Un bebelus canadian, probabil prima persoana din lume care nu are trecut genul pe cardul de sanatate

de I.B.     HotNews.ro
Marţi, 4 iulie 2017, 6:12 Actualitate | Internaţional

Un copil canadian in varsta de opt luni, care a primit un card de sanatate fara a-i fi precizat sexul, ar putea fi primul caz din lume de acest fel, scrie BBC.

Parintele Kori Doty - o persoana transgender care nu se identifica nici ca barbat, nici ca femeie - isi propune sa permita copilului sa-si descopere propriul sex cand va creste.

Cartea de sanatate a fost eliberata cu un "U" in spatiul pentru "sex", care ar putea fi pentru "nedeterminat" sau "neatribuit".

Kori Doty, care face parte "Gender-Free ID Coalition" si se lupta sa omita genul din certificatul de nastere, sustine ca o inspectie vizuala la nastere nu este capabila sa determine ce gen va avea aceasta persoana sau cu care gen se va identifica mai tarziu in viata.

Ea mai sustine ca cei care se simt diferit de desemnarea de gen atribuita la nastere se confrunta cu mai multe probleme mai tarziu in viata incercand sa-si schimbe documentele.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

6656 vizualizari

  • +33 (53 voturi)    
    . (Marţi, 4 iulie 2017, 7:39)

    theo667 [utilizator]

    Amurgul civilizatiei
    • +6 (16 voturi)    
      bazată pe două sexe, (Marţi, 4 iulie 2017, 8:27)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      nașterea civilizației cu patru sexe.
    • -16 (20 voturi)    
      Din cauza proștilor poate! (Marţi, 4 iulie 2017, 12:06)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      Persoanele intersex au existat de când lumea și pământul. La 4% dintre nou-născuți li s-a "ghicit" sexul pana acum. Deci e ceva normal, dar pana acum subiectul a fost tabu.
      • +10 (18 voturi)    
        Nu li s a ghicit sexul. A fost "masurat" (Marţi, 4 iulie 2017, 12:52)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Penisul si vaginul sunt ORGANE. Uterul la fel. Este vorba de organe, nu de o "inspectie vizuala" de ghicire.
        • -9 (15 voturi)    
          Întreabă un doctor! (Marţi, 4 iulie 2017, 14:07)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Se pare ca nu e chiar alb sau negru totul in lumea asta!
          • +9 (13 voturi)    
            Am intrebat. Chiar este alb si negru (Marţi, 4 iulie 2017, 14:44)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Cand este vorba de organe. Si alea dau sexul, nu scranteala din cap.
          • +4 (4 voturi)    
            Nu totul, (Miercuri, 5 iulie 2017, 0:15)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            ...dar treaba cu sexul sigur e alb sau negru. :)

            Interesantă treaba asta cu „fii ce vrei să fii”
            De la a te lupta să ajungi ceea ce dorești din punct de vedere profesional(medic, cadru militar etc) s-a ajuns la „fii ce vrei să fii dpdv sexual” și nu numai... unul cică el simte că e o floare, altul albatros

            N-am auzit pe niciunul să simtă că e bou... sau struț sau toaletă...

            Zicea bine theo667 în primul comentariu... amurgul civilizației.
        • +8 (10 voturi)    
          Si nu doar sexul e clar (Marţi, 4 iulie 2017, 15:49)

          cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Daca ai organe sexuale masculine, natura ti-a alocat un anume rol in perpetuarea speciei. Daca ai organe sexuale feminine, ai asignat un alt rol. Astea sunt roluri precise, stabilite de natura.

          Daca ceva inlauntru tau te face sa te porti altfel decat pentru ce ai fost inzestrat de natura, daca niste circuite neuronale te imping spre un comportament incompatibil cu rolul alocat de natura prin organul sexual, noi spunem ca esti anormal.

          Dar pe urma vin SJW postmodernisti care ne prostesc ca totul e relativ si totul e normal.
          • +3 (7 voturi)    
            mai ales ca... (Marţi, 4 iulie 2017, 16:51)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

            ..organele sexuale ale masculului produc un anumit tip de hormoni, iar cele sexuale ale femelei produc alt tip de hromoni. In plus, glandele mamare se dezvolta in moduri diferite la cele doua specii, si cam tot sistemul endocrinologic are alte functii si capabilitati la cele doua specii!
            Dar, cu hormonii nu ai cum sa o scoti la capat, orice pitic is orcare numarul piticilor din mintea unora!
      • +4 (6 voturi)    
        Mai incet cu procentele! (Marţi, 4 iulie 2017, 15:22)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Bai frate, dar mai e cineva normal pe lumea asta? 4% cu sexul ghicit in mod gresit. Alt SJW (pro_bono ca sa fim precisi) ne invata ca "Homosexualii reprezinta sub 10% din populatie".

        Incepe se sa inflameze ego-ul in mine. Eu fac parte din 1%? Asta sa inteleg?
  • +37 (47 voturi)    
    cum adica nu pot sa determine (Marţi, 4 iulie 2017, 8:17)

    eu sunt [utilizator]

    sexul ? pasarica sau cocosel ? nu e nimic filosofic la mijoc... nu trebuie sa facem un debate pe orice chestiune.... aaaa ca nu poti determina daca copilul mai tarziu se va simti barbat sau femeie, e alta treaba... dar acum trebuie determinat sexul dintre picioare nu ala din cap...
    • +25 (29 voturi)    
      mda (Marţi, 4 iulie 2017, 9:04)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      Nu inteleg insa de ce are card de sanatate. Fiind imposibil de identificat vizual, poate este un obiect. Sau poate este o jivina, caz in care trebuie microcipata.
    • 0 (16 voturi)    
      e clar: esti homofob! (Marţi, 4 iulie 2017, 11:45)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui eu sunt

      un NU hotarat intolerantei la adresa minoritatilor sexuale!
      vom lupta cu hotarare impotriva mentalitatilor retrograde!
      CpF promoveaza un discurs de ev mediu!
      bla-bla-bla...
      • +11 (15 voturi)    
        Nu hotarat prostiei politic-corecte (Marţi, 4 iulie 2017, 14:09)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Existenta sau inexistenta unor organe sexuale este o realitate biologica. Cum percepe in prezent si cum va percepe in viitor o persoana acele organe sexuale pe cae le are sau nu le are, aceasta este o problema psihologica.
        Si nu consider ca este normal ca niste miliarde de oameni sa fie obligati sa accepte ca o regula valabila pentru toti faptul ca unii (o minoritate infima) au niste probleme legate de cum isi percep sexul.
        NICIODATA NU MA VETI CONVINGE. Ramane sa ma ardeti pe rug. Dar, stai, ca acum nu se poarta arderea pe rug, ci linsajul mediatic. Care platesc mai mult la posturile TV, la motoarele de cautare de pe internet, la diferite publicatii, aceia castiga.
        Dar adevarul absolut exista si va triumfa la timpul potrivit, indiferent de ce aberatii sunt promovate in media de unii.
        • +6 (8 voturi)    
          Ba se poarta arderea pe rug... (Marţi, 4 iulie 2017, 16:02)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          ...dar inca nu sunt majoritari. Cand o sa fie, o sa vezi ce inseamna "iubirea" si "toleranta" in numele carora distrug societatea.
        • +1 (3 voturi)    
          >NICIODATA NU MA VETI CONVINGE. (Marţi, 4 iulie 2017, 16:37)

          eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Roman tipic.

          https://www.scientificamerican.com/article/is-there-something-unique-about-the-transgender-brain/
    • -3 (7 voturi)    
      Uite-așa (Marţi, 4 iulie 2017, 12:10)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      https://www.google.nl/amp/s/anunnakiray.com/2016/02/11/it-is-time-to-stop-the-normalizing-genital-surgery-on-intersex-infants/amp/
      • +6 (8 voturi)    
        Doar ca (Marţi, 4 iulie 2017, 14:15)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Problema e ca aici nu se punea problema de nici o interventie chirurgicala.
        • -5 (7 voturi)    
          Nici in alte cazuri nu trebuiau intervențiile (Marţi, 4 iulie 2017, 14:39)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          Dar s-au făcut. Și nu prea a ieșit bine pentru copiii mutilati astfel. Unul din părinții copilului a fost victima unei asemenea intervenții, vezi articolul pe Yahoo.com.
          • 0 (2 voturi)    
            daca nu sunt eliminate organele mutante.. (Marţi, 4 iulie 2017, 16:54)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            ..acestea determina aparitia tumorilor i ntimp!

            Nu are legatura cu alegerea parintilor sau a copiilor ci cu fiziologia si anatomia corpului uman!
            • -1 (3 voturi)    
              Zero dovezi științifice pentru asta! (Marţi, 4 iulie 2017, 17:35)

              Alui [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              Doar o scuza folosită in trecut pentru a mutila bieții copii.
  • +13 (21 voturi)    
    Extensie logica (Marţi, 4 iulie 2017, 8:25)

    Setalcott [utilizator]

    Daca diferenta de sex nu conteaza in casatorie, nu conteaza deloc.
  • +25 (29 voturi)    
    neuronul praf (Marţi, 4 iulie 2017, 9:05)

    Point [utilizator]

    ''Ea mai sustine ca cei care se simt diferit de desemnarea de gen atribuita la nastere se confrunta cu mai multe probleme mai tarziu in viata incercand sa-si schimbe documentele''
    care ea?
    care e scopul amnarii?

    ehei taica,problemele psihice se cauta la doftor,nu la tv sau pe strada cu curu' gol
  • +29 (31 voturi)    
    Progresism (Marţi, 4 iulie 2017, 9:09)

    MPopa [utilizator]

    Pe mine ma framanta intrebarea: de ce autoritatile nu trimit Protectia Copilului sa vada daca acel parinte are discernamant? In Canada, daca ii tragi unui copil o palma la fund intr-un loc public poti fi sigur ca te reclama careva si risti sa-ti pierzi copilul pe motiv de violenta parentala. Aici insa, fiind vorba de trans-sexuali si de "gender identity", sunt permise experimente educationale fara sa indrazneasca cineva sa puna problema ca parintele ar putea avea probleme psihice.
    O societate bolnava dar altminteri "iubire", "toleranta", "open-mindedness". Apropo, unde-s progresistii nostri cu obisnuitele comentarii "cu ce va afecteaza pe voi daca oamenii se iubesc?"
    • +8 (14 voturi)    
      alooo...homofobia! (Marţi, 4 iulie 2017, 11:47)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      glumeam...
      da, poate progresistii vor vedea ca au de-a face cu tacaniti, iar nu cu persoane discriminate!
      dar mai degraba nu vor realiza asta...
    • +12 (16 voturi)    
      Ma mir si eu ca lipsesc comentariile progresiste (Marţi, 4 iulie 2017, 12:13)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Open-mindedness / Madness unlimited

      Nici macar nu se porneste de la premisa unei dezvoltari normale a copilului. Aici pornim de la presupunerea ca plodul va evolua defectuos si trebuie sa-i fie asigurate toate conditiile pentru „o buna dezvoltare anormala”.

      Mishto societate!
    • -10 (14 voturi)    
      Poate vin sa te întrebe pe tine ce sex are copilul (Marţi, 4 iulie 2017, 12:37)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      https://www.google.nl/amp/s/anunnakiray.com/2016/02/11/it-is-time-to-stop-the-normalizing-genital-surgery-on-intersex-infants/amp/

      Zi-ne tu ce sex au numerele 2 sau 3 din poza din articol și rezolvam problema!
      • +1 (3 voturi)    
        sa stii ca dupa numele lui.. (Marţi, 4 iulie 2017, 16:59)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        ..acest individ a citit mult SF pana acum!

        Dar, e greu sa identifici oamenii cu probleme in societatea (Canadiana) care le-a spus ca "sunt normali"
    • +3 (5 voturi)    
      Oh Canada! (Marţi, 4 iulie 2017, 16:54)

      tralalala [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Eh, agenda liberala in Canada, in BC precum si in Ontario. Prioritatea este eliminarea valorilor familiale traditionale... In Ontario o lege adoptata recent permite inlaturarea copiilor din familiile in care parintii s-ar opune redifinirii identitatii sexuale (aleasa de copii). Conform noii legi, acestea ar constitui abuzuri si copiii vor trebui mutati in medii 'protejate'.
      Pe de alta parte, dreptul parintilor de a-si educa copiii in spirit religios, a fost inlaturat din lista de principii pe care autoritatile o vor avea in vedere, atunci cand vor trebui sa decida in privinta interesului copilului.
  • +19 (27 voturi)    
    Lumea lui oana.blue si flory_girl (Marţi, 4 iulie 2017, 10:04)

    cenzuratul [utilizator]

    Asta e oferta SJW postmodernisti.

    Nu, mersi.
  • +19 (23 voturi)    
    Sexul BIOLOGIC exista si trangenderi (Marţi, 4 iulie 2017, 10:16)

    jackalphonse [utilizator]

    Este barbat sau femeie, indiferent ce se crede respectivul.
    In alta ordine de idei, orice fiinta vertebrata se naste femeie sau barbat, afectiunile psihice urmand a fi detectate cand individul ajunge la o varsta mai mare.
    Eu cred ca in cazul asta ar trebui evaluat discernamantul parintelui.
    Fara rautate, dar sa negi sexul copilului nou nascut, nu mi se pare ca te face sa arati sanatos la cap.
  • +12 (16 voturi)    
    Mare ti-e gradina! (Marţi, 4 iulie 2017, 10:20)

    tralalala [utilizator]

    Ar trebui sa-si opereze repede bebelusul aceasta mamica, ca nu cumva acesta sa "se simt diferit de desemnarea de gen atribuita la nastere" (fizic, de cine?) si "sa se confrunte cu mai multe probleme mai tarziu in viata" ...
  • +15 (19 voturi)    
    copil (Marţi, 4 iulie 2017, 10:33)

    nimrod [utilizator]

    Ce delir...
  • +16 (18 voturi)    
    pai sa nu-i treaca nici numele, sa-l lase pe (Marţi, 4 iulie 2017, 10:38)

    __alex__ [utilizator]

    el sa decida mai tarziu. Dar daca bebelusul vrea card de sanatate si sa fie inregistrat intr-un sistem informatizat nu s-a pus intrebarea?
    • +13 (17 voturi)    
      sa-l lase sa-si aleaga si data nasterii (Marţi, 4 iulie 2017, 11:49)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui __alex__

      ca poate se simte traumatizat ca e prea batran, sau prea tanar...
      progresismul neaga realitatea, si creaza o lume a delirului.
  • +23 (27 voturi)    
    Parintele este trans-gender (Marţi, 4 iulie 2017, 10:42)

    Heruvim [utilizator]

    Acolo e defectul - in creierul parintelui. Hai sa aud pufuletii de zapada cum mai miauna ei sa le dam voie sa adopte copii.

    Ca sa ce ma? Sa ii distruga? Sa nenoroceasca copii nevinovati?

    NU!
    • +13 (15 voturi)    
      Sper sa votam cu cap in cazul unui referendum (Marţi, 4 iulie 2017, 11:37)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Si sa ne doara n cot cine propune referendulul, ca fi psd, pnl, usr sau alta specie de politician.
      De data asta nu politica conteaza, conteaza sa votam dupa propriile noastre convingeri sau educatie.
      • +3 (3 voturi)    
        exact (Miercuri, 5 iulie 2017, 0:23)

        lukuss [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        sunt anti-psd și anti tot ce înseamnă mafie politică.
        Dar asta nu are a face cu convingerile mele și voi vota în consecință, indiferent cine propune referendumul.
  • +12 (16 voturi)    
    copilul e condamnat (Marţi, 4 iulie 2017, 11:51)

    Irizat [anonim]

    auzi: "Parintele Kori Doty - o persoana transgender care nu se identifica nici ca barbat, nici ca femeie - isi propune sa permita copilului sa-si descopere propriul sex cand va creste."

    copilul ala nu va mai intelege realitatea. una ii spune parintele (nu mama, nu tata), alta va vedea inlumea inconjuratoare.
  • -9 (13 voturi)    
    Hotnews, puneți o poza sa lămuriti lumea (Marţi, 4 iulie 2017, 12:17)

    Alui [utilizator]

    Lumea e cam ignoranta in România.
    Un exemplu de poza aici:
    http://lewiscar.sites.grinnell.edu/HistoryofMedicine/wp-content/uploads/2016/04/L0031936.jpg
    • +13 (15 voturi)    
      Lasa-ne (Marţi, 4 iulie 2017, 13:13)

      MPopa [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Stim si noi ca exista cazuri medicale in care copilul prezinta la nastere caracteristici ale ambelor sexe. Dar tu incerci sa deturnezi discutia cu argumente scoase din context. Aici nu era vorba de realitati fiziologice constatate de un medic ci de un parinte nebun care neaga sexul propriului copil, probabil pentru ca nici el (parintele) nu stie ce este sau nu accepta ce este.
      • -10 (12 voturi)    
        Din câte am înțeles ambii părinți sunt intersex (Marţi, 4 iulie 2017, 14:14)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

        "Mama" are barba in poza de pe Yahoo.
        Știi tu sigur ce sex e copilul ăla?
        Oricum are timp sa se hotărască pana la vârsta activității sexuale. Părinții lui sigur il iubesc și ii vor binele, mai bine decât tine. Așa ca ciocu mic, oricum Canadienii sunt mai avansați din toate punctele de vedere comparat cu romanii, iar in cazul asta chiar au decis in interesul copilului. Cre(ș)tinii romani ar fi operat copilul cu forța, mutilând-l practic!
      • +2 (4 voturi)    
        deci daca ramai cu coada si dupa nastere.. (Marţi, 4 iulie 2017, 17:04)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

        .. pe ambele parti esti maimuta transgender?!?!?
        faptul ca forma organului sexual e putin diferita nu inseaman ca functiile difera.. in loc sa trimiti link-uri la poze si site-uri suspecte, mai bine trimite ceva studii de specialitate (si fara teorii ale conspiratiilor)
    • +6 (8 voturi)    
      Challenge (Marţi, 4 iulie 2017, 14:28)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Cand vor chestiona tratamentele hormonale la copii, mai discutam.
      • -5 (7 voturi)    
        Tocmai! (Marţi, 4 iulie 2017, 15:42)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Tratamente hormonale se făceau copiilor al căror sex nu era definit clar, iar părinții au ales pentru ei! In plus copiii au suferit și operații de "corecție"!
  • +4 (6 voturi)    
    Schimbati titlul. Nu are SEXUL trecut pe card (Marţi, 4 iulie 2017, 13:57)

    jackalphonse [utilizator]

    Genul este interpretabiol acum, desi n ar trebui.
  • -6 (8 voturi)    
    Pana la urma care e problema? (Marţi, 4 iulie 2017, 15:40)

    Alui [utilizator]

    Chiar dacă copilul are sexul fizic clar definit, nu o sa aibă nici o problema la maturitate. O sa se decidă simplu ce e, conform cu fizionomia lui probabil, și gata teravura. Ca doar părinții nu-i impun un anume sex, sex cu care copilul n-ar fi de acord mai târziu.
    Dar bazat pe cele citite in alte locuri despre familia respectiva, copilul ăla o sa fie mulțumit la sfârșit cu sexul pe care și-l va alege singur. Deci eu nu pot decât sa fiu de acord cu asta.
    • +6 (8 voturi)    
      Simplu (Marţi, 4 iulie 2017, 16:09)

      tralalala [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Problema e ca atunci cand copilul va afla ce sex a avut inca de la nastere, va recurge la violenta!!! Cu siguranta, ii va fi greu sa inteleaga de ce propria mama i-a negat identitatea!!!
      Scopul unei astfel de mame nu poate fi altul decat manipularea sociala spre folosul sau. Daca nu, atunci a fost profund nemultumita ca bebelusul s-a nascut cu un (alt) sex??
      • -1 (3 voturi)    
        Va afla ce sex are la 2 ani! (Marţi, 4 iulie 2017, 16:24)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui tralalala

        De acolo încolo părinții spun ca o sa-i sprijine opțiunea. Mai au doi copii care au fost definiți ca băieți la naștere dar ei decis ca le place sa fie fete.
        Sa fie sănătoși!
        • +4 (4 voturi)    
          Bun (Marţi, 4 iulie 2017, 20:20)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          De azi am decis sa fiu milionar.
          Sa fiu sanatos!
        • +3 (3 voturi)    
          Eu decid, (Miercuri, 5 iulie 2017, 0:25)

          lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          să fiu griffin.
          Sănătate și mie!
    • +2 (4 voturi)    
      Toti ne alegem sexul, dar nu in stilul SJW (Marţi, 4 iulie 2017, 16:20)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Prietene/pritena/ze/fae/[cum vrei tu], copilul ala nu-si "alege singur" sexul. Exact la fel cum nu-si alege culoarea ochilor. Pe astea le-a primit la nastere.

      Tu stii ceva... copilul ala daca s-a nascut cu sex masculin, va fi obsedat toata viata lui sa aiba sex feminim. Si chiar daca SJW inca n-au aflat, el va putea avea sex feminim si fara interventii chirurgicale.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version