Vladimir Voronin: Uniunea Europeana a esuat in a struni indivizi scapati de sub control ca Traian Basescu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 24 mai 2009, 18:24 Actualitate | Internaţional

Vladimir Voronin
Foto: AGERPRES
Liderul comunist de la Chisinau aflat la final de mandat, Vladimir Voronin, a cerut, din nou, Uniunii Europene, sa ia masuri impotriva politicienilor romani "responsabili pentru revoltele antiguvernamentale de luna trecuta din capitala Moldovei". Vladimir Voronin considera ca UE a esuat in a struni "indivizi scapati de sub control precum Traian Basescu".

"De ce structurile europene nu ii pun la punct pe politicienii romani?", a afirmat Voronin, intr-un interviu acordat Ria Novosti.

"Noi avem relatii bune cu Uniunea Europeana, iar acum lucram la un nou plan de dezvoltare a relatiilor dintre noi. Noi credem ca Uniunea Europeana ar trebui sa ii puna la punct pe acesti oficiali recalcitranti, indiferent de pozitia si statutul lor", a incheiat Vladimir Voronin.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4067 vizualizari

  • +1 (27 voturi)    
    Masurile (Duminică, 24 mai 2009, 18:32)

    Lucian_Mares [utilizator]

    nu sunt greu de luat: boc are 1,50 cu tot cu par, basescu n-are par... jegul comunist turba ca nu-i iese jocul si improasca cu muci spre UE, noroc ca nu-l baga nimeni in seama.Mi-e sila de Basescu, dar o intrebare tot as avea: despre care " control " e vorba in propozitie? Nu cumva confunda ramolitul UE cu URSS?
  • +24 (36 voturi)    
    bs (Duminică, 24 mai 2009, 18:34)

    un_crestin_ortodox [anonim]

    Voronin asta... cat tupeu pe el..  Basarabia e pamant romanesc la fel ca si Bucurestiul. in momentrul de fata e sub ocupatie militara sovietic. un rau ca Prutul nu o sa separe un popor.
    • +17 (25 voturi)    
      E o onoare pentru Base sa fie injurat de .. (Duminică, 24 mai 2009, 18:57)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui un_crestin_ortodox

      ..jegul asta de militian sovietic ! Voronin e doar un tradator de care e plina Moldova...
  • +27 (29 voturi)    
    nu inteleg (Duminică, 24 mai 2009, 18:37)

    mikutzoo [anonim]

    de ce trebuie sa bagam astfel de oameni in seama, care se dau mari moldoveni, cand de fapt sunt lacheii moscovei, anti europeni, rebuturi istorice , care traiesc inca in epoca lui Stalin.
    • +11 (11 voturi)    
      unul ca asta ne-ar da pe mana Kazahstanului (Duminică, 24 mai 2009, 21:33)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui mikutzoo

      ..doar sa ii fie lui bine ! e atat de simplu sa faci politica doar pentru buzunarul propriu ...
  • +31 (37 voturi)    
    Raspuns (Duminică, 24 mai 2009, 18:40)

    eu [anonim]

    UE nu il pune la punct pe Basesc (sau orice alt politician care isi exprima o opinie) pentru ca in UE exista liberate de opinie - cine vorbeste nu este impuscat, inchis.
    Insa e putin probabil ca acest comunist sa inteleaga asta. Cat despre relatiile de pretenie cu UE, s-o lase mai moale. De ce ar vrea UE sa fie prietena cu o tzara comunista, inapoiata, controlata de o mana de oameni, corupta, unde oamenii sunt pedepsiti pentru ca gandesc, vorbesc, scriu?
  • +24 (28 voturi)    
    Inteleg (Duminică, 24 mai 2009, 18:43)

    ion [anonim]

    Inteleg ca opozitia din RM se tine tare si vrea alegeri anticipate. Le urez sa fie uniti ca pana acum si va fi bine pentru toti ! Aratati ca ii reprezentati pe cetatenii din RM. Succes!
  • +24 (26 voturi)    
    vai de el!!! (Duminică, 24 mai 2009, 18:44)

    cineva [anonim]

    moldova nu va rezista mult..................
    voronin stie asta!!!!!!!!!!!
  • +19 (27 voturi)    
    ... (Duminică, 24 mai 2009, 18:44)

    bla [anonim]

    sunt ultima pers de pe lume care sa fie fan base, dar pt neadevarul si impertinenta de care a dat dovada voronin cu afirmatia asta merita una-n moaca
    • +1 (1 vot)    
      Doar atît? (Marţi, 26 mai 2009, 20:27)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui bla

      Tratamentul pe care îl merita sinistrul ipochimen numit Voronin este cel pe care Vodã Tepes îl aplica în astfel de cazuri. Bun ar fi acum un Vodã tepes, ca sa se ocupe - în stilul sãu inconfundabil - nu doar de javra penalã de Voronin, ci si de rusofilii care posteaza aici...
  • +20 (24 voturi)    
    tavarasul neo-comunist (Duminică, 24 mai 2009, 18:48)

    neo [anonim]

    si rusofon ca nu te cheam Vasile ci Vladimir ...
    istoria spune ca orice dictator sfarseste "URAT "
    si se repeta fara exceptii aceasta regula!!!!
    • +9 (13 voturi)    
      dar tot istoria (Duminică, 24 mai 2009, 19:14)

      adi [anonim] i-a raspuns lui neo

      dar tot istoria ne spune ca dupa sfarsitul dictatorului, ramna increngaturile sistemului ( v Rev '89)
  • +11 (15 voturi)    
    Daca ... (Duminică, 24 mai 2009, 18:51)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    ... UE ar fi fost ca CSI, unde Rusia ii urecheshte la propriu pe leaderii republicilor subjugate daca misca in front, probabil s-ar fi intamplat si in cazul lui Basescu asa ceva.

    Ratiunea acestor cuvinte ale lui Cioronin ("Vornin" inseamna cioroi in ruseste, cautati in dictionar) sta in mentalitatea comunista de care nu se va dezice niciodata: teroare si pedeapsa pentru orice, incapacitatea de a intelege notiunea de "democratie" si parteneriat egal.
  • -17 (23 voturi)    
    Tov (Duminică, 24 mai 2009, 18:59)

    Gigi [anonim]

    Tov-ul are dreptate aici: Basescu e cam scapat de sub control de multisor. Si noi l-am scapat definitiv de sub control si ne putem astepta la orice! Mai bun ar fi lingaul Boc: e mult mai docil.
    • -2 (14 voturi)    
      Ai si tu dreptate (Duminică, 24 mai 2009, 20:25)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Basescu face politica pe cont propriu, ca si Berlusconi, adica pe langa politica UE. Ceea ce nu realizeaza tov.Voronin, e ca UE nu-i poate baga pumnul in gura lui Basescu. Principiile democratiei sunt tare departe de puterea lui de intelegere. Vad ca fanii lui Base ti-au dat minus-uri, plus-ul e de la mine.
      • +11 (13 voturi)    
        Nu sunt fan Base, dar tot i-am dat "-" (Duminică, 24 mai 2009, 22:13)

        adik [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        I-am dat "-" pentru "lingaul de Boc".
        Cand nu ai argumente, jignesti. Asa faceau si comunistii pe vremuri. Ascundeau lipsa neuronilor prin agresivitate.
        Asa ca pentru asta i-am dat minus. Pentru IQ negativ.
    • +3 (5 voturi)    
      unde a gresit Basescu? (Luni, 25 mai 2009, 6:43)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      unde a gresit Basescu in legatura cu demonstratiile de la Chisinau? Sa inteleg ca trebuia sa fie de acord cu ce s-a intamplat acolo?
  • +14 (18 voturi)    
    DEla Nistru pina la Tisa (Duminică, 24 mai 2009, 19:07)

    Lucianmotzul [anonim]

    Asta este Romnaia mai imbecilule de comunist aservir rusilor; ma Vladimir tu vei termina rau ,oricum aceasta Moldova pe care ne-au furato rusii va fi a Romaniei cit de curind,roata istoriei va calca in picioare pe acesti netrebnici care v_ati batut joc de poporul roman de dincolo de prut ,criminalule in frunte cu Stalin si Lenin care sint la lada de gunoi a istoriei ,acolo vei fi si tu mai Voronin cap patrat si prost ,prost ,tare prost.
  • +13 (17 voturi)    
    slugoi bolsevic (Duminică, 24 mai 2009, 19:07)

    gurka [anonim]

    aceasta iuda sovietica mai indrazneste sa deschida gura. is curios in ce limba le-o fi spus, ca de romana nu a auzit.
  • +15 (21 voturi)    
    cine-l critica pe Basescu (Duminică, 24 mai 2009, 19:07)

    suca [anonim]

    Vornin, geoana, voiculescu, anonescu, iliescu, vadim...
    companie selecta.
    Macar de-l critica unu care n-are legatura cu comunismul. :)
  • +15 (19 voturi)    
    Aliosa Voronin (Duminică, 24 mai 2009, 19:19)

    elis [anonim]

    cel care ar trebui pus la punct esti tu KGB-istule.Cat e Rusia de mare nu ti gasesti un loc sa scape Moldova de tine?Ca si Iliescu nostru ai nenorocit poporul cu tezele tale comuniste.Basescu (nu sunt fan) dar e singurul care a avut curajul de a starni musuroiul de comunisti dela Chisinau.
  • -15 (25 voturi)    
    Corect (Duminică, 24 mai 2009, 19:39)

    Daniel [anonim]

    Vladimir Voronin are dreptate. In plus, pe langa Basescu mai exista cativa exaltati nationalisti-ortodocsi cu o pasarica paranoica - "Romania Mare" - care le freamata in cap si care ar trebui sa se mai calmeze.
    • -12 (22 voturi)    
      catastrofa numita Basescu (Duminică, 24 mai 2009, 20:44)

      dion [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Basescu este o catastrofa pentru relatiile externe ale Romaniei. A distrus tot ca un nemernic, n-a construit nimic, Romania este mai izolata si hulita acum de catre toti vecinii nostri cum n-a fost niciodata in istorie. Relatiile cu Ungaria, Serbia, Bulgaria, Ucraina, Rusia sunt la stadiul de avarie. De relatiile cu Moldova nici nu mai vorbesc.

      Demolatorul inconstient, intrigantul infam, cabotinul libidinos care este Basescu a crezut ca daca se gudura ca o potaie si se umileste ca o prostituata pe la Bruxelles si Washington, cu hahaieli si dat din manutza va fi bagat in seama de cei mari. A gafat monumental si aici, Romania este astazi tratata ca o Frusina handicapata, ca o tara de slugi jegoase, de inculti si fuduli retardati. Si asta este in proportie de 75% "opera" lui Basescu.

      Asa ca, de data asta, palaria jos in fata lui Vladimir! Voronin demonstreaza ca are sange in vine cand spune cu glas tare, fara scalambaieli si caterinca de derbedeu (care este specialitatea piratului chior de pe Dambovita):

      "Noi credem ca Uniunea Europeana ar trebui sa ii puna la punct pe acesti oficiali recalcitranti" ... "indivizi scapati de sub control precum Traian Basescu"

      Asa este, ai mare dreptate, Vladimire!
      • +10 (18 voturi)    
        De unde ai aparut, KGB-istule? (Duminică, 24 mai 2009, 21:05)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui dion

        Confunzi UE cu CIS, ca si mentorul tau, Cioroiul tradator. Daca nu stii, romanul are o vorba: cine se aseamana, se aduna. Daca, nu-ti convine in Romania, pleaca dracului la Chisinau, tradatiorule!
      • +9 (17 voturi)    
        NOI si VOI (Duminică, 24 mai 2009, 21:16)

        Doctoru de Cap [anonim] i-a raspuns lui dion

        Domnule Dion.Faceti spume la gura si incerc sa-mi dau seama daca este din cauza unei crize de epilepsiei,prostiei sau poate o alta boala nedescoperita la ora actuala.Cazul este de analizat domnule Dion.Va promit ca veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil....stati linistit, nu este epilepsie!
        Apropo,care "Noi"?
      • +7 (9 voturi)    
        canalie! (Duminică, 24 mai 2009, 22:40)

        popeye [anonim] i-a raspuns lui dion

        Asa dioane,o canalie platita ca tine,scrie exact aia ceea ce îi poruncesc stapânii.Jeguri ca tine ling mâna(si altceva decât doar o mâna!)celui care îi da si lui un oscior de ros,nu conteaza ca e kgb-ul,pnl.psd,udmr sau o lichea ca voiculescu sau voronin.Dar grohaituri din astea ca ale tale amestecate cu venin,noroi,excremente si vomitat nu fac altceva decât sa creasca popularitatea lui Basescu si la toamna oricum va fi reales.Vai ce o sa mai crape unii de ciuda si ura neputincioasa.Iar voronin-ul tau pe care îl adori poate sa-si caute un refugiu undeva în rusia lui de c*c*t.poti sa-i transmiti asta!
  • +8 (12 voturi)    
    De la Hora la Kazacioc ! (Duminică, 24 mai 2009, 19:39)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Tradand, tara,neamul sangele latin. Lasa hora simbolul unirii ( de care cu parere de rau si noi am cam uitat). Kamarad Gheneral Vladimir invatat cu fraiele sovietice staliniste, cu cizme in curtea cazarmii ,propulsat la fiecare sut pe scara ierarhica pentru un pumn de ruble nici macar de argint ,Iuda prefera Kazaciocul unde ai libertatea sa-ti tragi singur suturi in sparanta visului de a deveni erou Moscovit.Vreau sa cred ca si rusii s-au cam saturat de tradatori si a sponsoriza incompetenta.Gazul rusesc nefiind vesnic.Ateismul sau este pe terminate.Pedeapsa divina este la fel de sigura ca moartea.In timp ce oamenii de omenie asteapta reinvierea si lumina, cei asemeni lui vor plati cel putin cu oprobiul connationalilor si al istoriei! Au cazut satrapi,tirani,dictatori care au calcat in sange pana la glezne.Trecerea sa in nefiinta este o salvare.Un sfarsit ca a lui Irod i se potriveste la fel de negru ca inima sa.Sufletul l-a pierdut de mult. Poate o strabunica a cunoscut binefacerile lui Timur Lenk.(Timur cel schiop.). La fel de schioapa e memoria sa genetica.DDD
  • +6 (12 voturi)    
    exact! (Duminică, 24 mai 2009, 20:03)

    popeye [anonim]

    Exact asa vorbeau si comunistii din RDG în preajma caderii comunismului în tara lor fantoma;de ce comunitatea internationala nu îi "urecheaza" pe RFG-isti,de ce se permit atitudini anti-rdg-iste,deoarece rdg-ul este un stat ca oricare alt stat,care nu are nimic de a face cu RFG-ul,care e un stat imperialist,urmas direct al nazistilor etc.etc.etc. tot aceleasi aberatii ca acum la cioronin.Si uite ca la putin timp de atunci rdg-ul a raposat iar populatia care chipurile nu voia sa aiba nimic de a face cu RFG-ul a cerut unificarea cât mai rapida a statului lor fantoma cu bogata RFG.Hmmm,oare asta îi da fiori lui cioronin?De aia o fi croncanind pe limba bolsevica atâta cioara asta renegata?I-o fi frica si ei ca stie în strafundul sufletului sau de jeg rusificat ca de ceea ce ti-e cel mai mjult frica de aia nu scapi!
  • +4 (8 voturi)    
    pt. patrioti (Duminică, 24 mai 2009, 20:33)

    romanul [anonim]

    Traduceti articole din alte limbi in wikipedia romaneasca, Voronin nu are una in limba moldoveneasca. Ma adresez romanilor plecati in afara, care traduc cu usurinta din tara in car au emigrat. Generatiile trecute au luptat pt. Basarabia, noua ni se cere ceva mult mai simplu.
    • +4 (10 voturi)    
      Pai nu e mare lucru (Duminică, 24 mai 2009, 21:10)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui romanul

      am gasit ceva despre Voronin pe Wikipedia in germana: e dintr-o familie de moldoveni, numele rus il are de la tatal vitreg.Educatie: industrie alimentara , stiinte sociale si apoi Academia ministerului de externe URSS. Ajunge pana la gradul de general-maior in armata, parlamentar al Republicii Sovietice Moldova. Ales presedinte in 2001 dupa Lucinschi, isi exprima dorinta pentru o stransa cooperare cu Rusia recunoaste limba rusa ca a doua limba oficiala.Are discurs electoral : lupta anticoruptie, calmarea conflictului din Transnistria, impotriva privatizarii, vrea sa duca Moldova in Uniunea Rusia-Belarus. Este reales in 2005.
      Asta e o versiune prescurtata. In concluzie : un comunist puternic pro-rus, iar cei ce l-au votat evident il urmeaza.
    • +5 (7 voturi)    
      Populatia Moldovei (Duminică, 24 mai 2009, 22:01)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui romanul

      este alcatuita in proportie de 69,6% din moldoveni(romani)-dupa Wikipedia. Intrebare: cine i-a votat pe comunisti si i-a mentinut la putere?
      • +9 (9 voturi)    
        pai? (Duminică, 24 mai 2009, 22:10)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        si pe Ceausescu cine il vota? Voronin e un catel al Rusiei. N-ati vazut ce a sarit si Rusia de cur in sus?
        • +3 (7 voturi)    
          Au avut observatori OSCE (Duminică, 24 mai 2009, 22:14)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          la alegeri. Astia ce ma-sa au pazit?
      • +2 (2 voturi)    
        despre moldovenii din Moldova (Luni, 25 mai 2009, 0:07)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Din nefericire, o buna parte din moldovenii din Moldova nu se considera romani si sunt impotriva unirii (chiar mai mult de jumatate, s-ar parea). Un discurs antiroman de genul celui practicat de Voronin atrage voturile acestei categorii.

        Pe de alta parte, am inteles ca sunt si destui rusi care voteaza cu opozitia, si nu pentru apropierea de Romania, ci pentru a scapa de mafia Partidului Comunist.
  • +7 (13 voturi)    
    ce tupeu pe corcitura de Voronin (Duminică, 24 mai 2009, 21:05)

    ghstefan [anonim]

    Ce tupeu pe corcitura astaa de Voronin. Nu stiu cum il suporta ma-sa care e romanca. Daca ar fi tinut cat de cat la poporul ei ar trebui acum sa regrete ca l-a nascut. Dintr-o romanca si un un ocupant rus al tarii ei a iesit corcitura asta schizofrena de Voronin.
  • +10 (10 voturi)    
    . (Duminică, 24 mai 2009, 21:39)

    Mda [anonim]

    asta e ca chavez cu obama :)
  • +4 (4 voturi)    
    Moldova... (Duminică, 24 mai 2009, 22:43)

    florin [anonim]

    ..nu reprezinta nimic pentru UE - este simplul adevar. Depinde prea mult de mama Rusie si niciodata nu isi va gasi locul in UE, oricat de prietena ar fi cu Romania. Asa ca idiotul de Voronin sa ne mai lase cu nevoie lui de libertate de exprimare catre Europa si sa dea voie adevaratelor voci care striga dupa libertate de vorbeasca.
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Duminică, 24 mai 2009, 22:46)

    ciprian [anonim]

    personal cred ca in urmatorii 10 ani Basarabia se va uni cu Romania. Cam astea sunt semnalele pe care le citesc printre randuri. Mai ramane de negociat situatia Transnistriei si cartile sunt facute...
  • -3 (7 voturi)    
    absolut (Duminică, 24 mai 2009, 23:13)

    dedeiu [anonim]

    Toti din PNL sunt de acord cu Voronim, aceasta situatuie neavand scuze ca cele mai de jos.
    • 0 (0 voturi)    
      tocmai m-ai convins... (Marţi, 26 mai 2009, 20:33)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      m-ai convins sa nu votez niciodata pnl-ul. are el basescu destule lacume, si chiar mari, dar cei care sunt pe aceiasi "lungime de unda" cu javrea de voronin nu vor avea votul meu. repet, niciodata.
  • +4 (4 voturi)    
    VLADIMIR AI ADUS COREEA DE SUD IN EUROPA (Duminică, 24 mai 2009, 23:22)

    mitica [anonim]

    Limbajul golanesc sub urban, al personajului Voronin, si duritatea cu care isi apara interesele personale, vadit capitaliste .... si nicidecum comuniste, (trebuia sa fie sarac si curat, dar nu este doar bogat si atat) dovedesc ca sub umbrela comunista este creat un sistem statal banditesc chiar mafiot pe care slugoii din Chisinau l-au aparat cu arma in mana.
    Ucigasii de copii unde sunt Volodea ????
    Se ascund cumva sub pulpanele mantiei comuniste purtate de liderul comunistilor moldoveni, Ucigasii de copii moldoveni in fapt rusi/ rusofoni / tradatori de neam.
  • +1 (1 vot)    
    Anschluss (Duminică, 24 mai 2009, 23:32)

    Luca [anonim]

    Anschluss....fara referinte la nazism. Doar la notiune...
  • 0 (0 voturi)    
    Tatucul si selectia (Luni, 25 mai 2009, 11:25)

    Beria [anonim]

    Cum a putut selecta KGB asa un prezident ? Candva erau mai exigenti ! Oare nu s-au inscris prea multi candidati ? Greu de strunit ! Greu !
    • 0 (0 voturi)    
      felicitari!!! (Marţi, 26 mai 2009, 20:34)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui Beria

      Uite unul care a sesizat un aspect foarte interesant / important al problemei...
  • 0 (0 voturi)    
    ha (Marţi, 26 mai 2009, 1:23)

    haiducu [anonim]

    hahahahaha...
    trebuia sa rad, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    N-a inteles din realitate nimic (Marţi, 26 mai 2009, 1:43)

    Soroceanu [anonim]

    Ce sanse ar fi avut Erich Honecker, daca s-ar fi plins la Strassburg sau Bruxeles, ca Republica Federala organizeaza sau incurajeaza demonstratiile de masa anticomuniste din fosta RDG? Nici una! fiindca toata lumea stia ca demonstratiile acelea erau expesia nemultumirii populare impotriva unui regim abuziv si incapabil sa asigure aspiratiile de prosperitate a populatiei. Singura "vina" care se putea imputa RFGului era doar ca era un model cu mult mai atractiv decat ceia ce putea oferi RDGul. Daca Honecker ar fi reusit sa sigure un standard de viata mai bun decat cel din RFG, n-ar maifi avut loc nici o demonstratie, sau ar fi avut.. dar in RFG. Deci, daca Voronin n-ar fi fost comunist, daca ar fi reusit sa puna capat separatismului si sa asigure un standard de viata cat de cat mai bun, n-ar mai fi avut loc nici la el nici-o demonstratie si nici anticipatele. Pur si simplu lumea nu mai vrea un presedinte si unguvern care in afara de stagnare n-au reusit nimic! Nenorocirea vine insa si dela partidele de opozitie, incapabile sa se uneasca intrun front comun anticomunist, sa zicem un FSN moldovenesc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă