-96/gw11-9-96.html, insa orice urma pare sa fi disparut din listele accidentelor aviatice). Sau cursa Itavia-870 de la 27. iunie 1980 (http://de.wikipedia.org/wiki/Flugzeugabsturz_von_Ustica) cu toate implicatiile intr-un stat de macaroane, nici macar bananier.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri