Wolfgang Schauble: Daca migrantilor musulmani nu le place Europa, sa se duca in alta parte

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 13 aprilie 2017, 1:34 Actualitate | Internaţional

Wolfgang Schauble
Foto: Wikimedia Commons
Musulmanii care emigreaza in Europa ar trebui sa inteleaga ca sunt locuri mai bune in care ei pot sa traiasca daca nu doresc sa accepte stilul de viata european, a declarat miercuri ministrul german de Finante, Wolfgang Schauble, potrivit Reuters.

Acestor migranti care nu accepta modul de viata din Europa ar trebui sa li se spuna "Ai facut alegerea gresita", a spus Schauble in cadrul unei mese rotunde, la Berlin.

"Sunt locuri mai bune in lume in care sa traiesti sub legea islamica decat in Europa", a adaugat el.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

7802 vizualizari

  • +33 (43 voturi)    
    Asa e! (Joi, 13 aprilie 2017, 1:30)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "Sunt locuri mai bune in lume in care sa traiesti sub legea islamica decat in Europa".
    Cum ar fi, de exemplu, de unde au venit!

    De ce am vaga impresie ca adevarul doare si peste cateva zile acest domn va fi sanctionat de armata PC?
    • +6 (26 voturi)    
      nu cred... (Joi, 13 aprilie 2017, 8:29)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Lucrurile se schimba in profunzime.
      Alegerea lui Trump e mai mult decat un accident al sistemului.
      Brexit, la fel.
      Restul "elitei" europene simte vantul schimbarii in ceafa: Le Pen, Wildeers, Patriotii suedezi si finlandezi, AfD, PEGIDA...
      Tarsile Visegrad sunt de mult anti-islamice.

      Oricat de solida este armata PC, nu poate lupta impotriva natiunilor educate ale Europei, si mai ales impotriva banalului instinct de supravietuire al acestora.
      • +9 (11 voturi)    
        Grija in cine te increzi (Joi, 13 aprilie 2017, 13:33)

        pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Natiunile educate au respins pana acum politicile extremiste si eurofobe, mai intai in Austria si de curand in Olanda. E previzibil ca la fel se va intampla in Franta si in Germania. Brexit-ul nu este de laudat, ci de compatimit in ceea ce-i asteapta pe britanici.

        E ciudat ca privesti cu admiratie catre liderii eurofobi si extremisti ai Europei ca la niste patrioti ai Europei. Ei nu sunt decat latura intunecata a Europei, cea intoleranta, populista, utopica. Ei daca ar ajunge la putere ar destrama UE si ar izola Europa.

        Nu uita ca liderii pe care ii admiri sunt aceiasi care demonizau pana de curand romanii, bulgarii, polonezii. Acum si-au gasit un nou tap ispasitor, musulmanii, insa sa nu crezi ca daca vor ajunge la putere vor uita de romani.

        Aceasta admiratie fata de liderii iliberali ai Europei nu face decat sa hraneasca niste specimene precum Dragnea si Tariceanu, care deja au inceput sa apese pedala nationalismui si a eurofobiei. In acoperirea dezastrului pe care-l vor provoca politicile lor deja pregatesc tapi ispasitori, multinationalele, Soros, UE, care nu-i lasa sa lucreze pentru tara pe bravii nostri patrioti.
  • -2 (60 voturi)    
    Shaideh, ai auzit? (Joi, 13 aprilie 2017, 1:44)

    Boham [utilizator]

    ia-ti haysamu si pe dragnea si du-te tare
    • +2 (50 voturi)    
      nu fi bou (Joi, 13 aprilie 2017, 2:30)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Ce treaba are femeia cu povestea asta?
      • +1 (15 voturi)    
        E marioneta unor grupuri de interese (Joi, 13 aprilie 2017, 12:05)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Cu capetele imbrobodite.
        • 0 (0 voturi)    
          fugi calare (Sâmbătă, 15 aprilie 2017, 0:13)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

          Scoateti niste dume de te doare capul. E fascinant ca le extrageti din cour ad hoc. Ai nevoie de o justificare, pam pam, inventezi ceva si gata. Cam ca fraierul de mai sus care dintr-o data a realizat ca de fapt mizeria spusa de el era o gluma.
      • +1 (1 vot)    
        am glumit, nu te duce capul ? (Vineri, 14 aprilie 2017, 13:14)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        daca nici o gluma nu pricepeti e grav cu voi
        • 0 (0 voturi)    
          buna gluma (Sâmbătă, 15 aprilie 2017, 0:11)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          Flacau, lasa-te de glume ca nu intelegi conceptul. Macar zi ca a fost un pamflet, ca asa o intorcea si boul de becali.
    • +12 (34 voturi)    
      Potoleste-te (Joi, 13 aprilie 2017, 4:56)

      MPopa [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Sevil Shaideh nu e imigranta si chiar daca ar fi, ea si familia ei nu au nimic in comun cu islamul radical. Ce-ai scris e o prostie si daca as fi un musulman dobrogean a carui familie e aici de generatii intregi n-as aprecia deloc asemenea declaratii.
      • +2 (12 voturi)    
        Esti sigur? (Joi, 13 aprilie 2017, 11:18)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

        https://www.riseproject.ro/sotul-si-dictatorul-sirian/
    • -12 (18 voturi)    
      replica tipic "europeana"!! (Joi, 13 aprilie 2017, 8:13)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      si ai primit si aprecieri....
    • +4 (8 voturi)    
      Sfat (Joi, 13 aprilie 2017, 13:06)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Deconecteaza-ti tastatura si roag-o pe Cortana sa scrie si sa gandeasca in locul tau...
  • +11 (31 voturi)    
    gogosi (Joi, 13 aprilie 2017, 2:29)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Vin alegerile, dupa alegeri va reincepe iar discursul proislam peste tot in Vest!
    • +6 (22 voturi)    
      Cam asa e (Joi, 13 aprilie 2017, 4:57)

      MPopa [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Doar inainte de alegeri mai fac crestin democratii astfel de declaratii, asa a facut si Merkel cand a spus ca multi-kulti e mort. Dupa ce s-a vazut realeasa a dat drumul migratiei necontrolate.
  • +23 (43 voturi)    
    Cum sa nu le placa, le place (Joi, 13 aprilie 2017, 2:31)

    Wanheda [utilizator]

    Unde mai pot da cu toporul in oameni, cu maceta, cu kalasnicovul ca in Europa? Unde mai pot ei pipai si viola ca in Europa? Unde pot fura ca in Europa ca la ei acasa le taie aia mainile daca ii prind?
    • +2 (20 voturi)    
      ... (Joi, 13 aprilie 2017, 10:17)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Migranților musulmani le place atât de mult Europa, încât au venit s-o salveze de la păcat și s-o convertească la hijab.
    • +4 (12 voturi)    
      Cine profita (Joi, 13 aprilie 2017, 13:49)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Sunt milioane de musulmani in Europa, dar nu sunt milioane de crime si violuri comise de ei, asa cum sunt milioane de roamani in Europa, dar nu sunt milioane de crime si violuri comise de ei.

      A-i invinovati pe toti din cauza faptelor ca catorva extremisti e dovada de gandire simplista si eronata. Da apa la moara retoricii intolerante a liderilor extremisti ai Europei. Aceiasi lideri care pana de curand procedau la fel cu romanii.

      "Patrotii" romani se indignau cand romanii erau facuti criminali si violatori, acum aceiasi romani sunt ei cei care ii fac criminali si violatori pe musulmani. Intoleranta este aceeasi, doar tapii ispasitori s-au schimbat. Si pe la noi PSD-ul incerca sa calareasca acest val care a cuprins Europa si au gasit si ei niste tapi ispasitori: multinationalele, Soros, Binomul, ambasadele etc.

      Cine sustine aceasta retorica acorda de fapt sprijin acestor lideri eurofobi, conspirationisti si izolationisti.
      • -3 (13 voturi)    
        Comparatie (Joi, 13 aprilie 2017, 14:43)

        Hexadanus [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Tu compari mere cu pere. In plus, cauta pe youtube "no go zones" si vezi ce gasesti. Astia ce fac, dac dupa o agenda si daca nu poti recunoaste asta, imi pare rau pentru tine.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu compar mere cu pere. (Joi, 13 aprilie 2017, 23:42)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Hexadanus

          Europa se confrunta cu un val de imigranti musulmani asa cum s-a confruntat cu un val de imigranti est-europeni acum ceva timp. Dintre ei majoritatea nu fac probleme, ci o minoritate ca si in cazul est-europenilor, in schimb retorica xenofoba a liderilor extremisti ii acuza pe toti in bloc, la fel ca si in cazul est-europenilor.

          Nu exista nici o agenda ascunsa a musulmanilor, asta e teoria conspiratiei, unii sunt cu Soros, alti cu musulmanii, alti cu evreii...
      • -3 (11 voturi)    
        Nu pe toti, pe marea majoritate (Joi, 13 aprilie 2017, 16:03)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Tu nu realizezi ca astia nu-s compatibili deloc cu valorile europene? Nu realizezi ca nu suntetem toti la fel? Suntem oameni DA cu totii, dar unii is in Dark Ages ca gandire si crestinii is niste simpli porci care trebuie eliminati pt ca-s pagani murdari.
        • +1 (1 vot)    
          E gresit (Joi, 13 aprilie 2017, 23:54)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          "Nu pe toti, pe marea majoritate"
          E de fapt acelasi lucru, acuzi in bloc pe baza de prejudecati. La fel se spunea si despre est-europeni, ca au trait sub comunism, ca sunt saraci, ca sunt necivilizati, ca au venit sa jefuiasca, ca au venit pentru a fura job-urile europenilor, ca sunt criminali, violatori etc.

          Retorica e similara doar acarii pauni s-au schimbat. Milioane de musulmani traiesc in SUA si in Europa, marea lor majoritate nu creeaza probleme, au familii, muncesc, nu ucid si nu fura. De curand cativa extremisti radicalizati au inceput sa faca probleme, insa liderii politici extremisti ai Europei profita si lanseaza acuzatii in bloc. E o veche tactica de a gasi tapi ispasitori si de a pretinde apoi ca tu ai solutia la problema.

          "dar unii is in Dark Ages ca gandire si crestinii is niste simpli porci care trebuie eliminati pt ca-s pagani murdari. "

          Unii da, extrmistii radicalizati. Insa majoritatea musulmanilor nu gandesc asa despre crestini.
      • -5 (9 voturi)    
        @pro_bono (Joi, 13 aprilie 2017, 16:30)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        S-ar putea sa ai dreptate.. cu milioanele de musulmani vs. romani. DOAR ca, romanii care au furat, violat , omorit prin vest stau in inchisori.. pe cind "prietenii" musulmani se simt oprimati, sunt pupati in f**d de alde Merkel & Co.

        Care a fost ideea atentatului terorist de acum doua zile din Dortmund, una dintre cele mai primitoare regiuni de imigranti din Germania?

        Hai sa nu comparam mere cu pere...
        • +1 (1 vot)    
          Aiureli (Joi, 13 aprilie 2017, 23:56)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Da-mi si mie exemple de musulmani care au ucis si violat si nu au ajuns la puscarie pentru ca sunt musulmani.
  • +5 (29 voturi)    
    In U.S. nu e ca-n U.E... Oamenii are arme.. (Joi, 13 aprilie 2017, 5:17)

    Alex735 [utilizator]

    Si trage!
  • +6 (14 voturi)    
    Bine a cuvantat neamtul... (Joi, 13 aprilie 2017, 9:49)

    cartofil [utilizator]

    Dar de ce pana acum nu au facut afirmatia asta care este de bun simt, nu inteleg. Vii la mine in casa, nu te apuci sa-ti faci treaba mare in mijlocul sufrageriei.
  • +2 (20 voturi)    
    retorica electorala (Joi, 13 aprilie 2017, 11:17)

    Razvan_M [utilizator]

    Bajetii astia care dau din gura sunt cei care au decis sa ne manipuleze pe toti sa acceptam emigranti Musulmani in Europa. Campania cu copilul inecat, a carui poza a fost saptamani intregi pusa in mass-media din UE a fost o manipulare intentionata; demonstratiile cu "Refugees welcome" nu au fost chestii spontane, ci eventuri regizate cu atentie; mesajul lui Mutti Merkel despre "refugiati" a fost planificat cu atentie; lasarea granitelor nepazite pt. a permite unor milioane de Musulmani sa intre in tarile UE (desi romanii au avut mari probleme sa treaca prin Schengen pana in urma cu ceva ani) a fost o chestie planificata.
    Majoritatea "refugiatilor" in primul rand nu sunt refugiati, ci doar emigranti. Singurii "refugiati" despre care ni s-a vorbit au fost sirienii nevoiti sa-si paraseasca tara din cauza razboiului. Dar sirienii reprezinta sub 50% dintre emigrantii Musulmani veniti in Europa. Apoi, peste 70% dintre emigranti sunt barbati tineri si in putere si doar vreo 30% sunt femei si copii - in imaginile din presa femeile si copiii apar ca fiind majoritari. Tot autoritatile ne-au spus ani de zile ca Musulmanii adusi in Europa sunt disperati si ne sunt recunoscatori pentru mana intinsa. In realitate ei au venit pentru ajutoarele promise de state precum Germania, prefera sa nu munceasca, refuza sa urmeze cursuri de calificare si, in general, privesc cu dispret, superioritate si cu ura pe ne-Musulmani.

    Schauble si Merkel stiu foarte bine ca Musulmanii nu se integreaza in societatea noastra bazata pe filosofia crestina. In primul rand pentru ca Islamul ii numeste pe ne-Musulmani Kufir si indeamna la violenta impotriva lor. Nu toti Musulmanii urmeaza tot ce scrie in Coran si in Haddith (exemple din viata lui Mahommed), dar un procent intre 10 si 15% urmeaza acele invataturi teroriste si criminale (din 1.5 miliarde asta inseamna minim 150 milioane). Mai mult, imamii Musulmani cunosc Islamul si predica ura fata de Kufir - asta este datoria lor.
    • -2 (14 voturi)    
      bun reminder! (Joi, 13 aprilie 2017, 12:07)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      multi avem tendinta de a uita.
      uitam ca toata nenorocirea asta a fost planificata si executata ca la carte.tin minte ca au prins pana si o ambasadoare a frantei,care inlesnea aducerea muslimilor.si mai ales manifestatiile 'spontane' ale unor ong-uri,care-si ridicau poalele sa-i primesca.
      ''refugees welcome'' anyone?
      • -1 (1 vot)    
        cap ai... (Sâmbătă, 15 aprilie 2017, 0:27)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Point

        'ambasadoarea' era consul onorific si era o parasuta ce voia sa faca un ban pe spinarea disperatilor.
        Tu insa mananca maron ca e o conspiratie, iar respectiva de fapt doar voia sa invadeze europa cu emigranti.
    • +1 (15 voturi)    
      Esti super destept (Joi, 13 aprilie 2017, 14:06)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Ai dreptate totul a fost o inscenare. Aia n-au fugit de razboi, nu, nici vorba, ei de fapt sunt agenti antrenati de ISIS si veniti sa cucereasca Europa. Copilul inecat era de fapt o papusa. Iar Merkel stia foarte bine, cred ca e complice.

      O chestie ma roade insa. Daca ei manifesta ura fata de crestini asta nu-i da de gol ? N-ar fi mai bine sa se prefaca ca ne iubesc pana se inmultesc si preiau puterea ?

      Si mai am o nelamurire. Cine a pus totul la cale ? ISIS cu americanii ? ISIS cu Merkel ? Soros cu ISIS ? Sau cei mai dracu dintre toti, reptilienii ? Acum, dupa ce Trump l-a bombardat pe Assad care se stie ca lupta cu ISIS, nu e posibil ca si Trump sa fie implicat ?

      Si in fine, ca sa le dai peste bot la islamistii de pe aici care inca mai insista cu propaganda asta mincinoasa cu musulmanii cei buni, ai putea sa le arati citatele din Coran care indeamna la violenta impotriva crestinilor ? Asa ca sa se potoleasca !

      Pace tie, patriot european !
      • +1 (5 voturi)    
        Nuante (Joi, 13 aprilie 2017, 16:00)

        gigiK [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Lasand la o parte teoria conspraitei, e destul de clar ca tendinda imigrantilor e sa stea cu "ai lor", sa exagereze aspectele negative ale tarii unde s-au mutat si sa traiasca cu aminitrile despre cum era "acasa" sau cum ei sunt "superiori". Asta poate fi observat in special cand se simt nedreptatiti de socitatea unde au emigrat. Nu conteaza prea mult nationalitatea, intodeauna va fi o bariera, de multe ori exagerata artificial, intre imigranti si localnici. Mai ales in Europa.
      • 0 (0 voturi)    
        Atentatele teroriste... (Joi, 13 aprilie 2017, 19:25)

        AKM [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        ...nu pot fi inscenari. DA, cei care au planuit atentatele teroriste, au fost infiltrati, ei nu fug de razboi, ei imprastie razboi peste tot. Imi pare rau, de cei care cu adevarat fug de razboi. Sunt bagati pe nedrept in aceeasi oala cu teroristii. S-au folosit de ei, sa-si infiltreze teroristii. Problema este ca, nu vor rezolva nimic atacand de Craciun si Paste, oameni nevinovati prin Europa si prin tarile lor. Nu starnesc decat ura, care din pacate se rasfrange si asupra celor nevinovati. De aceea, migratia trebuie sa fie controlata, cu acte in regula, nu cu documente false sau pe declartiile "refugiatului", care de fapt este terorist si a provocat acel exod din tara lui.
        • +1 (1 vot)    
          Corect (Vineri, 14 aprilie 2017, 0:09)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui AKM

          Pai cine a zis ca atentatele teroriste sunt inscenari ? Eu am criticat doar teoriile conspirationiste vanturate de unii pe aici, cum ca aducerea imigrantilor a fost planificata, moartea copilului a fost o manipulare, musulmanii ne urasc si ne doresc moartea etc

          Sunt de acord cu tine ca marea majoritate a imigrantilor sufera din cauza a catorva extremisti, dar sufera si din cauza liderilor politici xenofobi. Ei de fapt sunt prinsila la mijloc intre acestia.

          Evident ca migratia trebuie controlata, trebuie sa exise proceduri, verificari etc Europa nu mai poate ignora conflictele din alte zine ale lumii, pentru ca in cele din urma acestea se vor rasfrange asupra ei.

          Insa cu totul altceva este ca unii sa-i numeasca pe imigranti bestii islamiste si sa afirme ca acestia ii urasc si vor sa-i omoare pe crestini. Asta e intoleranta si propagarea urii, chestii incompatibile cu valorile europene pe care unii pretind, culmea, ca le apara prin astfel de declaratii si atitudini.
          • +1 (1 vot)    
            Pe de alta parte... (Sâmbătă, 15 aprilie 2017, 9:40)

            AKM [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            ...ministrul german, are dreptate: un imigrant trebuie sa se integreze. Nu este ok sa formeze societati paralele, care sa instige la nerespectarea statului respectiv, a legilor si cetatenilor de acolo. Cu atat mai grava, este instigarea la terorism indreptat impotriva cetatenilor nevinovati de acolo, mai ales pe motive religioase. Trebuie sa inteleaga faptul ca acele state europene, au la baza toleranta, inclusiv cea religioasa. Scuza cu razboaiele provocate de marile puteri, in tarile lor de origine, nu se justifica atunci cand omoara oameni simpli. Atacurile impotriva oamenilor simpli, au un singur motiv: cel religios. Este clar, ca nu toti imigrantii musulmani au astfel de porniri, sunt cativa si din pacate unii sunt de cateva generatii in Europa. Acest fapt, indica un esec al statelor respective in integrarea lor, dar si ei sunt vinovati pentru acest fapt. Refugiatii reali, au de suferit din cauza lichelelor, atat prin taberele de refugiati, cat si dupa aceea. De aceea se impune un control riguros al imigratiei, cat si posibilitatea expulzarii imigrantilor neintegrabili, celor nascuti acolo, nu au ce sa le mai faca altceva , decat inchisoare.
  • +3 (11 voturi)    
    Corect, dar prea tarziu... (Joi, 13 aprilie 2017, 11:38)

    strelka [utilizator]

    Nu era mai bina sa deschideti ochii la oamenii pe care ii poftiti in casa inainte da a intra ? A face un gest crestinesc ca sa-i ajuti pe cei care fug din calea razboiului si sa le oferi adapost e foarte bine, dar asta nu inseamna sa nu prevezi ca nu toti au ganduri bune. „Fiţi înţelepţi ca şerpii şi blânzi ca porumbeii”
  • -1 (1 vot)    
    ia explicat si lui muter merkel treaba asta? (Joi, 13 aprilie 2017, 23:22)

    iodixit [utilizator]

    sau tragem ponoasele in contuainuare?
    • -2 (2 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 15 aprilie 2017, 0:24)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      Invata prapaditule romaneste si abia apoi expune-ti aberatiile.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri