SUA: Transmisiunea C-SPAN de la Camera Reprezentantilor, inlocuita cateva minute cu emisia televiziunii ruse de stat RT

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 13 ianuarie 2017, 4:47 Actualitate | Internaţional

Transmisiunea pe internet a canalului american C-SPAN a fost intrerupta joi timp de circa zece minute si inlocuita de un program al televiziunii ruse de stat RT, transmite AFP, citta de Agerpres.

"In aceasta dupa-amiaza (joi, n.r.), transmisiunea online a C-SPAN a fost pentru scurt timp intrerupta de un program al RT. Suntem in curs de anchetare si rezolvare a problemei", a indicat canalul american pe contul sau de Twitter.

"Cum RT este unul dintre canalele pe care noi le monitorizam in mod regulat, presupunem ca aceasta este o problema de rutare interna. Daca situatia sta altfel, va vom aduce cu siguranta la cunostinta", a adaugat canalul citat.

Incidentul s-a produs in jurul orei locale 14,30 (19,30 GMT) in timp ce C-SPAN transmitea audierea din Camera Reprezentantilor consacrata jandarmului Bursei americane (SEC).

Canalul rus RT, ex-Russia Today, este adesea acuzat ca serveste ca organ de propaganda al Kremlinului, noteaza AFP.

Televiziunea a fost mentionata in ultima saptamana intr-un raport al serviciilor americane de informatii privind ingerinta Moscovei in campania prezidentiala din SUA. O versiune de 25 de pagini a fost facuta publica pe 6 ianuarie.

E-mailuri piratate ale Partidului Democrat si ale unui apropiat al lui Hillary Clinton au fost difuzate inaintea alegerilor pe internet, in special de Wikileaks, destabilizand candidata democrata.

In afara pirateriei, raportul a denuntat "propaganda" rusa, inclusiv de pe retelele sociale prin intermediul "trolilor" platiti, pentru a submina increderea in guvernul american. Acesta a consacrat nu mai putin de sapte pagini RT si acoperirii sale "constant negative" a lui Hillary Clinton.


























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

4776 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Normal (Vineri, 13 ianuarie 2017, 9:54)

    mitg [utilizator]

    Au presedinte cu dosar la Moscova, e normal ...
  • +2 (2 voturi)    
    Normal (Vineri, 13 ianuarie 2017, 10:29)

    NaftuliVasile1 [anonim]

    „Canalul rus RT, ex-Russia Today, este adesea acuzat ca serveste ca organ de propaganda al Kremlinului, noteaza AFP. ”


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă