Cutia neagra a avionului rusesc prabusit in Marea Neagra a fost gasita. Posibila cauza a tragediei, obiecte straine la motor

de Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 27 decembrie 2016, 8:34 Actualitate | Internaţional

Scafandrii au gasit in noaptea de luni spre marti una dintre cutiile negre ale avionului rusesc Tupolev-154 prabusit duminica in Marea Neagra, a spus o sursa citata de agentia TASS. Cutia neagra va fi dusa la Moscova pentru expertiza, a adaugat aceasta.

Totodata au fost gasite inca trei cadavre ale pasagerilor, astfel ca pana acum au fost recuperate cel putin 12 trupuri neinsufletite, scrie Ria Novosti citand o sursa din ancheta.

"Una dintre teoriile-cheie in acest moment pentru prabusirea avionului este ca obiectele straine au patruns la motor", a declarat sursa, adaugand ca alte cauze posibile, cum ar fi erori de pilotaj si defectiuni tehnice sunt investigate.

De asemenea, scafandrii mai au recuperat bucati din epava.

Avionul rus Tu-154 al Ministerul Apararii s-a prabusit duminica in Marea Neagra dupa decolare de pe aeroportul Soci, omorand cele 92 de persoane de la bord. Aparatul era in drum spre Latakia, in Siria, si transporta 64 de membri ai faimosului Ansamblul coral Alexandrov al armatei, voluntari si jurnalisti care urmau sa petreaca sarbatorile cu soldatii rusi din Siria.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

9125 vizualizari

  • +7 (11 voturi)    
    Pasare? (Marţi, 27 decembrie 2016, 8:48)

    Soljenitin [utilizator]

    Vreo pasare, poate?
    • +1 (17 voturi)    
      Un BUK poate? Sau o sticla de vodka? (Marţi, 27 decembrie 2016, 9:30)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Sau Tovarășul Superman Capitalistul?
  • 0 (22 voturi)    
    huh... (Marţi, 27 decembrie 2016, 8:50)

    un domn [utilizator]

    corpuri straine la motor...carevasazica peturi de pufoaika ?
  • +7 (9 voturi)    
    Obiecte straine ?? (Marţi, 27 decembrie 2016, 9:47)

    mircea_cjn [utilizator]

    ...depinde ce obiecte straine.
    Picioare de gâscă (la vremea asta migratia nu prea e), sau ceva schije venite din cosmos ?

    Ca ni s-a zis de la inceput , varianta terorista e exclusa de la bun inceput !
  • +8 (8 voturi)    
    in toate? (Marţi, 27 decembrie 2016, 10:24)

    airamerica [utilizator]

    Chiar asa in toate trei motoarele?
    • +9 (11 voturi)    
      Ajunge la unul + ghinion (Marţi, 27 decembrie 2016, 10:46)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      Avioanele astea proiectate în anii '60 cu motoare cu reacţie "low-bypass" nu au cine ştie ce rezervă de putere, mai ales imediat după decolare când sunt grele şi n-au prins încă viteză.
      Plus, cu toate cele 3 motoare puse mănunchi, există şansa ca la o întâlnire cu un stol de păsări să afecteze 2 motoare - caz în care nu mai există nicio şansă.
      Dar o să vedem ce s-a întâmplat exact când o să citească cutia neagră.
      • +1 (1 vot)    
        aha! (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:14)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Am inteles, merci de lamurire!
      • -2 (2 voturi)    
        +prostie. (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:39)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Avionul militar făcea o cursă"civilă"Dacă nu era în misiune de luptă,militarii au tratat superficial problema,crezând că civilii se vor ocupa de detalii.Civilii,pentru-că era avion militar nu sau băgat,crezând că este treaba militarilor.Pilotul sa bazat pe ei,civili și militari și sa văzut în situația să cadă în apă și nimeni să nu-l ajute.De la realimentare la decolare nimeni nu a urmărit ce se întâmplă.Nici pilotul.Toată lumea era veselă.Când pilotul a sesizat pericolul,era prea târziu.A mai avut timp să le ceară să-și pună vestele de salvare.
      • +3 (3 voturi)    
        Adevarat (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:54)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Treaba cu motoarele este foarte adevarata, nu exista un excedent de putere prea grozav la low-bypass si amplasarea lor lipite de fuselaj implica riscuri mai mari.

        Daca a fost aspirat ceva in motoare, atunci pot fi mai multe posibilitati, zic eu:

        1) pasari;
        2) bucati de gheata desprinse de pe fuselaj/aripi, in cazul in care nu s-a degivrat inainte de decolare;
        3) fragmente de fuselaj/aripi care fie datorita unei posibile mentenante defectuoase, fie datorita uzurii si a oboselii metalului, s-au desprins si au fost aspirate in motoare.

        Conditiile meteo erau favorabile zborului, metarul arata bine la momentul respectiv: URSS 250230Z 06004MPS 9999 BKN033 OVC083 05/01 Q1019 R06/090070 R02/090070 NOSIG.

        Singurul semn de intrebare ce se ridica in cazul conditiilor meteo ar fi punctul de roua la un grad Celsius, insa asta nu ar fi fost o problema daca s-a devigrat corespunzator.

        Om vedea ce a fost...
      • +3 (3 voturi)    
        Depinde de cine citeste cutia (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:57)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Vom afla ce doreste respectiva institutie sa aflam.
      • 0 (0 voturi)    
        Tupolev 154B-2 (Marţi, 27 decembrie 2016, 13:15)

        Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Tupolevul prăbușit era de tipul 154B-2. ( tail number RA-85572, msn 83A-572,[1] which had been in operation since 1983,[3][4] and had flown for 6,689 hours). Fiind construit în 83 și trecând printr-o revizie generală în 2014 cel mai probabil are motoare mai eficiente dpdv combustibil și de putere mai mare (Soloviev D-30KU-154 turbofans).

        Soloviev D-30 is a Soviet two-shaft low-bypass turbofan engine, officially referred to as a "bypass turbojet." A supersonic afterburner version, the D-30F6, is used in the Mikoyan-Gurevich MiG-31 interceptor, while the non-afterburning civilian versions, the D-30Kp and D-30KU are used in the Ilyushin Il-62M and Tupolev Tu-154M airliners, and in the Ilyushin Il-76MD, TD heavy cargo aircraft.
    • +2 (2 voturi)    
      la fel a patit si raposatu ceau (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:50)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      a mers in vizita in Canada si din trei motoare , unul a murit deasupra oceanului, al doilea la intrarea pe teritoriul Canadei si a ramas cu unul . PAcat ca nu a murit si al treilea atunci

      De atunci si-a comandat 2 Boeing-uri 707 - YR ABA si YR- ABB
  • +1 (1 vot)    
    "voluntari"... voluntari la ce? (Marţi, 27 decembrie 2016, 11:01)

    UnOarecare [utilizator]

    ....hm
  • +5 (5 voturi)    
    nu conteaza ... (Marţi, 27 decembrie 2016, 12:08)

    andreeaandreea [utilizator]

    ... important este ca cei 92 de ofiteri au devenit mai buni.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică