VIDEO Politistii din Moscova au arestat activisti participanti la un mars al homosexualilor

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 mai 2009, 14:01 Actualitate | Internaţional

Fortele de ordine au arestat cel putin 20 de persoane care participau la un mars al homosexualilor la Moscova, informeaza BBC. Demonstratia a fost organizata sambata, pentru a coincide cu finala concursului Eurovision, desfasurat in capitala Federatiei Ruse.

Mai multe zeci de persoane s-au adunat langa o universitate din Moscova, desi autoritatile nu au permis desfasurarea manifestatiei. Cativa dintre demonstranti, intre care activistul britanic Peter Tatchell, au fost arestati. In timp ce era dus de politisti spre o duba, Tatchell a strigat ca actiunea fortelor de ordine"arata ca rusii nu sunt liberi".

Activistii au fluturat steaguri si au strigat lozinci prin care  solicitau drepturi egale si condamnau tratamentul la care sunt supusi homosexualii si lesbienele din Rusia.
In cursul diminetii, manifestantii la o demonstratie a nationalistilor si a gruparilor religioase au fost lasati de politie sa defileze prin Moscova.

BBC precizeaza ca in ultimii ani s-au inregistrat mai multe atacuri impotriva membrilor comunitatii gay din Rusia. Primarul Moscovei, Iuri Luskov, a declarat ca demonstratiile homosexualilor sunt "satanice".



Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

970 vizualizari

  • +5 (25 voturi)    
    Diferenta dintre Rusia si Romania (Sâmbătă, 16 mai 2009, 14:13)

    Musculin [utilizator]

    Macar in Romania se pot organiza astfel de parade, cu toata impotrivirea membrilor unor miscari ultranationaliste si ai unor grupari religioase.

    Asta arata ca Romania, cu multele ei pacate cu tot, e incomparabil mai democratica decat Rusia.
    • 0 (20 voturi)    
      Esti de acord cu homosexualitatea? (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:10)

      Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui Musculin

      Esti de acord cu homosexualitatea?

      Eu nu sunt de acord ca homosexualitatea sa fie legalizata şi foarte bine le-a făcut dacă poliţişti rusi le-au tras câteva bastoane pe spinare celor care demonstrau ilegal.

      In acelaşi timp nu ma interesează ce face fiecare in patul lui însă minorităţile sexuale si-au luat lumea in cap prea mult.
      • -2 (8 voturi)    
        Democratia NU e dictatura majoritatii (Duminică, 17 mai 2009, 3:08)

        Musculin [utilizator] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

        Intr-o societate democratica fiecare cetatean are dreptul sa manifesteze pasnic pentru ceea ce crede de cuviinta.

        Ceilalti cetateni sau societatea in ansamblul ei nu trebuie sa fie neaparat de acord cu motivele pentru care un cetatean alege sa manifesteze, ci sa accepte ca e dreptul acestuia de a manifesta pasnic.

        Toleranta nu inseamna acceptarea lucrurilor cu care esti de acord - asta ar fi un nonsens - ci acceptarea lucrurilor cu care NU esti de acord dar care nu te afecteaza cu nimic.

        Intr-o societate democratica fiecare individ conteaza, cu calitati si defecte, cu vicii si virtuti, si nu e permisa sacrificarea intereselor unui individ in favoarea unui iluzoriu "bine comun" al majoritatii.

        Gusturile si interesele oamenilor nu coincid, de aceea cautam toata viata sa ne asociem/imprietenim/copulam cu cei ce au gusturi sau interese asemanatoare, nu cu persoane luate la intamplare. Asa se formeaza comunitatile - de homosexuali, de evrei, de Martori ai lui Iehova, de pedelisti, de rapidisti sau de manelisti.

        Daca unii oameni vor sa defileze prin centrul orasului ca sa arate tuturor trecatorilor ca sunt mandrii sa fie homosexuali, ortodocsi, romi, dinamovisti, sustinatori ai lui Duda sau fani Depeche Mode, de ce le-ar interzice autoritatile sa o faca sau de ce s-ar simti lezati heterosexualii, ateii, romanii, stelistii, sustinatorii lui Crin sau fanii AC/DC atata vreme cat nu-i obliga nimeni sa copuleze cu persoane de acelasi sex, sa creada in Dumnezeu, sa tina cu Dinamo, sa-l voteze pe Geoana sau sa asculte muzica simfonica?
        • 0 (0 voturi)    
          M-am saturat de minoritatile sexuale (Duminică, 17 mai 2009, 14:28)

          Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui Musculin

          Destul este destul.

          M-am saturat de minoritățile sexuale. (de orice gen) care cer sa fie mai cu "moț" adică sa li se ofere mereu mai multe drepturi.

          Nu sunt religios, dar homosexualitatea afișată public, agresivitatea mediatica cu care își fac practic propaganda m-a făcut sa nu-i (mai) accept.
          • 0 (0 voturi)    
            revino-ti (Duminică, 17 mai 2009, 21:51)

            teoretician si practicant [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

            nu-i mai accepti din cauza mediatizarii..?Dar daca ai trai in Occident unde te izbesti de ei la tot pasul cu toata suita:intregi cartiere Gay cu zeci de localuri,magazinase,cluburi;Gay parade in fiecare an ,super realizat,cu strazi blocate,cu slogane deloc ordinare;Gay village cu discoteci in aer liber in care merg si heterosexualii ca urmare a unei bune organizari;reclame,afise la orice colt de strada cu "extraordinara normalitate sau stand-uri de cultura gay aproape in orice librarie care se respecta,cu astfel de labilitate probabil ai ajunge sa si-i ucizi...Revino-ti...
        • +1 (1 vot)    
          corect. asta nu intelege bizonul mioritic comunist (Duminică, 17 mai 2009, 14:32)

          meh [anonim] i-a raspuns lui Musculin

          ca democratia nu inseamna "faci ca noi ca suntem mai multi". pt ca nu il duce capul sa gindeasca ce s-ar intimpla daca la un moment dat el insusi s-ar trezi in minoritate.

          daca insa miine 51% din populatie ar decide ca vrea sa-l arda in koor, sau ar vota ca el trebuie linsat chiar daca nu a facut nimic pt care sa merite asta, oare ar mai fi de acord cu genul asta de democratie ?

          din pacate pt ro bizonul mioritic inca are creierul impregnat de comunism si manifesta porniri de habotnicie ortodoxa, rasism, homofobie si alte asemenea apucaturi primitive.
          • 0 (0 voturi)    
            Nici eu nu sunt de acord ... (Luni, 18 mai 2009, 1:59)

            zwilling [anonim] i-a raspuns lui meh

            cu afisarea preferintelor in public, dar nu ma consider nici bizon, nici comunist, asa ca las-o mai moale cu etichetarea celor care-si spun parerea si comenteaza la subiect.

            De ce consider ca homosexualitatea nu-i un lucru normal? Homosexuali exista de cand lumea, si totusi de ce nu corpul nu a evoluat astfel incat barbatul sa poata ramane insarcinat sau femeia sa produca sperma?
    • +3 (15 voturi)    
      . (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:48)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui Musculin

      atata timp cat in tara respectiva nu sunt bine vazuti si primti de majoritatea populatiei nu inteleg de ce trebuie sa merg cu baietelul pe strada si sa ma intrebe ce sunt homosexualii si de ce "nenea" ala il saruta pe celalalt
      sa isi vada de viata lor si sa lase paradele si vor fi si ei lasati in pace, eu nu sunt curios sa ii vad
      si diferenta dintre Romania si Rusia e alta: ei nu respecta drepturile tiganilor, homosexualilor, etc pt a arata bine in occident si tocmai de asta nu ii stie Italia sau Spania dupa numarul de violuri comise de rromii lor si de asta nu e Moscova plina de cersetori
      • -4 (4 voturi)    
        lui Ivanu rasistu (Duminică, 17 mai 2009, 13:14)

        honey [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

        Nici ei nu sunt curiosi sa te vada pe tine cum iti arati ostentativ masculinitatea...
        Si daca te intreaba baietelul de ce 2 baieti se saruta pe strada nu poti sa-i spui adevarul?Crezi ca ii alterezi moralitatea crescanda?Daca e sa fie gay va fi fara indoiala,chiar daca nu va vedea nimic prin oras care,dupa tine,il va influenta..Daca natura baietelului tau este asta o va suge etc mai tarziu chiar daca l-ai tine pana la pubertate in mijlocul unei paduri paradisiace..Cand va sosi momentul va fi el insusi fara sa tina cont de limitarea tatalui si a societatii...
  • 0 (22 voturi)    
    Comunitate? (Sâmbătă, 16 mai 2009, 14:17)

    Martens [anonim]

    Obiceiurile sexuale nu sunt motiv pentru a constitui o comunitate. Altfel, de ce n-ar exista si comunitatea zoofililor, gerontofililor sau necrofililor?? Sau exista si nu am auzit? Ei inca nu cer drepturi?
    • +1 (19 voturi)    
      ba (Sâmbătă, 16 mai 2009, 15:11)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      deja cer. Vezi muscalin ala de mai sus. In curind cine-i vorbeste de rau, va face puscarie. Ca cu holocaustu',
      rasismu', si altele asemenea.
      • +2 (12 voturi)    
        baravoo (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:39)

        gheghe [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        rusnacii astia nu tin cont de politically correct, rasism ,toleranta etc, bravo lor, gayii n-au ce cauta la o manifestatie sa si-o -------- in privat
      • -1 (5 voturi)    
        bec n-ai fost si tu (Sâmbătă, 16 mai 2009, 20:37)

        smen [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        alaturi de consortul tau mda,cred ca n-ai putut intra pt ca rusii ti-au vazut mecla rosie de american obez si te-au oprit la granita,asta e diferenta intre sua tara handica[atilor unde popo se casatoresc si rusia unde exista moralitate,poate iar ma cenzureaza proamericanii de la hotnews cum au facut in majoritatea ocaziilor chiar daca nu am folosit limbaj tendentios
    • +2 (10 voturi)    
      asa e (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:10)

      q [anonim] i-a raspuns lui Martens

      Ai MARE dreptate, dar vad ca prostimea iti da voturi negative ! Pentru neinformati: http://protejarea-familiei.com/familie.html
    • +2 (10 voturi)    
      explicatie (Sâmbătă, 16 mai 2009, 21:54)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Martens

      "Comunitatea gay" se numeste astfel pentru ca este un grup unit care trebuie sa se lupte zilnic cu mediocritatea, cu rautatea, cu discriminarea si neintelegerea oamenilor din jur. Sunt oameni care in timp ce vreun heterosexual cu prietena lui are voie sa-si bage limba in gat si sa se atinga cu ea prin parc sau prin autobuz , ei nu au voie sa zica sunt ceea ce sunt si vreau sa iubesc pentru ca se gaseste sigur vreun "salvator de principii morale" care sa-i sparga capul cu bata . De aceea se creeaza o comunitate care sa poate fi in stare prin puterea grupului sa-si apere drepturile si sa traiasca.
  • 0 (20 voturi)    
    good (Sâmbătă, 16 mai 2009, 14:55)

    pepo [anonim]

    good work. era o demonstratie neautorizata
    • +2 (12 voturi)    
      in romania (Sâmbătă, 16 mai 2009, 15:14)

      simona [anonim] i-a raspuns lui pepo

      intr-adevar, demonstratiile pro-LGBT nu mai sint asa dispretuite, dar cele privind anti-nato, razboi, capitalism si altele sint luate in deridere de catre public sau tratate cu excesiva represiune de catre politie - amintiti-va ce stres a fost cu cei aproximativ 50 de oameni care au incercat sa demonstreze anti-nato la summitul de anul trecut.
  • +2 (16 voturi)    
    Vreau să fiu extremist (Sâmbătă, 16 mai 2009, 15:23)

    Fundamentalistu' [anonim]

    Baza societăţii e familia. În familie copilul primeşte educaţia de bază. Poponarii ce vor să demonstreze în public? Vor să arate că fac mai bine decât oamenii normali? Nu se leagă nimeni de ei atâta timp cât ştiu să fie discreţi. Ei apar ostentativ în public şi îşi promovează orientarea, eu dacă ies şi-i bag o bâtă după cap poponarului vreau doar să demonstrez că-mi apăr drepturile de familist. Dacă icoana deranjează în şcoală, şi pe mine mă deranjează marşul lor. Drepturile mele cine le apără? Uite de ce se dezvoltă răbufnirile extremiste la noi. Stimate Musculin, dacă aveai un tătic Ion şi o tătică Gheorghe, erai acum... mă autocenzurez... Hotnews ar fi avut un comentator mai puţin... Eu aş propune în schimb ca toţi maneliştii să s facă poponari, aşa scăpăm de ei în 50 de ani.
    • -1 (11 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 16 mai 2009, 21:58)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Fundamentalistu'

      Sunt curios ce ai face daca baiatul tau la varsta de 15 sau 16 ani, care poate e olimpic si frumos si l-ai vazut mereu inconjurat de fete, ar incerca sa se sinucida pentru ca tata si mama si poate nenea de pe hotnews il considera un monstru, un poponar, o anomalie! Da pune-ti intrebarea asta pentru ca au existat sute de mii de cazuri de-a lungul vremii!
      • +4 (10 voturi)    
        2 barbati sarutandu-se (Duminică, 17 mai 2009, 5:54)

        Viorel [anonim] i-a raspuns lui dan

        1. Nu as vrea sa vad vreodata 2 barbati sarutandu-se in public. Este scarbos chiar si ptr o persoana cu stomacul tare.
        2. Nu as vrea sa vad vreodata copil educat de 2 tati. Cat de aberant poate sa fie.
        3. Poponarii sa isi faca societatea lor separata. Pot chiar sa isi numeasca orasul lor Sodoma. Cred ca i-ar fi mai usor lui Dumnezeu sa ne scape din nou de ei.
        4. Poponarilor, fugiti din Europa de Est, aici nu veti castiga niciodata.
        • -5 (7 voturi)    
          Lui Viorel (Duminică, 17 mai 2009, 13:31)

          honey [anonim] i-a raspuns lui Viorel

          Daca e sa-mi exprim subiectivitatea cu marlanie,asa cum faci tu,as putea spune ca mie imi vine sa vomit cand vad un barbat si o femeie sarutandu-se...Sau ca pe vremuri cand,spre rusinea mea,incercam sa par ca prietenii mei si aveam raporturi cu femei...,alternau senzatiile:de la nici una pana la greata extrema...Amandoi avem aceleasi drepturi in tara asta in ciuda faptului ca tu crezi ca ai mai multe testicole decat mine...
          • +1 (3 voturi)    
            Ce plăceri poți sa aveți bărbat cu bărbat? (Duminică, 17 mai 2009, 14:41)

            Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui honey

            Ce plăceri poți sa aveți bărbat cu bărbat?

            Cînd citesc mesajul tău ca ai aveai grețuri cînd te duceai la femei chiar ca-mi faci sila.
            • -1 (1 vot)    
              BUFNITICO (Duminică, 17 mai 2009, 20:27)

              honey [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

              Iti fac sila?Bravo!Vroiam doar sa subliniez efectul socialului "normal"asupra individului si rezultatele dezastruoase cand iti impui sa fii altceva decat ceea ce esti de fapt,deci lipsit de libertate.Uite,de ex,in adolescenta mi-ar fi fost frica de afirmatia asta cu "sila"venita de la oameni ca tine si de aici greata si turbulentile pe care mi-o provocau actiunile mele ca sa par ca si ceilalti.Atunci afirmatia asta ar fi valorat ceva pe cand acum nu exprima nimic,draguta..Sau pt tine ar fi mai bine sa-mi ascund "deviatia" ,sa ma casatoresc si de fiecare data cand te sarut etc sa am senzatii de voma,deci sa te mint cu asa mare nerusinare ca sexual imi faci greata...Nu e mai simplu sa stau departe de tine,sa-mi construiesc propria comunitate si sa te las sa-ti gasesti un mascul adevarat cu 4 coite sau chiar 5?Crede-ma ca e mai bine...Eu iti doresc ca actualul sau viitorul tau sot sa nu aiba tendinte de acest gen,sa nu fie frustrat cu tine noaptea si ocazional ziua sa-si gaseasca un amant care sa-l satisfaca in anus.Iti zic ca e posibil..Sunt cu miile bisexualii .Deci succes.
      • +4 (8 voturi)    
        Aşa ceva nu este posibil (Duminică, 17 mai 2009, 9:10)

        Fundamentalistu' [anonim] i-a raspuns lui dan

        Aşa ceva nu se întâmplă, pentru că eu nu-mi hrănesc copilul cu tâmpeniile de la televizor (sper că ai văzut cât se promovează homosexualitatea prin filme şi prin muzică). Dacă totuşi, prin absurd, s-ar întâmpla aşa ceva, sunt convins că prin consiliere şi prin oferirea unei alternative, i-aş rezolva problema. Dar nu în asta stă problema de faţă. Nu era vorba despre un presupus copil poponar, ci despre modul ostentativ în care homosexualitatea este promovată. Cum îţi explici că la ora 23 pe Descovery se difuza un documentar despre cum să i-o tragi unuia, prezentare făcută extrem de atractiv, chiar dacă pentru mine scârbos. Slavă Domnului, iubesc muntele, iar în normalitatea naturii nu poate încăpea anormalitate.
  • +2 (16 voturi)    
    FFF BIne (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:26)

    Popescy [anonim]

    Un gest normal ! Dar drepturile mele ale omului normal care este obisnuit cu lucuri normale (nastere,studiu,munca , relaxare etc.)...De cand aberatiile genetice puse in specatol prin astfel de manifestatii vi se par normale...Pt asa zisii oameni evoluati cu vederi deshise, le-as da urmatorul test: Daca i se pare normal ca un tip si-o poate trage cu un tip (neffind o deviatie...) l-as trimite 6 luni la munca undeva intr-un sat de munte cu urm program: trezit la 5 dim, mancat f putin, ingrijitul animalelor, tait de lemne, si munca pamantului...La pranz masa putina, si seara f putin mancat... Ei bine , apoi sa se intorca inapoi in societate...Pun pariu ca va vedea astfel astfel de probleme. Ce vreau sa spun este ca nu ii atac, nici macar nu pot sa-i condamn pe homosexuali, dar pot sa categorisesc astfel de problema ca o deviatie. Punct !
  • +4 (14 voturi)    
    Whatever (Sâmbătă, 16 mai 2009, 17:05)

    Lol [anonim]

    1. Bine le-a facut, doar fiindca esti o minoritate "discriminata" nu inseamna ca poti sa faci ce vrei cu legea.
    2. Bine le-a facut ca nu le-a autorizat-o. Orientarea sexuala nu reprezinta un motiv pentru care sa faci parade, marsuri si alte tampenii. Iar voi astia de dati minusuri si plusuri pe aici....e misto in lumea voastra politicaly correct si socialista? Daca da pai stati tata acolo ca noi nu va vrem.
  • 0 (6 voturi)    
    tendentios (Sâmbătă, 16 mai 2009, 17:13)

    adi [anonim]

    Articol tradus dupa ureche si modificat atat cat sa "vanda" ziarul ! Intrati pe acelasi articol pe cnn si yahoo news si vedeti ca i-au arestat si bagat in dube pe oricare l-a apucat "protestul" (evident, fara autorizatie) in Moscova de finala eurovision : si gay/lesbian, dar si ultra-nationalisti/grupari religioase anti-gay etc etc. Pur si simplu politistii rusii n-au vrut scandal de eurovision, nu ca au neaparat ceva cu poponeii sau lesbienele.
  • +2 (14 voturi)    
    revoltator (Sâmbătă, 16 mai 2009, 19:31)

    dragos [anonim]

    Ii toleram ,ii toleram dar nu inviem Sodoma si Gomora,ca cetatea am dreptul sa circul pe strada fara sa-mi fie scarba cum se saruta doi dereglati genetic.Sunt un om normal si nu accept anormalitatea
    • -4 (6 voturi)    
      e asa o saracie in inimile voastre ... (Duminică, 17 mai 2009, 0:14)

      gol [anonim] i-a raspuns lui dragos

      e trist
    • -3 (3 voturi)    
      Lui Dragos care se revolta degeaba (Duminică, 17 mai 2009, 14:03)

      honey [anonim] i-a raspuns lui dragos

      Asa cum tu consideri ca esti normal,si eu imi pot afirma normalitatea prin negarea normalitatii tale...Ar tr sa stii ca Sodoma si Gomora erau 2 cetati sataniste in care cetatenii au fost transformati,demonizati..prin interventia lui Lucifer.Ca si cum tu,din ceea ce esti actualmente te-ai schimba peste noapte intr-un gay infocat..Te nasti gay,nu devii in timp ca urmare a mediului sau a vreunei influente demonice..Nu trebuie confundate lucrurile..Chiar e asa de greu de inteles..?
  • +2 (10 voturi)    
    asa si (Sâmbătă, 16 mai 2009, 19:57)

    neinteresant [anonim]

    exista democratie, da poti sa fi ce vrei tu .tre sa faci parade pt asta?
    maine sa iasa pe strada toti care se scarpina in nas
    penibili
  • -1 (7 voturi)    
    cutremuratoare comentarii... (Sâmbătă, 16 mai 2009, 21:39)

    dan [anonim]

    Am sa incep prin urmatoarele precizari: Sunt masterand la o facultate din Romania, in urma activitatilor profesionale pe care le-am avut de-a lungul timpului am obtinut mai multe premii importante in tara si in strainatate. Am foarte multi prieteni de toate orientarile sexuale in lumea vip din romania si strainatate si sunt homosexual. Am crescut intr-o familie absolut normala, cu un grad de cultura si educatie mediu si pana la varsta de 15 ani nu stiam ce inseamna homosexualitate, nu stiam de ce simt si vad unele lucruri diferit de ceilalti colegi sau prieteni. Nu am avut acces vreodata la astfel de informatii care sa imi explice de ce pornirile mele sexuale erau fata de alti barbati. Ma simteam un ciudat, un monstru. Am avut chiar si tentative de suicid si nu aveam aproape pe nimeni alaturi decat familia. O data cu accesul la informatie si la un grup asemanator mie, am redevenit om si am inceput sa cresc. Astazi sunt o persoana respectata si apreciata de un grup mare de OAMENI.
    Aceste manifestari au scopul de a atrage atentia! De a sensibiliza lumea si a arata multora ca nu sunt singuri, ca nu sunt monstri si ca pot si au dreptul sa fie cetatenii aceleasi tari cu restul, sa fie egali, sa plateasca aceleasi taxe, sa contribuie la ridicarea nivelului de trai si la toate lucrurile frumoase si benefice care fac o societate sa fie puternica si apreciata.
    Faptul ca in Romania "gay parade" a fost pana acum ceva ridicol nu inseamna ca asta inseamna un adevarat "gay parade". Este doar inca o zona afectata de lipsa fondurilor si a organizarii specifica tarii in care traim. Daca vreti sa vedeti ce inseamna cu adevarat gay parade uitati-va la tarile unde salariul minim pe economie este de 5-600 de euro si o sa intelegeti de ce acolo se traieste cu adevarat bine: o sugestie, pentru ca oamenii aia inteleg aceste manifestari, se distreaza, si se intorc fiecare la treaba lui, isi vad de munca lor si nu stau sa comenteze toate stirile de pe site-urile online!
  • -1 (7 voturi)    
    cateva completari (Sâmbătă, 16 mai 2009, 21:46)

    dan [anonim]

    Cei din Rusia sunt de multe ori torturati pentru ca s-au nascut diferit. Iar tuturor celor care considera ca a fi gay inseamna o anomalie genetica, sau sodoma si gomora, sau o boala psihica sau stiu e ce alta bazaconie nu pot decat sa le spun ca eu si inca vreo cateva mii de ROMANI gay ne este mila de frustrarea lor si de viata ingusta pe care o duc, de lipsa de cultura, si ii sfatuim sa se uite bine de tot in jur si sa se trezeasca caci sunt lucruri mult mai grave care le pot afecta viata copiilor lor si pe care vor trebui sa le explice. SI in plus n-as vrea sa fiu nici in pielea lor nici in a acelui copil care se va trezi la un moment dat si va spune "mama, tata, sunt homosexual" Asa ca Buna Dimineata Romania!
    • +5 (7 voturi)    
      sa lamurim un lucru (Duminică, 17 mai 2009, 12:04)

      Viorel [anonim] i-a raspuns lui dan

      Haideti sa lamurim un lucru. Este clar ca predispozitia genetica spre homosexualitate exista intr-o anumita masura (la fel cum exista si predispozitie spre lene sau violenta) - iar parintii au si ei aportul lor:)
      Dar acum nu trebuie sa ne etalam drept normali. Fiecare om are slabiciunile lui si este dator sa lupte cu ele nu sa trambiteze ca slabiciunea lui este normalitate.
      Apropo, poponarii (ma refer la cei care vor drepturi) credeti in Dumnezeu? Daca da, aveti exemplu Sodoma. Daca nu va rog frumos aplicati principiul lui Darwin, cel mai slab iese din joc. Iar voi sunteti cei mai slabi ptr ca nici macar nu va puteti reproduce.

      Toata stima ptr cei care au un bagaj genetic nefavorabil (predispozitie mai mare spre homosexualitate) si incearca sa traiasca normal.
  • -1 (7 voturi)    
    Libertate… (Duminică, 17 mai 2009, 0:04)

    Nelu [anonim]

    In Rusia nu exista democratie… Ceea ce s-a intamplat la parade nu e cu nimic diferit de modul cum isi trateaza liderii rusi opozitia…. “Ceea ce ne incurca trebuie sa dispara”
    Trist e ca societatea romaneasca a mostenit modul de gandire sovietic si la 20 de ani de la revolutie, asta inca se mentine… Romanii nu vor intelege niciodata ca daca vrei sa fii liber si vrei democratie, o vrei pentru toata lumea… Asta inseamna sa ai libertatea de a-ti critica conducatorii, dar si libertati pentru minoritatile de orice natura rasiala, nationala, religioasa… In lumea civilizata, asta e conceptia, chiar daca adduce cu sine, consecinte “nedorite” ca asa-zisa islamizare, sau drepturile homosexualilor. Parade ale diferitelor minoritati sunt cu zecile in orice mare metroploa occidentala…
    Sigur, libertatea inseamna si dreptul ca oamenii sa isi exprime dezacordul cu privire la minoritati… In SUA de exemplu, bigotii homofobi si rasisti locuiesc in sud, in asa-zisa “religious belt”… Astia inca vanau negrii sa ii spanzure in anii ’70 si nu tolereaza nimic din ce nu e pur american, adica in principiu, rasa alba, protestant care merge duminica la biserica, casatorit si cu cat mai multi copii…
  • +3 (7 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 17 mai 2009, 12:34)

    zzzzzzzzzzz [anonim]

    ar trebui si altii sa urmeze exemplul rusiei
  • -2 (2 voturi)    
    PROSTIE CRASA (Duminică, 17 mai 2009, 14:21)

    anonimus [anonim]

    Adevarul nu mă supără, doar prostia repetativă şi banală. Cei ce îmi sunt aropiaţi ştiu că îmi place adevărul, dar numai acela susţinut temeinic, de idei demonstrate si neclătinate, nu stereotipuri vârâte în cap de cărţile comuniste sau de tradiţia din familia de popi din care face parte individul. Am fumat de mult argumentari de genul “nu e sanatos pentru copiii noştri” , “nu e normal”, “e împotriva lui Dumnezeu”… etc etc etc. Le-am fumat ca pe haşiş şi nu a rămas din ele decât scrum. Şi ştii de ce mă? Pentru că …. pentru că familia, cercul de prieteni şi oamenii lângă care am stat nu mi-au ingrădit gândirea. Regimul comunist cazuse pe cand începeam eu copăcel să gândesc mai mult decât “unde mi-e cravata roşie de pionier?”. Tocmai pentru ca am curajul sa imi privesc bubele din cap si să încerc să le vindec la sfatul medicului. Nu mi-e ruşine cu ele, nu le reneg, nu le ascund. Da’ vezi tu asta? Tu nici măcar nu mai poţi scoate vreo idee când eşti jignit. Dar eu nu jignesc… eu alint. Să ţii minte asta… Eu nu jignesc niciodata, doar incerc să îmi spun parerea… si cand te fac “boşorog cretin” sau “libelula beţiva comunistă” e chiar parerea mea, pe care nu poţi sa o suporti. Pentru ca eu sunt gay. Si pentru ca un gay a avut curajul sa te jignească. Şi nu trebuie să te laşi bătut, că astfel va exista un precedent în care unui susţinator al “valorilor morale si religioase” i se închide gura cu argumente. Şi nu trebuie să fie aşa, nu trebuie să te dai bătut. NU !!! LUPTĂ!!! Până la ultima suflare… Pentru cauza ta dreaptă, în care tu crezi, dar nu ştii despre ce e vorba. Luptă nene comunist, luptă !!! Hai, răsculati-vă acum cu toţii !!! Luaţi apărarea omului jignit. Şi demonstraţi voi încă o dată de ce Dumnezeu nu suportă poponarii. Şi o să îi pedepsească rău ! Ia mai demonstraţi voi o dată cum de …. sexul dintre doi bărbaţi nu e normal ci e împotriva naturii !!! Hai vă rog frumos.Hai ,inca o data....
  • -2 (2 voturi)    
    frumusete.. (Duminică, 17 mai 2009, 14:38)

    C'est moi [anonim]

    Frumuseţea unei relaţii de iubire între persoane de acelaşi sex vine din faptul că iubirea se află în stare pură, neîncorsetată de grija de a fi dovedită prin ceva anume - lipsită, mai ales, de preocuparea de a aduce o altă fiinţă (în speţă, un copil) în postura de zălog al acestei iubiri. A avea întotdeauna foaia de parcurs semnată indică preocuparea de a trage foloase de pe urma propriei existenţe, ceea ce revine la a nega existenţei calitatea de a-şi fi “profitabilă” exclusiv sieşi.
  • 0 (0 voturi)    
    to be or not to be gay (Duminică, 17 mai 2009, 15:29)

    FIINTA [anonim]

    Fiinta umana ce obisnuieste sa se modeleze dupa exigentele vietii submediocre. Dar, daca inveti sa doresti, sa doresti ca dorinta ta si obiectul tau dorit sa fie unul si acelasi lucru; sa visezi la indeplinirea imediata, la identificarea fara granite dintre dorinta si ceea ce doresti; sa te recunosti pe tine insuti, sa-i recunosti pe ceilalti si sa lasi sa te recunoasca; si sa stii ca te opui fiecarui individ, fiindca orice individ este un obstacol in plus in calea dorintei tale, ai deveni un gay, o lesbiana, bisexual(a),transgender care isi neaga public orice fel de manifestare a universului propriu. Ai intruchipa un gen de non-outed coming-out.

    Insa, daca vei alege, vei alege sa supravietuiesti, vei alege dintre toate “oglinzile” infinite ale vietii una singura; una care te va reflecta in mod irevocabil, care va umple cu o umbra neagra celelalte “oglinzi”, le vei ucide inainte de-a-ti fi oferit, inca o data, drumurile acelea nesfarsite pe care nu trebuia sa ti le fi ales niciodata; vei hotara, vei alege unul din drumuri, vei sacrifica toate celelalte cai inutile tie, te vei sacrifica pe tine insuti in clipa alegerii, vei inceta sa fii toti ceilalti oameni care-ai fi putut sa fii; vei vrea ca altii -altul/alta - sa implineasca in locul tau viata pe care ai mutilat-o alegand un DA -in locul NU-ului, permitand ca NU dorinta ta, identica cu libertatea ta, sa te indrume prin labirintul vietii, ci Interesul, Frica, Minciuna, doar in acea zi va incepe sa iti fie teama de dragoste. De dragostea pe care o poti oferi, respectiv cea pe care o poti percepe si extrapola dincolo de ziua dinainte de a fi inceput sa-ti fie teama de dragoste, de acea Dragoste.
  • -3 (5 voturi)    
    un om (Duminică, 17 mai 2009, 15:32)

    honey [anonim]

    a spune astazi: “sunt homosexual” ramane un act de curaj, la fel ca si acceptarea ideii ca aceasta latura a personalitatii este esentiala pentru construirea unei identitati proprii sanatoase!
    Ce este un homosexual? Un OM!
    • +1 (1 vot)    
      ai (Duminică, 17 mai 2009, 16:36)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui honey

      vrea matale, dar mai e pina acolo. Imi place asta cu "latura personalitatii", haioasa exprimare.
      • -2 (2 voturi)    
        bec-ule (Duminică, 17 mai 2009, 16:58)

        honey [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        de ce e haioasa?presupun ca tu ti-ai construit o personalitate plecand de la ceea ce ravnesti,simti,gandesti....Lasa-i si pe altii sa si-o construiasca si invata sa razi si de propria ta micime ...Du-te la imputitii de rusi..Din cauza unor oameni ca tine multi isi ascund latura lor fireasca,si de aici ,printre altele,si anomalia sociala ...Not judge anyone...
  • 0 (0 voturi)    
    prima teorie (Duminică, 17 mai 2009, 15:42)

    teoretician si practicant [anonim]

    1. Teoria genetica, biologica - Aceasta teorie sustine ca inca din momentul conceptiei noastre prin intalnirea a doua gene recesive (materne si paterne), gene responsabile de orientarea sexuala, se poate crea un “crossing-over”, o inversare a catorva nucleotide (parte componenta a unui lant ADN) si astfel orientarea sexuala este practic inversata. De asemenea s-a descoprit ca hipotalamusul persoanelor homosexuale are anumite modificari la nivel structural, nefiind prezenta o formatiune de celule responsabila de secretia unei cantitati normale de predecesor, stimulator al testosteronului. E bine de stiut ca niciodata nu s-a identificat gena cu pricina. In sprijunul acestei teorii vin argumente ca:

    Multi gay au declarat ca la o varsta prematura se jucau mai mult cu fetitele de aceeasi varsta si erau implicati in jocuri specifice fetelor. De asemenea jucariile preferate erau cele care erau destinate fetitelor (papusi, oglinjoare, coarda, sotron, etc). Si eu imi aduc aminte ca niciodata nu am pus piciorul pe o minge, spre exemplu.
    De asemenea, multi gay spun ca au in familie rude cu aceleasi preferinte sexuale. Cunosc exemple elocvente: doi frati, nu sunt gemeni, sunt gay,sau din 2 frati gemeni unul este gay...
    • +1 (1 vot)    
      predispozitie (Duminică, 17 mai 2009, 23:55)

      Viorel [anonim] i-a raspuns lui teoretician si practicant

      Apropo justificam si violenta? Pot sa omor oameni justificandu-mi actiunea prin faptul ca am 2 gene inversate?

      Daca am inceta sa mai fim copii si sa vedem ca nu suntem doar materie, iar viata este mult mai complexa decat genele am avea mai multe de castigat.

      Intr-adevar, exista predispozitie genetica, dar ca orice slabiciune/boala omul decide sa lupte cu slabiciunea sau nu. Societatea este datoare sa nu lase elementele negative sa isi impuna vointa asupra majoritatii (cei cu genele neinversate)
      • 0 (0 voturi)    
        Lui Viorel (Luni, 18 mai 2009, 13:49)

        teoretician si practicant [anonim] i-a raspuns lui Viorel

        A ucide este una iar a a avea raporturi cu cineva care de buna voie consimte la acest tip de sexualitate este cu totul altceva..Prima problema pe care ai pus-o in discutie este mai mult decat puerila..Iar la faza cu complexitatea vietii sunt de acord cu o singura precizare,oricat de mult s-ar incerca depasirea laturii sexuale,sau a materiei, prin mijlocirea studiului,a spiritualizarii,magiei sau convertirii la diverite religii care sa vizeze la un inalt grad atingerea Transcendentalului ,sangele omului curge nestavilit si atata timp cat traieste trebuie sa-si gaseasca si echilibrul hormonal aici,pe pamant ,daca nu vrea sa ajunga complet nebun in Paradis..Hehe!Si trebuie sa intelegi ca homosexualitatea nu e o boala,poate fi vorba (ar putea fi inteleasa si asa)de o lege a naturii pt ca nu toate fiintele sa procreeze si asa s-a ajuns la o suprapopulare mondiala...Slabiciune?Nicidecum.Ar trebui sa o vad drept o slabiciune si sa lupt cu ea ca sa ii multumesc pe intoleranti si ignoranti,pe"cei cu genele inversate"ca tine,stupid de mandri de ei insisi,sau sa fiu eu insumi aparandu-mi "slabiciunea"si de aici forta mea?
  • -3 (3 voturi)    
    a doua teorie (Duminică, 17 mai 2009, 16:07)

    teoretician si practicant [anonim]

    Îmi place să mă consider un om care preţuieşte Nimicul. Nimicul în cea mai variată paletă de culori. Mizeria, gunoiul, tot ce e “ieftin”, şi discriminat, implicit, fac obiectul preocupărilor mele. “Flori de mucigai” a fost poezia mea preferată. Nu am preţuit niciodată oamenii după haine, idei, pretenţii, bani, rasă, sex, religie, ci după naturaleţea şi farmecul acela propriu, “original” izvorât din Nimic. Din starea 0 a omului. Scormonesc mereu prin “gunoi” în căutarea sclipirii. In Romania e mai greu sa nu vezi gunoiul in toate formele sale;chiar daca mai si dispare ,el exista in stare pura intr-un melange de rasism,nomenclatura comunista,prostie acerba afisata cu mandrie la tot pasul...
  • -2 (2 voturi)    
    ADEVARUL (Duminică, 17 mai 2009, 17:30)

    DANNY [anonim]

    Adevarul nu mă supără, doar prostia repetativă şi banală. Cei ce îmi sunt aropiaţi ştiu că îmi place adevărul, dar numai acela susţinut temeinic, de idei demonstrate si neclătinate, nu stereotipuri vârâte în cap de cărţile comuniste sau de tradiţia din familia de popi din care face parte individul. Am fumat de mult argumentari de genul “nu e sanatos pentru copiii noştri” , “nu e normal”, “e împotriva lui Dumnezeu”… etc etc etc. Le-am fumat ca pe haşiş şi nu a rămas din ele decât scrum. Şi ştii de ce mă muie? Pentru că …. pentru că familia, cercul de prieteni şi oamenii lângă care am stat nu mi-au ingrădit gândirea. Regimul comunist cazuse pe cand începeam eu copăcel să gândesc mai mult decât “unde mi-e cravata roşie de pionier?”. Tocmai pentru ca am curajul sa imi privesc bubele din cap si să încerc să le vindec la sfatul medicului. Nu mi-e ruşine cu ele, nu le reneg, nu le ascund. Da’ vezi tu mă muiuţ de bosorog? Tu nici măcar nu mai poţi scoate vreo idee când eşti jignit. Dar eu nu jignesc… eu alint. Să ţii minte asta… Eu nu jignesc niciodata, doar incerc să îmi spun parerea… si cand te fac “boşorog cretin” sau “libelula beţiva comunistă” e chiar parerea mea, pe care nu poţi sa o suporti. Pentru ca eu sunt gay. Si pentru ca un gay a avut curajul sa te jignească. Şi nu trebuie să te laşi bătut, că astfel va exista un precedent în care unui susţinator al “valorilor morale si religioase” i se închide gura cu argumente. Şi nu trebuie să fie aşa, nu trebuie să te dai bătut. NU !!! LUPTĂ!!! Până la ultima suflare… Pentru cauza ta dreaptă, în care tu crezi, dar nu ştii despre ce e vorba. Luptă nene comunist, luptă !!! Hai, răsculati-vă acum cu toţii !!! Luaţi apărarea omului jignit. Şi demonstraţi voi încă o dată de ce Dumnezeu nu suportă poponarii. Şi o să îi pedepsească rău ! Hai ,popor semianalfabet...Fii tu insuti...
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. fetitele in corp de barbati. (Duminică, 17 mai 2009, 18:14)

    Bufnitza Duminicala [anonim]

    Pentru. fetitele în corp de bărbați:

    De ce nu emigrați cu toți (toate) într-o țară care va accepta orientarea voastră sexuala?

    Faptul ca schelălăiți atîta denota disperarea ca în Europa de Est nu sînteți acceptați.
    • 0 (0 voturi)    
      bufnito (Duminică, 17 mai 2009, 22:15)

      danny [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

      nu e disperare,omule,sau ce esti..E vorba strict de obtinerea unor avantaje..Suntem la fel de inteligenti,muncim,platim taxe iar tu ai vrea sa ne simtim in continuare dezavantajati..?Cu ce drept?Si noi avem dreptul la o familie sau cel putin la respectarea noastra pt ca respiram si nu sa ne simtim amenintati ca vreun cocalar cu 10 oute are erectie homofoba la un moment pe strada si nu ne mai da voie sa trecem,ca de,e strada construita de ma-sa..Noi luptam si ca boul homofob sa fie indepartat de organele politienesti pt ca noi sa ne continuam drumul spre casa ,pentru ca altfel suntem nevoiti sa o luam pe o alta strada mai ocolitoare unde ne-ar putea astepta nu unul,ci o gasca de cocalari cu mii de oute...Intelegi bufnita?Cu ce ar trebui sa ma simt eu complexat in fata ta?
    • 0 (0 voturi)    
      lol, prost adresata intrebare (Miercuri, 20 mai 2009, 19:15)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

      pentru ca bugetul statului ar fi drastic redus imbecilule deoarece majoritatea homosexualilor( conform studiilor aproape 5 % din populatie) sunt oameni cu pretentii de la viata lor care au salarii mult mai mari decat barbatii straight fara alte idealuri(bineinteles ma refer aici la o majoritate in care includ si populatia rurala) decat femeia, berea si fotbalul si aceste "fetite" contribuie substantial la stabilitatea acestui buget!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version