VIDEO Monument al lui Cristofor Columb din SUA, vandalizat de extremistii de stanga

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 22 august 2017, 11:45 Actualitate | Internaţional

Monument Cristofer Columb, vandalizat
Foto: Captura YouTube
Un monument vechi de 225 de ani din SUA ce il comemoreaza pe Cristofor Columb a fost vandalizat luni in Statele Unite, incidentul venind in contextul unui scandal national privind statuile si monumentele confederate, scrie The Hill. Un clip video arata cum monumentul e lovit cu barosul, iar naratorul spune ca exploratorul spaniol este responsabil de "sclavagism" si "exploatare capitalista".

In imagini se vede cum doua persoane pun pe monument o pancarta pe care scrie "Viitorul este al justitiei rasiale si economice." Unul dintre cei doi vandali sta langa monument cu o pancarta pe care scrie: “Rasism: Darama-l”. 

“Cristofor Columb simbolizeaza invazia capitalismului european in emisfera vestica. Columb a initiat un val secular de terorism, crime, genocid, viol, sclavagism, degradare ecologica si exploatare capitalista a fortei de munca in Americi”, spune naratorul clipului.



Incidentul a avut loc in contextul unei dezbateri aprinse din tara privind demolarea unor monumente confederate dupa violentele din Charlottesville, provocate, in parte, de o demostratie contra daramarii unei statui a generalului confederat Robert E. Lee.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4124 vizualizari

  • +18 (44 voturi)    
    In acest clip (Marţi, 22 august 2017, 11:54)

    satyr [utilizator]

    Putem vedea niste gunoaie subumane similare celor de la ISIS care prefera sa distruga o istorie concreta de dragul unor idealuri abstracte si naive.
    • -9 (27 voturi)    
      Dar extrema dreapta ? (Marţi, 22 august 2017, 16:39)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Dar extrema dreapta va place ?
      • +4 (22 voturi)    
        intrebari infantile (Marţi, 22 august 2017, 17:19)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Dar p-a matii ?! Ai sase ani, galeo ?
      • +2 (2 voturi)    
        alea au ceva în plus (Joi, 24 august 2017, 4:05)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Îs idealuri abstracte, naive, dar şi bazate pe ură.
    • +1 (23 voturi)    
      Maine-poimaine vor incepe si in Europa (Marţi, 22 august 2017, 17:52)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Columb a cautat o ruta alternativa spre China si India, cu care europenii doreau sa faca comert.
      Intamplator a descoperit America.
      Doar in creierele unor retardati de stanga poate exista vreo legatura intre el si exploatarea capitalistă. In 1492 capitalismul încă nu se inventase.
      Revolta lor are ceva oedipian. E ca si cum un pusti s-ar revolta dupa constientizarea faptului ca tatal lui o arde cu mama lui. LOL, Asa ati aparut si voi, cretinilor! Nu v-a adus barza!
      Vai, tocmai am spulberat mitul berzei.
      • +2 (4 voturi)    
        exploatare a fost sigur (Miercuri, 23 august 2017, 11:15)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        Istoria, cel putin la capitolul asta, e clara. Cristofor Columb scrie singur in jurnalele sale ca pamantul nou descoperit este o sursa ideala de sclavi. Si daca prima calatorile a fost, poate, doar cu scopul de a gasi o ruta alternativa, urmatoarele 3 sigur aveau alt scop.
    • +1 (3 voturi)    
      Greu construiești ușor distrugi, (Marţi, 22 august 2017, 20:30)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      chiar și în cazul construcțiilor sociale. Construcțiile, relațiile sociale, de la familie la uniunea de state, se bazează pe slăbiciunile oamenilor. Au dreptate extremiștii când zic: Columb a clădit America pe degradare socială și ecologică.
      Să încerce ei pe dos dar slabe sunt șansele, un om puternic n-are nevoie de relații sociale, se descurcă în orice situație de unul singur.
  • +13 (27 voturi)    
    ha, ha, ha (Marţi, 22 august 2017, 12:07)

    bancher [utilizator]

    Nu Columb a adus sclavagismul in SUA. In primul rand el si-a facut veacul prin America centrala si de Sud, in America de Nord au fost englezii. In al doilea rand sclavagismul a proliferat dupa castigarea independentei de catre americani. Erau adusi africani pe corabii si vanduti ca sclavi in statele SUA . Chiar si primul presedinte, George Washingtpon, era adeptul sclavagismului. La mosia lui de la Mont Vernont este plin de baracile negrilor sclavi care ii munceau pe plantatie. George Washington se trezea primul dimineata, odata cu rasaritul, si pleca sa inspecteze negrii. Era vai si amar de cei pe care ii gasea dormind, pe motiv ca nu e voie ca sclavul sa se trezeasca inaintea stapanului.
    Asa ca mai lasati-ma cu sclavagismul lui Columb, americanii au fost ultimii din lume care au abolit sclavia (chiar si dupa rusi).
    • +8 (20 voturi)    
      Corect, dar (Marţi, 22 august 2017, 12:48)

      Ovidiu M [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Este corect ceea ce spui, dar americanii nu au fost ultimii in lume care au abolit sclavagismul. Au fost ultimii printre tarile "occidentale", dar chiar si asa Olanda si Belgia permiteau sclavagia in coloniile lor.

      Din pacate insa, chiar si in zilele noastre exista sclavagism in numeroase tari din Africa, unde exista oficial legislatie antisclavie, dar practic nu este aplicata. De cazurile de romani obligati sa fie sclavi in Italia nu cred ca are sens sa mai vorbesc.
    • -5 (11 voturi)    
      Corecție.. (Marţi, 22 august 2017, 15:52)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      .. În America de Nord au fost 13 colonii Engleze, o mare colonie Franceza(de-a lungul râului Mississippi, pana în Quebec și sudul Canadei) , o foarte mare colonie Spaniola în sud-vestul SUA de azi (California, New Mexico, Arizona, o parte din Nevada și o parte din Texas) și în Florida de azi.. Ce povesti visezi tu cu englezi!?! Și toate practicau sclavagismul..
      • +7 (13 voturi)    
        nu mai spune! (Marţi, 22 august 2017, 16:57)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Colonizarea britanica a Americii de Nord a avut loc intre anii 1492-1776. Apoi au fost alungati de americani. Louisiana, ultima colonie franceza din SUA, a fost vanduta de Napoleon americanilor, care au dus sclavia la rand de arta in Louisiana. Mexicanii au abolit sclavagismul in teritoriile dominate de ei cu mult inaintea americanilor, adica pe la 1790. Cand Texas si-a declarat independenta fata de Mexic (1835), in Mexic se abolise demult sclavia.
        Asa ca, oricum o dai, in SUA sclavia a fost abolita cel mai tarziu dintre tarile democratice (1865).
        • +3 (3 voturi)    
          Dar cate tari democratice erau (Marţi, 22 august 2017, 20:38)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          la 1865 ? :- )))
          Brazilia incepe renutarea la sclavie in 1883 si termina in 1888.
          Din alt puct de vedere, renuntare a la sistemul scalvagist, s-a facut din mai multi factori. Dar 2 factori au fost foarte importanti:
          - Relatii internationale cu alte tari ne-sclavagiste (presiuni de renuntare)
          - ,,Randamentul" muncii cu sclav,i in functei de produsele
          agricole obtinute.
          Nu am date, cand a disparut sclavajul ,,miniersec" (cel mai dur)
          Mexicul este o tara uscata, fara culturi agricole intensive ( predispuse sclavajului)
          SUA si Brazilia sunt tari ,,umede", in zonele favorabile muncii cu sclavi,
          permitand obtinerea de bumbac-tutun (SUA) si cauciuc-cafea (Brazilia) in culturi intensive, pe plantatii intinse.
        • -1 (7 voturi)    
          mexicani or fi abolit sclavia primii (Marţi, 22 august 2017, 21:22)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          dar ma intreb ce viata aveau oamenii liberi ai Mexicului comparat cu cea sclavilor americani. Se cam vede si in ziua de azi din ce parte se sare gardul.
          • +1 (5 voturi)    
            desigur (Miercuri, 23 august 2017, 11:26)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            viata sclavilor era lapte si miere. dormeau in puf, mancau ambrozie si munceau o ora pe zi, dupa care stapanii lor le faceau si un masaj de relaxare.. si astfel traiau fericiti pana la adanci batraneti. la fel si amerindienii.. care au prosperat uimitor dupa venirea colonistilor europeni.

            "se cam vede si in ziua de azi" ce? ca tarile care au exploatat sclavi, au avut colonii si au acumulat avere de-a lungul secolelor o duc mai bine decat cele care au fost exploatate?
            • 0 (4 voturi)    
              eu am intrebat ce viata aveau oamenii liberi (Miercuri, 23 august 2017, 17:22)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              din Mexic. Deci, repet intrebarea, cum o duceau oamenii "liberi din Mexic in secolul 17-18?
              Ref tarile care au exploatat sclavi, bla -bla hai sa luam la rand puterile europene
              Germania - a avut cele mai putine colonii si cel mai scurt timp, o fi practicat sclavia prin evul mediu- economic? best of Europe
              Suedia- colonii? nema, sclavi? poate pe vremea vikingilor, nivel de trai - best of, Portugalia- colonii? fara numar, sclavi? poate prin colonii. Nivel de trai actual? PIGS spune tot. Spania? tot pe acolo. Italia? un pic mai sus de genunchiul broastei. Deci ce sa o lungim, au ramas Anglia, Franta si Tarile de jos, tari cu colonii si care au tinut standardul sus. Morala, faptul ca ai avut colonii nu e o garantie ca vei fi o mare putere, faptul ca nu ai avut colonii nu e un semn ca nu vei fi o mare putere si 3(trei) multe din coloniile africane s-au dus drept in buda dupa ce s-au "decolonizat"
              • +2 (4 voturi)    
                "oamenii liberi din Mexic" (Miercuri, 23 august 2017, 19:56)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                In secolele 17-18 Mexicul era colonie spaniola. S-a furat tot ce s-a putut fura, au murit milioane, au adus milioane de colonisti si au unit cu forta teritorii pe care traiau civilizatii diferite. Urmarea evidenta a fost razboiul civil. La fel ca in Orientul Mijlociu..

                "Morala" ta denota lipsa de cultura. Daca ai intelege cum functionau fluxurile comerciale in secolele anterioare si cum s-au transferat averile in timpul razboaielor, te-ai gandit de 10 ori inainte sa postezi toate tampeniile.
        • +2 (2 voturi)    
          Care colonie Britanica a fost la 1492? (Marţi, 22 august 2017, 23:04)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Primele colonii au fost in Virginia si Massachusetts pe la 1610.
    • -2 (12 voturi)    
      Genghis Han a adus sclavagismul in Rusia (Marţi, 22 august 2017, 17:33)

      krampus [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Rusii sunt inca sclavi ai tarului asa ca nu au abolit nimic; ei inca nu au trecut prin decolonizare, inca plang dupa coloniile pierdute in Europa de est si Caucaz si il adora pe Stalin pentru ca a facut Imperiul mare desi a omorat mai multi rusi decit oricine altcineva. Americanii sunt singurii care au luptat la propriu pentru eliberarea sclavilor iar războiul s-a soldat cu aproximativ 1.030.000 de morți (3% din populație), asa ca este limpede ca a fost important pentru ei.
      • +2 (2 voturi)    
        Aiureli ! (Marţi, 22 august 2017, 20:56)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui krampus

        Mongolii si tatarii nu aveau obiceiul sa fie ,,serviti de sclavi".
        Stilul de viata din stepa, la migratori, este sa-ti faci singur muncile prin repartitie de sarcini in cadrul familiei /clanului. In timpul iernii se jungea la o asemena fomete, incat sclavii nu ar fi avut ce sa manace. Iarna nici n-ai fi avut ce sa le dai de lucru.
        Tatarii vindeau sclavii obtinuti din razboaie catre alte state.
        La tatari, controlul tarilor supuse era mentinut prin incasare
        de tribut, tatarii neamestecandu-se in administrarea statelor supuse.
        Mongolii au administrat state. Irak-Armenia-Siria -Palestina-Persia (mai apropiate)
      • 0 (2 voturi)    
        stramosii nostri (Miercuri, 23 august 2017, 20:20)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui krampus

        cu care ne mandrim, romanii, n'au desfiintat sclavia atata timp cat a existat imperiul.
        chiar multi din ceilalti stramosi au sfarsit in circurile de la roma sau alte parti ale imperiului, sau pe ogoarele invingatorilor.

        in evul mediu, negotul cu forta de munca vie s'a schimbat numai oleaca. in loc de vanzarea la bucata, s'a practicat vanzarea en gros cu mosia, cu satul, cu case, neveste si copii la un loc..

        cum zicea italianu ala, lasciate ogni speranza....
        majoritatea suntem tot sclavi. e drept, cu drepturi.. ba, ni se spune in batjocura ca toti ne'am nascut egali...
        numai ca unii mai egali ca altzii...

        a fost o mica perioada, raportat la istorie, cea a capitalismului clasic, cand au fost oportunitati pt. cei indrasneti.

        ghiolbanismul reduce clasa stapanitorilor si ingroasa masa sclavilor moderni.
        e perioada marii finante.
        idei, intreprinzatori mici, nu se mai poate.
        lucrezi la multinationala, faci o inventie, patentezi ceva, din start este proprietatea angajatorului, primesti bonus si felicitari.
        din bonus, poti schimba anvelopele la masina...
        s'auzim de bine...
    • -1 (15 voturi)    
      sclavia in america (Marţi, 22 august 2017, 17:39)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      a fost impusa economic dupa descoperirea lumii noi.
      era foarte mult de lucru, terenuri deschise, lipsa fortza de munca. bastinasii trageau cu arcul si loveau cu tomahawkul si nu aratau chef de agricultura sau alte ocupatii, in afara vanatorii.
      sclavia n'a aparut in africa, e cunoscuta din epoca istorica numita sclavagism, si de a atunci a fost practicata continuu. si inca se mai practica pe coclaurile africii.
      sclavi s'au cerut in americi, de la nord la sud si de la est la vest, inclusiv in insulele din caraibe, cumparatorii fiind toti colonistii ioropeni, indiferent de natie, engleji, frantzuji, spanioli, portugheji...
      in africa, furnizorii mari erau arapii, portughejii, englejii si nu in ultimul rand, chiar natiunile africane, care se ciomageau unele cu altele, iar prizonierii ii transformau in apa de foc, oglinjoare si margelute colorate.
      caci, mai draga, africa era inca in epoca sclavagismului, practicat intre triburile africane.
      si colonistii ioropeni in africa au folosit cu mult succes munca sclavilor. se pare ca in coclaurii africii, triburile arape mai folosesc munca...la negru.
      asa a fost, astea sunt costurile dezvoltarii.
      cert este ca, dupa abolirea sclaviei, au cazut intr'o sclavie mai rea, a industriasilor din nord, care de fapt asta urmareau, forta de munca aproape gratis a ...oamenilor liberi, proaspat deveniti oameni liberi...
      azi traiesc in ghetouri, mahalale...

      globalizarea si pauperizarea populatiilor, stramutarile si migratia sunt tot forme ale sclaviei moderne.
      10 ore intr'un birou, 8 intr'o fabrica, cu o leafa suficienta pt. smartfoane si alte oglinjoare si margelute, este tot o forma de sclavagism.
      o familie in care toti din casa trebuie sa munceasca, pt. a plati chiria, sau rata la casa, haine, benzina, fara prea mult timp pt citit si instruire, pt. relaxare si socializare fara perspective sa iasa din dependenta de leafa lunara, cu putine ore petrecute in familie...oare ce este ?!
      ce le ramane sclavilor de azi ? relaxarea la gratare..
      • -1 (11 voturi)    
        Sclavia este veche si continua (Marţi, 22 august 2017, 18:17)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Te inseli, in Africa furnizorii de sclavi erau chiar capeteniile triburilor locale, negustorii arabi si europeni cumparau sclavi si ii transportau unde era cererea mai mare. Sclavii erau o marfa ca si azi.
      • -1 (5 voturi)    
        cel mai bun comentariu (Marţi, 22 august 2017, 20:50)

        MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        cel mai bun comentariu de la acest articol!!!!!
      • -1 (5 voturi)    
        apropo de sclavie (Miercuri, 23 august 2017, 11:17)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        globalizarea capitalurilor si a fortei de munca, proletari fara frontiere..cheap labor...cu traisa'n batz.

        diferenta este ca nu te prinde cu arcanul si nu te vinde nimeni, intri singur cu gatul in latz si te vinzi singur, in cele mai multe cazuri, pe mult mai putin decat ai merita.
  • +10 (28 voturi)    
    se stie (Marţi, 22 august 2017, 12:13)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    atunci cand se rescrie istoria, comunismul deja a invins.
  • +10 (34 voturi)    
    extremisti? de stanga? (Marţi, 22 august 2017, 12:21)

    Nevermind [utilizator]

    Neah... trump e de vina, inclusiv pentru eclipsa. Si extremisti sunt numai nazistii aia de-l sustin pe el sau propria identitate/istorie.
  • +2 (34 voturi)    
    mda (Marţi, 22 august 2017, 12:26)

    ampersand [utilizator]

    Ce mi-e suporterii maimutoiului portocaliu, ce mi-e suporterii lu' sanders.
    • +11 (19 voturi)    
      Din pacatre astia ies la vot (Marţi, 22 august 2017, 12:39)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Si ne alegem fie cu o extrema, fie cu cealalta. Mi se pare ca ne indreptam din ce in ce mai mult catre situatia de dinainte de WWII, atat dpdv economic, cat si social si politic.
    • -2 (2 voturi)    
      mai explicit? se poate? (Marţi, 22 august 2017, 21:23)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      ?
  • -1 (35 voturi)    
    vandalii au fost (Marţi, 22 august 2017, 12:29)

    om simplu din multime [utilizator]

    miscarea sorosista progresista neokom "black lives matter", conf. presei locale din texas. statuia este in parcul ce poarta numele intemeietorului texasului, sam houston.
    aceiasi miscare care a omorat politisti in dallas, cu ocazia unor demonstratii ...progresiste.
    miscarea este f. activa in texas.
    si ca idee, texasul nu a fost unul din statele sclavagiste ale sudului, iar in timpul razboiului civil, multi negrii s'au refugiat in texas.
    pt. ei istoria nu conteaza, ei au decretat cum ca columb a adus sclavia in america ! :-))
    asta inseamna progresism, istoria...doesn't matter.
    priviti inainte tovarasi !
    avem si noi o spujina d'alde d'astia...progresisti rau! :-))
    • +3 (25 voturi)    
      L-ai citit si tu pe Dragnea? (Marţi, 22 august 2017, 12:42)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Ce treaba are Soros cu toate astea?

      Si vezi ca progresist peste ocean inseamna cu totul altceva fata sensul din Europa. Dar asa e cand copiezi idei ca o maimuta.
      • -2 (18 voturi)    
        banele (Marţi, 22 august 2017, 13:08)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui banel

        nu vorbi de ...maimute. nu se cade. :-))
      • +1 (21 voturi)    
        banele, (Marţi, 22 august 2017, 13:13)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui banel

        soros era cunoscut in america, pt.....activitatea sa progresita, cu mult inainte sa auziti voi de el.
        mare finantator al tuturoro miscarilor de stanga si al partidului democrat.
        a si pierdut o gramada de bani la ultimele alegeri, cu loaza lui klinton...
        ti'o spune unul care stie ce este peste ocean, inca de pe vrema lui ronald reagan.
    • -4 (20 voturi)    
      hahaha (Marţi, 22 august 2017, 13:00)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      am si fost combatut, cu manie...progresista, tipic anti trompista. :-)) qed !
      columb a fost stramosul lui trompa, bine i'au facut !
    • +3 (25 voturi)    
      Ti-am dat minus (Marţi, 22 august 2017, 13:02)

      Ovidiu M [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Ti-am dat minus pentru ca amesteci bucati de adevar cu minciuni. Soros a finantat miscarea Black Lives Matters, dar asta nu inseamna ca sprijina extremismul. Extremism exista si de-o parte si de alta, iar el trebuie combatatut indiferent de pozitionarea ideologica, insa una este sa ai ca scop egalitatea de sanse sau egalitatea in fata legii si alta este sa sprijini in mod direct suprematia unei rase asupra celeilalte.
      • +5 (25 voturi)    
        ti'am dat plu (Marţi, 22 august 2017, 13:21)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu M

        desi nu obijnuiesc sa dau note, taman pt. ca ai fost onest, ai recunoscut, printre putinii, ca soros finanteaza miscarea care a omorat politisti in dallas.
        oare, lui soros i'o fi parut rau de moartea politistilor, sau de ce'i facura lui columb din parc ?!
        si'a cerut scuze catre departamentul de politie din dallas, sau catre contribuabilii din houston ?!
        daca da, atunci sunt de acord cu tine pan' la capat.
        dar, ma tem ca nu, ca banii curg in continuare.
      • -3 (3 voturi)    
        minus (Marţi, 22 august 2017, 18:07)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu M

        Black Lives Matters este Ku Klux Klanul negrilor dar progressivii spun ca rasismul negru nu este de fapt rasism ci manie revolutionara si ca doar albii pot fi rasisti - ceea ce este culmea rasismului. Ai accepta argumentul ca finantatorii ISIS nu sprijina extremismul si terorismul ci organizatii culturale persecutate ?
      • -3 (3 voturi)    
        Soros a facut mult mai mult rau in US (Marţi, 22 august 2017, 21:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu M

        decat sprijinirea BLM
        Asta nu inseamna ca trebuie sa confundam ce a facut in America cu ce afacut in Europa de Est.
    • +3 (5 voturi)    
      Spui minciuni (Marţi, 22 august 2017, 21:35)

      mara.anghel [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Vandalii nu au fost din BLM si Soros n-a sponsorizat niciodata BLM.
      • -3 (5 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 23 august 2017, 11:22)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui mara.anghel

        papa de la roma ii finanteaza....
  • +8 (26 voturi)    
    tot inainte! (Marţi, 22 august 2017, 12:42)

    xan [utilizator]

    Tineti-o tot asa si Trump nici nu mai are nevoie de campanie electorala pentru urmatoarele alegeri. Marxismul este viguros si infloritor la fel ca acum 100 de ani.
  • +8 (16 voturi)    
    imbecili (Marţi, 22 august 2017, 12:47)

    anonim3 [utilizator]

    Extremele se potenteaza reciproc. Si asa, prin reducere la absurd, arunca in derizoriu orice discutie despre responsabilitate in istorie. Trump e recunoscator.
  • -2 (34 voturi)    
    in sfarsit, Hotnews spune pe nume (Marţi, 22 august 2017, 13:25)

    Razvan_M [utilizator]

    La Charlottesvile au fost cateva sute sau mii de cetateni de dreapta care au protestat contra distrugerii statuii generalului confederat Lee. Sa ne amintim ca in urma cu 100 si ceva de ani, Republicanii, de dreapta, erau cei care luptau pentru drepturile negrilor, iar Democratii, acum de stanga, erau reprezentantii proprietarilor de sclavi si KKK.
    In acest context, atacul extremistilor de stanga contra lor (cu voia autoritatilor locale), a fost o violenta nepermisa si o ilegalitate.

    Am observat atunci ca este ciudat ca din cateva sute sau mii de oameni care au participat la mitingul de dreapta au aparut in poze cativa zeci de indivizi cu steaguri naziste sau cu insemne KKK - si tot mitingul a fost declarat de presa ca fiind extremist, rasist, nazist etc.

    Dupa acele incidente, au avut loc la Boston alte incidente unde la chemarea extremistilor de stanga s-a creat o contramanifestatie de 40.000 de indivizi la un miting de dreapta pasnic. Si acolo s-a ajuns la violente, comise tot de extremistii de stanga ce refuza sa respecte atat legile, cat si drepturile celorlalti cetateni.

    Acum vedem ca s-a ajuns la pasul urmator (de fapt aceste lucruri se intampla mai demult): vandalism impotriva unor monumente neconforme cu ideologia totalitara marxist-leninista.

    Urmatorul pas ar putea fi revolte finalizate prin instaurarea unui regim totalitar de stanga in State. Pericolul este foarte mare sa se ajung acolo daca este sa ne luam dupa starea de spirit a unei parti importante din populatia SUA - importanta pentru ca are un scop comun si este decisa sa-l urmeze. Mai este mare pericolul pentru ca exista si sprijin ideologic pentru asemenea idei prin politically correctness, ideologii anarhiste (Alinsky), globaliste (Soros) etc. Acest din urma pas ar fi cel mai direct periculos pentru Romania.
    • -1 (27 voturi)    
      Hmm... (Marţi, 22 august 2017, 14:36)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Ai fost tu în Charlottesville să vezi că erau protestatari de dreapta de toate felurile? Sau fabulezi...
      Eu unul nu prea am văzut poze sau înregistrări cu indivizi care să nu fie nazişti în cadrul protestului "de dreapta". Dacă ai tu surse de genul ăsta, te rog fii generos şi dă-mi şi mie un link.
      • -1 (3 voturi)    
        in mod normal ar trebui sa cauti tu singur (Miercuri, 23 august 2017, 19:21)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        https://www.nytimes.com/2017/08/11/us/white-nationalists-rally-charlottesville-virginia.html

        Dupa cum vezi in imaginea asta, un grup de cativa contramanifestanti este inconjurat de cateva sute de "rasisti", "fascisti", "extremisti", "suprematisti de dreapta albi". Din ce se observa, acei 10-12 marxisti nu par a fi brutalizati in vreun fel. Dar poate vezi tu mai bine, ca vad ca le stii pe toate.
        Apoi compara asta cu imaginile atent focalizate pe cativa indivizi ce poarta insemne naziste afisate pe CNN si alte Fake News media. Mai degraba as crede ca acei indivizi au fost adusi special pentru a aparea in poze.
        La fel, in alte poze apar acesti oameni pasnici cu gurile cascate si cu mana dreapta in sus, ca si cum ar executa un salut nazist. Dar daca ai facut poze cuiva in timp ce vorbeste si striga ceva, ai observat ca imaginile atent extrase pot arata altceva decat realitatea. Iar mainile in aer de la o manifestatie anti-Dragnea din Bucuresti si sloganele anti-comunism pot fi facute sa apara in poze la fel, cu o camera ce captureaza 20 de imagini pe secunda.

        Eu as zice sa nu te lasi manipulat de ceea ce spun cei de la CNN, recunoscuti ca falsificand stirile ca sa corespunda unei anumite naratiuni. Dar daca asta vrei, asta-i problema ta. Insa gandeste-te ca aceleasi manipulari (cu nazisti printre manifestati) ar putea aparea si la Bucuresti la mitingurile anti-PSD. Sau acuzatii de legionari, droguri etc.
    • +6 (16 voturi)    
      Problema e ca protestau cu insemne naziste (Marţi, 22 august 2017, 17:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      lucru care si pentru rusi si pentru americani, care au platit si unii si altii cu vieti de oameni, mii, sute de mii, miliioane (rusii cat populatia Romaniei), ca sa infranga ideologia aia infecta. Asta a fost. Cealalta ideologie infecta a mai facut victime, nu la fel de virulent, dar facut, inca cateva zeci de ani.
      • -6 (12 voturi)    
        Insemnele comuniste sunt pe tricouri (Marţi, 22 august 2017, 18:30)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        "nu la fel de virulent" Ai fost tu la Katyn sau Belomorkanal sau Kolîma sau in alte lagare unde au murit cei in jur de 25 000 000 de victime oficiale si ti s-a parut binisor fata de Auschwitz ?
        • -1 (5 voturi)    
          Ai o problema cu termenii (Marţi, 22 august 2017, 22:56)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui krampus

          sau ai preferinte in crima. Dezcalificant.
      • -1 (7 voturi)    
        nu pe bune? (Marţi, 22 august 2017, 21:54)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Si cate insemne naziste aveau? Si de cate ori au aparut secera si ciocanul la manifestatiile stangii au fost contra-manifestatii de amploarea asta? Fiindca au fost la greu si din ce in ce mai multe.
        Cat despre rusii care au murit in WW2, au murit din cauza cretinismului celui mai mare criminal al secolului, adica Stalin. Sau uiti ca din 39 pana in 42 Stalin era mare sogor cu Hitler si impartea cu el prieteneste Polonia, ne lua Basarabia si inrobea tarile baltice
    • 0 (4 voturi)    
      Spui aiureli ! KKK nu exista (Marţi, 22 august 2017, 21:06)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      cand erau sclavagistii la putere . Nici macar in nord.
      KKK a aparut imediat dupa Razboiul Civil, in sud, unde sudistii albi se deghiza in alb, si folosind porecle ale KKK pentru a nu fi recunscuti. La inceput, sa intimideze afro-americanii ca sa nu voteze etc.
  • +11 (15 voturi)    
    Nu se numeste ”sclavagism” ci ”sclavie” (Marţi, 22 august 2017, 16:02)

    Maniu [utilizator]

    nici marinel nici mariner... In alta ordine de idei, fara Columb, vandalul alerga prin Africa urmarit de fiare salbatice.
    • 0 (10 voturi)    
      fiare salbatice aka tribul vecin (Marţi, 22 august 2017, 17:37)

      socialismic [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Prin fiare salbatice vrei sa zici tribul vecin care se masacra in voie cu megiesii ??
  • +7 (19 voturi)    
    Nu invatam nimic din istorie (Marţi, 22 august 2017, 16:44)

    galeo [utilizator]

    Omenirea repeta ciclic aceleasi greseli
  • +1 (7 voturi)    
    USA seamna cu Europa interbelica (Marţi, 22 august 2017, 21:47)

    narub [utilizator]

    extrema dreapta si extrema stanga au inceput sa-si faca de cap si un personaj ca Trump va inrautati si mai mult situatia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă