VIDEO Cercetatorii Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash si Michael W. Young au castigat premiul Nobel pentru Medicina pe 2017

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 2 octombrie 2017, 12:49 Actualitate | Internaţional

Nobel Medicina
Foto: nobelprize.org
Cercetatorii Jeffrey C. Hall, Michael Rosbash si Michael W. Young au castigat premiul Nobel pentru Medicina pe 2017 pentru "descoperirile privind mecanismele moleculare care ne controleaza ceasurile biologice", a anuntat Comitetului Nobel, relateaza Reuters.

"Descoperirile lamuresc cum plantele, animalele si oamenii isi adapteaza ritmul biologic astfel incat sa se sincronizeze cu revolutiile Pamantului", a spus Comitetul reunit la Institutul Karolinska din Stockholm.

Laureatii au folosit muste de fructe pentru a izola o gena care controleaza ritmul biologic normal de zi cu zi si au aratat  cum gena codifica o proteina care se acumuleaza in celula in timpul nopti si se degradeaza in timpul zilei.

Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.