Victorie mare pentru Trump si republicani: Senatul SUA a votat o masiva reforma fiscala

de RH     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 9:21 Actualitate | Internaţional

Donald Trump
Foto: Captura YouTube
Senatul SUA a aprobat sambata o masiva reforma fiscala, ceea ce inseamna ca republicanii si Donald Trump sunt mult mai aproape de scopul lor, acela de a reduce taxele pentru companii si pentru cei cu venituri mari, in conditiile in care efectele asupra americanilor de rand vor fi si bune si rele, noteaza Reuters.  

Aceasta ar fi cea mai mare reforma fiscala de dupa anii ’80. 

Republicanii vor, in urmatorul deceniu, sa adauge inca 1.400 de miliarde de dolari la datoria nationala de 20.000 de miliarde de dolari pentru a finanta masurile care, spun ei, vor impulsiona si mai mult economia. 

Bursele americane cresc de luni de zile pe baza sperantei ca Washingtonul va opera taieri semnificative de taxe pentru marile companii. 

Dupa victoria din Senat, obtinuta cu 51 de voturi la 49, vor incepe discutii, probabil saptamana viitoare, intre Senat si Camera Reprezentantilor, in conditiile in care aceasta din urma a vot o proprie schimbare a sistemului fiscal. 

Cele doua camere trebuie sa elaboreze o lege comuna pe care Trump sa o promulge. 

Presedintele SUA vrea ca acest lucru sa se intample inainte de sfarsitul anului, pentru a obtine prima mare victorie legislativa din 2017. Aceasta ar veni insa destul de tarziu, in conditiile in care republicanii controleaza Casa Alba, Senatul si Camera din ianuarie, de cand Trump a devenit presedinte.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5416 vizualizari

  • -32 (56 voturi)    
    Ca parteneri SUA... (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 9:37)

    Fadds [utilizator]

    ...suntem profud ingrijorati de masurile fiscale ale presedintelui Trump, care ameninta progresul facut de SUA in ultimii 8 ani. De asemenea, declaratiile belicoase cu privire la Coreea de N ne ingrijoreaza foarte, foarte tare!
    • +20 (46 voturi)    
      Vaai, moscova tremura si te-a impins (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 10:26)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      pe HN sa scrii prostii? Ti-e teama ca iubitul kim iti va trimite o racheta in brate?
      Cine se ascunde sub pluralul "suntem"?
      Trump reduce fiscalitatea, tudose si dragnea o urca-n pod. Asta ar trebui sa va ingrijoreze, bre comunisti!
      • +20 (72 voturi)    
        usurel (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 12:25)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        ca familie de politicieni, Trump este fix de teapa lui Dragnea si a PSD-ului nostru. Nu mai puneti botul la imparteala asta aparenta stanga-dreapta. Partidul republican in iteratia actuala e o mizerie populista, bazata pe voturile pulimii semi-analfabete si revansarde de la "satele" lor (towns and farms). Reducerea de fiscalitate este benefica doar pentru top 1%, iar pana acum, stilul si interesele lui Trump si Putin se potrivesc perfect.
        Nu mai comparati Romania cu US, ca sunt mere cu pere.
        • +15 (51 voturi)    
          in sfarsit (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 12:51)

          paniri [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          un comentariu corect pe seama lui Trump si a marii lui reforme fiscale
        • -16 (54 voturi)    
          mda (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 13:02)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          Esti vrajit de campania comunista de stanga.
          NU e chiar asa. Acum taxele in america sunt extrem de complicate. Ideea legislatiei de acuma e sa o simplifice ceea ce e o chestie extrem de buna. In plus incearca sa taie nu numai de la aia bogati ci si de la aia din patura de mijloc. SI incearca sa treaca ceva si impotriva celora care isi tin banii in afara sua (nu stiu daca asta a trecut sau nu inca)
          • +20 (36 voturi)    
            greu de crezut... (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 14:16)

            paniri [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            ...ca paul ryan & the likes ar fi in stare de simplificarea aia. sincer nu cred ca sunt in stare de asa ceva. dar clar sunt in stare sa taie taxele pentru cei care le finanteaza campaniile electorale!
            in rest, pentru cine are rabdare si chef de putin umor: https://www.youtube.com/watch?v=-9OfAHgdV8Y
          • +10 (32 voturi)    
            despre ce vorbesti? (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 14:58)

            amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            Pai reforma asta le da o gura de oxigen taman alora din primul 1% si celor care isi tin banii in hedge funds prin Virgin Islands. Si taie fondurile ce mergeau spre saraci si bolnavi si ne pune pe noi, clasa de mijloc, sa platim oalele sparte. Plus ca ne indatoreaza si mai mult. Iar hollow are dreptate, Ivanka si ginerele, copiii, rudele si cunoscutii, astia sunt toti cei care au fost angajati in pozitii cheie de aceasta administratie corupta. Cu alte cuvinte, nepotism in floare si conflict de interese. Numai un idiot nu vede ca individul asta distruge cea mai puternica tara din lume.
            • -11 (21 voturi)    
              gura de oxigeni, my arss (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:39)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

              saracii bogati, se sufocau, le da trompa gura la gura...
              penibila propaganda..
            • -9 (13 voturi)    
              Poate că SUA taie din cheltuieli (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 18:40)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

              precum salariile demnitarilor, armată, programul spațial (îl lasă pe Musk să ajungă pe Marte), cei care ascultă mesajele extraterestre etc.
              Și atunci de ce să nu scadă taxele?
            • -8 (10 voturi)    
              interprtati gresit! (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 21:39)

              mucenic [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

              Cand guvernul creste taxele, banii sant administrati de Dragnea care s-a demonstrat ca ii fura. El e guvernul! Cand taxele sant taiate, banii sant administrati numai de cei care produc bani (deci cei care nu produc, saracii, nu vor beneficia direct). Cei care produc bani insa, fiind banii lor, ii administreaza mai bine decat guvernul. Ei nu dau ajutor social la saraci precum guvernul ca sa le castige voturile, ei le dau de lucru la saraci ceeace are un efect mult mai bun. Asta este mecanismul. Cu cat guvernul este implicat mai mult in economia tarii cu atat este mai bine. Daca vizitati America abundenta se datoreste sectorului privat, cel de stat este comparativ cu cel din Romania, Daca nu ar fi calculatoarele ar fi jale.
        • -11 (29 voturi)    
          hahaha (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:07)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          ce bine ai descris alegatorii demokkati care au votat'o pa baba klingan. semi analfabeti in engleza, proaspeti cetateni americani, welfare-isti, chiriasi in marile orase.
          toti cei care au o afacere si o proprietate sunt bucurosi de tax cut.

          cat de putin si trompa, nici macar la avere nu se potrivesc. trompa e sarac pe langa putina, care ascunde averea exact ca pesedistii mari, bombonelu, dracnea, tata socru, zgrebenciuca...
          trompa este in forbes, pe locul patrusute douazeci si ceva, cu mai putin de trei miliarde si jumatate dolari, in timp ce putina este pe neve, cu sute de miliarde. practic, stapanul rusiei. cum se doreste si noul nea nicu, niculaie liviu dracnea.
          • +9 (27 voturi)    
            Habar n-ai ce vorbesti (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:06)

            seby19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Trump a fost votat de alegatorii someri din industria miniera, industria auto, multi alegatori din mediul rural, multi rasisti si multi naivi care au crezut in sloganul "drain the swamp".

            Au votat crezand ca bogatanul Trump va lupta cu elitele de pe Wall Street :) Numai ca primele masuri ale lui Trump au fost numirea de fosti bancheri de la Goldman Sachs in functii de conducere in administratie si guvern.

            Iar urmatorul pas a fost sa dea scutiri de taxe pentru cei mai bogati dintre americani, adica tocmai aia care nu aveau nevoie de ele. N-a miscat un deget impotriva celor care au facut speculatii financiare si erau sa bage SUA in colaps.

            Iar despre averea lui Trump lumea si acum asteapta declaratiile sale fiscale. Le ascunde la fel cum Dragnea isi ascunde averea prin actiunile la purtator. Cine stie ce legaturi dubioase ascunde Trump in declaratiile alea, e clar ca transparenta il deranjeaza.

            Si la fel ca Dragnea agita nationalismul primitiv care a dat apa la moara suprematiei albe, KKK si altor extremisti. Il invoca si el pe Soros si loveste in presa de cate ori are ocazia. Pana si Tillerson l-a facut idiot.
            • -7 (23 voturi)    
              Dar a si redus somajul (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 19:04)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui seby19

              Nu prea place la putorile socealiste democrate bag seama
              • +7 (11 voturi)    
                Da cum a redus Trump somajul ? (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 22:26)

                jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                A angajat mexicani la el pe mosie ? Economistii se chinuie sa vada macar o singura masura economica cu care sa fi contribuit Trump la situatia economica actuala. Obama a scos castanele din foc si tot el a relansat economia. Trump doar culege roadele.
                • -3 (3 voturi)    
                  mda, Obambi, marea speranta (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:06)

                  AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

                  Si ce a mai facut Obambi?
                  I-a scos pe BLM in strada nu? A vindecat ranile Orientului Mijlociu? A adus pacea mondiala si a primit Nobel-ul?
                  A facut fix un rahat Obambi. US si-a revenit relativ dupa criza fiindca era normal sa fie asa si in ciuda reglementarilor anti-business ale lui Bambi.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Trumpistii si economia (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:22)

                    cabora [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                    Cum sa-si revina o tara din criza fara masuri active ? Tu reinventezi stiinta economica ! Specialistilor, nu va mai bateti capul, economiile isi revin singure, avem expertul de pe Hotnews care confirma :) Politicieni, luati-va liber, economia se redreseaza singura :))))
            • -8 (16 voturi)    
              averea lui trump (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 19:44)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui seby19

              vezi ca buletinul forbes privind miliardarii lumii taman a fost ppublicat.
              trump figureaza cu ceva pana in trei miliarde si jumatate poti intra pe forbes si gasesti lista miliardarilor.
              spun si pe ce baze info a fost facuta lista, ce economisti si institutii au furnizat info si au stabilit clasificarea.

              americanii domina.
              interesant ca russian new money sunt mai bogati ca american old money.
              ce sa mai vorbim de chineji, care in cativa ani au mai multi miliardari decat ioropa.
              deci, economia americana a creat miliardari si in china. :))

              n'am avut rabdare sa parcurg toata lista, dar nu cred ca avem vreun concetatean inscris in clubul miliardarilor...
              • +11 (11 voturi)    
                ai dreptate in felu tau (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 23:14)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                in sensul ca estimarea Forbes este sub declaratia lui Trump, adica vrea sa se dea mai mare decat este :)))
                Adica invers fata de Phutin, care pozeaza in mujic de rand ceva mai macho-man decat restul burtosilor/betivilor din Trollistan! Adica Phutin vrea sa para om de rand cand in realitate este putred de hot. Pardon, de bogat.

                http://www.businessinsider.com/donald-trumps-10-billion-financial-disclosure-report-2015-7?IR=T
              • +6 (8 voturi)    
                Trump e Becali de America (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:49)

                aramos [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                un miliardar scapatat, analfabet functional si fanfaron. O rusine pentru SUA !
            • -3 (3 voturi)    
              Santeti de rea credinta sau incult (Luni, 4 decembrie 2017, 1:06)

              mucenic [utilizator] i-a raspuns lui seby19

              1. Trump isi va arata taxele cand Madam Clinton le va arata pe ale ei referitoare la Fundatia ei, institutie care spala banii. Ori nu santeti documentat or rau intentionat (mai probabil).
              2. Orice scadere a taxelor nu va afecta pe cei care nu platesc taxe, peste 50% din populatia SUA. Cresterea taxelor se face cu scop de a redistribui banii, surplusul - ati ghicit- se da numai saracilor sa le cumperi voturile, surplusul nu se da la cei care au bani. Puteti sa remarcati diferenta?
              3. Puteti numi vreo elita din Wall Street care face parte din guvernul Trump, in comparatie cu guvernele lui Clinton si ale lui Obama care au fost pline de ele?
              4. Va lansati intr-un argument de care nu aveti nicio cunostiinta decat ce ati invatat la Academia Stefan Gheorghiu. Vreau sa stiti o Diploma dela St. Gh. nu este acceptata la nicio institutie din West fiind on Institutie complet depasita care n-a produs nici un laureat Nobel in economie
              • +2 (2 voturi)    
                Eu sunt informat (Luni, 4 decembrie 2017, 13:24)

                seby19 [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

                Tu nu esti. HIllary si-a publicat taxele si nu exista nici un fel de dovezi ca fundatia sa spala bani, acuzatia e absurda.
                https://www.cnbc.com/2016/08/12/clinton-releases-latest-tax-returns-paid-rate-of-43.html

                2. Asa zisa reforma va lasa mai multi bani bogatilor si va creste deficitul SUA.

                3. Former Goldman Sachs banker and dealmaker Steve Mnuchin is Trump's Treasury Secretary, private equity billionaire Wilbur Ross is Commerce Secretary, former Goldman Sachs President Gary Cohn is Trump’s chief economic advisor, former Goldman Sachs partner Dina Powell is deputy national security advisor for strategy, and billionaire investor Carl Icahn is advising Trump on regulatory overhaul.

                4. Haha.
        • -11 (29 voturi)    
          Nu mai comparati Romania cu US, ca sunt mere cu pe (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:41)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          Si totusi in prima fraza compari ba chiar faci analogia Trump-Dragnea.
          Deci comparam sau nu?
          PS Daca Trump e Dragnea, Hillary cam cine ar fi? Olguta?
          • +9 (19 voturi)    
            hillary = (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:59)

            paniri [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            ludovic orban
          • -6 (22 voturi)    
            o klingana (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:42)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            familie imbogatita dupa iesirea din job a sotului.
            para indaratu' se da acolo dupa iesire, sub forma de carti, conferinte, onegeuri.
            washed money...
            • +6 (12 voturi)    
              Familia Clinton nu s-a imbogatit (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 23:40)

              kent8 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              din furtul banului public si nici nu a tras tepe in afaceri cum a facut Trump. Si nici nu a platit milioane ca sa nu se ajunga la procese din cauza fraudelor comise, cum a facut Trump. Si declaratiile lor de avere sunt publice, nu ascunse ca ale lui Trump.

              Si nici nu exista anchete impotriva lor pentru colaborare cu rusii. Si nici nu sunt xenofobi cum e Trump. Si nici nu au dezbinat America cum o face Trump. Si mai exista o diferenta, marile universitati si think tank-uri il platesc pe Clinton pentru inteligenta si experienta lui, la Trump se inghesuie lumea sa plateasca pentru ceva lobby, ca de inteligenta nu poate fi vorba.
              • -6 (10 voturi)    
                Mai educa-te (Duminică, 3 decembrie 2017, 9:47)

                soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui kent8

                in legatura cu clintonii si coruptia cea mai urata din SUA.
                • +5 (7 voturi)    
                  Mai corupt ca Trump (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:55)

                  aramos [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

                  nu a fost nici un presedinte SUA. O avere facuta prin smecherii si prin evitarea taxelor catre stat. De ce nu-si publica declaratiile fiscale ?
                  • -5 (5 voturi)    
                    conasule (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:13)

                    AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                    Tu confunzi grav notiunile
                    Trump va fi un presedinte corupt doar in momentul cand va primi banii contra beneficii in calitate de Presedinte al US.
                    Ce a facut inainte ca om de afaceri poate fi incadrat la trafic de influenta, evaziune sau alte chestii din legislatia americana. Dar voi o tot tineti cu coruptul in gura.
                    • +6 (6 voturi)    
                      adica trafic de influenta, evaziune si alte ... (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:53)

                      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                      ... chestii sunt OK.
                      Eu astept momentul in care republicanii se vor descotorosi de el. Un impeachment frumos confirmat de Senat (spre deosebire de celelalte cazuri de impeachment in care Senatul i-a achitat).
      • +18 (42 voturi)    
        Schilodește bugetele serviciilor de informații și (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 12:48)

        Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Stăpânul Putin e f fericit.
    • +26 (34 voturi)    
      Cat mai costa oul la (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 11:01)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      Moscova?
      • +12 (14 voturi)    
        ale lui putina (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:11)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        sunt foarte scumpe. oo faberge' !!:))
    • +6 (8 voturi)    
      eh (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 13:03)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      cand vad -18 la postul asta ma linistesc eu.
    • -13 (23 voturi)    
      esti purtatorul de cuvant (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 14:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      al lui soros >?!
      platesti taxe in america ?
      sau numai vorvesti ca sa nu taci...
      dupa notele primite, se pare c'ai deranjat pana si tablagii sistemului :))
    • +1 (3 voturi)    
      care voi (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:36)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      da un numar, niscai nume a unora mai de vaza dintre voi, sa stim si noi, astia nedumeritii...:)
      hai, faceti'va cunoscuti, nu fiti niste anonimi de rand. :)
    • -5 (27 voturi)    
      8 ani de socealism democrat (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 19:02)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      In care Ubanba a dublat datoria Americii.
      Cum se face ca imediat dupa alegerea lui Trump bursa a sarit instant cu 3% si trendul e mereu ascendent de atunci??? Cum se face ca dolarul a atins cotatii maxime, chiar istorice comparativ cu orice alta valuta??? Cum se face ca somajul a atins minimele ultimilor 17 ani???
      Degeaba va straduiti, Trump si republicanii are doing quite well actually.
      • -4 (20 voturi)    
        La fel si Reagan a redus taxele! (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 19:14)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Reajustările fiscale ale lui Reagan au eliberat națiunea de inflația cu două cifre, de ratele dobânzilor de peste 20% și de șomajul ridicat ... rezultatul a fost cel mai mare boom economic din istoria americană.
        Ciocu' mic, mai stangisti, nu va mai dati cu stangu-n dreptu' !
        Nu le place romanasilor politica lui Trump?Atunci sa-i ceara lui gaspadar putina sa-i ajute cu vreun tezaur sau boom economic!!!
        • +7 (11 voturi)    
          Toti il invoca pe Reagan (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 22:38)

          jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          insa contextele sunt diferite. Politica fiscala a lui Reagan a dat rezultate pentru ca a redus fiscalitatea de la cote foarte ridicate, impovaratoare, de 70%, la jumatate. Actualele masuri nu vor da rezultatele scontate pentru ca taxele sunt deja la nivelul din timpul lui Reagan.

          Economistii se refera la curba lui Laffer cand descriu situatia din timpul lui Reagan. O taxare sufocanta reduce activitatea economica si veniturile la buget si o reducere a taxelor pana la un anumit nivel optim relanseaza economia si duce la cresterea incasarilor la buget.

          Insa dincolo de acel nivel optim al taxarii, o reducere si mai mult a taxelor are efect contrar, duce la scaderea incasarilor la buget, deci este contraproductiva. Tocmai aceasta greseala o fac republicanii. Exista un consens printre economisti ca o reducere a taxelor dincolo de nivelul actual va duce de fapt la o scadere a veniturilor si la o crestere a datoriei publice.

          Nici o simulare facuta pana in prezent nu arata ca stimularea economica va acoperi scaderea veniturilor.
        • +5 (5 voturi)    
          La fel a facut si Obama (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:07)

          marius67 [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          a relansat economia din criza financiara, a salvat banci, companii de asigurari, industria auto. Si a facut-o cu cresterea datoriei, la fel ca si Reagan. Obama a crescut datoria cu 70%, Reagan cu 140%.
      • +6 (12 voturi)    
        Obama a platit factura razboaielor (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 23:53)

        kent8 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        republicanului Bush. A mai platit si salvarea gigantilor financiari de la colaps. A platit si salvarea industriei auto de la inec. Si a lasat o economie puternica si pe crestere.

        Trump e la minimul istoric in sondaje pentru un presedinte in primul an de mandat, americanii nu pot fi prostiti la infinit, au simtit ca au de-a face cu un sarlatan. Iar republicanii au pierdut recentele alegeri in Virginia si New Jersey.
      • +8 (8 voturi)    
        Obama a lasat o datorie cu aprox 70% mai mare (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:04)

        marius67 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Reagan a crescut datoria cu 140%. Ambii presedinti au relansat economiile din recesiune si au facut-o cu cresterea datoriei. De ce unul e bun si altul e rau ?
        • -3 (5 voturi)    
          diferenta e in cifre absolute (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:15)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui marius67

          .
          • +3 (3 voturi)    
            Irelevant (Duminică, 3 decembrie 2017, 23:36)

            marius67 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            intre timp a crescut economia, PIB-ul, bugetul, populatia SUA. Relevant e procentul.
  • +17 (59 voturi)    
    Legea junglei s-a instaurat in SUA (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 11:48)

    galeo [utilizator]

    Legea junglei s-a instaurat in SUA.
    Cine e sarac, moare.
    Sa vedeti acum cum creste rata de sinucideri
    • +17 (47 voturi)    
      Cand ai doar doua partide (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 12:53)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Unii prea socialisti si altii care promoveaza capitalismul salbatic...uneori societatea refuleaza si apare cate un Trump. Cam ca atunci cand era sa iasa si la noi Vadim. Doar ca noi, se pare, n-am fost chiar atat de prosti.
      • -10 (14 voturi)    
        mai sunt si altele (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:45)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui banel

        inclusiv comunisti. de fapt pd sun neocommies mascati. dar exista si un partid al celor ce muncesc(!), unul liberal, chiar si libertin.
        numai ca sunt mai... infimi decat usr. :))
    • -13 (49 voturi)    
      iep (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 13:05)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      A instalat-o Obama, asta incearca sa o aduca la limite rezonabile dar deh cu propaganda comunista nu te pui.
      Obama a dublat datoria SUA si bagat o multime de taxe. Dar despre asta nu sufla nimeni nimic. 1400 de miliarde sunt o nimica toata fata de cele 14000 pe care le-a adus Obama in plus.
      Plus ca legea actuala incearca sa reduca numarul de taxe si sa simplifice procesul ... dar deh.
      • +11 (37 voturi)    
        Adevarul nu este propaganda comunista (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:09)

        samy19 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        decat in mintea trumptarzilor care traiesc in realitatea alternativa a lui Trump. Obama a mostenit datorii din urma si a mai avut pe cap si criza financiara peste care a resusit da treaca cu bine. A facut investitii publice importante care au stimulat economia si a redus taxe care au contribuit la avansul pietelor financiare pe care il observam in prezent. Astea toate sunt urmarile politicilor lui Obama, Trump nu a contribuit cu nimic.

        Dar reducerile de taxe se fac in criza financiara ca sa stimuleze economia, adica masuri anti-ciclice, nu se fac in plin avant economic, adica masuri pro-ciclice, decat daca vrei sa pui economia pe butuci. E exact ce face PSD acum, reduceri de taxe in plina crestere economica.

        In plus de asta simularile econometrice arata ca reducerile de taxe lasa in urma un deficit bugetar care nu va putea fi acoperit de stimularea economica rezultata. De reduceri vor beneficia marile corporatii, nu firmele mici si mijlocii. Pentru familii si persoane taxele vor creste pana in 2027.

        In 2019 toti vor beneficia de reduceri, insa din 2021 taxele vor creste pentru cei cu venituri mai mici de 30.000 de dolari pe an, din 2023 taxele vor creste pentru cei cu venituri mai mici de 40.000 de dolari , iar din 2025 toate reducerile de taxe expira si in 2027 toate familiile vor plati taxe mai mari decat in prezent. De asemenea se elimina multe deduceri de taxe.
        • -9 (23 voturi)    
          hahaha (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:48)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

          datorii facute de billy, cand economia duduia ca pe timpul semenului sau, motocicleanu.
          s'a imprumutat sa duca razboi in jugoslavia si sa plimbe armata prin desertul iraqului, in sah etern cu saddam.
          • +7 (7 voturi)    
            Mai treci pe la scoala (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:23)

            samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            ca ai lacune mari in educatie. Bill Clinton nu a lasat datorie, dimpotriva, a redus datoria cu 1%. Tariceanu a crescut datoria publica. Razboaiele din Irak au fost purtate de Bush Sr. si Bush Jr., nu de Bill Clinton. Interventia din Jugoslavia a fost facuta de NATO.
      • +14 (16 voturi)    
        nici chiar asa (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 17:54)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Barack Obama: Added $7.917 trillion, a 68 percent increase from the $11.657 trillion debt at the end of George W. Bush’s last budget, FY 2009.

        https://www.thebalance.com/us-debt-by-president-by-dollar-and-percent-3306296
    • -11 (29 voturi)    
      hahaha (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:22)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      rade ciob de oala sparta.
      sau, cainele moare de drum lung si ...romanu' de grija americanului.
      o sa avem un val de americani imigranti in ue.
      noi nu'i primim !

      apropo, saracii nu platesc impozit daca nu fac 20 de mii,iar pana pe la 50 de mii pe an platesc sub 10%.
      klingan, pt. a sustine pomenile catre alegatorii demokkati, au crescut taxele pe veniturile mari, pe profituri si taxele de mostenire.
      pt. saraci nu au facut nimic, nici o'banana nici billy mincinosu'.

      in timpul lui bush jr. se suspendase impoazitul pe mostenire.
      cum a ajuns la casa balana, o'banana l'a reinstituit si l'a marit.
      asta e jocul in america, vin republicani, usureaza afacerile pt. a mari investitiile, usureaza cetateanul pt. a'i mari puterea de cumparare si sa stimuleze consumul..
      pe wall street se bea sampanie in cinstea lui trompa :))
      • +5 (5 voturi)    
        Trump a taiat fonduri (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:04)

        aramos [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        de la sanatate, educatie, cercetare si a marit cheltuielile militare. Acum lasa mai multi bani la bogati si mareste taxele pentru cei cu venituri mici. Reducerile acuale sunt temporare si peste cativa ani americanii de rand vor plati mai mult decat acum.
  • +22 (48 voturi)    
    Bogatia creata pe datorie (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 13:49)

    zanax [utilizator]

    este iluzorie, se va spulbera la primul soc economic. Ai fi zis ca Trump a invatat ceva din criza datoriilor suverane din Europa, insa din pacate nu. Acesta "reforma" va duce la scaderea veniturilor bugetare, invstitiile vor trebui finantate prin noi imprumuturi, ceea ce va duce la cresterea datoriei si asa uriase a SUA.

    Principalii beneficiari vor fi cei cu venituri mari si mai putin clasa de mijloc, motorul economiei. Asta va duce la cresterea decalajelor economice, agravandu-se situtia si asa precara a clasei de mijloc. Veniturile acesteia nu au crescut odata cu productivitatea, ci au stagnat, in schimb elitele financiare au beneficiat permanent de legi generoase.

    Luand in considerare si faptul ca Trump urmareste sa dereglementeze si mai mult pietele financiare, (dereglementarea fiind principala cauza a recentei crize financiare), prin aceste masuri se creeaza conditiile aparitiei in viitor a unei noi crize economice. Avem toate ingedientele: dereglementarea pietelor financiare, cresterea apetitului de risc fara a suporta consecintele negative - too big to fall - cresterea datoriei publice pana la niveluri nesustenabile, cresterea decalajelor economice intre clasele sociale, stagnarea clasei de mijloc, vulnerabilizarea economiei prin cresterea dependentei sale fata de imprumuturi.
    • +13 (25 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:00)

      sadestwank [utilizator] i-a raspuns lui zanax

      si as completa cu afirmatia ca toate aceste actiuni nu fac decat sa creeze premizele unei crize foarte dure
    • -11 (13 voturi)    
      UE trăiește bine mersi cu un buget de 1% din PIB (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 18:51)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zanax

      iar SUA are nevoie de 30%...
      Investițiile pot fi făcute de companiile private - așa cum este normal; cei cu venituri mari trebuie să acumuleze capital pe măsura veniturilor și să devină modele pentru toată populația; piețele trebuie liberalizate tot mai mult - cu cât sunt mai libere, cu atât vor fi afectate mai puțin de crize (piețele se autoreglează, ajung singure la echilibru).
      • +8 (8 voturi)    
        Traiti din mituri (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:12)

        marius67 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        "piețele trebuie liberalizate tot mai mult - cu cât sunt mai libere, cu atât vor fi afectate mai puțin de crize (piețele se autoreglează, ajung singure la echilibru)."

        Asta e un fals grosolan. Criza financiara din 2008 a demonstrat ca pietele nu se regleaza singure, Daca nu erau statele sa salveze companiile private acestea se prabuseau tragand si economiile dupa ele.
        • -5 (7 voturi)    
          De ce crezi că falimentul este ceva negativ? (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:09)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius67

          Fac doar două precizări (pe tine cred că te depășesc și acestea).
          1. Orice ban pe care în încasează statul este un ban care este scos din circuitul economic privat - acolo unde trebuie să stea; eu plătesc taxe pentru ca statul să-mi întoarcă banii plătiți în servicii - învățământ, sănătate, drumuri etc - nu plătesc taxe ca să fie ajutate firme care poate concurează cu mine, firme care s-au expus prea mult sau au investit fără cap (au mâncat poate din cota mea de piață) și acum sunt în rahat; firmele respective pot falimenta (mă ocup eu de clienții lor) sau pot fi cumpărate de mine - privatul - dacă voi considera că merită achiziția.
          2. Criza din 2008 fix aceasta a demonstrat: autoreglajul piețelor. Câți bani a cheltuit România ca contracareze efectul piețelor? Aproape 0 și uite că piața internă s-a reglat - a eliminat o grămadă de putregaiuri, a dat naștere altor firme, oamenii și-au schimbat locurile de muncă (mulți au plecat pe alte piețe, mulți vin pe piața noastră) etc. Câți bani a cheltuit Cehia, China, Coreea, Australia? Aproape 0 și ele; statele au suferit din cauză că alte state, aflate în relații strânse cu anumite instituții financiare precum banca Morgan Stanley, și-au retras fluxurile de capitaluri (din păcate doar unele au avut curajul Islandei ca să spună „frate, eu nu plătesc pentru vina ta; dacă m-ai mințit că instrumentele respective erau aaa+++, n-ai decât să-ți asumi toate pierderile”).

          Aceasta este economia de piață, nu poveștile socialiste pe care le spun partidele politice și „economiștii” adepți ai principiilor valabile în patrușopt.
          • +5 (5 voturi)    
            HAHA (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:16)

            marius67 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            China si Romania sunt exemple de piete libere care se autoregleaza ? OMG :) Dar de SUA ce parere ai, ca acolo e patria capitalismului, acolo piata e ultraliberalizata, de acolo a pornit criza financiara ?

            De ce nu au fost lasate bancile sa dea faliment ? De ce a fost salvat Wall Street-ul cu bani publici ? De ce au fost nationalizate companii intregi pentru a fi salvate ? De ce toti au fugit la Stat sa ii salveze ?

            Pentru ca piata se autoregleaza...da sigur...

            "Referring to his free-market ideology, Greenspan said: "I have found a flaw. I don't know how significant or permanent it is. But I have been very distressed by that fact." When Representative Henry Waxman pressed him to clarify his words. "In other words, you found that your view of the world, your ideology, was not right, it was not working," Waxman said. "Absolutely, precisely," Greenspan replied. "You know, that's precisely the reason I was shocked, because I have been going for 40 years or more with very considerable evidence that it was working exceptionally well." Greenspan admitted fault in opposing regulation of derivatives and acknowledged that financial institutions didn't protect shareholders and investments as well as he expected."
            • -3 (5 voturi)    
              Tremură carnea socialistă de pe voi (Duminică, 3 decembrie 2017, 19:42)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius67

              SUA este doar mai capitalistă decât UE, însă cea mai apropiată formă de capitalism se găsește în Hong Kong, Taiwan, Monaco, Singapore.

              Politicile SOCIALISTE permit statelor să intervină în funcționarea piețelor și a firmelor; criza a pornit nu de la firmele private din SUA ci de la refuzul statului SUA de a lăsa să falimenteze grupurile financiare care au investit greșit (ai exemplul Leeman Brothers care a fost vândută pe bucăți).
              Cu privire la intervenția statului, îți amintesc că atât oameni de finanțe recunoscuți (Buffet, Soros - chiar dacă nu place unor acest nume, Ichan), economiști recunoscuți (precum Stiglitz sau Krugman - ambii deținători de premiu Nobel) au fost împotrivă.
              • +3 (3 voturi)    
                Te uiti cam mult la Fox News (Duminică, 3 decembrie 2017, 23:33)

                marius67 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                Doar aia sunt obsedati de socialisti. SUA cea mai capitalista tara de pe planeta a NATIONALIZAT companii private, a platit datoriile bancilor si a salvat firme private de la faliment. Si a facut-o pentru ca alternativa era implozia economiei americane si globale. Au fost de acord si republicanii si democratii.

                E usor sa dai sentinte cand nu esti tu ala care ia decizia aruncarii lumii in haos.
                • -2 (2 voturi)    
                  Dacă ai ști ce e aia „capitalism” (Duminică, 3 decembrie 2017, 23:55)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius67

                  ai înțelege de ce SUA este departe de a putea fi numită așa.

                  Oamenii politici - indiferent de titulatura lor - sunt la fel de nepricepuți, așa că rezultatele au fost acelea care s-au văzut; specialiștii în economie nu au fost și nu sunt de acord cu măsurile adoptate de politicieni.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Daca nici SUA nu e capitalista (Luni, 4 decembrie 2017, 17:24)

                    marius67 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                    atunci capitalismul asta invocat de tine e o himera.
                    • -1 (1 vot)    
                      Capitalismul din SUA (Luni, 4 decembrie 2017, 19:09)

                      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius67

                      la fel ca și cel din alte state occidentale - este influențat de politicienii socialiști care fug după voturi.
                      • +1 (3 voturi)    
                        Socialistii lui peste (Luni, 4 decembrie 2017, 21:58)

                        marius67 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                        Nu exista socialisti in SUA, cauta-i prin Cuba sau Venezuela. Masurile anticriza au fost luate de republicanii lui Bush si continuate de democratii lui Obama.
                        • 0 (0 voturi)    
                          Sigur (Marţi, 5 decembrie 2017, 0:51)

                          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius67

                          așa cum și PNL-ul din România are treabă cu liberalismul... not.
  • -10 (36 voturi)    
    Grija mare a socialistilor (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:08)

    Luk [utilizator]

    E sa un cumva sa creasca economia USA si nivelul de trai dupa reforma asta. Asta ce i-ar ucide, vad ca ridicolul inca nu i-a omorat.
    • +13 (15 voturi)    
      Da cine sunt socialistii aia ? (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:36)

      ganz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Toata lumea vrea ca economia SUA sa creasca. ingrijorarea e ca nu va creste suficient sa acopere deficitul de incasari la buget. Si reforma mai e criticata si pentru ca creeaza avantaje mai mult pentru o minoritate foarte bogata, nu pentru majoriatatea platitorilor de taxe. Adica exact pe dos fata de ce a promis Trump.
    • -10 (14 voturi)    
      normal (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      le scade numarul de votanti.
      ca la noi votantii psd.
      numai ca la noi pier natural...batranii,,,nici vorba de crestere, de inavutire a saracilor..
      prin numarul de joburi create dupa venirea lui tromapa, deja s'a redus mult bazinul electorial demokkat. :))
      • +8 (10 voturi)    
        Politica lui Trump (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 23:57)

        kent8 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ii avantajeaza doar pe cei bogati, care oricum nu sunt multi. Marea majoritate a americanilor nu va simti vreo imbunatatire sau chiar vor avea de platit taxe mai mari in viitor. Rezulta deci ca baza votantilor republicani va scadea si va creste votul acordat democratilor. Lumea a votat pentru o schimbare, pentru ca si cei din clasa de mijloc sa beneficieze de crestrea economica. Au luat teapa !
  • -12 (28 voturi)    
    Efecte si defecte (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:18)

    BEDE [utilizator]

    Articolul spune "efectele asupra americanilor de rand vor fi si bune si rele" - asa este intotdeuna cand se iau masuri "de dreapta": companiile si cei mai bogati sigur castiga, iar oamenii de rand au si avantaje si dezavantaje. In schimb, cand se iau masuri "de stanga" efectul este dezastru pe toata linia: cei bogati nu mai investesc si companiile isi reduc activitatea, asa ca cetatenii cei mai saraci au si mai mult de suferit si cel mai mult au de suferit tocmai aceia carora li s-a promis marea cu sarea. Cine prospera: doar acolitii celor care au rolul lui Dragnea, adica al celor care ii prostesc pe cei multi sa ii voteze ca apoi sa fure cu nerusinare.
    • +12 (20 voturi)    
      Aiurea (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:21)

      jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      "In schimb, cand se iau masuri "de stanga" efectul este dezastru pe toata linia"
      Clinton a fost de "stanga" ? Daca da atunci politicile sale fiscale au dus la o crestere economica formidabila a SUA. A avut excedent bugetar, situatie care nu s-a mai repetat pana in prezent.

      Obama a luat o economie in plina criza si a lasat o economie pe crestere economica. A lasat si un sistem de asiguari de sanatate de care au beneficiat in plus 25 de milioane de americani. Prin politicile actuale zeci de milioane de oameni vor fi lasati fara asigurari si pretul asigurarilor va creste. De scutiri de taxe vor beneficia mai ales cei foarte avuti, cei cu venituri medii nu vor vedea mari beneficii. Si totul se lasa cu deficit si crestere a datoriei SUA.
      • -7 (15 voturi)    
        Obama lasat o lume mai sigura... (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 20:53)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jim.beam

        Si o America mai bogata?
        Zici tu?
    • -8 (16 voturi)    
      avantajul (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 16:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      clar este cresterea investitiilor, joburi mai multe.
      asta este avantaj de la opinca la vladica.
      • +4 (4 voturi)    
        Job-uri mai multe in China (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:29)

        samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        bani plimbati prin paradisuri fiscale. Marile corporatii din America nu platesc mai mult de 15% taxe pentru ca au avocati specializati pe optimizari fiscale. Apple, Google, Amazon si alte companii nu-si platesc impozitele in SUA, ci prin alte parti ale lumii. Cu surplusul de bani se pot cumpara alte companii ceea ce nu duce la aparitia de noi locuri de munca.
        Simplifici fara sa intelegi prea multa economie.
  • +14 (32 voturi)    
    Trump a castigat cu voturile (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:23)

    sprite [utilizator]

    paturii sarace si mai slab educate careia i-a promis prosperitate. Acum ii lasa balta si se ocupa de prosperitatea celor ca el, bogati si cu influenta.
  • +13 (29 voturi)    
    In America lui Trump (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 15:40)

    telox [utilizator]

    baietii cu bani o duc bine, fraierilor de rand li se taie si asigurarea de sanatate. Dar cine se astepta ca unui miliardar sa-i pese de omul simplu ?
    • -7 (19 voturi)    
      Se elimină OBLIGATIVITATEA asigurării (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 18:55)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui telox

      în sistemul public, nu se elimină asigurările oferite prin sistemul public.
      Este o măsură pe care o doresc și eu: cetățeanul poate opta să se asigure 1. în sistemul public; 2. în sistemul privat; 3. să nu se asigure, dacă nu dorește.
      • +8 (8 voturi)    
        Congressional Budget Office (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:49)

        cabora [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        a estimat ca eliminarea asigurarii obligatorii de sanatate va determina ca 13 milioane de oameni sa nu mai fie asigurati si cresterea pretului asigurarilor.

        Planul bugetului pe 2018 prevede o taiere cu 500 de milarde de dolari de la Medicare si o taiere de 1000 de miliarde de dolari de la Medicaid in urmatorii 10 ani.

        Deci, reforma fiscala inseamna bani mai multi pentru bogati si taieri de la sanatate pentru oamenii de rand.
        • -3 (3 voturi)    
          Dacă 13 milioane de oameni nu mai vor să se asigur (Duminică, 3 decembrie 2017, 19:48)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cabora

          cine ești tu ca să-i obligi?
          Tăierea bugetului înseamnă că se preconizează un număr mai mic de pacienți în spitalele aflate în sistem (deci cele de stat), însă acest lucru nu înseamnă automat că pacienții vor fi lipsiți de servicii medicale ci că rețelele PRIVATE de clinici vor avea mai mulți clienți, deci în sănătate vor fi investiți mai mulți bani PRIVAȚI.
          • +4 (4 voturi)    
            Taierea bugetului se sanatate (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:07)

            cabora [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            va lasa oamenii fara ingrijire adecvata,iar restul asigurarilor se vor scumpi pentru ca vor fi eliminate subventiile . SUA si asa are mari probleme de sanatate, de acum se vor agrava. Legea junglei.
            • -2 (2 voturi)    
              Eu de peste 15 ani (Luni, 4 decembrie 2017, 0:01)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cabora

              mă duc doar la clinici private din România și am parte nu doar de îngrijiri adecvate ci și de respectul medicilor (ultima dată când am fost într-un spital de stat am admirat câinii comunitari cu se plimbau pe holuri).

              Ce refuză să înțeleagă mintea ta socialistă este că „subvenția” reprezintă bani pe care statul îi ia din buzunarul privatului, îl ciopârțește puțin prin aparatul său birocratic și întoarce doar o mică parte în servicii; tu vrei ca banii să fie șifonați de stat (să fie plătite salariile unor bugetari, niște pensii etc), eu vreau ca banii să se ducă direct în servicii (iar joburile bugetarilor să se reducă substanțial sau să fie oferite de privați).

              Iar SUA fix asta face.
              • +3 (3 voturi)    
                Desfinteaza armata (Luni, 4 decembrie 2017, 15:38)

                cabora [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                ca mananca bani publici, desfinteaza politia ca mananca bani publici, desfinteaza administratia ca mananca bani publici. Filosofia asta cu piata nu greseste niciodata, cu privatizare=automat bunastare, cu stat=automat ceva nefast, si-a aratat limitele si a dus dus la criza financiara.

                Tu ai bani si te tratezi la privat, nu toti au asemenea posibilitate. Nu distrugi sistemul doar pentru o mana de oameni.
                • -2 (2 voturi)    
                  Atât timp cât există NATO (Luni, 4 decembrie 2017, 19:17)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cabora

                  România nu are nevoie de armată; poliția asigură un serviciu public necesar, deci intră în altă categorie.
                  Ce nevoie avem de zecile de județe, cu consiliile aferente și instituții inutile, când putem avea 3 zone mari și late (8, dacă e să ne luăm după zonele de dezvoltare creionate împreună cu UE?
                  Ce nevoie avem de toate inspectoratele, comisiile, comițiile, departamentele etc; de toți parlamentarii cu secretarii lor și birourile din teritorii; de toți hârțogiștii care nu fac decât să-mi ceară documente care se află în sistemele informatice ale statului (iar alții să mi le elibereze)?
                  • +1 (1 vot)    
                    Romania nu are nevoie de armata ? (Luni, 4 decembrie 2017, 23:59)

                    cabora [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                    WOW!!!! Sa plateasca fraierul de contribuabil american, francez, englez pentru "capitalistii" originali din Romania !
                    • 0 (0 voturi)    
                      Atât timp cât România este în NATO (Marţi, 5 decembrie 2017, 0:55)

                      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cabora

                      nu are nevoie de armată, pentru că, dacă este atacată, NATO (cea mai mare forță militară a lumii) este obligată prin tratate să asigure forțele necesare apărarii.
  • -7 (23 voturi)    
    Hilar cum comenteaza unii care habar nu au (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 19:15)

    Wanheda [utilizator]

    De America. Habar nu au ca Bogatanii is apreciati in America si habar nu au ca bogatia nu consta in contul gras din banca. Bogatia si bunadtarea inseamna multi bani changing hands quickly and the business running fast. Bogatanii is aia care angajeaza oameni sa le faca curat in casa, pt gradinarit si landscaping, windows, decks, roofs, walls, fences, furnace, lawns, trees, painting, etc etc ....n-am inclus partea de business. Fara ei esti ca in Rusia, Venezuela sau Romania....cazul horror North Korea
    • +11 (17 voturi)    
      asa (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 21:18)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Si totusi cati "bogatani" poti avea? 1%, 2%?
      Cat de bogati vrei sa fie?
      Arunca o privire pe:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Income_inequality_in_the_United_States#2009%E2%80%93present
      • -5 (21 voturi)    
        Cu cat mai multi cu atat mai bine (Sâmbătă, 2 decembrie 2017, 21:58)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui e.o.

        Dar economia, aia capitalista se regleaza singura....si in America pana si bogatanii pot ajunge in strada.
        Societate perfecta nu exista, eu prefer munca in locul impartirii in mod echitabil a mizeriei....cazul socealismului
        • +8 (8 voturi)    
          Economia capitalista nu se regleaza singura (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:44)

          marius67 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Nu mai promovati mitul asta periculos. Insusi Greenspan a recunoacut ca s-a inselat crezand si promovand cu tarie zeci de ani aceasta minciuna. Daca piata se regleaza singura, atunci de ce economia americana, cea mai liberalizata din lume, a clacat in 2008 si a fost nevoie de interventia statului pentru a o salva ?

          Daca statul nu nationaliza atunci companii intregi, nu le restructura si nu le platea datoriile cu banii publici, toate se spulberau tragand economia dupa ele si lasand milioane de someri in urma.

          Statul e nasol cand cere impozite si taxe, dar e tare bun cand iti salveaza fundul privat cu banii contribuabilului, nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    Aoleu, si astia? (Duminică, 3 decembrie 2017, 9:27)

    un_carnat [utilizator]

    Pai, macar la ei nu e chiar o topaiala...
  • -7 (11 voturi)    
    Mai putini bani (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:43)

    xolv [utilizator]

    pentru cheltulili guvernamentale adica mai multi bani pentru investitii private. Soclialistii multi-culturalisti trec la harakiri.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version