UPDATE: OMS ridica nivelului de alerta pentru pandemia gripei porcine la 5. Guvernele, avertizate sa se pregateasca pentru ce este mai rau. Epidemia se extinde si in Europa

de Departamentul Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 29 aprilie 2009, 10:38 Actualitate | Internaţional


UPDATE: Presedintele mexican ii sfatuieste, joi, pe compatriotii sai sa ramana acasa in timpul week-endului de 1 mai pentur a evita raspandirea gripei porcine care a facut deja 8 morti confirmati in Mexic.

Ultimul bilant arata, totadata, ca in Mexic s-a redus la jumatate numarul deceselor suspecte, de la 159 la 84.

De asemenea, numarul pacientilor infectati a crescut de la 49 la 99, dar evolutia starii lor de sanatate este buna, a anuntat Ministerul Sanatatii din Mexic.

Intre timp, Australia a anuntat, tot joi, ca 128 de persoane au fost testate pentru a se vedea daca sufera de gripa porcina. Deocamdata, nu exista niciun caz confirmat, au spus autoritatile.

Presedintele statului Nicaragua, Daniel Ortega, a decretat stare de "urgenta sanitara" pentru o perioada de doua luni pentru ca tara sa sa poata face fata unor eventuale cazuri de gripa porcina.

Organizatia Mondiala a Sanatatii ridica nivelului de alerta pentru pandemie la 5. Directorul general al Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Margaret Chan, a ridicat nivelul de alerta pentru pandemie de la 4 la 5, miercuri, ceea ce inseamna ca pandemia de gripa porcina reprezinta un risc iminent, potrivit Reuters.

Nivelul 6 este ultimul nivel, ceea ce inseamna ca exista deja o pandemie propriu-zisa. Chan a avertizat guvernele sa se pregateasca pentru ce este mai rau. Cu toate acestea, ea a declarat ca "lumea este mai bine pregatita pentru o pandemie decat oricand in istorie". 

Austria a confirmat miercuri primul caz de gripa porcina, infectia fiind diagnosticata la o femeie de 28 de ani care s-a intors recent dintr-o excursie in Mexic, relateaza Reuters.

Ministerul Sanatatii a precizat, intr-un comunicat de presa, ca probele prelevate de la femeie, care se afla in carantina intr-un spital vienez, sunt pozitive.

"Tanare femeie este in curs de insanatosire", precizeaza Ministerul, care adauga ca in Austria mai exista alte doua cazuri suspecte de aceasta boala.

In cursul diminetii, Germania a anuntat si ea primul caz de gripa porcina, dupa ce un pacient care locuieste in apropiere de Ratisbonne, in Bavaria, a fost diagnosticat cu aceasta maladie.

Institutul Robert-Koch pentru maladii infectioase "a confirmat infectia la un pacient care era suspectat de gripa porcina".

"Este vorba despre un pacient din regiunea Ratisbonne", precizeaza sursa citata.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9494 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:30)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    la felul cum evolueaza stirea, este clar ca si in Romania va aparea curand primul caz... iar halate albe, porci arsi, oameni care dezgroapa porcii arsi ca sa apuce si ei o bucata de carne... spectacol ieftin, OTV, televiziunea poporului de la canal, vaccin de milioane de euro... hrana ptr Maria sa Media, si nu in ultimul rand mentinerea omenirii la un grad ridicat de panica si de nesiguranta...
    • +12 (14 voturi)    
      corect (Miercuri, 29 aprilie 2009, 14:50)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      ai perfecta dreptate,asta e alta gaselnita din care unii vor scoate bani grei pe seama nenorocirii altora.
      • +8 (10 voturi)    
        hmmm (Joi, 30 aprilie 2009, 0:52)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Daca nu ma inseala memoria, pe vremea gripei aviare nivelul de alerta pentru pandemie nu a depasit 3/6. Desi nu mai sunt impresionata ca pe vremea aviarei, o doza de precautie cred ca nu strica totusi...
      • 0 (6 voturi)    
        ops (Joi, 30 aprilie 2009, 8:20)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Da ,seamana cu gripa aviara -care a disparut brusc.De fapt ,asa cum a si aparut.

        Dupa parerea mea,toate acestea sunt inventate de mai marii lumii.

        Traim intr-o lume foarte jegoasa.
        Unii se scalda-n miliarde si sunt vai si amar de cat de idioti si analfabeti sunt ,si fac experiente pe specia umana iar altii mor zilnic cu miile pentru ca cei dintai sunt imuni la toate...
        Omenia nu prea mai exista pe Terra,poate pe vreo alta planeta sau galaxie...si alta era.

        Asta este.Sper sa nu se ajunga din nou la legea junglei.

        Sa fiti iubiti!
        • +2 (6 voturi)    
          gripa? (Joi, 30 aprilie 2009, 8:43)

          maria r [anonim] i-a raspuns lui mitica

          aveti mare dreptate..insa am si eu o parere...totul s/a prelucrat in laborator ptr a ne distrage atentia de la asa zisa criza mondiala facuta tot de cei bogati ptr a.si mari .bogatiile,,
      • +2 (4 voturi)    
        Pe perioada de criza - solutii de criza (Joi, 30 aprilie 2009, 8:22)

        Otto [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Pe perioada de criza - solutii de criza
        • -1 (1 vot)    
          aici la ce te referi? (Joi, 30 aprilie 2009, 9:21)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Otto

          la o boala care va diminua populatia globului
          sau la panica creata ca sa nu se mai gandeasca lumea la criza? :D eu mizez (cel putin momentan pe a 2-a)
    • +1 (11 voturi)    
      pandemia lu' peshte (Joi, 30 aprilie 2009, 1:51)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      pandemie de gripa de pui am avut, de porc avem, pe cand pandemie de gripa lu' peshte?!
      • -1 (1 vot)    
        next (Joi, 30 aprilie 2009, 9:35)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        stai linistit ca urmeaza si asta
    • 0 (0 voturi)    
      Aproape sigur nu este porcina! (Joi, 30 aprilie 2009, 3:17)

      Hamlet [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      http://www.globalsecurity.org/security/library/news/2009/04/sec-090429-voa06.htm

      Mai dureaza pana va fi izolat virusul, si implicit sa se inceapa sa se dezvolte un vaccin contra unei gripe care se transmite de la om la om fara intermedierea porcilor.
      • +3 (3 voturi)    
        homo homini porcus (Joi, 30 aprilie 2009, 4:28)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Hamlet

        initial a pornit de la porci deci este porcina. De unde rezulta in ce masura este omul asemanator cu porcul. Diferenta pe scara evolutiei este minima...
    • 0 (2 voturi)    
      OTV ul global (Joi, 30 aprilie 2009, 7:37)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      Nu peste mult timp
      la CNN
      o vom vedea pe Hilary Cllinton
      divortand si reimpacandu-se de 7 ori
      cu Bill Prigoana,
      sau pe Angela Merkel Zavoranu
      certandu-se cu mutter a sa
      pe locul din cimitir,
      precum şi pe Barosso - Nikitosso
      anuntand ca se sinucide
      pana la sfarsitul emisiunii
      intrucat se simte
      responsabil de debandada crearta prin
      aducerea in UE
      a Bulgariei si a inca unei tari....aia...
      cum ii zice...am un lapsus ...

      *
      Cinstit vorbind ma asteptam la ceva mai multa fantezie de la baietii acestia .
      Pai tot gripa animalica !?
      *
      Ca tot romanu - analist imi dau cu parerea asupra scopului acestei campanii porcine.
      *
      Banuiesc ca mister si monseur si herr
      tocmai se gandeau cum isi vor revolva ei
      anul acesta vacanta de vara in conditii de criză.
      Una dintre variante ,
      cea mai putin digerabila suna asa:
      "VARA ASTA MAI STAM NAIBII
      SI PE ACASA - NU MAI CHELTUIM BANII
      AIUREA PE COCLAURI"
      Acum aceasta varianta este sustinuta cu argumente civico-profilactice,
      ceea ce e de natura a diminua mult din frustrari.
      Mai ales ca si incalzirea globala ar fi
      cat de cat incetinita.
      *
      PAUZA PUBLICITARA:
      Vrei sa te prinda gripa porcina neprotejat ? !
      Nuuuuuuu!
      Atunci cumpara masca buco nazala
      inventata de doamna inginer Galina Podişcă,
      din Republiuca Modova,
      bine cunoscuta din
      emisiunile noastre despre
      acupunctura, astrologie, ciakre
      si numerologie ,
      inclusiv 2012 !!!
    • 0 (2 voturi)    
      aprob (Joi, 30 aprilie 2009, 9:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      nu inteleg d c se kk astia pe ei la nici 200 de cazuri confirmate si la nici 500 sau maxim 1000 suspecte...

      nu zic ca nu e o amenintare. e normal sa se faca ceva si e posibil sa creeze gripa asta probleme mari... dar prea se alerteaza astia aiurea...
      /in fine nu stiu ce sa zic poate stiu ei ma bine ca noi, dar mie tot nu mi se pare asa de grava situatia cum o dau astia la TV...
      O fi cumva si un mesaj de genu: "fratilor bucurativa ca inca traiti si nu va jeliti de criza economica"
    • +1 (1 vot)    
      asa e :)) (Joi, 30 aprilie 2009, 13:31)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      'Epidemia se extinde si in Europa'

      cel care a scris ori habar n-are ce inseamna 'epidemie' ori creaza panica cu buna stiinta.
      In cazurile astea de dezinformare si creare de panica prin presa CNA si chiar OPC ar trebui sa se auto sesizeze si sa pedepseasca, pot face asa ceva.

      pentru conformitate, definitia epidemiei in DEX zice ca inseamna: 'extinderea unei boli contagioase într-un timp scurt, prin contaminare, la un număr mare de persoane dintr-o localitate, regiune etc.; molimă'

      Un caz depistat in Austria si altul in Gemrania la turisti reintorsi din Mexic nu inseamna ca se extinde epidemia si in Europa.
  • +7 (9 voturi)    
    traducere (Miercuri, 29 aprilie 2009, 11:50)

    Francofag [anonim]

    Ratisbonne = Regensburg
    Ratisbonne e numele francez. In italiana e Ratisbona.
    • +1 (5 voturi)    
      nume (Miercuri, 29 aprilie 2009, 14:51)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Francofag

      in mod normal singurul nume ar trebui sa fie cel dat in tara creia ii apartine orasul respectiv.nu exista bukarest,ratisbonne,florenta etc.
      • +1 (7 voturi)    
        corect (Miercuri, 29 aprilie 2009, 15:02)

        G [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Trebuie dat pe cat posibil numele in limba in care a fost scris articolul, daca exista unul.

        De exemplu e ok sa scrii Hanovra in loc de Hannover, Londra in loc de London, dar nu Cologne in loc de Köln, Monaco in loc de München, sau Ratisbone in loc de Regensburg.

        Pur si simplu pt ca e irelevant intr-un articol in romana cum se scrie numele unui oras in engleza, italiana sau franceza, cand e vorba de un oras german.
        • +1 (7 voturi)    
          Monaco NU E Munchen (Miercuri, 29 aprilie 2009, 16:12)

          Dacus [utilizator] i-a raspuns lui G

          Monaco e Monaco (http://en.wikipedia.org/wiki/Monaco)
          Munchen e Munich (http://en.wikipedia.org/wiki/Munich)
          • +3 (3 voturi)    
            http://it.wikipedia.org/wiki/Monaco_di_Baviera (Joi, 30 aprilie 2009, 0:51)

            Daniela [anonim] i-a raspuns lui Dacus

            Monaco e Munchen in italiana (Monaco di Baviera)
          • +3 (5 voturi)    
            la unii este (Joi, 30 aprilie 2009, 0:52)

            PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Dacus

            In italiana la Munich se spune Monaco asa ca are dreptate G.
            • -1 (1 vot)    
              da' la groenlanda in tatara cum ii zice? (Joi, 30 aprilie 2009, 1:53)

              atreus [anonim] i-a raspuns lui PaulR

              m-ati innebunit, gata!
            • -1 (3 voturi)    
              Prostii (Joi, 30 aprilie 2009, 2:02)

              un roman [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

              Ii zice Munico, nu Monaco.
              • -2 (2 voturi)    
                Munico ! ? E Mexico toata ziua !!! Spune si CNN (Joi, 30 aprilie 2009, 7:00)

                MIHAI 2 (84 de ani) [anonim] i-a raspuns lui un roman

                Din Mexic a pornit...!
                Si care e treaba cu Groenlanda ?
        • +1 (5 voturi)    
          Ai dreptate (Miercuri, 29 aprilie 2009, 17:19)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui G

          Ar fi un semn de prostie sa scrii "Monaco in loc de München"!

          ;-)
        • +1 (5 voturi)    
          Lui G (Miercuri, 29 aprilie 2009, 17:28)

          Unul_din_Astia [utilizator] i-a raspuns lui G

          Monaco in loc de Muenchen?!

          Cred ca faci o confuzie majora! Pe aceeasi linie, trebuie spus Vilnius in loc de Vatican ;-)
          Te las pe tine sa vezi unde e problema!
          • +2 (4 voturi)    
            Monaco di Baviera (Miercuri, 29 aprilie 2009, 23:15)

            Monaco di Baviera [anonim] i-a raspuns lui Unul_din_Astia

            Monaco sau mai precis Monaco di Baviera e denumirea italiana a orasului München.

            Te las sa te documentezi:
            http://www.muenchen.de/home/60091/Homepage.html
            • +2 (2 voturi)    
              Monaco (Joi, 30 aprilie 2009, 0:44)

              spanac [utilizator] i-a raspuns lui Monaco di Baviera

              Repede au mai sarit baietii cu gura! :) Dar sa se documenteze inainte nici ca au vrut :)
  • +5 (9 voturi)    
    mai domn redactor (Miercuri, 29 aprilie 2009, 13:15)

    roman [anonim]

    Mai domn redactor, nu mai bagati mogulilor in cap ca porcul are vre-o legatura cu gripa asta. Vor avea motiv de terminare a ceea ce a mai ramas din centrele decrestere a porcinelor. Daca a mai ramas ceva.
    • +4 (6 voturi)    
      limba romana! (Miercuri, 29 aprilie 2009, 15:02)

      gabi bondoc [anonim] i-a raspuns lui roman

      VREO, nu vre-o !!!
  • +7 (9 voturi)    
    urmeaza ? (Miercuri, 29 aprilie 2009, 14:51)

    urmeaza ? [anonim]

    se ataca si bietul porc.
    Va urma capra emo
    • +4 (4 voturi)    
      porcul emo (Joi, 30 aprilie 2009, 1:54)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui urmeaza ?

      porcul emo este destul : se taie singur...
      • 0 (2 voturi)    
        Nu va mai certati pe CAPRA si PORCUL EMO ! (Joi, 30 aprilie 2009, 7:10)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Porcul emo este o idee excelenta
        pentru luna decembrie !
        Taranul roman gospodar
        va beneficia de mai mult timp pentru tuica,
        in timp ce Ghiţă işi face sepuku.
        *
        Si daca in timpul asta
        o sa primesca si vestea
        ca toate caprele vecinilor au decedat
        cu diazepam intrucat nu mai suportau lumea asta aspra ,
        satisfactia va fi dubla.
  • +2 (6 voturi)    
    ha ha (Miercuri, 29 aprilie 2009, 17:26)

    roman [anonim]

    Da, da...urmeaza capra emo sa fie omorate toate ca apar noi virusi. Asa si cu aviara ! omorati gainile ! Sa vezi cand s-or omora magarii !

    Astia au interese mari economice sa termine zootehnia..si vad ca jurnalistii PUN BOTU ca ultimii oameni !
  • 0 (2 voturi)    
    Vizita (Joi, 30 aprilie 2009, 0:12)

    amator [anonim]

    Un prim caz suspect de gripă porcină a fost înregistrat în Croaţia .....unde a fost base .
    • 0 (0 voturi)    
      DA DOAMNE... (Joi, 30 aprilie 2009, 0:32)

      superior [anonim] i-a raspuns lui amator

      Si trimite "intariri" din guvern prin Croatia, sau de ce nu Mexic
  • +2 (4 voturi)    
    Gripa porcului zburator (Joi, 30 aprilie 2009, 0:42)

    Gripag [anonim]

    Omarati porcii crescuti sanatos precum ati facut cu pasarile de curte,stropiti cu apa chioara,cumparati vaccinuri si obligati toata suflarea sa le faca.Cred ca am mai vazut filmul asta.
  • +6 (8 voturi)    
    mda.. (Joi, 30 aprilie 2009, 0:59)

    firestarter [anonim]

    si cretinii astia de la noi nu fac nimic inca. asa cum a fost si cu criza financiara. s-au uitat ca tampitii un an jumate, pana a inceput sa se simta si la noi, de abia atunci au inceput cu masuri disperate, care bineinteles nu au avut efect. AVEM CONDUCATORI DE ULTIMA SPETA. SUNTEM O TARA DE MANA A PAISPEA.
    • 0 (0 voturi)    
      Laturi (Joi, 30 aprilie 2009, 10:14)

      han solo [anonim] i-a raspuns lui firestarter

      Dar ce masura pe plan mondial, luata pina acum impotriva crizei, are efect, mai?
      Pun pariu ca mata nici macar nu esti in tara. Iti versi laturile de peste ocean, probabil. Multe jigodii s-au nascut in tara asta.
  • +1 (3 voturi)    
    S-au facut multe filme (Joi, 30 aprilie 2009, 1:23)

    Adrian [anonim]

    pe acest scenariu al unei pandemii. Din cate am auzit pe la stiri daca e depistata devreme boala trece repede. Totul cred ca e bine pus la punct la nivel mondial ....
  • +6 (6 voturi)    
    Porcii n-au nicio treaba! (Joi, 30 aprilie 2009, 8:09)

    gaspy [utilizator]

    Stiu ca unii dintre voi glumesc, dar cred ca ar trebui spus si repetat pana pricepe toata lumea:
    - carnea de porc e OK. Chiar daca ar fi fost bolnav, virusul nu supravietuieste prepararii, etc.
    - porcii nu trebuie omorati; nu s-au importat porci vii din Mexic deci ai nostri sunt OK.
    - gripa asta se transmite de la om la om ca orice alta gripa.

    Marea problema e ca suntem in situatia baiatului care a strigat "Lupul!" de prea multe ori -- nimeni nu-l mai ia in seama. O pandemie de gripa era asteptata de medici cam cum asteptam noi "Cutremurul".

    Pericolul exista si m-as simti mult mai bine daca as sti ca in spitale exista antivirale, ca se pot face teste, etc., in loc sa batem campii.
    • 0 (0 voturi)    
      gripa porceasca (Joi, 30 aprilie 2009, 14:51)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui gaspy

      nu exista antivirale, cel putin nu pentru gripa. Antivirale sunt pentru herpes si pentru cativa virusi (nu multi) care nu se schimba de la sezon la sezon. Asta e chestia, singura protectie impotriva unui virus este vaccinul care are rol preventiv, nu curativ. Dupa ce faci gripa tot ce poti face este sa stai 7 zile la pat si sa astepti sa iti treaca iar daca faci ceva suprainfectii bacteriene sa iei antibiotice. Fie ea aviara sau porcina, majoritatea oamenilor au o rezistenta suficient de puternica incat sa reziste la gripa. Totusi, daca sunt 1 milion de infestati e posibil sa fie cateva mii sau zeci de mii de victime iar la zeci de milioane de infectati numarul victimelor creste si mai mult, in special printre copii, batrani si persoane imuno-depresate. Oricum, au fost pandemii de pesta si de ciuma si omenirea a supravietuit, asa ca o gripa nu mi se pare chiar asa mare lucru. In rest, e indicat sa va spalati pe maini si sa umblati cu masca daca traiti in zone cu risc marit, care in romania cred ca nici nu exista...
    • 0 (0 voturi)    
      lupul (Joi, 30 aprilie 2009, 15:30)

      MB [anonim] i-a raspuns lui gaspy

      cel care tipa "lupul" e WHO :)

      si am senzatia ca e tot mai disperat ca s-a facut de ris.
      altfel nu inteleg de unde nivelul 5 ? au perceptii extrasenzoriale, vad gripa si noi nu ne dam seama ? ca in afara de turisti care au fost in Mexic, nu am auzit de transmitere de la om la om...
      sper sa plateasca pt isteria pe care au creat-o.

      daca "virusul" ar fi fost atit de periculos pina acum (de la primele cazuri suspecte in februarie) si pina acum probabil ca avea sa faca enorm de multe cazuri, mai ales ca alarma s-a dat tirziu.

      poate ar trebui sa se uite prin recipientele cu detergenti, creme & preparatele alimentare sa vada adevarata pandemie...
  • -1 (1 vot)    
    Hora pandemica (Joi, 30 aprilie 2009, 8:52)

    Bibicul [anonim]

    Scapa cine trebuie

    *Duminica 26.04.2009, ora 14:oo, intr-o pata vis-a-vis de o scoala, la 4 km de Guvern, se ospatau 11 maidanezi, cu sorici oparit de porc, provenit de la unitati de profil din incinta pietei.
    *In satul La Gloria (Mexic) la 12 km de o fabrica de prelucrare a carnii de porc, pendinte de SMITHFIELD, cu ceva timp in urma s-a instalat din „senin”gripa umano-porcina pe 400 sateni, cu cele cunoscute mediatizate.
    *Romania a supervizat dedesubturile problemei cu 20 de ani inainte si a stabilit un cap de pod in Mexic, cu o formatiune de „elita” formata din 400(!?) conationali imuni la pandemia politica si de sistem.
    *Cel mai mare Bank al omenirii (Ban ki – Moon), cel care a administrat cu toata „neinteligenta” crimele din Gaza prin care au fost ucisi 4000 nevinovti de catre israelieni, a dat „ Ordinul de lupta antipandemic” :
    -Scapa cine trebuie;
    -porcii, cu care ne hranim de cand ne stim, ne-au copt-o, validand proverbul :cine se baga in laturile politicii masonice, il mananca porcii !
    -scapare nu exista nici in gaura de…mama;
    -peste 6 luni se pune la punct un vaccin care devine operant alta data;
    -se sugereaza constituirea, prin bula bocala, de urgenta, a grupelor nominalizate de cate 10 indivizi, din care unul sa aiba bulina portocalie pe obrazul drept (sa-l recunoasca usor doamna zilelor noastre, cand vine sa-si ia tributul pandemic), etc, etc, etc…

    P.S. Sa traiti bine !
  • +3 (3 voturi)    
    Dubios (Joi, 30 aprilie 2009, 9:04)

    patrunjel [utilizator]

    Anual gripa omoara pe Terra in jur de 250 000 de oameni.

    Deci nu se justifica nivelul actual de isterie care i-a apucat pe toti pt cateva zeci de morti . Pt un virus Influenze.


    http://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_outbreak

    Numai daca stiu ceva ce nu stim inca noi. Vreo mutatie ?

    Dubi
    • -1 (1 vot)    
      Pai DA (Joi, 30 aprilie 2009, 9:52)

      NBS [anonim] i-a raspuns lui patrunjel

      1. or muri ei in mod normal dar problema actuala este ca la cei 250mii din luma a 13 se mai adauga un potential numar de cel putin tot atata...

      2. Normal ca este fabricat. In constitutia genomului sunt incluse segmente din alte 3 virusuri. In natura nu se intampla asa ceva, pur si simplu!
  • 0 (0 voturi)    
    draga gaspy... (Joi, 30 aprilie 2009, 9:43)

    luci [anonim]

    pe undeva ai si tu dreptate, spitalele trebuie sa fie pregatite tot timpul, nu numai pentru aceasta gripa...
    problema este ca aceasta stire nu face nimic altceva decat sa panicheze lumea, as zice eu degeaba, sau poate pentru a distrage atentia de la alte lucruri mai grave... de altfel mor milioane de oameni de foame si din cauza altor boli, pentru ca nu-si permit sa se trataze....
    aceasta stire panicheaza si datorita faptului ca sunt preluate fel de fel de ziare, posturi tv., etc., care cauta senzationalul, ca pe urma sa nu-si ceara nimeni scuze (parca ar mai conta)...
    acum vreo doua zile deja erau morti 160 de oameni numai in mexic, persoane infestate peste 1600, acum numarul a ajuns la OPT, sau 84, australia nu mai confirma nici un caz, ca si alte tari, iar in aceasta situatie, marele OMS, vazand ca nu-l ia nimeni in seama ridica gradul de alerta la 5..., fara a lua de exemplu masuri concrete; stoparea curselor dinspre zonele afectate, dezinfectarea avioanelor, etc... virusul se ia de la om la om, de la porc la om, de la nu mai stiu eu la ce, concret, virusul se poate transmite pe calea aerului, nu? ca doar nu in urma unui contact sexual... asa ca virusul poate "calatori" prin cele mai diverse cai prin aer....sau nu rezista la viteze prea mari?...
    vad ca deja egiptul sacrifica toti porcii, ce facem cu oamenii infestati si care nu s-au prezentat la doctor?... trebuiesc sacrificati?...
    o sa mai apara cateva semnale de la oms, pe urma trece si asta ca si aviara, chiar daca nu a avut acelasi grad de alerta, o consider mai periculoasa, ca doar porcii nu zboara iar porcii salbatici traiesc in padure...
    asa ca, este bine sa fim precauti mereu, cu orice boala....
  • +1 (1 vot)    
    no_paniK (Joi, 30 aprilie 2009, 10:31)

    no_paniK [anonim]

    Urmariti evolutia raspandirii virusului pe
    http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=
    p&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&ll=
    32.398516,-107.885742&spn=18.503807,35.332031&z=5&source=embed

    sau aici
    http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=
    p&source=embed&msa=19&msid=
    106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950

    sau aici
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8021547.stm

    (fara pauze...1singur rand)
  • 0 (0 voturi)    
    viitorul (Joi, 30 aprilie 2009, 11:40)

    dan matei [anonim]

    hm... viitorul o sa arate ca in filme? viitorul ala in care stai acasa si nu ai contact cu oamenii si faci aproape toate kestiile pe net?
  • +1 (1 vot)    
    situatie porcina (Joi, 30 aprilie 2009, 12:30)

    sully [anonim]

    Porciti-va !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by