Explozie de cazuri de rujeola in Belgia. Punctul de plecare ar fi o persoana intoarsa din Romania, sustin autoritatile sanitare

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:28 Actualitate | Internaţional

Vaccinare
Foto: U.S. Air Force
Autoritatile belgiene au inregistrat peste 70 de cazuri de rujeola de la inceputul anului, in conditiile in care media normala era de 7-8 pentru aceasta perioada, scrie Sudinfo.be. Epidemia ar fi avut drept punct de plecare o persoana intoarsa din Romania, spun autoritatile sanitare belgiene. Romania se confrunta cu o epidemie de rujeola, de la inceputul anului pana pe 10 februarie inregistrandu-se 16 decese si aproape 2.700 de imbolnaviri.

Agentia pentru calitatea vietii (AViQ) a facut apel la prudenta in urma exploziei de cazuri de rujeola in Valonia, in special in Charleroi, Jodoigne, Namur si Verviers.

De la inceputul anului, peste 70 de cazuri au fost declarate celulei de supraveghere a maladiilor infectioase din cadrul AViQ, fata de 7-8 cat se inregistrau in general in aceasta perioada, precizeaza agentia de sanatate valona.

Epidemia, care afecteaza atat adulti cat si copii, a inceput dupa intoarcerea in Belgia a unei persoane care fusese in Romania, precizeaza AViQ.

Romania se confrunta cu o epidemia de rujeola de la nivel national, ce a determinat Ministerul Sanatatii sa coborare varsta minima de vaccinare la noua luni, iar pentru contactii din focar chiar la sapte luni.

Aproape 2.700 de cazuri de rujeola in Bucuresti si in 36 de judete si 16 decese au fost inregistrate pana in data de 10 februarie, 2.554 dintre cei la care boala a fost confirmata nefiind vaccinati, a anuntat Centrul National de Supraveghere si Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT), citat de News.ro.

Dintre cele 2.667 de cazuri de rujeola confirmate, cele mai multe au fost inregistrate in judetele Arad - 542, Caras-Severin - 502, Timis - 489, Mures - 296, Dolj - 152 si Bistrita-129.

Decesele prin rujeola au fost inregistrate in judetele Arad (cinci), Timis (patru), Dolj, Caras-Severin (cate trei) si Bucuresti (un caz).


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de LIDL

FOTO Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Salate de paste

Pastele integrale sunt cea mai buna alegere in materie de paste, daca doresti un pranz satios si totodata nutritiv: sunt bogate in fibre care stimuleaza sistemul digestiv si micsoreaza nivelul colesterolului rau din sange, contin vitamine, minerale si nutrienti esentiali pentru o stare generala buna de sanatate, sunt indicate pentru persoanele care sunt atente la silueta si isi doresc un mai bun control al greutatii, contin antioxidanti si enzime. In combinatie cu sosul de vinete, salata de paste este un pranz excelent, pe care il puteti lua cu voi la birou!​



8479 vizualizari

  • -27 (83 voturi)    
    Hai sictir (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:35)

    mitg [utilizator]

    Repede-repede au stabilit ca vectorul zero e roman, dar cand vine vorba de teroristi, nici acum n-au stabilit de unde au venit suspectii (cei din arest ... ).
    • +17 (65 voturi)    
      Ce e sigur e... sigur! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:45)

      Lonelywolf [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Si sa mai lasam nationalismul asta gratuit ca nu suntem noi buricul pamantului, din contra...///
    • -26 (62 voturi)    
      din seria (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:56)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Carnea de cal din Romania ar putea fi infectata cu SIDA.
      • +26 (46 voturi)    
        daca taceai.. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        din seria mazeta citeste toate tabloidele de 2 bani...

        doar ca de data asta e vorba de date clare - Romania are o epidemie de rujeola si belgienii, stiind ca primul pacient a fost un roman care tocmai se intorsese din Romania, au tras concluzia logica.
      • +2 (4 voturi)    
        Aia de batal, din Rusia (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 16:51)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ai vrut sa spui creca.
    • +3 (21 voturi)    
      Vinovat principal: PSD + PONTA. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:31)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Dupa ce au scazut agresiv preturile la medicamente, fara cap, nu spun ca nu e bine sa vrei sa fie cat mai mici, dar nu fara cap ca Ponta, deci dupa asta firmele de medicamente si-au inchis cosmeliile si n-au mai adus in Romania! De aici si criza de acum! Fara vaccin populatii intregi au ramas nevaccinate si a inceput epidemia! Acum distrugem Europa! Multumim PONTA!
      • +4 (10 voturi)    
        Rujeola (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 18:46)

        Lexis [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        se previne cu vaccin, nu cu medicamente, scumpe sau ieftine.Vaccinul antigripal exista la dispoziția oricărui părinte! Marea problema e că parintii, urmare a unor zvonuri, manipulări de pe Facebook, refuza sa mai facă vaccin copiilor lor.
        Mai informati-va, înainte de a acuza că tot ce nu merge bine in tara, e de vina PSD , Ponta...Deveniți, în inerția demonstrată în lume și pe strada, ridicoli, penibili...
        • +2 (4 voturi)    
          PSD+Ponta. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:24)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

          Tine minte ce-ti spun! Daca vrei sa ne invartim in jurul cozii se poate si asta, si las politicienii sa o faca! Dar firmele respective nu mai aduc medicamente/vaccinuri pentru ca li s-a impus un pret cu care pierdeau prea mult profit din piata europeana!
          Populatii intregi nevaccinate nici nu stiu cine e Olivia Steer! Ei nu s-au vaccinat pentru ca la medicii de familie nu mai ajungeau vaccinuri (acum de exemplu nu este vaccinul hexavalent si cel impotriva hepatitei de tip b), nu pentru ca au urmat-o pe Olivia Steer!
          Ca in mai toate sectoarele din catastrofala Romanie, vinovatii de catastrofa sunt cleptocratii din randul politicienilor!
      • +3 (7 voturi)    
        criza. pica drobul de sare. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Vaccinul ROR este inclus in campania nationala de vaccinare si se face GRATUIT la medicul de familie, tuturor copiilor, la 12 luni si rapel la 5-7 ani.

        Vinovatul principal: prostia umana.
        • +3 (5 voturi)    
          Prostia PSD+Ponta! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:29)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Am mare nevoie de un vaccin pediatric pentru hepatita B care se face la bebelusi de o zi. Este vreo 40 lei pretul pus de Pontalau, cel mai ieftin din lume. Dar nu se gaseste! Daca imi cumperi tu un vaccin cu 40 de lei esti mare! Se cheama engerix b!
          De cand pontalaul a modificat pretul acelor vaccinuri nici ROR nu s-a gasit! Da, acum se gaseste, dar au existat generatii intregi nevaccinate si acum a explodat epidemia!
  • +40 (56 voturi)    
    multe felicitari Oliviei! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:38)

    CristioanR [utilizator]

    isi face simtita prezenta si pe scena internationala
    • 0 (6 voturi)    
      Problema e la Vlad Mixich (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:59)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui CristioanR

      care o arde aiurea, în loc să mearga în Belgia și să pună lucrurile la punct cu vaccinarea copiilor.
  • -34 (62 voturi)    
    Asta e crima (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:40)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Cu premeditare..sa vaccinezi copii de 9 luni
    Rujeola nu este o boala grava
    • +26 (38 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:45)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Alo, trezirea, se poate muri de rujeola. Mai ales adultii. Au fost atatea articole despre asta inclusiv in presa internationala.
      • -14 (32 voturi)    
        ia zi (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:54)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Cand ai terminat medicina?
        • +9 (17 voturi)    
          Snitzele (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:49)

          Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          Mai taci si roade! Gandeste insinte de a posta!
          • -1 (11 voturi)    
            ia zi (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:16)

            Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

            Branzeturile provoaca moartea?
            Parca era o substanta secreta in vaccinuri..naga sau nagalese care compromite sistemul imunitar..la noi cine verifica compozitia?
      • +3 (7 voturi)    
        Puteai sa taci, mai erau dubii, macar (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 16:53)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Asa, ai inlaturat orice dubiu.
    • +3 (7 voturi)    
      Putina istorie, monser... (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 17:20)

      toubib [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Lui Ludovic al XIV-lea i-au murit toti apropiatii de rujeola (copii si adulti) de era sa ramana fara mostenitori. Ludovic al XV-lea a scapat pentru ca il alapta doica la san.
      • +1 (3 voturi)    
        da moncher (Duminică, 26 februarie 2017, 2:40)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui toubib

        Pe vremea aia in sec XV nu erau 6000 de absolventi de medicina rupti de foame
        Nu va vad asa interesati cand vine vorba de decese cauzate de vaccinuri..aici o bagati pe aia cu zgarie-branza
  • +32 (48 voturi)    
    Vedeta Romaniei (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:48)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Este absolut incredibil. Cat erau "la moda" vaccinurile, Vedeta Romaniei Olivia Ster, aparea pe fiecare televiziune (de canal, desigur, ce televiziune avea pic de respect nici nu ii pomenea numele)

    Aceasta a reusit sa trezeasca Romania la adevarul sumbru: vaccinurile ne fac rau si solutia ei a fost simpla si de om destept, asa cum e ea: acestea trebuie sa dispara.

    A aparut si zicea si vorbea si comenta si isi dadea cu parerea. Cum au inceput sa moara oameni a mai aparut o data sau de doua ori in care incerca sa dreaga, dar, cu tupeu tipic PSD, nu dadea inapoi.

    ... si culmea, acum a disparut din spotlight. Cum de nu mai apare nicaieri sa ne zica ce treaba buna facem ca am ascultat-o? Si ca am salvat copiii de efectul secundar al vaccinurilor (care dpmdv este "sanatatea", dar din al ei sunt tot felul de boli fanteziste, dar in fine). Cum de nu mai apare sa sustina ce bine e ca am facut ca ea?

    Si BOR. Dragul meu BOR. Aproape ca are un acronim predestinat, dar nu imi sta in fire sa vorbesc "ca-n cartier", desi nu cred ca e greu pentru cineva sa isi dea seama cat de bine se potriveste acronimul unei expresii "urbane" :-)

    BOR a sustinut aceasta protectoare a copiilor. Mai, mai, ca erau la un pas sa numeasca erezie. Numai in Romania poti da stiinta inapoi cu 500 de ani asa cum a reusit BOR. Desigur la BOR ma astept sa zica ceva gen, ca nu a murit nimeni, ca sunt toti cu Dumnezeu. Da, ca sigur or fi completat un chestionar si au zis ca abia asteapta sa moara sa ajunga sus, nu?

    Si daca de noi nu le pasa, asa cum stiu ca nu le pasa, ma intreb: ce explicatii dau acum strainatatii? Prostia romaneasca are o proprietate incredibila: se extinde, se pare, cat mai departe si in alte tari.

    Olivia si BOR: va multumim.

    Tocmai bine ce a picat. PSD ne intoarce economic si social cu vreo 100 de ani in urma, BOR a reusit cu 500 dpdv stiintific, este perfect.
    • +1 (21 voturi)    
      Belgienii sunt vaccinati? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:33)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Daca belgienii sunt vaccinati de ce s-a facut epidemie sau la ei nu se inteapa copiii cu tot felul de experimente? Explica te rog desteptule!
      • +2 (8 voturi)    
        Ignoranta (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 17:11)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui sun

        Ma fascinati... tu si cei ca tine. Voi sunteti genul ala de oameni unde, atunci cand cineva argumenteaza, voi spuneti ca nu sunteti de acord si ca nu e asa, apoi cereti sa aduca dovezi in favoarea argumentarii voastre deoarece voua va este lene si nu stiti sa faceti un minim de investigatii. Dar, dati din gura ca le stiti pe toate si preferati sa ii insultati pe cei cu argumente. Dar, Ghita si Voiculescu si-au facut treaba bine educandu-va.

        Daca ai sti sa citesti ai vedea ca articolul scrie clar: "Autoritatile belgiene au inregistrat peste 70 de cazuri de rujeola de la inceputul anului, in conditiile in care media normala era de 7-8 pentru aceasta perioada,". Hai sa iti explic: adica, desi ar aparea cazuri de Rujeola, acum sunt mai multe decat erau statistic pana acum. Nu scrie "desi in Belgia lumea se vaccineaza, totusi s-au imbolnavit".

        In plus, este logic ca daca apare un focar mai mare de infectie se raspandeste mai repede si mai mult. Daca se vaccineaza sau nu Belgia nu e problema mea. As fi fost la fel de pornit daca stiuatia ar fi fost invers si ei ne-ar fi infectat pe noi.

        Scapi din esenta evidentul deoarece fie nu intelegi, fie te prefaci. Articolul face referire la epidemia din tara. Belgia este data ca exemplu sa ni se arate ca prostia noastra ii costa si pe altii. Ca altii sunt si ei iresponsabili si nu se vaccineaza nu este problema noastra. Desigur romanul este arhicunoscut pentru "lasa e bine sa moara si capra vecinului".

        In Belgia doar vaccinul de poliomielita este obligatoriu, dar la ei sunt oamenii mai cerebrali care se vaccineaza: adica sunt mai multi cei care se vaccineaza decat cei care nu.
      • 0 (4 voturi)    
        Exemple (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 17:18)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui sun

        ... pentru ca esti ignorant.

        Analiza despre cum se poate raspandi DACA APAR FACTORI NECONTROLATI (cum ar fi cazul din articol):
        http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=20998

        Iata explicatii si recomandari (pentru ca acolo lumea nu e cretina si asculta dupa Olivii Ster sau BOR-uri ei doar recomanda, nu obliga):
        http://be.brussels/living-in-brussels/health-and-safety/vaccination

        Pentru a proteja copii desigur exista si chestii impuse: "you will be asked to have it vaccinated against the following diseases: polio, diphtheria, whooping cough, type b Haemophilus influenzae, measles, rubella (German measles) and mumps."

        Evolutia programelor de imunizare si/sau vaccinare:
        http://venice.cineca.org/documents/belgium_ip.pdf

        Planurile erau discutate chiar din 1995.

        Ca sa intelegi diferenta, despre ce se spune in acest articol, analiza si predictiile din primul meu link si ceea ce spune Belgia:

        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4998501/

        Aici o sa vezi ca au in medie de-a lungul a 6 luni (6 !!!!) pana in 60-70 de cazuri. Asta inseamna cam 6-7 pe luna, deci acum se asteptau al ceva pana in 20. Ia te uita, cum iese calculul.


        Desigur, ai preferat sa dai din gura ca un necunoscator si sa te faci de ras, ca un "roman" adevarat. Doamne fereste sa si gandesti...

        E simplu sa zici "da' atunci de ce e asa si nu e altfel?!" Pentru ca habar nu ai sa cauti sa inveti singur.

        Te rog, culca-te in continuare. Scuze ca te-am trezit. Asteapta-ti ajutorul social. Noapte buna!
  • -7 (23 voturi)    
    Vai de capul meu! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 11:57)

    Ion2050 [anonim]

    A exclamat Andi Moisescu la citirea articolului. Nevestele au talent!
  • +4 (38 voturi)    
    Ro, o tara afrikana... (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:00)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cu mentalitati&moravuri de ev mediu timpuriu, aflata, cu totul intamplator, in Europa.
    • +2 (2 voturi)    
      Deci și tu ești afrikan (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:03)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      cu mentailtate & moravuri de ev mediu timpuriu, sau nu ești român și ai învățat limba română din lozinci și reclame?
  • +29 (35 voturi)    
    Romania analfabeta (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:10)

    xanti [utilizator]

    Lipsa de educatie,presa inconstienta ,vedete inconstiente fac ravagii ,
    Dupa 2700 de cazuri de epidemie si 16 decese tot nu conteaza ,inca apar tampiti care fac propaganda impotriva vaccinarii.
    • +13 (17 voturi)    
      Plus (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:26)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cred ca e prima oara cand iti dau plus. Sper sa nu fie si ultima.
      Dar, asa, ca fapt divers: ai realizat inca cine e responsabil pentru nivelul de educatie actual?

      Hai sa te ajut: cei pe care ii simpatizezi: PSD sub diversele denumiri si acronime avute de-a lungul a 27 de ani.
      Iar campania a fost dusa de BOR, cea semi-politizata sicampania a fost mediatizata via posturile (care sper sa nu fie preferatele tale): Latrinele si RoHotia TV.

      Te rog eu, macar asa, de dragul celor ce mor din cauza ROR, chiar nu vrei sa iti pui intrebari legate de cei ce conduc tara si ar fi trebuit sa ne apere?!

      Chiar nu vrei sa accepti de ce tara a ajuns in punctul asta? Tu chiar crezi ca tara a dus-o falnic si maiestuos 26 de ani si Guvernul Ciolos a distus tot in mai putin de un an? Chiar asa naiv esti? Nu cred. Te rog eu, uita-te in jur...

      Fata de restul fanaticilor pro-PSD care posteaza aiurea si dau minusuri "din principiu" tu imi pari mai deschis la minte. Fa ceva in privinta asta! Te rog eu. De fapt, cred ca te rugam toti. Hai :-)
      • -5 (9 voturi)    
        nu doar PSD (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:42)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        La guver au fost PDSR,Conventia democrata,PDL,PNL,Psd.....
        In 27 de ani au venit cu 18 reforme ale invatamantului inclusiv Ciolos ,pana nu se face un plan pe care sa-l respecte toate guvernele 20 de acum incolo Romania va scoate tampiti pe banda rulata.
        • +3 (3 voturi)    
          De acord (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 16:54)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Este adevarat ce spui, de aceea am specificat: " PSD sub diversele denumiri si acronime avute de-a lungul a 27 de ani."

          PDSR este fostul PSD. PDL este fostul PNL. Desigur nu neaparat ca membri (de cand s-a aprobat traseismul a fost o bataie de joc unde opozitia era simulata - nu ca acum ar fi diferit, cel putin din partea PNL). Dar majoritatea au fost absorbiti de PSD, iar dupa marile dispute de coruptie s-au spart in PRU, PSD si ALDE (asta ca sa nu amintesc de USL).

          Dar raul facut vine din partea traiectoriei PSD (inclusiv membri "traseizati") si ALDE. Poate nu esti simpatizant PSD sau ALDE si de fapt nu suporti PNL (aici sunt de acord) si USR (aici nu-s de acord dar fiecare cu parerile sale).

          Mi se par doar ciudate postarile tale de pana acum fata de cele de aici unde pari cerebral, iar in celelalte pari dus de val :-)
          Scuze nu vreau sa par ca te privesc de sus sau ca te atac. Doar ca m-ai surprins placut azi :-)

          Cat despre educatie, scopul e simplu: cu cat sunt mai putini care gandesc, cu atat este mai usor sa furi tara. Vezi bolovanii care protestau la Cotroceni.
  • +2 (42 voturi)    
    fakenews.ro (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:20)

    Chim_Cardejian [utilizator]

    Dacă cetățenii belgieni au fost vaccinati cu ROR, cum se face că s-au imbolnavit de la un roman nevaccinat ? Unde este imunitatea oferită de vaccin ?
    • +14 (22 voturi)    
      Pai sunt unii smecheri 20% (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:50)

      Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui Chim_Cardejian

      Daca 80% se vaccineaza cazurile raman izolate, epidemia nu se transforma in pandemie. Iata ca din cei 20% nevaccinati 70 au luat boala.
      Problema e ca la noi in unele regiuni 80% nu se vaccineaza.
      • -7 (19 voturi)    
        de unde stii tu (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:19)

        cristianaxl [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

        ca sunt 80% regiuni care nu se vaccineaza?...ce numesti regiune?...cat de intinsa?...si cifra de unde ai scos-o?...de asemenea de unde stii ca in belgia este un procent de 20% nevaccinati?...
        si de unde stii ca cei imbolnaviti au fost dintre cei nevaccinati?...poate au fost si dintre cei vaccinati care din vina vaccinului sau din cauza propriului organism nu si-au format raspunsul imun...si de asemenea de unde stii ca cei imbolnaviti fac boala?...poate sunt vacinati si fac doar forme usoare ale bolii...dar sunt inregistrati ca infectati
        Ce va mai place sa vorbiti aiurea-n tranvai doar ca sa va simtiti importanti...dar sunteti niste nulitati carora internetul va da voie sa va manifestati prostia in forma ei deplina
        • +1 (3 voturi)    
          Procentele astea servesc doar ca exemplu (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 17:19)

          Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui cristianaxl

          Dar 80% este intradevar procentul necesar aproximat de organizatia mondiala a sanatatii de populatie vaccinata astfel ca epidemia sa nu se intinda.
          In Romania sunt regiuni unde s-au inregistrat cele mai multe cazuri de rujeola printre care Arad, Mures si Bistrita, Timis si Cluj unde procentul vaccinarilor a fost mai mic decat necesar.
    • +11 (13 voturi)    
      Facepalm (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:23)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Chim_Cardejian

      Cauta si tu pe google ce inseamna "imunitatea de grup" inainte sa debitezi prostii pe net.
    • -3 (11 voturi)    
      sau sau (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:42)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui Chim_Cardejian

      Dupa voturi ori sunt prea multi cretini ori prea multi implicati in afacerea vaccinurlor! Ca acestea fac rau este dovedit ,ideea este sa ai bafta si sa nu faci parte dintre cei afectati! Eu de la un vaccin antigripal m-am ales cu o boala autoimuna numita neuropatie periferica ! Bafta cu vaccinurile!
      • +3 (3 voturi)    
        Nimic nu este perfect in lumea asta (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 16:17)

        Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui sun

        Iti doresc multa sanatate si sa invingi boala. Cu vaccinurile se pune problema global, statistic si nu individual. Probabilitatea de a nu fi afectat de o pandemie este mult, mult mai mare, decat de a suferi de un efect secundar al unui vaccin de proasta calitate.
        Poti sa profiti de situatia cand te afli intr-o comunitate de oameni vaccinati si sa nu te mai vaccinezi. Dar nu stii cand soarta te duce in afara unei astfel de comunitati si fara imunitate poti sa iei o boala in epidemie acolo.
    • -1 (1 vot)    
      In Belgia vaccinul antirujeola nu e obligatoriu (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:27)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Chim_Cardejian

      Vaccinul nu e nici macar intre cele recomandate.

      http://be.brussels/living-in-brussels/health-and-safety/vaccination

      In rest, in lumea a treia oamenii inghit teoriile vaccinurilor experimentale miraculoase si vor pedepse aspre pentru toti ceilalti.
    • +1 (1 vot)    
      Imunitatea se refera la o forma usoara. (Duminică, 26 februarie 2017, 0:15)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Chim_Cardejian

      Si cu vaccin poti face rujeola dar o forma usoara , fara riscuri.
  • +6 (18 voturi)    
    Autism (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 12:23)

    tiberius_p [utilizator]

    Oare autismul de care sufer antivaxxerii e cauzat tot de vreu vaccin anti-inteligenta?
  • -6 (34 voturi)    
    cat de prosti au ajuns romanii (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:06)

    cristianaxl [utilizator]

    sa puna botu' la astfel de stiri de tot cacao...
    cine cunoaste infime notiuni de patologia bolilor infectioase si de felul cum se asigura carantina in astfel de cazuri, isi pot sa seama ca se abereaza cu mare nesat pe aceasta tema...

    1. epidemia se declanseaza din cauza lipsei vaccinarilor. deci acei copii imbolnaviti nu erau vaccinati
    2. sursa imbolnavirilor (70 de cazuri) nu are cum sa provina de la o singura pers bolnava, cu mecanismele de carantina din ziua de azi. Conform logicii daca o pers imbolnaveste 70 (intra in contact cu ei) atunci acele cazuri pe care ei le numesc normale ptr perioada asta...7-8 cat ar fi imbolnavit 7 X70 ?....e aberant....

    3. desi sunt in breasla geneticienilor...nu pot sa nu admit ca ideea de vaccin a fost denaturata mult. De la ce s-a plecat acum 100de ani cu primele vaccinuri care a reprezentat un mare pas inaine in istoria medicinii...si la ce este acum e cale lunga. Ceea ce bagam acum in copiii nostri este un amestec de adevar si minciuna la un loc....unele vaccinuri sunt foarte bune (si atunci tagma pro-vaccinuri este indreptatita sa tipe pro) altele sunt niste cocteiluri obscure ptr niste boli usoare sau chiar inventate (si atunci tagma contra vaccinuri sunt indreptatiti sa refuze)
    Problema este ca orice vaccin lasa o semnatura in genomul uman pe o perioada lunga sau scurta de timp...de unde stim noi ca vaccinurile astea noi de-acum nu denatureaza cumva adn-ul si te trezesti peste 10-15 ani cu diabet, cancer...alergii...etc..pentru ca combinatiile genelor sunt mii...niciun laborator in acest moment nu poate controla si nu cunoaste in totalitate ce se intampla in adn.
    Foarte multe din aceste vaccinuri nu au trecut proba timpului ca sa vedem pe o plaja de 30-40 de ani ce incidenta de boli asociate lui au fost semnalate. Pentru orice gripa acum se face vaccin...fara sa se cunoasca ce modificari genetice produce acel vaccin...
    • +8 (20 voturi)    
      Suficient de prosti (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:47)

      linxs [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Incat sa preia pe nemestecate teoriile pseudo-stiintifice sau conspirationiste ale unei sarlatane fara nici o pregatire in domeniul medicinei. Cam pe acelasi palier cu Bivolaru, cel care propovaduia beneficiile consumului de urina.
      Singura parte in care ai dreptate e aia cu "sursa imbolnavirilor (70 de cazuri) nu are cum sa provina de la o singura pers bolnava". Intr-adevar, unele dintre ele s-au imbolnavit de la a 2-a pers. bolnava, altele de la urmatoarele...
    • +2 (10 voturi)    
      eh (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Daca esti pro vaccin, dar schema decreteilor, nu cocktail penta/hexa/menta, esti incadrat la anti.

      Lumea s-a obisnuit sa nu mai gandeasca.
    • -2 (10 voturi)    
      SUN (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:45)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

      Lucreaza la greu cu voturi prostii si cei interesati de afacerea vaccinurilor
  • -2 (18 voturi)    
    titanic (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:18)

    Ilidia [utilizator]

    Putintica rabdare, maine-poimane englezii vor anunta ca noi date dovedesc ca Titanicul a fost scufundat de un ghetar pus de romani in calea sa...
  • +3 (21 voturi)    
    rujeola din românia e mai puternica? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 13:58)

    capitan [utilizator]

    Dar daca acolo în fiecare an erau atinse de rujeola 7-8 persoane, cum de la ele nu s-a împânzit virusul ? Cum de au luat 70 virusul de la un român ?
    Asta înseamna ori ca românul respectiv s-a întors într-o zona nevaccinata, ori ca rujeola la noi e mai speciala. Exista explicatii ?
  • +2 (20 voturi)    
    Mdeah... (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:03)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Cu respect HN, cititorilor si comentatorilor d-aici.
    Deci, incep: maine-poimaine o s-auzim ca la briuksal nu iese soarele din cauza rumanilor. :-))) Deci, da! Conform "Service scientifique Pathogènes alimentaires/Laboratoire national de référence pour les toxiinfections alimentaires | juillet 2014 | Bruxelles, Belgique - Numéro de dépôt : D/2014/2418/49", ZILNIC, in Belgia, aprox. 89 de persoane acuza o forma sau alta de toxiinfectie alimentara, cu aprox. 40% forme severe, forme ce necesita INTERNARE min 48 ore! Bre, si astia ne picura noua-n urechi cum ca rujeola aia a vin't (scuze pentru ortografia ciudata, da' sunt ruman de la sud de Dunare si scriu de-o maniera putin diferita...) de la un ruman? Ma-nec d-atata ras!
  • +8 (10 voturi)    
    Persoane vaccinate si nevaccinate rujeola (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:49)

    Cionela [utilizator]

    Am vazut ca stiti exact cate persoane sunt infestate cu rujeola in Romania. Am vazut ca stiti de asemenea exact cate persoane au fost vaccinate sau nu, in Romania. Va rog sa ne informati de asemenea cate persoane din cele 70 din Belgia, au fost vaccinate sau nu impotriva rujeolei. Multumesc.
    • +1 (1 vot)    
      dozele administrate (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:17)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Cionela

      sint facute ptr a eradica boala dar nu ofera protectie 100%. primul vaccin acopera 75%, al doilea mai urca imunitatea pina spre 80-90 si mai exista cred si al treilea dar imunitar vorbind nu se poate vorbi de 100% protectie. virusul cunoaste modificari si cu toate ca am fost injectati stind in linie la scoala tot am facut rujeloa toata clasa prin a 7-a. persoana purtatoare e f contagioasa iar transmiterea e f simpla, asa ca 70 intr-o tara decenta e mult, dar f putin daca stai sa te gindesti cum virusul se raspindeste. e clar ca belgienii se vaccineaza. nu poti fi iresponsabili ca alte tari inapoiate...de ce nu se ofera si informatii despre virsta celor afectati?
      • 0 (0 voturi)    
        concret vs empirism egal"cat de cat" obiectivïtate (Luni, 27 februarie 2017, 0:44)

        Cionela [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Este pertinent raspunsul dumneavoastra, in mare masura. Consider ca ar trebui totusi sa fim informati concret cat la suta din cazurile de rujeola din Belgia sunt vaccinate sau nu. Exprimarea empirica "e clar ca belgienii se vaccineaza" nu ajuta la clarificarea, chiar si numai partiala, a acestei situatii. Multumesc.
  • +1 (7 voturi)    
    Nedumerire (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 16:47)

    Lucris [utilizator]

    Daca in Belgia, tara care se lauda cu un sistem sanitar foarte bun si o rata foarte mare de vaccinare s-au imbolnavit persoanele respective, ce concluzie putem trage?
    Ca vaccinarea nu e atat de larg aplicata pe cat se lauda ei?
    Ca, la cata medicina stiu eu, un om vaccinat nu prea se poate imbolnavi...
    Nu cred ca toti cei bolnavi sunt romani, nu-i asa? Si apoi, chestia cu vaccinatul nu a aparut de atat de multa vreme, in Romania, ca un adult sa fie susceptibil de a avea o asemenea boala. Pana la scandalul vaccinurilor stiu ca era o rata aproape de 100% la vaccinarea antirujeola.
    Deci, degetul trebuie indreptat in alta directie decat romanii...
  • +3 (7 voturi)    
    Articol salb, cu informatii putine.. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 18:28)

    akillies [utilizator]

    ..si confuze. Mai mult de o reactie deplasata ca a majoritatii de aici nu o sa stranga.

    Sa analizam putin faptele asa cum reies din articol.
    Persoana presupusa la originea "epidemiei belgiene" nu e de nationalitate romana: de fapt nu se stie nationalitatea, varsta, sexul, etnia, religia, rasa sau starea de sanatate(vaccinat ROR sau nu), ci doar ca a venit din Romania.Deasemenea nu se stie daca persoana e bolnava de ROR sau e doar purtatoare a virusului.
    Depsre cele 70 de persoane infectate nu se stiu varsta, istoricul medical, religia, profesia, nationalitatea, etnia etc. etc.si nici nu se stie daca vreuna a facut vreo forma de rujeola, oreion, rubela si cat de grava.
    In Romania sunt 2700 cazuri incepand cu anul'pana in 2016(in articol se foloseste exprimarea smechereasca "pana in 10 februarie au fost inregistrate", dar nu se spune de cand - manipulare). Epidemie e de pe la jumatatea anului trecut si coincide cu perioada in care au disparut stocurile de vaccin ROR din Romania (HN a acoperit cu mai multe articole problema de atunci dar intotdeauna au fost acuzate o femeie si BOR petnru situatie).
    Dintre toti comentatorii sustinatori infocati pro-vaccinare-ROR cati si-au facut analizele si cari si-au facut vaccinul?! Si cati parinti de-ai acestor comentatori, sau cunoscuti trecuti de 60 de ani, si-au facut vaccinul (asa cum recomanda protocolul de preventie a acestei afectiuni in Romania)?!?
    E irelevant vaccinul, purtatori ai virusului tot sunteti. faptul ca nu dezvoltati boala nu inseamna ca persoanele care nu au capatat imunitate dupa vaccinare nu vor fi imbolnavite.
    E foarrte curios cum de in Belgia este epidemie de rujeola cand oamenii aia sunt in standardele cerute pentru imunitatea de grup: parerea mea e ca in Belgia s-a folosit solutie salina in loc de vaccin si se foloseste Romania ca tap ispasitor(mai ales ca la noi e declarata epidemie). Nu e prima data cand o tara din BNELUX incearca sa dea vina pe Romania pentru prolbemele interne.
  • +3 (7 voturi)    
    .continuare.. (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 18:42)

    akillies [utilizator]

    ..daca se respecta in Belgia pragul impus pentru a se obtine imunitatea de grup (85-90 % din populatie), atunci avem 2 situatii: vaccinul folosit e prost si nu a produs imunitatea dorita in randul populatiei sau rpaortarile din Belgia sunt gresite in privinta imunitatii de grup. In ambele situatii, nu ies bine sustinatorii pro-vaccinare-ROR si mai ales producatorii de vaccinuri.
    Nu cred ca s-a cautat vreo opinie medicala cnad s-a scris acest articol, sau o corecta informare a cititorilor HN, ci doar prime-time-ul blestameat al mediocritatii jurnalistice.
    Si de unde stit stimabililor ca vaccinul ofera imunitate?!? v-ati facut analize dupa ce ati facut vaccinul? dar copiilor : le-ati facut analize la 1 saptamana sau 2 saptamani dupa vaccinare?!? Ca altfel, mai bine nu le faceti vaccin,decat sa il faceti doar ca sa nu fiti ostracizati de catre "vaccinati"!
    Voi nu observati ca in presa main-stream nu apar niciodata opiniile virologilor, specialistilor in boli infectioase si contagioase, ci doar rapoarte?!? Nu intelegeti ca sunteti victimele unei mari mistificari si manipulari, doarca sa fitit usurati de inca o suma de bani pentru vaccinare si imunizare?!?
    Sunteti ca oamenii aia care se duc la cursele de masini cu masina personala si cu sloganul "daca e cursa de masini si am masina inseamna ca pot participa" - chiar dac aaveti un autoturism de oras!
    eu as astepta opiniile specialistilor si as reactiona pe ele; nu ma-s inflama de la orice stire prost scrisa si expusa; si as cauta sa inteleg mai bine cauzele fenomenului in Romania, iesind inafara explicatiei consacrate (Olivia Steer si BOR)!
    De exemplu, stiti ca nu sunt vaccinuri in Romania cam de anul trecut?!? mai ales pentru ROR?!?
    Daca nu stiti cereti-le HN sa investigheze si sa lamureasca cititorii platformei cu date concrete, nu cu chestii partiale si prost intelese!
  • 0 (2 voturi)    
    Nr. de cazuri in RO e numarat din 2016, nu 2017! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:16)

    andipetre [utilizator]

    Manipulările celor care cauta senzationalul continua. Pentru oricine a urmarit "epidemia" in stiri, inclusiv pe hotnews, e clar ca numaratoarea cazurilor de rujeola a inceput in 2016, nu sunt cazuri noi decat foarte putine. Petardele de presa sunt construite pentru a-i impresiona pe naivi si a ne denigra colectiv. Asa, simtindu-ne inferiori, putem fi mai usor folositi in diverse scopuri si inghitim mai multe de la guvernantii nostri binevoitori. Instinct de turma.
  • 0 (2 voturi)    
    In Belgia doar vaccinul anti-polio e obligatoriu (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:21)

    andipetre [utilizator]

    Ca sa intelegeti mai bine manipularea, aflati ca in Belgia nu sunt obligatorii nenumaratele vaccinuri miraculoase impuse prin lumea a treia:

    http://be.brussels/living-in-brussels/health-and-safety/vaccination
  • 0 (0 voturi)    
    Articol incomplet (Duminică, 26 februarie 2017, 13:50)

    Rational1 [utilizator]

    Cred in efectul protectiv al vaccinurilor, dar si in posibilitatea aparitie cazurilor adverse, in numar insa semnificativ mai mic.
    Observ totusi ca articolul e superficial. Scrie de exemplu: "Romania se confrunta cu o epidemie de rujeola, de la inceputul anului pana pe 10 februarie inregistrandu-se 16 decese si aproape 2.700 de imbolnaviri. " De aici se intelege ca toate cazurile raportate au aparut in mai putin de doua luni, dar de fapt cred ce e vorba de perioada cuprinsa intre inceputul anului 2016 si 10 februarie 2017. Va rog completati articolul astfel incat sa fie corect!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version