Lidl a sters de pe un ambalaj crucile care apar pe acoperisurile bisericilor: Suntem o companie care respecta diversitatea

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 1 septembrie 2017, 18:14 Actualitate | Internaţional

Crucile, eliminate de pe ambalaje Lidl
Foto: Captura Twitter
Lidl a eliminat crucile care apar pe ambalajul unor produse pe care le vinde, afirmand ca grupul evita folosirea de simboluri religioase, deoarece nu doreste sa excluda nicio credinta religioasa, scrie rtl.be.

Site-ul belgian a primit o fotografie de la un cititor care a remarcat ca de pe eticheta unui produs au foste sterse toate crucile care apar pe acoperisurile celebrelor biserici grecesti din insula Santorini.

Acest peisaj cu cupolele albastre ale bisericilor este folosit pentru gama de produse grecesti ERIDANOUS "Original Greek Product".

Rtl.be a contactat un purtator de cuvant al Lidl pentru a afla care a fost motivul deciziei. "Evitam folosirea simbolurilor religioase deoarece nu dorim sa excludem nicio credinta religioasa", a explicat acesta.

"Suntem o companie care respecta diversitatea si acest lucru explica conceptia acestui ambalaj", a adaugat acesta.

In fata valului de comentarii indignate, purtatorul de cuvant al grupului a revenit pentru a-si cere scuze. "Nu am avut niciodata intentia sa socam. Evitam folosirea simbolurilor religioase pe ambalajele noastre pentru a mentine o pozitie neutra fata de toate religiile. Daca acest lucru a fost perceput altfel, ne cerem scuze persoanelor care ar fi putut fi socate", a declarat acesta, joi dupa-amiaza.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

9583 vizualizari

  • -23 (145 voturi)    
    lasa (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:20)

    dum_i [utilizator]

    si talibanii au daramat cu tunurile statuile lui budda din afganistan.

    din acelasi motiv.
    • -8 (66 voturi)    
      Verific ambalajul si daca e asa nu mai cumpar (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:03)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Astia nu sunt talibani. Sunt doar idioti. Imaginile din Santorini sunt clasice, nu le editezi pentru ca un muslim s-ar putea simti ofensat.
      De fapt, ma indoiesc ca vreun muslim caruia ii place gustul produselor respective s-ar simti jignit de prezenta unei cruci minuscule pe o cupola.
      Pur si simplu nu se face asa ceva. Nu ai voie sa editezi o imagine reprezentativă. Asta se numeste ICONOCLASM. Maine-poimaine in SUA se va propune pictarea si redenumirea Casei Albe, pentru ca unii s-ar putea simti jigniti. Sa o pictam in maro, negru si culorile curcubeului, nu ? Si sa-i spuna Casa Colorata, ca sa fim politic corecti.
      • -13 (31 voturi)    
        Asa este (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:37)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        Am umblat la frigider special.
      • -11 (35 voturi)    
        stai (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:50)

        dum_i [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        Stai linistit.

        Locuiesc in germania si exact saptamana asta e saptamana greceasca.

        Am vazut exact ambalajele si pot confirma : crucile au fost scoase cu Photoshop
      • -9 (13 voturi)    
        la fel (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 16:15)

        lukuss [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        voi acționa și eu.
        Poate ar trebui să le spună cineva domnilor de la Lidl că crucile, existau cu mult înainte de a deveni un simbol religios. Iar dacă cineva nu mai cumpără musaca pentru că pe ambalaj e o cruce, atunci dă-o-ncolo de treabă, că o dăm deja în penibil toate corectitudinile astea.
        Nici eu nu voi mai face cumpărături de la Lidl.
    • +4 (68 voturi)    
      Hai sa nu exageram (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:53)

      radu23 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Lidl a sters simbolurile de pe hartie, dementii aia au ras simbolurile religioase in realitate, le-au dinamitat. Si nici motivele nu sunt aceleasi, talibanii salbatici credeau ca statuile lui Budha sunt creatii diavolesti, Lidl s-a gandit sa nu ofenseze pe cei de alte credinte.
      • -10 (34 voturi)    
        Pai te intreb (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:39)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        Pentru ce anume au pus pe ambalaj biserici grecesti? Puteau face ambalajul verde. Sau puteau pune harta Greciei sau steagul Greciei. Si nu ofensau pe nimeni in afara de turci.
        • +13 (29 voturi)    
          Ambalajul desemneaza (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:48)

          radu23 [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

          zona de provenienta a produsului, dar n-are legatura cu bisericile alea ca doar nu popii fac branza.
      • -8 (38 voturi)    
        double standards (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 10:30)

        Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        "Lidl s-a gandit sa nu ofenseze pe cei de alte credinte"

        Oare pe crestini nu i-a ofenstat prin faptul ca au fost scoase crucile?
        • +15 (33 voturi)    
          Ppate ca pe unii mai habotnici (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:50)

          radu23 [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

          i-a suparat, daca le lasa ii supara pe habotnicii evrei sau musulmani, asa ca fara simboluri religioase nu mai supara pe nimeni sau ii supara pe toti. Important este ca nu se mai supara doar unii.
          • -7 (11 voturi)    
            prietene, (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 16:19)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui radu23

            sunt creștin(sau mă lupt să fiu). Numește-mă habotnc, dar absența sau prezența crucii pe un ambalaj e ultima mea grijă. Pentru mine, nu asta înseamnă creștinism.

            Problema e alta: toată chestia asta cu corectitudinea politică a devenit pur și simplu jalnică și mai rău e că din ce în ce mai mulți intră în rîndul penibililor.
            • +11 (15 voturi)    
              Daca nu te deranjeaza (Duminică, 3 septembrie 2017, 0:16)

              radu23 [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

              atunci de ce nu vei mai cumpara de la Lidl ? Daca produsul e cel care conteaza atunci decizia asta nu te poate impiedica sa-ti cumperi in continuare ce-ti place.

              Stii care e ironia ? Ca nu numai unii s-au simtit ofensati de crucile alea de pe ambalaj, dar si altii se simt ofensati de inlaturarea lor. Prea multa sensibilitate de ambele parti.

              Cumparati ce va place si lasati naiba crucile de pe ambalaj ca nu prezenta sau absenta lor va va mantui.
              • -3 (3 voturi)    
                repet (Luni, 4 septembrie 2017, 22:12)

                lukuss [utilizator] i-a raspuns lui radu23

                ce am spus mai sus: sunt jalnici cu toata prostia asta, iar eu de la jalnici nu cumpar. Cu sau fara cruce, daca gasesc produsul in alta parte si am nevoie de el.
          • -7 (11 voturi)    
            Ba cre' ca pe toti i-a suparat (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 17:49)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui radu23

            Nici prin gand nu-mi trece sa nu cumpar migdale din Iran, daca e semiluna pe ele, Iranul fiind a patra tara producatoare de migdale de pe glob. De ce-ar fi tratate simbolurile mele religioase altfel de cei de alte religii?

            In alta ordine de idei, sa incerci sa aduci totul la un numitor comun nu se cheama de nici o culoare sprijin pentru diversitate.

            Parerea mea e ca cei de la Lidl au incercat pur si simplu sa mai castige cateva fractiuni de procent de piata, facand produsul respectiv tolerabil si pentru extremistii mahomedani care probabil n-ar cumpara ceva cu crucea crestina pe ambalaj, nu sa sprijine diversitatea. Aia e intoarcere ca la Ploiesti cu scopul de a drege busuiocul.
      • -7 (23 voturi)    
        Sa stii (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 12:17)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        Ca eu as fi ofensat daca ar sterge semiluna de pe Sfanta Sofia, si sunt crestin, dar nu sunt cretin. Face parte din istpria acelui loc, cu bune si rele.
        • +12 (22 voturi)    
          Cum am spus (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:53)

          radu23 [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

          si eu cred ca este exagerat, insa trebuie sa iei in considerare ca unii nu gandesc asa, vad pe pachetul cu branza cruci si au impresia ca Lidl le baga pe gat religia crestina. Si pot fi si atei nu numai cei de alte credinte. Compania incearca sa serveasca un public larg si de aceea s-a gandit sa nu foloseasca nici o simbolistica religioasa.
    • +4 (30 voturi)    
      Multe firme nemtesti inregistrate in RO (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:25)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      sterg cu grija scrisul : MADE IN CHINA, de pe valoroasele lor produse...
  • -5 (157 voturi)    
    Intrebarea fundamentala (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:25)

    OmulNou [utilizator]

    Daca era o moschee, ii "stergeau" semiluna din varful minaretului?

    Probabil ca nu, ar fi sarit musulmanii in sus.
    • -11 (143 voturi)    
      cred ca te inseli amarnic (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:03)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Intotdeauna trebuie judecati inainte sa ganditi.

      Cu siguranta nu musulmanii ar fi sarit in sus ci probabil un magazin Lidl :)
      • -8 (40 voturi)    
        hahahaha (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:52)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        buna asta
    • +44 (90 voturi)    
      Dar nu se pune problema musulmanilor aici (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:55)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Ci a dacilor mandri et orthodox
      • -7 (21 voturi)    
        Dar problema istoriei? (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 12:19)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Scoatem din ea ce nu ne convine?
    • +21 (25 voturi)    
      Stii vreun caz (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:55)

      radu23 [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      in care au folosit simboluri islamice ? Ca atunci inseamna ca sunt ipocriti.
  • -9 (133 voturi)    
    ciudat.. (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:31)

    Mistrelutz [utilizator]

    toata chestia asta cu...diversitatea , a inceput o data cu marile valuri migrationale,sters simboluri religioase de pe ambalaje..daramat monumente religioase vechi de zeci,sute de ani..si altele.
    As fi curios daca ar cenzura simboluri reprezentative islamului..cum ar reactiona acestia..
    Nu-ti place ,nu esti de acord cu o religie sau alta,nu servesti,nu cumperi produse reprezentative religiei respective. Simplu.
    Nu jignesti o singura religie,natiune, ca sa protejezi altele. Asta nu e diversitate.
    • -7 (27 voturi)    
      Fii sigur (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:55)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Ca pe cutiile cu rahat semiluna ga fi acolo. Sper.
    • +7 (63 voturi)    
      Din nou se exagereaza (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:57)

      radu23 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      O fi decizia Lidl una stupida dar nici acuzatiile care i se aduc nu sunt mai breze. Lidl n-a jignit nici o natiune, nici o religie si nici n-a protejat alta religie. Din exces de zel a inlaturat niste simboluri religioase. A avut o atitudine neutra in spiritul statului laic, desi mult exagerata. Lidl nu are nimic de-a face cu distrugerea de monumente sau ce mai zici tu.

      Acum se sare in extrema ailalta, Lidl devine dusmanul natiunii, al crestinismului. Putina moderatie.
      • -14 (32 voturi)    
        hai (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:31)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        sictir pupinule de maimute.
      • +43 (73 voturi)    
        Nu vezi (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:33)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        Nu vezi ca au sarit crestinopatii de fund in sus "CRESTINISMUL E SUB ATAC" !

        Cand e vorba sa ii umple de rahat pe altii de alta religie nu au nicio limita, dar la cea mai mica atingere adusa cre(s)tinismului fac spume la gura.


        Ca fapt divers, la toate (sau aproape) ghiseele din aeroport vamesii sau ce sunt aia au cate o icoana sau poza cu Jebus lipita pe geam .. WTF ! Religia ca si cucu trebuie sa fie ceva privat, o practici acasa sau in biserica/moschee/templu .. nu in scoli sau in institutiile publice. Si mai ales nu o FINANTEZI CU BANI DE LA BUGET.
      • -6 (36 voturi)    
        Pai atunci (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:40)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui radu23

        In poze sa nu mai vorbim de Capela Sixtina ci de Cap Six si punem juma' de poza. Sa nu ofensam. E o cladire! Ce facem, stergem vitraliile?
        • -9 (25 voturi)    
          Da' cu Tiganiada (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 7:54)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

          cum ramane? Operele literare le distrugem?
        • +12 (26 voturi)    
          Solutia este (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:58)

          radu23 [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

          sa nu se mai foloseasca simboluri religioase. Unii cumpara doar branza sau masline si nu doresc cruci pe ambalaje. Statul laic inseamna separarea statului de biserica si retragerea religiei in spatiul privat al fiecaruia. Asta incearca sa faca Lidl, nu doreste sa ofenseze pe nimeni afisand ostentativ simboluri religioase.
          • -7 (9 voturi)    
            Doamne... (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 16:26)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui radu23

            Radu, eu iau brînza sau măslina și mă uit la ambalaj doar dacă mă intereseazăa numite detalii despre ceea ce mănînc, nu dacă e o cruce sau o semilună pe ea. Dacă mîine la Auchan să zicem(că de la Lidl nu mai cumpăr) apare o cutie de măsline și are pe ea o semilună, dacă-mi place ce mi se oferă, dacă prețul, produsul îmi convine, CUMPĂR, indiferent ce afișează.

            Evident, excludem materiale pornografice, tag-uri rasiste sau xenofobe și altele asemenea. Dar pe bune... punem crucea alături de cele menționate mai sus?

            Mă opresc și cuprind totul într-un singur cuvînt: jalnic.
            • +7 (11 voturi)    
              Ori te intereseaza produsul (Duminică, 3 septembrie 2017, 0:22)

              radu23 [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

              ori te intereseaza ambalajul. Se pare ca pe tie te supara mai tare ambalajul de ai decis sa boicotezi Lidl doar pentru atata lucru.

              Sensibilitatea ta nu este diferita de sensibilitatea celor care s-au simtit ofensati de crucile de pe ambalaj. Prea multa sensibiltate pentru lucruri nesemnificative.

              S-a ajuns cu exagerarea atat de departe ca unii compara gestul Lidl cu dinamitarea statuilor budiste de catre talibani, ceea ce e o nebunie.

              Multi se plang de sensibilitatea altora, dar ei insisi dau dovada de la fel de multa sensibilitate ranita. Cum am spus, se exagereaza cam mult.
              • -2 (2 voturi)    
                Radu, (Luni, 4 septembrie 2017, 22:16)

                lukuss [utilizator] i-a raspuns lui radu23

                nu așa se face. Rupi din fraza și pui cum îți place ție. Repet, ca și mai sus: citesc de pe ambalaj dacă vreau detalii despre produs(gramaj, ce conține etc), iar asta nu înseamnă că mă interesează... ambalajul :)

                Nu mă plîng de sensibilitatea lor, că nu despre asta e vorba. Nu mă plîng de nimic de fapt, dar să nu mai cumpăr de la ei, e felul meu de a spune că nu sunt de acord cu atitudinea lor... jalnică.
  • -10 (40 voturi)    
    Este doar inceputul sfarsitului (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:41)

    quietguy58 [utilizator]

    Este doar inceputul sfarsitului....companiile deja simt deja de unde vine schimbarea
  • -7 (51 voturi)    
    Super (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:42)

    mitg [utilizator]

    Sa nu "se socheze nimeni" nici cand produsele vor fi interzise pe motiv ca nu-s halal.
    • -8 (42 voturi)    
      s-a cerut si asta (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:08)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      In Franta, acu' citiva ani, au cerut musulmanii sa nu mai fie puse produse de porc in vitrine, ca-i ispiteste.
  • -7 (99 voturi)    
    prostie (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:45)

    nahir [utilizator]

    fara margini.
    producatorul cand a pus o poza in care apare si o biserica crestina, nu s-a gandit, cu siguranta, ca produsul respectiv se adreseaza doar crestinilor.
    cat de imbecil sa fi sa iei o astfel de decizie? ca doar nu din acest motiv, al existentei crucilor pe turla unei biserici pozate, nu s-a vandut produsul respectiv.
    • -7 (55 voturi)    
      Prostie fara margini e putin spus (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:20)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      E mai mult decat atat. E de-a dreptul periculos, pentru ca este o tentativa de eludare/rescriere a realitatii de dragul unor iluzii marunte.
      Pe produsul ala era o FOTOGRAFIE, care se presupune ca trebuie sa redea EXACT realitatea. A modifica fotografia inseamna a incerca sa modifici realitatea si sa rescrii istoria - nici macar Orwell nu cred ca si-ar fi imaginat ca distopiile sale ar putea deveni adevarate.
      Urmatorul pas, in aceasta logica imbecila, va fi sa-i oblige pe greci (si pe urma pe altii) sa dea jos la propriu crucile alea - pentru ca, nu-i asa, chiar daca le-am sters din fotografie, ele totusi exista in realitate, stim cu totii asta, iar unii dintre noi s-ar putea simti lezati doar de gandul ca ele exista...

      Daca vreunul de la Lidl urmareste acest thread, mesajul meu pentru bashtanii din Germania este urmatorul - acest gest denota o imbecilitate crasa, demna de Idiocracy.
      Eu nu vreau sa am de-a face cu companii imbecile, indiferent ce reduceri de pret ar avea. Prin urmare, n-am de gand sa mai calc in vreun Lidl si am de gand sa le dau tuturor prietenilor si cunostintelor acelasi sfat. N-aveti decat sa va transformati intr-un lant de magazine halal, tembelilor, si sa vindeti doar celor care se simt lezati de simbolurile religioase ale altora.
      Intre timp, eu o sa ma duc la macelaria mea arabeasca preferata, unde patronii nu se simt lezati de cruciulita de la gatul meu, si nici eu nu ma simt lezat de semilunele din nu stiu ce tablou au ei pe-un perete.
      • +41 (53 voturi)    
        vaca Milka o fi reala? (Vineri, 1 septembrie 2017, 23:47)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Ce-ar fi spus Orwell??!!
      • +41 (51 voturi)    
        vaca Milka o fi reala? (Vineri, 1 septembrie 2017, 23:47)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Ce-ar fi spus Orwell??!!
      • +14 (26 voturi)    
        Ambalajul nu este o carte de istorie (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 14:01)

        radu23 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        si sper ca tu nu inveti istoria de pe ambalaje. Ambalajul este doar un concept de marketing menit sa sporeasca vanzarile.
        • -10 (16 voturi)    
          Sau sa le scada. (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 17:06)

          Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui radu23

          Sau sa scada vânzarile. Fiindca eu m-am suparat pe idiotii de la Lidl si nu o sa mai calc oe acolo.
    • -4 (56 voturi)    
      P.S. In treacat fie spus... (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:35)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      ... sa respecti diversitatea inseamna sa o lasi sa EXISTE, nu sa o ELIMINI, papagali corporatisti...

      Intai "respectati" diversitatea religioasa eliminand toate simbolurile religioase (sau cel putin asa sper, ca nu le eliminati doar pe cele crestine), dupa care o sa eliminati orice aluzie la rasa, sex, la culoarea pielii, a parului, a ochilor, la greutate si mai stiu eu ce.
      Lumea voastra perfecta si extrem de diversa e aia populata de niste roboti asexuati, fara niciun fel de preferinte, identici intre ei si preferabil diferiti de orice fiinta umana reala.

      Welcome to the brave new world!
      • -18 (24 voturi)    
        simti (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:33)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        matale ceva, dar nu te lasa educatia sa spui adevarul. Pacat.
  • -7 (25 voturi)    
    mda (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:47)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    oricum, paguba-n ciuperci. cine cumpara de acolo? ambalaje de cate 700 de grame, pe ideea ca clientul e suficient de cretin sa nu faca un simplu calcul.
  • -6 (26 voturi)    
    hahaha (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:55)

    stani [utilizator]

    Astia chiar sunt idioti sau e doar o strategie de marketing pentru a atrage atentia?
    Oare nu era mai simplu daca ar fi schimbat imaginea respectiva cu o alta in care nu apare respectiva biserica?
    Prin aceasta decizie stupida au reusit cel mult sa irite o parte dintre crestini, cu precadere pe cei greci.
  • -7 (41 voturi)    
    Asta nu e diversitate (Vineri, 1 septembrie 2017, 18:57)

    miss saloane [utilizator]

    Ci prostie. Diversitate e sa arati fiecare natie ce are mai bun, cu toate simbolurile sale. Lidl probabil ca va sterge si sanii la femei pe cutiile de sutiene si penisul pe cutiile de boxeri. Sa fim fu totii plati. Ma rog, la burta mea nu m-ar deranja :)
  • -8 (32 voturi)    
    Din cauza unor astfel de ....... (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:00)

    gigiN [utilizator]

    ....imbecilitati-din ce in ce mai mari- vor deveni musulmane in 20-30 de ani unele tari occidentale !!
  • -7 (37 voturi)    
    Adevarul (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:00)

    MiDan [utilizator]

    Ar trebui sa respecte in primul rand adevarul

    Daca rspecta diversitatea sa respecte si pe crestinii care au construit bisericile alea de le folosesc ei pentru imagine.
  • -9 (25 voturi)    
    Lidl (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:11)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Aceasta mizerie de magazin in care romanii se ingramadesc mai ceva ca la biserica!
  • -6 (36 voturi)    
    Niste prosti! (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:20)

    ber [utilizator]

    A inceput revolutia culturala? Mao a fost criticat!
    Astia sa fie aplaudati ca distrug 2000 ani de cultura europeana? Niste talibani de tip nou! Cine mai cumpara de la Lidl? Si asa aveau marfa de proasta calitate.
  • -7 (35 voturi)    
    Lidl pentru atei si dictatura relativismului! (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:22)

    ramureanu [utilizator]

    Dar de ce diversitatea cu cruce e atat de periculoasa? Nu stiu pentru ce diversitate e Lidl, dar acum e evidenta atitudinea antireligioasa a lor. In numele protejarii unei diversitati abstracte, ei lupta, de fapt, impotriva diversitatii religioase. Daca port cruce la gat sau alte simboluri religioase mai pot fi client Lidl?
    Traim, iata, in plina dictatura a relativismului!
  • -8 (26 voturi)    
    "Felicitari de sezon!" a inlocuit "Craciun fericit!" (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:30)

    infoInsider [utilizator]

    https://infoinsider.ro/2016/03/28/invazie-germania-expulzeaza-in-romania-papusile-fara-pantaloni/
  • -7 (39 voturi)    
    Pe mine ma deranjeaza (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:33)

    Pac-pac [utilizator]

    Ma deranjeaza pentru ca in loc sa ne pastram cultura, religia si valorile, ne ascundem miseleste in spatele unor vorbe goale doar pentru ca un produs sa fie vandut si musulmanilor. Cu alte cuvinte, ne vindem religia pe argintii.
  • -7 (45 voturi)    
    Doamne fereste :) (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:35)

    Eugen_ [utilizator]

    Da, pot confirma, si eu si probabil alte mii de clienti Lidl. In Romania saptamana asta e, din nou, "Saptamana greceasca". Am in casa baclava de la ei, cu aceeasi imagine din Santorini pe ambalaj, si lipsa cruce...

    Lidl draghe, tocmai pentru ca respectati diversitatea ar fi trebuit sa lasati crucile acolo unde erau, pe biserici. Facand ce ati facut v-ati asigurat voi niste cruci. Orale.
  • -8 (32 voturi)    
    e amuzant ca (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:37)

    Adran [utilizator]

    sunteti indignati de acest gest, dar acest gest este rodul stangii americane, asta e modul lor de gandire. Totalitarism prin "democratie" , Asuprirea oricarei identitati prin "diversitate" , Pace prin razboi, Modernism prin intoarcerea la niste practici inapoiate. Sustineti USR , progresistii, activistii si ong-urile homo si asta e viitorul care se prevede. O sa ne fie frica sa mai deschidem gura, sa mai facem orice care contravine autoritatii statului.... mai rau ca pe vremea comunistilor.
  • -7 (35 voturi)    
    asta cu diversitatea.... (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:39)

    minus [utilizator]

    e precum bancul cu batranelul ce dorea sa paraseasca tara

    - Am o problema cu homosexualitatea...
    -Adica?
    -Acum 100 de ani,era inadmisibil.
    -Si de asta vrei sa pleci?
    -Nu,mai,lasa-ma sa iti spun.Acum 20 de ani lumea a devenit nepasatoare,iar acum 10 ani,a fost legalizata...
    -Si de ce vrei sa pleci?
    -Vreau sa plec pana nu devine obligatoriu!
  • -6 (48 voturi)    
    o porcarie (Vineri, 1 septembrie 2017, 19:44)

    outside_the_wall [utilizator]

    "Suntem o companie care respecta diversitatea" - NU, bai, sunteti niste sclavi ai marxismului cultural!
  • -5 (57 voturi)    
    Niște tîmpiți! (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:03)

    Chitcaila [utilizator]

    O lume care se tîmpește pe zi ce trece.
  • -7 (33 voturi)    
    Traiasca revolutia culturala (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:09)

    xolv [utilizator]

    marxista, partea a doua!
  • -8 (26 voturi)    
    crucile pe chiliile grecesti (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:15)

    vorbeste lumea [utilizator]

    aiurea ... sunteti niste profitori, ati pune si moschei , doar sa va vindeti produsele ... o sa va dati jos si pantalonii in felu' asta ... ca prin orasele cu mulsulmani, cand striga muezinu'-n difuzoare sa mearga la rugaciune, dau aia difuzoarele mai incet, ca deranjeaza populatia ne-musulmana ... aia se pisa-n capu' voastru si voi umblati sa nu-i pierdeti de clienti .... faceti-le iaurtu' pentru ei cu semiluna pe cutie si scrieti HALAL-pentru musulmani-pe ea si gata ... ce-aveti cu bisericile ...???
  • -5 (51 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:36)

    12_utilizator [utilizator]

    Inteleg ca semnul crucii nu este semn de diversitate. Ma intreb daca porcul pe care il vand in magazine este un asftel de semn.
  • -6 (56 voturi)    
    Sa astepte Lidl (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:43)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Sa astepte Lidl sa mai cumpar de la ei inainte sa reintroduca poza normala.
    • -7 (25 voturi)    
      eu oricum NU cumpar nimic de la ei (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:10)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      majoritatea produselor sint numai solduri, iar restul din convingere...
    • +12 (34 voturi)    
      Nici o grija , nu asteapta (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:22)

      Mulpha [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      Nu-ti fa griji . Au destui clienti, nu te asteapta nimeni !
  • -8 (28 voturi)    
    Masura nimicniciei (Vineri, 1 septembrie 2017, 20:49)

    colibasi [utilizator]

    Cine ii obliga sa folosesca o imagine care contine biserici cind sunt atitea alte peisaje in Grecia fara.
    Norocul lor ca prostia nu doare!
  • -7 (39 voturi)    
    Felicitări Hotnews și R.M. (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:04)

    EmC [utilizator]

    De astă dată ați avut curajul să scrieți cu curaj, ignorând valul politically correct. Mai respirăm și noi...
    • -12 (20 voturi)    
      nu-ti (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui EmC

      face iluzii degeaba.
  • -8 (44 voturi)    
    - lidl (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:18)

    harapalb [utilizator]

    Ce gest imbecil, nicio legatura cu realitatea.

    Banuiesc ca in curand vor cenzura si fotografiile albilor de pe produse, invocand acelasi motiv. Daca nu credeti ca poate fi asa, cautati pe google "white couples" si intrati pe Imagini.

    P.S.: Mai asteapta tu, Lidl, sa mai intru vreodata in magazinele tale.
  • +13 (25 voturi)    
    Cred ca Ldl isi judeca gresit clientii (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:27)

    narub [utilizator]

    Ce care cumpara nu sunt asa sensibili cum crede Lidl. Eu cand cumpar nu ma simt ofensat nici de biserica de pe ambalajul unei cutii cu masline din Grecia, nici de moscheea de pe ambalajul unei cutii cu baclava din Turcia. Cumpar produsul, nu ambalajul.

    Oricum o alta stire care nu intereseaza pe nimeni, oamenii vor cumpara in continuare ce le place, indiferent de ambalajul produselor.
  • -7 (33 voturi)    
    lidl (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:27)

    Agapis [utilizator]

    Daca tot vorbim de diversitate crestinii nu fac parte din aceasta diversitate?Unde e logica? Ei de ce sunt exclusi?! Atunci crestinii sa nu mai cumpere niciodata din aceste magazine! E ciudat! Aceasta zisa
    diversitate e indreptata cu intentie impotriva crestinismului! Europa si-a pierdut identitatea!Acel rabin din Spania avea dreptate sa spuna ca”Europa e pierduta”.Daca nu va redeveni cu adevarat crestina si nu
    oricum,asa teoretic,ci PRACTICANTA,ceea ce pare de-acum IMPOSIBIL sa se mai intample,Europa e cu adevarat pierduta.
  • -7 (23 voturi)    
    prostie corecta politic (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:27)

    demaGOCU [utilizator]

    Ne educa din timp ca sa stim care vot e cel "corect". Si mai vorbim de libertate si democratie.
  • -8 (26 voturi)    
    dracu (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:28)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    va mai cumpara de la leprele astea nemtesti, oricum nu mai cumparam nimic nemtesc de ani de zile.
  • -7 (35 voturi)    
    Eu unul ma tot intreb cine dracul da minusuri (Vineri, 1 septembrie 2017, 21:36)

    potaissa [utilizator]

    gramada la posturi moderate pentru tema asta.....
    Ca normal nu mai este de mult.
    Se influenteaza in orice caz masiv pro-islam.
    Greata!
    • -9 (27 voturi)    
      Azi minusuri, maine ciomege.. (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:47)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Ortodocsii, nationalistii astia sunt elemente reactionare cei care imping lumea spre razboi si haos.
      Islamul? E doar o religie a pacii..
  • -7 (39 voturi)    
    este legal? (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:09)

    aniod [utilizator]

    Au alterat o imagine reala. Daca nu le convenea biserica, puteau pune o barca.
    Cum ar fisa publice statuia lui Stefan cel Mare fara crucea din mana?
  • +14 (38 voturi)    
    Really, atata zgomot pt o eticheta?!!! (Vineri, 1 septembrie 2017, 22:19)

    Wanheda [utilizator]

    Get a life pipal, enjoy life
    • +24 (30 voturi)    
      de parca pozele de reclama (Vineri, 1 septembrie 2017, 23:01)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      sunt reale!!! Or fi Cola....
  • -8 (24 voturi)    
    Semiluna si steaua (Vineri, 1 septembrie 2017, 23:14)

    Googlescu [utilizator]

    Atunci eu daca sunt crestin sa nu cumpar produse pe care se afla desenate sau poze care contin o semiluna sau o stea ?
    Si nu o sa ma uit la filme daca apare de exemplu luna noua, adica o seminuna. Sa editeze filmul si sa o inlociasca cu o luna plina sau sa o sterga definitiv de pe cer !!!!!
  • -11 (25 voturi)    
    Produsul respectiv trebuie boicotat (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 7:58)

    aniod [utilizator]

    in Romania.
    • -10 (20 voturi)    
      Asa lovesti cel mai tare... (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 10:19)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      ... in primul rand in producatorul produsului ala, care oricum in veniturile Lidl probabil ca are o pondere neglijabila, nu le pasa lor ca nu se vinde nu-sh ce musaca, sau ce e aia.
      Soricul fiind gros, ca sa simta trebuie o intepatura mult mai adanca.
      Nu le mai calc pragul; pacat, berea lor fara alcool era singura care-mi placea.
  • +2 (12 voturi)    
    ok... (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 8:57)

    liviu_ [utilizator]

    daca totu se intampla la orice semn religios al orcarei religii (ma gandesc acum la musulmani), atunci nu am nici o problema cu asta...
    daca nu se practica decat la cruce atunci e o tampenie!
    • -9 (15 voturi)    
      Din contra (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 12:26)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu ar trebui sa se intample la nici un simbol religios. Punem Mecca fara Kaaba? Cu piata goala? Punem Voronet fara cruce? Pai nu le pune, pune pomi si iarba!
  • +15 (31 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 13:18)

    arap [utilizator]

    O companie face un gest cam exagerat si multimea de crestinopati sare in sus. Gestul nu este anti crestin mai prapaditilor, ci este secular, compania nu vrea sa promoveze o anumita religie impotriva alteia.

    Si mai comic este faptul ca unii cred ca Lidl sprijina prin acest gest musulmanii :) Unii chiar au nevoie de halate albe :)
    • -7 (9 voturi)    
      Bravo, Arap. (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 17:12)

      Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui arap

      Arap: nota patru.
    • +15 (19 voturi)    
      lol ! (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 17:50)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui arap

      Pupatorii de moaste au sarit in sus: nu se mai pot inchina la cutia de branza cand o scot din frigider!
    • -6 (12 voturi)    
      pai afiseaza-ti (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 21:07)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui arap

      secularismul la tine acasa daca doresti. nu ma obliga pe mine sa fiu secular ca asa vrei tu. nu obliga o societate 98% crestina sa fie seculara. libertardule progresist ateu cu logica de 2 bani.
  • +10 (16 voturi)    
    Isi mai aduce aminte cineva (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 18:21)

    master.paul [utilizator]

    ce reactii au starnit caricaturile cu Mohamed ? Toti au zis ca musulmanii nu stiu sa accepte critica unui banal desen. Dar nici cu fundamentalistii crestini nu mi-e rusine, unii vorbesc de boicotarea produselor, maine poate le interzic. Asteptati sa-si faca CPF partid si sa ajunga la putere, atunci sa vedeti distractie.

    Din punctul meu de vedere decizia Lidl este corecta, simbolurile religioase nu au ce cauta pe produse comerciale, cine vrea cruci sa si le tatueze pe frunte. Un scandal artificial pentru simbolurile unui zeu imaginar.
    • -8 (10 voturi)    
      Serios?!? (Duminică, 3 septembrie 2017, 12:33)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui master.paul

      Stimate domn, eu am rau de inaltime. Cu sau fara cruci, vederea aceea din Santorini, cu prapastia aia, imi face rau. Din punctul meu de vedere astfel de imagini n-au ce cauta pe produse comerciale.
      Vorba cuiva mai sus, sa puna pomi si iarba - pana s-o gasi alt tampit sa spuna ca are oroare de verde si-atunci, in sfarsit, o sa se ajunga la intelepciunea suprema - sa fie, dom'le, toate ambalajele la fel, hartie monocolora si preferabil o culoare cat mai dezgustatoare.
      Altfel, bunul simt comun spune ca, daca te decizi sa folosesti o fotografie, sau o alta imagine care sugereaza ca e o copie a realitatii, foloseste-o naibii asa cum e, nu te-apuca tu s-o "imbunatatesti" dupa o idee stupida a vreunui "creativ" exagerat de corect politic.

      De altfel, n-am dovezi si nici timp sa le caut, dar sunt aproape convins ca nu le-a cerut nimeni, nici cei mai ticniti habotnici, astora de la Lidl sa inlature crucile alea. Sunt convins ca e ideea vreunui june genial de pe la marketing, sau de la agentia de publicitate, convins ca are el (poate fi si ea, sa nu facem, nu-i asa, discriminare de sex...) o idee geniala...

      Mergand pe aceeasi linie inteleapta, se cuvine ca Lidl sa-si asigure toti cumparatorii ca produsele lor provin de la producatori care la randul lor sunt corecti politic - spuneti dvs., nu v-ar sta dumicatul in gat stiind ca, inainte de-a produce carnatul ala, muncitorii din fabrica aia de-aiurea au facut nu-sh cate cruci si-au stropit carnea cu agheazma?!?
  • -6 (8 voturi)    
    Raspuns (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 18:30)

    rollotomasi [utilizator]

    1. Lidl nu a promovat religia, ci branza.
    2. Prin stergerea crucilor a falsificat o poza
  • -7 (9 voturi)    
    Casa Comuna de Toleranta!?! (Marţi, 5 septembrie 2017, 11:14)

    ramureanu [utilizator]

    Recent mi s-a aratat un pasaport grecesc care pe ultimele lui pagini are pe fundal manastirea Simonos Petras din Muntele Athos si o biserica din Peloponez. Si crucile de pe aceste lacasuri au fost sterse! Intrebat de cineva ce este toleranta, Paul Claudel a raspuns: ”o casa”. Sa te fereasca Dumnezeu de intoleranta tolerantilor!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri