Culisele politicii mondiale: Cearta "feroce" intre presedintii George W. Bush si Nicolas Sarkozy

de George Florea     HotNews.ro
Duminică, 6 iulie 2008, 13:58 Actualitate | Internaţional

Dezvaluire surprinzatoare a fostului premier japonez Shinzo Abe: George W. Bush si Nicolas Sarkozy au avut o cearta "feroce" anul trecut, cu ocazia summitului G8 de la Heiligendamm (Germania). Ex-premierul nipon, martor la cearta celor doi lideri, a marturisit la un post tv, citat de Le Figaro, ca "presedintele Sarkozy a folosit cuvinte extrem de dure".

Motivul disputei de acum un an? Schimbarile climatice, un subiect extrem de delicat pentru Europa, in general, si pentru Franta, in special, dar pe care Administratia Bush l-a tratat cu extrem de putin interes.

"La aceste summituri, discutiile se indeparteaza adesea de la scenariile prevazute anterior. Multi lideri au caractere puternice", a adaugat Shinzo Abe, care i-a gasit lui Nicolas Sarkozy circumstante atenuante: era la primul sau summit in calitate de presedinte al Frantei.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9493 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Bravo Sarko (Duminică, 6 iulie 2008, 14:32)

    Florin [anonim]

    Sper ca ai sters pe jos cu el si sa stergi si acum.
  • 0 (8 voturi)    
    Acum ce circumstante atenuante mai are? (Duminică, 6 iulie 2008, 14:38)

    Daniel [anonim]

    Francezii au intotdeauna o scuza pentru tot ceea ce nu sunt in stare sa faca.
    • 0 (6 voturi)    
      ca si românii ;) (Duminică, 6 iulie 2008, 15:10)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      nu detinem noi monopolul acestei arte :))
    • +2 (6 voturi)    
      doar francezii? (Duminică, 6 iulie 2008, 15:25)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      De ce doar francezii? E specific diverselor natiuni o asemenea atitudine, sau omenirii in general? Ia uite-te la pramatiile de la putere in Romania, pramatii care inca se vaita de "greaua mostenire a comunismului" dupa 18 ani de la revolutie! Democratia noastra mai are putin si ii serbam majoratul si tot impotenta este! Scuze!!!!!!!!
      • +3 (3 voturi)    
        ai dreptate (Duminică, 6 iulie 2008, 18:44)

        ali baba [anonim] i-a raspuns lui aurelia

        ai mare dreptate aurelia
        felicitari
        "Democratia noastra mai are putin si ii serbam majoratul si tot impotenta este!"
        bestial

        imi amintesc de un cometariu inteligent din 199... si ceva:
        "NU de tranzitie ma tem, ci de vesnicia ei!"

        respecte

        ps-sa nu uit: am o intrebare:
        crezi ca daca ramane impotenta pana la moarte, are sanse sa devina "sfanta"?

        respecte
        • +2 (2 voturi)    
          ma gandesc ca... (Duminică, 6 iulie 2008, 21:00)

          aurelia [anonim] i-a raspuns lui ali baba

          Stii, ma gandesc ca am folosit gresit termenul de "impotenta". Asta nu exista la feminin, nu? Cred ca trebuia sa spun "frigida"! Dar nu mai merge in contexul nostru... Oricum, cred ca va ramane pe veci "sfanta democratie model dambovitean". Tu zici insa "pana la moarte"! Nu ma supar, dimpotriva, dar cu ce o mai inlocuim?????????? Ca zau ca nu mai vad. Cu anarhia, doar...
          • +1 (1 vot)    
            si eu m-am gandit (Luni, 7 iulie 2008, 3:18)

            ali baba [anonim] i-a raspuns lui aurelia

            am vazut de ieri chestia cu impotenta si chestia de gen feminin
            se potriveste daca te gandesti la democratia romaneasca de azi ca la o hermafrodita....si o sa vezi ca rimeaza si mimeaza
            --am zis pana la moarte pentru ca o sa moara ea sau o sa murim noi, oricum de vazut democratia ... niet
            - referitor la anarhie: uitate la parlament, constitutie, guvernanati and... voila.. anarhia..
            --o inlocuim cu democratia reala sau mai bine zis normala! cum? pai votam ca niste oameni normali nu ca niste oi!

            respecte
      • +1 (1 vot)    
        Si cei mari se cearta din necunostere a cauzei (Luni, 7 iulie 2008, 7:00)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui aurelia

        Autorul-artizanul dezastrului in care ne aflam este Iliescu, manipulat de cei ce l-au instalat la putere, ca sa-i lase sa fure si sa-i ptotejeze, in schimbul satisfacerii poftei lui patologice de putere la varful varfului.
        Ca sa-l definim categoric si infailibil pe Iliescu, trebue numai sa ne amintim vorbele pe care le-a scapat dupa alungarea lui Ceausescu (eliberarea tronului pentru el, Ilici) :"Ceausescu a intinat cele mai nobile idealuri ale comunismului". Daca nu va ajunge, va amintesc perla spusa de el, cu putin timp in urma :"Proprietatea privata este un moft", care a determinat anularea multor decizii judecatoresti de retrocedare a imobilelor nationalizate (spre profitul celor autoinstalati in cartierul Primaverii).
        Visul cel mai drag,nemarturisit, care nu-i da pace si il va urmari pina la moarte, este sa instaureze la noi comunismul cu fata umana, asa cum l-au pus in litera corifeii Marx si Engels.
        Si el, ca si Ceausescu, Hitler si alti mari neintelesi, este convins ca poporul nu se ridica la inaltimea lui, nu-l merita.
        Imi place cum scrieti si ii rog pe partenerii de comentarii sa va respecte, sa nu va jigneasca, sa admita ca puteti avea pareri diferite de ale unora dintre ei.Si eu am unele pareri diferite de ale dvs., poate pentruca nu ni le-am explicitat.
        Referitor la disputa dintre cei doi conducatori de stat, este binevenita, fiecare apara, in primul rand, interesele tarii lui, dar si cu visul de a se impune personal si pe plan mondial( nu le mai ajunge tara lor). Dar, domnul Sarkozy ar trebui sa-i certe si pe chinezi, acestia depasind SUA, la cantitatea totala de noxe emise in atmosfera, nedotind instalatiile cu mjloace de retinere a acestor noxe, mijloace ce costa cam 30% din costul instalatiilor productive. Chinezii fac astfel economii ca sa construiasca noi instalatii, sa se dezvolte cat mai rapid.
      • +1 (1 vot)    
        Iliescu a nenorocit tara (Luni, 7 iulie 2008, 7:16)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui aurelia

        Va amintiti ce strigau studentii la manifestatiile de dupa '89? : "Cine-a stat cinci ani la rusi, nu poate gandi ca Bush", sau "Ce-ai iubit la tinerete, nu mai uiti la batrinete", sau "Iliescu si ai lui , tradatorii neamului".
        Iliescu a anihilat orice incercare de democratizare a tarii. A infiltrat partidele cu mercenari santajabili, pusi pe imbogatire ultrarapida, hoti la drumul mare, demagogi si ipocriti pana in maduva oaselor.
        Au fost vizionari studentii. Iata ca au avut dreptate. Consecintele domniei lui Ilici sunt in plina vigoare. Tranziria este, inca, la inceputul ei si nu se va termina decit dupa ce va dispare Ilici de pe scena politica (odata cu el, va cadea tot ciorchinele de ciraci).
        • 0 (2 voturi)    
          Tu ai ce citit care era subiectul articolului? (Luni, 7 iulie 2008, 10:34)

          Caine rau [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          N-am inteles ce legatura are articolul cu ceea ce ai scris tu...
          • +1 (1 vot)    
            Caine bun, din cainele aparent rau (Luni, 7 iulie 2008, 11:07)

            hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Caine rau

            Dar, va place, acceptati?
            Stiu ca sunteti un caine bun paznic.
          • +1 (1 vot)    
            Feroce este cam mult spus (Luni, 7 iulie 2008, 11:47)

            hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Caine rau

            Este un indemn la "sa ne vedem lungul nasului", "sa ne rezolvam mai intai probleme noastre extraordinar de mari, cu adevarat "feroce", pe care ni le-au creat conducatorii iubiti (toti), in ultimii optsprezece ani".
            Sa-i comentam pe cei mari suntem priceputi, ne place sa le gasim cusururi celor mari si tarilor lor, ca sa ne facem iluzia ca suntem si noi cineva, la nivelul lor.
            Oricum, daca textul meu va intriga, sper sa nu va nemulumeasca, sa nu fie potrivnic convingerilor dumneavoastra.
        • 0 (0 voturi)    
          iliescu... (Luni, 7 iulie 2008, 14:41)

          aurelia [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          Stii, aveam doar 13 ani cand a cazut Ceausescu. Deci ce a facut apoi Iliescu, pentru mine era inca un fel de desen animat. La varsta aia, pe vremea aia, fetitele nu concepeau inca copii, ci se jucau cu papusile... Ei, s-au schimbat vremurile. Ideea este ca e posibil sa fii perfect indreptatit in ceea ce spui referitor la Iliescu. Se zbate si el ca pestele pe uscat, nu il aude nimeni. Oricum Romania nu este auzita nicaieri, decat cand "ne fac reclama" tiganii emigranti.
          Referitor la comunism, nu mai stiu ce sa zic. Am trait perioada de cartele, de paine, oua, ulei, faina rationalizate, de caiete si creioane imposibil de gasit, ma rog, tot alaiul cunoscut al ultimilor ani de comunism. Nu pricep insa, si asta imi ramane de studiat pe viitor, de ce in Franta Partidul Comunist prinde bine. Ei nu au trait realitatea comunismului pur si dur. Imi propun sa citesc totusi Marx si Engles. Sa vad bazele teoretice. Nu cred ca in teorie se propune rationalizare alimentelor, taierea apei curente in timpul zilei si a curentului electric seara de seara... Nu stiu ce sa spun. Iliescu e un element murdar al comunismului, dar ce stiu eu despre comunism este prea putin.
          Si democratia asta mizerabila, umflata de interesati care nu se uita si la popor, o fi departe de comunim? La naiba, parca amandoua sunt la fel de rele! Pe cine sa votezi? Cu oricata constiinta ai vota, tot te intrebi "EU CU CINE VOTEZ????????" Traiasca vesnicul Caragiale!
          • 0 (0 voturi)    
            Esecul democratiei clasice (Luni, 7 iulie 2008, 23:50)

            hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui aurelia

            Daca va intereseaza, va pot spune parerea meu despre esecul comunismului si al democratiei.
    • +2 (8 voturi)    
      antifrancezii de serviciu (Duminică, 6 iulie 2008, 16:42)

      Klin [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      De cand frecventez situl hotnews am bagat de seama ca de câte ori exista o stire despre Franta, exista cativa comentatori antifrancezi de serviciu, cel caruia îi raspund acum fiind comparativ cu acestia, dar si in general, decent si moderat. Dar îl foloses drept pretext pentru a exprima o impresie generala. Franta nu e o tara ireprosabila, asa ceva nu exista, dar rareori am putut constata atacuri mai inversunat, mai pline de erori si de inexactitati, ca sa nu zica de prostii si de pseudo analize semidocte intr-un limbaj primitiv, demn de propagandistii anilor '50. ma intreb de ce oare, de unde vine frustrarea sau interesul. Cat despre italia care ne fisaza concetatenii dupa vechi principii fasciste, mucles.
      • +2 (6 voturi)    
        observasem si eu (Duminică, 6 iulie 2008, 21:03)

        aurelia [anonim] i-a raspuns lui Klin

        Da, sa stii ca observasem si eu asta. Eu traiesc in Franta, o vad cu bune si cu rele, departe de a fi ideala, dar atacuri mai virulente ca impotriva Frantei si a francezilor nu prea exista pe site. Ma gansem la un moment dat ca e doar parerea, ca ma intereseaza foarte tare si ca urmearesc prea mult temele pe ,arginea ei. Dar am mai mult impresia ca sunt unul-doi indivizi care scriu mai multe comentarii cu nume diferite, oferind astfel o imagine eronata asupra perceptiei Frantei. Daca e asa, e josnic! Daca insa parerile apartin mai multor indivizi, e grav! Prefer sa fie josnic, decat grav!
      • +1 (1 vot)    
        Clarificare (Luni, 7 iulie 2008, 9:50)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Klin

        E a doua sau a treia oara cand scriu pe HotNews si nu am vrut in nici un fel sa jignesc intreaga natiune franceza pe care o respect. Si, cu siguranta, nu fac parte din nici un grup cu interese ascunse. Imi mentin totusi parerea ca intotdeauna cauta o scuza, chiar daca uneori este mai simplu sa admita deschis greseala.
        • 0 (0 voturi)    
          nu am insinuat nimic (Luni, 7 iulie 2008, 14:50)

          aurelia [anonim] i-a raspuns lui Daniel

          Nu am aratat cu degetul spre nimeni, nu am insinuat nimic, cum ca tu sau altcineva anume ar avea ceva cu Franta. Pana la urma, ca orice tara, va lua decizii gresite si contestabile, va face gafe sau nu. Sunt departe de a o idealiza ca societate, dar de aici la a intelege de ce francezii sunt atat de tare atacati, cu invective si NU cu argumente, asta imi depaseste puterea de intelegere. Nu o fi IO-ul meu suficient de mare, nu se multumeste cu a citi injuraturi, ci vrea argumente.
          Scuze ne cautam si noi mereu, stii!? E o chestie pur umana, nu tine de nationalitate. Iar Sarko, sa fim intelesi, nici macar nu si-a cerut scuze. El are o impresie atat de buna despre el incat nu isi inchipuie ca ar putea gresi. Pana la urma, scuza indica si faptul ca incepem sa constientizam ca am gresit, nu?
          • 0 (0 voturi)    
            Posibil raspuns (Luni, 7 iulie 2008, 22:02)

            Daniel [anonim] i-a raspuns lui aurelia

            Ai dreptate. Americanii spun ca primul pas in a rezolva o problema este sa admiti ca ai o problema. Si tot ei spun ca nu exista publicitate negativa: daca cineva te critica inseamna ca existi in ecuatie... Francezii sunt atacati pentru ca exista, vocea lor, ca natiune, are greutate. Fac parte din toate "cluburile exclusiviste". Daca merita sau nu, asta depinde de punctul de vedere propriu.
            Nu-mi place politica si nici nu vreau sa ma amestec in ea. Sarko are (sau a adoptat) idei bune dar ii va fi greu sa le puna in aplicare. Poate chiar imposibil. Si nu numai din cauza personalitatii sale ori din cauza grabei cu care vrea sa le impuna, ci si pentru faptul ca societatea rezista la schimbarea rapida. Daca are dreptate sau nu, timpul va spune.
            Doar o opinie pentru care te rog sa ma scuzi, pentru ca scriu dupa un pahar de Bordeaux.
  • +3 (11 voturi)    
    bravoooo (Duminică, 6 iulie 2008, 15:30)

    nush'cine [anonim]

    americani=egoisti. ar trebui ca intreaga comunitate economica din lume sa izoleze america intr-un embargo, (dar fara sa promovam violenta) deoarece au uitat respectul pt alte natiuni.
    bravoooo Sarkozy. respectul se castiga, nu se impune si nu se cumpara.
  • 0 (2 voturi)    
    pai francezii (Duminică, 6 iulie 2008, 15:47)

    cuc [anonim]

    inainte de a fi diplomati sint francezi...si atit
  • +2 (4 voturi)    
    un tigan, un roman, un francez si un american (Duminică, 6 iulie 2008, 17:54)

    budai deleanu [anonim]

    stimate KLIN, nici nu sunt de acord cu atacurile la adresa unei natiuni sau a alteia. Pentru ca sunt atacuri fara obiect. Un individ sau un grup de indivizi nu reprezinta o natiune. Se reprezinta doar pe ei. Chiar si tu spui o gogomanie cand te iei de italieni. Daca minunatii nostri tzigani sunt atat de pasnici si draguti, de ce nu stau dracului pe la casile lor sau in fata blocului in care locuiesti dumneata , de exemplu? Sa-i poti admira la orice ora din zi si din noapte in intreaga lor splendoare.
    Revenind la stire, nu Sarko sau Bushila sunt actorii, ci niste indobitociti care isi dau ca proshtii cu parerea si tin partea unuia sau a altuia, crezandu-se mai destepti decat tziganii cu care se inrudesc.Vezi ca nici prea multa democratie nu e buna. Sau democratie fara shututi in c.. duce la anarhie, maestre!
  • 0 (6 voturi)    
    pentru anti-francezi (Duminică, 6 iulie 2008, 18:46)

    ella [anonim]

    Ce nu va place voua de fapt este atacul la Statele Unite.

    Spor la lins in c** pe americani, dragi romani.
    Sunteti penibili.

    http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3440992,00.html
    • 0 (4 voturi)    
      ba pupa tu! (Duminică, 6 iulie 2008, 22:00)

      eeeuuuu [anonim] i-a raspuns lui ella

      pe unde-a tras vanturi taica stalin! parasutele frantuzesti sunt doar scoase la inaintare. politic, de capu' frantcezilor n-a mai fost nimic de la razboaiele napoleoniene incoace. iar "tarisoara lor" seamana cu o cocota octogenara plina de ifose si sucarita ca n-o mai "viziteaza" nimeni! sarkozy e baga si el in seama, ca prostu'! in spatele lui sunt interesele lui putin(a), pardon, mai nou ale lu' medvedev. daca tot picam pe coada admirand turnu' eifell, o se ne trezim intr-o zi imbarcati ca vitele in expersul pentru siberia!
  • +2 (6 voturi)    
    pentru pro-americanii pupincuristi (Duminică, 6 iulie 2008, 23:56)

    Vecinu lu Uncle Sam [anonim]

    America?
    O caterinca de natiune.
    Democratia americana?
    O minciuna.
    Cultura "a l'americaine"?
    Un surogat.
    • +2 (2 voturi)    
      caterinca asta de natiune... (Luni, 7 iulie 2008, 7:06)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Vecinu lu Uncle Sam

      ne-a scos din rahat acu' aproape 20 de ani. o fi facut rau? poate ca da, de vreme ce tot nu suntem in stare sa ne purtam de grija, si ne comportam aidoma prostituatei masichiste, care jeleste dupa pestele care-o batea si ii lua banii! da' boboci ca voi abia erau conceputi la varsta aia, iar amintirile "securistului de treaba" din coltul strazii va tin loc de lectii de istorie!
    • 0 (0 voturi)    
      vecinu' de peste gard (Luni, 7 iulie 2008, 14:44)

      the [anonim] i-a raspuns lui Vecinu lu Uncle Sam

      Incearca sa dezvolti afirmatiile pe care le faci
      si, eventual, sa le argumentezi - daca poti.
      O sa-ti fie mai greu la capitolul
      Cultura americana "a l'americaine" ... hohoho
      in fine, daca ai o motivatie trainica, poate scoti un oushor ...
      Bonne chance ! :-D
  • 0 (2 voturi)    
    pentru cei anti-americani pupincuristi... (Luni, 7 iulie 2008, 7:06)

    judex [anonim]

    sa inteleg ca nu renuntati la Marx, Engels, Lenin si Stalin? Probabil, ca astia sunt mai buni, mai democrati ...si un adevarat exemplu de urmat, mai ales pentru ceea ce au reusit sa faca.
  • +4 (4 voturi)    
    ... decenta ! (Luni, 7 iulie 2008, 10:11)

    Marcus [anonim]

    Decenta in comentarii asupra unor subiecte pe care multi nu le stapanesc, reflecta un nivel mai ridicat sau mai scazut de inteligenta.

    Nu pretind ca noi ca natiune excelam la unul din aceste capitole, dar sa facem comentarii despre altii in timp ce noi in 19 ani nu am fost in stare sa facem nu 10Km ....dar macar 1Km de autostrada pe an , mi se pare lipsa de bun simt. Dar nu ma mir ca nu avem.

    Franata si SUA sunt doau tari nucleare ...doua tari cara daca le sunt atacate interesele pe glob isi trimit imediata portavionele si flota aeriana sa le apere.


    Statuia libertatii a fost primita de SUA cadou de la Franta !

    .... eu zic sa nu dau atentie si crezare unor discutii in familie.

    E o cearta intre sot si sotie ...pe cand Romania este doar musafir si nu are dreptul la comentarii.
  • 0 (2 voturi)    
    Can I smell yo' dick ... (Luni, 7 iulie 2008, 12:03)

    Unchiu Sam [anonim]

    Mda, cam asta e nivelul de cultura american.
    Hip hop de cea mai buna calitate de la unchiu Sam.
    "Can I smell yo' dick?"

    http://www.youtube.com/watch?v=ruef7aYCEbc

    Enjoy! ....
    ca tot am invatat cu totii sa vorbim americaneste !!!
    Holy Shit!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce cred vecinii ... (Luni, 7 iulie 2008, 22:30)

    Vecinu din nord [anonim]

    o celebra reclama de la vecinii din nord

    http://www.youtube.com/watch?v=BRI-A3vakVg

    si alte cateva pe aceeasi tema:

    http://www.youtube.com/watch?v=yukrEhNG-Po&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=F0Q6to4VWjE&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=VUqsF8vbR_Q&feature=related


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version