VIDEO UPDATE Atac armat la Paris, pe Champs-Elysees - un politist ucis, alti doi grav raniti / Un atacator lichidat, politia a emis mandat de arestare pentru un al doilea suspect / Hollande: "Pistele sunt de natura terorista"

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 20 aprilie 2017, 22:31 Actualitate | Internaţional

Atac terorist la Paris
Foto: Twitter
Un politist a fost ucis, iar alti doi au fost grav raniti intr-un atac armat produs joi seara in centrul Parisului, pe bulevardul Champs-Elysees, au informat autoritatile franceze, precizand ca un atacator a fost neutralizat de politie, transmit agentiile internationale de presa.


Vineri

08:12: Emmanuel Macron si-a anulat mitingurile electorale programate vineri la Rouen si Arras dupa atentatul de la Paris.

06:30 Potrivit mandatului de arestare, barbatul a venit joi cu trenul in Franta, din Belgia. Nu este clar daca este vorba despre atacator sau despre un complice.

04:10 CNN: Suspectul, care a fost impuscat de politia franceza, a facut obiectul unui dosar de supraveghere "Fiche S" si s-a aflat in atentia serviciului de securitate intern francez DGSI, a spus o sursa interna pentru CNN.

03:50
Politia franceza a perchezitionat locuinta din Chelles a lui Karim Cheurfi, condamnat pentru atacarea unui politist in 2001, in legatura cu atacul armat de pe Champs-Elysees (news.ro)

03:00 AP: Presupusul autor al atacului armat de la Paris are 39 de ani, afirma surse din cadrul politiei.Presupusul autor al atacului armat asupra unor ofiteri de politie aflati intr-o misiune de patrulare pe Champs-Elysees, la Paris, este un barbat in varsta de 39 de ani de la periferia de est a Parisului, declara doi oficiali din cadrul politiei, relateaza news.ro citand  The Associated Press.

Perchezitii erau in curs la cel putin o adresa situata la periferia de est a Parisului in urma atacului de joi seara. Oficialii citati au cerut protectia anonimatului, in contextul in care o ancheta este in curs.

02:00 Procurorul Parisului Molins anunta perchezitii si ca anchetatorii incearca sa stabileasca daca atacatorul a avut complici.

Perchezitii sunt in curs dupa atacul armat asupra unor politisti care pazeau cartierul comercial de pe Champs-Elysees,in capitala franceza, a anuntat procurorul Parisului Francois Molins, relateaza The Associated Press.

Anchetatori au verificat identitatea autorului atacului de joi noaptea si incearca sa stabileasca daca a avut complici, a declarat Molins.

Procurorul nu a dezvaluit identitatea atacatorului, potrivit news.ro.

01:00 O turista a fost ranita usor in urma atacului

00.38
Gruparea jihadista Stat Islamic revendica atacul de la Paris, prin intermediul agentiei sale de propaganda Amaq. Gruparea il identifica pe atacator drept unul dintre combatantii sai, numindu-l "Abu Yousif, Belgianul".

00.25
Presedintele Francois Hollande: "Pistele sunt de natura terorista" (AFP)

Potrivit Reuters, Hollande a mai spus ca fortele de securitate vor fi in perioada urmatoare extrem de vigilente, in special in legatura cu desfasurarea alegerilor prezidentiale.

O reuniune de urgenta a inaltilor responsabili pe securitate, aparare si servicii de informatii va avea loc vineri, a precizat Hollande intr-o declaratie televizata.

00.20 Perchezitii la periferia Parisului (sursa din politie citata de AFP)

00.15
Candidatii la prezidentiale Marine Le Pen si Francois Fillon si-au anulat evenimentele de campanie de vineri

De altfel, Francois Fillon a declarat ca ar trebui suspendata campania electorala dupa acest atac.

00.02
Politia a emis un mandat de arestare pentru un al doilea suspect in atacul din Paris, potrivit unui document obtinut de Reuters. In document se precizeaza ca individul a sosit in Franta cu trenul, din Belgia.

Joi

23.53
Purtatorul de cuvant al Min. de Interne nu exclude ca ar fi mai multi atacatori

23.48
Purtatorul de cuvant al Ministerului de Interne neaga informatia ca un al doilea politist a decedat. Potrivit acestuia, pe langa politistul ucis de atacator, alti doi politisti au fost grav raniti, scrie Reuters.

"O arma automata a fost folosita impotriva politiei, o arma de razboi", le-a declarat reporterilor purtatorul de cuvant, Pierre-Henry Brandet, adaugand ca "amenintarea terorista" in tara ramane ridicata.

Brandet a precizat ca atacul s-a produs la putin timp dupa ora locala 21.00, cand o masina a oprit langa o masina de politie ce stationa. "Un barbat a coborat imediat si a deschis focul asupra masinii de politie, impuscand mortal un politist", a relatat el.

A incercat apoi sa fuga si sa ia la tinta alti politisti, a povestit Pierre-Henry Brandet si pentru canalul de televiziune francez BFM TV. "El a reusit sa raneasca alti doi si a fost in final ucis de fortele de ordine", a adaugat el, subliniind ca politistii au fost "vizati in mod intentionat".

Identitatea atacatorului nu a fost inca stabilita cu certitudine, a spus el.

23.35
Un al doilea politist a murit in urma ranilor, a informat o sursa din politie

Politia a mai informat ca o perchezitie este in desfasurare la locuinta din estul Parisului a atacatorului care a fost lichidat dupa ce a deschis focul asupra unor polististi pe Champs-Elysees.

23.25
Presedintele SUA Donald Trump a declarat despre atacul armat din Franta ca "se pare ca a fost un atentat terorist". Seful de la Casa Alba a transmis condoleante francezilor, potrivit AFP si Reuters

23.22 O ancheta a fost deschisa de sectia antiterorista a Parchetului din Paris (AFP)

Premierul Bernard Cazeneuve a plecat spre Palatul Elysee, pentru a se intalni cu presedintele Francois Hollande si pentru a face o evaluare a atacului armat, ce survine cu trei zile inaintea primului tur al alegerilor prezidentiale si in contenxtul in care Franta, aflata sub stare de urgenta, se confrunta din 2015 cu un val de atentate jihadiste fara precedent, soldate cu 238 de morti.

23.18 Atacatorul ucis de politie era cunoscut serviciilor de securitate - sursa din politie citata de Reuters

23.13
Focuri de arma intr-o noua locatie din apropiere de bulevardul Champs-Elysees, informeaza o sursa din politie citata de Reuters.

Potrivit sursei, noi focuri de arma au fost trase in apropiere de Champs-Elysees, la peste o ora de la atacul in care a fost ucis un politist.

23.05
Purtatorul de cuvant al Ministerului de Interne a mai declarat, pentru postul BFMTV, ca politistii au fost vizati in mod intentionat in acest atac.

23.00 Purtatorul de cuvant al Ministerului de Interne francez spune ca e prea devreme pentru a se pronunta cu privire la motivele atacului (Reuters)

22.50
Ofiterul de politie a fost ucis in timp ce se afla in masina oprita la semafor, de un atacator care conducea in masina de alaturi - sindicatul politiei pe Twitter

22.46
Martor: Un individ a iesit din masina si a inceput sa traga "cu un Kalashnikov", lovind un politist (Reuters)

22.41
Reuters scrie, citand politia, ca cel putin doi atacatori au fost implicati, unul dintre ei a fost neutralizat.

UPDATE: Potrivit Reuters, un politist a fost ucis

Persoana care a tras asupra politiei pe Champs-Elysees, unul dintre cele mai prestigioase bulevarde din lume, a fost ucis, a informat un reprezentant al politiei pentru Reuters.
________

Focuri de arma au fost auzite joi seara pe bulevardul Champs-Elysees, transmite postul BFMTV, citat de CNN.

BFMTV informeaza totodata ca doi politisti au fost grav raniti.

Zona a fost inchisa, iar autoritarile au cerut populatiei sa evite zona.

Mai multe vehicule ale fortelor de securitate sunt la fata locului. Potrivit corespondentilor CNN din Paris, o ampla operatiune a politiei este in desfasurare.

Un reporter Reuters relateaza de asemenea ca un elicopter al politiei zbura la mica inaltime deasupra centrului Parisului.

Franta a fost lovita in 2015 si 2016 de o serie de atentate jihadiste ce au provocat in total 238 de morti.





Citeste mai multe despre   






















27373 vizualizari

  • +22 (52 voturi)    
    Nici o problema (Joi, 20 aprilie 2017, 22:38)

    Bogdan Petriceicu-FullHD [utilizator]

    Se rezolva cu lumanari, flori, hashtaguri.
    • -22 (40 voturi)    
      #jesuimanipulat (Joi, 20 aprilie 2017, 23:35)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan Petriceicu-FullHD

      experimentele sociale au fost deja realizate. Se cunosc oamenii din intreaga lume pe care te poti baza cand ai nevoie de masa de manevra (#rezist, #jesuicharlie, gangman style, ice bucket challenge etc.). Toate aceste lucruri au avut in comun ceva: oamenii care au pus botul.
      • +5 (7 voturi)    
        Si inca ceva Cretinoizii care cred ca (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:15)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        totul e o imensa manipulare si vorba "savantului" "au pus botul".
  • +22 (40 voturi)    
    firesc (Joi, 20 aprilie 2017, 22:44)

    srpc [utilizator]

    allah snackbar se plictisise de atata liniste :))
  • +12 (48 voturi)    
    mesagerii URSS : suntem aici sa ajutam pe (Joi, 20 aprilie 2017, 22:48)

    un domn [utilizator]

    Marina a lu Pen !
    • -5 (17 voturi)    
      ... (Joi, 20 aprilie 2017, 23:45)

      VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Da..o ajuta prin toata Europa..pe cand o sa o ajute si in Romania ?
    • -4 (14 voturi)    
      gresit (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:10)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      E mna bolsevicilor
  • +12 (40 voturi)    
    Wallah (Joi, 20 aprilie 2017, 22:48)

    mitg [utilizator]

    Erau beti, cu probleme psihice sau orfani de parinti.
    • +12 (30 voturi)    
      In plus (Joi, 20 aprilie 2017, 23:57)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Se jucau jocuri violente pe calculator si erau tineri fragili care ascultau muzica dura.
      • -3 (13 voturi)    
        Scuze! (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:29)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Am zis si eu de "jocuri pe calculator" si "tanar cu probleme psihice", dar am uitat de muzica rock satanista, de Metallica!
      • +2 (10 voturi)    
        Ciudat... (Vineri, 21 aprilie 2017, 12:51)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Si cine zice asta ? Inventezi chestii si apoi speculezi in jurul lor....destul de bizar...
    • -8 (14 voturi)    
      mai jos (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:50)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Am anticipat cu 3h inainte acest spectacol premeditat de fortele raului.
      http://www.hotnews.ro/stiri-international-21724298-alegeri-prezidentiale-franta-candidatul-centru-emmanuel-macron-marit-avansul-fata-marine-pen.htm
      • -4 (8 voturi)    
        Baba Vanga (Vineri, 21 aprilie 2017, 1:26)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Îți zicem de acum înainte :)

        (Nu o lua în mod personal, în general sint de acord cu comentariile tale.)
    • +5 (9 voturi)    
      Serios ? (Vineri, 21 aprilie 2017, 12:53)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Si cum ai ajuns tu la concluzia asta ? Mai degraba erau indivizi radicalizati asa cum s-a descoperit in majoritatea cazurilor.
  • +15 (43 voturi)    
    .... (Joi, 20 aprilie 2017, 22:54)

    cititoare [utilizator]

    Dacă s-a ajuns pina la atacuri teroriste pe champs elysees și în fata la big ben... Tot va mai mirați de ce lumea votează cu Le Pen?
    • -3 (11 voturi)    
      rezista (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:40)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Ai vazut vreodata politisti zambind la locul atacului..ai vazut victimele? Se trage cortina curand
  • -8 (30 voturi)    
    Dacă votează macaroana, își merită soarta (Joi, 20 aprilie 2017, 22:58)

    Nyk1 [utilizator]

    .
    • +9 (25 voturi)    
      Da, pentru ca extremismul salveaza... (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:07)

      parol_monsher [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Hai sa fim seriosi.
    • +4 (10 voturi)    
      Pai tocmai asta urmaresc mujicii si aliatii (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:19)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      lor musulmani. Sa iasa "Le creionas" Asta ar fi marea victorie a teroristilor. Macron sau altii ar insemna ca inteligenta invinge frica si nu aleg un idiot doar pentru ca promite ca ma va apara - in fapt e incapabila sa conduca si sa apere tara.
  • +10 (38 voturi)    
    în seara dezbaterilor (Joi, 20 aprilie 2017, 23:10)

    of of [utilizator]

    Cu cât va crește scorul lui le Pen după asta? Dacă știrile false nu au funcționat așa de eficient cum s-a sperat, s-a apelat la altceva
    • +3 (23 voturi)    
      URSS a incercat, votantii decid (Joi, 20 aprilie 2017, 23:27)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui of of

      tu ce crezi ?
  • +14 (38 voturi)    
    Deja vu (Joi, 20 aprilie 2017, 23:28)

    Amerlocu [utilizator]

    Musulmanul ce facea tir pe Champs Elysee nu e nicidecum un terorist ci doar un biet tânăr debusolat și stresat de jocurile video care a clacat de pe urma brutalității si rasismului poliției franceze. Mi-a scăpat cumva ceva? :)
  • +16 (28 voturi)    
    Un bolnav de islamism fundamentalist (Joi, 20 aprilie 2017, 23:34)

    Wanheda [utilizator]

    Sa il intelegem.
  • +2 (26 voturi)    
    Nu doriti o vacanta la Paris? (Joi, 20 aprilie 2017, 23:50)

    popescu_dtru [utilizator]

    Love and romance! Forever.
    • -11 (11 voturi)    
      Nuuuu, romanii prefera... (Vineri, 21 aprilie 2017, 10:03)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      in continuare turcia. Sunt putini mai masochisti...#rezist...
  • +6 (42 voturi)    
    Evident ca se actioneaza pentru destabilizarea UE (Joi, 20 aprilie 2017, 23:52)

    dexpropriat [utilizator]

    Au atacat cea pe cea mai cunoscuta strada din Franta, chiar inainte de alegerile prezidentiale. Oare chiar nu are Rusia + Iran + Talibani + ISIS niciun interes sa ne destabilizeze Uniunea?? Si-au dat seama ca valorile occidentale presupun mila fata de oricine, si ne-au trimis refugiati cat sa nu-i putem ingloba... Teroristii astia sunt radicalizati prin ample procedee, li se inoculeaza cu luni de zile inainte de a comite atentatul ura fata de crestinism. Totul e coordonat, nu va lasati dusi de nas ca musulmanii ar fi toti la fel. Asta vor ei sa intelegem. Lasati comentariile pline de ura la adresa celor de alta religie, asta nu poate duce decat la un nou razboi mondial. Acum armele nu sunt cele din 1940 toamna!
    • +14 (34 voturi)    
      Genisl! :) (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:48)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Totuși să clarificăm niște chestii:

      1. Nu e atât de mult faptul că au fost trimiși cât au fost invitați. Și nu e vorba doar de Merkel. Sunt vinovati cam toți leaderii occidentali din ultimele decenii. Si apoi nici nu trebuiau invitați. E suficient să fie lăsați. O leafă bună în Pakistan, Siria, Irak, Afganistan, Magreb, Africa Centrală, reprezintă doar o fracțiune dintr-un ajutor social german pe viață + casă, masă, școală, asistență medicală & muezin plătit de stat să îndemne dreptcredinciosii la rapunerea ghiaurilor.

      2. Intr-oadevăr nu toți musulmanii sunt la fel. În afara Europei sunt alții mult mai răi. Cu timpul, pe măsură ce văd ca le merge vor face și ăștia din Europa zeci sau sute de victime/atac. Ca la Bagdad sau la Karaci.
      • 0 (12 voturi)    
        Oare (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:26)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        1. Dupa cum arata datele reale majoritatea atentatelor in Belgia, Franta, UK nu se datoreaza imigratiei recente ci unor cetateni nascuti acolo si cu nationalitatea respectiva. Asa ca metoda cu stoparea imigrarii nu ar duce la efecte reale. E doar gargara politica
        2. Se confunda de cele mai multe ori religia cu actiunile unor indivizi. Musulmanii din Europa (de exemplu Bosnia, Albania, Turcia, ...) si nu numai (Maroc, Tunisia, Liban,..) au un alt comportament. Problema vine din zona araba unde lupta intre cele doua curente este exportata in exterior. Dupa revolutia islamica din Iran terorismul religios a fost o puternica arma de lupta impotriva occidentului, de multe ori cu complicitatea rusiei ce se vedea razbunata ideologic. Scoateti militantii arabi din ecuatie si brusc islamul devine o religie respectabila.
        • -4 (10 voturi)    
          =))) (Vineri, 21 aprilie 2017, 16:43)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          "Scoateti militantii arabi din ecuatie si brusc islamul devine o religie respectabila"...doar respectabila?!...serios?!...nu cumva devine brusc buna si pe alocuri chiar mirifica?!...ma dezamagesti!...zau asa, voi chiar va auziti ce tembelisme scoateti din putul gandirii voastre de imbuibati cu iideologie islamica?!..
      • +1 (15 voturi)    
        Stereotipuri (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:37)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        "Nu e atât de mult faptul că au fost trimiși cât au fost invitați."

        Serios ? Si cum au fost invitati ? Le-au trimis invitatia in plic sau au mers personal sa-i cheme in Europa ? Tu ai auzit de migratie economica ? Ai auzit de migratie datorata razboiului ? Pe romani cine i-a chemat in Europa ? Da pe plonezi, da pe bulgari, da pe sarbi ?

        " Intr-oadevăr nu toți musulmanii sunt la fel. În afara Europei sunt alții mult mai răi. "

        Serios ? Si cum le-ai masurat tu rautatea ? Ai facut interviuri cu toti ? Le-ai facut teste psihologice la toti musulmanii de pe planeta asta ? Stii care e definitia xenofobiei ?

        Intre atitudinea ta fata de musulmani si atitudinea extremistilor din Europa fata de romani nu e nici o diferenta. Si unii si altii judecati pe baza de stereotipuri, ii bagati pe toti in aceeasi oala din cauza faptelor unor indivizi.

        Europa trebuie sa se fereasca nu numai de acesti teroristi dementi, ci si de indivizii intoleranti ca tine care dau nasterea unor politicieni populisti si xenofobi precum Wilders, Le Pen, Farage, Orban, care pun in pericol constructia europeana.
        • -3 (11 voturi)    
          hai zi pe cuvantul dumneavoastra!... (Vineri, 21 aprilie 2017, 15:56)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

          "Pe romani cine i-a chemat in Europa ? Da pe plonezi, da pe bulgari, da pe sarbi ?"...de cate atentate teroriste in numele crestinismului comise de romani, polonezi, bulgari sau sarbi ai auzit tu?!...deci esti ipocrit pentru a "n"-a oara fara ca acest lucru sa te sinchiseasca in vreun fel...esti penibil rau tipule!...
          • -1 (5 voturi)    
            Nu te-ai saturat de atata ura ? (Vineri, 21 aprilie 2017, 23:49)

            pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            A comite atentate in numele a ceva nu face ca acel ceva sa fie vinovat. Daca eu ma apuc sa ucid in numele lui Trump, asta nu inseamna ca Trump e vinovat. Acei teroristi interpreteaza gresit islamul si de fapt multi nici nu au de-a face cu religia, o folosesc drept pretext pentru rafuielile lor, pentru frustrarile lor etc.

            Apoi nu toti musulmanii comit atentate, majoritatea sunt pasnici. Nici majoritatea romanilor nu comit atentate, insa o minoritate se duce in Occident ca sa fure, sa comita talharii, unii comit chiar crime si violuri.

            Politicienii extremisti se folosesc de aceste fapte ca sa-i demonizeze pe toti romanii, asa cum tu te folosesti de aceste atentate ca sa-i demonizezi pe toti musulmanii si intreaga lor religie.
            • 0 (2 voturi)    
              tipule... (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:48)

              press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              eu nu dau dovada de ura ci doar descriu lucrurile asa cum sunt...daca zic ca nazistii sunt malefici si demni de tot dispretul pentru ceea ce au facut si/sau inca mai fac, asta nu inseamna ca eu sunt plin de ura, ci ei sunt demni de tot dispretu!...capiche? In al doilea rand, eu nu am nimic cu musulmanii in general ci doar cu aceia care pun in practica ceea ce "religia" lor le-o cere...understood now? Eu am zis si o sa mai zic in continuare, ca oricine, indiferent ca este alb, negru, maro, verde, etc, care pune in practica ideologii malefice precum fascismul/nazismul/comunismul, globalismul, you name it, este demn de tot dispretul si de condamnat de catre toti oamenii normali la cap...Acum, ceea ce faci tu este extremism prin faptul ca sprijini o ideologie bolnava si fascista precum islamul si de asemenea iei apararea acelora care pun in practica preceptele acestei ideologii...
            • 0 (2 voturi)    
              PS... (Duminică, 23 aprilie 2017, 13:51)

              press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              si inca ceva...

              Sa stii ca nivelul de "islamofobie" din randul oamenilor care nu sunt raliati ideologiei malefice numita islam, este direct proportionala cu actiunile criminale ale acelora care fac parte din randul comunitatii islamice impotriva acelora care nu fac parte din ea...Este normal sa fie asa. Este legea universala a actiunii si reactiunii in univers.

              ... “Când un corp acţionează asupra altui corp cu o forţă (numită forţă de acţiune), cel de-al doilea corp acţionează şi el asupra primului cu o forţă (numită forţă de reacţiune) de aceeaşi mărime şi de aceeaşi direcţie, dar de sens contrar.”
              • 0 (2 voturi)    
                Si Breivik gandea la fel... (Duminică, 23 aprilie 2017, 20:24)

                pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                "eu nu dau dovada de ura ci doar descriu lucrurile asa cum sunt"

                Nu, tu nu descrii lucrurile asa cum sunt, ci le prezinti deformat din cauza ca preiei pe nemestecate ideile false si erorile altora. Te bazezi pe interpretarile aberante ale islamului pe care le citesti pe site-urile islamofobe. Ce e bizar e ca ai ajuns sa le dai dreptate teroristilor, aveti aceeasi viziune asupra islamului. Asta nu-ti da de gandit ?

                "oricine, indiferent ca este alb, negru, maro, verde, etc, care pune in practica ideologii malefice precum fascismul/nazismul/comunismul, globalismul, you name it, este demn de tot dispretul si de condamnat de catre toti oamenii normali la cap...Acum, ceea ce faci tu este extremism prin faptul ca sprijini o ideologie bolnava si fascista precum islamul si de asemenea iei apararea acelora care pun in practica preceptele acestei ideologii... "

                A echivala islamul cu nazismul, comunismul sau fascismul denota nu numai o incultura crasa si ignoranta agresiva, ci arata si cat de rupt de realitate si radicalizat esti.

                Cei care pun in practica islamul sunt la fel ca cei care pun in practica crestinismul sau alta religie si ei trebuie aparati de indivizi intoleranti ca tine. Cei care murdaresc islamul si comit crime in numele lui trebuie combatuti cu toata severitatea.

                Tu persisti in eroarea de a considera islamul o religie totalitara, adica aceeasi eroare in care a cazut si teroristul Breivik cand a ucis zeci de oameni in numele apararii Europei de "islamo-fascism". Ai grija pe ce carari apuci.

                A condamna intreaga religie pe baza faptelor unor indivizi radicalizati care deformeaza islamul, nu e un semn de normalitate, ci de irationalitate. E ridicol sa invoci legile fizicii ca sa-ti justifici prejudecatile si stereotipurile.
                • -1 (1 vot)    
                  =)))... (Duminică, 23 aprilie 2017, 21:53)

                  press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                  tipule, TU sa ai grija pe ce carare deja ai apucat-o!...esti imbuibat de propaganda islamisto-fascista big time si ma astept numai la lucruri rele si greu de imaginat pentru societatea noastra crestina si toleranta din partea ta...sper din tot sufletul ca autoritatile sa fie cu ochii pe indivizi dubiosi ca tine in fiecare moment.. sper asta spre binele tuturor romanilor!...sper sa nu se ajunga vreodata ca in Romania sa-ti fie frica ca esti crestin din cauza islamului sau a prietenilor lor socialisti atei ..islamul este o ideologie fascista la fel ca si national-socialismul sau comunismul...
            • 0 (2 voturi)    
              special cu dedicatie... (Duminică, 23 aprilie 2017, 20:33)

              press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

              pentru un iubitor al fascismului islamic...adica pentru tine

              https://www.youtube.com/watch?v=4XUub1no1qw
              • 0 (2 voturi)    
                Fara numar.... (Duminică, 23 aprilie 2017, 22:13)

                pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                Multumesc, dar islamul nu e fascism. Am si eu o dedicatie pentru tine:

                https://imgur.com/YArGK1G

                This month, when a group of New York City police officers showed up for their required counter-terrorism training, they got to watch a movie.

                And not just some diddly 20-minute educational film, either. It was a full-length color feature, with more explosions than a Transformers sequel and more blood-splattered victims than an HBO World War II series.

                "After it was over, I was thinking, 'What was that?' " said a cop who saw the movie at a training facility used by the department in Coney Island. "It was so ridiculously one-sided. It just made Muslims look like the enemy. It was straight propaganda."

                http://www.villagevoice.com/news/nypd-cops-training-included-an-anti-muslim-horror-flick-6429945

                Pana si tablagii s-au prins de smecherie, tu inca nu :-) Esti naiv, credul, usor de influentat, practic esti carne de tun pentru propaganda !
                • -1 (1 vot)    
                  the naked islam... (Duminică, 23 aprilie 2017, 23:23)

                  press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                  Sper ca nu o sa o acuzi pe aceasta tanara copta de nazism, ar fi culmea prostiei...

                  https://www.youtube.com/watch?v=sHQbXPBEw-s
                  • +1 (1 vot)    
                    Logic (Luni, 24 aprilie 2017, 15:27)

                    pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                    Deci, conducerea militara a Egiptului inseamna de fapt Fratia Musulmana. Dar stai, astia nu l-au dat jos tocmai pe Morsi omul Fratiei Musulmane ? Fratia Musulmana a dat o lovitura de stat impotriva Fratiei Musulmane ! Da, pare logic !
              • -1 (1 vot)    
                asta este islamul... (Duminică, 23 aprilie 2017, 22:34)

                press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                pe care tu il ridici in slavi...

                https://www.youtube.com/watch?v=BsdwgUEQ8Uc
                • +1 (1 vot)    
                  Cherry picking (Luni, 24 aprilie 2017, 15:29)

                  pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                  Tens of thousands of Muslims are fleeing to neighbouring countries as Christian militias stage brutal attacks in the Central African Republic. About a million people have been displaced after months of violence.
                  https://www.youtube.com/watch?v=2gWJeIceqqA

                  Christians attack muslims in sectarian violence in Central African Republic
                  http://www.dailymail.co.uk/video/news/video-1079924/Graphic-Christians-attack-muslims-sectarian-violence-CAR.html


                  Central African Republic: Ethnic cleansing and sectarian killings

                  "Anti-balaka militias are carrying out violent attacks in an effort to ethnically cleanse Muslims in the Central African Republic,” said Joanne Mariner, senior crisis response adviser at Amnesty International. The result is a Muslim exodus of historic proportions.” https://www.amnesty.org/en/latest/news/2014/02/central-african-republic-ethnic-cleansing-sectarian-violence/

                  An ordained minister pleaded guilty to threatening to burn down a New York town full of Muslims. Where's the FBI press conference and Fox News panic?

                  “We will be cruel to them. And we will burn down their buildings [Referring to their mosque and school.] ...and if anybody attempts to harm us in any way... we will take them down.” He also detailed the weapons he would use in the attack, including an M-4 military assault rifle, armor-piercing ammunition, explosives, pistols, and a machete, because “If it gets down to the machete, we will cut them to shreds.”
                  http://www.thedailybeast.com/articles/2015/05/18/guess-why-this-christian-terrorist-plot-against-muslims-isn-t-getting-any-press.html

                  Nigeria: 200 young Muslims protect Christians from attack https://www.christiantoday.com/article/nigeria.200.young.muslims.protect.christians.from.attack/45069.htm
    • +6 (10 voturi)    
      cracanatul este artizanul (Vineri, 21 aprilie 2017, 8:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      mazetele refuza sa vada !
      • -6 (8 voturi)    
        si napoleonii inchipuiti... (Vineri, 21 aprilie 2017, 16:47)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        refuza sa vada realitatea...ceea ce nu e de mirare!...e chiar absolut normal, intr-un ospiciu...
  • +15 (39 voturi)    
    Fascinant! (Joi, 20 aprilie 2017, 23:59)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Ce-mi plac astfel de comentarii:
    "Purtatorul de cuvant al Ministerului de Interne francez spune ca e prea devreme pentru a se pronunta cu privire la motivele atacului "

    Va zic eu, vroia sa intrebe politistii cat e ceasul. In niciun caz nu a fost atac terorist.

    Astia si dac-ar avea scenariul scris negru pe alb ar refuza sa creada si sa accepte adevarul. In schimb se mira de ce se intampla la ei in tara...
    • +17 (33 voturi)    
      De ce ești rău? :) (Vineri, 21 aprilie 2017, 0:54)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Într-o rara sclipire de geniu Hollande a anunțat că e posibil să fie un atac terorist...
  • +3 (23 voturi)    
    nu m-ar mira (Vineri, 21 aprilie 2017, 4:53)

    amanda13 [utilizator]

    ca atacatorul sa fie de fapt Abu Yusif Putinistul, ca prea se potriveste atacul taman inainte ca Marie Le Pen, pupila lui Putin, sa aiba nevoie de un pic de vant din pupa
    • +8 (12 voturi)    
      Abu Yousef al-Belgiki (Vineri, 21 aprilie 2017, 5:32)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      Ca idee, ”Abu ... al-...” este de obicei o formulă pentru a-ți exprima respectul față de cineva, folosind numele fiului și locul de origine.

      Mai exact apelativul respectiv se traduce ca ”Tatăl lui Iosif, belgianul”.

      De exemplu pe Trump, după ce a bombardat Siria, o mare parte din lumea arabă a început să-l laude numindu-l ”Abu Ivanka al-Amriki” (Tatăl lui Ivanka, americanul).

      De altfel și în articol apare acum numele real al atacatorului, ”Karim Cheurfi”.
      • +3 (3 voturi)    
        Ai uitat sa pui in final (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:27)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui VladSnow

        :-)
  • 0 (16 voturi)    
    "Religion of Peace" (Vineri, 21 aprilie 2017, 10:32)

    Razvan_M [utilizator]

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-4429938/Major-road-Paris-closed-police.html

    Se pare ca unul dintre bajeti fusese condamnat la 20 de ani de parnaie in 2001, dar eliberat mai devreme... Era in evidenta autoritatilor pt. ca a promis ca va ucide politisti, dar a fost lasat in libertate din lipsa de dovezi.

    Acuma, problema care se pune este cam asa. Vorbim despre musulmani ca sunt transformati in victime si avem grija sa nu generalizam. Spunem ca criminalii sunt o minoritate. Spunem ca Coranul nu indeamna la crima (desi o face) si ca Musulmanii care comit atacuri contra ne-musulmanilor nu sunt adevarati musulmani (desi ei sunt). Protejam asadar Musulmanii, nu criticam absolut nimic din comportamentul lor ca sa nu fim "islamofobi" sau "rasisti" - desi Musulmanii nu sunt o rasa.

    Cine vorbeste despre victimele acestor atentate teroriste si despre victimele crimelor comise de musulmani in lumea intreaga contra ne-musulmanilor? Cine vorbeste in numele mortilor? In numele victimelor violurilor comise conform indemnurilor din Coran si din Moschei? Doar rasistii, nazistii, extremistii si islamofobii?

    Dar daca Musulmanii insisi vorbesc despre crimele astea si despre reformarea Islamului - asa cum o fac deja - iar noi ii ignoram pe acestia pentru ca nu este politically correct sa fim rasisti? Nu cumva prin lipirea de etichete "Le Pen este extrema dreapta" ii incurajam tocmai pe Musulmanii rai si ii reducem la tacere pe cei buni?

    Cum este Hotnews? Este mai corect sa ne autocenzuram din motive de political correctness sau sa relatam faptele, sa aratam realitatea asa cum este si sa vedem cele peste 30.000 de atentate comise de Musulmani doar in ultimii 17 ani ca fiind ceva monstruos? Dar despre Rotherham (https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal) raportam si noi ceva sau nu ati auzit nimic? "Easy meat"?
    • 0 (14 voturi)    
      Aberatii (Vineri, 21 aprilie 2017, 12:29)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      "violurilor comise conform indemnurilor din Coran "

      Poti sa indici pasajele din Coran care indeamna la viol ?
      • -1 (9 voturi)    
        citat din coran. in rest poti cauta singur.... (Vineri, 21 aprilie 2017, 17:02)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        https://quran.com/23/1-6
        https://quran.com/70/22-30

        "And those who guard their private parts Except from their wives or those their right hands possess, for indeed, they are not to be blamed."

        Their right hands possess inseamna captivii. Versetul asta face referire la ce inseamna sex legitim pentru un musulman: cu nevestele lui si cu captivii (femei si copii - caci barbatii sunt omorati conform altor reguli din Haddith).
        • -1 (5 voturi)    
          Nu scrie despre viol (Vineri, 21 aprilie 2017, 23:52)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          Acele versete nu indeamna la viol in nici un caz. Nu stiu cum ai ajuns la o interpretare asa de aberanta. Tu ai scris ca in Coran exista indemnuri la viol, insa din ce ai citat nu reiese deloc asa ceva. Nu reiese nici ca este permis sexul cu copii.

          Despre sclavia in Islam vezi aici http://www.bbc.co.uk/religion/religions/islam/history/slavery_1.shtml

          "Slaves must not be mistreated or overworked, but should be treated well
          Slaves may take legal action for a breach of these rules, and may be freed as a result
          Slaves may own property
          Slaves may own slaves
          Slaves can get married if their owner consents
          Slaves may undertake business on the owner's behalf
          A female slave cannot be separated from her child while it is under 7 years old
          Female slaves cannot be forced into prostitution

          Being a concubine did have some benefits: if a slave woman gave birth to her owner's child, her status improved dramatically - she could not be sold or given away, and when her owner died she became free. The child was also free and would inherit from their father as any other children."

          Nu reiese nici ca este permis ca prizonierii de razboi sa fie ucisi. Dimpotriva tratamentul prizonierilor s-a imbunatatit multa fata de perioada pre-islamica. Prizonierii puteau fi eliberati daca se converteau sau daca isi plateau rascumpararea cu bani sau prin acordarea de lectii de scris si de citit musulmanilor. https://en.wikipedia.org/wiki/Prisoners_of_war_in_Islam

          “Who could doubt that such goodness, friendship and charity come from God? Men whose parents, sons and daughters, brothers and sisters, had died in agony at our hands, whose lands we took, whom we drove naked from their homes, revived us with their own food when we were dying of hunger and showered us with kindness even when we were in their power”

          Asta e marturia unuia dintre francii capturati de musulmani.
          • 0 (0 voturi)    
            make believe (Luni, 24 aprilie 2017, 14:12)

            Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            https://www.jihadwatch.org/2016/01/female-al-azhar-prof-allah-allows-muslims-to-rape-non-muslim-women

            Sunt musulmani care te contrazic. Ei practica ceea ce tu crezi ca "nu este adevaratul Islam".
      • -1 (9 voturi)    
        minti... (Vineri, 21 aprilie 2017, 17:38)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        “O Prophet! Lo! We have made lawful unto thee thy wives unto whom thou hast paid their dowries, and those whom thy right hand possesseth of those whom Allah hath given thee as spoils of war” (33:50)"

        “The believers must (eventually) win through, those who humble themselves in their prayers; who avoid vain talk; who are active in deeds of charity; who abstain from sex, except with those joined to them in the marriage bond, or (the captives) whom their right hands possess, for (in their case) they are free from blame.” (Qur’an 23:1-6)"

        indemnul la violul asupra femeilor aflate in captivitate ca prada de razboi (cu toate ca idiotii utili vad islamul ca pe o religie a pacii) este intalnit in traditia islamica:

        Abu Sirma said to Abu Sa’id al Khadri (Allah he pleased with him): 0 Abu Sa’id, did you hear Allah’s Messenger (may peace be upon him) mentioning al-’azl? He said: Yes, and added: We went out with Allah’s Messenger (may peace be upon him) on the expedition to the Bi’l-Mustaliq and took captive some excellent Arab women; and we desired them, for we were suffering from the absence of our wives, (but at the same time) we also desired ransom for them. So we decided to have sexual intercourse with them but by observing ‘azl (Withdrawing the male sexual organ before emission of semen to avoid conception). But we said: We are doing an act whereas Allah’s Messenger is amongst us; why not ask him? So we asked Allah’s Messenger (may peace be upon him), and he said: It does not matter if you do not do it, for every soul that is to be born up to the Day of Resurrection will be born. (Sahih Muslim 3371)"

        “When a child or a woman is taken captive, they become slaves by the fact of capture, and the woman’s previous marriage is immediately annulled.” (Umdat al-Salik O9.13)"

        Sheikh Abu-Ishaq al-Huwayni a declarat in 2011 ca, citez:

        "Jihad is only between Muslims and infidels. Spoils, slaves, and prisoners are only to be taken in war between Muslims and infidels. Muslims in"
        • -1 (9 voturi)    
          in continuare... (Vineri, 21 aprilie 2017, 18:07)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          "Muslims in the past conquered, invaded, and took over countries. This is agreed to by all scholars—there is no disagreement on this from any of them, from the smallest to the largest, on the issue of taking spoils and prisoners. The prisoners and spoils are distributed among the fighters, which includes men, women, children, wealth, and so on.

          When a slave market is erected, which is a market in which are sold slaves and sex-slaves, which are called in the Qur’an by the name milk al-yamin, “that which your right hands possess” [Koran 4:24]. This is a verse from the Qur’an which is still in force, and has not been abrogated. The milk al-yamin are the sex-slaves. You go to the market, look at the sex-slave, and buy her. She becomes like your wife, (but) she doesn’t need a (marriage) contract or a divorce like a free woman, nor does she need a wali. All scholars agree on this point—there is no disagreement from any of them. […] When I want a sex slave, I just go to the market and choose the woman I like and purchase her"
          • -1 (5 voturi)    
            Ha..ha..ha (Vineri, 21 aprilie 2017, 23:57)

            pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            Sheikh Abu-Ishaq al-Huwayni este un adept al curentului salafist, un curent fundamentalist al islamului care promoveaza o interpretare literalista, deci falsa a Coranului. Prin urmare parerile lui sunt irelevante.
        • -1 (5 voturi)    
          Aberatii (Vineri, 21 aprilie 2017, 23:54)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Pasajele citate nu indeamna la viol. Sunt referiri la conduita sexuala permisa unui musulman. Celelalte referiri nu provin din Coran, unele surse sunt criticate pentru multe neconcordante, fiind scrise la 250-300 de ani de la moartea lui Muhammad nu totul este interpretat ca fiind absolut adevarat, ci in relatie cu Coranul si alte texte.

          Citeste aici despre tratamentul femeilor sclave in Islam

          http://www.bbc.co.uk/religion/religions/islam/history/slavery_1.shtml

          Cum iti explici ca "victimele" violului deveneau femei libere daca dadeau nastere unor copii din relatia cu un musulman ? Dar cum comentezi faptul ca acei copii mosteneau averea tatalui “violator” ?

          "Being a concubine did have some benefits: if a slave woman gave birth to her owner's child, her status improved dramatically - she could not be sold or given away, and when her owner died she became free. The child was also free and would inherit from their father as any other children."
  • -3 (13 voturi)    
    Ce lipsa de corectitudine!!! (Vineri, 21 aprilie 2017, 11:27)

    Crioan [utilizator]

    Fostul Presedinte (trebuie demis urgent pentu asta) a facut o afirmatie ce nu e de loc politically correct:

    "Pistele sunt de natura terorista"

    Cum poate zice asa ceva!
    A fost un tanar cu probleme fizice, care devenise agresiv din cauza jocurilor video!
    Nici vorba de terorism, si categoric nu are legatura cu Religia Pacii!
    • -2 (16 voturi)    
      De ce sa gandesti cand poti repeta cliseele altora (Vineri, 21 aprilie 2017, 12:45)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

      Aceleasi stereotipuri : political corectness, religia pacii, bolnavi psihic etc. Mai schimba placa ca plictisesti lumea cu cliseele astea.

      Dupa mintea ta si a altora ca tine de acum incolo trebuie sa se dea o lege cu articol unic: orice incident violent va fi considerat atac terorist si orice autor va fi considerat musulman. Si ca bonus: orice musulman va fi considerat terorist, iar Coranul va fi considerat manual de terorism.

      Mai inventati si alte prostii ca astea devin deja monotone !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă