Angajatii LGBT ai Agentiei Europene a Medicamentului se tem ca drepturile lor nu vor fi recunoscute, daca sediul institutiei va fi mutat intr-o tara din Europa de Est

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:01 Actualitate | Internaţional

Agentia Europeana a Medicamentului
Foto: Facebook
Angajatii Agentiei Europene a Medicamentului care fac parte din comunitatea LGBT se tem ca drepturile lor nu vor fi recunoscute, in cazul in care sediul institutiei va fi mutat intr-o tara din Europa de Est, dupa Brexit. Agentia Europeana a Medicamentului are in prezent sediul la Londra. 19 orase din UE, printre care si Bucurestiul, au intrat in competitia pentru relocarea agentiei, dupa Brexit. Politico.eu dezvaluie culisele luptei pentru gazduirea agentiei, care are toate sansele sa se transforme intr-un razboi cultural.

Dintre toate discutiile despre unitatea Uniunii Europene a celor 27 in fata negociatorilor britanici, concursul pentru gazduirea Agentiei Europene a Medicamentului, una dintre cele mai mari rani ale Brexitului, evidentiaza una dintre cele mai adanci falii intre Estul si Vestul continentului, in special in ceea ce priveste atitudinile si valorile sociale, noteaza Politico.eu.

Saptamana aceasta, seful Agentiei Europene a Medicamentului, Guido Rasi, a cerut celor 19 tari care vor sa gazduiasca agentia sa fie in favoarea politicilor lor privind drepturile homosexualilor. Rasi a afirmat ca intelege preocuparile personalului LGBT al agentiei, care i-a scris atat lui, cat si unor si lideri UE despre teama lor de a se muta intr-un loc unde drepturile lor nu sunt respectate, iar casatoriile nu sunt recunoscute.

Guido Rasi nu a mentionat numele vreunei tari, insa Romania, Bulgaria, Polonia si Slovacia nu recunosc in niciun fel relatiile intre persoane de acelasi sex.

Romania este pe cale sa organizeze in aceasta toamna un referendum care defineste "familia", in Constitutie, drept casatoria dintre un barbat si o femeie. Celelalte trei tari au interdictii in Constitutie privind casatoria intre persoane de acelasi sex.

Romania, Slovacia si Bulgaria nu gazduiesc nicio agentie a Uniunii Europene.

"Incurajam oamenii sa lucreze pentru noi, indiferent de sex, etnie, religie sau orientare sexuala", a mai afirmat Guido Rasi. "Trebuie sa facem tot ce putem pentru a ne asigura ca noua locatie va fi toleranta cu alegerile de viata pe care le-a facut personalul nostru."

Printre cele 19 orase aflate in competitia pentru gazduirea Agentiei Europene a Medicamentului se afla Amsterdam, Atena, Barcelona, Bonn, Bratislava, Bruxelles, Bucuresti, Copenhaga, Dublin, Helsinki, Milano, Porto, Sofia, Stockholm, Viena, Varsovia si Zagreb.

In luna noiembrie, la Bruxelles se va decide prin vot unde se va muta Agentia Europeana a Medicamentului, iar ultimul cuvant il vor avea cei 27 de sefi de stat si de guvern.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

5830 vizualizari

  • +21 (111 voturi)    
    Romania e o tara inapoiata, nu merita (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:09)

    Boham [utilizator]

    homosexualitatea nu e un lucru normal dar sa le interzici oamenilor, prin referendum, prin Constitutie, sa faca ce vor cu viata lor, e prea mult.

    ceea ce face PSD prin referendumul pt 'definirea familiei' e aberant si rusinos pt o tara din UE in 2017,
    • -25 (121 voturi)    
      Romania e o tara normala (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:54)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Constitutia nu interzice nimic, nici acum, nici dupa referendum, cand articolul referitor la familie va clarifica niste termeni. Homosexualii isi pot vedea de preferintele lor sexuale fara probleme in continuare. Cat despre psd, nu partidul a pornit actiunea(sunt 3 milioane de semnaturi iar psd are maxim 600 de mii de membri), dar s-a lipit ca un parazit de ea din motive de imagine.
      • +42 (98 voturi)    
        3 milioane... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:56)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        ...de semnaturi stranse la iesirea de la biserica,pe o problema care de fapt nu intereseaza pe nimeni,o perdea de fum care are rolul sa ne arate inapoiati si neeuropeni,mai curand apropiati de Rusia.
        • -16 (36 voturi)    
          Ai o problema in familie (Duminică, 10 septembrie 2017, 8:49)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Trebuie sa-i convingi pe parintii tai cat de inapoiati sunt pt ca s-au casatorit, te-au conceput si nascut, ba , mai mult decat atat, te-au si botezat, facandu-te sa te simti neeuropean.
          • +12 (22 voturi)    
            Parintii nu sunt inapoiati (Duminică, 10 septembrie 2017, 12:49)

            marius67 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            A fi heterosexual nu inseamna sa fii inapoiat, e o falsa dilema, inapoiati sunt doar cei care nu-i lasa si pa altii sa traiasca, care intoleranti cu cei din jur. A trai intr-o tara civilizata presupune si respectul fata de minoritati. Agresivitatea asta pe care o vad manifestata fata de LGBT e specifica regimurilor despotice.

            In Rusia homosexualii si lezbienele sunt agresati pe strada, statul rus a dat legi aberante impotriva "propagandei homosexuale" condamnate de CEDO. Ma tem ca o sa ajungem acolo daca lasam intoleranta sa ne ghideze deciziile si nu ratiunea unui stat modern si tolerant.
      • +36 (78 voturi)    
        Lol (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:06)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu e absolut nimic normal in Romania, in conditiile in care dreptul de a te casatori iti este interzis prin constitutie.

        E o tara barbara si inapoiata, in care furtul si spaga sunt considerate normale, in care trei sferturi din populatie sunt analfabeti functional, in care cersetoria si violenta domestica sunt larg raspandite.
        • -14 (32 voturi)    
          priveste in perspectiva (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:12)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Peste 100 de ani, tarile care nu fac copii vor fi inapoiate si barbare, pt. ca locul gol il vor umple africanii. Pot face pariu ca peste 50 de ani Polonia va sta mai bine decat Blegia, care probabil va fi prima tara care va deveni majoritar musulmana. Preferinta sexuala este o chestie privata, nu sa faci partide din ea.
          • +10 (22 voturi)    
            Intr-o discutie despre LGBT (Duminică, 10 septembrie 2017, 12:51)

            marius67 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

            tu vorbesti de africani :) Homosexuali exista de cand lumea si pamantul si uite ca specia merge mai departe.
            • -6 (16 voturi)    
              Uiti un detaliu (Duminică, 10 septembrie 2017, 14:10)

              Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui marius67

              Homosexualii au existad de cand lumea, dar nu in formula care se sustine acum, casatorie fara copii. In grecia antica, se practica intre un om matur si un adolescent pana la casatoria normala, functiona ca o legatura sociala si educativa. In roma antica era ca un divertisment in plus. Fireste ca formula lor era superioara, baietii se simteau bine si nu afecta reproducerea. Acum se impune casatoria intre ei fara descendenta, intr-o epoca in care nici ceilalti nu fac copii.
              • +3 (9 voturi)    
                Reproducerea e in apanajul (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:23)

                cabora [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

                heterosexualilor, nu depinde de homosexuali, deci nu dispare specia daca gay-ii se casatoresc.
        • -14 (32 voturi)    
          srrios? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:13)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          nu vezi cate familii sunt in Romania?aia cum au reusit sa se casatoreasca daca le estte interzis?romania e o tara normala, si sa speram ca va ramane la fel, deviatii care vor altceva au acum libertatea sa plece in alte tari din astea unde anormalitatea a ajuns sa ife impusa prin lege ca normalitate
          • +7 (21 voturi)    
            Casatoria gay nu este permisa in Romania (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:23)

            viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui martel55

            unde vezi tu cupluri gay casatorite ? Si mai lasa judecatile de valoare ca nu mai suntem in sec. 15 sa-i prigonim pe homosexuali.
      • +4 (44 voturi)    
        PSD le interzice sa se casatoreasca (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:44)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Constitutia nu interzice nimic acum dar PSD vrea sa o schimbe tocmai ca sa INTERZICA homosexualilor sa se casatoreasca.

        de ce-l .....grija pe Dragnea daca homosexualii se casatoresc sau nu? E o deviatie sexuala, un lucru anormal dar de ce vrea PSD sa-i stigmatizeze ?
        • -12 (22 voturi)    
          PSD (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:14)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          s-a lipit din oportunism de aceast referendum.

          E pacat ca un demers atat de important va ajunge cu siguranta sa fie compromis de catre clasa politica. Se aude bai nesimtitilor? Vreti sa va bateti joc de toti cei 3 milioane semnatari?
          • +2 (14 voturi)    
            nu cumva PSD vrea sa schimbe si altceva (Duminică, 10 septembrie 2017, 15:21)

            Kivek [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

            unde scrie ca daca 3 milioane semneaza ceva trebuie sa faci referendum?

            eu cred ca PSD planuieste sa faca si alte schimbari in Constitutie.
            • -2 (14 voturi)    
              Referendumul (Duminică, 10 septembrie 2017, 16:20)

              wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

              este un demers democratic, exprimarea directa a poporului asupra unei probleme importante. Daca nu esti de acord poti vota impotriva.

              Iar referitor la PSD, si eu cred ca vor sa profite de acest referendum ca sa mai incerce si alte schimbari. In acest fel il vor compromite, pentru ca, dupa cum se vede si aici pe HN, exista deja tendinta de a asocia referndumul cu PSD, o mare eroare dpmdv....o eroare facuta cred cu un scop bine definit.
      • +25 (63 voturi)    
        Sunteti cam aceiasi mafioti (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:33)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu va este rusine deloc. Mereu incercati sa prostiti lumea. Sa sfidati. Chipurile v-a casunat pe homosexuali acuma. Dar voua va casuna tot timpul pe cineva. Ca sa distrageti atentia si sa va ocupati de golaniile voastre. Plimbati ursul mai bine, ca multa lume intelege jocul vostru mafiot.
      • +11 (27 voturi)    
        In loc sa faca scoli, spitale si autostrazi (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:52)

        unica_solutie [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        PSD s-a gandit cum sa mai interzica ceva prin Constitutie, ca de aia nu merge Romania bine, din cauza homosexualilor. A...sa nu uitam de Soros. Cu o baza solida de 3 milioane PSD nu se teme de nimic.

        Vine centenarul si ne gaseste tot inapoiati economic si intoleranti cu cei din jur. Vai de noi !
      • +15 (29 voturi)    
        Tara normala? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:58)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Poate pentru gasca de mafioti pe care o votzi. Pentru Europa e o tara de hoti, nespalati si inculti. O tara din care un sfert de populatia a plecat scuipand cu scarba inin urma lor. -
    • -28 (98 voturi)    
      Lasa, bre! Ramai la Londra.... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:04)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Lasa, bre!
      Ramai la Londra, daca te-o primi cineva pe acolo, daca stii sa faci ceva.

      Asta-i santaj curat facut de LGBT-ei. Problema LGBT-ilor n-are nimic de-a face cu localizarea Agentiei Medicamentului.
      • -26 (62 voturi)    
        Te contrazic! (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:59)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Tre'sa stie!
        Pt.ca alifia si prezervativul face l,e.g.e.a pt bt!
      • +10 (24 voturi)    
        ce sa zic... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:00)

        sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        poate intr-o zi o sa ai si tu un copil gay. sa vedem atunci cum privesti lucrurile
      • -10 (16 voturi)    
        nasol bre tavarase niulooc (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:44)

        paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sa ai de ales intre sula si prefectura...la propriu :))
      • -8 (28 voturi)    
        ultima gaselnita<br> (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:02)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        o sa pierdeti agentia medicamentului daca organizati referendumul.
    • -33 (91 voturi)    
      xxxx (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:31)

      vorbeste_lumea [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      ba nu e deloc aberant si nici rusinos ... e o cale de stopare definitiva a presiunii de a introduce anormalul in viata de zi cu zi ... sunt considerente morale si fiziologice care trebuiesc respectate in comunitatea umana ... nu putem trai fiecare cum vrea, in numele libertatii individuale sau de grup ...
      • +25 (67 voturi)    
        Ce vorbesti, vorbeste_lumea ? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:34)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste_lumea

        Tu esti din aripa dura a habotnicilor !

        O sa incepi sa intri prin casele oamenilor sa-i certi pe barbati ca stau in chiloti, ca doar "nu putem trai fiecare cum vrea, in numele libertatii individuale sau de grup" !

        PS. Parca esti picat direct din "1984" !
    • -24 (68 voturi)    
      Mai nene, (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:48)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Cine si ce interzice?
      Casatoria legiferata?
      Ca sa ce?
      Sa lase pisicii,papagalului averea?
      Sa poata purta o verigheta?
      E hilar...
    • -23 (61 voturi)    
      Democratie ori ba? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:56)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      De exemplu Italia, Elevetia, Austria, Ungaria nu permit casatoria intre persoane LGBT dar permite uniune civila. Familia ramane familie , iar cei ce susti .contrariul pot alege tari in care s-au legalizat astfel de casatorii .
      Consultarea populatiei pe aceasta tema este democratica si binevenita
      • -23 (47 voturi)    
        hehe (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:03)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        In Statele Unite, toate referendurile organizate de state pe tema mariajului homosexual au iesit impotriva acestei idei. Totusi, papagalii lui Soros, care sustin aceasta idee, au mers prin tribunale pana la Curtea Suprema si au avut castig de cauza.
      • +14 (22 voturi)    
        Esti in eroare (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:45)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Trecând in constituție definitia familiei, schimbi automat toate legile care folosesc cuvântul famile, mostenire, îngrijire paliativa, etc
      • -11 (23 voturi)    
        tactica e simpla (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:05)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        cer ceva imposibil pt Romania (casatoria intre homosexuali) ca, printr-un compromis de partea ambelor parti, sa obtina ce de fapt vroiau de la inceput, parteneriatul civil. Pe care daca l-ar fi cerut de la inceut nu l-ar fi obtinut.
        O data parteneriatul civil legiferat, o vor lua de la cap cu casatoria si adoptiile.
        • +2 (20 voturi)    
          Pe langa faptul ca faci procese (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:47)

          ursul.polar [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          de intentie comunitatii LGBT, te lansezi si in speculatii alarmiste. Sa stii ca nu vine sfarsitul lumii daca homosexualii se casatoresc si au drept de adoptie. Se intampla in Vest de ani de zile si uite ca Apocalipsa nu a venit.

          Vezi ca in timp ce tu esti ingrijorat de sfarsitul lumii adus de homosexuali, heterosexualii astia din PSD te jefiuesc fara mila !
      • +11 (29 voturi)    
        Daca (Duminică, 10 septembrie 2017, 1:26)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Daca faceai un referendum acum 300 de ani in Statele Unite rezultatul ar fi fost ca nu e nimic in neregula ca negrii sa fie in continuare sclavi !

        Ce voteaza cuculimea nu e intotdeauna corect ... sau chiar legal ! O initiativa legislativa care solidifica negarea unor drepturi civile nu e deloc legala.

        Inchei cu o urare mioritica: Amin si noroc bun !
        • -8 (26 voturi)    
          nice try (Duminică, 10 septembrie 2017, 11:16)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          cuculimea deci n-are dreptul sa se pronunte . participarea cuculimii este interzisa..cuculimea trebuie sa traiasca captiva si sa poarte botnita

          P.S Stiai ca in USA in anumite state daca te saruti pe strada iti iei amenda?
    • -10 (28 voturi)    
      Confuzie totala! (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:47)

      mprodanus [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      1. Nu le impune nimeni ce sa faca cu vietile lor, doar ii impiedica sa se casatoreasca. In rest, ii priveste!
      2. Initiativa de revizuire a Constitutiei nu a fost a PSD. PSD incearca sa confiste tema, in acelasi timp in care la Bruxelles voteaza conform agendei homosexualiste.
      3. Revizuirea Constitutiei se refera la casatorie, NU la familie.
      • +3 (11 voturi)    
        Eu prefer (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:43)

        ursul.polar [utilizator] i-a raspuns lui mprodanus

        "agenda homosexualista" a Bruxellului decat agenda kaghebista a CPF.
    • -10 (28 voturi)    
      homosexualitatea e normală ? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:56)

      aadrian [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Frate, dacă știi că homosexualitatea nu e normală, cum de nu vezi că ei vor peste tot în lume s-o ”normalizeze”?
      Pentru că odată ce li se va permite căsătoria, este ca și cum s-ar recunoaște că homosexualitatea este normală. Toți cei ce apără ”drepturile” gayilor, de fapt nu spun decât că e ok sexul între 2 bărbați, nu e nimic imoral. Oare așa e ?
      Nu interzicem nimic, doar întărim normalitatea. Nu intră nimeni peste oameni în casă să vadă dacă și-o trag în cur sau nu.
      Dar nici ei să nu ne ceară să spunem anormalului normal.
      • +7 (17 voturi)    
        Ce moralitate intaresti tu ? (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:13)

        canavaro [utilizator] i-a raspuns lui aadrian

        Aia a bisericii ? Ce moralitate vezi tu acolo ? Nu e acum si nu a fost nici pe timpul lui Isus. Doamne fereste sa ne ghidam dupa morala religioasa ca am omori si acum oameni cu pietre.

        Romania daca o mai tine mult asa o sa ajunga ca tarile islamice, or sa ne zica popii ce e bine si ce e rau.
      • +4 (14 voturi)    
        S-au gasit vinovatii ! (Duminică, 10 septembrie 2017, 14:04)

        qelu [utilizator] i-a raspuns lui aadrian

        "Nu interzicem nimic, doar întărim normalitatea."

        Si cum o intaresti ? Interzicand casatoriile intre homosexuali ? De asta nu-ti merge tie bine in viata ? De asta se fura in Romania ? De asta n-avem autostrazi ? Ca ataca homosexualii normalitatea ?

        Cine te impiedica sa fii normal ? Iti interzic homosexualii sa te casatoresti si sa ai copii ? Sau tu esti ala care vrei sa le interzici asta lor ?
    • -5 (25 voturi)    
      Poligamie --> Ipocrizie (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:22)

      2mai [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      De ce in toata lumea "civilizata" cetatenii nu pot face ce vor cu viata lor, luandu-si mai multi/e soti/sotii? De ce trebuie sa faci puscarie pentru simplul fapt de a avea o familie compusa din 3, 4, 5...n soti, fiecare major, vaccinat, cu taxele si impozitele platite la zi si fiecare cu un consimtamant valabil exprimat in deplina cunostinta de cauza? Astept raspuns din partea Sindicatului Libertarianist al Agentiei Europene a Medicamentului.
      • +4 (14 voturi)    
        Si ce legatura are LGBT cu poligamia ? (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:36)

        emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

        Daca vrei poligamie fa-ti asociatie si propune schimbarea legii,insa ma tem ca dupa vreo 3 ani cu cateva neveste pe cap o sa regreti amarnic.
    • +9 (17 voturi)    
      Sunt de acord ca ceea ce face PSD e aberant (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:21)

      viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Insa sa stii ca homosexualitatea nu este anormala. Cred ca doar Rusia care se mai ghideaza dupa stiinta sovietica a anilor "50 mai considera homosexualitatea anormala, in rest comunitatea stiintifica de la nivel mondial nu o mai considera anormala.

      Este o inclinatie naturala, innascuta care nu are efecte negative fata de persoanele in cauza sau fata de cei din jur.
  • -19 (71 voturi)    
    Atat ! (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:18)

    Mistrelutz [utilizator]

    Aici se termina orice discutie si tarile din Europa de est pot sa-si scoata din obiective acest mult dorit sediu ,pot sa inceteze ''lupta'' pentru acest ''premiu'' .
    Totul pana la comunitatea lgbt.
    Puteau macar sa puna dinainte conditie principala pentru a candida la gazduirea acestei agentii si stiam una si buna.. nu mai incercam degeaba,nu mai faceam videouri jenante in care sa mintim pe rupte si s ane facem de ras in fata altora :))
    • -19 (61 voturi)    
      :))) Pe tema asta vom avea parte de o... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:48)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      ...dezbatere si o ANALiza proFUNDa, ca de obicei.

      :)))
  • -21 (71 voturi)    
    Nici nu trebuie (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:30)

    mitg [utilizator]

    Tot felul de cretini care vor sa faca valuri.

    Drepturile lor sunt recunoscute de lege lata in virtutea TFUE si drepturile conexe ale angajatilor, care ii plaseaza intr-un cadru juridic extranational.

    Sunt recunoscute deci indiferent de tara in care se afla, ca functionarii UE au alt regim juridic. Mizerii ori facute sa discrediteze, ori sa creasca sansele unor alte tari sa castige.
    • -17 (45 voturi)    
      Sansele altor state (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:59)

      Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Unde e vorba de foarte multi bani - institutii bancare, pharma etc, e egalitatea de aia ca in "Ferma Animalelor. "
      Relocarea institutiilor financiare din Londra:
      Centrele financiare in Europa, inca de acu 2-3 sute de ani sunt Londra, Paris, Frankfurt, Viena, Amsterdam - vzi de ce - istoria familiei Rothschild.
    • +23 (45 voturi)    
      Imi pare rau, dar esti dezinformat (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:29)

      ulteo [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Romania nu recunoaste nici casatoriile, nici uniunile civile incheiate in alte tari. E ca si cum cineva vine aici si nu i se recunoaste diploma universitara. Macar atata lucru putea sa faca Romania, sa recunoasca casatoriile si uniunile incheiate in alte tari, daca in privinta comunitatii autohtone pare sa nu faca nimic de frica bisericii.

      Un minim de recunoastere cum ar fi uniunea civila nu deranjeaza pe nimeni, de ce nu se doreste nici macar asta ?
    • +13 (23 voturi)    
      O da (Duminică, 10 septembrie 2017, 1:29)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      "Mizerii ori facute sa discrediteze" evident ca altcineva e de vina ca Rromanistanul e o tara medievala !

      De ce ii ingrijoreaza ? Primul exemplu care imi vine in minte: unul din soti este ranit in accident de masina si este dus la spital; al doilea partener nu va putea sa ia decizii medicale pt acesta pt ca Rromanistanul nu recunoaste casatoria lor ... PAM PAM !
  • +24 (50 voturi)    
    ce mai criterii... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:36)

    bancheru83 [utilizator]

    pai daca e asa mai bine sa fie ales amsterdam.dar eu ma tem ca avem alte minusuri mult mai importante:infrastructura,poluare,transport public subdezvoltat,coruptie...
    • -26 (48 voturi)    
      asta cu poluarea (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:58)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      e adevarata..dar daca vrei sa cunosti poluare adevarata mergi in vest, US sau Asia..
      • +15 (37 voturi)    
        la tine-n mujicie-i aer curat? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:33)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        esti sigur?
        • -11 (19 voturi)    
          Ia spune (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:26)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          cat costa kilul de oxigen in vest? pe acolo se vorbeste de suspensii de plastic in aer. la TV zici ca e rai
  • -25 (73 voturi)    
    Problema este usor de rezolvat... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:47)

    echidistantul_ [utilizator]

    1. Recunosc ca sunt bolnavi si urmeaza tratamentul. Mai ales la agentia Europeana a ... medicamentului :)
    2. Cui ii pasa daca niste dezaxati vor sau nu vor sa se mute la Bucuresti? Daca sunt profesionisti o sa o faca in cazul in care Bucurestiul are intr-adevar atuurile necesare gazduirii acestei agentii. Daca sunt doar legebetisti de profesie, atunci e vai si amar de angajatorul lor, ca le plateste salariile degeaba.
    Te pomenesti ca in Europa de Est nu o sa mai curga apa la robinet pentru ca nu oficializeaza depravarea.
    • +7 (51 voturi)    
      iote mujicii ce sfinti is ei! (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:34)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      aceelasi discurs cu "occidentul depravat"... retarzi pana la capat.
    • +9 (23 voturi)    
      Ete lupul ! (Duminică, 10 septembrie 2017, 1:33)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      Ghita, stai cu ochii pe oi ca au luat prin padure si iti mananca ursul turma de oi ! Cu astia de la Vodafone si Orange acum toti alde Mowgli posteaza aberatii pe net folosind telefonul.

      PS: vezi ca oaia ta prefereta se cam plictiseste ! *wink wink nudge nudge* Stiu ca de berbeci nu te atingi ca aia e depravare.
      • 0 (8 voturi)    
        Iata deci... (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:33)

        echidistantul_ [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Iata deci ca a aparut si reprezentantul zoofililor. Dupa depravarea legebetistilor, acuma avem si aparatori ai zoofililor.
        Mai, da voi chiar nu aveti pic de rusine? OAre ce ar spune parintii vostri daca v-ar auzi vorbind asa ceva in public?
  • -28 (52 voturi)    
    xxxx (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:47)

    vorbeste_lumea [utilizator]

    s-au luat de grija partzarii ..
  • -23 (65 voturi)    
    dovada (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 18:52)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Dovada vie ca aceasta comunitate minuscula este o coada de topor! Si o spune cineva care a trait printre astia ceva ani!
    • +23 (43 voturi)    
      da. si sa invete romaneste (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:13)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      dumneata erai printre aia de sustineau ca un anume coregraf de top sa invete romaneste pentru ca este in romania :))) .

      dovada este doar ca le e frica de romanii verzi dar cand ne doare aia e. csf? ncsf?
      • -15 (23 voturi)    
        Care "coregraf de top", LGBT-el? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:10)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

        Care "coregraf de top", LGBT-ica? Z

        Ala era "de top" la altele, la ce faceti voi intre voi, probabil.
        "Coregraf" nu fusese niciodata pacaliciul ala ci doar un amarat de dansator mediocru.

        PS: Iata ca Opera Romana merge si fara pacaliciul ala.
        • +13 (19 voturi)    
          ala casatorit cu o romanca (Duminică, 10 septembrie 2017, 11:04)

          Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          puisor, coregraful este casatorit cu o romanca. asadar nu e LGBT.

          sigur, opera merge si fara el. dar nu mai sunt spectacole de talie internationala. iar cei doi continua sa obtina recunoastere internationala. nu si opera.

          PS1: mai mare rasu' cand se apuca un manelist sa aprecieze baletul .

          PS2: mai mare rasul cand mitocania tine loc de argument. de ras e mitocanul, desigur.
          • -3 (7 voturi)    
            ...Pensionar. Tanar pensionar, dar pensionar (Duminică, 10 septembrie 2017, 22:44)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

            "What is the status of your relationship with the Bucharest National Opera?

            Kobborg: None. I’m a free agent, a part-time pensioner. Actually, you could say I’m still waiting to hear, because the last thing I heard in the meetings I had in July were that the management was going to contact me with a proposal. But I see they’ve hired someone else [the Italian Renato Zanella]. So I guess that’s it."

            ( NYTimes

            https://www.nytimes.com/2016/10/06/arts/dance/after-bucharest-a-ballet-power-couple-move-on.html?mcubz=1 )

            =====================

            Crezi ca prostalai precum cei din Guvernul Zero pe care sa-i jupoaie acest Nimeni sunt usor de gasit in lumea asta?
        • +11 (17 voturi)    
          Niuloace, in chestiunea de fata tu esti (Duminică, 10 septembrie 2017, 11:43)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          bolovanul adevarat !

          Ti-am mai spus eu ca ura asta impotriva a tot ceea ce nu se trage din "descalecatorul" Ion Iliescu nu este buna !

          Ai ramas tot cu gandul la Plisetkaia, dupa care balea si tovarasul, nu-i asa ?

          PS. Si te mandresti !
  • +23 (71 voturi)    
    au dreptate (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:13)

    Francisc 1 [utilizator]

    ce sa caute intr-o tara inapoiata care ii mai primeste si cu torte , furci , buda in fundul curtii , drumuri de pamant, ei au trecut odata prin evul mediu de ce sa-si doreasca sa mai treaca odata.
  • -22 (56 voturi)    
    nici (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:19)

    keiser_soze [utilizator]

    in Grecia nu sint priviti prea bine cei din comunitatea LGBT desi legile lor sint mai clare decat in Romania. Realitatea este alta, nu sint prea tolerati de catre restul populatiei. In general grecilor nu prea le plac strainii desi sint politicosi.
    Asadar, daca ignoram Wikipedia si ne raportam la realitate, putine tari sint tolerante cu aceasta comunitate, deci nu inteleg ce temeri au acei angajati, tocmai acum.
  • +23 (43 voturi)    
    Dupa ce-ai huzurit la Londra, sa te trezesti la... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 19:38)

    Alex735 [utilizator]

    ...Bucuresti??.. WTF?!?
    Nici nu trebuie sa fii LGBT ca sa te ia capu...
    • -11 (17 voturi)    
      lasa (Duminică, 10 septembrie 2017, 0:59)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      ca Londra nu e cine stie ce etalon de oras ! super aglomerat, chiriile extrem de ridicate, mancarea ...de fapt, care mancare ? Hai sa mai privim si realist !
  • -12 (62 voturi)    
    Asa m-am saturat de subiectul asta ... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:01)

    MPopa [utilizator]

    De fapt cam TOTI cei care lucreaza la respectiva agentie ar prefera sa nu se mute, iar daca tot vor trebui sa o faca ar prefera o metropola occidentala. Chestiile astea cu LGBT sunt scoase in fata pentru ca, ipocriti corecti politic cum sunt, nu au curajul sa spuna ca nu vor sa traiasca in Europa de Est.
    Iar activistii pro-LGBT isi freaca mainile ca uite, mai au un argument sa deplanga ”inapoierea” noastra. Nu e nici o inapoiere mai baieti, pur si simplu in Romania nu a reusit inca implementarea complexului de vinovatie pentru toate deviatiile celor din jur.
    • +11 (33 voturi)    
      Daca te-ai pune in locul lor...ai schimba Londra (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:50)

      remus2009xxx [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      pe Bucale?



      Normal ca scot tot felul de scuze. Asa e omul.

      Asa suntem si noi romanii, tot felul de scuzem, sa nu facem autostrazi la noi in tara, sa nu avem invatamant stabil, performant.


      Asa m-am saturat sa tot o dam cu ipocrizia inainte, de parca noi Romanii suntem Perfecti.


      Uitati-va in jur, un guvern infect, ales de 18 %
      • +4 (6 voturi)    
        superb (Duminică, 10 septembrie 2017, 7:46)

        toubib [utilizator] i-a raspuns lui remus2009xxx

        Nu va veni agentia din cauza conspiratiei pederaste impotriva tarisoarei, nu pentru ca n-avem infrastructura si conditii...superba rasturnare
    • +19 (25 voturi)    
      pai realitatea cum e? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:15)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      sigur, daca ma iau dupa dumneata activistii pro LGBT au innventat CPF -ul !

      esti amuzant!
    • +13 (19 voturi)    
      nicio inapoiere... sa mori tu? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:39)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Este avansata Romania de contribuie mai mult ca Olanda la bugetul UE! Se circula decent pe autostrazi, curatenie si civilizatie peste tot in Rromanica!
      Bai Popa dar tu pe ce planeta traiesti mai nene?
    • +6 (10 voturi)    
      De prostie si hotie nu te-ai saturat ? (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:55)

      ursul.polar [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      "Nu e nici o inapoiere mai baieti, pur si simplu in Romania nu a reusit inca implementarea complexului de vinovatie pentru toate deviatiile celor din jur."

      De fapt in Romania nu a reusit implementarea mentalitatii occidentale, a respectului reciproc, a corectitudinii, a justitiei, a statului de drept. Romanii sunt inca tributari mentalitatilor comuniste, totul sa se faca pe pile, mi-e ce imi iese, sa moara si capra vecinului, strainii cei rai, romanii cei mai destepti etc

      De aia noi mergem inapoi cu PSD la butoane si ei merg inainte cu autostrazi si trenuri de mare viteza
  • -22 (34 voturi)    
    ba, (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:31)

    om simplu din multime [utilizator]

    io zic c'o sa le placa.
    n'au auzit ei, inca, de piatza viktoriei ....si de uniunea salvatorilor... vor avea fun la parazile lor si se vor bucura de viatza ieftina, pe lefuri ca la londra.
    nicu dracnea si colegu' tudose se vor bucura sa taie panglica ...inaugurala a noului sediu.
    hai, ca se poate !
  • -15 (37 voturi)    
    lgbt-istii au dreptate... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 20:41)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Estul Europei, nu doar Ro, este profund homofob, xenofob si islamofob, pe fond orthogonal cu valorile occidentale.

    apele se vor separa, probabil, foarte curand.
    • +9 (25 voturi)    
      ne dam cu tata phutin? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:19)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ne alipim la mama rusia? du-te ba obsedatu-le! sau pastacila ce esti tu !
    • -8 (24 voturi)    
      always right... (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:35)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Esti in urma cu afirmatiile.

      LGBT-istii au INTOTDEAUNA dreptate, nu?

      Pîlease...

      Angajatii lui peste putrezit care nu mai pot de bine si se plictisesc cu viata lor fac afirmatii - mare scofala.

      Si tu te plictisesti de bine, demaGOGU? S-au rezolvat toate problemele tarii noastre si restul romanilor nu si-au dat seama de acest lucru?

      Plus ca nu este adevarat ce spui deloc:

      - Romanii nu sunt deloc xenofobi, DIMPOTRIVA (bineinteles ca exista specii de oameni in TOATE tarile din lumea asta care sunt xenofobi). Sau te refereai la altceva? Oamenii normali de pretutindeni din lumea civilizata nu suporta atitudinile distructive ale altora indiferent de rasa sau nationalitate - de exemplu, cum fac tig... pardon, romii. Cand muncesti toata ziua sa construiesti ceva iar altii fura si stau la cersit si nu vor sa se integreze nici in ruptul capului nu prea iti mai vine sa mirosi prea multe abureli.

      - Majoritatea romanilor nu sunt homofobi in realitate (iarasi, in afara de minoritatea care exista in toate tarile civilizate din lume). Au aversiune pentru parada indecentei, atata tot. Daca vrei, romanii sunt creduli si pun botul la prostiile debitate de tot felul de dresori: BOR, politica de stanga, politica de dreapta, etc. Dar in viata reala, homosexualii care aleg o viata normala se integreaza fara probleme - ba chiar au cercuri de prieteni mult mai mari decat un individ obisnuit. Dar cand vezi ca unii nu mai ies din teribilismul specific adolescentei si militeaza fara sa gandeasca, la comanda ideologica, intervine instinctul de respingere.

      - Islamofobi? Nu. Vezi toti islamistii veniti pana acum in tara, care s-au integrat fara probleme: medicina, comert, industrie alimentara, etc. Dar dragostea cu forta nu se poate: cand ti se impune ceva la comanda nu-stiu-carei agende politice internationale - care depaseste masura -, protestezi. Cand traiesti de pe o zi pe alta si auzi ca trebuie sa aduci mii de straini in tara, protestezi.
    • -9 (23 voturi)    
      gresit (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:20)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      estul Eurpei este inca normal, spre deosebire de vest unde a reusit revolutia culturala neomarxista impusa prin dictatura corectiutidnii politice...ma bucur insa ca nu va veti bucura prea mult de aceasta victorie, vine tare din urma islamizarea si aia nu vor pune botul al prostiile voastre, or sa va ia gatul numaidecat cand incercati sa le explicati prostiile astea
      • +6 (12 voturi)    
        Vezi ca romanii (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:33)

        emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        prefera vestul unde a reusit :"revolutia culturala marxista" si nu Romanica verde a dacilor drepti si mandri :)

        Cu voi defileaza PSD tot inainte !
  • +24 (38 voturi)    
    Desi cred ca angajatii respectivi au dreptate (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 21:32)

    ulteo [utilizator]

    cred ca de alte lucruri trebuie sa se teama mai mult, sa-i intrebe doar pe romanii care sunt plecati pe afara si or sa se lamureasca rapid.
  • -11 (19 voturi)    
    Da, astronomii LGBT ce zic ? (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 22:08)

    Vlad-I [utilizator]

    Sa ajuns la extreme , sa se invarta societatea in jurul prohapului , cum sa existe LGBT ai medicamentului ? pai, de ce nu asociatia crescatorilor heterosexuali de albine.
    • +8 (12 voturi)    
      S-a umflat glanda intolerantei tocmai in tine ? (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:08)

      canavaro [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Care vii dintr-o tara ca a inventat Partidul Moldovenilor ? Mai usurel cand te simti cu musca pe caciula.
  • -9 (23 voturi)    
    foarte bine (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:11)

    martel55 [utilizator]

    sa stea acolo daca scopul lor e sa isi exhibeze in public deviatiile..atata timp cat isi exprima in intimitate acesta boala, e ok, daca incep sa aiba pretnetii la tot feluld e privilegii, mai bine sa stea udne sunt
    • +8 (14 voturi)    
      Care deviatii ? (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:07)

      canavaro [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Sunt deviatii ca asa-ti zice tie popa ? Lumea a evouluat draga habotnicule si numai fundamentalistii religiosi mai considera homosexualitatea un pacat, boala sau deviatie. Stai linistit ca nu se ia.
  • +6 (14 voturi)    
    Puteti sta linistiti, nu vin astia la noi (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:24)

    OmulNou [utilizator]

    Se vor duce intr-o tara civilizata.
  • -9 (25 voturi)    
    Nimeni nu e (Sâmbătă, 9 septembrie 2017, 23:35)

    Lucian_Mares [utilizator]

    de neinlocuit. Daca nu le place in Romania, sa-si caute alt job. Probabil sunt 2-3 vietuitoare lgbtiste, orice organizatie se poate lipsi de ei fara nici o paguba.
    • +6 (14 voturi)    
      Si de tine ne putem lipsi (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:30)

      emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      mare scofala, lumea merge inainte si fara unul din cei 3 milioane de nauci semnatari ai CPF.
  • +10 (12 voturi)    
    Nu comentez temerile (Duminică, 10 septembrie 2017, 0:47)

    Porcurorul General [utilizator]

    Fiecare se teme de ceva. Cine nu se teme nu e intreg la minte. Eu unul ma tem de serpi. Altul se teme de apa. Alta de paianjeni.

    Ce vreau sa spun este ca daca vor ajunge in Bucuresti, dupa ce angajatii vor constata ca:

    - pierd intre 1/5 si 1/4 din timpul de munca cu drumul
    - drumul la aeroport (saptamanal poate) e o aventura
    - foarte greu ajung oriunde, comparativ cu ceea ce sunt obisnuiti

    Vor constata ca temerea cu lapidarea LGBT era cea mai mica de pe lista.

    Romania pentru cetatenii sai nu are probleme majore. Nu e razboi, mancare se gaseste, etc. Romania are insa darul de a-ti crea un numar foarte, foarte mare de probleme ridicole care iti ocupa tot timpul. Rezultatul: oameni cu nervii la pamant.
  • +8 (26 voturi)    
    Normal (Duminică, 10 septembrie 2017, 2:02)

    Alex_def [utilizator]

    Mi se pare normal demersul angajatilor agentiei. Nimanui nu i-ar conveni sa fie nevoit sa se mute, impreuna cu familia, intr-un loc unde ar fi supus, zi de zi, discriminarii. In Bucuresti, daca esti gay, nu poti nici macar sa te plimbi de mana cu parteneru' pe strada, ca te arata lumea cu degetu', asta daca nu te ia vre-un macho cocalar la bataie. Ce sa mai vorbim de casatorie, adoptie sau protectie sociala adecvata. Mai trebuie sa treaca o vreme pana sa ne regasim latura umana si sa ne descotorosim de fricile si cliseele care ne intuneca sufletul... Vive l'amour! <3
    • -6 (14 voturi)    
      Vai de noi (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:27)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Daca mai sunt multi care gandesc ca tine....

      Romania NU este o tara intoleranta, cred ca nu stii ce poti pati cam peste tot daca te plimbi cu partenerul de mana. Ce vezi tu poze care umbla sunt doar o simpla propaganda.

      Din moment ce in intimitatea ta poti face ce vrei si nu intri nici la inchisoare pentru asta, eu zic ca homosexualii au destule drepturi. Dar tot ce depaseste asta este doar exhibitionism si o incalcare grava a normelor de convietuire si nu trebuie tolerate.

      Iar ce fac acum cu aceasta agentie a medicamentului este o mare magarie. Incearca sa profite de subiect ca sa ne impuna agenda lgbt.....
  • -12 (28 voturi)    
    problema e (Duminică, 10 septembrie 2017, 8:33)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    nu ca se casatoresc aia sau nu. problema e ca acest comportament deviant se vrea a fi implementat restului societatii! adica se rastoarna valorile "clasice" in vederea a ceva nou. ceva nou care in nici un caz nu v-ar conveni, voua," libertarienilor". dar nu va duce devla sa ganditi in perspectiva. cati dintre voi veti vrea ca baietelul vostru sa se imbrace in rochitza, ca "sa se descopere"?

    unde e limita? parca niste "liberali" suedezi voiau legalizarea incestului si necrofiliei. de ce nu?

    da, stiu sunt prost, habotnic, etc etc. la fel de destepti ca voi au fost si aia, cu teoriile lor noi si frumoase, "ariene". au murit zeci de milioane de oameni apoi.

    despre religia pacii, nimic, nimic? ca tot acelasi mesaj il aveati, "progresist". cate mii de oameni au murit in Europa in ultimii 10 ani? au fost toti omorati de pusti depresivi ca se jucau prea mult pe calculator.

    voi sunteti idiotii utili, semidocti si fara Dumnezeu. prostia de care dati dovada va fi bazele unei noi dictaturi, pe langa care hitler si stalin sunt mici copii. dar sunteti prea retarzi sa va dati seama de asta. nu sunteti decat niste pokemoni cu o viata virtuala, daca trebuie sa aprindeti un foc altfel decat sa apasati pe un buton muriti de frig ca prostii, ca nu sunteti in stare de fapt de nimic. iar gandirea voastra e tot un nimic.
    • +10 (18 voturi)    
      Ti-ai (Duminică, 10 septembrie 2017, 11:38)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Uitat medicamentele?
      • -6 (12 voturi)    
        mda (Duminică, 10 septembrie 2017, 15:40)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        realitatea e independenta de cantitatea de medicamente. prostia la fel.
        • +1 (7 voturi)    
          Da (Luni, 11 septembrie 2017, 0:23)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

          Ai demonstrat-o din belsug
          • 0 (4 voturi)    
            :) (Luni, 11 septembrie 2017, 9:10)

            ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

            si ce crezi tu, tot independent de realitate e.
  • +10 (18 voturi)    
    Ar fi o rusine pentru Europa !! (Duminică, 10 septembrie 2017, 11:23)

    deval [utilizator]

    In Romania, unde :
    -toti angajatii Agentiei ar avea restrans pana si dreptul de a circula pe drumurile publice ;
    -troneaza in toate spitalele nozocomialele pe care le evita doar cei cu noroc si sisteme autoimunitare perfecte;
    -autoritatile mint cap-coada (starea de sanatate a populatiei, cum cheltuie banii, cum previn bolile, drepturile pacientului nu exista) in tot ce priiveste sanatatea, fortand si pe medici sa faca acelasi lucru sau sa plece din tara;
    -mafia/coruptia stapaneste in totalitate domeniul !!
  • -6 (14 voturi)    
    Motive de 2 lei (Duminică, 10 septembrie 2017, 13:56)

    galeo [utilizator]

    In Romania nu te bate nimeni cu parul daca esti gay, si nici politia nu te aresteaza pentru asta.

    Intradevar, nu se pot casatori in Romania, dar nu vad asta o rpoblema atata timp cat o pot face in tara lor natala.

    Deci e o falsa problema
    • +6 (14 voturi)    
      Dar nu se pot stabili apoi in Romania, (Duminică, 10 septembrie 2017, 15:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      din cauza ca aici nu o sa le fie recunoscuta casatoria iar nerecunoasterea casatoriei incheiata in tara lor natala ii va impiedica sa beneficieze de o serie intreaga de drepturi !

      PS. Nimic nu e de doi lei cand e vorba de oameni !
  • -8 (16 voturi)    
    lgbt (Duminică, 10 septembrie 2017, 15:20)

    Agapis [utilizator]

    Romania este cea mai avansata din punct de vedere spiritual si nu vrea sa regreseze.Pentru cineva 3 milioane de semnaturi sunt date de ”nimeni”.Bine ca acei
    cativa homosexuali sunt ”cineva”.Ciudata logica...A fi homosexual nu inseamna sa fii inapoiat ci inseamna ca esti cazut in mainile diavolului care face ce vrea cu tine.E pierderea maxima a liberatii fiintei umane si este de plans.Omul nu poate fi cu adevarat liber decat cu ajutorul lui Dumnezeu,fara acest ajutor e pierdut.Cale de mijloc nu exista.Asa ca fiecare cu optiunea lui!Vreti sa transformati tara asta intr-o imensa CASA DE TOLERANTA! Sa dea drumul Dragnea cat mai repede la referendum!Sa fie multumiti ca nu-i mai baga nimeni la parnaie si n-are nimeni treaba ce fac cu viata lor.Sunt liberi in ”nelibertatea” lor.
    • +7 (15 voturi)    
      adica aberatii despre "diavol" nu sunt inapoiere? (Duminică, 10 septembrie 2017, 17:51)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Agapis

      Pai mai "avansatilor spiritual", de ce nu avansati voi direct la 1+1+1=1-ul vostru in cer si sa ne lasati sa traim decent noi aici pe pamant?
      3 milioane de habotnici. Mare scofala.
    • +5 (9 voturi)    
      Draga mea, sa stii ca exista tratament (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:40)

      carmen.l [utilizator] i-a raspuns lui Agapis

      pentru delirul mistic !
    • +1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 13 septembrie 2017, 18:42)

      Andrei_Buc [utilizator] i-a raspuns lui Agapis

      pastilelele!!!!!! ai uitat sa iei pastilele!!!!
  • -2 (8 voturi)    
    lgbt (Duminică, 10 septembrie 2017, 22:00)

    Agapis [utilizator]

    Diavolul e fericit sa se spuna despre el ca nu exista si sa poata lucra linistit.Asa ca azi pe pamant, maine poate in iad ! Va surade perspectiva?Mie deloc.
    • +1 (7 voturi)    
      iadul este floare la ureche (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:51)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Agapis

      pe langa Retardistan. Iar tu esti deja acolo.
      • +1 (3 voturi)    
        Stefan2008, pastreaza-ti ironiile (Luni, 11 septembrie 2017, 9:57)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        pt marele final si imagineaza-te la sfarsitul vietii. Crezi tu ca vei fi fericit si implinit de viata ta de homosexual? Nici pe departe; in fata mortii vor incepe sa te bantuie nelinisti metafizice si intrebari de genul 'dar daca EXISTA?' iti vor ridica parul pe spinare. Atunci vei simti ca iadul nu e chiar'floare la ureche'si nici chinul de acolo nu tine un an, doi ci o eternitate!
  • +1 (3 voturi)    
    lgbt (Luni, 11 septembrie 2017, 20:29)

    Agapis [utilizator]

    Ca sa-ti dai seama la ce nivel se”face”jocul trebuie sa te
    poti ridica cat de cat din materie si nu atat din materie,ca materia in sine nu este rea ,cat din lanturile patimilor care ne tin legati de pamant.Si fiecare patima are in subsidiar nu” ceva” ci ”pe cineva”,adica pe cel rau!Multumesc Altiro!
  • 0 (2 voturi)    
    A mai gasit propaganda lgbt un motiv de presiune (Luni, 11 septembrie 2017, 23:46)

    Skipper1 [utilizator]

    Buna miscarea propagandei lgbtqxyz!2@@#. Chiar daca nu se muta la noi Agentia medicamentului, o sa spuna ca asta a fost motivul. Ca nu sunt fericitii gay-ii la noi. Ca bietllor normalofobi le e frica ca nu sunt pupati in fund in Romania.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri