Ziarul german Bild isi cere scuze dupa ce a scris ca un grup de arabi a agresat femei de Revelion, informatie care s-a dovedit falsa

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 17 februarie 2017, 7:47 Actualitate | Internaţional

Cotidianul german de mare tiraj Bild si-a cerut scuze din partea cititorilor sai, pentru un articol in care a scris ca o un grup de arabi a agresat sexual femei in noaptea de Revelion, la un restaurant din Frankfurt, dupa ce politia a atras atentia ca ancheta in acest dosar nu a oferit nicio dovada, relateaza New York Times, citat de News.ro.

O purtatoare de cuvant a Parchetului din Frankfurt, Nadja Niesen, a declarat joi ca autoritatile au deschis o ancheta preliminara vizand doua persoane suspectate de inventarea unei infractiuni. 

Intr-un material din 6 februarie, Bild, cel mai citit cotidian din Germania, l-a citat pe Jan Mai, proprietarul unei cafenele din centrul Frankfurt, care a spus ca 50 de "barbati ce pareau de origine araba" au agresat femei pe 31 decembrie. 

De asemenea, publicatia a citat o femeie identificata drept Irina A., in varsta de 27 de ani, care a spus ca se numara printre victime. 

Stirea Bild a fost preluata si de alte publicatii si distribuita pe retelele de socializare.  

Aproximativ o saptamana mai tarziu, dupa ce politia din Frankfurt si o parte din presa si-au exprimat indoiala in legatura cu faptele prezentate, Bild a admis ca atacurile descrise "nu au avut loc" si a scos articolul de pe platformele sale digitale.  

"Acest material nu reflecta, din niciun punct de vedere, standardele jurnalistice ale Bild", a afirmat cotidianul intr-o nota publicata online.


Citeste mai multe despre   






















1483 vizualizari

  • +2 (18 voturi)    
    oh, da (Vineri, 17 februarie 2017, 8:02)

    graveyard_shift [utilizator]

    morala povestii e ca de acum inainte presa europeana si cea germana in special vor sufla de 7 ori in iaurt in ceea ce priveste raportarea agresiunilor sexuale ale refugiatilor asupra bastinaselor. mai exact, nu vor mai scrie nimic despre chestille astea decat daca agresorii se vor prezenta personal la redactii si se vor autodenunta.
    ultimul stinge lumina, noapte buna europa.
    • +2 (6 voturi)    
      Nu inteleg (Vineri, 17 februarie 2017, 11:11)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui graveyard_shift

      morala ta. Cum ar trebui sa reacționezi la o știre inventată?
      • -3 (5 voturi)    
        pai daca nu este pro-"refugiati"... (Vineri, 17 februarie 2017, 13:29)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        este peste puterile tale de intelegere...universul tau se reduce la un singur lucru sau doua maximum, adica : "refugiati" si musulmani...by the way, stiai ca in lume exista furnici?...
  • +3 (15 voturi)    
    Siiigur ca nu (Vineri, 17 februarie 2017, 8:04)

    mitg [utilizator]

    " ancheta in acest dosar nu a oferit nicio dovada"

    Asa cum nici ancheta de anul trecut n-a oferit nici o dovada ca s-a intamplat la Cologne ce s-a intamplat.
  • +4 (10 voturi)    
    Englezii si germanii (Vineri, 17 februarie 2017, 8:11)

    DanMiclea1 [anonim]

    Dupa englezi apar germanii ca furnizori de stiri fabricate
  • -3 (9 voturi)    
    Important e ca a recunoscut greseala (Vineri, 17 februarie 2017, 9:24)

    cladob [utilizator]

    Greseli se fac, important e sa fie recunoscute, scuzate si chiar despagubite. Numai asa evoluam.

    Vedetm aa ceva la Grindeanu care a semnat constient oug13? Sau Rusia care nu si recunoaste niciodata greselile?
  • +3 (9 voturi)    
    "standardele jurnalistice"... (Vineri, 17 februarie 2017, 9:52)

    andipetre [utilizator]

    ale presei europene se pare ca sunt, in ultima vreme, sa serveasca fidel si fara scrupule interesul finantatorilor. Din orice regiune ar fi ei, chiar si din Orientul mijlociu.

    Manipulare, minciuna, cenzura, e totul permis acum in deontologia postmodernista.
  • -1 (15 voturi)    
    Ministerul "Adevarului" (Vineri, 17 februarie 2017, 10:07)

    xolv [utilizator]

    a corectat realitatea, madam Merkel fiind in campanie electorala.
  • 0 (2 voturi)    
    Mai are restante (Vineri, 17 februarie 2017, 10:42)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Informatiile despre "atentat" s-au dovedit si ele false
  • +5 (5 voturi)    
    Bild = Daily Mail = Click (Vineri, 17 februarie 2017, 11:03)

    Ioan.Toma [utilizator]

    Din pacate, si la nemti "cel mai citit cotidian" face parte din presa de bulevard. Faptul ca mai scapa cate un interviu sau o stire politica printre articole gen "cu ce fruct seamana organul tau genital" sau "uite ce posterior are X" nu schimba statutul Bild de Boulevardzeitung.

    Daily Mail a fost exclus de Wikipedia dintre sursele credibile. Pe cand si Bild? Apropo, Click si Cancan cum or fi privite de Wikipedia? Ca toate-s o apa si-un pamant...


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri