Proprietarul unei pensiuni din Italia, criticat dur dupa ce a transmis unui cuplu de homosexuali: Nu acceptam gay si caini

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 25 iulie 2017, 15:16 Actualitate | Internaţional

Proprietarul unei pensiuni s-a ales cu critici aspre in Italia dupa ce a decis sa nu primeasca un cuplu de homosexuali caruia i-a transmis: "nu acceptam gay si caini", scrie The Telegraph.

Un cuplu gay din Napoli s-a declarat socat dupa ce a aflat ca nu poate fi gazduit in pensiunea Ciufo de langa Vibo Valentia, in sudul regiunii Calabria, deoarece proprietarii "cred in familiile traditionale".

Filippo Mondella, proprietarul pensiunii, a declarat ca a scris mesajul in timp ce conducea si nu a dorit sa jigneasca pe nimeni atunci cand a transmis cuplului de homosexuali: "E important si nu vreau sa par un troglodit, dar nu acceptam gay si caini".

Mondella a sustinut ca nu a dorit sa puna homosexualii si cainii in aceeasi categorie, fiind vorba de o greseala de punctuatie.

El isi sustine insa punctul de vedere: Pensiunea "nu este o structura publica. Suntem catolici, crestini devotati [...] Nu am nimic impotriva lor, pentru mine sunt oameni normali, dar prefer sa ne pastram credinta".

Primarul s-a distantat de proprietarul pensiunii, afirmand ca decizia sa este inacceptabila.

"In Ricadi suntem oameni civilizati iar o astfel de discriminare nu este acceptabila in 2017", a declarat Giulia Russo, primarul din Ricadi.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4052 vizualizari

  • -1 (57 voturi)    
    Tipic din partea cre(s)tinilor (Marţi, 25 iulie 2017, 15:30)

    eleVenereCtions [utilizator]

    Si uite cum ajung ei sa-si piarda clientii din cauza obsesiei lor fata de prieteni imaginari si o carte fictiva veche de ani buni.
    • -1 (55 voturi)    
      de ce e obligat? (Marţi, 25 iulie 2017, 15:51)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

      proprietate privata, ca in orice club sau magazin de la noi: "ne rezervam dreptul de e ne alege clientela"

      asta e de fapt problema, ca acum se ajunge la abuzuri impotriva celor care nu sunt de acord sau nu vor sa aiba de a face cu miscarile gay.. nu mai sunt considerati "ignorati", deodata devin victime
      • +18 (38 voturi)    
        Nu e obligat deloc (Marţi, 25 iulie 2017, 16:03)

        eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Dar sa nu fie surprins daca este criticat. Omul are dreptul la parere libera, dar la fel are si restul lumii dreptul si mai puternic de a-i suprima acest drept daca se opune majoritatii naturale si daca este specific impotriva unei comunitati. Nu e absolut nicio diferenta fata de rasism sau antisemitism, pana la urma.
        • -18 (28 voturi)    
          As fi surprins (Marţi, 25 iulie 2017, 18:56)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

          Este posibil oare sa fim de acord?
          Si anume ca actionarile in justitie in SUA a feluritilor mici intreprinzatori care nu vor sa participe la "casatorii gay" sunt incorecte?
      • +22 (34 voturi)    
        Pe bune? (Marţi, 25 iulie 2017, 17:10)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Daca eu am un B&B si iti interzic sa mananci carne pentru ca eu sunt vegetarian ti se pare ok ?
        • +13 (19 voturi)    
          Mai ales cand "isi aduc de-acasa" (Marţi, 25 iulie 2017, 19:25)

          Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Poti, ca patron vegan, sa refuzi sa prepari carne in bucataria ta si in tigaile tale, dar daca omul vine cu sandvisul de acasa si-l consuma in intimitatea camerei n-ai de ce sa te opui.

          La fel, patronul unui B&B nu-ti poate impune nici cu cine sa faci sex in camera. Are doar dreptul sa refuze sa ti se alature :)
      • +4 (14 voturi)    
        Dreptul de a alege clientela (Marţi, 25 iulie 2017, 22:36)

        maxumus [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        nu presupune si respingerea clientilor pe criterii de rasa, sex, orientare sexuala, pentru ca ar intra in coliziune cu legea.
        • +2 (10 voturi)    
          adevarat, pana la un punct (Marţi, 25 iulie 2017, 22:47)

          Tulth [utilizator] i-a raspuns lui maxumus

          Maxumus, eu sunt de acord cu tine, dar de unde stii cand sa tragi linie si sa spui ca a fost respingere pe criterii de rasa, religie etc? Dupa o sa inceapa plangaciosii sa zbiere: ah rasist, ah homofob, etc.
          • -3 (7 voturi)    
            In cazul asta (Marţi, 25 iulie 2017, 23:24)

            maxumus [utilizator] i-a raspuns lui Tulth

            e clar ca lumina zilei. Daca i-ar fi respins fara sa le spuna un motiv ar fi fost dificil de demonstrat ca discrimineaza.
            • +3 (5 voturi)    
              articole interesante (Miercuri, 26 iulie 2017, 0:03)

              Tulth [utilizator] i-a raspuns lui maxumus

              Maxumus, uite aici un articol interesant, si sunt extrem de multe, cand oameni sunt acuzati de vilouri pentru o simpla vorba, de rasism, pentru o privire sau de insusiri culturale cand nu e cazul ( pentru chestia asta nici macar nu stiu de ce exista sintagma, dar in fine)
              http://www.dailymail.co.uk/news/article-4538398/Burrito-shop-shuts-accused-stealing-culture.html.
              Sunt multe altele pe internet / google daca stai sa cauti, si eu nu am timp. De ce iti arat chestia asta? Oamenii pot fi insultati foarte usor, chiar si daca nu ii bagi in seama, doar prin felul cum te imbraci, asa ca de ce sa stai sa mai pui anumite criterii vagi, si oameni total nevinovati ajung sa fie acuzati pe nedrept? Pur si simplu, cand intra cineva la tine in magazin, restaurant sau ce o fi, poti sa ii spui "Omule, mie nu imi place fata ta, asa ca pleaca". Si asa toata lumea e fericita, nu stai sa dai explicatii si nimeni nu sta sa te acuze. Si nu zic ca sunt de acord cu chestia asta si modul in care a reactionat ultra-crestinul respectiv, mai ales ca suntem in 2017, Europa. Dar parca traiam in tari democratice...chiar trebuie sa ajungem la discutii de gen? Ia sa incerce cateva cupluri de Gay sa intre in cateva moschei tinandu-se de mana in vestul Europei ( Nu in alta parte, in vest doar ) sa vedem ce se intampla si sa vedem daca se face atat Tam-Tam.
  • -15 (49 voturi)    
    Are si omul regulile lui (Marţi, 25 iulie 2017, 15:38)

    jackalphonse [utilizator]

    ""E important si nu vreau sa par un troglodit, dar nu acceptam...".

    "Suntem catolici, crestini devotati [...] Nu am nimic impotriva lor, pentru mine sunt oameni normali, dar prefer sa ne pastram credinta".
    Pam pam: acum ce facem, calcam pe spiritualitatea omului cu bocancii in numele tolerantei discretionare?
    • -1 (53 voturi)    
      Suntem in 2017 (Marţi, 25 iulie 2017, 15:53)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Spiritualitatea n-ar trebui sa mai existe. Trebuie totusi ca si inapoiatii moderni sa se adapteze la cerintele societatii.

      Desigur, tu fiind postac, te numeri printre ei.
      • -12 (38 voturi)    
        WOW (Marţi, 25 iulie 2017, 16:03)

        Andrei.Ohha [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        "Suntem in 2017. Spiritualitatea n-ar trebui sa mai existe."
        • +14 (16 voturi)    
          Ehm (Marţi, 25 iulie 2017, 17:08)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

          A vrut sa spuna religia probabil, nu spiritualitatea.
      • -23 (37 voturi)    
        uite, (Marţi, 25 iulie 2017, 16:38)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        nu exista spiritualitate. In acest caz, un ''hai sictir'' pentru un troll sorosist ca tine cred ca merge.
      • -15 (27 voturi)    
        cerintele societatii (Marţi, 25 iulie 2017, 17:15)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        moderne sunt stabilite de tine?
        nu ai nici un drept suplimentar sa iti impui parerea ta in detrimentul unuia care nu este de acord cu tine;

        intelegi?
      • -15 (25 voturi)    
        Cerintele societatii sunt? (Marţi, 25 iulie 2017, 19:12)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Flo-flo si Mu-mu,parintele1 si parintele 2.
        Am inteeles.
        Pe cand un monument de venerat sub forma de tata cu tata care sa intreaca alte edificii?
        • +9 (13 voturi)    
          Cred ca cerintele lumii (Marţi, 25 iulie 2017, 21:39)

          uncle.sam [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          moderne se refera la interzicerea discriminarii.
      • +2 (4 voturi)    
        cerintele societatii? (Miercuri, 26 iulie 2017, 3:00)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        de cand homalaii si amicii lor sunt "societatea"?
      • +1 (1 vot)    
        Cine spune ce ar trebui sa existe si pana cand? (Miercuri, 26 iulie 2017, 10:47)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Dar crimele de razboi in numele petrolului ar trebui sa mai existe?
        Dar mancatorii din tomberoane din cauza salariilor de mizerie, metoda cresterii profitului din saracirea angajatului, ar trebui sa existe (nu vorbim de angajatori care abia isi duc firma, vorbim de firme mari)?
        Dar copii care mor subnutriti ar trebui sa mai existe? Dar contractele de cumparare de armament sub presiunea acuzatiilor/amenintarilor celor care le vand ar trebui sa existe (vezi Qatar).
        Dar idiotii care neaga efectul de sera generat de combustibilii fosili, frati cu cei care cred ca pamanutul este plat, ar trebui sa mai existe?
        Daca spiritualitatea dispare, poate ar fi mai bine sa dispara si sentimele, care devin "contraproductive". Inclusiv arta de valoare este baazata uneori pe spiritualitate, iar spiritualitatea s-a nascut odata cu constiinta de sine se pare. Prin urmare, o sa dispara cand va fi timpul, cand societate o sa atinga un punct culminant in evolutia/involutia ei. Ai calculat ca s-a atins acel punct culminant?
        Gurule ce esti
    • +12 (46 voturi)    
      fix troglodit (Marţi, 25 iulie 2017, 16:12)

      cvi [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Daca injura la el acasa, cu usile si geamurile inchise, aia e. Nu-l pedepseste nimeni.
      Cand insa ai o pensiune treb. sa respecti legile si, din fericire, acestea zic "fara discriminare". Pana una alta l-au scos de pe booking, probabil si de pe alte site-uri si va primi o amenda usturatoare. Apoi, la a doua sau a treia abatere il inchid. Simplu ca buna ziua.
      La fel cum nu poti evita sa platesti taxe statului invocand spiritualitatea sau faptul ca dumnezeul tau zice ca nu treb. platit TVA-ul, la fel nu poti nici discrimina. Mi se pare normal, de bun simt si foarte corect.
    • +6 (18 voturi)    
      Dar daca spiritualitatea (Marţi, 25 iulie 2017, 22:16)

      toledo [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      omului ii spune ca femeile sunt inferioare barbatilor, ce face, le interzice femeilor sa intre in pensiune ? Si spiritualitatea asta trebuie sa tina cont de niste reguli de bun simt..
      • +2 (4 voturi)    
        Aia e spiritualitate musulmană... (Miercuri, 26 iulie 2017, 8:53)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui toledo

        ...de care vorbiți dvs. Oamenii ăia sunt catolici, spune clar în text. Ce n-ați priceput sau vă faceți că nu pricepeți ?
  • -3 (59 voturi)    
    De neinteles. (Marţi, 25 iulie 2017, 15:38)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Nu inteleg de ce proprietarii nu isi pot selecta clientela? Ce e proprietatea statului Italian? Statul italian e compus din intalieni dintre care 90% cred ca e ok sa fii homosexual si 10% cred ca nu e ok sa fii homosexual. De ce statul sa -mi poata baga pe gat, pe batatura mea filozofia homosexualilor. Faptul ca as vota ca nu sunt de acord cu homosexualii si faptul ca pierd la vot nu da statului dreptul sa ma sodomizeze cu filozofia lor! Cum homosexualii sunt respectati de stat si pot in italia sa intemeieze familii asa si eu ca neincrezator in homosexuali am dreptul sa nu mi-i bage cineva pe gat in batatura mea. E proprietatea lui!
    Ca si cum ai spune ca daca la alegeri castiga PSD-ul la noi, eu trebuie sa fiu PSD-ist pana castiga altii! E absurd si nu vad bine Europa Birocrata Corupta si Comunista!
    • +9 (47 voturi)    
      Nu e ca si cum nu si-ar selecta-o (Marţi, 25 iulie 2017, 15:57)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Diferenta este ca in anul 2017 nu ar trebui sa mai existe persoane care sa prioritizeze "invataturile" impotriva cunostintelor moderne.

      >De ce statul sa -mi poata baga pe gat
      Pentru ca nu poti trai singur pe lume. Trebuie sa te adaptezi la cerintele societatii, mai ales cand a evoluat mai repede ca tine.

      Ma indoiesc ca ai idee ce spui considerand ineptia de analogie pe care ai folosit-o. Uite ca postacii nu sunt singurii dusi cu pluta din tara asta.
      • -16 (36 voturi)    
        2017, 2017, 2017 (Marţi, 25 iulie 2017, 16:12)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Daca e ceva intr-adevar demn de mirare legat de anul 2017 e ca stiinta inca nu a gasit un leac (si cuvantul cheie e "inca"). Si mai rusinos decat atat, pentru ca problema e frecventa relativ la altele, am si facut un pact cu neputinta noastra si reclasificam problema ca normalitate.

        Asta sa aduci in discutie cand te mai arati surprins de anul in care traim!
        • +7 (17 voturi)    
          Tu cauti leac la homosexualitate (Marţi, 25 iulie 2017, 21:47)

          oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

          altii cautau leac la culoarea pielii...Fiecare epoca isi are ignorantii sai.
        • +1 (1 vot)    
          asa ma gandeam si eu (Miercuri, 26 iulie 2017, 9:24)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

          ne trebuie un leac.. la prostie. si poate ca ar trebui sa continuam lista cu unul pentru nesimtire si altul pentru aroganta
    • +12 (46 voturi)    
      :))))) (Marţi, 25 iulie 2017, 16:17)

      cvi [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Nimeni nu te obliga sa primesti pe cineva in casa ta.
      Daca insa ai un hotel... Acolo ori primesti pe oricine, ori pe nimeni.
      • -10 (34 voturi)    
        nu e hotel (Marţi, 25 iulie 2017, 17:17)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui cvi

        e casa la tara pe care o inchiriaza;
        • +12 (30 voturi)    
          ;) (Marţi, 25 iulie 2017, 19:00)

          cvi [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

          Se aplica aceleasi reguli
          • -2 (6 voturi)    
            de ce (Miercuri, 26 iulie 2017, 0:55)

            andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui cvi

            ca vrei tu?
            • 0 (0 voturi)    
              lol? (Miercuri, 26 iulie 2017, 16:34)

              cvi [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

              Ca sa poti presta servicii in turism, ca iti inchiriezi hotelul sau grajdul, sunt niste reguli minime pe care trebuie sa le respecti. Si sa platesti niste taxe, bineinteles. Tu nu te-ai cazat nicaieri, niciodata?
    • +4 (16 voturi)    
      Fiind o locatie (Marţi, 25 iulie 2017, 21:32)

      speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      publica pensiunea trebuie sa se supuna legilor impotriva discriminarii. Cum ar fi sunat: nu primim evrei, negri si caini ?
      • +5 (9 voturi)    
        societate libera (Marţi, 25 iulie 2017, 23:12)

        Tulth [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Intr-o societate libera, exact, opusul a ceea ce vor leftistii, ai voie sa primesti pe cine vrei la tine in casa, ai voie sa primesti pe cine vrei la tine in curte, sau la tine in restaurant ( asta daca detii
        unul ) si mai presus de orice, ai voie sa angajezi pe cine vrei, pentru ca, in cazul in care esti pus su acuzare juridica ca nu ai vrut sa primesti pe nu stiu cine, pentru ca nu stiu ce a facut, asta nu mai e libertate. Adevarat, nu poti sa interzici cuiva sa treaca prin fata casei tale, pntru ca "motive, rasiale, de religie ( pe alea mai nou poti sa le incadrezi oricum la rasiale ), sexualitate, deficiente fizice, etc. Si nu zic ca eu as face chestiile astea, dar nu as acuza pe cineva care gandeste asa, sau nu as agresa, cel mult pot sa il boicotez pe cineva sau sa il ignor total, asta este un raspuns adevarat ( nu sa ies cu pancarte denigratoare, sa fac adunari in fata casei / restaurantului sale / sau, sau sa imi pun gluga sau o balaclava si sa ii sparg geamurile cu pietre, astea speedy, ca sa intelegi si tu, nu sunt "raspunsuri" democratice).
      • +2 (4 voturi)    
        articole vechi (Marţi, 25 iulie 2017, 23:15)

        Tulth [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Cat despre articolul vechi unde ai dezinformat pe acolo cu raspunsurile tale la comentariile mele, poate ca o sa imi fac timp intr-o zi sa iti demontez acuzele, desi nu stiu daca are rost sa imi pierd timpul putin si pretios pe care il am in momenteul de fata, pentru ca nu mai citeste nimeni articolul si oricum tu nu o sa pricepi nimic. Hai, multa bafta!
      • +1 (5 voturi)    
        pai (Miercuri, 26 iulie 2017, 1:03)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        si daca cineva vrea sa isi inchirieze apartamentul si vrea numai la femei ca sunt mai linistite si curate o sa il obligi sa inchirieze si la cupluri de homo?
      • +1 (3 voturi)    
        excelent, cu o mentiune (Miercuri, 26 iulie 2017, 3:02)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        caini si evrei da, colorati si poponari nu
    • 0 (8 voturi)    
      Homosexualii (Marţi, 25 iulie 2017, 22:58)

      georgy23 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      sunt oameni ca si noi a caror demnitate trebuie respectata. Cand cineva spune fara gay si caini, ii dezumanizeaza, ii plaseaza in categoria animalelor.

      E injositoare o astfel de atitudine, pe langa faptul ca discrimineza.
      • 0 (6 voturi)    
        pardon (Miercuri, 26 iulie 2017, 3:03)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui georgy23

        notiunile de homo si demnitate sunt incompatibile
        • +1 (3 voturi)    
          depinde de scara de valori (Miercuri, 26 iulie 2017, 11:24)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          si demnitatea asta e relativa.. unii se cred demni pentru ca sunt homofobi si in acelasi timp isi bat cu demnitate nevasta, copilul si pe oricine le mai deranjeaza setul de valori "traditionale".
  • -17 (39 voturi)    
    Ca-n capitalism: daca e cerere, va fi si oferta (Marţi, 25 iulie 2017, 15:55)

    cenzuratul [utilizator]

    Carei beatitudini plenare trebuie ca-i esti captiv cand ai garantia ca patul in care te relaxezi in vacanta nu a fost intinat de un act profund dezgustator.
    • -7 (35 voturi)    
      Si ca nu existe interpretari gresite (Marţi, 25 iulie 2017, 16:01)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Ma refer la cainele care vine cu labele pline de noroi si se urca in pat.
  • +17 (31 voturi)    
    Dar ce vina au cainii? (Marţi, 25 iulie 2017, 17:00)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Ei nu fac parte din "familia traditionala" ?
    • -7 (35 voturi)    
      nu inca (Marţi, 25 iulie 2017, 18:08)

      mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      dupa cateva campanii in vederea protejarii drepturilor zoofililor (atunci va fi LGBTQZ) vor face si ei parte din familia traditionala... Steagul va ramane curcubeul dar cu un os pe mijloc... (si un cosciug dupa ce vor intra si necrofilii in gasca - atunci va fi LGBTQZN)
      • -12 (28 voturi)    
        Poti deja adauga [O]bjectophilia (Marţi, 25 iulie 2017, 20:02)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

        https://en.wikipedia.org/wiki/Erika_Eiffel

        Bineinteles, Bogdan_100, eleVenereCtions, tudor74 si restul propagandinstilor ne vor tine prelegeri despre cum suntem noi blocati in "familia traditionala" si nu intelegem iubirea dintre o femeie si un pod.

        #TheRealBasketOfHillary
      • +11 (15 voturi)    
        Eu stiam (Marţi, 25 iulie 2017, 22:03)

        caliostro [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

        ca LGBT sunt pentru drepturile homosexualilor, lezbienelor, pentru casatorii sau parteneriate. N-am auzit ca ei sa fie pentru zoofilie sau necrofilie. Imi poti spune de unde stii tu asta ?
        • +1 (1 vot)    
          vezi ca gresesti (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:07)

          mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui caliostro

          Denumirea larg acceptata in acest moment este LGBTQ+ - adica sa nu-i uitam si pe queer. Plusul vine si alte forme de manifestare sexuala.
          Uite si un citat "LGBTQ+ is an acronym for Lesbian, Gay, Bisexual, Trans, Queer/Questioning, and others. It refers to a population of people united by having gender identities or sexual orientations that differ from the heterosexual and cisgender majority."
          Deci "and others". Ti-am raspuns la intrebare?
          Lucrurile se misca, mon cher, evolueaza.
    • 0 (6 voturi)    
      cainii nu fac, adevevarat (Marţi, 25 iulie 2017, 22:50)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Dar o sa imi infiez un delfin, vreau sa il fac doctor!
  • +2 (6 voturi)    
    In tara la noi nu esti obligat sa adaugi (Marţi, 25 iulie 2017, 21:04)

    Marius_23 [utilizator]

    Alte cuvinte pe langa FAMILIE ca sa se inteleaga clar despre ce este vorba . Bine Romania !
  • +2 (4 voturi)    
    sunt hoteluri si restaurante (Miercuri, 26 iulie 2017, 0:59)

    andrei1245 [utilizator]

    care nu accepta prezenta copiilor

    asa ca nu vad de ce nu ar interzice prezenta oricaror alte categorii de oameni care ar putea deranja prin gesturile lor pe ceilalti;
  • 0 (4 voturi)    
    Libertatea înseamnă și dreptul de a refuza (Miercuri, 26 iulie 2017, 2:50)

    aadrian [utilizator]

    Libertatea înseamnă și dreptul de a refuza (indiferent pe cine și de ce)
    Cine nu e de acord cu afirmația de mai sus va fi el însuși la un moment dat lipsit de acest drept.
  • 0 (2 voturi)    
    relativismul (Miercuri, 26 iulie 2017, 3:04)

    srpc [utilizator]

    totul e relativ, mai putin relativismul, care e batut in cuie, asa-i, tefelistilor? :))
  • +1 (1 vot)    
    Total inacceptabil ! Să plătească conform legii ! (Miercuri, 26 iulie 2017, 16:47)

    Tescovin [utilizator]

    „Filippo Mondella, proprietarul pensiunii, a declarat ca a scris mesajul in timp ce conducea...”

    Sper ca poliția italiană să se fi autosesizat și să-i dea inconștientului amenda pe care o merită. Dacă lovea pe cineva în timp ce scria SMS-ul ?...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri