Germania: Deputatii legalizeaza casatoriile gay, inclusiv dreptul la adoptie / Angela Merkel a votat impotriva

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 iunie 2017, 11:07 Actualitate | Internaţional

Angela Merkel
Foto: captura facebook
Germania s-a alaturat vineri majoritatii tarilor occidentale, legalizand prin votul deputatilor casatoriile gay, in ciuda faptului ca Angela Merkel a votat impotriva, scrie AFP.

Textulm care stabileste ca o casatorie este incheieta de catre "doua persoane de sexe diferite sau de acelasi sex", a fost aprobat de 393 de deputati ale celor trei partide de stanga reprezentate in camera inferioara - social-democratii, ecologistii si stanga radicala - si o parte din deputatii familiei conservatoare a cancelarului Angela Merkel.

In randul conservatorilor, 226 dintre cei 310 deputati au votat impotriva.

Angela Merkel a anuntat ca voteaza impotriva.

"Pentru mine, casatoria este, avand in vedere constitutia noastra, o uniune intre un barbat si o femeie, din aceasta cauza am votat impotriva propunerii de lege", a spus Merkel.

Germania se alatura astfel celor 20 de tari occidentale - dintre care 13 europene - care au legalizat deja casatoriile gay.

Noua lege, care mai are nevoie si de votul camerei superioare, pentru a intra in vigoare, va oferi cuplurilor homosexuale dreptul de adoptie.

Paradoxal, cancelarul este cel care a deschis calea acestui vot, dupa ce a declarat pentru prima oara ca deputatii sai pot vota liber asupra acestui subiect.

Ea se astepta la un vot dupa alegerile parlamentare de la finele lui septembrie, dar partenerul minoritar din coalitie, social-democratii, a grabit acest vot, aliindu-se cu celelalte doua partide de stanga din camera.

Opinia publica germana este in favoarea acestui subiect (aproape 75% dintre germani sunt pentru casatoriile gay si peste 73% dintre alegatorii lui Merkel, potrivit unui sondaj recent).

Iar acest vot ii permite Angelei Merkel sa taie una dintre temele de atac ale social-democratilor in campania electorala care urmeaza pana in toamna.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

7420 vizualizari

  • -13 (113 voturi)    
    O prostie rămâne prostie (Vineri, 30 iunie 2017, 11:09)

    Un cititor [utilizator]

    chiar dacă majoritatea votează pentru susținerea ei.
    • +15 (81 voturi)    
      La fel si cazul Coalitiei pt Fam (Vineri, 30 iunie 2017, 12:00)

      MihaiBzs [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      La prostia aia te referi, nu?
    • +17 (35 voturi)    
      Si argumentul? (Vineri, 30 iunie 2017, 13:32)

      Matei.M [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Si care este argumentul ca este o "prostie"?
      • -14 (38 voturi)    
        Argumente (Vineri, 30 iunie 2017, 14:48)

        liviuga [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

        Alimentează cu benzină o mașină cu motor Diesel;vezi cât merge.
        Oricât de mult”șe iubesc” doi homosexuali,tot nu pot avea urmași.
        Trebuie respectate instrucțiunile proiectanților,în ambele cazuri.
        Am fost ”proiectați” și creați ca să funcționăm în cuplu:bărbat și femeie.Fericirea,perpetuarea,bucuria și armonia depind de aceasta.
        Cei care încalcă această regulă,vor dispărea de pe scena lumii!!(Așa spune Creatorul nostru:Levitic 20:13” Dacă un bărbat se culcă cu un bărbat aşa cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru dezgustător. Să fie omorâţi negreşit. Sângele lor să fie asupra lor.”)
        • +10 (18 voturi)    
          Daca nu pot avea urmasi (Vineri, 30 iunie 2017, 19:49)

          geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui liviuga

          atunci de ce te opui adoptiilor ?
          • -9 (23 voturi)    
            Adoptii?! (Vineri, 30 iunie 2017, 23:56)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

            Doi homosexuali sa adopte un copil? Dar ce vina are acel copil ca sa fie mutilat sufleteste de mic ?!
            • +1 (5 voturi)    
              Copiii adoptati de homosexuali (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:14)

              geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              nu sunt mutilati sufleteste. Peste tot in lume in cazul adoptiilor prioritatea numarul 1 este siguranta copiilor. Oricat de mult si-ar fidorit homosexualii sa adopte copii, daca statul nu avea garantia ca acesti copii sunt in siguranta, nu acordau aceste drepturi.

              Decizia s-a bazat pe consultarea psihologilor si pe numeroase studii care au demonstrat ca acesti copii nu sufera nici o vatamare. Conteaza dragostea cu care sunt crescuti, nu orientarea sexuala a parintilor.
              • -1 (1 vot)    
                Studii serioase ? (Luni, 3 iulie 2017, 22:38)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

                Facute de ".cercetatoroi englezi".
                Am inteles, ma predau ! Nu mai am argumente!
                Traiasca familiile dezaxate !
        • +6 (18 voturi)    
          Bineinteles (Vineri, 30 iunie 2017, 20:27)

          gaby.n [utilizator] i-a raspuns lui liviuga

          ca nu putea sa lipseasca habotnicul cu citate intolerante scrise acum mii de ani. Nu ti-a ajuns ma cat sange s-a varsat din cauza religiei ? Vrei mai mult ? Da de citatele astea ce parere ai ?

          Iezechiel 9:6 Ucideti si nimiciti pe batrâni, tineri, fecioare, copii, femei, dar sa nu va atingeti de nici un om, care are pe frunte semnul "+"! Si sa începeti cu locul Meu cel sfânt!" Si au început ei cu batrânii, care erau înaintea templului.

          Isaia 14:21 Pregatiti macelul feciorilor, din pricina faradelegilor parintilor lor, ca nu cumva sa se ridice si sa cucereasca pamântul si sa umple de ruine fata a tot pamântul.

          Numerii 31:17 Ucideti dar toti copiii de parte barbateasca si toate femeile ce-au cunoscut barbat, ucideti-le.

          Situatia homosexualilor trebuie s-o decidem in functie de ce scrie in textele alea care indeamna la uciderea femeilor si copiilor ? Asta e nivelul tau de civilizatie habotnicule ?
          • -6 (20 voturi)    
            Cine citeste Biblia (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 0:03)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gaby.n

            este habotnic, dupa opinia ta. Dar cum este cel care citeaza tendentios din Biblie, asa cum faci tu ?Si care falsifica astfel sensul Bibliei ?
            • +9 (21 voturi)    
              Zi Bibal it's just a comic book (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 0:49)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Nu poti fi serios sa imi citezi mie din Zi Bibal in anul de gratie 2017.
            • +4 (8 voturi)    
              Cine citeste Biblia nu e habotnic (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 15:39)

              gaby.n [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              ci cei care invoca pasajele cu omorarea homosexualilor. Sa te pretinzi un om civilizat si sa invoci texte din vremuri salbatice in care oamenii erau omorati si pentru lucruri marunte, mi se pare strigator la cer.

              Uite aici alte texte tendentioase:

              Exodul 21:17 Cel ce va grăi de rău pe tatăl său sau pe mama sa, acela să fie omorât

              Exodul 22:20 Cel ce jertfeşte la alţi dumnezei, afară de Domnul, să se piardă

              Exodul 32:27 Iar Moise le-a zis: "Aşa zice Domnul Dumnezeul lui Israel: Să-şi încingă fiecare din voi sabia sa la şold şi străbătând tabăra de la o intrare până la cealaltă, înainte şi înapoi, să ucidă fiecare pe fratele său, pe prietenul său şi pe aproapele său"

              Deuteronom 20:16 Iar în cetatile popoarelor acestora pe care Domnul Dumnezeul tau ti le da în stapânire, sa nu lasi în viata nici un suflet

              Isaia 14:21 Pregatiti macelul feciorilor, din pricina faradelegilor parintilor lor, ca nu cumva sa se ridice si sa cucereasca pamântul si sa umple de ruine fata a tot pamântul.

              Toleranta si iubire la greu ! Exact ca si atitudinea voastra fata de homosexuali. Ati avut de unde invata !
              • -2 (4 voturi)    
                Canta la alta masa (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:37)

                Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gaby.n

                Canta bre la alta masa, intrucat aici am terminat maruntu ! Lasa-neeee, lasa-neeeeeeeee ! Plecaaaaati acasa !
              • -1 (1 vot)    
                Pentru gaby (Luni, 3 iulie 2017, 22:41)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gaby.n

                Ma predau ! Nu mai comentez nimic pe acest subiect. E plina pagina de atei homosexuali. Nu am ce cauta printre ei .
                Cu bine !
      • -7 (19 voturi)    
        E o prostie (Vineri, 30 iunie 2017, 23:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

        pentruca schimba ordinea fireasca a lumii.
        Seamana cu votul care cere ca Dunarea sa curga de la mare in sus,la Padurea Neagra. Nu merge.
        • +1 (5 voturi)    
          Ordinea fireasca (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:16)

          geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          se schimba odata cu mentalitatile. In trecut era considerat firesc sa ai sclavi sa sa ucizi o femeie pentru adulter. Am evoluat si acum e normal sa acordam drepturi si acestor oameni.
    • +10 (16 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 30 iunie 2017, 19:48)

      geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ce spui tu ramane o prostie.
  • +15 (45 voturi)    
    . (Vineri, 30 iunie 2017, 11:22)

    danen [utilizator]

    Ce nu face politicianul pentru voturi..."acest vot ii permite Angelei Merkel sa taie una dintre temele de atac ale social-democratilor in campania electorala".
    • -9 (15 voturi)    
      Un punct pentru Merkel (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 4:59)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui danen

      Trebuie sa recunoastem ca Merkel s-a purtat mult mai bine votand impotriva decat catolicii Anthony Kennedy si Sonia Sotomayor in SUA. Acestia erau obligati de religia catolica sa voteze impotriva, dar nu cred ca religia evanghelica a lui Merkel cere sa-si oblige partidul sa voteze intr-un anume fel.
  • -14 (42 voturi)    
    majoritatea (Vineri, 30 iunie 2017, 11:34)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    germanilor e perfect indiferenta, nu e pentru.
    Va fi interesant cind vor vota legea cenzurii neocomuniste tovarasii parlamentari, ce parere are majoritatea germanilor si cum va prezenta parerea acesteia presa neocomunista. Deja se stie cum o prezenta.
    • +13 (23 voturi)    
      Trei sferturi aproba (Vineri, 30 iunie 2017, 18:34)

      mircealun [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      A 2013 Pew Research Center poll indicated that 87% of Germans viewed that homosexuality should be accepted by society.

      The 2015 Eurobarometer found that 66% of Germans thought that same-sex marriage should be allowed throughout Europe, 29% were against.

      The 2017 Poll found that 75% of Germans support same-sex marriage, 20% were against.
      • -9 (15 voturi)    
        Un sfert (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 4:46)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui mircealun

        Te miri ca mai sunt un sfert care gandesc cu capul lor,
        • +2 (6 voturi)    
          Sau poate (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 13:40)

          gremlin [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          ca cei 75% sunt cei care gandesc cu capul lor.
      • -5 (9 voturi)    
        si de cand pew research.. (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 11:00)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui mircealun

        ..au devenit autoritate in domeniu?
        Se stie ca oamenii de stiinta, in urma presiunilor bine plasate, fac orice ca sa demonstreze imposibilul!
        Aceasta poate fi verificata inclusiv in "indubitabilul" rezultat al statisticilor prezentate de diferite "institute statistice".

        Pe ce se bazeaza aeasta aberatie statistica? pe faptul ca cei care interpreteaza rezultatele nu se obosesc sa afle cum s-a facut cercetarea, procesul care a dus la rezultatul final si care ii lasa pe toti oamenii aceia fara replica. E o metoda f bine impamantenita de Stalin, care a facut si misto de democratiile occidentale acum mai bine de 80 de ani cand a explicat "succesul" comunismului in alegeri: nu conteaza cine si ce voteaza, conteaza doar cine numara voturile.
        Asa cum s-a descoperit si extraordinara cifra de 97% din cercetatori care cred ca schimbarile climatice sunt determinate de om, un studiu care s-a dovedit fals si prost interpretat din dorinta celor care l-au realizat de a face pe plac Democratilor americani... Acel studiu a fost luat la puricat de oamenii de stiinta si a fost demontat, dar acum toata presa stangista il foloseste ca sa accentueze psihoza "incalzirii globale".
        As asfatui HN sa se pastreze impartial in aceste dezbateri: progresul nu inseamna sa revenim la obiceiuri inapoiate, corectate in mii de ani, ci confruntarea cu problemele intalnite si gasirea solutiilor pentur ele.
        Ce au facut Germanii acum, nu e o solutie, ci o predare in favoarea neocomunismului!
        • +2 (6 voturi)    
          Pew research (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 13:26)

          sofia.c [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          este o institutie reputabila recunoscuta la nivel mondial. Tu insa cine esti ? Arunci cu noroi doar pentru ca nu-ti convine sondajul. Sunt si altele care indica acelasi lucru.

          P.S. Ce legatura are neocomunismul cu acest vot ? Comunistii i-au oprimat pe homosexuali.
  • -13 (43 voturi)    
    Atata vreme cat haita A3 (Vineri, 30 iunie 2017, 11:44)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    nu incepe o campanie profesionista de sustinere a casatoriilor acestea, la noi nu se va pune acut problema.
    • +8 (16 voturi)    
      Haita Antena 3 (Vineri, 30 iunie 2017, 19:15)

      maxumus [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      e cu PSD-ul si cu CPF, cu mandru ca sunt roman, cu Soros e de vina si cu multinationalele sunt nasoale.
      • -4 (8 voturi)    
        tu si prietenul tau.. (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 11:28)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui maxumus

        ..nu intelegeti un lucru: CPF nu are legatura cu p$d nu e ceva politic..
        Daca voi, astia de militati pentru impunerea unui lucru nenatural tutror, nu intelegeti ca CPF s-a nascut din cauza ca oamenii nu sunt de acord cu voi, veti declansa o noua prostie crasa precum comunismul sau fascismul..
        Voi , in dorinta voastra de a fi "normali" obligat toata lumea sa va accepte anormalitatea.. si aici gresiti!
        Asta au facut si comunistii si fascistii!
        Si iata ce minunata mostenire au lasat in urma!
        • +4 (6 voturi)    
          PSD =CPF (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 12:53)

          kaligra [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          si asa a fost mereu, popii au facut campanie pentru PSD, popii au facut campanie pentru semnaturi la CPF
  • +3 (79 voturi)    
    altă ţară, (Vineri, 30 iunie 2017, 11:51)

    Sorrows [utilizator]

    alte valori, oameni civilizaţi şi deschişi.
    • +1 (57 voturi)    
      mda (Vineri, 30 iunie 2017, 12:17)

      oameni [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      si pana ieri erau niste medievali necivilizati si 'inchisi', nu-i asa?

      PS: ce minte neteda au anal-istii astia! :)
      • +10 (16 voturi)    
        Germania era si pana mai ieri (Vineri, 30 iunie 2017, 20:01)

        starlink [utilizator] i-a raspuns lui oameni

        civilizata pentru ca recunoastea parteneriatele civile. Tari necivilizate sunt Rusia si celelalte care nu reciunosc aceste drepturi si care-i discrimineaza.
    • +2 (48 voturi)    
      pai (Vineri, 30 iunie 2017, 12:23)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      daca nu votau pentru,se schimba tara sau nu mai erau civilizati??
    • -14 (40 voturi)    
      Nope (Vineri, 30 iunie 2017, 12:33)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Germania este un stat comunist in care cetatenii sunt niste oi la propriu care danseaza cum li se canta fara sa cracneasca. Nu e nici o mare democratie, este o dictatura mascata in care 2 oameni pot lejer decide orice si nimeni sa nu aibe vreo problema. Iar coruptia este la ea acasa! Ei nu sunt atat de fraieri sa-si arunce la parnaie oamenii de afaceri care lucreaza zi lumina cu statul!
      • +19 (25 voturi)    
        diferenta (Vineri, 30 iunie 2017, 14:35)

        bogdaniulian [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        spre deosebire de Romania unde oamenii conteaza si decid, nu? iar coruptia e un cuvant ciudat din dictionar?
      • -19 (25 voturi)    
        Corect, bine spus! (Vineri, 30 iunie 2017, 14:45)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Singura diferență este populația ceva mai inteligentă față de cea din RO, dar și mult mai obedientă față de autoritate, mereu simțind nevoia de un Führer care să le spună ce să facă.

        În Germania nu se pune problema unor proteste precum cele din RO cu ocazia Ord.13.
        • -14 (20 voturi)    
          asa'i ? (Vineri, 30 iunie 2017, 17:32)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          iti simt regretul din voce...:-)
      • +3 (5 voturi)    
        Mai usor cu bautura (Vineri, 30 iunie 2017, 20:02)

        starlink [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        ca dai in delirium tremens.
      • -5 (7 voturi)    
        in plus.. (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 11:30)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        ..Germanii nu sunt de acord cu politicile impuse si vor reactiona politic la aceasta ofensa neocomunista!
        • +2 (4 voturi)    
          Dimpotriva (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 12:56)

          kaligra [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          germanii sustin masiv casatoriile intre persoane de acelasi sex si adoptiile, de asta s-a razgandit si CDU. La 75% sustinere discutia e inchisa.
    • -17 (29 voturi)    
      sper ca vor lua amploare (Vineri, 30 iunie 2017, 14:20)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      si casatoriile ghiei mixete, intre nemti si noii veniti. :-)
  • +4 (68 voturi)    
    una este sa nu ii prigonesti si alta (Vineri, 30 iunie 2017, 11:56)

    __alex__ [utilizator]

    e sa normalizezi anormalitatea.
    Theresa May a venit cu ideea ca refuzul de adoptie pentru un pedofil ii lezeaza drepturile fundamentale. Ce lezeaza pedofilul, nu mai intra in discutie.
    De ce sa nu legiferam si furtul, ca sunt unii care fura din generatie in generatie, deci le lezezi traditia? Sau pe Nastase, care a furat compulsiv, de ce nu e considerat doar 'altfel'?
    • -15 (25 voturi)    
      Pai (Vineri, 30 iunie 2017, 12:36)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Furtul este legiferat in Spania. Daca ai ghinionul de a fi buzunarit sau de a ramane fara bagaje vei observa ca este ok sa fii furat, ca legea nu prevede nimic practic in aceasta situatie pentru pagubit :)))
      • -12 (12 voturi)    
        legea este (Vineri, 30 iunie 2017, 17:34)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        de dinainte de sosirea rrromanilor.:-)
    • +11 (37 voturi)    
      Ce legatura (Vineri, 30 iunie 2017, 12:55)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Vezi tu intre homosexualitate si pedofilie?
      • -14 (26 voturi)    
        intreaba (Vineri, 30 iunie 2017, 14:30)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        cuplurile de homosexuali care adopta.
        e un documentar cat casa pe net.mai sapa si tu
      • -8 (10 voturi)    
        cand pui o astfel de intrebare... (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 11:32)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        ..in public, reusesti sa inlatuir dubiile oricui, inclusiv acelra care mai erau inca nesiguri de tine!
    • +6 (14 voturi)    
      Anormal (Vineri, 30 iunie 2017, 19:29)

      oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      e sa le refuzi drepturile si sa-i discriminezi. Statele civilizate le acorda drepturi Rusia si altele ca ea le refuza. Dar poate suntem noi si cu rusii motul democratiei si toate celelalte sunt vai de capul lor.
      • -1 (3 voturi)    
        in momentul in care s-a inventat .. (Duminică, 2 iulie 2017, 10:37)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui oana.blue

        ..minciuna minoritatii sexuale, a disparut si valabilitatea a oricarei actiuni ce s-a intreprins pentru sustinerea minciunii!

        Daca cineva spune prin ca soarele este verde si aduce dovezi stiintifice in acest sens si apoi organizeaza (prin) ong-uri si manifestatii publice , culturale, srtistice pentru a sustine acea minciuna, inveleste minciuna in cele mai frumoase ambalaje si o serveste tuturor ca apoi sa o impuna tuturor prin lege... ce ai face?!? nu ai reactiona impotriva unei aberatiii?

        sustinatorii lgbt sunt lispsiti de logica si de rationament pentruca accepta orice li se spune fara sa incerce macar sa puna la indoiala ce aud - si asta e primul semn al inteligentei , si anume, sa nu accepti totul de-a gata, ci sa analizezi informatia primita , sa cauti alte surse (inclusiv cele care o combat) si apoi sa iti formezi o opinie!

        Dar, din ce vad in tabara lgbt si mai ales in comentariile lor, sursele lor sunt doar acelea care sustin cauza... niciodata nu cauta greseli la adversari, ci doar realizarile "de succes" ala sustinatorilor!
    • +4 (4 voturi)    
      Acest vot (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 13:28)

      sofia.c [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      reprezinta tocmai normalitatea. In sfarsit si acesti cetateni sunt egali cu ceilalti, nu mai sunt considerati a cincea roata la caruta.
  • -21 (37 voturi)    
    Cu siguranta (Vineri, 30 iunie 2017, 11:56)

    xolv [utilizator]

    vor adopta copii ale musulmanilor, caci ei sunt locomotiva demografica mult dorita
    • +1 (1 vot)    
      Ii trag (Luni, 3 iulie 2017, 18:45)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      pe musulmani la xerox? Ca n-am înțeles comentariul tau :))
  • -27 (39 voturi)    
    germanii vor emigra in Romania (Vineri, 30 iunie 2017, 12:01)

    king david hotel [utilizator]

    de acum......
    • +18 (24 voturi)    
      De maine nu de azi (Vineri, 30 iunie 2017, 12:47)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Vor astepta intai ca dragnea sa-si desavarseasca opera de "civilizare" (distrugere pe intelesul tuturor) a Romaniei Apoi vor putea veni in aceste locuri minunate lipsite de poluare, industrie, sosele, oameni. Vor colonizat tinuturile pustii si vor crea o noua civilizatie...
  • +9 (49 voturi)    
    Sondajele arata (Vineri, 30 iunie 2017, 12:59)

    Matei.M [utilizator]

    Sondajele din Germania arata ca peste 80% dintre cetateni nu considera homosexualitatea o boala sau un pacat, ca in Romania, iar peste 66% dintre germani sustin casatoriile gay. Asta se intampla si in Marea Britanie, Franta, Spania, Olanda, Danemarca etc. Parlamentarii reflecta mentalitatea poporului. Hai sa ne intrebam de ce romanii sunt, ca mentalitate, mai aproape de Rusia, Republica Moldova sau Letonia. De ce nu suntem in stare sa acceptam ca homosexualitatea nu este o boala si nici un pacat mai grav decat adulterul, de exemplu. Ca biserica nu ar trebui sa intervina in elaborarea si aplicarea legilor. Germanii au un nivel de trai cu mult peste Romania, atmosfera din tara este mult mai civilizata decat la noi, in pofida numarului mare de imigranti.
    • -16 (34 voturi)    
      si de ce n-au facut referendum (Vineri, 30 iunie 2017, 13:40)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

      ca sa voteze toti germanii si au votat niste rapandule de parlamentari? nici la votul parlamentarilor nu gasesti 80% al tau..
      • +21 (31 voturi)    
        Referendum? (Vineri, 30 iunie 2017, 14:11)

        Matei.M [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        De ce sa faca referendum? Ca sa arunce banii pe fereastra? Toate sondajele arata ca mai mult de jumatate sunt pentru legalizarea acestor casatorii. Germania nu este o tara traditionalista sau religioasa, ca Romania. De sute de ani, germanii nu mai stau la coada sa pupe moaste. Evident, si acolo sunt pareri contra, dar ele reprezinta o minoritate deja. Lasati ca facem noi referendum. Cu 40% analfabeti functional decidem drepturile concetenilor nostri.
        • -14 (22 voturi)    
          Referendum pentru avem dreptul (Vineri, 30 iunie 2017, 17:00)

          Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

          Si nimeni nu ne poate luat acest drept sub nici un pretext .
      • +18 (28 voturi)    
        Pai de aia e parlamentul parlament! (Vineri, 30 iunie 2017, 14:18)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        Altfel faci referendum pentru orice lege.
      • -1 (1 vot)    
        pentruca minciuna statisticii.. (Duminică, 2 iulie 2017, 10:39)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        ..bate dreptul legal al referendumului!
        Aste se urmareste si in Romania!
    • -11 (25 voturi)    
      Stai (Vineri, 30 iunie 2017, 18:04)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

      linistit ca este doar inceputul, tarile occidentale care pana acum reprezentau varful civilizatiei vor incepe sa decada. "Multumeste" pentru asta politicii globaliste progresiste care descurejeaza prin toate mijoacele natalitatea occidentalilor (prin propaganda pro-gay si alte metode) dar in acelasi timp incurajeaza imigratia unora de alta religie si civilizatie, care ghici ce, vor deveni in timp majoritari. Si cum sa numesti politica asta altfel decat un plan pentru distrugerea cu buna stiinta a civilizatiei occidentale?
      • +7 (17 voturi)    
        Sunt mult mai civilizate (Vineri, 30 iunie 2017, 19:33)

        oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        decat Rusia medievala unde homosexualii sunt batuti pe strada. In rest spui numai prostii, nu te lasa gay-ii sa faci copii ? Ce tampenie...
        • -8 (16 voturi)    
          Repet (Vineri, 30 iunie 2017, 22:58)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui oana.blue

          Sunt mai civilizate deocamdata, dar lucrurile se schimba. Ia mergi acum prin cartiere majoritar musulmane, nu cred ca te vei simti prea bine. Asa vor fi toate orasele occidentale in cateva zeci de ani, daca se mentine politica actuala.
          Si nu sunt de acord cu agresiunile impotriva nimanui, nici macar homofob nu ma consider, cu ce nu sunt de acord e propaganda pro-gay si exhibitionismul lor.
          • +3 (7 voturi)    
            Europa nu a devenit musulmana (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 13:00)

            kaligra [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

            nici cand a fost partial sub ocupatie musulmana, nu se va intampla nici acum. Asta e o sperietoare vanturata de extremistii de dreapta ca sa-i sperie pe alegatori si sa-i faca sa voteze cu ei.
            • 0 (4 voturi)    
              pai atunci Europa avea o credinta proprie (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 17:15)

              dan.c [utilizator] i-a raspuns lui kaligra

              acum n-are
        • +1 (1 vot)    
          in curand vor da vina pe crestinism.. (Duminică, 2 iulie 2017, 10:45)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui oana.blue

          ..pentru colapsul propriei lor culturi si civilizatii, iar apoi vor inlocui crestinismul(sau ateismul, depinde in ce tara te vei afla) cu ce e majoritar, adica islamul...
          Si de ce anume?
          Pentruca crestinismul nu mai ofera docilitatea de la inceputurile lui politice (Constnatin cel Mare 333 d.Ch) si a permis libertatea de gandire.. pe cand islamul, islamul are deja un sistem foarte rigid si confuz de legi pe spatele caruia poti sa faci ce vrei ca politician dornic de vise mari ca globalizare si multiculturalism... (cele mai mari gogomanii si cele mai mari aberatii ale occidentalilor!)
          Atunci sa vad ceu ce mai fac anormalii (fara minte)!
  • -16 (40 voturi)    
    o prostie populista a SPD-ului (Vineri, 30 iunie 2017, 13:00)

    yoyosm [utilizator]

    Martin Schulz - contracandidatul lui Merkel din sept- a crezut ca a gasit un punct de campanie contra lui Merkel (aceasta lege pt gay) care sa-i aduca punctele si succesul din septembrie. Nu a mizat pe faptul ca Merkel tine cu dintii de post si-si doreste inca un mandat incat si-a sacrificat un crez propriu - (ea a votat contra, insa a permis votul). Gay-ii au obtinut drept la adoptie si casatorie la primarie. Pina acum aveau la primarie sa se declare ca si parteneriat. Iar parteneriatul le interzicea adoptia... iar sondajele cu 75% sunt la fel de credibile ca cele de la latrina 3
  • +12 (38 voturi)    
    Comentarii (Vineri, 30 iunie 2017, 13:27)

    Tkay [utilizator]

    Doar citind titlul mi-am dat seama ce fel de comentarii vor fi ... Nu prieteni, nu v-a cerut nimeni parerea, e tara lor, fac ce vor in ea.

    Nu va plac homosexualii ? Considerati ca le sunteti superiori ? Ghinion. Restul Europei a evoluat putin fata de Evul Mediu.
    • -19 (27 voturi)    
      clarificare (Vineri, 30 iunie 2017, 15:04)

      liviuga [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      Am prieteni fumători,dar urăsc fumatul.
      Am rude alcoolice pe care îi iubesc,dar urăsc beția.
      Respect pe toți oamenii,dar urăsc homosexualitatea pentru că și Dumnezeu o urăște!1 Cor.6:9-11”Cum? Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni regatul lui Dumnezeu? Nu vă lăsaţi induşi în eroare. Nici fornicatorii, nici idolatrii, nici cei adulteri, nici bărbaţii folosiţi pentru scopuri nenaturale, nici bărbaţii care se culcă cu bărbaţi,  nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici cei ce insultă, nici extorcatorii nu vor moşteni regatul lui Dumnezeu.  Şi totuşi aşa eraţi unii dintre voi. Dar aţi fost spălaţi, aţi fost sfinţiţi, aţi fost declaraţi drepţi în numele Domnului nostru Isus Cristos şi cu spiritul Dumnezeului nostru”
      Deci unii oameni din sec.I practicau homosexualitatea înainte de a deveni creștini.
      Dar s-au schimbat!!!
      Deci,se poate;nu-i o boala incurabilă.
      • +12 (22 voturi)    
        Nu e o boala de loc! (Vineri, 30 iunie 2017, 17:08)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui liviuga

        Altfel Dumnezeu făcea asfel ca sa nu se potrivească unele chestii una in alta. Și unde mai pui ca pana și femeilor le place in gaura respectivă. Dacă homosexualitatea era o boala fizic, era vizibila fizic, ceva in genul 7 degete la o mâna sau dacă era o boala psihică, atunci nu ar fi putut fi controlată doar prin voința "bolnavului". O boala psihică nu poate fi ascunsa de bolnav. Faptul ca unii se pot controla fără medicamente, arată clar ca homoxesualitatea nu e o boala psihică.
        • -14 (22 voturi)    
          pai (Vineri, 30 iunie 2017, 18:45)

          Reshape [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Pai nici pedofilia nu se vede. Sau nici aia nu e boala?
          Nici depresia nu se vede.
          • 0 (2 voturi)    
            nu ai cu cine... (Duminică, 2 iulie 2017, 10:55)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

            ..odata ce le-a fost umplut capul cu minciuni, nu vor mai putea , nici daca vor dori , sa primeasca si asculte si sa analizeze s ialte opinii!
      • +16 (22 voturi)    
        Dumnezeu nu uraste (Vineri, 30 iunie 2017, 18:38)

        mircealun [utilizator] i-a raspuns lui liviuga

        oamenii urasc
        • -14 (20 voturi)    
          De unde stii? (Vineri, 30 iunie 2017, 18:48)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui mircealun

          Din Biblie?
      • +11 (15 voturi)    
        Nu Biblia decide (Vineri, 30 iunie 2017, 20:32)

        gaby.n [utilizator] i-a raspuns lui liviuga

        cum sa ne purtam cu homosexualii, mai habotnicule. Biblia contine indemnuri la genocid si crime impotriva femeilor, copiilor si batranilor.

        Iezechiel 9:6 Ucideti si nimiciti pe batrâni, tineri, fecioare, copii, femei, dar sa nu va atingeti de nici un om, care are pe frunte semnul "+"! Si sa începeti cu locul Meu cel sfânt!" Si au început ei cu batrânii, care erau înaintea templului.

        Isaia 14:21 Pregatiti macelul feciorilor, din pricina faradelegilor parintilor lor, ca nu cumva sa se ridice si sa cucereasca pamântul si sa umple de ruine fata a tot pamântul.

        Numerii 31:17 Ucideti dar toti copiii de parte barbateasca si toate femeile ce-au cunoscut barbat, ucideti-le.

        Daca ar fi dupa voi medievalii ati ucide si acum.
        • 0 (0 voturi)    
          Ezechiel este o carte profetica.. (Duminică, 2 iulie 2017, 11:17)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui gaby.n

          ..la fel si Isaia. In ambele sunt descrise faptele viitoare ale natiei Israel si ale vecinilor lor; dar si evenimente care au loc in acest moment in jurul acestei natii! Mai mult, interpretarea ei nu se face ad-literam, ci print cautarea sensului acelor metafore!

          Numeri, e una din cartile Torah Evreiesti(reprezentau Lege) si nu cred ca e intelept sa dai doar pasajul care iti convine din aceasta carte fara sa intelegi contextul politic si social din acele vremuri.. si contextul in care a avut loc aceasta fraza - un razboi cu Madianitii (daca stau sa ma gandesc, nu e nicio deosebire fat ade zilele noastre, deci puteti sa coborati stacheta la antichitate, nu doar la evul mediu)! Si ghici ce, cauta toate cartile sfinte din lume, o sa gasesti aceleasi indicatii!
          Cu alte cuvinte, ce scrie in Numeri aplicati voi acum, activistii lgbt: pe cei care nu sunt de acord cu voi, ii izolati , si i ireduceti la tacere, sau ii eliminati social, folosind sintagme ca medievali, inapoiati, habotnici, homofobi, extremisti religiosi ai altele, fara sa intelegeti nimic din ce spuneti!
          Dar pe homosexuali i-ati intrebat ce vor inainte sa incepeti acest asalt asupra societatii actuale?!?
    • -16 (24 voturi)    
      Aceeasi masura (Vineri, 30 iunie 2017, 16:17)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      Intrebarea e daca le va spune cineva politicienilor occidentali sa-si vada de treburile din tara lor cand se vor implica in referendumul din Romania sau cand deschid coloana la pride parade in Bucuresti, Cluj, etc.
      • -16 (22 voturi)    
        Nu e nici o problema (Vineri, 30 iunie 2017, 16:46)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Nu suntem obligati sa ramanem in UE daca ei nu ne respecta valorile fundamentale .
    • 0 (0 voturi)    
      ca de obicei, fractura logica.. (Duminică, 2 iulie 2017, 10:52)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      ..pentruca:
      - nu are nimeni nimic cu homosexualii
      - toata lumea se leaga de homosexualitate (fractura logica in gnadirea sustinatorilor anormalilor)
      - toata lumea se revolta la modul in care se desfasoara lucrurile(impunerea prin lege pe baza unor sondaje - minciuni)
      - nimeni nu se considera superior homosexualilor, dar toti suntem considerati inferiori daca nu "ii acceptam"
      - retorica asta e veche si e paca ca o acceptati fara sa aflati de la cine a fost luata
  • +21 (27 voturi)    
    Eu zic ca in Romania trebui o lege foarte stricta! (Vineri, 30 iunie 2017, 14:21)

    Alui [utilizator]

    Sa fie interzis in constitutie ca doi PSD-isti sa se poata casatori!
  • -17 (29 voturi)    
    Cum am ajuns aici (Vineri, 30 iunie 2017, 14:53)

    Setalcott [utilizator]

    Daca exista vreun subiect potrivit pentru referendum, atunci acesta ar fi.
    Pe de alta parte, trebuie sa recunoastem ca

    1) "politics is downstream from culture"
    "Poets are the unacknowledged legislators of the world" (Shelley)
    "Let me write the songs of a nation, I do not care who writes its laws"(Andrew Fletcher).
    Cand toate personajele homosexuale de film de la Hollywood sunt pozitive si simpatice, in timp ce daca mai apare vreun crestin e un ipocrit bigot, rezultatul politic nu poate fi altul.

    2) cainii de paza ai democratiei nu au lasat nici o clipa loc de dezbatere impartiala si rationala pe subiect. "Cultural power is the power to name reality" (James Davison Hunter). Odata ce in presa patrund si castiga legitimitate termeni precum "casatorie homosexuala", "dreptul la casatorie", "marriage equality", presa a decis deja cine a castigat.

    https://www.youtube.com/watch?v=vrk1R-3X9Hc

    https://www.youtube.com/watch?v=DY28uOs2Pb8

    https://www.youtube.com/watch?v=nIWuGokMrBM

    https://www.youtube.com/watch?v=nIWuGokMrBM

    http://www.media-studies.ca/articles/innis.htm
    • +6 (16 voturi)    
      Plangi cat vrei (Vineri, 30 iunie 2017, 20:40)

      speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      lucrurile vor merge in directia dorita de noi progresistii, nu de extremistii homofobi pupatori de moaste.
      • -9 (15 voturi)    
        Morala (Vineri, 30 iunie 2017, 23:05)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Si ipocrizia voastra intoleranta va iesi la suprafata.
        • +3 (3 voturi)    
          Noi suntem intoleranti (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 15:14)

          speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          doar cu intolerantii.
      • 0 (4 voturi)    
        ba nu veti castiga (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 17:24)

        dan.c [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Nimic impotriva firii nu dureaza. Veti reusi doar sa faceti harcea parcea lumea in care traim... cu consecinte grave si pentru voi partzarii si pentru noi oamenii normali.
        • -1 (3 voturi)    
          Nu dictezi tu (Duminică, 2 iulie 2017, 10:39)

          speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

          ce e normal sau nu. Tu nu esti om normal, tu esti homofob.
  • -19 (27 voturi)    
    Tocmai din aceasta cauza (Vineri, 30 iunie 2017, 16:15)

    Marius_23 [utilizator]

    Este bine ca se va organiza si la noi un referendum pe aceasta tema, nimeni nu poate ingradi dreptul suveran al poporului dupa cum este scris in Constitutie .
    • +11 (21 voturi)    
      Mda, dar cu doar 3 milioane (Vineri, 30 iunie 2017, 17:12)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      Nu te poti erija in a reprezenta un popor de 20 de milioane. Poate ca la 10 milioane de romani +1, puțin le pasa de coaliția pentru familie.
      • -14 (22 voturi)    
        Garantat majoritatea castiga (Vineri, 30 iunie 2017, 17:17)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Si o sa vedeti care va fi aceasta .
      • -14 (22 voturi)    
        3 milioane de familisti convinsi (Vineri, 30 iunie 2017, 17:20)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Ca sa va traduc asta inseamna ca inca cel putin doua sau trei persoane din familia respectiva care chiar daca nu au semnat vor merge la vot .
        • +11 (21 voturi)    
          3 milioane de semnături 1.5 milioane de familii (Vineri, 30 iunie 2017, 17:55)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

          Ca sa mai apăra 2-3 votanți din familia respectiva între timp înseamnă ca in toate acele 1.5 milioane de familii acum 18 ani s-au născut 2-3 gemeni. Greu de crezut! Dar cu PSD-ul la numărat, nu poți știi niciodată!
          • -13 (23 voturi)    
            Imi pare rau pentru tine (Vineri, 30 iunie 2017, 18:38)

            Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Dar dupa felul in care te exprimi nu intelegi foarte bine ce presupune o familie . Valori care se transmit de la o generatie la alta .
            • 0 (0 voturi)    
              in plus.. (Duminică, 2 iulie 2017, 11:20)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

              ..nu intelege nimic din societate si legile acesteia!
              Dar, cine seamana vnat, va culege furtuna!
      • -12 (26 voturi)    
        s'ar putea (Vineri, 30 iunie 2017, 17:48)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        sa nu le pese de alianta.
        dar in mod sigur vor vota impotriva unei caZnicii nefiresti.

        romanii, si in general esticii, au un simt al conservarii speciei mai puternic decat al occidentalilor.
        in cateva generatii, in germania nemtii vor fi minoritari, cum sunt si britanicii la londra.
        pai daca nu mai procreaza, iar economia se dezvolta, alte merkele or sa incurajeze si sa primeasca cu flori chinejii, indienii si alte lifte pagane.:-)
        caci toti esticii impuiaza. in special muslimanii.

        interesant ca in majoritatea caZniciilor popularizate pe sticlele din ro, partenerul ea este unul in varsta, bogat. iar partenerul el, un tanar vanjos. sarac, pornit pe capatuiala. in cele mai multe cazuri, primul/a este din west, iar secundul din tzari sarace....
        deci, casatoriile nu au viata lunga, in mod natural.:-)
        • -13 (25 voturi)    
          Vesticii vor fi dominati cu siguranta (Vineri, 30 iunie 2017, 18:40)

          Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Deoarece vorba unui prieten care lucreaza intr-o tara "civilizata" oamenii au devenit foarte comozi . Confortul si luxul, in rest nu mai conteaza mare lucru .
        • -7 (17 voturi)    
          Conceptul de familie (Vineri, 30 iunie 2017, 20:15)

          Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Este atacat sistematic de mai multe decenii, numai cine nu vrea sa vada nu isi da seama . Familia este de un singur fel si este atacata frontal dar din fericire marea majoritate a romanilor au realizat care este jocul si scopul de fapt . Din pacate pentru unii in tara au ramas foarte multi oameni de buna calitate,( protestele impotriva OUG 13) profesionisti care nu au plecat pentru un beneficiu material in alta tara deoarece aici au ceva ce nu poate fi cuantificat in bani : familia !
      • -7 (13 voturi)    
        pai (Vineri, 30 iunie 2017, 20:04)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        atunci dece nu sunteti de acord cu referendul ?
        castigati, dupa minkea ta. viktoria e sigura.
        curaj.:-)
    • +8 (12 voturi)    
      Tot in Constitutie scrie (Vineri, 30 iunie 2017, 19:55)

      geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      ca este interzisa discriminarea si limitarea drepturilor individuale, dar cu Dorneanu in frunte s-a decis cum a vrut PSD.
      • -8 (14 voturi)    
        Nu este nici o limitare (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 9:47)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

        Orice barbat are dreptul sa-si intemeieze o familie cu o femeie .
        • +3 (3 voturi)    
          Este limitare (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 13:02)

          kaligra [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

          ca decizi tu in locul persoanei cu cine sa se casatoreasca.
          • -3 (3 voturi)    
            Toti barbatii au aceleasi drepturi (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:34)

            Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui kaligra

            Si toate femeile au aceleasi drepturi . Nu exista nici o limitare .
            • +1 (3 voturi)    
              Prin modificarea Constitutiei (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 17:09)

              kaligra [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

              se urmareste eliminarea posibilitatii casatoriilor intre persoane de acelasi sex, adica o limitare a drepturilor pe criterii de orientare sexuala, deci o discriminare.
              • 0 (2 voturi)    
                Ai fix aceleasi drepturi (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 19:18)

                Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui kaligra

                Ca si mine . Nu exista nici o discriminare . Poate tu vrei drepturi pe care eu nu le am, asta inseamna ca vrei drepturi in plus dar drepturile pe care le avem toti tu le ai deja .
          • +2 (4 voturi)    
            Daca imi plac doua femei (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 20:01)

            Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui kaligra

            Pot sa ma insor cu ambele ? Vezi si mie statul imi spune cu cine pot sa sa ma insor, adica cu o singura femeie .
  • -9 (21 voturi)    
    da, da, (Vineri, 30 iunie 2017, 19:05)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    poponarii nu e multi, maica, da' are ip-uri multe. Sa le fie de cap, maica. Sau de c...
  • +10 (22 voturi)    
    Bravo Germania (Vineri, 30 iunie 2017, 20:14)

    flory_girl [utilizator]

    Germania se alatura SUA, Frantei, noi ramanem cu Rusia habotnica.
  • -11 (23 voturi)    
    DA DA (Vineri, 30 iunie 2017, 21:59)

    falcoind [utilizator]

    Bătrânul Fritz de 87 de ani se prezintă la vama pentru emigrare.
    -Fritz de ce vrei sa emigrezi acum din țara ta la o vârstă asa înaintată ?
    -Când eram eu copil pe ăștia ii băteau ii băgau la închisoare. Apoi au început sa ii tolereze , mai nou ii promovează. Plec naibii, înainte sa fie obligatoriu.
  • -2 (12 voturi)    
    Handicap grav (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 12:09)

    echidistantul_ [utilizator]

    Un copil care nu poate deosebi partea din spate de partea din fata este incadrat la handicap grav.
    Oamenii mari care confunda spatele cu fata au dreptul sa adopte copii, sa-i creasca si sa-i educe.
    Sa ne mai miram ca societatea umana este pe marginea rapei?
    • 0 (6 voturi)    
      Cu gandire ca a ta (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:48)

      caliostro [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      nu ma mira ca suntem pe marginea rapei.
  • -2 (8 voturi)    
    Am si eu un punct de vedere (Sâmbătă, 1 iulie 2017, 16:34)

    Popescul [utilizator]

    ți-ai dreacu de partari ordinari ! Punct ! Bau ! End of story ! Fin !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version