China ia in considerare interzicerea autovehiculelor care functioneaza pe baza de carburanti

de Denisa Craciun     HotNews.ro
Duminică, 10 septembrie 2017, 23:04 Actualitate | Internaţional

Masini electrice in China
Foto: Captura YouTube
China are cea mai mare piata de automobile din lume, insa intentioneaza sa interzica productia si vanzarea de autoturisme si autoutilitare care functioneaza cu benzina sau motorina. Viceprim-ministrul industriei, Xin Guobin, a declarat ca a inceput o "cercetare relevanta", dar ca nu a decis pentru moment cand va intra in vigoare interdictia, informeaza BBC.

Potrivit agentiei oficiale de stiri a Chinei, Xin Guobin a declarat ca "aceste masuri vor aduce cu siguranta schimbari profunde pentru dezvoltarea industriei noastre de automobile", scrie BBC.

China a produs anul trecut 28 de milioane de masini, aproape o treime din totalul global, iar in luna iulie a acestui an, compania chineza Volvo a declarat ca toate modelele de masini noi vor avea motor electric incepand cu anul 2019. Proprietarul chinez al Volvo, Geely, isi propune sa vanda un milion de masini electrice pana in 2025.

Atat Marea Britanie, cat si Franta au anuntat deja planurile de interzicere a vehiculelor noi care functioneaza pe baza de motorina sau benzina pana in 2040, ca parte a eforturilor de reducere a poluarii si a emisiilor de carbon, iar alte companii de automobile precum Renault-Nissan, Ford si General Motors lucreaza la dezvoltarea masinilor electrice in China.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

1604 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Problema este (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:14)

    miss saloane [utilizator]

    Ca nu avem sursele pentru producerea de energie electrica ce va alimenta toate masinile de pe glob. In plus incarcarea costa timp.

    Ceea ce vine in avantajul nostru este ca:

    1. se pot crea sisteme de car-share sau chiar battery-share. In loc sa pierzi 5 minute la pompa sa pui benzina, pierzi 5 minute sa inlocuiesti bateria cu totul.

    2. avem un sistem de transport extrem de ineficient. Multe masini merg in ele cu un singur om. Ce-i drept si eu merg partial la serviciu cu masina insa in oras folosesc transportul in comun. Masina o las la parcare.

    3. sistemele de alimentare a bateriilor pot fi "off the grid", producand local energia electrica si folosind gridul ca backup. In felul acesta nu se supraincarca reteaua.
    • 0 (8 voturi)    
      incarcarea costa scump? (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:47)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

      Asta de unde ai scos-o nene?
      Consumul unei Tesla Model 3 este de 166W/km. Iti dai seama ca vorbim de un cost echivalent cu 2 litri de motorina la 100km?
      • 0 (0 voturi)    
        citeste cu atentie: (Luni, 11 septembrie 2017, 9:12)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Incarcarea costa TIMP.
        Timpul este valoros pentru o mare parte dintre cei care stiu ce este aia.
        Despre alte costuri mai vedem cand o fi sa se recicleze nu stiu cate miliarde de baterii pe an...
        Ca benzina/motorina produce numai ceodoi si ceva gaze pana una alta.
        Dar o baterie uzata cantareste cat toate gazele emanate de un automobil intr-o viata.
      • 0 (0 voturi)    
        Costa TIMP (Luni, 11 septembrie 2017, 9:38)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Citeste ce am scris nu ce iti imaginezi. Incarci Tesla in 3 minute cat dureaza pusul benzinei in rezervor? Poti merge cu Tesla electrica 600 km si dupa aceea ce faci?
  • +2 (14 voturi)    
    lasa ca le luam noi toate rablele (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:18)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    si pe alea din Europa si pe alea din China.
    Noi si ceilalti papuasi inapoiati cu 30 de ani, care in loc sa ne uitam ce inseamna viitorul: trenuri, metrouri, vehicule electrice, transport in comun, vrem sa bagam toti banii in autostrazi sa ajunga tot melteanul la munte si la mare mai repede.
    Orasele au devenit furnale de noxe, ne pregatim pt cancerele de plamani ce vor veni in 5-10 ani.
    • +4 (10 voturi)    
      In 5-10 ani... (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:41)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      nici nu vreau sa-mi imaginez cum va fi prin Bucuresti.

      Lumea va intreba "vrei aer curat? unde te crezi, la Beijing?"
    • 0 (4 voturi)    
      Vezi ca electrocitatea aia nu vine (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:58)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      Din priza...
      • 0 (0 voturi)    
        cu o mica diferenta (Luni, 11 septembrie 2017, 9:47)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

        nici nu se produce in oras ;)
        Una e sa stai cu nasul in teava de esapament, alta e sa muti poluarea in zone mai putin locuite.
        • 0 (0 voturi)    
          CET Sud sau Grozavesti (Luni, 11 septembrie 2017, 18:00)

          miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Sunt la munte, nu?
    • -1 (11 voturi)    
      perfect (Luni, 11 septembrie 2017, 0:35)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      Du-te la tara. Aer curat.

      Masina aia electrica merge tot pe autostrada, inteligentule verde.
  • -3 (7 voturi)    
    Ia in considerare o p (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:38)

    mitg [utilizator]

    Este o metoda de negociere prin care mai incearca sa influenteze Germania
  • +1 (9 voturi)    
    Dacia in schimb, tot inainte! (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:43)

    stefan2008 [utilizator]

    In curand nu vom mai putea conduce Daciile decat in Romania. Deja sunt orase unde doar masinile electrice au access in anumite zone.
    • 0 (0 voturi)    
      Si cele Diesel (Luni, 11 septembrie 2017, 9:40)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      De aprovizionare. Nu de alta dar cate csmioane electrice ai vazut?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version