VIDEO Cercetatorii Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash si Michael W. Young au castigat premiul Nobel pentru Medicina pe 2017

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 2 octombrie 2017, 12:49 Actualitate | Internaţional

Nobel Medicina
Foto: nobelprize.org
Cercetatorii Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash si Michael W. Young au castigat premiul Nobel pentru Medicina pe 2017 pentru "descoperirile privind mecanismele moleculare care ne controleaza ceasurile biologice", a anuntat Comitetului Nobel, relateaza Reuters.

"Descoperirile lamuresc cum plantele, animalele si oamenii isi adapteaza ritmul biologic astfel incat sa se sincronizeze cu revolutiile Pamantului", a spus Comitetul reunit la Institutul Karolinska din Stockholm.

Laureatii au folosit muste de fructe pentru a izola o gena care controleaza ritmul biologic normal de zi cu zi si au aratat  cum gena codifica o proteina care se acumuleaza in celula in timpul nopti si se degradeaza in timpul zilei.

Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.