Hackerii au accesat cel mai costisitor proiect militar al SUA - Joint Strike Fighter

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2009, 13:28 Actualitate | Internaţional

F-35 Lightning II
Foto: www.lockheedmartin.com
Hackerii au reusit sa patrunda in reteaua Pentagonului si sa spioneze cel mai costisitor si avansat proiect militar al Statelor Unite din toate timpurile - Joint Strike Fighter, in valoare de 300 de miliarde de dolari, au declarat, pentru Wall Street Journal, fosti si actuali oficiali guvernamentali.

In urma acestor atacuri, au fost copiate mai multi terabytes de date legate de design-ul avionului si de sistemele electronice. In acest fel, apararea impotriva unui atac din partea acestui tip de avion ar putea fi cu mult usurata.

Programele de spionaj au criptat datele care au fost furate, astfel incat anchetatorii nu pot spune exact ce fel de informatii au fost copiate.

Atacuri similare au reusit sa acceseze, in ultimele luni, sistemul Fortelor Aeriene americane de control al traficului.

Recrudescenta atacurilor informatice

Aceste informatii apar pe fondul multiplicarii stirilor legate de razboiul informatic dintre Statele Unite si potentialii sai adversari, dupa ce un raport recent arata ca ordinatoarele folosite pentru controlul sistemului de distributie a electricitatii in SUA, precum si a altor elemente de infrastructura, au fost infectate cu programe-spion.

"Nu ne-am mai confruntat niciodata cu asa ceva", a declarat un oficial familiar cu problematica atacurilor informatice, care a adaugat ca agentii militare si civile, dar si companii private au devenit tinte ale atacurilor. "Spionarile vizeaza toate sistemele care fac aceasta tara sa functioneze".

Oficialii citati nu au putut oferi prea multe detalii legate de identitatea atacatorilor, de scopul acestora si de pagubele provocate sistemului american de aparare. Si un aspect pozitiv: desi spionii au reusit sa fure cantitati semnificative de date, nu au putut accesa cele mai sensibile informatii, stocate pe computere care nu sunt legate la Internet.

China mizeaza pe IT pentru a compensa carentele militare

Fosti oficiali americani afirma ca atacurile par a proveni din China, dar este extrem de greu de dovedit originea acestora, in conditiile in care sursa unui atac online poate fi usor disimulata.

Un raport al Pentagonului de luna trecuta afirma ca Beijingul a realizat progrese importante in dezvoltarea tehnologiilor de lupta online. China spera sa compenseze dezvoltarea redusa a capacitatilor militare, comparativ cu SUA, prin abilitatile legate de computere si de spionaj informatic, sustine raportul citat.

Ambasada Chinei a respins aceste acuzatii, declarand ca Beijingul "se opune si interzice orice forma de criminalitate cibernetica". Ambasada a caracterizat raportul Pentagonului drept "un produs al mentalitatii Razboiului Rece".

F-35 Lightning II

Proiectul Joint Strike Fighter, cunoscut si sub denumirea F-35 Lightning II, este cel mai costisitor si cel mai dificil program de dezvoltare de armament conceput vreodata de Pentagon. Avionul este comandat de softuri formate din 7,5 milioane linii de cod, ceea ce reprezinta mai mult decat triplul softurilor folosite pentru avioanele actuale ale Air Force.

Lockheed Martin este contractorul principal al programului, dar Northrop Grumman Corp. si BAE Systems PLC joaca si ele un rol semnificativ in dezvoltarea noului avion.

Lockheed Martin si BAE au refuzat sa comenteze informatiile. Northrop a recomandat ca orice intrebari sa fie trimise catre Lockheed.


Citeste mai multe despre   



  
10363 vizualizari
  • +7 (7 voturi)    
    Cel mai scum (Marţi, 21 aprilie 2009, 13:44)

    gigel [anonim]

    Cel mai scump poate, dar nu si cel mai sensibil din punct de vedere al unei eventuale compromiteri a securitatii. Cel mai sensibil este F22-Raptor.
    F-35 lightning se vrea a fi o varianta mai conventionala a mult mai avansatului F-22 Raptor - motiv pentru care de altfel F-35 va fi si disponibil la export in vreme ce F22 nu va fi. Mai mult decit atit, F-35 este finantat de mai multe tari, se poate spune ca este un proiect international, in vreme ce F22 este US only.
    • -4 (4 voturi)    
      Stimate Gigel, sunt impresionat (Miercuri, 22 aprilie 2009, 7:49)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui gigel

      Si bucuros ca avem, doamnelor si domnilor, printre noi, aici, in aceasta rubrica de comentarii ale stirilor, un mare specialist in securitatea informatiilor americane, un personaj enigmatic, totusi publicat, care ne-a impartasit noua, tuturor, in fine, continutul unei informatii strict pastrata confidential in dosarele militare ale SUA. Acest contra-spion, de o mare naturalete si totodata sublim in delicatetea abordarii acestui subiect sensibil, a reusit sa ne confrunte cu realitatea evidenta a confruntarii informatiilor cheie, intr-un limbaj abordabil, sensibil coerent si prin aceasta tin, stimate doamne, stimati domni, sa-i multumesc din inima, inca o data pentru autenticitatea gestului sau figurativ, informativ si autentic.


      Aaaa, era sa uit: faza lu' gigel cu care proiect ii mai tare ii cam de vrajala lol .
      • 0 (0 voturi)    
        Stimate Mitica, (Miercuri, 22 aprilie 2009, 15:03)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

        si eu sunt bucuros si placut impresionat ca avem pe unul mai destept decat noi, plavanii de rand, care sa ne lumineze asupra misculatiunilor fortelor oculte ale caror reprezentanti se insinueaza perfid printre randurile noastre.

        Cu profunda recunostinta,
    • 0 (0 voturi)    
      f22 raptor (Sâmbătă, 8 august 2009, 16:09)

      vasea [anonim] i-a raspuns lui gigel

      ai dreptate, f35 e un fel de lauda in vant...
  • +8 (12 voturi)    
    sigur (Marţi, 21 aprilie 2009, 14:25)

    adi [anonim]

    ne bombardeaza cu astfel de "stiri" pentru a dovedi ca este necesar impunerea proiectul de lege pentru instituirea The Cybersecurity Act of 2009, ce va oferi posibilitatea INCHIDERII INTERNETULUI in “interesul securitatii nationale”

    doar MINCIUNI

    aici gasiti dovada : http://saccsiv.wordpress.com/2009/04/04/jay-rockefeller-a-depus-proiectul-de-lege-pentru-instituirea-the-cybersecurity-act-of-2009-ce-va-oferi-posibilitatea-inchiderii-internetului-in-%E2%80%9Cinteresul-securitatii-nationale%E2%80%9D/
    • +2 (2 voturi)    
      Comunicatii (Marţi, 21 aprilie 2009, 17:55)

      Bubu [anonim] i-a raspuns lui adi

      Comunicarea cu exteriorul se inchide chiar si fara alte legi speciale, a se vedea 11 septembrie cand transmisiile tv au fost intrerupte oficial.
  • +6 (8 voturi)    
    :) (Marţi, 21 aprilie 2009, 14:28)

    liviu [anonim]

    Deci o sa vedem o copie chinezeasca a F-35 ? :)
  • +8 (12 voturi)    
    Bun articol (Marţi, 21 aprilie 2009, 14:32)

    Barbarossa [anonim]

    Bun articol , mi-a placut traducerea :)) Calculatoare sunt de fapt "ordinatoare".
    Cat despre declaratiile jenante ale Pentagonului nu ma face sa cred decat ca e o manevra toata povestea. Cine se pricepe la IT stie cum se desfasoara un atac informatic, iar la Pentagon masurile de securitate restrictioneaza corespunzator accesul. Deci,informatia ce contine date importante nu are cum sa plece de acolo. Cine crede ca vine vreun hacker pe internet asa si pleaca cu date realmente importante se inseala AMARNIC ! Va spun : AMARNIC !
    • -1 (9 voturi)    
      Ai chiulit de la gramatica, nu? (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:33)

      Nicholass [anonim] i-a raspuns lui Barbarossa

      Pentru cultura ta generala, sa stii ca acest cuvant, "ordinator", este un neologism ce provine din frantuzescul "ordinateur", iar cum Romania este o tara francofona, prezenta sa in limba romana este normala. Ia DEX-ul si cat mai multe carti de gramatica limbii romane si sa nu te prind ca iesi din camera pana nu le citesti pe toate, CLAR?
      • 0 (10 voturi)    
        calculator, (Marţi, 21 aprilie 2009, 17:55)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Nicholass

        romania NU este o tara francofona iar prezenta ei in tot felul de "organizatii" ale francofoniei nu o face mai francofona, clar? iar orice roman ii spune la calculator calculator sau computer dar de "ordinator" nu am auzit pana azi! CLAR?
        • 0 (0 voturi)    
          ordinatorul,este ... (Joi, 23 aprilie 2009, 20:30)

          muky [anonim] i-a raspuns lui atreus

          ...stramosul calculatorului.in timp s-a incetatenit denumirea de calculator sau computer. cu bine
      • +2 (4 voturi)    
        Francofona (Miercuri, 22 aprilie 2009, 0:31)

        Mario [anonim] i-a raspuns lui Nicholass

        Afilierea Romaniei la organizatii ale francofoniei nu inseamna ca Romania este o tara francofona ci doar ca niste oficiali au chef de plimbari pe banii nostri sau au chef sa organizeze niscai "Someuri".
        Romania poate fi numita cel mult o tara francofila nu francofona.
        • -1 (1 vot)    
          perfect de acord (Miercuri, 22 aprilie 2009, 0:53)

          atreus [anonim] i-a raspuns lui Mario

          perfect de acord: poti sa o numesti pe hartie tara de limba japoneza sau sud coreana, in functie de locul de unde vin investitiile... Romania nu este si nu a fost niciodata tara francofona, limba romana este o limba de sine statatoare care s-a format din limba latina la fel ca si franceza, italiana, spaniola, etc.
          • +1 (1 vot)    
            O tara de manelisti si basesti (Miercuri, 22 aprilie 2009, 10:05)

            Nicholass [anonim] i-a raspuns lui atreus

            Acum m-am lamurit, nu ma mai mira ca sunteti atatia manelisti in tara. Pentru INcultura ta generala, limba romana nu este deloc o limba de sine statatoare, iar influentele latine sunt cu putin mai multe decat sunt cele de origine slava, germanica, tatara, daca si nu doar. Va recomand sa ascultati Parazitii cu "Citeste o carte" in loc de Guta sau copii minune. ;)
        • +3 (3 voturi)    
          Baaaa (Miercuri, 22 aprilie 2009, 1:19)

          Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui Mario

          aici ii vorba despre hacking si IT , dati lectii de romana si gramatica la subiectele corespunzatoare lor. CLAR?
      • -1 (1 vot)    
        mai lasa-ne cu francacofonia asta (Miercuri, 22 aprilie 2009, 1:25)

        stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Nicholass

        ordinator suna tare aiurea, nu cred ca ar trebui folosit in acest context. n-ai vrea sa folosim baladeur de mp3 in loc de player de mp3? :)))))) ca na tot sintem francofoni. ia sa gasim si cuvintele in franceza pt. surub, saiba etc :))
        • -1 (1 vot)    
          surse de inspiratie (Miercuri, 22 aprilie 2009, 4:30)

          atreus [anonim] i-a raspuns lui stupidu

          e drept, folosirea asa ziselor "neologisme" le cam tradeaza unor asa zisi jurnalisti sursele de "inspiratie"... Oricum, mi se pare penibil sa folosesti termenul "ordinator"! Da, ce "ordoneaza" ma rog, acel ordinator? suna jalnic! Pe de alta parte este si mai penibil ca citeaza o sursa care de fapt nu reprezinta sursa reala... care evident este ... alta
        • -1 (1 vot)    
          de acord cu tine, dar nu total (Miercuri, 22 aprilie 2009, 10:13)

          Nicholass [anonim] i-a raspuns lui stupidu

          Eu sunt de acord cu tine ca nu suna exceptional, insa asta nu face exprimarea sa fie incorecta, fiindca de acolo a plecat totul. cat despre cuvintele pe care le-ai dat tu exemplu (surub, saiba), ar trebui sa i le arati si acestui agramat "atreus" care are stupizenia sa spuna ca limba romana este de sine statatoare, aceste doua cuvinte fiind de origine germanica, nicidecum latina.
          P.S.: M-ai inteles gresit, eu nu sunt un "francofon", doar am vrut sa exprim faptul ca din punct de vedere gramatical nu era gresita acea exprimare.
          • 0 (0 voturi)    
            mai draga, (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:13)

            atreus [anonim] i-a raspuns lui Nicholass

            mai draga, ca altfel nu iti pot spune, lasa-ma tu cu "culturi" si "manele" si spune-mi de ce limba romana nu este o limba de sine statatoare? S-a intamplat vreodata ca lumea vorbitoare de limba romana sa fie cucerita de alta cultura care sa ii poate schimba limba? Limba romana este la fel de bine definita acum cum era greaca in perioada imperiului roman. Asa cum greaca nu a disparut (dar s-a modificat) in timp de 2000 de ani la fel si romana se poate modifica acum dar nu se poate pierde, fiind de sine statatoare. Ma doare fix in cot ca imi spui incult, etc. Limba romana NU este de origine franceza sau italiana sau spaniola sau ce mai crezi tu, este o limba de origine latina care se poate mentine prin ea insasi.
      • 0 (2 voturi)    
        cred ca francofon esti tu (Miercuri, 22 aprilie 2009, 8:22)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Nicholass

        dupa ce nume ti-ai tras, ma nicule. lasa-ne cu francezii tai, care sunt atat de cretini incat traduc pana si cuvintele cheie din limbajele de programare. CLAR?
        • -1 (1 vot)    
          Numele meu nu e "frantuzit" (Miercuri, 22 aprilie 2009, 10:16)

          Nicholass [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Gigel, numele meu nu este "frantuzit", din contra, este "englezit" (intr-adevar, cu dublarea consoanei de final). Cred ca am fost inteles gresit, nici eu nu halesc francezii, tocmai datorita nationalismului lor.
      • 0 (0 voturi)    
        orele de gramatica? (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:35)

        Daniel U [utilizator] i-a raspuns lui Nicholass

        Scuzati ca intervin, dar nu tin minte ca la gramatica sa se discute despre cum e mai bine sa spui: calculator, computer sau ordinator. Nici literatura nu are legatura directa. As putea alege o ora de "Limba Romana".

        Cat despre expresia folosita "ordinatoare", chiar daca m-am prins ca e vorba de clasicul calculator, totusi toti trebuie sa recunoastem ca 99% din romani folosesc una din expresiile calculator, computer sau PC (asta daca nu era Mac :-P )
    • +1 (7 voturi)    
      completare (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:39)

      Nicholass [anonim] i-a raspuns lui Barbarossa

      P.S.: cu calculatorul faci calcule simple de matematica, deci puteai sa spui, in cel mai bun caz pentru tine: "computer", tot un neologism (vezi lb. engleza), iar dupa ce termini de citit toate cartile de gramatica de care ti-am zis in comentariul anterior ai sa constati ca limba romana NU are un termen propriu pentru computer. ;)
      • 0 (2 voturi)    
        CLAR? (Marţi, 21 aprilie 2009, 17:58)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Nicholass

        calculator este ala care calculeaza, orice calculator de pe lumea asta, oricat de avansat tot aia face : calcule foarte simple de matematica, mai precis algebra booleana... iar pana la construirea unui calculator cuantic, orice dispozitiv de calcul face exact asta : calculeaza...
        • 0 (0 voturi)    
          ..... (Miercuri, 22 aprilie 2009, 10:20)

          Nicholass [anonim] i-a raspuns lui atreus

          Eu sunt de acord ca foloseste algebra, numere in baza 2, insa daca tu nu-l folosesti decat pentru a calcula ce nota iti trebuie sa treci la gramatica, nu inseamna ca el face calcule (le face si pe astea, intr-adevar). Transpunerea informatiilor siruri de cifre 1 si 0 nu inseamna ca face calcule. ;)
    • +1 (1 vot)    
      Bai, dar chiar n-avem niciun specialist p-aci? (Miercuri, 22 aprilie 2009, 11:08)

      AAA [anonim] i-a raspuns lui Barbarossa

      E adevarat ca "ordinateur" este frantuzescul englezescului "computer" si romanescului "calculator", dar in contextul dat ("ordinatoarele folosite pentru controlul sistemului de distributie a electricitatii") NU este acelasi lucru! Ordinatorul de distributie a energiei electrice este acel panou mare cu ceasuri, cesulete, butoane si butonase prin care se realizeaza controlul distributiei efective. E la fel de adevarat ca acel ordinator este, in cea mai mare parte, controlat de un computer/calculator, dar, in caz de avarie sau urgente, la ordinator se poate interveni manual/mecanic prin actionarea acelor butoane de care spuneam mai sus.
      Asa ca, inainte de va lansa in discutii filosofice despre originea limbii romane, mai cercetati anumite materiale tehnice!
      Succesuri!
  • +2 (4 voturi)    
    Cate linii (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:11)

    Florin [anonim]

    "7,5 milioane linii de cod" Cam atat are un proiect comercial mediu spre mare... Poate 7,5 miliarde de linii de cod vroiati sa scrieti...
    • -1 (3 voturi)    
      7.5 milioane lini (Marţi, 21 aprilie 2009, 22:37)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui Florin

      7.5 milioane de lini de cod e inspaimantator de mult.
      openoffice cu totul are 8.5 milioane de lini de cod.
      ce pot sa faca cu atata soft bagat intr-un avion? ca vorba aia e bine ca ala sa aiba cat mai putin soft si procedurile de verificare sunt stricte, ca una e sa pierzi un document si alta e sa pierzi un avion.
      • +1 (3 voturi)    
        o linie doua linii (Miercuri, 22 aprilie 2009, 0:34)

        gdh [anonim] i-a raspuns lui ginel

        :)) Adica open office tre sa fie mai complex decat un avion!!! Un telefon mobil are cateva (zeci) de milioane de linii de cod!
        Logan are sub capota - ca vrei sau nu - cateva in jur de 30 de milioane de cod in toate sistemele electronice.
      • +1 (1 vot)    
        Esti pe langa... (Miercuri, 22 aprilie 2009, 12:46)

        ADI [anonim] i-a raspuns lui ginel

        Eu lucrez la softul pentru o imprimanta si are 1 milion de linii de cod numai in partea de imprimare. Nu am pus aici si partea de GUI care e un proiect separat.
        • +1 (1 vot)    
          inseamna ca e varza softul ala (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:29)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ADI

          un soft bun este ala cu linii de cod cat mai putine. daca ai multe linii de cod practic scrii pe genunchi, nu folosesti oop, copiezi de colo colo etc.

          daca softul tau are 1 milion de linii de cod fara GUI inseamna ca e VARZA.
          Ca sa intelegi, windows NT 3.1 avea 5 milioane de linii de cod (si e sistem de operare, gicule, nu driver de imprimanta), o distributie linux are 30 milioane iar windows server 2003 are 50 milioane.
  • +2 (4 voturi)    
    Al treilea razboi mondial va fi electronic (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:32)

    Teo [anonim]

    Spunea cineva acum cativa ani si uite ca incep sa-i dau dreptate. Tot acelasi tip (un american, nu chinez) spunea ca America poate fi dezarmata foarte usor prin blocarea accesului la bani, in conditiile in care mai mult de 3/4 din tranzactii in aceasta tara sunt electronice.

    Cred ca furtul datelor este facut de chinezi, sunt in stare sa faca macar doar pentru a demonstra cat de puternici au devenit. Dar asta e doar varful aisberg-ului, chiar daca vom vedea o copie chinezeasca a acelui avion, adevaratul atac va fi informatic.
  • -3 (5 voturi)    
    pai nu stiati? (Marţi, 21 aprilie 2009, 15:57)

    gica [anonim]

    chinezii isi vor interconecta cerebral vreo 200 mil de hackeri chinezi (fiecare dotat cu cate un abac) si de aici se vor inspira robotii viitorului ca sa realizeze Matrix-ul.

    Unde ne indreaptam?...
  • +3 (5 voturi)    
    F-35 Lightning II (Marţi, 21 aprilie 2009, 16:25)

    droid04 [anonim]

    va apare in viitor la 1/10 din pretul din SUA sub denumirea F-35 Light II sau F-36 Lightning II sau F-35 Lighning II ! hehehehe bineinteles cu doar 2-3 linii de cod ca e suficient ...
  • +4 (6 voturi)    
    re: (Marţi, 21 aprilie 2009, 17:53)

    adib [anonim]

    Si nimeni de la Pentagon nu s-a prins de unde masa este traficul ala de citiva terabytes ......... :))))
    • +6 (8 voturi)    
      re (Marţi, 21 aprilie 2009, 18:46)

      freelancer [anonim] i-a raspuns lui adib

      Evident ca nu s-au prins...:))) O fi considerat sa e vreun angajat care joaca CStrike online sau descarca filme erotice de pe serverul lor:))))))))
      Sa mai lase astia prosteala ca nu mai tin astfel de stiri nici in Etiopia.
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 21 aprilie 2009, 19:36)

      marcu [anonim] i-a raspuns lui adib

      Nope, au crezut ca sefii acceseaza site-uri deocheate :))
  • +1 (1 vot)    
    gresit (Marţi, 21 aprilie 2009, 20:07)

    dedeiu [anonim]

    se cheama crackeri, nu hackeri
    • 0 (0 voturi)    
      depinde (Miercuri, 22 aprilie 2009, 11:13)

      gica [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      la ce te referi.

      1. cracker - orice incult care a pus mana pe un program de vazut porturi, incercat parole, etc.

      2. hacker - care isi face singur uneltele necesare. Asta se imparte la randul lui in 2 categorii:
      a. meserias - toata lumea il stie
      b. super meserias - nimeni nu-l stie :P

      Poate ca chinezii de mai sus si-au facut singuri abacele deci sunt hackeri.
  • +1 (3 voturi)    
    Asteptam astfel de "stiri" (Marţi, 21 aprilie 2009, 22:42)

    nano2k [utilizator]

    Chiar asteptam astfel de "stiri".

    Ascultati-l pe Rockefeller cum spune aproape nonsalant ca "the Internet should have never existed". Alte atacuri false-flag, alte drepturi restranse pentru noi, p*u*l*i*m*e*a.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ct9xzXUQLuY

    Trageti voi concluzia. Chiar daca atrocitatile imaginate (deocamdata doar imaginate) de idiotul de Rockefeller sunt realiste (suna mai degraba a invitatie vorbele lui), nu inteleg (sau ma fac ca nu inteleg) de ce nu isi securizeaza mai bine respectivele servere / facilitati, in loc sa puna laba lui jegoasa cu miros de criza pe libertatea de exprimare adusa de Internet.

    Va recomand cu caldura:
    http://schimbarea.blogspot.com/
    • +1 (3 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 22 aprilie 2009, 1:19)

      Free Man [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      da, e un blog foarte bun; si eu il recomand; informatie buna si necenzurata de conditionarile sociale; numele blogului spune totul: "Demascarea manipularii colective"
      • 0 (0 voturi)    
        schimbare (Miercuri, 22 aprilie 2009, 6:28)

        SM [utilizator] i-a raspuns lui Free Man

        blogul mi se pare o idiotienie. am postat 2 comentarii, inca astept sa fie publicate. e una ca niste idioti ar dori sa nu fie libertate si alta sunt tot felul de teorii conspirationiste a caror singura sursa de informare e youtube.
        • +1 (1 vot)    
          esti tare (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:00)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui SM

          cum ai reusit sa-ti dai seama asa repede de calitatea respectivului blog?
  • +2 (2 voturi)    
    Ca sa intelegeti ce se intampla (Marţi, 21 aprilie 2009, 23:01)

    nano2k [utilizator]

    Ca sa intelegeti ce se intampla in timp ce noi dormim linistiti si altii "ne lucreaza":

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/04/04/jay-rockefeller-a-depus-proiectul-de-lege-pentru-instituirea-the-cybersecurity-act-of-2009-ce-va-oferi-posibilitatea-inchiderii-internetului-in-%E2%80%9Cinteresul-securitatii-nationale%E2%80%9D/
  • 0 (0 voturi)    
    praf in ochi (Miercuri, 22 aprilie 2009, 11:18)

    Viorel [anonim]

    Nu pot sa nu ma amuz, cata dezinformare si, de ce nu, prostie...

    Trebuie sa n-ai deloc cunostinte de calculatoare ca sa crezi ca se poate fura ceva intr-adevar de la americani online (inafara de conturi...). Toata lumea uita ca americanii au inventat calculatoarele si tot ei si internetul. Plus ca, in ciuda impresiei generale, procesoarele nu se fac in Taiwan, inca se fac in state. In Taiwan se face doar impachetarea procesorului (care nu e decat cat o unghie de mare) in pastila cu pini pt a fi folosit ulterior.

    Frate, dac-as fi in locul americanilor as pune ce mi-ar placea mie pe procesoarele alea (si tot ce mai e hw); as zice ca ei au sanse mai mari sa spioneze restul lumii decat au chinezii sa-i spioneze pe ei.
  • +1 (3 voturi)    
    Manipularea (Miercuri, 22 aprilie 2009, 11:32)

    Costi [anonim]

    Ceea ce nu stiti sa nu vreti sa stiti este ca China a furat si fura la greu in continuare. Daca te duci si deschizi o fabrica , in 3-6 luni apare imediat linga una identica dar chinezeasca. Mai nou, chinezii intra pe piata avioanelor comerciale. Deja e prea tirziu, si-au dat si ei seama ce a insemnat intrarea pe "cea mai mare piata din lume" : furtul informational. Doar nu credeati ca China a reusit ea dintr-o data sa recupereze secolul de raminere in urma tehnologica (in 1980 China avea un PIB de 10 ori mai mic ca al Japoniei la o populatie de 10 ori mai mare).
    Restul... Ce , credeti ca nu au interes chinezii si rusii sa nu se protejeze informatiile de pe calculatoare ? ele sunt dictaturi , nu democratii , de aceea de acolo nu auziti nimic. Toti maninca de cur americanii dar sa vedeti ce circ va fi peste 10-15 ani...sa stii ca e foarte multa intoxicare pe net , cui toate saiturile alea cu "conspiratii" ... Deci vin arabitoii, darima doua zgirie nori si in lume sunt acum zeci de mii de fraieri care cred prostiile gen zeitgaist si spun ca nu, americanii si-au demolat turnurile !
    Fraierilor, cel mai de succes lucru pe care l-a facut satana a fost sa-i convinga pe prosti ca voi ca nu exista!
    Realitatea intrece tot ce va inchipuiti voi iar lupta pentru dominatie mondiala este mult mai intensa. Mahomedanii au de 35 de ani un plan de lupta global pentru islamizarea lumii iar voi nu pareti (dupa cele ce le scrieti) sa fiti din neamul lui Brincoveanu, sa muriti pentru credinta voastra) , oligarhii rusi si-au aservit un popor de 230 milioane de oameni iar sefii chinezii si cei rusi ( de la tari mostenire) viseaza de secole la conducerea lumii.
    Stii, cum spunea in filmul nostru "puterea e cel mai de pret dar facut de Alah omenirii" Numai ca nu oamenii conduc ci doar citiva si daca ai un nebun...mor multi fraieri !
    Puneti mina si ginditi cine ce si cum , nu luati ca gusterii si inghititi tot ce va dau smecherii in nas!
    • +1 (1 vot)    
      scuze (Miercuri, 22 aprilie 2009, 13:04)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Costi

      Scuze, dar satana pe care o invoci tu (scuze ca raman cu discutia la acest nivel cu tine) a reusit sa te faca sa crezi ca nu exista, desi ii vezi mereu "lucraturile" pe la TV si in presa.

      Te minte in fata si tu nu iti dai seama.
      De-aia o ducem asa bine. Si inca stai, o ducem bine fata de ce va veni...


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version