Trump sugereaza ca teroristii ar trebui executati cu gloante inmuiate in sange de porc: Studiati ce a facut generalul Pershing

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 18 august 2017, 8:58 Actualitate | Internaţional

Generalul John Pershing
Foto: Wikimedia Commons
Donald Trump a raspuns la atacul din Barcelona sugerand ca teroristii islamisti ar trebui executati cu goalnte inmuiate in sange de porc, reinviind o relatare a unei povesti de la inceputul secolului 20 despre care istoricii cred ca nu a vut de fapt loc, scrie The Telegraph.  

Dupa un tweet in care a condamnat atacul de pe Las Ramblas, presedintele american a revenit cu altul. 

"Studiati ce a facut generalul SUA Pershing teroristilor cand ii prindea. Nu a mai existat Teroare Radicala Islamica timp de 35 de ani!", a scris Trump pe Twitter.  



Acest mesaj face legatura cu un discurs din februarie 2016 al lui Trump, cand acesta era in campanie electorala. 

El a facut referire la presupusele masuri ale generalului Pershing - fost guvernator intr-o provincie filipineza cuprinsa de insurgenta - si a sugerat ca ar trebui luate drept model de gestionare a teroristilor. 

Presedintele SUA a spus ca, in timpul rebeliunii Moro din Filipine din perioada 1901-1913, generalul John Pershing a executat insurgentii musulmani cu gloante inmuiate in sange de porc. 

Istoricii sunt de acord ca au existat eforturi de a-i ofensa pe musulmanii filipinezi, dar nu exista dovezi ale legendei glantelor inmuiate in sange de porc. 

Opt istorici contactati de Politifact s-au declarat sceptici ca povestea este adevarata si au spus ca Trump a abordat anapoda subiectul.

Potrivit unei versiuni a legendei, generalul Pershing, care va deveni celebru in calitate de comandant al corpului expeditionar american in Franta in 1917, ar fi dispus executarea a 49 de prizonieri musulmani filipinezi cu gloante inmuiate in sange de porc - un animal impur potrivit traditiei musulmane - acestia fiind ingropati ulterior infasurati in piei de porc, noteaza AFP, citata de Agerpres.

Tot potrivit legendei, el l-ar fi eliberat pe cel de-al 50-lea prizonier pentru a le povesti cele intamplate celorlalti rebeli care - inspaimantati de perspectiva de a nu ajunge in paradis - ar fi depus armele.


Citeste mai multe despre   






















​VIDEO / LIVE TEXT MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.
  • Intalnirea a inceput. Urmareste VIDEO in articol

15476 vizualizari

  • +22 (36 voturi)    
    . (Vineri, 18 august 2017, 9:09)

    theo667 [utilizator]

    Nu e abordat deloc aiurea. Iar uriase marsuri impotriva violentei, iar cladiri luminate in roz doar doar se vor simti rusinati bietii teroristi si se vor converti la budism. Solutia este rarirea lor, se mai ineca cu un os de peste,mai cade pe scari, mai ia o supradoza
    • -7 (7 voturi)    
      Sună destul de complicat. (Vineri, 18 august 2017, 16:17)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      Nu înţeleg de ce trebuie să înscenăm moartea teroriştilor dacă odată ce sunt identificaţi ca atare pot fi arestaţi şi daţi pe mâna legii.
  • -15 (23 voturi)    
    pershing e dragnea gol (Vineri, 18 august 2017, 9:09)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    or fi neamuri ? :)
    • -6 (16 voturi)    
      Da, probabil au o ruda comuna (Vineri, 18 august 2017, 10:15)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      De fapt cred că Pershing s-a tras dintr-o familie de emigranți români din Teleorman, familia Beșină, tradusă ulterior că Pershing.
  • +15 (27 voturi)    
    Nu pricep (Vineri, 18 august 2017, 9:48)

    Tescovin [utilizator]

    Dacă chestia cu gloanțele înmuiate în sânge de porc e o legendă, de ce articolul susține că Trump ar fi făcut explicit această sugestie ? În postarea lui Trump de pe Twitter nu apare nimic nici de gloanțe, nici de porci. Trump a zis să studiem ce a făcut Pershing, nu să citim legende și basme nemuritoare.
    • +8 (12 voturi)    
      articolul... (Vineri, 18 august 2017, 11:43)

      paniri [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      ...face legatura intre tweetul recent si o afirmatie mai veche a lui Trump din campania electorala:
      "Acest mesaj face legatura cu un discurs din februarie 2016 al lui Trump, cand acesta era in campanie electorala. [...]
      Presedintele SUA a spus ca, in timpul rebeliunii Moro din Filipine din perioada 1901-1913, generalul John Pershing a executat insurgentii musulmani cu gloante inmuiate in sange de porc.".
      Daca ne pasa atat de mult de corectitudine, sa fim corecti fata de continutul articolului, care nu specifica faptul ca in postarea recenta apare ceva de gloante sau porci.
      • +2 (12 voturi)    
        E bine (Vineri, 18 august 2017, 13:56)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui paniri

        Ok, mulțumesc pentru că mi-ați umplut golul informațional. Admit că nu căutasem discursul din februarie 2016. E bine că unii au timp să-l caute pe Trump și de ce a supt în fragedă pruncie, dar când e vorba de chestii care ne ard aici și acum, ne facem că plouă cu corectitudine. Politică.
        • +1 (9 voturi)    
          nu inteleg (Vineri, 18 august 2017, 15:46)

          paniri [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

          Dupa ce primul comentariu arata indignare pentru ceea ce evident ati perceput ca lipsa de corectitudine in articol, v-am aratat ca nu aveti dreptate, adica m-am facut si eu "vinovat" de acelasi lucru ca si dvs - preocupare pt corectitudine-, dar la mine va deranjeaza (sarcasmul mascat din prima propozitie), insa pare-mi-se ca la dv nu prea sesizati. Asa cum nu sesizati ca intreg subiectul articolului, respectiv faptul ca s-a gasit si Trump sa comenteze, nu are a face cu ce "ne arde aici si acum", ca doar nu vine Trump sa ii salveze pe europeni de jihadisti, din moment ce ati tinut sa comentati pe marginea articolului.
          • +3 (11 voturi)    
            Sunt de acord cu dvs într-o privință (Vineri, 18 august 2017, 16:02)

            Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui paniri

            Trump nu va veni să ne salveze pe noi, europenii, de jihadiști. Trebuie să o facem singuri. În schimb noi părem mai ocupați să-l căutăm pe Trump de bube în cap...
            • 0 (12 voturi)    
              :) (Vineri, 18 august 2017, 16:18)

              paniri [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

              Un sincer multumesc pentru ca mi-ati confirmat toate deducerile afirmand ca sunteti de acord cu mine intr-o singura privinta (cea cu salvarea).
              PS: daca nu vedem "bubele" din capul lui Trump sau al oricarui alt presedinte/lider etc, nu prea sunt sanse sa alegem niste lideri care chiar sa ia niste masuri bune, ci vom repeta constant greselile istoriei (ex: Hitler) doar ca tehnologia militara din prezent poate duce la dezastre cu mult mai mari, posibil chiar la distrugerea sanselor de supravietuire pe termen lung pentru specia umana
              • +5 (7 voturi)    
                E bine să vedem bube (Vineri, 18 august 2017, 16:21)

                Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui paniri

                E mai puțin util să le căutăm cu tot dinadinsul. Și e chiar nociv să o facem atunci când urgența zilei e cu totul alta.
                • +1 (1 vot)    
                  clar vedem lucrurile diferit (Vineri, 18 august 2017, 19:03)

                  paniri [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

                  urgenta zilei e la spanioli, in rest noi suntem spectatori si sa dea Dumnezeu sa nu mai asistam la asa ceva! singura noastra putere este sa ne informam cat mai bine ca apoi sa luam decizii bune atunci cand ne alegem decidentii. imi amintesc si acum de cunoscutii mei din state care ziceau in timpul campaniei ca nu ar mai tb sa se acorde importanta mesajelor lui Trump de pe twitter si cati credeti ca realizeaza acum ca daca ar fi dat importanta cuvenita (nu doar mesajelor) la timp, ar fi votat diferit?! cam toti care au ceva decenta.
                  in final conteaza si imaginea de ansamblu si detaliile si nu e ok sa ne lasam, la general, liderii sa bata campii fara sa ii atentionam si/sau sanctionam prin vot.
                  acest articol este oricum pt presa noastra din categoria diverse si nu ne obliga nimeni sa deschidem acest articol si sa il citim + a fost preluat de la altii care cine stie de unde l-au luat...
                  in concluzie e clar avem perspective diferite.
        • +1 (7 voturi)    
          indolenţă & obrăznicie (Vineri, 18 august 2017, 16:07)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

          Legătura dintre afirmaţia de acum şi cea din 2016 este explicată chiar în articol. Conţinutul discursului se află în articolul de mai sus. De ce trebuie să critici oameni care îşi fac timp să citească articolul înainte să-l comenteze?
          • +4 (6 voturi)    
            Obraznic sunteți dvs (Vineri, 18 august 2017, 16:18)

            Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

            La ora postării comentariului meu inițial, legătura respectivă nu era explicată, au adăugat-o ulterior. Dacă v-ați trezit mai târziu, tăceți din gură, nu jigniți oamenii care comentează pe aici cu bună credință.
  • -6 (18 voturi)    
    seamana destul de bine (Vineri, 18 august 2017, 9:52)

    wodan [utilizator]

    generalul ala cu dracnea.
    • +5 (7 voturi)    
      Pai... (Vineri, 18 august 2017, 11:12)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui wodan

      De unde sangele de porc? Eu cred ca fermele de porci TelDrum au destul :)
  • -2 (26 voturi)    
    hmm (Vineri, 18 august 2017, 10:15)

    dum_i [utilizator]

    Prima vizita externa a lui trump a fost sa pupe papucii califului din arabia saudita, asa ca sincer, toate afirmatiile lui sunt doar apa de ploaie.
    • 0 (10 voturi)    
      ai fost tu acolo? (Vineri, 18 august 2017, 12:40)

      pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      esti tu fan hilary de scoti perle de astea. citeste niste cifre economice americane in special din domeniul energetic sa tragi niste concluzii despre de ce s-o dus trump la arabi. coreleaza cu iesirea americii din tratatele de mediu de la paris sau aiurea pe tema emisiilor de carbon.
      • -1 (7 voturi)    
        lol (Vineri, 18 august 2017, 16:12)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

        "citeşte nişte cifre economice americane" - asta ai spus-o ca un adevărat expert. "Ia de colo nişte cifre economice, bre, citeşte tu nişte dow jones, manhattan, phil collins etc."
    • +1 (5 voturi)    
      Poti prezenta un video, vreo dovada? (Vineri, 18 august 2017, 18:12)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Ca a pupat papucii califului? Evident din susrse serioase, nu contrafacaute! Pentru ca spre deosebire de conducatorii nostri, sunt sigur ca el a mers acolo pentru a apara si eventual extinde interesele americane si nu ale lui personale.
  • +7 (11 voturi)    
    o fi o "legenda" (Vineri, 18 august 2017, 11:51)

    Codruta N [utilizator]

    Dar ca idee, nu-i rea! >:)
  • +4 (4 voturi)    
    E logic? (Vineri, 18 august 2017, 17:16)

    Setalcott [utilizator]

    Nu se stie, dar se stie ca e legenda.
  • +3 (3 voturi)    
    A dracului glonte (Vineri, 18 august 2017, 20:06)

    ipolitic [utilizator]

    de se-nmuia in sange, si asa inmuiat cum era, mai si iesea din teava.
    • +2 (2 voturi)    
      inbalsamarea in piei de porc, (Vineri, 18 august 2017, 22:11)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      poate fi incercata. Tot au omorat cativa acum.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, pentru unii e greu de priceput, recunosc... (Sâmbătă, 19 august 2017, 19:46)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      In primul rand e vorba de o traducere, nu totdeauna buna. In al doilea rand, pana si in limba romana "a inmuia" nu inseamna ca intotdeauna ceea ce "inmoi" se si moaie. De multe ori inseamna doar sa scufunzi ceva intr-un lichid.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi