SUA: Dupa casatoriile traditionale si cele dintre homosexuali, se pregatesc casatoriile in trei

de Adrian Novac     HotNews.ro
Joi, 14 mai 2009, 11:16 Actualitate | Internaţional

Dupa casatoriile traditionale, intre un barbat si o femeie, si casatoriile dintre homosexuali, in Statele Unite a aparut o noua miscare ce le combina pe primele doua: triada sau casatoriile in trei, potrivit DailyBeast. Abby Ellin, care scrie pentru rubrica "Vows" a publicatiei The New York Times, afirma ca "triada este urmatoarea frontiera a mariajului".

Ellin mentioneza cazul unui cuplu de lesbiene din Maui, Sasha Lessin (68 de ani) si Janet Kira Lessin (55 de ani), casatorite legal din anul 2000. In urma cu 18 luni, cele doua femei au decis sa "se casatoreasca" intr-o ceremonie publica cu Shivaya, "sotul" lor. "Vreau sa mergem pe strada mana in mana in mana, sa traim impreuna in mod deschis si sa ne aratam relatia. Si, de asemenea, sa avem toate drepturile mostenitorilor, reducerile de impozite si tot restul", a declarat Sasha.

La randul ei, Janet Lessin a afirmat ca "trebuie sa avem tot dreptul sa mostenim de la fiecare si sa vizitam pe fiecare dintre noi - nu-mi pasa cum ii spunem, insa noi nu suntem cetatenii de mana a doua. Orice persoana care vrea sa se casatoreasca cu toate drepturile si obligatiile unui mariaj, ar trebui sa aiba dreptul legal sa o faca. Argumentul fals ca mariajul este dedicat procrearii este ridicol".

Grupul condus de Lessins, World Polyamory Association, desfasoara de ceva vreme o campanie intensa de lobby pentru legalizarea acestui tip de relatie, caruia WPA i-a dat denumirea de "triada" sau "casatoriile in trei".

Potrivit lui Ellin, aceste "uniuni" nu au la baza sexul cu parteneri multiplii si nu sunt relatii in care o persoana are legaturi cu alte doua, care nu sunt implicate una cu alta. "Triadele" presupun ca fiecare dintre cei trei parteneri sa aiba relatii complete si totale cu ceilalti doi. 

Robyn Trask, directorul executiv al organizatiei nonguvernamentale Loving More din Loveland (Colorado), afirma ca in SUA exista in prezent circa 50.000 de poliamoristi, din care 25% traiesc in "triade". Iar  Valerie White, care conduce organizatia Sexual Freedom Legal Defense and Education Fund, crede ca "triadele sunt un mijloc extraordinar de a creste o familie".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

13281 vizualizari

  • +30 (30 voturi)    
    :) (Joi, 14 mai 2009, 11:25)

    razvan [anonim]

    ca in bancul cu avantajele orgiei: daca ai treaba poti sa pleci
    • +14 (18 voturi)    
      Cool :) (Joi, 14 mai 2009, 14:42)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Tanar cu facultate, ocupatie de perspectiva, caut casatorie cu doua tinere (o blonda si o bruneta) deschise unei relatii serioase in 3. Rog seriozitate.
  • +6 (42 voturi)    
    SUA: Dupa casatoriile traditionale si cele dintre (Joi, 14 mai 2009, 11:39)

    Erick [anonim]

    Exista un concurs american "Cine este mai altfel decat toata lumea"? De ce doresc unii sa minimalizeze importanta unei familii traditionale?
    Daca familiile traditionale n-ar fi, in aproximativ 100 de ani nici aceste grupuri nu ar mai fi....
  • +4 (44 voturi)    
    Pasul 4: Poligamia (Joi, 14 mai 2009, 11:40)

    Alex [anonim]

    In urma cu 200 de ani, americanii impuscau pe capete mormonii, pt ca indrazneau sa se casatoreasca in mod poligam....dar totusi era vorba de un barbat si o femeie, pana la urma...
    Acum, 2 homosexuali se pot casatori, pot adopta copii... au devenit "normali", desi nu sunt....
    Asta arata importanta lobby-ului si a puterii de convingere a celor interesati sa obtina ceva cu orice pret...
  • +2 (48 voturi)    
    bun asa... (Joi, 14 mai 2009, 11:41)

    liviu_ [utilizator]

    urmeaza zoofilia necrofilia etc...
    d c sa nu ma pot casatori cu o capra? sau cu un cadavru? e dreptu meu nu???
    daca nu inventeaza astia o metoda de a face copii 100% artificiali in cateva zeci de ani o sa se distruga rasa umana ca nu o sa mai existe barbati casatoriti cu femei...
    • +19 (31 voturi)    
      Normal ca poti (Joi, 14 mai 2009, 12:43)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Poti sa te casatoresti si cu un cadavru si cu o capra, daca respectivii iti dau in scris ca sunt de acord.
      • -9 (15 voturi)    
        daca se asteapta acordul animalelor si cadavrelor, (Joi, 14 mai 2009, 13:15)

        ionescu [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

        atunci sa fie chemati in instanta toti cainii vagabonzi din Bucuresti si inculpati pentru ca au muscat si omorat copii fara acordul acestora sau al parintilor lor.
        Daca nu se poate, atunci cum poti sa ceri acordul animalului in casatorie?
        Daca casatoria nu mai e conventionala, atunci nu trebuie ingradite placerile nimanui!!!
        Corect!!!!!
    • +11 (15 voturi)    
      Legitim (Joi, 14 mai 2009, 14:03)

      G [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Dar caprele au voie sa se casatoreasca intre ele? Aproape sigur ca da, caini casatoriti am vazut deja si nu cred sa fie mare diferenta.

      Si atunci nu vad de ce oamenii nu ar putea sa se casatoreasca cu capre si viceversa?

      Acum intrebarea e, e bine sa se casatoreasca o femeie cu un tap sau un barbat cu o capra? E tot una sau una dintre variante ar trebui interzisa?

      Si mai adanca ar fi intrebarea daca un barbat are voie sa se casatoreasca cu un tap sau o femeie cu o capra?
    • -2 (10 voturi)    
      crezi tu (Joi, 14 mai 2009, 15:09)

      Ciuc THC [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      atata timp cat tarancile vor popula planeta inca de la 14, 15 16 ani.. eu zic ca nu se poate distruge rasa. taranci vor fi tot timpul
  • +19 (25 voturi)    
    super (Joi, 14 mai 2009, 11:46)

    luke [anonim]

    americanii astia sunt in urma tare de tot pai la arabi de mult se prcatica asta casatorii in 3,5 7....cit te tine buzunarul!!!!!
    • +7 (9 voturi)    
      3, 5,7... da, dar e cu totul altceva! (Joi, 14 mai 2009, 14:49)

      rox [anonim] i-a raspuns lui luke

      La arabi e cu totul altceva pentru ca acolo un barbat isi ia cate neveste il tine punga... :P Teoretic e vorba de un barbat cu mai multe femei, teoretic toti heterosexuali... Si oricum, teoretic, Coranul e de acord doar cu 4 neveste nu un harem intreg...
      • +5 (5 voturi)    
        totu depinde situatia materiala (Joi, 14 mai 2009, 17:56)

        n [anonim] i-a raspuns lui rox

        da, dar aia trebuie sa le si intretina deci daca nu au cascaval = no pussy:)))
    • +7 (9 voturi)    
      si mai ziceam de ei ca sunt necivilizati ;) (Joi, 14 mai 2009, 15:53)

      O. R. Gica [anonim] i-a raspuns lui luke

      corect! si mai ziceam de arabi ca sunt necivilizati, pai na, ca ei se civilizasera demult... ;).

      vreau dreptul de a ma casatori cu pisica, asa respectati dreptul animalului din mine sa ma casatoresc cu animalul meu :))!
  • +20 (32 voturi)    
    Toti (Joi, 14 mai 2009, 11:49)

    G [anonim]

    Dar ce-ar fi sa ne casatorim cu totii?

    Asa vreo 6 miliarde?
    • +8 (14 voturi)    
      DE ACORD! (Joi, 14 mai 2009, 13:10)

      Poligamu [anonim] i-a raspuns lui G

      :)
      • +1 (3 voturi)    
        tre' doar sa ajungem la un acord: (Joi, 14 mai 2009, 17:55)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui Poligamu

        cum sa ne numeasca tribul? ca pe urma, in lupta pentru sefie, o sa se aleaga praful oricum... ;))
  • -1 (27 voturi)    
    asa, si? (Joi, 14 mai 2009, 11:50)

    xulescu [anonim]

    mi se pare perfect normal ca niste adulti sa poata semna un contract intre ei.
    • -2 (18 voturi)    
      ok (Joi, 14 mai 2009, 12:19)

      G [anonim] i-a raspuns lui xulescu

      Pai nimeni nu-i opreste sa semneze contracte.

      Aici e vorba de altceva
    • -2 (14 voturi)    
      Corect! (Joi, 14 mai 2009, 13:24)

      Domnul Elefant [anonim] i-a raspuns lui xulescu

      Hai sa il semnam noi doi si ceilalti! Esti de acord?
      Apoi noi doi si iubirea vietii noastre Soparla si apoi sa infiem ceva gaini sa le lasam zestrea noastra: niste oameni in cusca!
  • +3 (23 voturi)    
    Pai ... (Joi, 14 mai 2009, 11:51)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    .. la asa fost fost presedinte "I'R Baboo" - Bush, actualmente "Gargara - I have a dream" - Obama, ce va asteptati ?

    Sodoma si Gomora version 2.0 - upgrade 9/11.
  • +12 (22 voturi)    
    Indoieli (Joi, 14 mai 2009, 11:51)

    cheerio [anonim]

    Ma cam indoiesc de rezistenta unei casatorii in trei. Casatoriile in 3 sunt mult mai diferite de casatoriile "traditionale" sau decat casatoriile homosexuale. Cred ca nrul persoanelor implicate intr-o relatie are un impact mult mai mare decat sexul partenerilor.
    In plus, articolul tradus aici are un iz senzationalist. Inteleg ca vreti sa le cantati in struna bigotilor de pe site, ca suntem in Romania, si e plin de ei, si imediat o sa vina si o sa urle pe aici "homosexualii sunt de vina! omorati-i!" si alte nebunii, chiar daca nu exista legatura intre cele doua (ca sa nu zic ca nu exista nici o miscare serioasa pentru legalizarea casatoriilor in 3 in SUA, ceea ce scrie in articol e exagerat si sunt mai mult discutii )
    • 0 (0 voturi)    
      valeu (Sâmbătă, 23 ianuarie 2010, 15:11)

      uiuiuuuui [anonim] i-a raspuns lui cheerio

      Bineinteles, la fel a fost si miscarea pt legalizarea "drepturilor" homosexualilor, tot ceva exagerat. Initial!
  • -8 (28 voturi)    
    sfarsitul lumii (Joi, 14 mai 2009, 11:55)

    vsp1500 [anonim]

    Asta-i sfarsitul fratilor.
    Scrie clar in biblie.
    :))
    • +3 (17 voturi)    
      unde? (Joi, 14 mai 2009, 12:02)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui vsp1500

      unde anume?
    • +5 (11 voturi)    
      a, da? (Joi, 14 mai 2009, 15:12)

      Ciuc THC [utilizator] i-a raspuns lui vsp1500

      la ce pagina? si app, maine daca scriu un fel de biblie... tu peste 2000 de ani crezi in spusele mele? daca da.. ce drog folosesti frate?
      • 0 (2 voturi)    
        hhmm... (Vineri, 15 mai 2009, 11:17)

        gottlob_ [anonim] i-a raspuns lui Ciuc THC

        poti scrie tu "enspe"mii de biblii da dupa 30 de ani de la moartea ta nimeni, chiar nimeni nu-si va mai aminti de tine. ce vorbesti tu de 2000 de ani? si voltaire o zis ca dupa 50 de ani biblia va disparea si totusi chiar in casa lui a fost facuta o tipografie unde se tipareau biblii. care carte e cea mai raspandita si tiparita in cele mai multe limbi si dialecte in aceasta lume? biblia = cuvantul lui dumnezeu
  • +11 (19 voturi)    
    problema clonelor (Joi, 14 mai 2009, 12:01)

    a [anonim]

    cand se va admite creerea de clone, te vei putea casatori cu propria clona, sa va fi incest? clona vine la mostenire cu mostenitorii rezervatari, sau, fiind propriul eu devine un mostenitor "supra"-rezervatar? o clona poate fi, bisericesc, impartasita?
  • 0 (26 voturi)    
    Ce se poate spune mai mult? (Joi, 14 mai 2009, 12:07)

    angelus [anonim]

    De ce nu un harem? Daca tot o facem, macar s-o facem legal..... Pacat ca rasa umana a ajuns la o asemnea decadenta. Homosexualism, lesbianism si acum... triade... E trist.
    • -2 (4 voturi)    
      trist esti tu ca nu ai parte de nimic (Joi, 14 mai 2009, 18:10)

      bullet tooth tony [utilizator] i-a raspuns lui angelus

      daca ai avea parte de 2 fete cu care sa traiesti impreuna, atunci poate ai fi mai vesel. sau macar una. dar asta e singura ta modalitate de a-ti tine miinile ocupate cu altceva: sa-ti versi frustrarile pe net de la tastatura.

      ai grija ca si tastatura tot inventia diavolului este
  • +23 (25 voturi)    
    Nu cred:) (Joi, 14 mai 2009, 12:08)

    ANONIM [anonim]

    Cine naiba ar vrea doua soacre pe cap:)))))
    • +2 (14 voturi)    
      Ultima perversiune: (Joi, 14 mai 2009, 13:55)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui ANONIM

      De ce sa nu inviti soacra in pat, alaturi de sotie?
  • +11 (17 voturi)    
    1 Cor 6:12 (Joi, 14 mai 2009, 12:09)

    tzuptzup [anonim]

    Logica statului de drept: "Totul iti este permis, atata timp cat nu dai in cap vecinului, si, cel mai important, cat iti platesti taxele si impozitele !"
  • +2 (14 voturi)    
    Corect (Joi, 14 mai 2009, 12:09)

    Cristi [anonim]

    Avand in vedere faptul ca numarul femeilor depaseste cu mult numarul barbatilor mi se pare absolut logic.
    • +10 (12 voturi)    
      Unde, la ASE? (Joi, 14 mai 2009, 12:32)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      In China femei -70 de milioane, in India la fel....
      Asta datorita avorturilor selective.
  • +1 (25 voturi)    
    Diversitate in unitate! (Joi, 14 mai 2009, 12:10)

    Waytt Earp Dambovitzean [anonim]

    Cum bine spunea un antevorbitor de mai sus, trebuie sa accepta si sa nu pedepsim persoanele diferite de noi. Ca ucigasii - de exemplu! Nu stiu de ce ii condamnam si inchidem! Doar pentru ca sunt diferit de noi? Valabil si pentru violatori! Si pentru hoti!
    Traiasca Diversitatea! Si libertatea de a face ce vrei fara a suferi vreo consecinta!
  • +3 (11 voturi)    
    Logica (Joi, 14 mai 2009, 12:32)

    G [anonim]

    Cum e motivat in ziua de azi faptul ca nu ai voie sa ucizi sau sa violezi la liber? Prin faptul ca asta e vointa majoritatii.

    Care e vointa majoritatii in privinta casatoriilor, in USA, Anglia, Germania, Romania? As spune ca majoritatea e impotriva casatoriilor intre homosexuali. Cu toate astea, in tot mai multe locuri acestea sunt acceptate la cererea unei minoritati, deci IMPOTRIVA vointei majoritatii.

    Daca luam argumentul religios in considerare, e si mai neclara situatia.

    Care e vointa majoritatii celor care umbla cu filme pe internet? As spune ca sa le schimbe la liber. Cu toate acestea, este aproape peste tot ilegal sa o faci, deci IMPOTRIVA vointei majoritatii.

    Logica asta e cam dura deci.

    Pana la urma cine are dreptul sa impuna, majoritatea sau minoritatile? Si cine are dreptul sa raspunda la intrebarea anterioara cu titlul de lege?

    Putem lamuri problemele asta in mod consecvent pana la capat? Sau trebuie sa o dam cotita din cand in cand?
    • +1 (5 voturi)    
      I love you (Joi, 14 mai 2009, 15:47)

      Robbie [anonim] i-a raspuns lui G

      Salut, nu stiu cine esti, dar mi-a mers la inima comentariul tau :).
    • +2 (2 voturi)    
      You have a point G ! (Joi, 14 mai 2009, 18:02)

      TheDude [utilizator] i-a raspuns lui G

      Democratia, in felul idealist in care o abordezi - nu exista! :) Majoritatea nu decide, ci mai degraba anumite interese de a 'coopta' minoritatea.

      Peste tot in lume, Puterea este detinuta de o mana de oameni si absolut tot ce este in interesul puterii este 'atras' pentru ca ...de ce nu..se vor cat mai multi cotizanti.

      Desi ne place sa credem ca noi ne alegem liderii nu e chiar asa - oamenii aia din varful piramidei sint acolo pentru ca sunt PUSI acolo. Tot ce inseamna Mass-Media in Ro este la degetul mic al catorva oameni:D ..asta ca mic ex. dar sint asa multe..follow the money si ai sa vezi.

      De ce sa fie filmele la liber? Cine plateste impozite si taxe pe distributia de filme 'la liber'? La fel cu crimele, violurile, minoritarii..etc. Ce castiga statul daca faptele astea sunt lasate la voia intamplarii? Nimic! Are numai de castigat daca le condamna.

      Din perspectiva diametral opusa minoritatea va inceta sa aibe drepturi cand va 'deranja' actuala Majoritate pentru ca schimbarea unui mod de viata nu e usoara. Noi suntem invatati sa 'toleram' pentru ca e mai ieftin pentru societate in clipa de fata sa tolereze(asta se va intampla pana la un punct:D) decat sa previna si sa trateze specimenele bolnave.

      Deci logica nu e dura niciodata atata timp cat aplici ce trebuie din ipoteza: majoritatea, minoritatea...hocus pocus...nu noi decidem mersul lucrurilor. Falsa impresie creata de Putere este aceea ca majoritatea decide...si cam asta este, dar cu conditia ca Puterea sa influenteze vointa Majoritatii. Cand nu se intampla asa au loc ‘revolutii’ si alte minciuni :D Iar la sfarsit doar adevarul e dur. Pardon, crud.
    • -1 (5 voturi)    
      cu furatul si ucisul faci rau altora (Joi, 14 mai 2009, 18:33)

      bullet tooth tony [utilizator] i-a raspuns lui G

      daca te casatoresti cu unul sau mai multi adulti care isi dau consimtamintul, atunci nu faci rau nimanui.

      si faza cu filmele pe net, da, e FURT. cei care au facut filmul au investit in el si il vind. daca il dai jos de pe net, furi. e ca si cum ai fura din magazin un produs si ai argumenta ca esti prea sarac ca sa ti-l permiti.

      si, da, am dat si eu filme jos de pe net.
      dar macar daca o faci nu avea pretentia ca esti "curat".

      si nu e vorba de a aplica vointa majoritatii orbeste. genul asta de lucruri au dus la inchizitie, procesul vrajitoarelor (femei nevinovate arse pe rug din cauza unor paranoici) si alte lucruri de genul asta. oamenii in majoritate sunt idioti.

      de aia exista legi facute de oameni inteligenti, ca sa ii protejeze pe oameni de propria lor prostie.
  • +4 (16 voturi)    
    E un moft (Joi, 14 mai 2009, 12:35)

    Simedru [anonim]

    Structura psihologica a omului nu favorizeaza poligamia sau poliandria. Sunt din nastere firi competitive, si cu cat vor fi mai multi intr-o relatie, cu atat vor fi mai multe conflicte.

    Aceasta triada nu are nici un fundament psihologic ca sa reziste pe termen lung.

    Intr-o stare de necesitate, cand ar exista un dezechilibru major intre proportiile sexelor intr-o comunitate, ar fi perfect plauzibil, dar intr-o societate in care proportiile sunt sensibil egale, nu-si are rostul.
    • -2 (8 voturi)    
      nu trebuie sa aiba rost pt tine (Joi, 14 mai 2009, 14:50)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui Simedru

      spui asta presupunand fara sa-ti dai seama ca ei sunt intr-o societate unde predomina casnicia in 2.
      Sa presupunem ca toti am fi asa. Sa presupunem ca asa ar fi "normal". Atunci casatoria in 2 ar frapa, nu cea in 3 sau cati o fi.
      Important e sa se inteleaga lumea, sa fie deacord toti 3, sa doreasca sa convetuiasca impreuna..ce e rau in asta?
      Tu aplici reguli si chestiuni morale ale unei societati cum avem astazi. Evident ca ne socheaza dar...hai sa ne mai gandim odata..
      Eu sunt pentru. E alegerea fiecaruia ce face.
      • 0 (6 voturi)    
        Nu e vorba de parerea mea personala (Joi, 14 mai 2009, 16:55)

        Simedru [anonim] i-a raspuns lui conscab

        E vorba de realitate. Si in realitate o relatie in 3 in care fiecare e pe picior de egalitate nu are cum sa reziste.

        Poligamiile la musulmani sau la alte religii functioneaza doar pentru ca femeia e supusa si nu are cuvant in fata barbatului.

        Daca o astfel de triada ar fi fost practica intr-o societate in care exista un echilibru intre sexe, nu crezi ca ar fi existat pana acum?

        Faptul ca mai exista persoane instabile emotionale care reusesc cumva sa reziste intr-o astfel de relatie cativa ani nu e nici o dovada.

        De fapt si relatiile monogame clasice au ajuns sa se uzeze moral in societatea moderna de consum. Daca totul se schimba mereu in jurul nostru de ce am tine un partener vechi cand am putea sa-l schimbam cu unul nou si mai bun?
  • 0 (16 voturi)    
    Sodoma si Gomora - reloaded (Joi, 14 mai 2009, 12:41)

    Adila [anonim]

    asa fratilor.... grabiti sfarsitul... ce a fost la Sodoma si Gomora a fost apa de ploaie pe langa ceea ce urmeaza! Dumnezeu vede ca lumea in care traim a ajuns o lume imorala, care nu mai are nici principii si nici valori.
    • +3 (5 voturi)    
      amin (Joi, 14 mai 2009, 12:55)

      rechinu' [anonim] i-a raspuns lui Adila

      Decat 4 scanduri si un cuuuuuuuuiiiiiiiii
    • +2 (10 voturi)    
      Pai atunci.... (Joi, 14 mai 2009, 14:50)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Adila

      David, conform Bibliei a avut mai mult de 10 sotii....De ce nu l-a pedepsit Dumnezecu ci din contra, i-a promis ca din casa lui se va naste Mesia?

      Am recitit recent (acum 5 minute)din Biblie...8 sotii sunt numite clar.

      Cand intra in razboi cu Absalom, fiul sau, Biblia spune clar ca David a fugit luand cu el doar 10 sotii. Biblia mai spune ca a avut 11 copii, cu 7 dintre sotiile sale. Tot Biblia mai spune ca fiul lui David cel mai mare Amnon a violat pe sora sa, alt copil a lui David, Tamar....
      Cum de nu s-a pogorat pedeapsa Sodomei si Gomorei peste o familie atat de perversa si imorala?

      Voi, bigotilor, cititi macar Biblia?
      • +3 (11 voturi)    
        ... atunci ce? (Joi, 14 mai 2009, 16:37)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        probabil te consideri inteligent cu acest comentariu..dar tin sa te anunt ca in acest articol este vorba de casatoria intre 3 parteneri..ceea ce implica si relatii sexuale intre cei 3.. pe cand a avea mai multe sotii inseamna cu totul altceva... acele sotii nu au contact intim intre ele.
      • 0 (0 voturi)    
        daca tot spui povestea, macar spune-o toata... (Miercuri, 3 iunie 2009, 15:59)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Vai de cel ce ofera jumatati de adevaruri... ca-s mai rele decat minciunile... Mai departe, dupa faza cu violul, mai scrie ca un alt frate l-a omorat pe cel ce si-a violat sora... dar ca tatal lor i-a iertat pe amandoi si a plans faptele lor...
  • 0 (18 voturi)    
    parerea mea (Joi, 14 mai 2009, 12:56)

    T [anonim]

    Eu niciodata n-am putut iubi o singura femeie si am suferit din cauza acestei limitari socio-morale. Are cineva vreun argument serios in favoarea monogamiei? Cei care au avut norocul unei relatii cu 2 femei, stiu foarte bine ca nu iese cu scandal ... pana la un punct :). Poate cu putina educatie omul viitorului nu va mai fi asa de patimas si egocentric, astfel fiind posibile relatiile de iubire in 3. Poate 2 barbati si o femeie, poate 2 femei si un brabat ...Va rog nu sariti in sus, ci ganditi-va mai intai daca v-ar placea o astfel de relatie si daca ati putea iubi 2 oameni in acelasi timp.
    • -1 (15 voturi)    
      copiii tai ce zic ?..... (Joi, 14 mai 2009, 13:26)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui T

      despre apucaturile tale? Cred ca sufera si au sufletele ranite. Si iti "multumesc" tie in gand....
      Mai tarziu poate micutii tai ajung vedete datorita educatiei tale. Vedete tv. La stirile de la ora 5.
      • 0 (8 voturi)    
        Copiii zic ca vor la desene (Joi, 14 mai 2009, 16:04)

        Asta_la_vista [utilizator] i-a raspuns lui ionescu

        Dar de ce ar avea sufletele ranite? Inseamna cumva ca i-as iubi mai putin? Eu vorbeam despre iubire, despre frumos, despre intelegere. De ce aceste lucruri ar mutila sufletul unui copil? Cred ca copiii cu sufletele strambe ies din familii unde parintii se urasc unul pe altul, nu unde se iubesc intr-atat de mult, incat isi permit sa-si diversifice ... iubirea.
    • +3 (13 voturi)    
      si a mea (Joi, 14 mai 2009, 13:26)

      Holon [utilizator] i-a raspuns lui T

      Subscriu, unde unii vad imoralitate si promiscuitate, altii vad evolutia relatiilor interumane. Conteaza foarte mult motivatia pentru care cineva isi doreste o relatie multipla. Daca iubirea e autentica, restul e prejudecata si egoism.
    • +2 (8 voturi)    
      daca (Joi, 14 mai 2009, 15:18)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui T

      ai fi facut si ti o scoala mai acatarii, unde sa te puna sa si citesti cite ceva, ai fi inteles de ce s-a ajuns la monogamie si de ce majoritatea statelor pedepsesc poligamia. Asa, fiecare bate cimpii cit il duce capul, hai sa vorbim vorbe sa ne dam interesanti.
  • +3 (7 voturi)    
    pai, daca nu sunt in stare.. (Joi, 14 mai 2009, 13:02)

    monica [anonim]

    ... sa tina un mariaj "conventional" - adica in doi - cum vor putea sa reziste la trei?
    Casatorii putine, divorturi multe, putine cupluri in general rezista. Si atunci, ce mare graba sa se casatoreasca in trei? ca nu o pot face in doi!
  • -2 (12 voturi)    
    Normalitate (Joi, 14 mai 2009, 13:46)

    Beatrice [anonim]

    Pai Dumnezeu i-a facut-o lui Adam numai pe Eva, nu i-a facut doua perechi - si nici Evei nu i-a facut asa ceva. Cred ca macar din asta vedem cum ar trebui sa arate un cuplu. Mai sunt si alte exemple - nunta din Cana etc.
    • +3 (11 voturi)    
      Sigur? (Joi, 14 mai 2009, 14:40)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Beatrice

      Pai atunci copii lui Adam si ai Evei cu cine s-au impreunat? Ca erau baieti amandoi? Cumva cu mamica lor, de iesi intreaga specie umana dintr-un singur cuplu?
      Avraam cate neveste a avut? Dar alti profeti si regi ai evreilor? Ai auzit cumva de faptul ca unul din copii lui David a avut o relatie incestuasa cu sora sa? E vorba de Amnon, fiul iubit al lui David care a violat pe sora sa Tamar...si cand Absalom, alt copil alui David s-a razbunat, David s-a intors impotriva acestuia, si nu a fiului incestuos.

      Ai citit Biblia macar? Voi toti acesti moralisti....
      • 0 (10 voturi)    
        http://www.bibliaortodoxa.ro (Joi, 14 mai 2009, 15:25)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Pentru toti bigotii care ma cenzureaza:
        http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=67&cap=13
        Cartea a doua a Regilor
        Capitolul 13
        10. Şi au ieşit de la el toţi oamenii. Apoi Amnon a zis către Tamara: "Du mâncarea în odaia cea din fund şi voi mânca acolo din mâinile tale". Atunci a luat Tamara turtele ce le gătise şi le-a dus lui Amnon, fratele său, în odaia cea din fund.
        11. Dar când le-a pus înaintea lui ca să mănânce, el a apucat-o şi i-a zis: "Vino şi te culcă cu mine, sora mea!"
        12. "Nu, frate, a zis ea, nu mă necinsti, căci aceasta nu se face în Israel; nu face ticăloşia aceasta!
        13. Căci unde mă voi duce eu cu necinstea mea? Şi tu vei fi în Israel cu unul din cei fără de minte. Vorbeşte cu regele şi el nu se va împotrivi să mă dea după tine".
        14. El însă n-a vrut să asculte cuvintele ei, ci a silit-o şi s-a culcat cu ea şi a necinstit-o.
        ...
        20. Atunci a zis către ea Abesalom, fratele ei: "Nu cumva Amnon, fratele tău, a umblat cu tine? Dar taci acum, sora mea, căci el este fratele tău; nu-ţi zdrobi inima pentru fapta aceasta". Şi a şezut Tamara părăsită în casa lui Abesalom, fratele său.
        21. Şi a auzit regele David de toate cele întâmplate şi s-a mâniat foarte tare, dar n-a stricat inima lui Amnon, fiul său, căci îl iubea, pentru că era întâiul său născut.
        ----
        Ipocritilor!

        Citatele pot continua. Fariseilor!
        • +3 (3 voturi)    
          si? (Joi, 14 mai 2009, 18:41)

          pop67 [anonim] i-a raspuns lui Catalin

          Nu inteleg de ce te simti "cenzurat" de bigoti. Oricum, din citatul de mai sus eu inteleg ca:
          - Amnon a comis un incest, desi Tamara l-a rugat sa nu faca "ticalosia aceasta"
          - David, desi nu si-a pedepsit fiul, "s-a maniat foarte tare"

          E vorba deci de un pacat (nepedepsit), dar totusi un pacat, iar istoria biblica de mai sus nu justifica in nici un fel incestul, menajul in trei sau alte aberatii.

          Imi scapa ceva?
        • +3 (3 voturi)    
          bati campii (Joi, 14 mai 2009, 19:42)

          dodo [anonim] i-a raspuns lui Catalin

          nu inteleg ce vrei sa demonstrezi sau sa justifici cu citatul asta, habar nu ai nici tu probabil...
  • +4 (8 voturi)    
    Propunere (Joi, 14 mai 2009, 14:05)

    Regulus [anonim]

    De ce nu se accepta legal ( ONU... ) ca toti barbatii si toate femeile din lume sa fie casatoriti intre ei intr-o singura familie ???
    Ce credeti ?
  • +5 (7 voturi)    
    romanu moare de grija altuia (Joi, 14 mai 2009, 14:43)

    P.H. [anonim]

    Ia uite oameni buni, Petrom a scumpit carburantii, nu va doare nu? Comentati de grija americanilor ..prosti care more de grija altora stia sunt romanii din pacate
  • +5 (5 voturi)    
    hopa (Joi, 14 mai 2009, 14:44)

    gigi [anonim]

    ca la asta ma bag si eu..
    • 0 (0 voturi)    
      Si eu! (Vineri, 15 mai 2009, 0:47)

      zack [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Unde e petitia ca o semnez acu.
  • +6 (10 voturi)    
    fericire in 7 (Joi, 14 mai 2009, 14:56)

    gombotz [anonim]

    Astia au innebunit de tot. Si in Germania sunt cazuri. Doua familii homosexuale (2 femei lesbiene si 2 barbati homo) au trei copii, facuti "incrucisat", pe care ii cresc in comun, cate trei zile la o familie, trei zile la cealalta. Duminica toata lumea ia masa "in familie" adica in 7 si apoi iese la plimbare sau la ce distractie se mai iveste. Daca cei patru parinti sunt OK cu situatia, oare cum gandesc copiii si ce repere identitare au acestia?
  • +3 (5 voturi)    
    divort (Joi, 14 mai 2009, 15:38)

    IPPN [anonim]

    La astia divorturile vor fi interesante. In lumea de azi exista dificultati de partaj la 50-50%. Oare cum va fi cu 33,33% pentru fiecare?

    Mai bine s-ar casatori cate 4 ca 25% e mai usor de calculat
  • 0 (6 voturi)    
    lista e deschisa... (Joi, 14 mai 2009, 15:46)

    O Rgica [anonim]

    si maine in buna traditie a unitatii in diversitate si a respectarii drepturilor omului vom mai vedea: cu bunica, cu sora, cu fiica, cu catelul si purcelul... ca de la el avem gripa. si lista e deschisa. eu propun casatoria cu propria persoana... :))
  • 0 (4 voturi)    
    Bateti apa in piua (Joi, 14 mai 2009, 15:50)

    Triada chineza [anonim]

    Bateti apa in piua a proasta. Scrie clar ce ii intereseaza: "reducerile de impozite". Oare daca mai gasesc o persoana, scap de impozitul forfetar ?
  • 0 (0 voturi)    
    hai ca e de bine (Joi, 14 mai 2009, 21:44)

    kalu [anonim]

    criza au rezolvat-o acum au gasit alte prostii de care sa se ocupe. Prea multa libertate le strica la cap, se cred supraoameni si nu stiu ce prostii sa mai inventeze. Somnul ratiunii naste monstrii dar din pacate pornesc un tavalug. Tot de la ei a pornit clonarea umana, ei incurajeaza relatii gay de orice fel, etc...
  • 0 (0 voturi)    
    Aburiti (Vineri, 15 mai 2009, 0:46)

    nae [anonim]

    Hai nu o mai aburiti ca toti ati vrea nu 2 ci 3.5,10 neveste.
    S-au trezit moralisti...
    Cati au avut o singura femeie in viata lor sa ridice mana sus.
    • 0 (0 voturi)    
      for the record (Vineri, 15 mai 2009, 9:49)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui nae

      Pentru unii dintre voi care tot o dau cu faza de genu': "Femeile sunt de 2 ori mai numeroase decat barbatii..."
      Daca va uitati pe statistici o sa observati ca numarul barbatilor l-a depasit pe cel al femeilor. Adica la 100 femei sunt 105 barbati (ceva de genul asta). S-au dus vremurile cand barbatii aveau de unde alege, acum trebuie inventate alte metode pentru ca toata lumea sa aiba :). Triada asta se poate referi si la 2 barbati la o femeie :).
      In special tarile sarace au excedent de barbati: tarile arabe, tarile din lumea a treia. Tocmai pentru prejudecatile male vs female.
      In europa si amerca situatia este de genul: 100 femei la 96 barbati.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 15 mai 2009, 10:00)

    festinalente [utilizator]

    cred ca ar trebui sa le de avoie sa se si sinucida. Cum dreaq or fi americanii astia atat de prosti nu imi dau seama =))
  • 0 (0 voturi)    
    preotii sunt vinovat (Vineri, 15 mai 2009, 10:44)

    trestian adrian [anonim]

    preotii nu au facut nici una mustrat moral pe oamenii...vai si fatarnicii preotii si la fel pastorii .. au placut stricat din lume..!
  • +1 (1 vot)    
    Pe nivele... (Vineri, 15 mai 2009, 12:56)

    Gica [anonim]

    Eu zic casatoria sa fie permisa intre mai multi dar sa fie mai multe nivele.

    De exemplu. Fie 2 femei, F1 si F2, si 2 barbati, B1 si B2, care sunt casatoriti impreuna (casatorie de 4).

    In acelasi timp, in interiorul casatoriei de 4 mai sunt posibile si casatoriile:
    - intre F1, F2 si B1 unde B2 ramane celibatar
    - intre F1 si B1 si separat F2 si B2
    - intre F1 si F2, B1 si B2

    Propun sa se aplice reduceri de impozite, drepturi si obligatii cumulativ pe toate aceste nivele de casatorie.
  • +1 (1 vot)    
    Casatoria in 3 este o necesitate (Vineri, 15 mai 2009, 14:12)

    Mohammed [anonim]

    Ati vazut vreodata cum arata locuinta unui barbat care locuieste singur?
    Imaginati-va in ce hal poate sa arate locuinta unui cuplu de barbati.
    Este cat se poate de clar ca mariajul in 3 se impune a fi introdus. Pai cine gateste, cine face curat, cine uda florile, cine ingrijeste copii si animalele adoptate?
    Chestiunea e valabila si pentru cealalta situatie - doua femei singure - cine le protejeaza, cine le repara masina de spalat, cine le aranjeaza posturile in meniul de la televizor, cine sapa in gradina?
    E un pas catre casatoria in grup.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă