John McCain isi intensifica atacul

VIDEO Barack Obama, comparat cu Britney Spears si Paris Hilton pentru imaturitatea sa

de Adrian Novac     HotNews.ro
Joi, 31 iulie 2008, 10:24 Actualitate | Internaţional

Atacurile republicanilor se intetesc
Foto: www.liveleak.com
Candidatul democrat pentru Casa Alba, Barack Obama, este comparat cu Britney Spears si Paris Hilton intr-un nou clip publicitar realizat de tabara republicanului John McCain, care sugereaza ca senatorul de culoare nu este decat un produs mass media si mai putin un politician ce merita sa ajunga presedintele Statelor Unite.

Intitulat "Celeb", videoclipul combina momente din turneul european a lui Obama cu imagini ale vedetelor Spears si Hilton, cunoscute pentru comportamentul lor public imatur.

"El este cea mai mare celebritate din intreaga lume, insa este pregatit cu adevarat sa conduca?", se intreaba vocea din clipul despre Obama, mentionand opozitia senatorului de Illinois la propunerera de foraj in afara coastelor maritime americane. De asemenea, naratorul sugereaza ca Obama va creste taxele in eventualitatea in care va ajunge presedinte al SUA.

Clipul republicanului John McCain a fost lansat miercuri si va fi difuzat in 11 state considerate decisive in lupta pentru Casa Alba. Analistii sunt de parere ca tabara republicana isi inteteste atacurile la adresa lui Obama, pe care-l prezinta drept un candidat lipsit de experienta si o creatie a media americana si internationala. De altfel, managerul de campanie al lui McCain, Rick Davis, a trimis presei un email in care sustine ca "Barack Obama este cea mai mare celebritate din lume, comparabil doar cu Tom Cruise, Britney Spears si Paris Hilton. Numai vedetele precum Barack Obama se duc la sala de sport de trei ori pe zi, mananca batoane energizante MET-RX si solicita o bautura organica rara -  Black Forest Berry Honest Tea".

Davis a raspuns astfel afirmatilor lui Obama care a declarat in fata democratilor din Congres ca a devenit "un simbol" al aspiratiilor intregii lumii in legatura cu America si ca tara se afla acum "in momentul pe care il asteapta planeta".  

Tabara lui Barack Obama a raspuns imediat prin lansarea unui clip, intitulat "Low Road", care afirma ca acuzatiile lui McCain sunt "exagerate" si "fara temei". Obama a declarat ca videoclipul este ultimul exemplu al "negativitatii" lui McCain, afirmand ca republicanul "pare sa nu aiba sa spuna nimic pozitiv despre mine".

Videoclipul lui Obama, care va fi difuzat incepand de joi, il infatiseaza pe senatorul republican alaturi de presedintele George W. Bush si sustine ca McCain recurge la "politicile trecutului".



























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3273 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    Sondaje rele pt. democrati ! (Joi, 31 iulie 2008, 10:53)

    NObama [anonim]

    Clipurile republicanilor au meritul sa puna degetul pe rana, unde ii doare pe democrati: Obama e o creatie mediatica, e sustinut pe fatza de ziare ca New York Times (care a refuzat sa publice un drept la replica al lui McCain), e preferatul intelectualilor stangisti vegetarieni :)). Adica foarte departe de preocuparile americanilor. De altfel, un sondaj Rasmussen arata acum 4 zile ca 49% din electorii americani considera ca mass-media il favorizeaza pe democrat, in timp ce doar 14% au aceeasi impresie despre McCain si presa!

    Obama s-a inselat recent foarte grav asupra a 2 probleme strategice, Irak si petrolul.
    -A condamnat si atacat strategia de "surge" (intarire a trupelor) aplicata de Bush din martie 2007 ori aceasta a dat rezultate vizibile si daca acum 1 an doar 36% din americani credeau in victorie, acum 51% din electorii americani (o majoritate, pt. prima oara din 2004) cred ca USA si aliatii sunt pe cale sa infranga al Qaida in Irak. O veste proasta pt. imaginea lui Obama de "comandant suprem", el a lasat impresia ca n-a inteles ce se intampla si ar fi gata sa accepte o infrangere militara doar pt. o victorie electorala. Un sondaj Gallup arata ca 72% din americani il considera pe McCain un comandant militar mai capabil decat pe Obama (25%)
    -Obama a atacat ideea lui Bush si McCain de a diminua importul strain de petrol prin exploatarea zacamintelor americane din platforma continentala maritima, candidatul democrat sperand sa multumeasca astfel activistii ecologisti si "tinerii". Numai ca ultimele sondaje arata ca 71% din electori sunt de acord si sustin ideea lui McCain :)). Inca un dezastru de previziune strategica pt. campania lui Obama.

    Ceea ce a aparut in ultimele sondaje, unde pe ansamblul national Obama si McCain sunt in marja de eroare de 4%, diferenta intre ei fiind minima (2% mai mult pt. Obama, in medie si 2,6% potrivit site-ului independent RealClearPolitics). Iar Gallup arata ca McCain conduce cu 4% la cei care vor vota sigur !
    • +2 (2 voturi)    
      Totusi ce cauta acolo? (Joi, 31 iulie 2008, 13:46)

      Anton [anonim] i-a raspuns lui NObama

      Atunci cand criticam faptul ca un presedinte american ar vrea sa "o lase mai moale" cu razboiul din Irak, poate ar fi bine sa ne reamintim si ce cauta SUA acolo... Weapons of mass destruction? :D

      Nu cunosc foarte bine situatia actuala din SUA, dar am vazut o serie de documentare care provin de la surse de incredere (the fifth estate - CBC - Canada) din care rezulta ca problema cu razboiul din Irak nu se pune in termeni de baieti buni (americanii) si baieti rai (Al Quaeda), ci pare sa fie foarte complicata si sa go back a long way...

      Scuze daca comentariul meu se leaga prea putin de articol...
      • +1 (1 vot)    
        CBC din Canada (Joi, 31 iulie 2008, 23:58)

        costi81 [utilizator] i-a raspuns lui Anton

        .... nu este o sursa de incredere. O sursa de incredere in vremurile astea in care stinga politica a penetrat 95% din media si educatie in occident, este foarte greu sa mai gasesti o sursa credibila. CBC si marea majoritate a meidie aplica reteta relatiismului a marxismului cultural
        • 0 (0 voturi)    
          credibilitatea presei westice (Miercuri, 3 septembrie 2008, 11:40)

          rick [anonim] i-a raspuns lui costi81

          Denaturarile grobiane, minciunile sfruntate, si ideologia mediatica "tu trebuie sa afli si sa crezi doar ceea ce ce iti ofer eu" a ajuns sistem in ultimul timp. Denaturarea conflictului din Caucaz este aici tipic.
          Nu as fi crezut in urma cu 10 ani ca voi fi avea informatii mai precise si mai corecte tocmai de la agentia Novosti decat dela cele marxiste din west.
  • 0 (0 voturi)    
    alti 4 ani de Bush... (Joi, 31 iulie 2008, 12:36)

    Adrian [anonim]

    Ai dreptate, Nobama, in primul paragraf cand spui ca Obama este o "creatie mediatica"; de cand a inceput campania de alegeri preliminare in US, CNN a "tocat-o" efectiv pe Clinton pana au obligat-o practic sa iasa din cursa. Si McCain nu ar fi avut nici o sansa in fata lui Hillary. Dar acum democratii vor trebui sa stranga randurule si sa il sustina masiv pe Obama. Ceea ce se va si intampla, pentru ca americanii stiu sa faca asta.
    Dar in restul comentariului tau dai copy/paste din "tabara" republicana, fara sa spui si parerea ta la fiecare punct de acolo. Sondaje se fac de pe o zi pe alta si tot de pe o zi pe alta se si schimba datele.
    Cand scrii de surge, care se refera nu la intarirea trupelor, ci la lovituri precise, in puncte cheie date teroristilor in Irak, uiti sa mentionezi ca McCain "uita" sa cuantifice aici si cat din aparenta liniste din Irak acum se datoreaza calmarii "sectarian violences" din Irak. In Irak nu mai e un razboi intre armata americana si Al-Qaida (cum nu a fost din prima zi a invaziei), ci e un razboi civil pe de o parte si un razboi intre americani si irakieni care nu vor sa accepte ocupatia americana, adica asa-zisii insurgenti, cum le spun americanii.
    Referitor la punctul cu forajul dupa rezerve de petrol in largul coastelor americane, Congresul SUA a luat de ieri in dezbatere acest lucru si se pare ca pana in noiembrie, la alegeri, va fi un subiect clarificat. America pierde acum insa o sansa extraordinara de a incepe sa schimbe modul de functionare a economiei cu cat mai putine resurse energetice neregenerabile. McCain nu propune decat un remediu pe termen scurt, o solutie de comoditate, in loc sa sustina noile tehonlogii de energie regenarabila. Chiar si Ford a anuntat ca isi restructureaza cateva fabrici din US si le trece pe productia de masini mici in locul SUV-urilor si truck-urilor. Poate se trezesc totusi si republicanii si renunta la mentalitatea asta de texan-magnat al petrolului.
    • +2 (2 voturi)    
      Surge (Joi, 31 iulie 2008, 13:13)

      NObama [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Uite, date publicate chiar azi de agentiile de presa si confirmate de icasualties.org (site independent):
      luna iulie 2008 a fost luna cu cele mai putine pierderi pt. americani de cand a inceput interventia in Irak, in martie 2003: doar 11 soldati ! Cea mai "grea" luna a fost noiembrie 2004, cu peste 130 de soldati pierduti. O dovada foarte clara ca al Qaida nu mai are forta sa lupte in Irak contra US Army si ca planul lui Bush a functionat. Daca sunt 80.000 de irakieni care combat teroristii e foarte normal, doar e tara lor, nu o sa o lase pe seama jihadistilor taietori de capete!
      Pierderile actuale, de 11 soldati la 142.000 stationati in Irak sunt la nivel de ceea ce se numeste "mortalitate latenta" sau "violenta normala". Adica daca ai un oras cu 142.000 de locuitori, inevitabil ai 10-20 de decese violente in fiecare luna, chiar intr-o tara pasnica, occidentala. La acest nivel nu mai exista nici un fel de polemica asupra "soldatilor sacrificati in Irak", chiar daca ei ar sta degeaba pe acasa in cazarmi ar muri la fel de multi lunar in accidente, batai, impuscari din greseala, etc.

      Cat despre petrol, e eronata informatia ta, dar nu e vina ta, presa in Europa se focalizeaza doar pe ce spune Obama si ignora programul lui McCain. Republicanul a propus de mai multe ori si de mai multe luni sa se treaca masiv la energii alternative, la relansarea de centrale nucleare si la implantari de eoliene si solare. Doar ca asta cere ani de zile, dureaza 2-3 ani numai aprobarea actelor pt. constructia unui reactor! Intre timp, McCain zice ca ar fi util sa se foreze in locurile de langa coasta USA unde se stie ca exista miliarde barili nefolositi. De ce sa fie aduse milioane de tone de petrol pe bani grei de la capatul celalalt al globului (ceea ce inseamna si mai multa poluare)?
      Nu doar electorii (71%) ci si analistii politici americani sustin ca McCain are un plan energetic mult mai clar si mai eficace decat al democratului Obama (jenat de demagogia ecologista democrata).
      • 0 (0 voturi)    
        de acord in anumite puncte (Joi, 31 iulie 2008, 14:16)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui NObama

        Ar fi interesant de vazut si ce capacitate vor avea irakienii singuri sa isi gestioneze securitatatea dupa ce se vor retrage americanii. Asta in caz ca se vor mai retrage vreodata sau vor ramane acolo "cat e nevoie", dupa cum sustine McCain. Dar politica lui Bush din prima zi a razboiului a fost "ce si cum facem azi", nu sa planificam ceva pentru viitor. Si efectele se vad...
        Referitor la subiectul petrol, sa stii ca in Europa oamenii mai citesc si direct presa din US. Si scriu din Germania unde vad prea bine ce inseamna sa traiasca o societate rational si fara risipa inutila de resurse si energie. Spuneam ca este o sansa extraordinara acum ca sa se schimbe mentalitatea in US la nivelul politicii si al omului de rand in sensul unor lucruri normale cum ar fi: sortatul si reciclatul deseurilor, folosirea panourilor solare pentru uz casnic, folosirea transportului in comun etc etc. Pana nu te "doare inima" la pompa de benzina, nu renunti la masina personala cand chiar nu e nevoie si sa mergi cu transportul in comun (din comoditate la americani), pana nu te usuca o factura la intretinere nu incepi sa te gandesti daca sa nu iti pui panouri solare pe casa. Aici facem lucrurile astea si nu dureaza ani, ci cateva luni. Cel mai greu e sa ii scoti pe oameni din comoditatea in care s-au obisnuit si americanii sunt foarte comozi. Insa rapid incepem sa traim intr-o societate in care trebuie sa ne schimbam modul de a gandi si actiona. Si nu e vorba de demagogie ecologista, in nici un caz. Ca lucrurile se schimba rapid observam direct in buzunarele noastre, ca incepem sa cheltuim mult prea mult pentru energie. Cu cat o natiune se trezeste mai repede cu atat mai bine pentru cetatenii ei! Ma tot intreb cum ar trai americanii daca ar plati 1,65€ pe litru de benzina, adica aproape 2,4USD pe litru, pe litru!!!
        • +1 (1 vot)    
          Sunt totusi eforturi in USA (Joi, 31 iulie 2008, 14:51)

          NObama [anonim] i-a raspuns lui Adrian

          Uite, iti dau un exemplu, pt. prima oara de dupa "socul petrolier" din 1979 (29 de ani) si cel din 1991 (17 ani), in iunie si iulie 2008 consumul de benzina si motorina la americani a scazut cu 3,3% ! Pare putin insa raportat la enorma cantitate consumata inseamna de fapt milioane de barili mai putin importati si arsi in atmosfera! E un inceput.
          Numeroase state americane au inceput sa lanseze programe de energii alternative si cea mai mare centrala solara din lume (4.000MW) se va construi in USA.
          Toti constructorii americani constata ca scad vanzarile la Jeep-uri, VAN-uri si alte 4x4 de teren (in medie cu 10% in ritm anual), asta e o alta "supriza" buna, pana acum piata de masini mari crestea continuu. Si toti constructorii americani anuntat restructurari si proiecte de masini hibride sau electrice.
          Americanii sunt pragmatici, se vor adapta probabil chiar mai repede decat europenii la era post-petroliera, e clar ca s-a terminat petrolul ieftin.
          Si ce e bine e ca daca vor plati benzina la nivel de UE (gen vreo 10$/galon), vor fi obligati fie sa fie mai atenti la mersul cu masina (vor merge mai mult pe jos, acum e ridicol, se deplaseaza in masina chiar si pt. 200m), sa reduca putin la alte capitole din bugetul familial (gen mancare, ca si asa se indoapa si devin supraponderali). Una peste alta, poate vom vedea un popor american mai constientizat de mediu, de necesitatea economisirii, mai sanatos fizic, mai atent la felul cum se comporta. Si asta e pozitiv pt. toata planeta nu doar pt. americani.
          Evident ca schimbarea e necesara, doar ca McCain sustine una logica, in etape, adaptata pragmatic realitatii, in timp ce democratii lui Obama si Al Gore au programe utopice (Gore vrea renuntarea totala la petrol in 10 ani, nici maca rin foarte ecologica Suedie nu cred ca e posibil:), programe ce par mai mult mediatice si provocatoare decat utile si viabile.
          Asta e probabil si diferenta fundamentala intre republicani si democrati: realismul.
          • 0 (0 voturi)    
            corect (Joi, 31 iulie 2008, 15:40)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui NObama

            Cum zice neamtu "Da sind wir einer Meinung" cand spui ca atunci cand o sa coste galonul de benzina 10$ poate o sa incepem sa vedem un popor american mai sanatos fizic, mai constient de necesitatea economisirii, mai atent la felul cum se comporta. Foarte frumos spus! Mai ca nu te-as crede ca scrii de peste Ocean :)
            Ce nu inteleg eu este de ce McCain nu mai invata cate ceva sau macar sa il vezi intr-o abordare publica cu guvernatorul Californiei, statul care se pare ca joaca un rol de pionierat in energii alternative in US. I-as fi dat credit lui McCain pe tema asta daca el ca senator de Arizona ar fi sustinut un program masiv pe energie solara, care in statul lui are un potential imens. Centrala aia de 4000 de MW eu stiu ca se construieste in Texas si e de fapt energie eoliana.
            http://www.pickensplan.com/
            Si eu cred ca tot americanii vor fi varful in cercetare in energii alternative, dar la ei se face trecerea mereu de la o etapa la alta din pragmatism si pragmatismul asta poate sa insemne ca faci trecerea in ultima secunda chiar, cand poate e prea tarziu si efectele negative sunt ireversebile. Pana la urma vorbim de aerul pe care il respiram sau de mediul in care traim si nu de cate miliarde pierde Ford sau GM sau ExxonMobil.
            Nimeni nu e chiar nebun sa sustina ca in 10 ani nu mai avem nevoie de petrol, dar iti dai seama ce efecte s-ar genera in economie induse de noile tehnologii si cati bani ar "ramane" in economia americana si nu ar mai fi cheltuiti pe achizitia de petrol? Trecerea nu se face usor, dar efectele pot fi extraordinare pentru societate. Este si aberant ca oamenii sa isi piarda casele in US ca nu mai pot plati ratele si seicii in Golf sa construiasca de la zero oaze in desert. Este strigator la cer.
  • -1 (3 voturi)    
    Ma scuzati ca ma bag ca musca in lapte ! (Joi, 31 iulie 2008, 20:26)

    Denis [anonim]

    va ridicati mingiuca la fileu unul la altul ,parca ati fi numai voi pe lume ,nebunaticilor ! si in SUA amandoi deodata ?
    uite cum sta treaba : Obama va fi primul negru presedinte si unul din cei mai mari presedinti ai SUA din acest secol ;mos Teaca moare pana la alegeri daca nu pe bune atunci de grija lui Obama pentru ca mos Teaca altceva decat sa jigneasca nu are ce spune ;iar ca strateg e o nulitate;ca SUA va rezolva criza petrolului inlocuind petrolul cu alta resursa -in 20-30 de ani -poate ;ca arabii au dreptul sa faca ce vor ei cu petrolul de sub ei ,sunt liberi !
    ca orivce imperiu mai si decade aveti exemple recente SUA nu se abate de la regula ! ca viitoarele superputeri vor fi alea care vor avea mai multa populatie, retineti ce va spun :singura resursa favorabila dezvoltarii este munca ! daca aceste tari sunt India si China astea vor fi viitoarele imperii !
    • +1 (1 vot)    
      Hahaha (Joi, 31 iulie 2008, 22:23)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui Denis

      Poate vrei sa luam la rost afirmatiile lui Obamessiah, cum le da el la intors, asa frumos cum numai un baiat simpatic ca el poate. Obama, daca Doamne fereste ajunge presedinte, o sa fie un dezastru si nu trebuie sa fii un mare analist politic pentru a nu te lasa pacalit de un farsor trist. Informatiile sunt la vedere, trebuie doar sa le intelegi.
    • +1 (1 vot)    
      mos Teaca (Joi, 31 iulie 2008, 23:55)

      costi81 [utilizator] i-a raspuns lui Denis

      esti tu, as sputea spune. pt ca se vede cite stii despre Obama dar nu tie jena sa te bagi "ca musca in lapte". Obama ar fi un presedinte, cam cel mai daunator pt presedinte si pt intreaga lume.
      Apoi despre petrol, aceastsa criza a petrolului estge fictiva, pt ca America a descoperit in ultimii ani ca are mai mult petrol in ALaska si pe cele doua coaste (est si vest) decit exista in tot orientul mijlociu.

      dar cine se opune la extragerea acestui petrol? chiar Obama. Nu ai vazut clipul la care comentezi?
      arabii ar putea ramane in curu gol de maine daca democratii si Obama ar permite acest lucru. Dar nu, pt ca Obama e prieten cu tot felu de dictatori si oameni suspecti. de ce si-ar pune pamint in cap singur?

      putina modestie, mai Denis, nu ar strica. Nu sari cu asa elan sa clarifici tu situatia masei ignorante ca s-ar putea sa dai cu mucii in fasole.
      • -1 (1 vot)    
        totu-i imagine (Vineri, 1 august 2008, 9:11)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui costi81

        Oare varsta este un criteriu pentru alegerea unui presedinte? De ce McCain este nevoit sa recurga la argumente de tip "britney" in lupta cu Obama, daca varsta lui ii da si intelepciune? Oare nu cumva si McCain este doar o imagine mediatica, omul fiind de fapt doar o papusa miscata din spate?
        George W Bush a facut orice pentru a castiga presedintia SUA (a manarit numaratoarea voturilor in 2000 si a aruncat cu mizerii intr-un veteran de razboi in 2004) si a fost respectat inclusiv pentru prostiile pe care le-a tot debitat de-a lungul timpului, ca si pentru greselile pe care le-a facut, dar asta nu inseamna ca a fost mai bun pentru americani. Faptele pentru care va ramane vestit sunt minciunile cu care a pornit razboiul din Irak, deficitele bugetare in crestere, statisticile masluite (inflatie, GDP etc.), criza financiara, tiparirea de bani fara acoperire si aruncarea lor catre americani, cheltuielile exorbitante cu razboaiele si micsorarea investitiilor in propriul popor. Iar McCain pare continuatorul perfect pentru un asemenea ins.
  • +1 (1 vot)    
    Obama=Mesia (Joi, 31 iulie 2008, 22:50)

    costi81 [utilizator]

    mai pe larg despre Obama si calitatile lui mesianice...
    http://patrupedbun.net/orgasmobama


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri