Stephen Harper: Rusia testeaza spatiul aerian canadian intr-o agresiune tot mai suparatoare

de E.M.     HotNews.ro
Duminică, 1 martie 2009, 14:08 Actualitate | Internaţional

Premierul canadian Stephen Harper sustine ca Rusia testeaza spatiul aerian al Arcticii, intr-o agresiune suparatoare si voita, intr-un interviu acordat Wall Street Journal. "Testeaza spatiul aerian canadian asa cum nu au mai facut-o de mult timp", a spus Harper.

Vineri, ministerul Apararii anunta ca un bombardier strategic rusesc s-a apropiat de spatiul aerian al Canadei, cu doar cateva ore inainte de vizita presedintelui american Barack Obama la Ottawa.

Rusia pare sa redevina astfel un pericol, avand in vedere ca Kremlinul a ridicat pretentii asupra unor portiuni din platforma continentala arctica, care insa pot fi evitate, considera Harper. Provocarile aeriene sunt insa menite sa creeze ingrijorare.

In zilele noastre, e riscant sa faci asemenea declaratii in public, chiar daca o lume intreaga stie ca sunt reale. Tocmai de aceea, sa-l asculti pe Harper punand punctul pe i este cu atat mai reconfortant, comenteaza Wall Street Journal.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4251 vizualizari

  • -3 (17 voturi)    
    s (Duminică, 1 martie 2009, 14:15)

    s [anonim]

    isi bate si Putin joc de pampalaul de obama. americanii primesc ce au cautat:un presedinte si o conducere lasa(adica pacifista in newspeek-ul lor) care o sa ii duca la faliment.
    • -2 (12 voturi)    
      Papagalul vopsit Obama (Duminică, 1 martie 2009, 15:38)

      andreea denet [anonim] i-a raspuns lui s

      Corect! Mai bun e criminalul Bush şi toată clica lui neoconă pestilenţială decat Vanghelie de la Casa Albă.
      • +5 (11 voturi)    
        Papagalul vopsit Obama (Duminică, 1 martie 2009, 15:49)

        c [anonim] i-a raspuns lui andreea denet

        raspunzi in felul asta din motive rasiste?
    • +2 (8 voturi)    
      Habar nu ai ce zici (Duminică, 1 martie 2009, 23:49)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui s

      Obama a facut intr-o luna ce Bush nu a facut in 8 ani. Vezi aici http://nationalcleanenergyproject.org/ . In 10 ani de zile astia spun adio petrolului in favoarea energiilor regenerabile (vant, soare, geotermal) si nu exista tara cu mai multe resurse regenerabile decat SUA. Stai sa se construiasca Smart Gridul sa vezi tu cum capitalismul american construieste turbinele, panourile solare si statiile geotermale mai repede decat oricine. Au foarte multi bogatani americanii, dar asteapta sa se pregateasca terenul. Ati uitat ca Empire Stare Building a fost ridicata in 1929 si credeti ca astia sunt incapabili, faci parte din categoria "their memories are short".Stai sa vezi tu economie la americani cand nu vor mai importa petrol de 700 de miliarde de $ pe an. Stii ce poti face cu 700 miliarde? Poti ridica 5 orase ca Dubai pe an, si nu e gluma. Imagineaza-ti un Sillicon Valley al energiei...
  • -6 (12 voturi)    
    nasol (Duminică, 1 martie 2009, 16:42)

    liviu [anonim]

    Puterea nucleara este in mana lui Barack si a lui Putin. Daca nu ar fi existat niciodata razboaie pe pamant, as fi zis ca rachetele nucleare intr-o buna zi vor fi dezmembrate, dar tot timpul au existat razboaie. Asa ca... nimic nu se intampla fara motiv: fluctuatia pretului petrolului, criza economica, si multe altele. Vedem ca in istorie tot timpul a existat perioade de pace si perioade de razboi.
    15. De aceea, cand veti vedea "uraciunea pustiirii", despre care a vorbit proorocul Daniel, "asezata in locul sfant" -cine citeste sa inteleaga!

    16. atunci, cei ce vor fi in Iudea, sa fuga la munti;

    17. cine va fi pe acoperisul casei, sa nu se pogoare sa-si ia lucrurile din casa;

    18. si cine va fi la camp, sa nu se intoarca sa-si ia haina.

    19. Vai de femeile, care vor fi insarcinate si de cele ce vor da tata in zilele acelea!

    20. Rugati-va ca fuga voastra sa nu fie iarna, nici intr-o zi de Sabat.

    21. Pentruca atunci va fi un necaz asa de mare, cum n-a fost niciodata de la inceputul lumii pana acum, si nici nu va mai fi.

    22. Si daca zilele acelea n-ar fi fost scurtate, nimeni n-ar scapa; dar, din pricina celor alesi, zilele acelea vor fi scurtate.
    • 0 (8 voturi)    
      lol (Duminică, 1 martie 2009, 22:42)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      Obama nu are nici o legatura cu situatia Canadei, Rusia nu incearca decat sa intimideze lumea intreaga (cu ajutorul pacifistei/slabei/nesemnificativei Canade) in mod strategic pentru eventuale viitoare anexari (parti din Ucraina cel mai probabil) asfel la momentul oportun intreaga Europa si America nu va indrazni sa o urecheze pe mama Rusia..
      • +1 (7 voturi)    
        Esti pe langa... (Luni, 2 martie 2009, 0:18)

        Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

        ..si iti voi argumenta de ce...
        1) Pacifista Canada are trupe de ocupatie in Afganistan din 2001 ! Initial bugetul pentru misiune, pe 10 ani era de de vreo 6 miliarde de dolari...astazi (2009) am ajuns la $11.3 billion ..si crestem, cu voia Domnului...
        2) Slaba Canada a participat de-a lungul timpului la WWI si WWII...slaba Canada a lasat 111 vieti de baieti tineri in praful din Kandahar..slaba Canada le apara curul americanilor pe jumatate de emisfera nordica.... pe apa si in aer...
        3) Nesemnificativa Canada este unul din cei mai importanti jucatori in NATO..piloti din Germania , Belgia, UK si da, prietene, din Romania vin sa se antreneze la Goose Bay si in alte baze...

        Ceea ce face Harper acuma, daca chiar te pasioneaza politica (dar te rog eu nu mai scrie chestii despre Canada din blocul tau din Pantelimon, ok ?) nu este decat sa isi asigure capital politic dupa vizita lui Obama, si mai ales dupa ce a trecut bugetul in Parlament (primul buget in rosu dupa 15 ani ). Harper este o vulpe vicleana si periculoasa..
        A terminat urgent cu idioteniile Liberalilor si a infumuratilor de la BQ iar acum se focuseaza sa castige o noua tura de alegeri majoritare...
        Speculeaza emulatia cu Obama si ii da in gat pe rusi ca i-au trecut gardul..apropo de asta..cititi printre randuri si o sa vedeti ca astfel de provocari nu sunt nici rare si nici la intamplare ..fac parte din GAME, ok ?..iar miza Game-ului este uriasa resursa economica numita Arctica.... decat ca vulpoiul are nevoie de prieteni batausi ca nu poate sa ia toata bucata singur...that's it...:)
        • -2 (4 voturi)    
          Tolerantule... (Luni, 2 martie 2009, 8:10)

          Jan din Basel [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

          Am si eu doua intrebari pentru tine, de aici din Framme Strasse 12, Basel, Elvetia, undeva la 3 strazi de blocu' aluia din Pantelimon de te luai tu de el:
          1. O tara ca Canada(oops, shit hapens), cu o istorie multimilenara, de o forta impresionanta dati fiind cei 33 milioane de locuitori intr-un teritoriu de aproape 10mil. de Km patrati chiar este ingrijorata de un urs cu dintii mincati de vreme si nevoi?
          2. Canada a jucat roluri hotaritoare in toate marile decizii care au marcat planeta!, a dat atitia oameni de seama si viteji, din zapezile din Ardeni pina in nisipurile din Afganistan, dar a dat, de exemplu, si niste paturi ciudate, impregnate cu nu stiu ce, indienilor alora ai vostri. Intrebarea este: le-au dat paturile indienilor sa-i apere de frig sau de ce...? Si impregnate cu ce?
          Prietene, fii mandru de ceea ce esti, spui si faci tu. Iar cind te dai zmeu din cotetzu' gainii simturile proportiilor si al ridicolului sint balarite tare... Si nu ma face al dracu', ca stii cite intrebari de genu' aleia cu paturile am?
          Cit despre Obama, ca de fiecare data cind se instaleaza un nou presedinte la Casa Alba, a venit sa va cheme la ordine! Asa a fost, este si va fi. Nu puteti si nu veti putea iesi niciodata din umbra Marelui Vecin de la Sud. Asta ve e soarta, sinteti trist de putini!
        • 0 (0 voturi)    
          Un articol din La Presse (2 martie 2009) (Luni, 2 martie 2009, 13:39)

          Este ger in Montreal [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

          Nu te mai inflacara asa monser ca este frig in Montreal (- 22 grade Celsius).

          Quebecoisfier-ule, ia un link de pe site-ul Cyberpresse.ca (La Presse - 2 martie 2009).

          http://www.cyberpresse.ca/actualites/quebec-canada/politique-canadienne/200903/01/01-832342-harper-veut-redorer-son-image-politique.php.

          Rezumatul articolului: nu este vorba de istoria Canadei aici ci de incercarea lui Harper de a rupe lantul atunci cind nu-l baga absolut nimeni in seama.
          • 0 (2 voturi)    
            Small Pox &Franceza, bat-o vina... (Luni, 2 martie 2009, 15:37)

            Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui Este ger in Montreal

            @Jan Din basel : erai muuult offtopic...mai studiaza problema, ca de aia s-a inventat Internetul si dupa aia sa vii si sa faci morala pe niste chestii care s-au intamplat acum 250 de ani ! Acum n-o sa pot dormi din cauza intrebarilor tale despre paturi !
            @Este ger : te invit sa vii si sa bem o cafea intr-una din cafenelele din Montreal...poate asa o sa iti dispara frica viscerala de frig ..-22 te face sa tremuri, este ? LOL, sfanta inocenta, cum vorbesc unii si se dau cunoscatori despre lucruri pe care nu le pot intelege..Si apropo de lucruri pe care nu le poti intelege, fa un mic exercitiu si incearca sa traduci articolul ( de undeee ? , aud, din La Presse ???...ah, prietenii astia ai conservatorilor) si compara ideea principala cu prima mea fraza ( de la ..`Ceea ce face`...) din post !
            Á bientôt, mon cher,..
            Uuuuf, ce frig este in MTL... ! ROFL.!!..
            :)))))))))))
            • 0 (0 voturi)    
              www.meteomedia.com (Luni, 2 martie 2009, 16:22)

              Este ger in Montreal [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

              Link: www.meteomedia.com

              Desi traiesc in Montreal nu am nevoie sa ma inviti la o cafea, nu de alta dar consider invitatia ca total hazardata si neavenita.
            • -1 (1 vot)    
              Este adevarat... (Luni, 2 martie 2009, 20:53)

              Jan tot din Basel [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

              Am fost offtopic ca si blocu' ala din Pantelimon ontopic... Da' este adevarat ca exista o chestie, asaa..., Indian Act of Canada? De ce este considerat ca a fi un act de genocid politic si cultural al indienilor? Cica s-a intimplat in 1885, deci exact acu' 250 de ani!!! micule nativ canadian si vorbitor de limba canadiana... Este adevarat, este foarte frustrant cind vine ursu' siberian cu un avion de ala potent si nu puteti decit sa-i faceti din batista. Zice-ti si voi ca nu era bagat bine in priza radaru' de la Igaluit (apropo, ce inseamna in Canadiana Igaluit?) si de fapt era un stol de pasari de marimea unui TU-160... Problema e ca nici nu puteti sa mergeti cu saru' mana la Big Brother de la Sud sa va ajute ca ala daca vine, nu mai pleaca! Si va doare tare, nu? Harper, ca supus al unei regine batrine si anacronice, este in acelasi ton cu stapina si oricum nu are voie sa miste-n front. Atit am gasit pe Internetu' ala faimos de ziceai de el... Am mai fost offtopic? Imi pare tare sorry cu regret. De fapt, excuiiz me, a bientot...
        • 0 (0 voturi)    
          ehei, daca (Luni, 2 martie 2009, 15:58)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Quebecoisfier

          era un francofon socialist si sclifosit in locul lui Harper, ce bine era..
          Am citi si io printre rinduri, e vreo problema, commie boy?
          • 0 (0 voturi)    
            Ca sa inteleaga toata lumea.... (Luni, 2 martie 2009, 23:45)

            Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            ....fara aluzii si fara ricoseuri...ca vad ca unii se prind mai greu. Oricum este ultimul meu post pe aceasta tema, asa ca foc de voie, baieti !
            @bec : nu o sa-ti vina sa crezi, dar Harper est singurul PM canadian pe care l-am votat din convingere si in care inca mai cred...asa ca a-mi zice commie boy inseamna pentru mine aproape ca m-ai injurat de mama:)))
            @Este ger...nu voiam sa te invit pe strada...sunt o gramade de cafenele bune in Orasul Subteran..de aia frica ta de ger , mai ales daca zici ca traiesti in MTL, mi se pare aiurea., ba chiar am ingrijoreaza.....daca nu te-ai adaptat inca la ce-i aici, fugi repede intr-o tara mai calda
            @Jan din Basel : lucrurile de care zici tu s-au intamplat in Canada in 1763(Razboiul de 7 ani , ...1756-1763). Poate ca tu socotesti in baza 5 si de aia ti-au venit in minte chestii din 1885. Mai studiaza...ceea ce povestesti tu cu 1885 era in SUA....apropo, nu exista nici o dovada ca Lord Armherst ar fi facut-o, dar ptiu, iar sunt offt-topic...

            Bun si acum on topic : Harper stie exact ca nu e prima data cand rusii au trecut gardul. De data asta a facut-o public pentru ca voia sa castige capital politic. Era intr-o vizita in USA si voia sa scoata niste chestii in fata...asta-i tot...
            Ma scuzati pentru ca am fost atat de subtil...:)
  • +5 (7 voturi)    
    divagati (Duminică, 1 martie 2009, 19:32)

    fishbed [utilizator]

    Subiectul era tendinta vesnic imperialista a Rusiei vis-a-vis de a redeveni o superputere si actiunile de intimidare. Ati comentat exact pe langa subiect.
  • +6 (8 voturi)    
    Raspuns definitiv. (Duminică, 1 martie 2009, 20:56)

    STEFAN A. [utilizator]

    Canadienii, in loc sa plinga de actiunile rusilor , mai bine ar permite avioanelor lor de vinatoare care intercepteaza regulat bombardierele ruse, sa traga din "greseala" ceva rachete AA pe LINGA avioanele ruse.
    Vor inceta imediat incursiunile ruse deoarece nu au avioane de vinatoare care sa escorteze atit de departe bombardierele.
    Mai bine zis au putine avioane de vinatoare tip SU- 35 .Deci, au nevoie de alimentare in zbor cu carburant si asta costa mult bugetul apararii rusesc !
  • 0 (2 voturi)    
    da (Luni, 2 martie 2009, 0:44)

    dedeiu [anonim]

    corect, iar america ii lasa pe rusi sa faca ce vor, hai sa radem.
  • 0 (4 voturi)    
    provocare, dar oare a cui? (Luni, 2 martie 2009, 1:47)

    goe [anonim]

    Informatia asta e cam tot atat de credibila cum erau informatiile despre armele lui Saddam. Poate ca s-a intamplat, poate ca nu. Daca s-a intamplat, nu ni s-a spus tot. Si omisiunea este tot o forma de minciuna. Nu trimiti un singur bombardier spre o tara care nu e tocmai lipsita de aparare si din senin. Ceva pute in povestea asta.
    • +2 (2 voturi)    
      davai vodka (Luni, 2 martie 2009, 17:19)

      Popestiidinvale [utilizator] i-a raspuns lui goe

      Pilotul era beat..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version