VIDEO Israelul pregateste o ofensiva terestra in Gaza. Numarul victimelor palestiniene continua sa creasca

de A.N. HotNews.ro
Luni, 29 decembrie 2008, 12:26 Actualitate | Internaţional

Gata de atac
Foto: AGERPRES
Tancurile israeliene sunt masate la granita cu Gaza, iar o invazie terestra pare iminenta, sustin surse militare, citate de agentiile internationale de presa. In acest timp, avioanele si elicopterele israeliene au continuat luni, pentru a treia zi consecutiv, bombardarea unor obiective apartinand miscarii Hamas din Gaza. Surse medicale palestiniene afirma ca numarul mortilor in urma raidurilor aeriene depaseste 320, in timp ce peste 650 de persoane au fost ranite.

Informatia pe scurt:
  • Israelul si-a continuat luni atacurile pentru a treia zi consecutiv
  • tancuri si soldati israelieni sunt masati la granita cu Gaza, in vederea unui ofensive terestre
  • ONU a solicitat incetarea imediata a violentelor
  • Natiunile Unite avertizeaza in legatura cu producerea unui "dezastru umanitar"
Consiliul de Securitate a cerut incetarea imediata a raidurilor aeriene, care au inceput sambata dimineata. Oficialii israelieni sustin insa ca obiectivul lor este sa puna capat atacurilor cu rachete lansate de militanii Hamas in sudul Israelului. Premierul Ehud Olmert a declarat duminica ca operatiunile militare "probabil vor continua pentru o perioada", in timp ce ministrul apararii, Ehud Barak, a afirmat ca tara sa se afla intr-un "razboi total" cu Hamas.

Armata a declarat Fasia Gaza "zona militara inchisa", ceea ce sugereaza faptul ca un atac terestru este iminent.

Potrivit surselor palestiniene, aviatia israeliana a atacat luni dimineata tabara de refugiati Jebaliya, unde cinci copii ar fi fost omorati cand o racheta a lovit o moschee din apropiere. De asemenea, avioanele au lovit si casa unui important lider al aripii militare din Hamas.

Imediat dupa miezul noptii de duminica spre luni, un aparat F-16 al aviatiei israeliene a lovit cu rachete o cladire a Universitatii Islamice din Gaza, insa IDF (fortele de aparare ale Israelului) sustin ca raidul a vizat "un centru pentru realizarea de armament", precum si locurile de intalnire ale inaltilor responsabili ai Hamas. Cel putin un imobil a fost de cuprins de flacari.

Incepand de sambata, aviatia israeliana a atacat mai mult de 300 de obiective apartinand Hamas, iar militantii palestinieni au tras peste 150 de rachete spre Israel. De altfel, organizatia palestiniana a afirmat ca va continua "sa-si apere pamantul si poporul in fata agresiunii continue a Israelului". Atat statul evreu cat si palestinienii se acuza reciproc de incalcarea armistitiului incheiat in vara cu sprijinul diplomatiei egiptene.


ONU: Avem de-a face cu un dezastru umanitar


Atacurile aeriene in Gaza adancesc criza umanitara din zona, a declarat un oficial al Natiunilor Unite. "Situatia este absolut dezastruoasa", a declarat Christopher Gunness. Aceasta a afirmat ca UNRWA, agentia ONU pentru refugiati palestinieni, nu a reusit sa transporte ajutoare medicale in Gaza de mai bine de un an, din cauza blocadei impuse de Israel.

La randul sau, un doctor din Gaza, Eyad El-Sarraj, a afirmat ca teritoriul palestinian se indreapta spre "un dezastru umanitar major" daca violentele nu inceteaza curand. Doctorul palestinian a spus ca oamenii se adapostesc in subsolurile locuintelor in timpul raidurilor aeriene. Spitalele sunt coplesite de numarul mare al victimelor si duc lipsa de rezerve de sange si echipament chirurgical.

Surse medicale palestinene sustin ca cel putin 320 de persoane au fost ucise si alte 650 ranite in timpul raidurilor israeliene. Dintre acestea, cel putin 51 sunt civili, a anuntat UNRWA. In Israel, o femeie a fost ucisa si doua persoane ranite dupa ce locuinta lor a fost lovita de o racheta Qassam trasa de militantii din Hamas.


Barack Obama monitorizeaza atent situatia

Presedintele ales al Statelor Unite, Barack Obama, monitorizeaza "atent" situatia din Gaza, a declarat principalul sau consilier, David Axelrod. Aceasta a subliniat insa ca "nu exista decat un singur presedinte care poate vorbi pentru America iar acest presedinte este George Bush".

Obama a discutat despre situatia din zona cu Condoleezza Rice.

Presedintele ales al SUA a promis ca incheierea unui acord de pace in Orientul Mijlociu va fi una dintre prioritatile Administratiei sale.

In diferite orase din lume, incluzand Paris, Londra, Jakarta, Amman, au avut loc demonstratii de protest impotriva ofensivei israeliene, in timp ce clericii conservatori din Iran au facut apel la populatie sa se ofere voluntar pentru a merge in Gaza sa lupte impotriva Israelului.

+ SHARE      
  
2981 vizualizari
  • -3 (13 voturi)    
    De unde scot israelienii astia atatia bani (Luni, 29 decembrie 2008, 12:56)

    leomc [anonim]

    astia se bat intre ei de atata timp; ce produce Israelul ca sa faca bani pentru toate armele alea?
    • +3 (11 voturi)    
      din turism ... (Luni, 29 decembrie 2008, 13:14)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui leomc

      vin probabil o gramda de bani.... cati crestini calca anual teritoriu Israelului...vin ff multi k sa viziteze Tara Sfanta
      • +9 (9 voturi)    
        Economie Israel (Luni, 29 decembrie 2008, 13:48)

        Cifrus [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Pe primul trimestru 2008, Israel a avut o crestere a productiei industriale de 6% si o crestere a exporturilor de 23%.
        In 2007 Israel a avut o crestere PIB de 4,5%, pentru 2008, cresterea PIB va fi de circa 4%, iar pentru 2009 se prevede o crestere a PIB de 2%.
        Rata somajului e la 6%.

        Guvernul Olmert a anuntat un plan de stimulare economica in valoare de 4,34 miliarde€. Jumatate din suma va fi indreptata catre investitii in infrastructura, restul catre IMM-uri, subventii la export si cercetare tehnologica si stiintifica.

        Israel si-a dezvoltat toate ramurile economice, de la agricultura (cea mai performanta din Orientul Mijlociu) pana la industria spatiala (livreaza rachete si sateliti pentru India de ex.).
        • 0 (0 voturi)    
          Se Implineste Biblia,cu privire la poporul Evreu!! (Vineri, 2 ianuarie 2009, 17:29)

          Copil de Dumnezeu [anonim] i-a raspuns lui Cifrus

          Exemplu:. Deserturile Israelului vor deveni asemenea Gradinii Edenului.

          .Pasajul din Biblie Isaia : Exemplu din Biblie:3.“Tot astfel, Domnul are milă de Sion, şi mângîie toate dărîmăturile lui. El va face pustia lui ca un Rai, şi pământul lui uscat ca o grădină a Domnului. Bucuria şi veselia vor fi mijlocul lui, mulţumiri şi cântări de laudă.” Isaia cap 51 vers 3.
          Scrisa intre 681-701 iHr.Se implineste chiar acum.Profetul spune ca Dumnezeu va reface Israelul si il va transforma intr-un paradis, asemanator gradinii Edenului. Asa se intampla in prezent in aceasta tara. Evreii iriga, cultiva, planteaza si hranesc acest pamant. Multe dintre mlastinile din tara au fost transformate in teren agricol. Apa din Marea Galileii a fost adusa cu ajutorul canalelor pana in desert si acesta a inflorit. Israelul devine din ce in ce mai frumos si mai productiv. Pana la sfarsitul secolului19 Israelul era descris ca un tinut arid si deloc productiv, iata ca in ultimii ani situatia s-a schimbat in mod radical.
      • 0 (2 voturi)    
        Deschide ochii (Luni, 29 decembrie 2008, 21:09)

        gososan [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

        Un exemplu de unde vin o parte din bani, EiCONDUC LUMEA ( piata cea mai mare de diamante din Anver Belgia este controlata de ei ) .....
        • 0 (0 voturi)    
          gososan (Marţi, 30 decembrie 2008, 2:48)

          vlad I [anonim] i-a raspuns lui gososan

          Evreii au premii nobel mai multe decat toti musulmanii la un loc.
      • -1 (5 voturi)    
        baniiii (Luni, 29 decembrie 2008, 21:59)

        jonelu [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        evreii primesc bani ca primesc bani de la nemti ca despagubiri pt antisemitism si toate cele, si s-ar putea sa ceara si de la statul raman.Asta e dc noi sduntem fraieri si dam , punem botul la toate alea politically correct?
    • +5 (17 voturi)    
      Iaca de unde scot (Luni, 29 decembrie 2008, 13:20)

      bronzlabec [anonim] i-a raspuns lui leomc

      Produc absolut de toate. Ma mir ca nu te-ntrebi de unde scot palestinienii bani pentru atatea rachete. Ca aia nu produc chiar nimic.
      • +9 (9 voturi)    
        produc de toate (Luni, 29 decembrie 2008, 13:40)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui bronzlabec

        Produc absolut orice. Au oameni si actiuni la societati peste tot in lume. Tehnologic sunt in primele 10 natiuni (nu degeaba au atatia laureati ai premiului Nobel). Palestinienii au bani din Siria in principal dar si alte state arabe.
    • +5 (7 voturi)    
      mai cititzi... (Luni, 29 decembrie 2008, 15:44)

      Moshe Arafat [anonim] i-a raspuns lui leomc

      tehnologie, armament, diamante (prelucrare) & multe altele... (produc mai multe decat dacii & palestinienii impreuna!)
      vezi, de pilda:
      en.wikipedia.org/wiki/Israel#Economy
      • +2 (2 voturi)    
        Dacii si Palestinienii impreuna? Cred ca Delirezi. (Luni, 29 decembrie 2008, 23:15)

        Pintea [anonim] i-a raspuns lui Moshe Arafat

        Nimeni nu contrazice puterea militara si economica a statului Israel.
        Insa, cu parere de rau, constat inmultirea si radicalizarea atacurilor la adresa romanilor, din partea unor asa zisi evrei vorbitori de limba romana.
        Sper ca, toate aceste incercari, de deformare a adevarului, sa nu faca parte, dintr-un plan de culpabilizare a intregii natiuni romane si sa nu fie un nou motiv de a ne face sa platim, pentru ceva care nu ne apartine, din punct de vedere geopolitic si contemporan.
        Marea problema a evreilor este, ca nu stiu a ierta. Ceea ce nu-i lasa sa fie crestini. Isus a incercat sa le arate calea.
        Pacat.

        PS - Fata de conflictul din Fasia Gaza astazi au fost mai multe proteste de strada initiate in mai multe orase importante din lume.
      • -1 (1 vot)    
        produc mult (Marţi, 30 decembrie 2008, 1:05)

        smen [anonim] i-a raspuns lui Moshe Arafat

        da toate sunt copiate de la americani
    • +3 (5 voturi)    
      Israel, putere economica si intelectuala ! (Luni, 29 decembrie 2008, 18:12)

      Stefan A. [anonim] i-a raspuns lui leomc

      Israel cumpara armament ultramodern din SUA, la jumatate de pret.! Sint legi speciale ,votate de congresul SUA ,cu zeci de ani in urma ! Au si o cercetare stiintifica extrem de dezvoltata.Un exemplu de intrari de valuta in cont israelian sint si avioanele noastre MIG- 21. Au fost modernizate de ELBIT din Israel, au in dotare rachete PYTHON 3- made in Israel. Acesta este doar un exemplu, costat Romaniei cam 245 milioane de dolari! Israel are o economie bine dezvoltata la care noi putem doar sa visam ! Au si multi specialisti care sint cu adevarat experti , nu ca ai nostri care au diplome universitare dar nu au liceu !
      Ca si curiozitate - au serviciul militar obligatoriu ,pentru toti barbatii si toate femeile !
    • +2 (2 voturi)    
      De ce (Luni, 29 decembrie 2008, 19:59)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui leomc

      De ce nu te intrebi (si) ... de unde au bani arabii, care "se dau" saraci, fara case, fara mincare, fara servici, fara ... fara ...
  • -5 (17 voturi)    
    Rusinos (Luni, 29 decembrie 2008, 13:34)

    Doru [anonim]

    Cum poate Israelul sa atace o tara ce nu dispune de armata si nici de forte de aparare proprii...si sa faca atatea victime civile?!?

    Faptul ca membrii Hamas ataca rudimentar, cu grenade Israelul e doar un raspuns la blocada umilitoare la care sunt supusi de atata timp. Nu e ca mai buna reactie evident, dar nici un asa raspuns nu este motivat.

    Rusinos ca lumea intreaga priveste si nimeni nu intervine sa ajute oamenii nevinovati de acolo
    • +4 (16 voturi)    
      Victimele sunt fanatici islamici (Luni, 29 decembrie 2008, 13:58)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui Doru

      Probabil nu citesti sau nu vrei sa citesti ce anunta toate agentiile si canalele tv, chiar si Al Jazeera: "majoritatea victimelor sunt membri ai Hamas" !
      Daca Israel vroia sa omoare civili era foarte simplu sa arunce bombe aiurea si lichida sute de mii de arabi, nu vreo 50 de civili.
      Numai ca Israel ataca obiective Hamas si se vde si din imagini cum lovesc precis anumite imobile!
      Lumea intreaga nu reactioneaza pt. ca arabii si-au distrus propria imagine practicand terorismul, islamizarea, violenta tribala si imigratia salbatica spre Europa.
      Hamasul ataca rudimentar ca nu-i lasa Israelul, daca fanaticii aia ar putea ar arunca si cu arme chimice sau nucleare peste gardul din Gaza, lor nu le pasa de consecinte sau daca dupa aia mor!
      • 0 (14 voturi)    
        Victime sunt si ff multi civili nevinovati (Luni, 29 decembrie 2008, 14:10)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui Dorel

        Dorel, eu nu iau partea nimanui, si crede-ma urmaresc si Al jazeera fiind chiar in Qatar acum. Daca tu chiar crezi ca victime sunt numai militanti Hamas cred ca te inseli amarnic....numai ieri am vazut imagini cu copii ucisi pe strada.

        Hamasul nu reprezinta pe toti civilii din Gaza, iar oamenii aia sunt prinsi la mijoc si nu au scapare...asta e ideea.
        • +5 (13 voturi)    
          Propaganda in media araba (Luni, 29 decembrie 2008, 14:46)

          Dorel [anonim] i-a raspuns lui Doru

          Mai Doru, imaginile aratate in mass-media araba sunt destinate razboiului informational. De aia sunt scoase in evidenta cu prioritate cele 50 de victime civile si sunt evitate secvente cu cei 300 de hamasisti lichidati.
          Te inseli, Hamasul reprezinta acum toti civilii din Gaza, pt. ca militzia asta islamica a lichidat Fatahul acolo. Sau n-ai auzit de razboiul civil intre palestinieni si n-ai vazut imagini cu membri Hamas care impuscau in cap pe strada politisti Fatah, in 2007?
          De ce crezi ca Egiptul si Abbas au acuzat direct Hamasul pt. situatia actuala si i-au cerut sa inceteze provocarile si atacurile cu racheta asupra satelor israeliene?
          Stii ca azi dimineata membri Hamas au omorat un granicer egiptean? Asta se aude prin Qatar?
          Poate esti influentat de oamenii cu care vorbesti acolo si e relativ normal, daca ai fi la Ashkelon probabil ai fi enervat de rachetele Hamas si ai intelege mai bine Israel.
          Daca vrei sa fii obiectiv, nu uita sa compari drepturile unui simplu cetatean din Qatar cu drepturile unui simplu cetatean arab din Israel! Vezi multi arabi de acolo muncind pe branci? Daca n-ar fi petrol, cum ar arata tarile din Golf? Daca n-ar avea petro-dolari sa plateasca sclavi moderni adusi din Europa, Asia, etc. cine le-ar mai construi zgarie-nori, palate si porturi moderne? Dar vom trece si la era post-petroliera si mai vedem!
          cat despre balestinezei, recomandarea ar fi sa nu mai voteze cu organizatii politice care ii conduc direct la razboi si impas in negocieri. Fatah vrea pacea, Hamas nu vrea pace, vrea doar distrugerea Israel.
          • 0 (6 voturi)    
            Populatia civila (Luni, 29 decembrie 2008, 15:16)

            tomici [utilizator] i-a raspuns lui Dorel

            Ideea in mesajul de mai sus era cu privire la populatia civila...nu toti sunt simpatizanti Hamas. Avem un oras sub asediu si sute de victime. Nu au locuri in spitale si nici medicamente, sangem etc.....Uita de Hamas, Fatah, etc....
            • +3 (7 voturi)    
              Asa si? (Luni, 29 decembrie 2008, 16:51)

              un roman [utilizator] i-a raspuns lui tomici

              Cine a sustinut Hamas-ul pana acum?!
              Imi pare rau pentru ei dar au facut alegerea gresita iar acum platesc toti pentru ea.

              Razboiul este razboi si are intotdeauna victime colaterale,
              Nu poti sa lasi teroristii nepedepsiti doar pentru ca vor murii si cativa nevinovati.

              Pe termen lung aceasta actiune va fi benefica palestinienilor daca sunt capabili sa renunte la jihad si alte aberatii si sa traiasca in pace cu israelienii.
          • 0 (0 voturi)    
            Se implineste Biblia!!! (Vineri, 2 ianuarie 2009, 17:06)

            Copil de Dumnezeu [anonim] i-a raspuns lui Dorel

            Cine sant acesti pustiitori,vrajmasi ai Israelului!?

            .Exemplu din Biblie: 2.Fiul omului, intoarce-te cu fata spre Gog, din Tara lui Magog, spre domnul Rosului, Mesecului si Tubalului, si profeteste impotriva lui.3. Si spune: "Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: "Iata, am necaz pe tine, Gog, domnul Rosului, Mesecului si Tubalului.

            .4. Te voi tari si-ti voi pune un carlig in falci; te voi scoate pe tine si toata oastea ta, cai si calareti, toti imbracati in chip stralucit, ceata mare de popor, care poarta scut si pavaza si care toti manuiesc sabia; 5.impreuna cu ei voi scoate pe cei din Persia (Iranul de azi), Etiopia (Somanlia si Etiopia de azi), Put (Libia de azi), toti cu scut si coif: 6.Gomerul (Turcia si parte din Germania de azi), cu toate ostile lui, tara Togarmei (Turcia de azi si Armenia), din fundul miazanoaptei, cu toate ostirile sale, popoare multe impreuna cu tine!). 7. Pregateste-te, dar, fii gata, tu si toata multimea adunata in jurul tau! Fii capetenia lor! 8.Dupa multe zile, vei fi in fruntea lor; in vremea de apoi, vei merge impotriva tarii, ai carei locuitori, scapati de robie, vor fi stransi dintre mai multe popoare pe muntii lui Israel care multa vreme fusesera pustiiti ; dar fiind scosi dintre mai multe popoare, vor fi toti linistiti in locuintele lor. 9. Iar tu ( Gog din Biblie= Multime de popoare,Domnul Rosului= Rusia reprezentata prin denumirile Rosului, Mesecului=Moscova si Tubalului=Tobolscul(o localitate)din Polonia, ) te vei sui , vei inainta ca o furtuna, vei fi ca un nor negru care va acoperi tara, tu cu toate ostile tale si multe popoare cu tine".Ezechiel cap 38 vers 2,3,4,5,6,7,8,9.
    • +1 (1 vot)    
      Nu ii pune pe ganduri pe ca..ti (Luni, 29 decembrie 2008, 21:47)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui Doru

      care au tot comentat acest articol! vezi sa nu fii injurat asa cum sa sa se intample si cu mine!
  • +6 (8 voturi)    
    Egiptenii trag in palestinieni (Luni, 29 decembrie 2008, 13:38)

    Cifrus [anonim]

    Bilantul oficial furnizat de autoritatile medicale palestiniene din banda Gaza e de 312 morti si 1.420 de raniti.
    Agenti ai ONU aflati in fasia Gaza afirma ca intre morti se afla 51 de "civili", restul fiind membri ai militziilor islamice Hamas si Jihadul Islamic.

    Pentru prima oara, Hamas a folosit rachete cu o raza de 30 de km, care au atins portul Ashkelon.
    S-a inregistrat un singur mort, e vorba de un muncitor arab israelian !
    Nu e prima oara cand Hamas ucide din greseala alti arabi, acum cateva zile, o racheta Kassam a omorat 2 fetite palestiniene (5 si 12 ani) la Beit Lahya.

    La granita cu Egiptul au avut loc incidente grave, dupa ce sute de palestinieni au incercat sa forteze frontiera egipteana. Vamesii si granicerii egipteni au deschis focul, zeci de palestinieni fiind raniti.
    Hamas a raspuns si Egiptul a anuntat ca 1 militar egiptean a fost ucis de palestinieni.
    Ieri, ministrul de externe egiptean Ahmed Gheit a acuzat militzia islamica Hamas ca refuza evacuarea ranitilor pt. a-i folosi ca material de propaganda.

    Sute de membri ai Hamas incearca sa fuga din fasia Gaza, fiind pe liste ale Tsahal si temandu-se ca vor fi capturati sau ucisi daca armata israeliana incepe o ofensiva terestra!
  • -3 (11 voturi)    
    Tupeu (Luni, 29 decembrie 2008, 13:42)

    duffdyduck [anonim]

    Hal de tupeu : " Imediat dupa miezul noptii de duminica spre luni, un aparat F-16 al aviatiei israeliene a lovit cu rachete o cladire a Universitatii Islamice din Gaza, insa IDF (fortele de aparare ale Israelului) sustin ca raidul a vizat "un centru pentru realizarea de armament", "
    Adevarul e ca si in scolile bombardate copiii se jucau cu c4 ! deh, teroristi de mici..
    se mai intreaba lumea de ce multi nu suporta evreii... iaca de ce . Miram-as sa nu invoce un "razboi sfant" cu palestinii,asta asa , apropo de "Tara Sfanta".
    • +8 (14 voturi)    
      Evreii ca evreii, dar antisemitii sunt (Luni, 29 decembrie 2008, 13:55)

      bronzlabec [anonim] i-a raspuns lui duffdyduck

      Sa inteleg ca dupa miezul noptii copii palestinieni (4-9 ani?) erau la universitate? De unde rezulta intentiile criminale ale evreilor.

      Offtopic: Cauta pe net episodul banned cu duffy duck. Cam ala e nivelul tau de manie proletara justa.
    • +5 (13 voturi)    
      "Universitatea" islamica e centru de antrenament (Luni, 29 decembrie 2008, 14:03)

      bugsbunny [anonim] i-a raspuns lui duffdyduck

      In 2007, politia Autoritatii Palestiniene a capturat in acel imobil 7 instructori militari iranieni, s-a vorbit mult atunci de implicarea Iranului si pana la urma a recunoscut si Hamas ca a primit bani si "sprijin logistic" de la republica Islamica a ayatolahilor.

      E o veche tactica perversa a islamistilor, se folosesc de scoli, moschei si ambulante in speranta ca "infidelii" sunt prea prosti de toleranti si umanisti si nu vor ataca asemnea obiective.
      Americanilor le-a trebuit 2 ani in Irak pana sa aiba "curajul" sa bombardeze moschei, insa au facut-o cu aprobarea guvernului irakian care stia ca unele moschei sunt azile pt. teroristi si depozite de arme.

      Cand vezi scris pe o universitate, fundatie sau orice cladire cuvantul "islamic" poti fi sigur ca la un moment dat acel loc va fi folosit si de islamisti ca acoperire!
      • -2 (6 voturi)    
        biserici, moschei etc (Luni, 29 decembrie 2008, 14:53)

        alex [anonim] i-a raspuns lui bugsbunny

        Nu ar trebui atacate indiferent cine/ce se afla acolo...
        • 0 (4 voturi)    
          Prostii (Luni, 29 decembrie 2008, 16:55)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Da' de ce ar trebui sa scape teroristii si criminalii care se ascund in biserici?!

          Poate ne dai si o explicatie, cat de cat logica!
          • -1 (5 voturi)    
            Logica pumnului celui mai tare... (Luni, 29 decembrie 2008, 18:25)

            urmatoru [anonim] i-a raspuns lui un roman

            In casa Domnului (indiferent de religie) e bine sa nu te duci, sa faci vre-o crima!

            "Teroristii" aia au vre-o pancarta pe care scrie mare: Teroristi?

            De judecata ai auzit? Ah, era sa-mi scape, acum cu tehnologia asta cu arme "chirurgicale" se poate sa omori oameni la un loc, fara sa-ti mai pese.

            PS - mai bine nu intrebai, fiindca tu in primul rand ti-ai pierdut logica.
            • -4 (4 voturi)    
              vre-o?? (Luni, 29 decembrie 2008, 19:15)

              bronzlabec [anonim] i-a raspuns lui urmatoru

              Logica creierului mic.
              Foarte mic.
              Cel mai mic.
      • -1 (9 voturi)    
        Zise marele cunoscator BUG (Luni, 29 decembrie 2008, 15:31)

        Anti-Itzic [anonim] i-a raspuns lui bugsbunny

        Acum vreo 2 luni cand intr-un cimitir evreiesc din Romania au fost distruse cateva morminte de niste pusti obraznici, comunitatea evreiasca a tipat ca din gura de sarpe. Ca in Romania e antisemitism, ca autoritatile nu iau nici o masura, etc, etc.
        Acum, ca armata israeliana distruge moschei si biserici (inclusiv biserica ortodoxa din Gaza), tac chitic.
        Asa sunt evreii, mereu cu gura mare si urmarindu-si doar propriul interes.
        D-aia sunt si au fost de veacuri iubiti pretutindeni.
        Ceea ce fac ei acum este un masacru, la fel ca atatea altele comise de ei de-a lungul istoriei recente, incepand cu 1948.
  • +1 (5 voturi)    
    Uiet cum incepe razboiul (Luni, 29 decembrie 2008, 14:46)

    Nae [anonim]

    Daca se agraveaza conflictul intre Israel si Palestina sunt 2 variante:
    1. ONU intervine si ii potoleste pe ambii (f putin probabil)
    2. Israel ii calca in picioare pe palestinieni, tarile arabe (Iran) intervin si americanii au motiv sa ii atace (in apararea Israelului)
  • -2 (8 voturi)    
    Holocaust in Palestina (Luni, 29 decembrie 2008, 19:02)

    ROYO [anonim]

    Acesta este un adevarat holocaust indreptat impotriva arabilor din Palestina. Teoretic israelienti ataca miscarea Hamas. Practic omoara cat mai multi palestinieni ca sa scapam de ei pentru a l lua pamantul si tara. Dar ce este gruparea Hamas-ul? Poate daca am face o paralele ar insemna un fel de Stefan cel Mare care isi apara tara de cotropitorii turci in sec XIV. Nici turcii nu-i iubeau pe moldoveni deloc. Nici Israelul nu iubeste arabi din palestina. Rusine sa le fie acestor canali de evrei ca acum de sfintele sarbatori crestine masacreaza oamenia acolo..
    • +1 (5 voturi)    
      Sa vina Tepes sa faca dreptate (Luni, 29 decembrie 2008, 19:28)

      bronzlabec [anonim] i-a raspuns lui ROYO

      Palestina nu exista. Iar Gaza a fost cedata de evrei de buna-voie. E mult mai complicat decat te duce pe tine capul. Oricum, intreaba-te, macar, de ce presedintele autoritatii palestiniene considera vinovat tot hamas de intreaga tarasenie de acum? Sau Egiptul? Crezi ca i-au cumparat israelienii? Io zic sa vina Tepes sa faca dreptate, c-atat esti in stare sa pricepi.
      • +2 (2 voturi)    
        for bronzlabec (Luni, 29 decembrie 2008, 22:23)

        ionasbox [utilizator] i-a raspuns lui bronzlabec

        Mai documenteazate si vazi o harta a regiuni din ani 50 fa o comparatie cu una actuala si dupa vedem daca mai afirmi "...Gaza a fost cedata de evrei de buna-voie." Esti pe langa subiect cu "donatia".
    • +2 (4 voturi)    
      Rusine sa iti fie tie... (Luni, 29 decembrie 2008, 19:49)

      sake [utilizator] i-a raspuns lui ROYO

      Ca masacrezi in asa hal limba romana!
    • -1 (1 vot)    
      Ultimul bilant oficial dat de palestinieni (Luni, 29 decembrie 2008, 20:18)

      Cifrus [anonim] i-a raspuns lui ROYO

      Potrivit doctorului Muawiya Hassanin, seful echipelor medicale din Gaza, bilantul pan acum e de 345 de morti, din care 57 sunt civili si restul combatanti ai Hamas si Jihad Islamic. De asemenea, sunt inregistrati 1.550 raniti, doctorul palestinian nu a specificat daca e vorba majoritar de civili sau tot de membri ai militziilor islamice.

      Generalul israelian Dan Harel a afirmat azi ca "vom ataca toate cladirile si obiectivele Hamas, tot ce misca si e utilizat de Hamas, ii vom lovi pe teroristi, pe cei care trag rachete, pe cei care sustin Hamas, indiferent de organizatiile carora apartin." La putin timp a fost distrus biroul lui ismail Hanyeh, "prim-ministru" al Hamas.

      Azi au fost lichidati si 2 principali lideri ai Jihadului islamic, din care unul era un important sef militar islamist, Zyad Abu Teir, ucis impreuna cu garzile de corp si fiul sau. Jihadul islamic a confirmat moartea sefului sau militar.

      Christofer Gunnes, sef la UNRWA in Gaza (organizatie ONU ce da alimente, medicamente si bani pt. palestinieni) a afirmat ca din cei 57 civili morti majoritatea sunt barbati, dar exista si 7 femei si 21 de copii care se aflau in casele unor membri Hamas.
  • -1 (7 voturi)    
    chiar ca Holocaust (Luni, 29 decembrie 2008, 19:18)

    dlorelei [anonim]

    Ma uit la stiri si ma bucur ca incepe si Europa sa ia atitudine vizavi de situatia din Palestina.
    Eu din ce am invatat la istorie Palestina ca si stat este atestat istoric de mii de ani. Israelul nu stiu ce pretentii are. In loc sa zica sarumana ca i s-a dat in anii 50 o bucata pamant- fac gura!
    Cat tupeu poti sa ai!
    • -2 (6 voturi)    
      Palestina nu a exista niciodata ca stat (Luni, 29 decembrie 2008, 20:10)

      Daco-roman [anonim] i-a raspuns lui dlorelei

      E vorba de o denumire data de administratia imperiala romana cand a ocupat Iudeea, Samaria, Libanul, etc.
      Numele venea de la triburi locale numite "filisteni" sau "philistini". Evreii au fost deportati de romani si imprastiati in tot imperiul ca sclavi, putine comunitati evreiesti au mai ramas acolo.
      Romanii au procedat la fel si cu dacii, exterminand o mare parte din triburile dace, insa o parte din triburi au ramas in zona din afara coloniei Dacia, in zona Maramuresului, Moldovei si Baraganului. Daca ar fi supravietuit comunitati de daci prin imperiu si sute de mii dintre ei s-ar fi intors in Dacia stramoseasca, cred ca ar fi avut toata legitimitatea sa ceara o patrie in bazinul Carpatic, nu-i asa?

      Cat despre actualii "palestinieni", e vorba de arabi veniti in valuri de imigrare din peninsula Araba, dupa sec.7-9. nu exista vreo legatura lingvistica, religioasa sau etnica cu "filistinii" antici.
      De altfel, pana dupa 1945 nici nu se pomeneste in vreun manual de istorie de vreun "popor palestinian" (asa cum se vorbea de popor sirian sau egiptean, de ex.).

      Asa ca invata mai bine istorie, macar a tarii tale Romania! daca esti roman/romanca !
      • +1 (3 voturi)    
        Palestina (Luni, 29 decembrie 2008, 22:04)

        ana [anonim] i-a raspuns lui Daco-roman

        Incep sa cred ca totusi Hitler stia el ce stia la vremea lui.....si a murit de tanar D-zeu sa-l ierte.
      • +2 (2 voturi)    
        Palestina (Luni, 29 decembrie 2008, 22:32)

        ionasbox [utilizator] i-a raspuns lui Daco-roman

        Palestina este un stat care şi-a proclamat existenţa în 15 noiembrie 1988, prin Declaraţia de Independenţă adoptată de Parlamentul palestinian aflat atunci în exil la Alger dar nu a fost recunoscuta de catre ONU la presiunea evreilor din State si a celor din Israel. Actuali palestinieni nu sunt picati din cer, ci sunt acolo de mi de ani. Statul Israel sa creat in 14 mai 1948 de atunci in manuale de istorie nu a mai aparut nimic de palestinieni.
    • -1 (5 voturi)    
      Desteptutzule... (Luni, 29 decembrie 2008, 22:00)

      Iosif [anonim] i-a raspuns lui dlorelei

      ...zau ca nu stiu despre ce stat Palestina ai invatat la istorie. N-a existat niciodata un asemenea stat, probabil ca ai ramas repetent din cauza istoriei.
      Acel stat de care vorbesti a fost chiar Israelul antic!
      De aceea are si Israelul de azi pretentii.
      • 0 (0 voturi)    
        Cind in Canaan se putea vorbii de bazele unor civi (Marţi, 30 decembrie 2008, 6:17)

        nic [anonim] i-a raspuns lui Iosif

        ..pe izraeliti si frati lor de giceava ii tirau magarii si camilile prin praful deserturilor din nord-estul Africii si sudul peninsulei Arabice...vreau sa zic pe cei ce nu studiau la piramide pentru viitoarele premii Nobel....

        Te rog nu ne mai citi istorie din "1001 de nopti" !!!
    • +1 (3 voturi)    
      constatare (Luni, 29 decembrie 2008, 22:23)

      mitica blajinul [anonim] i-a raspuns lui dlorelei

      Ai facut istoria cu profesorul de sport.
  • +3 (3 voturi)    
    evreii in istorie (Luni, 29 decembrie 2008, 20:52)

    Capsunaru [anonim]

    Religia evreiasca permitea camataria spre deosebire de cea crestina care nu o ingaduia.
    Majoriatea bancilor au aparut din acesti camatari avind ca viitori conducatori un everu. In felul acesta au ajuns sa conduca lumea prin intermediul finantelor si apoi prin intermediul SUA (fondatori/ownerii FEDs etc..)
    Ca sa vedeti cit de mare poate fi propaganda/spalarea pe creier medical association a recomadat (prin 1950 parca) si aplicat circumcizia la maj copiilor americani (prietenii stiu de ce ;) ), abia acu vreo 2 ani ajungind la concluzia ca de fapt nu mai e recomadat...
    In orice razboi se face propaganda pt ca populatia si celalte tari sa sustina actiunile. Realitatea/adevarul este de partea celui cu mai multa tehnologie informatica. Este stiut ca invingatorii rescriu istoria.
    Nu este etic, nu este uman, nu este moral.. dar asta e alta socoteala, omenirea este departe de aceste idealuri asa ca razboaie vor mai fi si oameni vor mai muri.
    • -1 (1 vot)    
      Mai citeste (Marţi, 30 decembrie 2008, 3:02)

      Vlad I [anonim] i-a raspuns lui Capsunaru

      Sunt sigur ca vb. dupa ureche si practic nu ai cum sa faci legatura intre bancherii din sex 13-15 cu cei de acum. Nu uita ca sute de milioane sunt de stanga in lume si nu suporta USA si Israle. Masoneria a patinat spre stanga, evreii nu au cum sa dicteze in China, Japonia, Kremlin, tari musulmane, Europa de est, sau unde castiga in vest partide socialiste. Deci ar trebui sa demontezi mitul.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti sigur? (Marţi, 30 decembrie 2008, 4:42)

        Capsunaru [anonim] i-a raspuns lui Vlad I

        Din pacate tarile de care zici tu practic nu conteaza... Basca nu se fac capsuni sa ma duc sa culeg din vreuna din ele.
        China e f legata de USA.
        In vest nu prea conteaza cine e la putere, conteaza cine detine banca.
        Iata citeva linkuri:
        http://www.jewishencyclopedia.com/view.jsp?artid=210&letter=B
        http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_history
  • +1 (3 voturi)    
    "Pace peste Israel" (Luni, 29 decembrie 2008, 21:29)

    Catalin I. [utilizator]

    Inteleg (sau incerc sa inteleg) reactia statului evreu la provocarile Hamas,dar,din pacate, cred ca nu vor inceta confruntarile in urma acestei reactii ci,din contra, se vor agrava.Bine ar fi fost sa se respecte si sa se prelungeasca acordul pe doi ani de pace si Israel faca ce a zis regele David "Fericit barbatul care rabda ispita".Hamas ar trebui sa inceteze provocarile si razbunarile, caci tot impotriva lor se intorc pana la urma.
  • 0 (4 voturi)    
    Raspuns (Luni, 29 decembrie 2008, 22:19)

    Iorg [anonim]

    De unde are Israelu bani? de la SUA in fiecare an Presedintele (George W Bush) semneaza un CEC necompletat ca suma iar cei din statul Israelian isi pun suma cit voe ei numai caci de la anul Obama a declarat caci el nu va mai face acest lucru ramane de vazut. Aceasta este cea mai mare parte de venit a lor.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri