Presedintele Bush sprijina planul Israelului de a ataca Iranul

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 14 iulie 2008, 13:43 Actualitate | Internaţional

Presedintele George W. Bush a informat Guvernul israelian ca este pregatit sa aprobe o actiune militara impotriva facilitatilor nucleare ale Iranului daca negocierile cu Teheranul nu ajung la un rezultat, a declarat un oficial de rang inalt al Pentagonului, citat de The Sunday Times.

In ciuda opozitiei generalilor americani si a scepticismul privind capacitatea Americii de a face fata consecintelor militare, politice si economice ale unei astfel de actiuni, presedintele american ar fi dat "lumina galbena" planului Israelului de a ataca facilitatile nucleare iraniene, a declarat sursa citata.

"Lumina galbena inseamna definitivati pregatirile, fiti gata pentru un atac imediat si anuntati-ne cand sunteti pregatiti". Dar israelienilor li s-a transmis sa nu se astepte la sprijin din partea fortelor armate americane. De asemenea, Ierusalimul nu va putea folosi bazele militare ale SUA din Irak pentru suport logistic.

Testele efectuate de Teheran saptamana trecuta au fost catalogate de Washington drept provocatoare, dar Pentagonul si CIA nu considera ca acestea ar reprezenta o amenintare imediata asupra Israelului sau a Statelor Unite.

"Totul depinde de Israel"

"Totul depinde de Israel", a spus oficialul militar: "Administratia actuala nu va ataca Iranul, s-a decis deja acest lucru. Dar presedintele este preocupat de amenintarea nucleara impotriva Israelului si este convins ca doar forta va impiedica Teheranul".

El a adaugat ca Israelul nu a prezentat, pana in prezent, un plan militar convingator.

In interiorul Pentagonului exista insa o serioasa rezistenta in privinta unui atac asupra republicii islamiste, de teama represaliilor: "Militarii se opun planului de atac, in principal din cauza ca acesta ar putea pune in pericol viata soldatilor nostri din Irak si Afganistan", a spus sursa citata.

Calculele sunt complicate, atat la Tel Aviv cat si la Washington, de perspectiva ca Barack Obama sa castige alegerile, in conditiile in care candidatul democrat a afirmat clar ca prefera negocierile in locul fortei.

"In locul Israelului, nu as mai astepta", a concluzionat oficialul Pentagonului.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

3097 vizualizari

  • 0 (20 voturi)    
    Heil Yankee (Luni, 14 iulie 2008, 14:27)

    adolf [anonim]

    In poza aia viermele de Bush arata mai penal decat Hitler!
    Heil Yank! - noul salut pe care omenirea in ceasurile dinaintea iminentei aneantizari va trebui sa-l invete.
    • +2 (16 voturi)    
      si mie mi se pare suspecta poza (Luni, 14 iulie 2008, 14:40)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui adolf

      o fi vreun salut secret al skullz-ilor aka unii din baietii destepti care conduc in realitate aceasta lume.
      • 0 (6 voturi)    
        suspecta nu e poza aia ci... (Luni, 14 iulie 2008, 17:18)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ...doar dezinformarea care te aduce sa scrii soiul asta de aberatii! dar pentru unul ca tine pesemne ca e "de bine" doar "salutul" cu un anumit deget ridicat - "salut" cu care bucuros ma despart acum de tine!
    • +1 (3 voturi)    
      Victoria din Irak (Luni, 14 iulie 2008, 22:49)

      Cifrus [anonim] i-a raspuns lui adolf

      Succesul incontestabil al planului Bush lansat in martie 2007 (mai multi soldati si mai multa agresivitate contra al Qaida din Irak) a impresionat electoratul american.
      Institutul de sondare Rassmusen a publicat pe 14 iulie rezultatele sondajului periodic privind increderea in victoria din Irak.
      Daca in martie 2007 doar 36% din electori credeau ca victoria e posibila, acum cei favorabili planului Bush sunt 40%, in timp ce opiniile negative au scazut de la 54% la 44% !
      Trendul e confirmat si de alte sondaje, referitoare la "munca buna pt. tara" facuta de Bush (31%) si munca buna pt. tara facuta de Congresul cu majoritate democrata (doar ..9%).
      Un sondaj periodic Newsweek, arata ca daca in iunie 54% din americani ar fi votat Obama si doar 36% McCain, in iulie trendul s-a modificat in favoarea republicanilor, Obama obtinand 44% din intentii si Mccain 41%. Rasmussen confirma scorul si indica 44% Obama si 42% McCain. Pt. ambele sondaje marja de aeroare e de 3% !

      Un scandal imens e pe cale sa izbucneasca intre intelectualii stangisti anti-Bush, dupa ce saptamanalul lor favorit, "The New Yorker", a publicat pe coperta de saptamana asta o caricatura a familiei Obama: Barack Hussein Obama e imbracat ca un islamist, sotia sa Michele ca o terorista din FARC, in semineul lor arde steagul american iar pe perete e poza lui Ussama bin Laden !!!:)))) Ziaristii au justificat caricatura, spunand ca vroiau sa denunte prejudecatile, insa au obtinut un efect invers, numeroase bloguri republicane preluand desenul tocami pt. ca vine de la o revista pro-democrata:)))
  • +2 (18 voturi)    
    Se poate ceva mai rau? (Luni, 14 iulie 2008, 14:44)

    Coco [anonim]

    Un dement! Ce altceva sa mai spui la asa ceva. El si cu Hitler sunt pe acelasi drum. Si ala credea ca nu il poate opri nimeni.
  • +1 (13 voturi)    
    recesiunea bate-o vina (Luni, 14 iulie 2008, 15:08)

    SA [anonim]

    sunt disperati sa puna mana pe al 4lea mare exportator de petrol din lume. americanii isi merita un prsedinte de c uloare ca obama, sunt curios ce se va se va intampla cu aceasta societate decadenta!!! or sa ajunga ca rusii sa se sparga in mici tarisoare? ramane de vazut!!! insistenta asta de a ataca iranul este extrem de periculoasa, si astfel unii isi confirma statutul de paria ai societatii mondiale. controlul psihologic ar trebuie sa fie obligatoriu la fiecare 3 luni...sa vezi daca nu sufera omul de dementa. iar despre israel ce pretentii sa ai pentru un astfel de comportament agresiv...poate e doar un dezechilibru chimic la nivel cerebral si cu timpul se trateaza. nu vreau sa fac parte dintr-o lume plina de astfel de dezaxati care pun in pericol permanent "world peace" si cum noi ceilalti ce ne vedem de ale noastre nu avem nicio vina...odata cu programul spatial ar fi bine sa se mute in cel mai indepartat colt al galaxiei...pe soare mai bine sa se bronzeze un pic.
    • +1 (9 voturi)    
      bah eu zic (Luni, 14 iulie 2008, 17:11)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui SA

      sa ceri tu azil politic la ahmadinejad, ca sa scapi dreaq de asa primejdii
  • +3 (13 voturi)    
    Si vis pace... (Luni, 14 iulie 2008, 16:24)

    Lol [anonim]

    ...para bellum. Iranul reprezinta o amenintare la adresa intregii omeniri nu numai a Israelului. SUA atata timp cat Europa prefera sa stea cu capu' la cutie si sa se islamizeze treptat, incet si sigur ar trebui sa rada de pe fata planetei aceste amenintari pentru ca altcineva nu este capabil sa o faca. Perioada de asteptare pentru Israel trebuia sa se fi terminat de mult, iar Iranul sa nu mai existe. Dar lasati dragi socialisti, ultra progresisti si liber schimbisti. E la moda sa injuri SUA si Israelul in timp ce milioane de oameni sufera zilnic sub jugul sfant al lui Allah. Istoria nu v-a invatat nimic. Cu tiranii nu se negociaza..."peace for our time" va suna cunoscut? Mai puneti mana pe cartile de istorie si poate mai integeleti ceva. Pana atunci...Allāhu Akbar.
    • +1 (7 voturi)    
      Intrebare pt Lol (Luni, 14 iulie 2008, 20:10)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Lol

      Lol:

      De ce Iranul reprezinta o amenintare pt intreaga lume? America nu reprezinta? Din cate stiu eu Americanii au atacat state nevinovate si au facut genocid in numele democratiei si a armelor de distrugere in masa...dar Iranul.....stii tu alta istorie?
      • +1 (3 voturi)    
        istorie? (Luni, 14 iulie 2008, 20:43)

        nnn [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        domnule Mircea, d-voastra stiti istorie? Care tari nevinovate au fost atacate de SUA? Afganistanul condus de talibani? Sau Irakul condus de Saddam? De care genocid este vorba aici? Cat oameni au murit sub talibani sau sub Saddam? La intrebarile acestea nu stiti raspunul, dar va grabiti sa acuzati SUA.

        Exista capete de acuzare impotriva SUA, dar nu cele pe care le-ati declarat d-voastra.
      • 0 (4 voturi)    
        Pentru Mircea (Luni, 14 iulie 2008, 20:44)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Poate ar fi bine sa-ti raspunda chiar niste iranieni, infidelule. Iranul reprezinta o amenintare pt intreaga lume pentru ca tu esti un infidel care merita sa i se taie gatul pentru ca nu se roaga la Allah!
        Ia vezi cam ce au in cap baietii de la Teheran, apoi pune-le in mana arma atomica si pregateste-ti jugulara.
        • 0 (0 voturi)    
          care caruia (Luni, 14 iulie 2008, 21:59)

          dap [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

          "... caruia merita..."
        • +1 (1 vot)    
          Pintea: enlightning dark minds... (Marţi, 15 iulie 2008, 20:05)

          Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

          President Mahmoud Ahmadinejad on Tuesday,15 of July, underscored the need for coexistence of followers of all divine religions.

          He made the remarks in his message on the occasion of global registration of Armenian churches in Iran.

          Followers of all divine religions have been living in peace and tranquility along the Iranian history, he said, adding that members of the Iranian minority groups have always enjoyed freedom in performing their religious rituals.

          Elsewhere in his message, the president said that members of the religious minority have always made efforts for prosperity of the country and peace and tranquility.

          "Such efforts were fully manifested in victory of the 1979 Islamic Revolution, establishment of the Islamic Republic and the eight-year defense to thwart US-backed Iraqi invasion in 1980-1988."
          President Ahmadinejad appreciated efforts made by Iran's Cultural Heritage, Handicrafts and Tourism Organization (ICHHTO) to register the monuments and historical sites of the Armenian community in different parts of Iran as the world heritage.

          Such an effort aims at respecting followers of religious minorities and is an indication to freedom of religion in the Islamic Republic of Iran, he added.(Cf. IRNA)
      • +1 (1 vot)    
        nu uitati (Marţi, 15 iulie 2008, 9:59)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        Din pacate asa au vorbit unii si de Hitler, au asteptat, au asteptat, pana s-a spart buba. Si datorita nehotararii batranei Europa am ajuns sum cizma fratelui de la rasarit, nu uitati asta.
    • +1 (3 voturi)    
      Ai.... (Luni, 14 iulie 2008, 20:24)

      Noname [anonim] i-a raspuns lui Lol

      ...perfecta dreptate. Eu personal nu ii sustin pe americani in tot ceea ce fac...dar in privinta Iranului se pare ca Europa nu are tupeul sa ridice "privirea" din pamant...ce sa mai vorbim de masuri concrete impotriva Iranului...Dupa parerea mea Bush a gresit cand a intrat in Iraq si nu l-am sustinut nicio clipa...Daca SUA intrau in Iran altfel se punea problema....Eu traiesc- vrand - nevrand- printre evrei ( in Canada) si nu as putea spune ca ii iubesc foarte mult...dar prin atitudinea lor fata de arabi am toata stima pentru ei. Daca Israelul nu ar fi agresiv nu ar supravietui acolo unde este.
      • -1 (1 vot)    
        dupa modelul cui inca? (Marţi, 15 iulie 2008, 13:40)

        arno [utilizator] i-a raspuns lui Noname

        ...agresivitatea nu asigura supravietuirea nici unui stat;parca despre insule de latini "incongiurate "de inamici am tot auzit;agresivitatea "de manu militari ",la care va referiti (in cazul concret al Israelului)este,noi trebuie ,ca romani,s-o recunoastem,cel mai rau lucru,mai perdant !Si,fiindca sunteti in Canada si ,cum ziceti,traiti printre evrei,intrebati-i pe ei,chiar,de ce au preferat Israelului,Canada;dumneavoastra,acolo,pentru a "supravietui" printre toti aceia,departe de cei neaparat dragi,din tara,ati fost nevoit sa fiti "agresiv" putin,mult,asa si asa?Se pare ca aveti un cult pentru agresivitate ca mijloc de solutionare a "supravietuirii":asa gandeau si adeptii celui de-al treilea Reich !
        • +1 (1 vot)    
          Pe jumatate... (Marţi, 15 iulie 2008, 17:26)

          Noname [anonim] i-a raspuns lui arno

          Stimate domn,
          Teoretic, dar numai teoretic, aveti perfecta dreptate. Numai ca in practica lucrurile stau cu totul altfel. "Cultul pentru agresivitate" ca solutie la diferite probleme nu ma caracterizeaza...desi din postarea mea nu se deduce acest lucru, este adevarat. Practic, agresivitatea, cruzimea si setea de sange a arabilor nu poate fi contracarata pe cai
          pasnice atata vreme cat acesti oameni nu dau doi bani pe viata lor( vezi atacurile sinucigase zilnice). Chiar credeti ca viata dvs. sau a altcuiva valoreaza ceva pentru ei? Din fericire-cel putin pentru moment- in Romania este liniste din acest punct de vedere. Uitati-va la tarile vestice in care arabii au o prezenta masiva si vedeti ce se intampla( Franta, Spania, Anglia). Prapastia dintre culturile noastre nu le va permite niciodata sa accepte ca exista si altceva in afara de Coran. Ideal ar fi sa stam fiecare la noi acasa si sa traim dupa propriile legi fara sa suparam pe cei din jurul nostru. Teoretic suna bine....realitatea este insa alta. Credeti ca arabii care parasesc tarile lor de origine si se stabilesc in Canada, SUA sau Europa de Vest renunta la vechile lor obiceiuri se amesteca cu crestinii si traiesc multi ani fericiti? Imi pare rau dar sunt foarte multe de povestit si timpul nu-mi permite...
          Si, da, ca sa supravietuiesc aici, in Canada sau oriunde in lume trebuie sa fii agresiv in sensul pozitiv, bineinteles. Uitati-va ce rezultate a obtinut nationala Romaniei la Euro prin tactica defensiva! Glumeam...
          • 0 (0 voturi)    
            practica vs.realitatea (Miercuri, 16 iulie 2008, 6:24)

            arno [utilizator] i-a raspuns lui Noname

            A contracara un fanatism religios prin metodele la care recurge Israelul,nu mi se pare de fel intelept;practica este atroce,dar realitatea impune renuntarea la politica faptului implinit,a executiilor non-judiciare,asa-zis "tintite",cu cohorta de efecte colaterale,politica,daca si asta o mai fi politica,pamantului parjolit,metode ale unui stat care il si definesc ca promotor al excesului de zel,perfect corespondent al fanatismelor jihadiste,generandu-le si perpetuandu-le in acea regiune mereu preocupanta.Nici pentru Israel nu conteaza viata celor din taberele de refugiati,nici a celor din Ierusalimul de Est,nici a celor din Fasia Gaza,si daca ii veti intreba pe prietenii dvs.,evrei canadieni,de ce prefera Canada,cred ca ar putea marturisi,cu nitica sinceritate,ca Israelului nu-i prea pasa nici de evrei,cerandu-le imediat sa se alinieze conceptului de superputere regionala,ultranationalista,un concept fundamentalist irepresibil agresiv ;adaptarea( sau integrarea) la acest fel de a fi presupune neglijarea (adica renuntarea la)intregului set de valori culturale si morale europene,oricum,esentialmente pasnic.Multumesc respectuos!
  • +2 (8 voturi)    
    mda (Luni, 14 iulie 2008, 17:18)

    liviu [anonim]

    e ciudat cum o natiune care se da ca vrea binele omenirii nu stiue cum sa porneasca razboaie... dar niciodata la ei in tara...
    • +2 (8 voturi)    
      Liviu, (Luni, 14 iulie 2008, 17:46)

      haril [anonim] i-a raspuns lui liviu

      pe cine nu-l lasi sa moara,nu te va lasa sa traiesti.Fi multumit ca pierderile le vor suporta altii,cu toate ca,daca lumea ar avea capacitatea de a se uni,atunci nimeni nu va mai avea pierderi.Este foarte greu pentru unii sa inteleaga cine si de ce este un pericol pentru civilizatia construita timp de 10000 de ani.Deocamdata,din punctul vostru de vedere egoist,Israelul este vinovat de amenintarile cu stergerea sa de pe harta lumii si pentru razboiul continuu purtat de islam impotriva existentei sale.
      • 0 (8 voturi)    
        ??????????? (Luni, 14 iulie 2008, 18:10)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui haril

        In fiecare disputa exista doua parti ,iar adevarul ca si in cazul de fata e la mijloc !!!
        • 0 (4 voturi)    
          sigur? (Luni, 14 iulie 2008, 20:46)

          nnn [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

          Domnule Nicolae, in al doilea razboi mondial, unde a fost adevarul? A omorat in masa evrei sau nu? S-a inarmat Hitler ilegal in anii '30 sau nu? Unde a fost adevarul? la mijloc?

          era mai bine sa fi fost sub nazisti acum? sau era bine ca romania tot sub influenta Moscovei sa fie?

          Intr-adevar uneori adevarul este la mijloc, dar alteori nu este chiar asa de relativa treaba...
      • +1 (5 voturi)    
        Fiti fara griji (Luni, 14 iulie 2008, 20:33)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui haril

        Stati linistiti.
        Iranul nu va ataca primul Israelul, iar Israelul nu va ataca singur Iranul.

        Singurii periculosi cu adevarat ar fi fost americanii, insa nu au cum sa o faca avand deschise deja doua fronturi, in Irak si in Afganistan. Daca ar ataca cu fortele actuale din zona, ar ajunge sa piarda pe toate cele trei fronturi. In plus, opinia publica americana e ostila razboiului actual din Irak, ce sa mai vorbim de unul nou in Iran.

        Israelienii ar trebui sa fie multumiti ca SUA sunt deja angajate in cele doua conflicte. Altfel Bush ar fi atacat Iranul si ar fi silit Israelul sa intre in conflict. Chiar si in caz de neangajare a Israelului, acesta ar fi avut de suferit de pe urma rachetelor iraniene.

        Asa ca va fi pace.
  • +2 (6 voturi)    
    Deci fara deci (Luni, 14 iulie 2008, 21:51)

    Lol [anonim]

    Iranul reprezinta o amenintare la adresa intregii lumi prin programul nuclear, prin faptul ca are sub control cantitati mari de petrol cu care, in momentul cand vede ca Occidentul unde de altfel traim cu totii sta cu capul plecat, poate face ce vrea cu ele inclusiv sa le vanda cu 10.000 de dolari barilu'...improbabil un astfel de scenariu', dar cine sa le comenteze? ONU?ONU este o gluma proasta care nu poate, nu a putut si nici nu va putea vreodata sa stopeze un conflict in vreun punct al globului. Deciziile ei sunt apa de ploaie, spectacol de ochii lumii credule. OPEC? Sa fim serios:)). Atata timp cat Europa aflata predominant in partea "stanga", sperantele Civilizatiei Occidentale sunt in SUA.
    Nu ii simpatizez pe americani in mod special si chiar nu sunt de acord cu ce au facut de pilda in Kosovo de curand. Dar decat sub dominatia Moscovei sau in Marele Califat Universal, mai bine in Imperiul American. Pentru ca va place sau nu, Europa nu mai este centrul mondial al puterii. Acele vremuri au apus demult.
    Proiectele nucleare pe care Iranul le tot flutura in fata Occidentului nu sunt decat santaj pe fata, si ma vad nevoit sa repet, negocierile cu teroristii, cu tiranii nu duc la nimic bun. Iar mai ales negocierile cu lumea islamica cu atat mai putin tinand cont de faptul ca a lor carte de capatai ne clasifica pe toti drept infideli, iar infidelii trebuie ori convertiti ori ucisi.
    Intelegeti acum de ce Iranul este o amenintare mondiala?
    • -2 (2 voturi)    
      Decat .... (Luni, 14 iulie 2008, 23:29)

      Lulu [anonim] i-a raspuns lui Lol

      Ha, ha, Lol. Ce graitor esti.
      Decat sa fiu taiat imprejur, mai bine sa devin fidel.
      Allah akbar!
      • 0 (2 voturi)    
        mi-ar placea sa te aud declarand asta... (Marţi, 15 iulie 2008, 0:02)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui Lulu

        dupa ce ai vazut pe net un filmuletz in care unei persoane foarte dragi tie i se taie incet-incet gatul - astfel incat sa se chinuie cat mai tare si sa curga muuuuult sange... apoi mai vorbim, fidelule!! din pacate, in Ro se vorbeste prea putin despre ce se intampla afara, nu facem decat sa comentam cum isi dau la gioale gioarsele de politicieni care ne fura ca-n codru de 18 ani!!
      • 0 (2 voturi)    
        Lulu, (Marţi, 15 iulie 2008, 0:26)

        haril [anonim] i-a raspuns lui Lulu

        evreii nu te mai taie imprejur la varsta la care te afli,dar mai exista o posibilitate mult mai realizabila la aceasta varsta:taierea imprejur a capului facuta cu o placere deosebita de extremistii intru Allah.Deci,nimeni nu poate scapa de "taierea imprejur",chiar si in cazul in care declari ca esti "fidel" razboiului sfant.
    • +1 (3 voturi)    
      Amenintarea Iranului (Marţi, 15 iulie 2008, 10:45)

      Inginer [anonim] i-a raspuns lui Lol

      Desi religia islamica este discutabila in multe privinte, asta nu ne da dreptul sa fim intoleranti, cu ei, si de asemenea sa plecam de la ipoteza ca daca sint islamisti, sint teroristi.
      Nu vad de ce Iranul ar fi o amenintare mai mare decit celelalte puteri nucleare. Mi se pare o reactie bazata pe o frica indusa deliberat, de catre cei care urmaresc cu totul alte scopuri decit contracararea "amenintarii".
      Am mai vazut si vedem filmul asta chiar acum, si tot nu am inteles nimic. Se numeste IRAK. Va amintiti, cit de amenintator sunau avertismentele razboinicului planetei (Bush), cum ca detine arme de distrugere in masa, ca planuieste, ca drege... etc. ? Si ... fis, nu s-a adeverit nimic ! Repede a fost dat uitarii si acest fapt, si adevaratii macelari si asasini economici, si-au vazut mai departe de treaba lor.
      Ceea ce inteleg eu este ca acolitii care conduc lumea, sint adevarata amenintare, nu Iranul...
      Si ceva sa ne mai descretim fruntile:
      http://www.theonion.com/content/news_briefs/u_s_intelligence_burundi
    • +2 (2 voturi)    
      Pintea Haiducul: the story goes on... (Marţi, 15 iulie 2008, 13:19)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Lol

      "Nu ii simpatizez pe americani in mod special si chiar nu sunt de acord cu ce au facut de pilda in Kosovo de curand. Dar decat sub dominatia Moscovei sau in Marele Califat Universal, mai bine in Imperiul American. Pentru ca va place sau nu, Europa nu mai este centrul mondial al puterii. Acele vremuri au apus demult."

      Se impun niste precizari:

      Califatul a fost desfiintat once and forever de Mustafa Kemal Ataturk in anul 1924,la doi ani dupa prabusirea Imperiului Otoman.Daca tie iti place sa traiesti intr-un Imperiu strain inseamna stricto sensu ca ai o mentalitate de SCLAV.Cat despre Moscova,ea cauta sa-si domine dusmanii intr-o mult mai mica masura decat o fac americanii.Romania nu e dusmanul Moscovei.

      Iar despre UE,hmmm.....crede-ma,esti complet pe dinafara,sclavule!Europa unionala se redefineste astazi ca o NATIUNE,cum nu a mai facut-o niciodata in Istorie.Poate ca vremurile de glorie ale unor stravechi natiuni europene au apus demult,dar sintezele noi de Vointa Nationala fac sa renasca intotdeauna glorii vechi,ca pasarea Phoenix din propria ei cenusa...Vrei exemple?Sunt cu nemiluita:Orientul elenistic si Orientul bizantin(care a inglobat spiritul national roman),Primul Tzarat bulgar si Al Doilea Tzarat bulgar(care a inglobat spiritul national vlah),Al Doilea Reich german si Al Treilea Reich german(care a inglobat spiritul national austriac),etc.

      "Libertate,te iubim/Ori invingem,ori murim!" a fost inlocuit cu "Libertate,te iubim/Noi in USA vrem sa fim!".Auzind acestea,lui Pintea Haiducul fruntea i se incretea si degetele ii tremura amenintator pe pistolul de la brau...
      • 0 (0 voturi)    
        mai draga (Joi, 17 iulie 2008, 17:46)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        patriotismul nu iti da sa mananci. inteleg sa fii patriot atunci cand ai cu adevarat motive, dar in rromania nu ai de ce sa fii patriot.
        cel care pleaca in occident, nu se numeste sclav, ci destept si inspirat ca a plecat din cocina romaneasca (sau est-europeana) catre occident, adica(,) catre o viata mai buna ;)
        nu uita ca in america aia pe care o urasti, totul e mult mai ieftin ca in europa de est, mai frumos si cu salarii mai mari.
        dar daca tu preferi piata unirii (cea plina de tigani) in loc de times square, sau daca tu esti multumit cu 1000 de euro cand in america poti sa iei cel putin $3000 pt acelasi job si aceleasi ore de munca.... chiar imi pare rau pt tine ;)
    • +1 (1 vot)    
      atractia puterii (Marţi, 15 iulie 2008, 14:03)

      arno [utilizator] i-a raspuns lui Lol

      Dincolo de orice se vede ca ,mai presus de toate ,iubiti pe cei care promoveaza forta pumnului,adevarat,un pumn deosebit de inarmat;pana un-alta,Iranul nu are ,nici pe departe,armamentul pe care-l poseda super-hiper-puternica USA; ce-ar fi daca planeta asta ar beneficia de mai multa bunavointa,mai multa modestie si de o perspectiva pasnica,unde ,in loc de centre de putere sa fie centre de mediere, pentru ca sa ne obisnuim sa apreciem dupa cat de mare este forta de RETINERE,nu pe cea de PEDEPSIRE,ar fi statul sau alianta de state pe care ni le dorim alaturi de aici,din Balcani...
  • +1 (1 vot)    
    RE: HEIL BUSH HEIL HITLER (Marţi, 15 iulie 2008, 17:53)

    FUHRER [anonim]

    heil bush acesta va fi noul slogan aqsa ca politica americana actuala este unade tip hitlerist.numai in germania nazista mi era asemenea politica asa ca in america democratia a murit o ata cu atentatele de la 11 septembrie 2001 sa ca acum in america sa instalat de o bucata de vreme hitlerismul dar dupa modelul lui bush asa ca heil bush heil hitler.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă