FOTO Marsilia: Un mort si un ranit dupa ce un individ cu probleme psihice a intrat cu masina in pasagerii din doua statii de autobuz

de RH     HotNews.ro
Luni, 21 august 2017, 12:29 Actualitate | Internaţional

Un mort si un ranit bilantul unui incident produs azi dimineata in orasul francez Marsilia, cand un un barbat cu probleme psihice a intrat cu masina in pasagerii care asteptau autobuzul in doua statii, transmite AFP. Incidentul seamana cu modul de operare al islamistilor radicalizati. Persoana care ar fi murit ar fi o femeie de 42 de ani, iar o alta femeie de 29 de ani a fost ranita.

O furgoneta Renault Master a intrat intr-un adapost de autobuz, in arondismentul al 13-lea, si a ranit grav o persoana, iar apoi a intrat in adopostul unei alte statii de autobuz din arondismentul al 11-lea si a omorat o femeie.

Vehiculul in cauza a fost oprit, cateva minute mai tarziu, de catre politie in sectorul Vieux-Port, iar soferul a fost retinut. Barbatul retinut, in varsta de 35 de ani avea cazier pentru fapte de delincventa si este diagnosticat cu probleme psihice, potrivit Reuters. 

Acesta nu era in atentia serviciilor secrete pentru posibile legaturi cu teroristii.

Persoana care ar fi murit ar fi o femeie de 42 de ani, iar o alta femeie de 29 de ani a fost ranita.

Autoritatile spun ca furgoneta e posibil sa fi fost furata.
























Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8225 vizualizari

  • +9 (47 voturi)    
    . (Luni, 21 august 2017, 12:34)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "El este un individ de 335 de ani, a carui nationalitate e deocamdata necunoscuta."
    Deci un schelet conducea masina? Rog corectie la varsta.

    Lasand gluma la o parte, sunt sigur ca face parte din clubul tinerilor fragili ce sunt fani de jocuri agresive si critici de filme violente cu o copilarie nefericita.
    • -2 (40 voturi)    
      Cum asa ? (Luni, 21 august 2017, 12:59)

      iulica22 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      " sunt sigur ca face parte din clubul tinerilor fragili"
      De unde atata siguranta pe tine ? Stii tu ceva ce noi nu stim ?
    • +9 (15 voturi)    
      nu (Luni, 21 august 2017, 14:59)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      N-au dom'le treaba jocurile sau filmele cu nimic, nu stii despre ce vorbesti. E a nu stiu cata oara cand repeti prostia asta in comentarii pe HN.

      Cand Cain i-a crapat capul lui Abel, nu exista nici un joc pe calculator.

      Ia gaseste cauza adevarata pentru comportamentul acestor descreierati, ca nu-i greu.
      • -6 (18 voturi)    
        Metoda eficienta (Luni, 21 august 2017, 19:05)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

        Si voi mai posta acelasi lucru in continuare. Consider aceasta fraza o metoda eficienta sa identific rapid zombi sau postaci ca tine si ca iulica22 (alegeti una din variante).

        Apar numeroase stiri in care criminali iau vieti nevinovate, iar autoritatile ii scot basma curata sau le gasesc scuze si justificari de genul:
        - sunt tineri fragili
        - au probleme psihice
        - sunt fani arme
        - sunt fani muzica/filme/jocuri violente
        - au copilarii nefericite
        - nu se pot integra, desi traiesc intr-o Europa ce le ofera libertati nemaintalnite cu 0 limitari si constrangeri (in afara de a respecta legea)
        - se ascunde identitatea si nationalitatea

        Si iata ca intre timp au actualziat: "Barbatul retinut, in varsta de 35 de ani avea cazier pentru fapte de delincventa si este diagnosticat cu probleme psihice". barbatul retinut al carui nume e secret de stat se pare.

        Si cu toate astea, nu v-am vazut pe niciunul din voi doi sa condamne astfel de articole. Voi sunteti genul care dor stati si dati minusuri celor care ataca PC.

        Pentru voi sarcasmul este un termen mult prea avansat si nu poate fi inteles de o minte atrofiata, se pare.

        Culmea cum aici nu ati postat:
        http://www.hotnews.ro/stiri-international-21953399-tribunal-german-gasit-refugiat-sirian-vinovat-incercat-fraudeze-statul-islamic.htm

        Si mai sunt multe alte articole. Dar e ok. Nu va obositi creierul. E prea mult efort.
        • +3 (3 voturi)    
          Expertul in terorism (Marţi, 22 august 2017, 14:51)

          ralu25 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          "Apar numeroase stiri in care criminali iau vieti nevinovate, iar autoritatile ii scot basma curata "

          Asta e deja teoria conspiratiei.
        • +3 (3 voturi)    
          raspuns 1 (Marţi, 22 august 2017, 15:16)

          harapalb [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          In primul rand, nu sunt adeptul PC, dimpotriva - aveti o intuitie gresita cu privire la aspectul acesta.

          In al doilea rand, toate punctele enumerate de dumneavoastra sunt niste presupuneri, niste interpretari fortate, niste legaturi fortate cu lumea jocurilor video.

          - tineri fragili? Ce inseamna, pana la urma acest lucru, in conceptia dumneavoastra? Pentru mine poate insemna un suflet care este sensibil si care poate face cariera in arta.

          - probleme psihice? Cei cu probleme psihice nu au cum sa joace jocuri (pur si simplu sunt prea complexe pentru ei). Sau insinuati ca au devenit bolnavi psihici din cauza jocurilor pe calculator? Cei bolnavi psihici, cu inclinatii violente, nu au nevoie decat de un pretext de orice fel pentru a rabufni. De exemplu, i se pare ca se uita cineva ciudat la el.

          - sunt fani arme? Serios? Dumneavoastra nu v-ati jucat de-a sabiile sau cu pistoalele cand erati mic? Va reamintesc ca istoria formei de arta numita jocuri pe calculator este foarte recenta, iar inclinatia oamenilor pentru arme este dintotdeauna. Nici pe departe nu sunt jocurile video sursa dorintei de a avea o arma sau de a o venera, ci educatia universala (vedeti toate miturile, toate povestile pentru copii, istoria predata la scoala, etc, etc, etc).

          - sunt fani muzica/filme/jocuri violente? Haideti ca asta ati scos-o din burta. Va pot scrie un eseu detaliat sa va dovedesc cat de mult va inselati. Este o eroare de judecata de proportii cosmice ceea ce spuneti, domnule. Plus ca este foarte periculos sa ganditi asa. Mai aveti putin si dati nastere la o secta.

          - au copilarii nefericite? Ce legatura are acest aspect cu jocurile video?

          - nu se pot integra? Ce legatura are acest aspect cu jocurile video? Inadaptatii au existat de cand exista oamenii pe pamant.
          • +1 (1 vot)    
            ... (Marţi, 22 august 2017, 23:42)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

            Datorita efortului depus in acest comentariu lung voi merge pe principiul buna-credinta si retrag acuzele.
            Consider o problema de transmitere a mesajului pentru ca se pare ca nu m-am facut inteles.

            Aceste explciatii si contra-argumente nu sunt necesare. Toate aceste idei:

            - sunt tineri fragili
            - au probleme psihice
            - sunt fani arme
            - sunt fani muzica/filme/jocuri violente
            - au copilarii nefericite
            - nu se pot integra, desi traiesc intr-o Europa ce le ofera libertati nemaintalnite cu 0 limitari si constrangeri (in afara de a respecta legea)
            - se ascunde identitatea si nationalitatea

            ... nu sunt ale mele. Sunt spuse de media. Eu le folosesc pe un ton sarcastic pentru ca de obicei asa se si intampla. Cand se intampla o atrocitate, in cam jumatate-trei sferturi (aproximez, desigur) din cazuri, apar stiri in care persoana are una din scuzele enumerate mai sus si se cauta justificari pentru ce a facut.

            Adevarul este de mutle ori simplu: este un criminal. Dar PC nu permite stirilor sa publice asta.

            Despre asta vorebesc. Nu era o discutie nici despre jocuri video, nici despre muzica, nici despre nimic. Este felul meu de a ataca cenzura si PC si evitarea de a spune lucrurilor pe nume.

            Daca primesc minusuri pentru asta, fie. Este parerea mea. Daca primesc minus pentru ca existe persoane care nu inteleg sarcasmul, atunci ma deranjeaza ochelarii de cal. Daca primesc minus din cauza unei neintelegeri, nicio problema, lamurim.

            Eu unul, consider acest subiect lamurit si sper ca m-am facut inteles.

            Repet: apreciez efortul depus in acel comentariu (nu sunt sarcastic) si cred ca este potrivit sa fie postat in toate articolele ce aplica scuzele mentionate de mine. Din pacate, sunt multe.

            Nu vorbesc aici de HN. Ei doar preiau stirile de la alte agentii de stiri. Dar... e mai simplu sa scriem aici :)
        • +3 (3 voturi)    
          raspuns 2 (Marţi, 22 august 2017, 15:34)

          harapalb [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Daca as fi fost in locul dumneavoastra mai degraba as fi condamnat STIRILE cu continut violent (gen stirile de la ora 5) care reprezinta fapte REALE si interpretate de oricine ca avand legatura cu realitatea, nu cu una virtuala. As fi condamnat setea canalelor sau portalurilor de stiri cu care se asteapta orice calamitate naturala, tragedie sau act terorist. Culmea, nu v-am vazut sa amintiti acest aspect.

          Jocurile video sunt O FORMA DE ARTA. Haideti sa distrugem si literatura, picturile sau sculpturile cu continut violent sau sexual explicit, cum au fost atatea cazuri in istorie datorate unor dementi cu putere. Sau reprezinta o arta degenerata pentru dumneavoastra, cum au mai considerat si altii, la randul lor, unele forme de arta?

          Si stati linistit, ca imi folosesc creierul cum trebuie. Citesc literatura buna, ascult muzica buna, ma implic social si sunt foarte activ in organizarea unor evenimente culturale de calitate, la care imi aduc si propria contributie. Dumneavoastra cu ce naiba va ocupati de emiteti cateodata prostii atat de mari?
          • +1 (1 vot)    
            Nu sunt de acord (Marţi, 22 august 2017, 23:44)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

            Nu as condamna stirile violente. Faptul ca se ignora realitatea sperand ca faptele rele dispar nu este ceva sanatos.
            Din pacate atrocitatile exista si daca inchidem ochii nu vor disparea. Mai degraba trebuie sa rezovlam problemele, nu sa fugim de ele.

            Restul comentariului face parte din neintelegerea de mai sus. Repet, nu este vorba despre jocuri, filme sau muzica. Era doar sarcasm la adresa stirilor cenzurate.
        • +2 (2 voturi)    
          fin (Marţi, 22 august 2017, 16:05)

          harapalb [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          P.S.: Nu vreau sa credeti ca am ceva cu dumneavoastra. V-am apreciat de foarte multe ori unele comentarii, inclusiv azi, la alte articole. Dar in cazul de fata, va inselati groaznic.

          O zi buna!
          • +1 (1 vot)    
            In concluzie (Marţi, 22 august 2017, 23:47)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

            Am invatat o lectie neplacuta azi. Ar trebui sa fiu mai retinut in pasivo-agresivitatea mea.

            Retrag acuzele de zombificare si trollism la adresa dvs. si imi cer scuzele de rigoare.

            Din pacate am devenit cam agresiv din cauza comentariilor nebazate pe fapte ci doar pe share-uri si ce se aude la RTV/Antene. Nu este o scuza. Nici justificare. Poate doar un comentariu.

            O seara buna va doresc!
        • -2 (2 voturi)    
          Autoritatile (Marţi, 22 august 2017, 20:27)

          iulica22 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          se dau peste cap cum sa faca sa-si protejeze mai bine cetatenii si tu scuipi pe munca lor acuzandu-i ca musamalizeaza cazurile de terorism. Esti complet rupt de realitate !
  • +16 (16 voturi)    
    335 de ani ... (Luni, 21 august 2017, 12:36)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    335 de ani > al naiba vampir ... nu se gaseste careva cu o tepusa de lemn la el ?
    • -2 (14 voturi)    
      era (Luni, 21 august 2017, 14:58)

      gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      un ultra-nationalist scotian pe numele de MacLeod. Duncan.
  • -6 (40 voturi)    
    Petrolul e de vina (Luni, 21 august 2017, 12:54)

    xolv [utilizator]

    Trebuie sa renuntam la masini si sa acceptam 500 de milioane de pacifisti cu burqa in Europa dupa vointa lui herr Merkel.
  • +14 (24 voturi)    
    Update 1 (Luni, 21 august 2017, 12:57)

    FlorinG [utilizator]

    Soferul a fost prins sau nu ? Ce-i aia "ar fi fost" intr-o stire ? N-a fost prins, nu dam stirea, a fost prins, o dam. Cum adica "ar fi fost prins", adica conditionalul, fara optativul care ar trebui sa il urmeze ? Ce stiri sint astea, obiceiul e pe toate mijloacele media, sa nu iti asumi o informatie, ci sa o iei pe ocolite, sa o dai moale, nu "a fost" ci "ar fi fost", adica e o stire din auzite. Asa am ajuns ?
    • -7 (15 voturi)    
      Ce cauti aici atunci? (Luni, 21 august 2017, 13:50)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

      Uite ca eu vreau sa fie stirea proaspata, chiar daca inexacta, urmand sa se actualizeze in urmatoarele ore sau zile.

      Nu-ti pune nimeni pistolul la tampla sa citesti HN.
    • 0 (4 voturi)    
      Asta e problema ? (Marţi, 22 august 2017, 0:44)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

      @alexpro Caut stiri reale, adevarate, asumate, nu zvonuri, aproximari. Tu cauti barfe, inventii, dezinformari ? Ce intrebare e asta, ce caut aici, daca imi permit sa critic un procedeu toxic de informare, prezent pe aproape toate site-urile ziarelor ? Ar trebui sa tac, sau ce ?
      • +1 (1 vot)    
        E toxic in capul tau (Marţi, 22 august 2017, 13:18)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        E toxic daca nu reusesti sa faci diferenta dintre "ar fi fost prins" si "a fost prins". Bunica mea cu 2 clase putea sa faca diferenta natural, tie de ce ti-e frica?
  • +13 (15 voturi)    
    S-au prins oamenii (Luni, 21 august 2017, 12:57)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Ca o arma extrem de simpla si eficienta e masina. Ei, si acum sa vedem ce facem: le interzicem?

    Politicienii vor face desigur legi prin care permisul de conducere sa se dea mai greu, inchirierea sa fie mai dificila, cumpararea aproape imposibila :) fara un aviz de la serviciile secrete. De parca nu te poti urca intr-un taxi iar pe drum anihila soferul.

    Ah, desigur, putem fireste indigui trotuarele cu blocuri de beton. Mii si mii si mii de km de blocuri de beton. Punem si la trecerile de pietoni? Dar la pista de biciclete? Pai pe acolo o masina poate trece lejer.

    Masina este arma perfecta in cazul luptelor de azi.
    • +6 (10 voturi)    
      autonomie (Luni, 21 august 2017, 13:18)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Ne indreptam spre era masinilor fara sofer. Dar tot trebuie sa ne gandim la hackeri, nu stii cand il apuca pe vreunul si-ti deturneaza masina. Sau autobuzul. Sau avionul.

      Da, am auzit un invitat la CNN spunand despre cei din Barcelona "they have weaponized the vehicle". Partea proasta e ca aproape orice se poate transforma intr-o arma daca ti-ai pus in gand sa faci rau.
      • +3 (7 voturi)    
        Absolut corect (Luni, 21 august 2017, 14:03)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

        Insa pana la masini autonome mai e cale lunga. Este usor sa faci rau si greu sa faci bine. Entropia asigura asta. E nevoie de o bomba pentru a avaria grav o cladire la care au muncit sute de oameni.
    • +9 (11 voturi)    
      blocuri de beton (Luni, 21 august 2017, 13:25)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Pariez ca primele astfel de blocuri de beton vor fi puse in Bucuresti,TelDrum a si castigat licitatia !
  • +8 (16 voturi)    
    sigur a intrat voit ? (Luni, 21 august 2017, 13:02)

    andreiu [utilizator]

    Mai nou se ataca intre ei ?
    Marsilia e un oras pestrit, preponderent musulmani.
    • 0 (38 voturi)    
      ai uitat un detaliu-cheie!!! (Luni, 21 august 2017, 13:44)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      "Marsilia e un oras pestrit, preponderent musulmani" ai perfecta dreptate!

      Dar atacul nu a fost facut la intmplare, masina a lovit oamenii din DOUA STATII DE AUTOBUZ!
      Adeptii religiei Pacii stau pe ajutoare sociale, nu se duc la lucru, deci nu folosesc autobuzul sau metroul.
      (exact precum votantii pedesere de la noi).

      Deci atacatorul nu risca sa omoare decat "necredinciosi"!
      • +12 (18 voturi)    
        Cam multe speculatii (Luni, 21 august 2017, 14:25)

        marian35 [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        intr-o singura fraza.
        • -9 (21 voturi)    
          nu sunt "speculatii"! (Luni, 21 august 2017, 15:13)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui marian35

          Evident ca nu stiu care sunt faptele reale, dar este o deductie foarte simpla , o inferenta logica elementara!
      • +8 (16 voturi)    
        Apropo de stat pe ajutoare (Luni, 21 august 2017, 14:35)

        Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        A fost un atentat acum un an si ceva nu mai stiu care si reporterii au intervievat vecinii unuia dintre teroristi si erau romani care statea in chirie. Romanii raspund:
        "Nu-l cunostem domne ca noi plecam la munca dimineata devreme si ne intoarcem seara tarziu."
        • +8 (14 voturi)    
          Depinde ce intelegeau ei prin munca (Luni, 21 august 2017, 15:37)

          radu23 [utilizator] i-a raspuns lui Mondialul

          Unii sunt cinstiti si muncitori, dar altii s-au dus acolo sa se infrupte din munca altora.
  • -5 (25 voturi)    
    Ne hotaram? (Luni, 21 august 2017, 13:25)

    Eugen_ [utilizator]

    Hotnews, mare lucru ca ati mentionat ca modul de operare seamana cu cel al "radicalizatilor". Insa de ce ieri, la atacul din Belgia, v-ati multumit a citi superficial articolul din presa belgiana? Am citit ca s-a intrat INTENTIONAT in oameni. Iar daca va mai documentati ati fi aflat ca acum putin timp a fost un incident si in Bruxelles. Mai exact un tolomac a fost oprit de politie dupa ce a trecut pe rosu cateva semafoare si a intrat pe pietonal, speriind desigur oamenii de acolo.

    Or fi coincidente, cine stie... Probabil urmatoarea "coincidenta" va fi in Germania.
    • -7 (23 voturi)    
      la (Luni, 21 august 2017, 14:15)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      cat de repede tinem si noi pasul cu importul de muslimi(pe langa ce cere oficial tradatoruld e Melescanu, trebie aduagati si zecile d eindivizi care intra zilnici trecand ilegal frontiera ca intr-un sat fara caini), mare lucru sa nu fie la noi urmatorul "accident"
  • +6 (32 voturi)    
    Noua normalitate (Luni, 21 august 2017, 14:06)

    George T. [utilizator]

    Cam asa arata viata de zi cu zi intr-o societate "multi-culti", spre care ne indreapta toata "lumea buna"..
    • +7 (19 voturi)    
      Nu multiculturalismul (Luni, 21 august 2017, 14:26)

      marian35 [utilizator] i-a raspuns lui George T.

      ii impinge la crime pe acesti dementi, ci ce-i care-i radicalizeaza, finanteza, antreneaza.
      • -6 (30 voturi)    
        Multiculturalismul favorizeaza ! (Luni, 21 august 2017, 14:48)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui marian35

        Fiind un "ism" ca orice ideologie, se bazeaza pe dorinte, iar nu pe realitati. Sa incurajezi iresponsabil integrarea unor indivizi proveniti dintr-o civilizatie care te considera pe tine "gazda", apriori "necredincios", este cel putin o idiotenie.
        • +7 (27 voturi)    
          Astea sunt meme-uri (Luni, 21 august 2017, 15:06)

          marian35 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          culese din folclorul de pe net. Realitatea e alta. Avem musulmani in Dobrogea, nemtii au turci, sunt destui si prin tarile nordice. s-au integrat destul de bine. Cauza terorismului este islamul radical promovat de unele tari din Golf privilegiate de SUA.

          Musulmanii sunt pasnici pana cand apare cineva si ii radicalizeaza. Daca radicalizarea nu se produce nu sunt nici atentate. Nu difera cu nimic fata de alte popoare, nemtii de exemplu erau unul din cele mai civilizate popoare din Europa pana cand au aparut nazistii, i-au radicalizat si i-au determinat sa comita crime in masa.
          • 0 (6 voturi)    
            Hm (Marţi, 22 august 2017, 0:49)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui marian35

            Sti cum e: nu e prost ala care cere, ci ala care da. radicalziarea poate fi cu succes sau nu (exceptand cazurile extreme cu amenintari). Pana la urma, problema este ca-s slabi de inger.

            Daca ii radicalizeaza cu povesti despre asurprirea musulmanilor de catre Europa neiertatoare si violenta, ei nu se obosesc sa se documenteze, daca le joaca rolul integrarii ca religia lor nu e aceeasi cu ce privire de ansamblu are Europa, ei pierd legea, bunul simt si alte cele din ecuatie, iar daca e vorba efectiv de atentate, ajungem cam la acelasi factor comun: problema e cand sunt slabi de inger.

            Daca orice nene sau duduie ii influenteaza si ii face sa uite tot ce au invatat si trait pana acum (sunt dese povestile de pustoaice rebele care brusc devin docile, ca o luna mai tarziu sa posteze pe FB ca sunt sotii de "luptatori" ISIS si ca e fantastic acolo).

            Nu ca le-as lua apararea, dar nu doar militantii radicalizarii sunt de vina. Eu sunt de acord cu tine, dar are si Idealistul dreptatea sa: multiculturalismul favorizeaza.

            Perfectiune nu exista, dar sincer acum... chiar daca scoatem islamismul din ecuatie, avem si musulmani "loiali" si "dedicati" care uita ca legea e mai presus decat niste scrisuri fanteziste. Mic exemplu de ce face dupa bunul plac, asa cum a fost invatat acasa, uitand unde se afla acum: intr-o societate evoluata civilizata:

            http://www.hotnews.ro/stiri-international-21169379-femeie-cele-3-fiice-ale-sale-fost-injunghiate-intr-statiune-din-alpi-marocan-deranjat-acestea-erau-imbracate-sumar.htm

            Degeaba incercam sa le aratam si "alta cale". Unii nu se pot integra pentru ca nu vor. Eu cu astia am problema. Cei pasnici pot sa traiasca linistiti atata timp cat respecta legea si drepturile celeorlalti si mai mult, nu-si impun religia.
            • +2 (2 voturi)    
              Orice om e predispus (Marţi, 22 august 2017, 14:46)

              marian35 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

              la manipulare si spalare pe creier. Cum a fost posibil ca rusii, un popor profund ortodox, sa fie convinsi de bolsevici sa comita acele crime ? Dar legionarii de la noi ? Oameni cu educatie religioasa, crestini practicanti au fost indoctrinati si au ajuns sa comita crime. Japonezii, un popor cu o cultura inalta, au comnis crime ingrozitoare in al doilea razboi mondial.

              Musulmanii pana acum 10-15 ani erau pasnici, nu faceau atentate prin Europa, doar de la aparitia unor grupari teroriste a inceput radicalizarea unora si au inceput sa comita atentate.

              Multiculturalismul nu ii radicalizeaza, dimpotriva le sporeste sansele de integrare. In schimb atitudinea ostila fata de ei, izolarea lor si abandonarea lor, le creeaza conditiile propice pentru radicalizare.

              Trebuie eliminate cauzele care sunt gruparile teroriste, ideologia fundamentalista si enclavizarea lor.
    • +5 (5 voturi)    
      Nici terorismul nu mai e cea fost, (Luni, 21 august 2017, 14:58)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui George T.

      devine banal dacă apare zilnic.
  • +2 (12 voturi)    
    stâlpi anti-vehicul-terorist (Luni, 21 august 2017, 14:19)

    zizin [utilizator]

    Se vede clar in pozele din tweet că în Marsilia există deja, de-a lungul trotuarelor, pe ambele părți, stâlpi de beton ”anti-vehicul-terorist” care acum se discută să fie obligatorii în toate orașele din Occident.

    Și totuși, furgoneta Renault Master a reușit să pătrundă pe trotuar și în stația de autobuz omorând și rănind oameni.

    Păi, și-atunci? ...
    • +1 (1 vot)    
      stalpi de beton (Luni, 21 august 2017, 15:18)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      In poze se vede ca acesi stalpi de beton sunt prezenti acolo unde nu exista trotuar suprainaltat, zona pietonala este exact la acelasi nivel cu carosabilul, deci stalpii sunt strict necesari pt. separarea traficului normal, nu sunt neaparat "anti-vehicul-terorist"!
      Furgoneta a reusit sa patrunda IN STATII, poate ca in dreptul statiilor respectivii stalpi lipsesc ...
    • +6 (6 voturi)    
      Nici o masura de preventie (Luni, 21 august 2017, 15:35)

      radu23 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      nu este 100% eficienta, insa per ansamblu protectia creste semnificativ fata de situatia in acesti stalpi nu ar exista.
  • +3 (9 voturi)    
    Numele (Luni, 21 august 2017, 21:31)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Numele barbatului retinut e Mohamed sau Pierre?
  • 0 (10 voturi)    
    E clar (Luni, 21 august 2017, 21:35)

    Godzillagrrr [utilizator]

    E clar ca individul are probleme psihice, dar zau ca vreau sa stiu daca este musulman sau nu.
    • -2 (6 voturi)    
      Daca nu era musulman... (Marţi, 22 august 2017, 7:28)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      ... i se facea public numele in primele 30 de minute dupa atentat.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică