Merkel avertizeaza Ungaria cu consecinte financiare daca sfideaza UE cu privire la cotele de migranti / Szijjarto: Ungaria da dovada de o "solidaritate exceptionala" fata de Germania

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 septembrie 2017, 23:05 Actualitate | Internaţional

Angela Merkel si Peter Szijjarto
Foto: Colaj foto
Ungaria ar putea suporta consecinte financiare daca sfideaza o decizie a Curtii de Justitie a UE care o obliga sa accepte cota ce i-a fost alocata din randul refugiatilor sositi in Europa, a declarat cancelarul german Angela Merkel intr-un interviu pentru un ziar regional, citeaza Reuters.

Remarcile sugereaza o inasprire a tonului Germanei fata de guvernul conservator ungar al lui Viktor Orban, care a fost destul de vocal in opozitia sa fata de un acord potrivit caruia fiecare tara a Uniunii Europene ar trebui sa accepte sa primeasca o cota de refugiati.

"Oricine respinge aceasta solidaritate trebuie sa accepte ca nu va fi fara consecinte, inclusiv pentru negocierile asupra sprijinului financiar viitor", a declarat Merkel in interviul acordat ziarului Nordwest Zeitung si publicat vineri.

Tonul mai dur adoptat de Merkel, care vine cu o saptamana inainte de alegerile legislative in care aceasta candideaza pentru un al patrulea mandat de cancelar al Germaniei, reflecta pozitia lui Martin Schulz, rivalul sau social-democrat, care e de mult timp un critic vehement al stilului nativist al lui Orban.

Peter Szijjarto: Ungaria da dovada de o "solidaritate exceptionala" fata de Germania

Ungaria da dovada de o "solidaritate exceptionala" fata de Germania, in conditiile in care contribuabilii ungari platesc pentru a proteja granitele tarii, protejand astfel Germania impotriva imigratiei ilegale, a declarat sambata ministrul de externe ungar Peter Szijjarto, in legatura cu declaratiile Angelei Merkel, relateaza agentia maghiara MTI, citata de Agerpres.

"Ungaria a cheltuit peste 800 de milioane de euro pentru protectia frontierelor si nu a primit niciun ajutor", a spus Szijjarto.

El a salutat totodata sprijinul in crestere pentru pozitia Ungariei in ceea ce priveste migratia in ultimii doi ani.

"Guvernul ungar a spus de la inceput ca nu este nevoie sa fie aduse probleme aici, ci sa se ofere ajutor in locurile unde exista probleme", a spus el, referindu-se la migrantii care fug din zone de conflict pentru a ajunge in Europa.

Ministrul a subliniat ca Germania este un partener economic important pentru Ungaria.

"Companiile germane iau o mare parte din fondurile UE destinate Ungariei, insa nu ne deranjeaza pentru ca ei angajeaza cetateni ungari, asa ca situatia este favorabila pentru toata lumea", a spus el.


Citeste mai multe despre   






















​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anunta ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari au raspuns Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste inregistrarea VIDEO in articol

5198 vizualizari

  • -19 (99 voturi)    
    Respect pentru guvernul Ungar (Duminică, 17 septembrie 2017, 0:19)

    Alor [utilizator]

    Bravo Ungariei !!
    Consecintele negative asupra Ungariei vor fi mai mici daca va fi lipsita de banii europeni decat daca vor accepta islamizarea tarii.
    • +20 (72 voturi)    
      matematica ceva? (Duminică, 17 septembrie 2017, 8:18)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      daca 1200 ( parca asta era cota lor ) de refugiati , nu toti musulmani , reusesc sa schimbe religia a 10 miliioane inseamna ca nu erau prea convinsi din start ungurii de credinta lor . Cuvinte aruncate ca sa ne aflam in treaba.
      • -11 (63 voturi)    
        tocmai matematica (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:26)

        yuri [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Ar trebui sa fii mai atent lamatematica!!!! 1200 de migranti inmultit cu vreo 10 sa zicem (familiile trebuiesc reunite binenteles in Ioropastan)/ pe an reprezita 12mii pe an. Si binenteles ca anul urmator numarul acestora tot creste. Ei nu muncesc ca alahu nui lasa, au o singura misiune in viata sa faca cat mai multi copii si sai indobitoceasca cu sharia. Da Eu (si romanistan in curand) are nevoie de imigranti, sa vina dar FARA religia lor fascista si retarda!!!
        • +11 (49 voturi)    
          calmeaza-te! (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:54)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui yuri

          .
          • +13 (41 voturi)    
            Gargarin de mai sus (Duminică, 17 septembrie 2017, 10:34)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

            Este participant activ la septemberpufoaika fest
        • +13 (33 voturi)    
          1200 era numarul total (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:02)

          ramba [utilizator] i-a raspuns lui yuri

          nu in fiecare an. Orban este un fascist putinist care a predat Ungaria Rusiei.
          • -3 (5 voturi)    
            foarte bine a facut (Luni, 18 septembrie 2017, 2:32)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui ramba

            ce te priveste pe tine, sluga de ultima speta a mafiei occidentale?
        • +8 (20 voturi)    
          Daca 1200 de oameni (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:32)

          future [utilizator] i-a raspuns lui yuri

          pot sa faca sa dispara un popor atunci acel popor nu merita sa existe.
    • +1 (25 voturi)    
      Adevarat (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:54)

      Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      Ungurii sunt expuși și vulnerabili. Ei sunt in general foarte fermi in tot ceea ce fac, dacă nu chiar mai rău. E adevărat că legea internațională spune că refugiații au dreptul la protecție. Dar ungurii au dreptul sa i țină în lagăre și să i trimită înapoi când războiul se sfârșește. Dar nici a deschide lagăre nu arată prea bine.
      • +1 (7 voturi)    
        sunt mai prosti ca prostii (Duminică, 17 septembrie 2017, 22:49)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

        cea mai retarda si frustrata natiune a UE
    • -8 (42 voturi)    
      propasire (Duminică, 17 septembrie 2017, 10:33)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      O familie de caucazieni fac 1 copil si cu greu 2 astia fac cate sapte ! In 40-50 de ani vor fi majoritari ! Cine nu crede sa intrebe mai bine un matematician !
      • +9 (29 voturi)    
        Prostii (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:40)

        ganz [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        Tiganii fac mai multi copii ca romanii, sunt de sute de ani aici si tot nu sunt majoritari. Si ei sunt mult mai multi decat cei 1200 pe care trebuia sa-i primeasca Ungaria. Totul nu e decat o cacealma a lui Orban, inventeaza un pericol si apoi se pozeaza in salvator. Un demagog care si-a izolat tara in Europa si si-a distus institutiile democratice in propria tara.
  • +15 (79 voturi)    
    Ungaria (Duminică, 17 septembrie 2017, 0:25)

    Numele [utilizator]

    Romania, Ungaria si Polonia. 3 guverne de cocalari.
  • +19 (59 voturi)    
    mai HN (Duminică, 17 septembrie 2017, 0:34)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Cum sa faceti colaj cu Merkel si baietelul cu fixativ in freza....
    E ca si cum a face colaj cu Cicero si Gigi Becali.
    • -16 (34 voturi)    
      Ai dreptate ca seamana oarecum (Duminică, 17 septembrie 2017, 2:32)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Gigi Becali si Merkel. Sunt amandoi glumeti si cu fata rotunda.
      Gigi a luat-o pe ,,cai gresite" cu afacerile. Altfel, iesea un mare politician.
      • +19 (29 voturi)    
        Ai inebunit ??? (Duminică, 17 septembrie 2017, 11:36)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Gigi Becali politician ??
        Omul ala este un fariseu, se da mare persoana religioasa si la orice cuvant pe care il scoate din gura sau orice face incalca Legile Domnului Isus.
        Doamne fereste de astfel de politicieni.
        De fapt toti politicienii de azi sunt farisei.
        Revenind la subiect ii dau dreptate intr-o oarecare masura lui Orban dar.....dar exista si un dar. Dl Orban a uitat ca in 1956 oamenii plecati din tara lui ocupata de Rusi au fost primiti in tarile occidentale, iar acum el este mare prieten cu Putin. Cred ca oamenii care au murit in '56 se rasucesc acum in morminte.
    • -8 (24 voturi)    
      Merkel e putin mai frumos decat Cicero (Duminică, 17 septembrie 2017, 4:47)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Merkel e putin mai frumos decat Cicero. Iar lumea spune ca ar avea trei...Despre Cicero se cunoaste deja ca avea numai doua, ca orice om.
  • +13 (71 voturi)    
    Ungaria e pionul (Duminică, 17 septembrie 2017, 0:54)

    xcalibur [utilizator]

    otravit al Moscovei !
    • -9 (75 voturi)    
      Raspuns (Duminică, 17 septembrie 2017, 1:53)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui xcalibur

      Mi se pare mai otravita gandirea doamnei Merkel care trateaza europa ca si cand ar fi ferma familiei.2.O regula spune ca politica internationala a unei tari este mereu un reflex al politicii interne, Merkel are nevoie de votul germanilor stangisti y toti spalatii la creier de politica corecta. 3. Citeste de trecutul comunist a doameni Merkel.
      • +14 (30 voturi)    
        Politica in Europa (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:40)

        rasu_plansu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        o fac mai multe state, nu personal Merkel, ca nu a luat Europa pe persoana fizica. De ce ar vota stangistii cu Merkel si nu cu un partid de stanga ? De ce ar vota stangisti cu Merkel care a declarat ca Germania nu-si permite o conducere de stanga ?

        Merkel e de dreapta, amesteci la gramada lucruri fara legatura si fara logica. O ciorba de idei. Observ ca nu te deranjeaza ca Ungaria e de fapt marioneta Moscovei, insa lovesti cu sete in Merkel care reprezinta un stat care a impus sanctiuni Moscovei.

        Cred ca incep sa inteleg.
        • -7 (21 voturi)    
          Merkel e de drepata cum sunt eu imam la Istambul (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:40)

          Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui rasu_plansu

          Astea sunt masuri de dreapta? Articol super de pe Deutsche Welle:

          http://www.dw.com/ro/merkel-neutralizeaz%C4%83-opozi%C8%9Bia/a-40271907
          • +8 (20 voturi)    
            Ha..haha (Duminică, 17 septembrie 2017, 15:08)

            petre20 [utilizator] i-a raspuns lui Mondialul

            Merkel e un politician cu experienta care stie cum sa opreasca atat ascensiunea extremei drepte, cat si ascensiunea la putere a socialistilor.

            Doi dintr-o lovitura. Genial ! Si germanilor le place acest plan. Ca nu le convine trollilor rusi, asta e alta treaba.
      • -5 (11 voturi)    
        de ce ne atarnam oare pietroiul la gat? (Duminică, 17 septembrie 2017, 16:31)

        nectarie [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        uitati-va la situatia suediei:

        https://www.youtube.com/watch?v=z7mLP5ioBQs
  • -20 (54 voturi)    
    Mda (Duminică, 17 septembrie 2017, 1:45)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Babeta comunistoida stie ca a castigat alegerile si iar incepe sa miroasa urat cand deschide gura!
  • -11 (59 voturi)    
    Dezamagitor (Duminică, 17 septembrie 2017, 2:00)

    Appollodor [utilizator]

    Cat de usor ii este Germaniei sa isi impuna vointa politica asupra intregului continent, iar si mai dezamagitor este ca din pacate opozitia legitima se amesteca cu autocratia in situatia gurvernului Viktor Orban, asa incat orice lider european ce indrazneste sa se opuna Germaniei capata automat imaginea unui autocrator opresor..
    • +13 (21 voturi)    
      A fost o decizie a justitiei (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:54)

      vampiru [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      europene sau acum nu mai dam doi bani nici pe justitie pentru ca asa vor tovarasii rusilor ?
      • -4 (14 voturi)    
        SIgur ca da (Duminică, 17 septembrie 2017, 16:03)

        Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui vampiru

        A fost intr-adevar o decizie a curtii europene, cat despre 'tovarasii rusilor', nu am niciun fel de simpatie pentru ei, dupa cum m-am si exprimat(imi cer scuze daca nu am fost suficient de clar in acest sens).
        Cu toate acestea, consider ca politica interna a statelor membre, mai ales cu privire la o problema cu implicatii asupra securitatii nationale(migratia) ar trebui sa fie hotarata mai degraba de statele membre, decat sa intre in compententa curtii europene.
  • -14 (58 voturi)    
    ungaria si merkel (Duminică, 17 septembrie 2017, 2:54)

    echilibrat [utilizator]

    ungaria are dreptate in acest caz merkel a invitat in germania un numar urias de musulmani din care cel outin o buna parte sunt falsi refugiati nu este corecta impunerea de cote de solidaritate deoarece merkel nu a consultat celelalte tari can a adresat invitatia refugiatilor de a veni in europa nu conteaza ce sanctiuni vor fi impuse poloniei,ungariei,cehiei si slovaciei pentru ca liderii acestor tari nu vor ceda si nu sunt autocrati ce e sigur e ca nu sunt corecti politic si nu vor sa-si nenoroceasca tarile asa ar trebui sa procedeze si politicienii romani daca merkel va insista ue se va destrama
    • +12 (18 voturi)    
      Ce de bezele (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:15)

      paul.g [utilizator] i-a raspuns lui echilibrat

      la adresa liderilor autocrati, iliberali si unii chiar amici buni ai rusilor. Mai usor ca se simte mirosul de vodca !
    • +6 (28 voturi)    
      Imigrantii nu aveau nevoie (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:50)

      canavaro [utilizator] i-a raspuns lui echilibrat

      de invitatie de la Merkel ca sa fuga de razboi, se cheama instinctul de supravietuire, razboiul i-a adus in Europa, nu Merkel. Orban face circ pentru 1000 si ceva de imigranti, Germania are 1.5 milioane.


      Daca Ungaria vrea sa beneficieze numai de drepturi, dar nu vrea sa-si asume si obligatii, atunci sa nu primeasca imigranti, dar nici fonduri UE. Nu merge nici cu slanina in pod si cu sufletul in rai.
      • -1 (7 voturi)    
        ha? (Luni, 18 septembrie 2017, 2:34)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui canavaro

        tu continui propaganda cretina de acum 2 ani, ca aia sunt refugiati? sunt imigranti economici si religiosi (vor sa impuna islamul si sa traiasca bine pe munca altora)
  • -25 (49 voturi)    
    Hungaria presteaza de cel putin 1000 ani... (Duminică, 17 septembrie 2017, 7:53)

    demaGOGU [utilizator]

    ...servicii de protectie a granitelor Occidentului....gratis!

    its payback time.
    • +23 (41 voturi)    
      Ai uitat de prestatia televizata de la superOne (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cea mai mare contributie Planetara la industria filmelor pentru adulti,de ce? Pentru ca la asa ceva sunt imbatabili,iar ungurii sunt mandri cand practica cea mai veche meserie- Orban este intr o continua Familie Traditionala cu URSS,fara protectie,fara lubrifiant
    • +14 (20 voturi)    
      n-au fost chiar gratis (Duminică, 17 septembrie 2017, 11:08)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      si nici 1000 de ani.
  • +13 (41 voturi)    
    mai bine.. (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:19)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    Ii dam afara, da-i dreac ca-s poporul bolnav al Europei...
  • -12 (54 voturi)    
    bravo (Duminică, 17 septembrie 2017, 9:20)

    martel55 [utilizator]

    Ungaria, asta isneamna sa fii patriot...frumos i-a dat la nas lui Merkel si cu firmele genramne,i-a adus aminte ca pierderrile vor fi decontate si de Germania daca impun sanctiuni , nu doar de Ungaria....e trist totusi ca milioane de germnai sunt atat de spalati pe creier incat sa voteze oa stfel de individa care nu doar ca nu se multumeste cu distrugerea propriei tari pin importul de refugiati musulmani, ci vrea sa distruga si restul Europei....Ungaria are memorie buna si nu uita faptul ca acum 200 de ani turcii musulmani au omorat aproape o treime din populatia tarii intr-un adevarat genocid ; in plus e suficient sa revedem isotira si sa observam ca peste tot pe unde au ajuns musulmanii sa detina puterea , chiar minoritari, in timp restul religiior au disparut, fie prin convertire fie prin exterminare , ...pacat ca romanii nu au astfel de memorie si uita umilintele si jafurile la care au fost supusi de musulmani in ultimele sute de ani, de voiezozi morti pentru ca nu au renuntat la credinta proprie.....stiu ca vor apare iditoti utili care sa spuna ca acum lumea s-a maic ivilizat, insa daca vor sa isi arunce ochelarii corectitudinii politice ar vedea foarte usor ca aceasta civilizare nu se refera deloc la musulmani, care au ramas tot in sec 7, si isi propaga cu aceeasi violenta ideile religioase si cu acelasi scop, de domina lumea cu ideologia lor cirminala....mai nou au si liati intr epoliticienii europeni tradatori si presa la feld e tradatoare
    • +21 (39 voturi)    
      Daca (Duminică, 17 septembrie 2017, 10:38)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      si germanii sunt spalati pe creier,de romani ca tine ce sa mai zic...!
      Zic ca tu esti ramas prin sec. 7-8.
      Pe de alta parte,eu am foarte vii in minte jafurile si umilintele-de care nu scapam nici astazi-practicate de bolsevici.
      • +19 (31 voturi)    
        Iicoarea martel55 este descendent al (Duminică, 17 septembrie 2017, 11:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Celor implicati,a propovaduitorilor bolshevismului, si colhozismului, el nu stie,nu a auzit,nu a vazut atrocitatile bolshevicilor deoarece a fost educat sa inteleaga acele atrocitati ca fiind fapte foarte bune!
      • -16 (28 voturi)    
        Must Watch: 1400 yrs of Islamic History in a few (Duminică, 17 septembrie 2017, 12:29)

        Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Minutes. Shocking Eye-Opener! 1 milion vizualizari

        https://www.youtube.com/watch?v=guXBTgAxhIw
        • +7 (15 voturi)    
          Senzational, nemaivazut, socant ! (Duminică, 17 septembrie 2017, 15:27)

          barny [utilizator] i-a raspuns lui Mondialul

          Parca e o emisiune a lui Dan Diaconescu, la fel de lunga si la fel de proasta. FRC e un fel de CPF la americani, se opune avorturilor, divorturilor, cercetarilor asupra celulelor stem. Niste habotnici americani.
          • -5 (13 voturi)    
            Iti bati joc de tine daca compari cu DanDiaconescu (Duminică, 17 septembrie 2017, 15:39)

            Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui barny

            Da asta e tactica vostra, chiar saptamana trecuta prin State, astia de la Antifa or aruncat cu fecale si urina si alte nebunii in cei cu care nu erau de acord.
            Eu zic ca mai bun argument e contrazicerea a ce zice doamna, cu fapte/exemple.
    • +14 (32 voturi)    
      nu stiu de unde iti iei informatiile (Duminică, 17 septembrie 2017, 11:13)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      si nici nu vreau sa-i ocrotesc pe turcii musulmanii dar cam o dai de gard. Ne poti spune unde si cand au omorat o treime din populatia Ungariei? Ne poti spune cat timp au stapanit turcii: Grecia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Valahia si Moldova si in cate din tarile astea au disparut crestinii?
      Sunt de acord ca Merkel e o tampita si ca ungurii au dreptate in aceasta situatie dar a recurge la argumente istorice false este la fel de nociv.
      • -14 (18 voturi)    
        dezinformezi... (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:41)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        ...Wallachia, si Moldova for that matter, nu a fost niciodata raia otomana/turceasca!

        ca am platit tribut consistent, asta e o constanta in istoria noastra, si in prezent suntem storsi de resurse in mod sistematic fara a fi formal o colonie a Occidentului.
    • +12 (16 voturi)    
      Cine naiba a dat plusuri (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:19)

      semperfi [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      la delirul asta ?
  • -10 (34 voturi)    
    ... (Duminică, 17 septembrie 2017, 10:14)

    cartograful [utilizator]

    Sunt curios daca Germania pravoslavnica ar fi dispusa sa ridice problema sutelor de refugiati ucraineni care au ajuns in Ro fara ca Romania sa mai rupa sacul atat. Sau de sutele de mii de moldoveni care chiar "frati de peste Prut" sunt cetateni straini care au venit in Romania. Cu sutele de mii. Doar ca dublul standard face ravagii. Exista dulai si exista catzei.
    La fel ca si in domeniul economiei unde o anumita firma nemteasca s-a p...t cu bolta pe toate normativele de poluare, a falsificat documentatii oficiale si acum in mare sila justita germana cica ancheteaza vreo 5-6 fraieri care erau la buda si n-au auzit cand s-a strigat "sase" in corporatie.
    • -5 (13 voturi)    
      ... (Duminică, 17 septembrie 2017, 15:44)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Sa inteleg ca urmarea liniei trasate de partid e mai importanta decat bunul simt. Hai cu minusurile. Poate si argumentati de ce Ro care a preluat o parte sensibila din exodul moldovenesc si mai recent din cel a ucrainenilor nici macar n-a fost intrebata de sanatate la capitolul asta...asa la modul "bai, voi va descurcati, mai puteti?" In schimb de vreo 4 ani incoace Germania f... la icre toata Europa din cauza unui conflict semi-artificial si care acum e oricum in prag de a se stinge.
      Presupun ca in marea lor inteleptiune, potitrucii nemti nu se gandesc ca locul milioanelor dislocate din Siria si Irak e luat chiar in aceste momente de populatii venite din alte parti, cum ar fi Africa (sigur, asta nu se spune in presa mainstream) ceea ce amorseaza conflictele viitoare, samd. Zona aia a fost f... si e f... in continuare tocmai pt. ca e sufocata cu "bune intentii", ajutoare, idei, samd. La fel ca si Africa. Amorsam un conflict in Europa, unul in Orientul Mijlociu dar daca asta e linia Partidului aplaudam bucurosi. Si ii infieram pe "burjui".
  • -14 (44 voturi)    
    superb merkel superb... (Duminică, 17 septembrie 2017, 10:20)

    liviu_ [utilizator]

    putem maltrata Justitia si drepturile omului si nu e nici o problema
    nu primim cotele de migrant si sarim cu sanctiuni...

    cu asemenea mentalitate UE se va destrama!
    • +16 (26 voturi)    
      Cine a zis (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:20)

      rampant [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ca nu e nici o problema cu maltratarea justitiei ? Au fost reactii ferme din partea Comisiei Europene, din partea ambasadorilor. Asa cum trebuie respectat statul de drept, asa trebuie respectate si celelalte obligatii ale UE. Orban a facut scandal pentru 1200 de imigranti, insa nu-l deranjeaza ca a vandut tara la rusi.
  • -16 (30 voturi)    
    migranti/refugiati? (Duminică, 17 septembrie 2017, 12:07)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Vestul, ca intotdeauna ne vrea numai binele(??). Si de aceasta data, sefii de state si al UE, care nu a fost in stare sau pur si simplu nu a vrut, sa faca macar un copil, lucru urmat indeaproape de poporul lor, vazand in pericol pensia lor, la indemnul lor Europa s-a umplut cu niste neispraviti, nespalati etc, care nu sunt buni numai la facut copii.Acum ca s-au adunat destui venituri, vreau sa scapede ei, in primul rand de analfabeti, de batrani, invalizi etc, pe care vor sa ne faca cadou, chiar daca nu -i dorim.Unii locuirori ai Romaniei,mai bine sprijina politica vestului, decat sa sprijine actiunile statuli "öprieten" Ungaria...
    • +13 (31 voturi)    
      Vezi (Duminică, 17 septembrie 2017, 13:11)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      ca prin Vestul ala ,printre neispraviti si nespalati,sunt si cateva milioane de romani.Sau tu...?
  • -12 (20 voturi)    
    Afara cu migrantii tuciurii (Duminică, 17 septembrie 2017, 14:07)

    Zummm [utilizator]

    .
  • -3 (15 voturi)    
    merkel (Duminică, 17 septembrie 2017, 17:28)

    echilibrat [utilizator]

    nici ungaria nici polonia si nici alte tari nu trebuie sa cedeze in fata amenintarilor doamnei merkel cand aceasta le-a oferit refugiatllor adevarati sau nu posibilitatea de a veni in numar nelimitat in germania nu s-a consultat cu ungaia,polonia si alte tari si nu a cerut acordul acestora acum vrea solidaritate si ameninta pe cei care nu sunt de acord cu politica ei sinucigasa ue corecta politic se va destrama mai devreme sau mai tarziu daca continua asa oricat de antipatice li se vor parea unora guvernele din ungaria,polonia si alte tari macar nu sunt sinucigase in fata invaziei islamice am vazut cat de civilizati sunt musulmanii nu e vorba de alege intre rusia si occident ci intre viata si moarte
  • -2 (6 voturi)    
    Nu e vorba doar de 1200 (Luni, 18 septembrie 2017, 10:01)

    LulacuNini [utilizator]

    Nu dezinformati dragilor, ca nu e vorba de numai 1200 de refugiati. Asta era cifra pentru contingentul deja care se afla in Europa la ora astacdoar pentru Ungaria. Cota respectiva se va recalcula la fiecare mare invazie. Acum e vorba de 1200 peste 1 sau 2 ani de alte cateva sute sau mii (depinde cati vor mai veni). Deci guvernul "autocrat" Orban ... nu vrea cota asta pentru ca ii e teama de cotele viitoare.
    Daca Germania taie din finantzare pentru Ungaria, atat Germania cat si Ungaria are de pierdut. Infiintiarea firmelor germane se face prin ajutoare de la EU in Ungaria.
    Cand Lituania a vrut sa preia 300 de imigranti din Germania, niciunul din ei nu avrut sa urce in avion. Doar viata e mai buna in Germania decat in Lituania. Politica asta de redistribuire este si va fi un fiasco total. Niciunul din "asilanti" nu vor dori sa ramana acolo unde vor fi repartizati cu fortza.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi