Membrii Parlamentului European nu mai au voie sa foloseasca termenii doamna si domnisoara

de E.M.     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2009, 18:29 Actualitate | Internaţional

Cele mai noi reguli "politically correct" adoptate pentru membrii Parlamentului European interzic utilizarea termenilor precum doamna sau domnisoara, madame, mademoiselle, frau, fraulein, senora sau senorita, informeaza Telegraph.co.uk. Termenii, spun autorii unei brosuri distribuite la Bruxelles si Strasbourg, pot ofensa persoanele de sex feminin.

In plus, oficialii inlocuiesc majoritatea termenilor care includ "man" (barbat): sportsman (sportiv) devine athlete (atlet), stateman (om de stat) devine lider politic, sau man-made (creat de mana omului, manual) se transforma in sintetic sau artificial.

Mai sunt interzise denumiri de profesii precum fireman (pompier), air hostess (insotitor de zbor), headmaster (director), policeman (politist), salesman (vanzator), manageress (directoare), cinema usherette (plasatoare) sau male nurse (infirmier).

Se mentine insa termenul de midwife (moasa), pentru care nu exista, cel putin in limba engleza, o versiune "masculina". De asemenea, raman in vigoare waiter si waitress (ospatar, respectiv ospatarita), termeni pe care parlamentarii ii pot folosi in continuare.

Directiva a fost pusa in circulatie in interiorul Parlamentului European de secretarul general Harold Romer sub forma unei brosuri distribuite intre cei 785 de membri din Bruxelles si Strasbourg.

Struan Stevenson, scotian conservator, a declarat scurt: "corectitudinea politica a luat-o razna". "Am vazut cum institutiile europene incearca sa interzica cimpoaiele si sa dicteze forma bananelor, iar acum sunt hotarati sa ne spuna cum sa folosim cuvinte in limba proprie."

Un alt conservator, Philip Bradbourn, se jura ca va ignora noile reguli, pe care le descrie drept "risipa a banilor contribuabililor", solicitandu-i secretarului Romer sa dezvaluie costurile brosurilor. "N-o sa particip la asa ceva. Voi continua sa-mi folosesc limba materna si expresiile pe care le-am folosit toata viata, si nu accept reguli pe tema asta de la nici o institutie."

Acum sapte ani, o alta directiva referitoare la reducerea zgomotelor ar fi putut scoate cimpoaiele in afara legii. Alte legi bizare raman insa in vigoare, inclusiv cea in care orice pereche de cizme de cauciuc trebuie furnizata cumparatorilor cu un manual de utilizare in 12 limbi.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

9530 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    tara arde de tatari... (Luni, 16 martie 2009, 18:44)

    eeeuuuu [utilizator]

    ue bea vin cu lautari! e criza, idiotilor, desteptarea! ati girat bani la fmi pentru economii neperformante, rusii va pun sula-n coaste cu preturi impertinent de mari la gaze, chinezii sufoca economia europeana cu produse milt mai ieftine, astea-s lucrurile care-ar trebui sa va preocupe! da', ce sa mai vorbim, in loc sa-i europenizati pe romani, v-ati romanizat voi!
    • +5 (7 voturi)    
      lol (Luni, 16 martie 2009, 19:02)

      alex [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

      Da, tara arde...si UE isi face coc
      • +5 (7 voturi)    
        dar cum? (Luni, 16 martie 2009, 22:55)

        Curelea [anonim] i-a raspuns lui alex

        daca nu e voie "doamna" sau "domnisoara", atunci cum le zici? Fa?
        • +1 (3 voturi)    
          cum le zici? (Marţi, 17 martie 2009, 9:18)

          mihailovna [anonim] i-a raspuns lui Curelea

          Simplu...le zici direct Anastasia Mihailovna, Laria Vasilievana, etc sau cetateano
          • +1 (3 voturi)    
            Pardon (Marţi, 17 martie 2009, 9:57)

            razvanel [anonim] i-a raspuns lui mihailovna

            Ai uitat tovarasa, stimabile
            • +1 (1 vot)    
              ba pardon (Marţi, 17 martie 2009, 10:45)

              moi [anonim] i-a raspuns lui razvanel

              nu tovarasa... citeste mai sus si vezi ca nu e corect... tov. se spune, ca sa nu se vada terminatia ofensatoare
          • 0 (2 voturi)    
            Astia au luat-o razna! (Marţi, 17 martie 2009, 10:02)

            Adriana [anonim] i-a raspuns lui mihailovna

            Robespierre ar fi fericit de-ar trai acum! Ca la 1789! Ghilotina cand o pun in functiune? Atunci cand vor incerca sa ne oblige sa renuntam la ortodoxie, ca in vest nu e trendy sa fii ortodox (prea semanam cu rusii, inamicii UE si NATO, nu-i asa?)
  • +11 (13 voturi)    
    Ce timpiti ! (Luni, 16 martie 2009, 18:49)

    Sorin [anonim]

    Mare e gradina Domnului si prea multi au sarit gardul ei ...
    • +3 (9 voturi)    
      Ma faci domnisoara? Razizstule si segzistule! (Luni, 16 martie 2009, 20:08)

      Domnisoara Pogany [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      E incredibil unde s-a ajuns cu dictatura "politicului corect", incepe sa semene a teatrul absurdului.
      Pana nu demult, era onorabil si magulitor sa numesti o femeie "domnisoara" (o expresie frumoasa in limba romana).

      Insa in mod evident, masoneria imbecila si parazita de la Bruxelles simte ca poate pierde controlul si incearca disperat sa isi impuna agenda ideologica in mare viteza. Scopul? Distrugerea identitatilor nationale, distrugerea popoarelor si traditiilor istorice, cenzura culturii si limbii, in asa fel incat sa ajungem la o populatie de clone metisate consumatoare, fara identitate, doar cu un numar de card, atat!

      Imaginati o expozitie Brancusi la Bruxelles (de altfel, va rog sa intrati pe site la saatchi.uk si sa il votati pe artistul nostru pentru topul artistilor secolului 20) si un Komisar UE incercand sa stearga inscriptia "Domnisoara Pogany" de pe faimoasa opera a romanului.
      Se pare ca Brancusi era mare rasist si sexist, mda..!
      Europeni penibili si degenerati !
  • +8 (10 voturi)    
    TOVARASI SI TOVARASE (Luni, 16 martie 2009, 18:52)

    vixi [anonim]

    Si se vor inlocui cu termenii de TOVARASI SI TOVARASE
    ha ha ha
  • +5 (7 voturi)    
    To'ãrãsha si to'arãshu se intoarce! (Luni, 16 martie 2009, 18:53)

    MBB [anonim]

    Ura!

    To'ãrãsha si to'arãshu se intoarce!
    Da' shi tovãrãshica!

    Vivat newspeak!
  • +7 (9 voturi)    
    totalitarism (Luni, 16 martie 2009, 19:01)

    George Orwell [anonim]

    Stia ce stia nea Vaclav Klaus cand a zis ca asta e noua Uniune Sovietica.
    • +2 (2 voturi)    
      dragi tovarasi si prieteni (Luni, 16 martie 2009, 20:19)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui George Orwell

      nu mi-ar place sa traiesc in europa acum...
  • +6 (8 voturi)    
    ce idioti! (Luni, 16 martie 2009, 19:03)

    constantin [anonim]

    ne intoarcem la dictatura fratilor! adica sleahta asta de masoni spurcati au ajuns sa dicteze si modul de adresabilitate?! pai bine mai oameni buni, lumea este evacuata din case, nu ne putem plati ratele si voua va arde de....formule de politete?! sa stiti ca sobolanii astia sunt platiti si din banii nostri, romania contribuie din greu la bugetul ue. mare ti-e gradina Doamne!
  • +5 (5 voturi)    
    Bre? (Luni, 16 martie 2009, 19:32)

    Crosheta [utilizator]

    Propun ca si in Romania sa se introduca adresarea cu Bre! Ce frumos ar suna o scrisoare oficiala: Stimate Bre,

    va aducem la cunostinta ca....


    O luam razna cu atatea reguli fara niciun rost. La fel ca in limba romana cu "nicio" in loc de "nici o"...etc.
    • +3 (5 voturi)    
      Fa ? (Luni, 16 martie 2009, 21:18)

      georgio [utilizator] i-a raspuns lui Crosheta

      De ce esti misogin. Si pentru sexul feminin trebuie sa existe o formula de adresare. Propun si eu "Fa".
      ce frumos suna: "Draga Fa" .... :)
  • +5 (5 voturi)    
    UE reloaded (Luni, 16 martie 2009, 19:51)

    Alex [anonim]

    Uniunea Europeana ar trebui sa fie doar o unuiune economica, in care banii si marfurile sa circule liber. De asemenea pe teritoriul uniunii ar fi trebuit lasata libera (dar verificata si limitata) circulatia oamenilor si a fortei de munca. Verificata inseamna circulatia pe baza unui act de identitate ce prezinta suficiente elemente de siguranta (nu hartie plastifiata buletinele multor tari). Cat despre forta de munca, sa fie lasata la latitudinea statelor componente.

    O uniune culturala sau etnica UE sper sa nu devina niciodata, caci daca va deveni atunci va avea trei etnii majoritare: asiatici, arabi si tigani.
    • +1 (1 vot)    
      cum adica libera dar limitata?! (Luni, 16 martie 2009, 23:03)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Alex

      cum adica libera dar limitata?!
  • +5 (5 voturi)    
    Genial! Exact ce ne trebuia (Luni, 16 martie 2009, 20:04)

    sile [anonim]

    Fratilor, dar uitat discriminarea aia mare: sa nu se mai zica mama si tata! Ce naiba, s-ar putea simti ofensata mama ca o fac femeie.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu se va mai folosi nici "mama", nici "tata" (Marţi, 17 martie 2009, 9:47)

      CezarN [anonim] i-a raspuns lui sile

      Esti in urma, batrane! S-au gandit si la asta. Ia uite aici:
      http://www.ziua.ro/display.php?data=2008-01-31&id=232490
    • 0 (0 voturi)    
      Realitatea depaseste imaginatia! (Marţi, 17 martie 2009, 16:09)

      Ionut S [anonim] i-a raspuns lui sile

      Nu ai aflat? In Marea Britanie justitia a hotarat recent ca rubrica "tata" din certificatul de nastere poate fi completata cu numele unei persoane de sex feminin. Asta la cererea unu cuplu de lesbiene. De altfel se intentioneaza ca sa se modifice aceste apelative in actele oficiale cu neutrul "parent". Nu e gluma, e pe bune, realitatea dpaseste imaginatia! Orwel saracu' nu isi dadea seama ca e un simplu realist, cand cu "noulimba". S-a inselat doar cu vreo 25 de ani...
  • -1 (5 voturi)    
    Are o logica..., (Luni, 16 martie 2009, 20:54)

    lviu [anonim]

    Cum se pot armoniza 23 limbi nationale,traducerile si interpretarile.De unde stii care este Doamna si care Domnisoara in apelare?in apelare scrisa sau indirecta,multe meserii nu mai sunt exclusive barbatilor?Au spuma lingvistilor europeni si cred ca stiu ce fac.
    • +6 (6 voturi)    
      Tampenia comunitara jubileaza. (Luni, 16 martie 2009, 21:16)

      Iosif [anonim] i-a raspuns lui lviu

      Si acum va urma o reforma a limbilor nationale.
      Vor fi desfiintate genurile gramaticale. Totul va fi trecut pe neutru pentru corectitudinea politica.
      Satul arde si baba se chiaptana...
      N-ati vrut prostiile comunismului, primiti acum tampeniile comunitare. Succes!
  • +6 (6 voturi)    
    paranoia institutionalizata bintuie lumea civiliza (Luni, 16 martie 2009, 21:13)

    dorinteodor [anonim]

    bolile mintale, cind sint institutionalizate devin nocive si atenteaza la identitatea noastra culturala. in anglia sint deja interzise cuvintele "mama" si "tata" in scrierile oficiale. motivul este ca daca un copil este adoptat de gays, atunci copilul ar fi traumatizat pentru ca nu are mama. oficial se vorbeste de "apartinatori legali".....sarbatorirea craciunului si cuvintul "craciun' sint interzise in scoala tot in anglia deoarece poate ofensa pe ne-crestini...dentitatea noastra culturala de europeni este amenintata de acesti bolnavi mintal in pozitii inalte.... oare ce e de facut?
    • -1 (1 vot)    
      Mana pe furci si topoare! (Marţi, 17 martie 2009, 10:18)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Sa iesim din UE, n-au decat sa stea ei acolo, vin sa impuna numai aberatii, parlamentarii nostri trebuie sa adopte legi gata impuse de UE, atunci de ce nu se spune pe fata ca nu mai e nevoie de parlament propriu! Ca luam de bune nebuniile alea de la UE! Politicienii nostri, inclusiv Basescu, au inceput sa stea drepti si sa faca sluj in fata UE, ca "trebuie adoptate conform directivelor UE". Da' de ce, ma rog frumos???? Daca neamului astuia nu i se potrivesc toate directivele UE, de ce trebuie sa punem botu'? Eu propun sa iesim din UE, iar parlamentarii nostri sa respinga legile care se impotrivesc religiei noastre crestine de 2000 de ani, traditiei romanesti, legilor firii si bunului simt! Si sa ne caram la tara noastra fara UE! Ca astia parca sunt nebuni de legat! Masoni diabolici! Ne-au distrus agricultura ca sa cumparam produsele lor, toate pline de E-uri, nu mai crestem vite, ca nu avem conditii impuse "de directivele UE", nu mai facem branza ca nu ne lasa UE, nu mai facem palinca ca e "brend" unguresc parca, si taranii ajung sa traiasca cu urzici, pana or mai fi si de alea! . Mai mearga pe pustii UE!
      • 0 (0 voturi)    
        levi? (Marţi, 17 martie 2009, 14:19)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui Adriana

        Tu ma tot faultezi? Nu inteleg de ce -1... Ai o problema?
  • +5 (7 voturi)    
    mda.. (Luni, 16 martie 2009, 21:19)

    gheo [anonim]

    eu unul nu mai fac copii. nu vreau sa traiasca intr-o lume din asta.... sau daca totusi fac ii programez sa iasa negri si neaparat de sex feminin ca or sa se poata impune mai usor :D
    in curand or sa ne dicteze astia sa facem copii unisex...ca de...daca facem baiat sau fata e discriminare.. :D
  • +6 (6 voturi)    
    propun: (Luni, 16 martie 2009, 21:23)

    atreus [anonim]

    propun ca parlamentarii europeni sa nu mai foloseasca limbajul articulat in cadrul institutiei europene. este imoral si politic incorect ca asemenea animale sa aiba dreptul la utilizarea limbajului articulat
  • +5 (5 voturi)    
    Turbarea mondializata (Luni, 16 martie 2009, 21:58)

    Schizoidu [anonim]

    Lumea a incaput pe mana unoe bande de nebuni agresivi pentru care exista doar regulile zmintirii lor si impotriva carora nu indrazneste nimeni sa reactioneze. Ia ghiciti, boieri dumneavoastra, cine anume poate sa inpuna orice ineptie fara ca cirezile de robi ai "corectitudinilor" impuse de acesti scelerati sa reactoineze in vreun fel?!?!
  • +5 (5 voturi)    
    Hmm, oare... (Luni, 16 martie 2009, 22:48)

    lucius [anonim]

    ....domnii cu initiativa ne pot spune cum i-am putea caracteriza noi... ? Am folosi termenul de dobitoci dar ma tem ca nu e corect politic...
  • +1 (1 vot)    
    BAI FRATILOR (Marţi, 17 martie 2009, 0:39)

    nano2k [utilizator]

    Astia ne cred, sau ne vor IDIOTI!
    Si chiar vom fi, daca le acceptam ineptiile.
    Criza e provocata de prostii care ne conduc.
    Incet-incet o sa ne dam seama ca nici comunitarii nu-s mai breji decat ai nostri. Ba chiar o sa incepem sa-i apreciem pe ai nostri.

    In curand...
  • +1 (1 vot)    
    love europe! (Marţi, 17 martie 2009, 3:24)

    nero [anonim]

    pai simplu, in acest caz se vor adresa cam asa :"idioata aia din randu' intai care se scobeste ca chioara in nas" sau "tampita aia din randu' patru care doarme in papuci" etc. Asa sigur vor ajunge sa se cunoasca mai bine...
  • +2 (2 voturi)    
    Apropo de limbi (Marţi, 17 martie 2009, 6:57)

    Dumitriu [anonim]

    Comisarul romanesc pentru limbi la U.E. are vreo contributie la tampenia asta? oare cate milioane de euro a costat acest "studiu"?
  • 0 (0 voturi)    
    Nebunie totala (Marţi, 17 martie 2009, 7:48)

    Un roman anonim [anonim]

    Eram eurosceptic. Am devenit anti UE. Cand o sa scapam de toti acesti dobitoci? Lumea e in criza si ei la ce se gandec. Imi amintesc de Odi care a introdus prin lege apelativul "tavaras" dar si "tavarasa" pentru ca era"sexist". Vai de noi europenii ce am ajuns!
  • +1 (3 voturi)    
    doamna domnisoara (Marţi, 17 martie 2009, 8:44)

    ion [anonim]

    Eu propun sa se adreseze la toate cu sugestivul "bre cucoana"
  • 0 (0 voturi)    
    Avem noi nebunii nostri ! (Marţi, 17 martie 2009, 10:39)

    Nu avem nevoie de nebunii din UE [anonim]

    Romania trebuie sa iasa din UE. Cu cat mai repede, cu atat mai bine !
  • 0 (0 voturi)    
    alo, cutarica? (Marţi, 17 martie 2009, 12:08)

    dani [anonim]

    Persoanele de sex feminin din PE au fost intrebate in acest sens? Daca da, inseamna ca au un Y in plus, caci altfel nu vad cum ar fi fost de acord cu asemenea ineptie. Si care e alternativa de adresare? Daca ma duc ca ziarist si interpelez nu cu Mr. Roner, ci cu Hey you, Roner whatever, caci nici Roner-boy nu mai merge, e politically incorrect, oare ce se intampla? Sau Mister ramane, numai Miss si Mrs. nu? Ce zice comisarul roman pe multilingvism la asta, a fost consultat, a fost de acord? Sa ne-o spuna si noua.
  • +1 (3 voturi)    
    explicatie (Marţi, 17 martie 2009, 13:39)

    gogo [utilizator]

    Explicatie:

    Utilizarea termenilor precum doamna/domnisoara, respectiv madame/mademoiselle in franceza, frau/fraulein in germana, senora/senorita in spaniola
    arata ca se face o distinctie intre statutul unei femei de casatorita/necasatorita.
    Doamna e casatorita, domnisoara e necasatorita.
    A te adresa unei femei cu una din aceste 2 variante arata ca persoana care se adreseaza face distinctia intre cele 2 statuturi sociale, si in plus subliniaza acest statut.
    Exista femei la 50 de ani, necasatorite, carora nu le convine sa li se scoata in ochi in fiecare zi faptul ca sint necasatorite, si sa auda apelativul “domnisoara”.
    Asa cum la barbati exista doar apelativul “domn”, indiferent daca sunt casatoriti sau nu, la fel ar trebui sa existe si la femei.
    Unui barbat nu i se reaminteste zi de zi daca e insurat sau nu, auzind apelativul “domn” sau “domnisor”. Ei sunt “domn” si basta. Acelasi lucru ar trebui sa existe si la femei, adica un singur apelativ, si acesta ar fi “doamna”.

    Exista cu adevarat multe femei care sunt ofensate sa fie apelate cu unul din cele 2 variante (doamna sau domnisoara), si de aceea Parlamentul s-a gindit bine. Ori te adresezi la fel la toata femeile, fie ca sunt casatorite sau nu (“doamna”), ori le spui pur si simplu pe nume.
    • +1 (1 vot)    
      Mai citeste (Marţi, 17 martie 2009, 14:25)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui gogo

      o data textul articolului: nu e voie sa spui nici "doamna"! Articolul ai uitat sa-l citesti?
      • -1 (1 vot)    
        mai citeste si tu (Marţi, 17 martie 2009, 14:58)

        gogo [anonim] i-a raspuns lui Adriana

        am citit inclusiv varianta originala a articolului, in limba engleza. Tocmai de-aia mi-am incheiat explicatia cu "ori le spui pur si simplu pe nume".
  • +1 (3 voturi)    
    domnisorii (Marţi, 17 martie 2009, 13:40)

    carmy [anonim]

    ma bucur ca s-a interzis termenul de domnisoara in diverse limbi, mi se parea o aberatie, nu am nevoie de un barbata ca sa ma faca doamna, sunt deja, indiferent de statutul meu matrimonial, asta era o discriminare, pt. ca barbatilor nu li se spune domnisori daca sunt necasatoriti (sa vad cum s-ar simti atunci!).
    Mi se pare totusi exagerat sa se interzica doamna, ar trebui sa ramana o formula de politete pt. ambele sexe, indiferent de statutul matrimonial de doamna, respectiv domn, in engl Mrs. si Mr. (Madame si Sir nu prae mi-au placut niciodata).
    Cat priveste celelalte cuvinte ce includ "man" sunt de acord in limita posibilitatilor lingvistice, pt. ca de ex. nu mi-ar place sa mi se spune ca sunt state-MAN cand eu sunt o Woman. Vreau sa atrag insa atentia ca traducerae in romana e aberanta, termenul de sportivi in romana nu include MAN trebuiau sa citeze varianta engleza, altfel nu se intelege de ce se inlocuieste sportiv cu atlet!
    • +1 (1 vot)    
      Sacagiu, cosar, ciubuc (de fumat), impiegat (Marţi, 17 martie 2009, 14:07)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui carmy

      Fochist, cusatoreasa, etc

      Su toate cuvinte din limba romana pe care nu le-ati mai auzit de ceva vreme. Si asta pentru ca nu mai e nevoie de ele, asa cum nu mai e nevoie de meseriile pe care le reprezinta. Si nu s-a dat nici o lege ca sa nu se mai foloseasca, asa a venit firesc, stimata om.

      Pe baza legii discriminarii, daca tot nu vrem sa faceti deosebiri, sa stiti ca inainte de a fi doamna ati fost domnisoara, inainte de domnisoara sunteti om, iar inainte de om sunteti primata. La fel ca si mine.

      Deci, haideti sa nu fim absurzi si sa aplicam cea mai uitata si nescrisa lege, cea a bunului simt. Common sense knowledge.
      • -1 (1 vot)    
        Serios? (Marţi, 17 martie 2009, 14:45)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui Porcurorul General

        Tu din primate te tragi? Ca sa vezi.. Noi nu! Noi de la Dumnezeu...
    • 0 (0 voturi)    
      crezi ca stii si nu stii (Marţi, 17 martie 2009, 14:33)

      peshte peshtishor [anonim] i-a raspuns lui carmy

      a fost o data limba engleza care are de mult raspunsul la tampeniile de care se ocupa PE. intre Miss (domnisoara) si Mrs (doamna) exista hybridul Ms (pronuntat "miz") tocmai pentr a sarii peste problemele de identificare a statutului matrimonial si a permite in acelasi timp precizarea sexului(multe prenume anglosax fiind unisex)
  • 0 (0 voturi)    
    NU-s nebuni (Marţi, 17 martie 2009, 13:59)

    constantin [anonim]

    Nu-s nebuni, fac testari
  • -1 (1 vot)    
    Nu cred... (Marţi, 17 martie 2009, 14:59)

    Vorbe goale [anonim]

    ... ca in parlamentul european ajunge vreuna domnisoara. Hai sa fim seriosi...
    • 0 (0 voturi)    
      Mai, stii ca tu ai dreptate? (Miercuri, 18 martie 2009, 14:27)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Vorbe goale

      Cred ca esti singurul de aici care are 100% dreptate!
  • 0 (0 voturi)    
    Dar manual mai avem voie!? (Marţi, 17 martie 2009, 18:42)

    traian [anonim]

    Dar manual mai avem voie!?Ca si asta este un cuvant periculos si tare discriminatoriu...
    De fapt,in loc sa spunem ca nea Cutare nu are nevoie de femei,ca se descurca pe plan local am putea spune simplu si frumos ca este iubitor de...artizanat.
    Mare si dotata este gradina lui Dumnezeu! Acum ar fi momentul ca ai nostri din parlamentul european sa miste ceva!Daca nu ,mai merge naiba la europarlamentare!
    Ignorati prostia!
  • 0 (0 voturi)    
    Dar manual mai avem voie!? (Marţi, 17 martie 2009, 18:42)

    traian [anonim]

    Dar manual mai avem voie!?Ca si asta este un cuvant periculos si tare discriminatoriu...
    De fapt,in loc sa spunem ca nea Cutare nu are nevoie de femei,ca se descurca pe plan local am putea spune simplu si frumos ca este iubitor de...artizanat.
    Mare si dotata este gradina lui Dumnezeu! Acum ar fi momentul ca ai nostri din parlamentul european sa miste ceva!Daca nu ,mai merge naiba la europarlamentare!
    Ignorati prostia!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă