Nicolas Sarkozy s-a enervat pe un angajat al televiziunii France 3 pentru ca nu l-a salutat

de M. Zidaru     HotNews.ro
Marţi, 1 iulie 2008, 19:05 Actualitate | Internaţional

Sarkozy, in platou
Foto: DailyMotion.com
Presedintele Frantei, Nicolas Sarkozy, face iar deliciul presei internationale dupa ce pe internet a aparut un clip care-l arata indignat pentru ca un angajat al televiziunii France 3 nu l-a salutat. Aflat in platoul unei emsiuni, Sarkozy l-a mustrat pe tehnicianul care nu i-a raspuns la salut, spunind apoi "Asta tine de educatie!".

Presedintele francez a repetat apoi, vizibil enervat, expresia "Ca va changer" ("Situatia se va schimba"), in timp ce astepta intrarea in direct.

Scena a avut loc pe fondul unei dezbateri intense privind politica de programe a canalelor publice din Franta.

Vezi aici inregistrarea:


























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

7412 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    O tampenie... (Marţi, 1 iulie 2008, 19:24)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Eu n-am inteles, era in direct, nu era in direct...


    Si pe langa toate astea, filmarile care au loc inaintea emisiunii au caracter privat si se afla in arhiva televiziunii respective, deci nu avea cum sa ,,se scurga,, pe internet decat cu putin ,,ajutor,,.

    Nu il admir neaparat pe Sarkozy, dar sa nu il saluti pe presedintele tau mi se pare oarecum deplasat, chiar daca nu-l apreciezi, mai ales ca el te-a salutat primul (asa reise din articol).

    Oricum, e o stire absolut falsa si care nu are nici o noima.
    • -1 (3 voturi)    
      Sarkozy ... (Marţi, 1 iulie 2008, 19:58)

      Robie [anonim] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      Asculta ma ca zice chiar "bonjour monsieur!". E ochestiune de educatie asa e.. Cam naspa cand ii bietului tehnician "situatia se va schimba"
  • -1 (5 voturi)    
    Ha ha ha (Marţi, 1 iulie 2008, 19:31)

    Adrian [anonim]

    Chestie de educatie e sa si te uiti la persoana respectiva cand saluti ... nu sa te uiti in 5 directii diferite ... saracul om nici nu stia ca il saluta pe el :D
  • +1 (13 voturi)    
    Impresionant (Marţi, 1 iulie 2008, 19:34)

    Razvan [anonim]

    Sint impresionat de diferenta intre Franta si Romania.

    La ei, presedintele da "buna-ziua" unui tehnician, care nu catadicseste sa raspunda. Ceea ce, pe buna dreptate, atrage replica presidentiala "este o chestiune de educatie". Sarkozy ii da, intemeiat, lectii de comportament unui cetatean caruia ii lipsesc cei 7 ani de-acasa.

    La noi, o jurnalista pune o intrebare pertinenta si de actualitate presedintelui Basescu, care raspunde grobian "si intrebarile trebuie sa aiba un minim de inteligenta". La care jurnalista (de la RFI, prin coincidenta) ii raspunde: "tocmai d'aia am si pus intrebarea", punindu-l la punct pe presedinte, caruia ii lipsesc cei 7 ani de-acasa.

    Cum e mai bine, ca politetea sa conduca peste mitocanie sau invers?

    Pentru activistii pro-basescieni de pe hotnews, a se observa ca nu m-am referit la activitea politica a nici unuia dintre presedinti. Acum bagati "minusuri".
    • +1 (7 voturi)    
      impresionabil baiat ... (Marţi, 1 iulie 2008, 21:26)

      the [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      se poate întelege ca, pentru dumneata, diferenta impresionanta dintre Franta si România ar putea rezulta si din cea dintre
      claia de par, recent restilata, a lui Sarkozy vs chelia oglinda a lui Basescu,
      decenta cu care presedintele Sarkozy refuza alcoolul, fata de tendinta spre dipsomanie a presedintelui Basescu, sau dintre
      încrâncenarea cu care Sarkozy încearca sa distruga televiziunea publica fata de atitudinea indecisa a lui Basescu, care nu s-a hotarât înca ce veste sa dea întâi ...
      Sunt si eu impresionat de atitudinea dumitale atât de filofranceza, atât de favorabila civilizatiei si elegantei gallice ... aceasta tara de eleganti în care presedintele Sarkozy e cel dintâi :)))
      mai ales ca esti si un admirator al acestei oficine de nepotism si de shushanele europene, care este RFI ...
      bonne continuation !
    • +4 (6 voturi)    
      aiurea (Marţi, 1 iulie 2008, 21:30)

      pepsi [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      hop si cu Basescu Nu-i asa ca tot Basescu e de vina ca tehnicianul acela nu i-a raspuns salutului presedintelui ?? D'aia nici nu are B cei 7 ani de acasa ....Cum nu mai pot unii nici sa doarma de B! Dar oare mai stii cum" suna" intrebarea aleia? Sau asta nici nu mai are importanta!Chiar facea niste "mici si nevinovate" confuzii jurnalista Uneori e o treaba foarte grea sa stii sa pui intrebari Chiar mai greu decit sa raspunzi la intrebari ....idioate
    • +3 (5 voturi)    
      eductie (Marţi, 1 iulie 2008, 22:14)

      abc [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      in general cand il critici pe basescu trebuie sa vezi mai intai pe ziaristi
      nu am nimic , cu comentariul dv, s-ar putea sa aveti dreptate din cateva uncte de vedere, dar.....uitaqti-va la ziaristi mai atent si o sa vedeti daca basescu avea sau nu dreptate sa reactioneze asa( personal nu stiu daca are sau nu dreptate dar daca dv sunteti sincer atunci rapsundeti la comentariul meu si dupa o analiza drepata si corecta a asa zisilor ziaristi romani- care unii sunt fara 7 ani de acasa si cei 8 de l a scoala- pot sa pariez ca unii nu stiu nici toate literele din alfabet- revin- sa imi ziceti - dincolo de antipatii sau nu fata de o parte sau alat - cine are dreptate- presedintele sau ziaristii).ma refer aici nu la ziaristiiautentici- putini la numar- ci la idioti....
      respecte
      • 0 (4 voturi)    
        Da (Miercuri, 2 iulie 2008, 9:57)

        RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui abc

        Sint de acord ca nici ziaristii nostri nu sint 100% niste oite. Dimpotriva, de multe ori sint hiene care n-au nimic sfant, reporteri care n-au nici o jena sa intrebe un parinte "acum, ca v-a murit fiul, cum va simtiti?" sau sa intrebe un om lovit de o inundatie, cu casa distrusa si cu tot ce are pe lume luat de ape daca "acum ca numai aveti nimic, sperati ceva de la oameni, de la autoritati?". Sint de acord, ca multi sint obraznici si agresivi, prost crescuti si chiar marlani, pozand in sfertodocti. Dl. Tatulici e un exemplu elocvent. Sau doamna Dana Grecu. Oameni care daca isi inchipuie ca li se spune 'jurnalisti', 'sau oameni de televiziune', 'stiristi' etc au calitatea sa se joace de-a inchizitorii cu toti invitatii lor, cu o atitudine specifica emisiunii 'Reflector' ce 'demasca' in anii '80, abaterile de la liniile trasate de Partid.

        Insa cazul cu jurnalista de la RFI este diferit. Intrebarea era cit se poate de pertinenta si de inteligenta, iar raspunsul presedintelui a fost marlanesc.

        Nu inteleg de ce discutiile despre presedintele Basescu se polarizeaza in halul asta si nu exista loc de nuante, dervind in "cine nu-i cu noi e impotriva noastra". Nu inteleg de ce trebuie sa ne transformam fie in aparatorii neconditionati ai presedintelui, fie in 'tonomati' care ii cauta nod in papura. In cazul citat de mine, presedintele a fost deplasat.
    • +3 (3 voturi)    
      facts are facts (Miercuri, 2 iulie 2008, 8:21)

      marina.popa [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Imi pare rau sa te dezamagesc dar oricine a asistat la intrarile lui Basescu in orice redactie sau platou a putut constata ca saluta pe toata lumea si da mina din proprie initiativa cu toti tehnicienii din platou. Sigur, asta nu scuza iesirile lui fata de jurnaliste, dar faptele sunt fapte, fie ca/l agreezi pe presedinte sau nu.
      In privinta lui Sarkozy, este adevarat ca filmarile erau inainte de emisiune, deci omul nu era in direct, iar publicarea imaginilor pe net nu este altceva decit o razbunare a mirlanului de tehnician. Grav este faptul ca Sarkozy vrea sa-si aserveasca televiziunea publica prin masuri administrative si organizatorice. Basescu nici macar nu si-a numit un om in Consiliul de administratie al SRTV si SRR - ceea ce de fapt a fost o mare prostie.
      • +1 (3 voturi)    
        Sigur.. (Miercuri, 2 iulie 2008, 10:07)

        RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui marina.popa

        Ceea ce spui tu e adevarat, numai ca eu am specificat de la inceput ca nu comentez reactiile politice ale celor doi presedinti, nu discut despre "Basescu e un presedinte bun" si "Sarkozi e un presedinte rau" sau invers.

        Discutam strict despre maniere si politete si despre felul in care sint ele reprezentate la varful ierahiei politice in cele doua tari. Atit.

        Putem discuta daca politetea mai este sau nu necesara, dar e o clara diferenta intre Franta si Romania, in baza celor doua exemple date de mine. Iar daca dl. Basescu saluta pe toata lumea in redactie, inclusiv pe tehniciei, e o chestie salutara, macar aici sa fie la egalitate cu Sarkozi. Care inca n-a facut nici un jurnalist 'gaozar' din cite imi aduc aminte. Si sa stii, ca sint absolut convins ca sint si in Franta o gramada de jurnalisti gaozari.

        Si mai e un aspect, valabil pentru toti cei care mi-au criticat punctul de vedere.

        O intrebare nu poate fi lipsita de inteligenta. O intrebare nu poate fi stupida. Lipsit de inteligenta este doar cel care nu intreaba. Da, sint de acord, o intrebare poate fi deranjanta, obraznica, nepotrivita, ne-etica, manipulativa sau deplasata, intr-un context dat. Dar nu timpita.
        Iar un om inteligent stie sa raspunda si la intrebari 'stupide', lipsit de aroganta. Altfel, ajungem la ipostaza: "Domnule Nastase sinteti vinovat in Cazul Zambaccian?", "Ce intrebare stupida...!" :)

        In fine. Discutia asta are sens doar daca acceptati cadrul ei, adica faptul ca vorbim despre politete si nu despre calitatile politice ale unui om sau altul.
        • 0 (0 voturi)    
          intrebari tampite (Miercuri, 2 iulie 2008, 14:05)

          Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

          err... ce intelegi tu prin intrebare tampita? Eu inteleg o intrebare atat de prost formulata incat la care nu se poate raspunde la ea. Adica reporterul a gandit ceva, dar cand a incercat sa exprime ceea ce gandea, a iesit ceva ilogic la care nu se poate raspunde.
        • +1 (1 vot)    
          educatie (Miercuri, 2 iulie 2008, 16:13)

          cts [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

          ca venii vorba de educatie, ia incearca asa:
          "domnul presedinte Sarcozi"
          "domnul presedinte Basescu"

          nu de alta dar respectul pentru functiile din stat si pentru institutiile statului ne cam lipsesc. Acest tip de respect face parte din jocul democratic, indiferent daca am votat pro sau contra.
          • 0 (0 voturi)    
            Oare? (Miercuri, 2 iulie 2008, 19:17)

            RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui cts

            Dpdv al politetii, fie spui cuiva domnul / doamna + numele de familie, fie il numesti cu titlul sau + numele de familie. Ambele variante sint acceptabile. In Romania, formula domn/doamna + titlu + nume este o forma exagerata, care desi intilnita in exprimare, nici nu adauga nimic la si nici nu diminueaza valoarea celor doua formulari pe care le-am enuntat anterior.

            Domnul Popescu,
            Presedintele Popescu
            Premierul Popescu
            = Acceptabil

            Domnul Ministru al Muncii si Solidaritatii Sociale Popescu este deja exagerat desi intilnit uneori.

            Incearca sa asculti atent al BBC sau CNN felul cum se adreseaza.
      • +2 (2 voturi)    
        curaj (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:03)

        nero [anonim] i-a raspuns lui marina.popa

        oare a fost o mare prostie? A fost un act de curaj si de incredere in inteligenta noastra, a votantilor. Oricum prezumtia unui electorat inteligent a fost terfelita de celelalte guverne cu televiziuni publice aservite. Toata stima pentru basescu. Cu sau fara tv-uri cred ca se bucura in continuare de mare incredere in randul electoratului.
  • +5 (7 voturi)    
    obsesie (Marţi, 1 iulie 2008, 19:50)

    Dumitru [anonim]

    Si, care e stirea?
    E destul de trista obsesia asta a presei romanesti de a-l prezenta pe Sarkozy in postura de gaffeur.
    Orice maruntis ajunge, chipurile, "sa faca deliciul presei internationale". Ei, nu zau...
  • 0 (8 voturi)    
    aberatie (Marţi, 1 iulie 2008, 20:23)

    alexander the great [anonim]

    "Tehnicianul" este un biet asistent de platou,cu o casca pe ureche ,in care sigur i se dadeau indicatii din regie,deci era cam greu sa-l auda pe presedinte.Era normal sa fie preocupat de treaba lui,nu sa faca plecaciuni in fata lui Sarkozy.
  • 0 (2 voturi)    
    Este o stire (Marţi, 1 iulie 2008, 21:02)

    George Hari [anonim]

    Dar nu de prima jumate a ecranului, ci eventual de subsol. Daca nu se intimpla altceva.
  • +8 (8 voturi)    
    Sarkozy (Marţi, 1 iulie 2008, 21:28)

    Mihai [anonim]

    Salutul nu este obligatoriu dar raspunsul este. Un presedinte il saluta foarte politicos pe un tehnician Bonjour Monsieur. Care mai pe romaneste inseamna buna ziua sieur meu. Sieur este deja o forma de politete si un nesimtit nu raspunde. Este o reactie normala. Salutul obisnuit este bonjour fara nimic altceva. Presedintele Frantei saluta foarte politicos un cetatean francez si acesta nu catadicseste sa raspunda.
  • 0 (6 voturi)    
    La americani.... (Marţi, 1 iulie 2008, 21:37)

    Steli [anonim]

    La americani asta e deja o chestie normala. Azi i-i saluti si i-ti raspund, miine ba. Azi te saluta, miine iese afara din casa, la citiva metri de tine, si se face ca ploua. Aici chiar le-ar trebui niste lectii de bun simt predate.
    • +1 (3 voturi)    
      nu stiu (Miercuri, 2 iulie 2008, 8:43)

      nero [anonim] i-a raspuns lui Steli

      nu stiu unde ai observat asta. Americanii se comporta foarte relaxat. Daca au o problema nu te poti astepta sa iti dea mare atentie dar in principiu te ajuta daca le ceri ajutorul si sunt destul de amabili. Nu pot spune acelasi lucru despre francezi...
  • +5 (5 voturi)    
    bravo sarko (Marţi, 1 iulie 2008, 21:57)

    atreus [anonim]

    DA, eu il admir sincer pe sarkozy. Nu-i admir pe cei 70% dintre francezi care nu accepta o schimbare in bine absolut necesara in franta. Acea tara este practic scufundata in ineficienta iar oportunitatile sunt, de ce sa nu spunem, bazate pe relatii si nu pe competenta. Asa ca, da! Sa bage sarko spaima in ametitii aia pierde vara...
  • 0 (4 voturi)    
    sarkozy (Miercuri, 2 iulie 2008, 0:05)

    dman [anonim]

    parerea mea despre sarkozy e ca e un cretin.
    Dar aici a avut dreptate.
  • -1 (5 voturi)    
    Analizati inainte sa acuzati (Miercuri, 2 iulie 2008, 0:49)

    List [anonim]

    Am urmarit filmul,sarcaul tehnician era cu castile pe urechi,cum putea sa auda salutul?Sunt de acord ca este foarte urat sa nu raspunzi salutului mai ales cand vine din partea regelui,care sincer are multe pe cap si poate nu a vazut detalii.Totusi nu cred ca va merita saracul om rastingnit pentru aceasta intamplare nefericita din viata lui.
  • +3 (5 voturi)    
    Sarkozy are dreptate (Miercuri, 2 iulie 2008, 2:06)

    Ignatio [anonim]

    Baietii de la televiziunea de stat franceza, un fel de TVR de-al nostru, au fost mitocani! Mi se pare o magarie ca au dat publicitatii aceasta inregistrare dinaintea emisiunii.

    BRAVO SARKO, taie-le publicitatea, reformeaza postul public! Eventual prin inchidere.

    Astia-s functionari comunisti platiti de stat, nu jurnalisti.
  • +3 (3 voturi)    
    Titlu gresit. E non-stire, mai multa acuratete... (Miercuri, 2 iulie 2008, 2:13)

    Ignatio [anonim]

    ... doar nu sunteti Realitatea TV. Acum vad titlul stirii de pe hotnews. E gresit, manipulator. Sarkozy s-a enervat de fapt pentru ca tehnicianul nu i-a raspuns la salut.

    Dar daca informatia corecta aparea in titlu, stirea nu mai era stire. Sarko se enerva pe buna dreptate, dar asta nu era stire, tehnicianul era un marlan caci nu raspundea salutului presedintelui, dar nici asta nu era stire, tehnicianul unei televiziuni de stat nu e o persoana publica.

    E o non-stire.
    • +1 (1 vot)    
      are, sau n-are ? (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:05)

      the [anonim] i-a raspuns lui Ignatio

      cum ramâne, stimabile Ignatio (de Loyola ???)
      mentii prima postare, sau pe-a doua ?
      Dumneata ce televiziune "publica" privesti, de "te dai" asa fioros, la cea la care ma uit eu ?
      De ce crezi ca vrea presedintele Sarkozy sa "termine" televiziunea publica ?
      De ce a fost pus pe tusa PPDA ?
      etc
      întreb si eu, fin'ca vad ca te pricepi ...
  • 0 (4 voturi)    
    De-ai nostrii din bobor (Miercuri, 2 iulie 2008, 4:47)

    Animalul [anonim]

    Asta-i varianta franceza la "Mai animalule!"...?
  • +1 (1 vot)    
    ochelari de cal (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:03)

    Razvanica [anonim]

    Nici mie nu mi se pare o stire, dar a fost tratata pe larg si in Franta asa ca macar acum hotnews au o scuza... Oricum, ce voiam eu sa observ e ca sunt cate unii atat de preocupati de can-canurile romanesti incat nici macar cand e vorba de o alta tara nu pot sa nu pomeneasca de Base...
  • -4 (4 voturi)    
    Sarko si frustrarile lui de Irinel Columbeanu part (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:13)

    bogdan [anonim]

    E incredibil ce specimene ajung sa conduca unele dintre cele mai importante state ale lumii. Un exemplu elocvent este acest Sarkozy, prietenii si amantele ii zic Sarko, care dupa ce i-a dat nevasta-sa papucii s-a combinat cu un fotomodel, careia ii poti admira dosul gol-golut prin toate revistele de profil, ca sa-o faca geloasa :P
    Dar sa revenim la frustrarile cu jurnalistii, ca asta nu e prima boacana (probabil il enerveaza faptul ca acum nu mai are scaunelul pe care il pune la tribuna ca sa para mai inalt si primeste mereu microfoanele in cap:P). Observ ca s-a ratoit la un tehnician, care, din motive de el stiute, nu a raspuns MARELUI OM DE STAT zis Sarko (cum s-o zice Irinel in franceza?!?). Era normal sa se umfle tarata in el (nici nu e greu la ce dimensiuni are, nu-ti dai seama cand s-a umflat)...
    Parerea mea sincera este ca tehnicianul nu l-a auzit, iar MARELE si mic la stat Sarko a fost cuprins probabil de frustrarile din copilarie. Asta-i viata....
    • -1 (1 vot)    
      sarko, piticul de gradina (Miercuri, 2 iulie 2008, 14:40)

      ala [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Locuiesc in Franta si STIU ca Sarko e doar un dobitoc (aviz pt cei ce il admira in Ro dupa ce citesc doua trei articole in trei ziare).
      De altfel ii detesta pe sarantoci si imigranti (cunosc romani veniti la munca "oficial", deci declarati, si care s-au vazut trimisi acasa, fara carte de sejur reinnoita, impreuna cu amaritii din Bamako, pe cind Sarko al vostru prea iubit era ministru de interne).
      Si mai e si un materialist incult.
      Cunosc multi francezi carora le e rusine cu un asemenea presedinte, cum mi-e mie rusine cu un asemenea Parlament (in Ro).
      Si nici macar nu isi tine promisiunile electorale.
      In rest sint de acord cu Bogdan...

      ps: Piticania nu ii ajunge nici la degetul mic lui Base
      • +1 (1 vot)    
        vocea providentei (Miercuri, 2 iulie 2008, 15:21)

        c [anonim] i-a raspuns lui ala

        ce fericiti ar fi fost francezii sa te cunoasca inainte sa bage votul in urnă. si ce ghinion pe ei ca nu a fost asa. eu nu stiu cu certitudine extrem de multe lucruri dar STIU ca, comentariul tau e de doi franci cinquante. sa critici atunci cand o sa ai o ascensiune politica ca a lui sarko. valoarea lui ca presedinte nu se apreciaza in functie de cati romani a trimis acasa pe vremea cand era ministru de interne. Cat despre "nici macar nu isi tine promisiunile electorale", parca minimul strict ar fi sa si le tina... E de domeniul utopic. Promisiunile sunt motorul campaniilor, sunt in mare parte programe, declaratii de intentie, apoi urmeaza de vazut in ce masura alesii sunt de buna credinta si incearca tot posibilul sa le atinga. evident nu exista nicio comparatie de facut intre parlamentarii romani si sarko. si nu uita ca exista si milioane de francezi care sunt mandri de el.
        • -1 (1 vot)    
          comentariu (Miercuri, 2 iulie 2008, 16:34)

          dman [anonim] i-a raspuns lui c

          comentariul tau e cam de doi lei e mon chere. Mi-e lene sa mai explic....
          • 0 (0 voturi)    
            hop si fâsul! (Miercuri, 2 iulie 2008, 17:03)

            c [anonim] i-a raspuns lui dman

            o fi de doi lei dar macar are meritul sa existe. al dumitale e sublim dar inexistent. "ala" caruia i se adresa comentariul meu macar a raspuns decent cu noi argumente. asa, toata prostimea poate sa spuna, ce te-as corecta cu ideile mele, dar ce lene mi-este! si de ce ne-ar interesa pe noi asta?
            si nota zero si la frantuzisme: ori e "mon cher", ori e "ma chère" nu amestecate.
        • -1 (1 vot)    
          vocea providentei (Miercuri, 2 iulie 2008, 16:39)

          ala [anonim] i-a raspuns lui c

          1. mda, inteleg ca pot sa critic deci doar cind voi deveni un mare politician ( si nu unul mic :)
          2.exista milioane de francezi care sint mindrii de el, bineinteles, banuiesc, ca doar 53% l-au ales, si exista milioane de francezi carora le e rusine de el, inclusiv dintre cei care l-au ales
          3. individul e un demagog de exceptie, un populist, un parvenit
          4. daca promisiunile electorale sint doar literatura, si ramine de vazut ce in ce masura reusesc sa le indeplineasca,daca da bine, daca nu, tot bine, atunci hai sa nu mai mergem la vot
          5.a cistigat alegerile promitind ca stopeaza imigratia si ca ridica puterea de cumparare; intre timp puterea de cumparare a scazut ... si el zice ca nu-s bani in buget, ca sa faca, facind in acelas timp pomeni celor mai instariti.
          Da, mai ramin de realizat reformele promise, deocamdata nu s-a facut nimic, poate in viitor, cine stie, hai sa asteptam inca 6 ani

          In rest, daca vrei sa-l admiri pe Sarko, f bine, ma intreb insa cum poate cineva sa-l asculte, sa-l vada la treaba si sa-l admire ? :(
          mda,mai sint unii
      • +1 (1 vot)    
        e mai simplu de atat (Miercuri, 2 iulie 2008, 16:44)

        me [anonim] i-a raspuns lui ala

        Francezii sunt niste comunisti (bineinteles, vorbim de majoritatea lor), obisnuiti cu un stat autocratic si paternalist si nu il plac pe Sarkozy pentru ca e cam prea de dreapta pentru gustul lor si le e sa nu le ia cumva din drepturile proletariatului. Asta fara sa-l admir prea tare ca persoana, sau fara a nega dreptul francezilor de a fi comunisti.
  • 0 (0 voturi)    
    asa! (Miercuri, 2 iulie 2008, 19:59)

    xerxes [anonim]

    Asa sa le faca... sa schimbe totul, m*** lor de francezi. Sa le schimbe si scaunele de sub ei!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri