Miscarea Hamas acuza Israelul ca a asasinat un inginer tunisian specializat in dezvoltarea de drone

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 19 decembrie 2016, 12:16 Actualitate | Internaţional

Israelul este acuzat de miscarea islamista Hamas ca a ucis un inginer tunisian specializat in dezvoltarea dronelor, joi, la Sfax, autoritatile din Tunisia convocand luni dimineata o "reuniune de securitate" in capitala Tunis, scrie AFP.

Aripa armata a Hamas a afirmat sambata ca statul evreu este in spatele uciderii lui Mohamed Zaouari, 49 de ani, descris drept un lider al miscarii specializat in dezvoltarea de drone.

Guvernul tunisian a indicat duminica faptul ca "elemente straine" au fost implicate in operatiune si si-a exprimat angajamentul de a-si "proteja cetatenii si de a urmari vinovatii (...), in interiorul si in exteriorul tarii".

Acest subiect era comentat pe larg in presa tunisiana.

Intr-un editorial, La Presse afirma ca Tunisia, tara care se confrunta cu multiple probleme securitare si sociale, este practic dezarmata in fata "operatiunulor de spionaj sau a comandourilor".

"Agitatia noastra cotidiana, luptele interne, rupturile si certurile au facut din tara noastra teatrul unor actiuni facile", nota cotidianul.

Pentru Assarih, "tunisienii sunt foarte ingrijorati ca tara lor devine, din cauza anarhiei, o tinta pentru agentii straini si teatru de operatiuni".

Mai multe apeluri la proteste au fost lansate pentru marti, in centrul principalelor orase, in principal de catre doua partide politice.

La acest incident se adauga difuzarea, in week-end, de catre televiziunea israeliana 10 a unui reportaj  in care unul dintre corespondentii sai se afla la Sfax (est), la locul crimei.

Intr-un comuniat, sindicatul UGTT acuza "o rusine".

O sursa apropiata anchetei a afirmat ca ziaristul israelian a intrat in Tunisia cu "ajutorul unui pasaport german".

Potrivit justitiei tunisiene, Mohamed Zaouari a murit dupa ce a fost impuscat de 20 de ori in masina sa, in fata casei sale.

8 persoane au fost arestate, printre care o ziarista tunisiana care il intervievase recent pe inginer. Au fost confiscate patru masini si doua arme cu amortizoare.























​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste VIDEO in articol

1466 vizualizari

  • +4 (18 voturi)    
    Daca israelienii au facut-o... (Luni, 19 decembrie 2016, 12:36)

    A.Corneliu [utilizator]

    Daca israelienii au facut-o, au facut foarte bine.
    In acest caz nu l-au asasinat, ci l-au lichidat, asa cum se impune in cazul oricarui terorist.
    Daca activitatea acelui terorist ar fi deranjat intr-adevar guvernul tunisian, l-ar fi arestat sau expulzat pana acum. Daca nu, sa nu vina cu pretentii.

    Apropo, pana una-alta, nu a fost arestat niciun israelian. Dar vinovatul de servici este intotdeauna Israelul. Am pastrat un articol in care Israelul este acuzat, bineinteles cu "dovezi documentate" si de tsunami-ul de la Fukushima.
    • -4 (14 voturi)    
      "foarte bine" la crima? (Luni, 19 decembrie 2016, 12:58)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Pai atunci sa se legalizeze asasinatele si sa intre in somaj tribunalele de justitie.
      • -1 (9 voturi)    
        sunt crime bune si crime rele... (Luni, 19 decembrie 2016, 13:14)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        depinde cine le comite.
      • +4 (14 voturi)    
        Lichidarea teroristilor este un lucru necesar. (Luni, 19 decembrie 2016, 13:37)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Da, lichidarea teroristilor este un lucru necesar i binevenit.
        Asa cum citesti.
        Individul a facut parte din aparatul organizatiei teroriste Hamas din Gaza care organizeaza atacuri teroriste in care sunt ucisi civili israelieni.
        Aceasta organizatie are ca scop final o "solutie finala" similara cu cea a nazistilor: stergerea Israelului de pe harta si lichidarea israelienilor.

        Daca Hamasul nu ar fi pus mana pe putere in Gaza, azi Gaza ar fi devenit Singapurul Orientului Apropiat.
        • 0 (12 voturi)    
          n-au fost alegeri democratice? (Luni, 19 decembrie 2016, 13:44)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          Cu observatori internationali, inclusiv din Israel si SUA? Surpriza, a iesit democratic Hamas.

          Din cate stiu, nici SUA, nici Israel n-ar fi permis inscrierea in alegeri a unei organizatii teroriste. Dar Hamas a fost inscris, deci, logic, nu era terorist.

          Cand s-a vazut ca Hamas a castigat, a devenit terorist.....

          PS.
          Cine decide, institutional, ca un individ e terorist si in ce Cod se prevede asasinarea lui?
          Ca sa luam si noi aceasta legislatie si sa decidem ca Dragnea e terorist, de exemplu. sau Kovesi. Sau Tolontan sau...sau...sau..sau un user de pe hnows....etc.
          • +4 (10 voturi)    
            Da, au fost chiar democratice! (Luni, 19 decembrie 2016, 14:20)

            A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            Da, au fost chiar foarte democratice!
            Dar Israelul nu a controlat alegerile.
            Ceeace scrii este un fals.
            Dupa alegeri Hamasul a torturat si asasinat sute de functionari si activisti ai OEP (alta podoaba) si s-a instaurat ca organizatie unica la putere.
            Despre scopul lor final am scris.
            Din momentul instaurarii au inceput artacurile impotriva populatiei israeliene de langa Gaza si urmarea e cunoscuta.
            Alegera "democratica" nu obliga desigur pe israelieni sa accepte agresivtatea Hamasului.

            Apropo, si partidul nazist al lui Hitler a fost ales democratic, nu?
            • -2 (6 voturi)    
              Fals? Unde? (Luni, 19 decembrie 2016, 15:49)

              king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

              Nu am spus ca Israelul a controlat alegerile - ar fi fost culmea democratiei, nu - ci ca le-au validat.

              Ca nu le-a convenit ce-a iesit, e alta problema.
              • +3 (5 voturi)    
                Alta trasnaie. (Luni, 19 decembrie 2016, 16:16)

                A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

                Alta trasnaie.
                Israelul nu le-a validat pentru simplul motiv ca nu a avut nicio autoritate s-o faca.
                Mai ai si altele din astea?
                Cam asa functioneaza productia araba de minciuni.
                Dealtfel la data alegerilor in Gaza nici nu se mai afla armata israeliana.
          • +6 (8 voturi)    
            Cerceta pentru pace (Luni, 19 decembrie 2016, 15:46)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            Alaturi de miscarea "pacifista" Hamas. Dronele urmau sa studieze migratia pasarilor deasura Siriei si Irak-ului. Hamas e inregistrata peste tot ca organizatie terorista (UE, ONU). Nu SUA sau Israelul controleaza alegerile in gaza sau alt teritoriu palestininan. Individul a avut "un accident" a trecut prin fata unor gloante ce traversau drumul. Daca e tot sa cerem probe oare e suficienta declaratia unor teroristi din Hamas pentru a indica Israelul ca vinovat? E foarte posibil sa fie reglari de conturi intre gasti de teroristi arabi.
        • -1 (9 voturi)    
          asasinii sunt teroristii teroristilor (Luni, 19 decembrie 2016, 13:57)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          Si uite asa ia nastere anarhia.
    • -1 (9 voturi)    
      hmm (Luni, 19 decembrie 2016, 13:00)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Poate cindva o sa-i calci pe coada pe prietenii tai si-ti vor cauta familia...iar dupa aia si pe tine.

      S-a mai intimplat in trecut ;-)!
      • +3 (7 voturi)    
        Adrian... (Luni, 19 decembrie 2016, 13:38)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Adrian, nu-ti face grija de mine.
    • -1 (9 voturi)    
      ah, eternul hasbara de serviciu (Luni, 19 decembrie 2016, 13:11)

      mad0nion [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      intotdeauna o explicatie convenabila de la dvs. Simplul fapt ca nu a fost efectuata o arestare nu inseamna ca nu este amestecul mossadului in poveste. Iar daca facea drone nu inseamna ca era terorist. Este bine stiuta activitatea de extrajudiciara pe care o desfasoara israelul la discretie pe teritoriul tarilor din jur, incepand cu executia oamenilor de stiinta iranieni si terminand cu rapirea propriilor cetateni care au avut curajul sa demaste programul nuclear propiu. Mossadul are o lunga traditie de imixtiuni si executii pe teritoriul altor state. Orice tara araba care vrea sa dezvolte o tehnologie mai rapida decat prastia risca sa-si vada oamenii de stiinta asainati.
      • +5 (7 voturi)    
        Ma faci sa zambesc. (Luni, 19 decembrie 2016, 13:48)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

        Ma faci sa zambesc.
        Israelul face tot ce e nevoie pentru a se apara.
        Si deoarece este cea mai amenintata tara din lume, o face la nivelul necesar.
        Retine, existenta Israelului este contestata si amenintata in fiecare clipa, lucru cu atat mai evident cu cat dimensiunile sale sunt minuscule, cam cat 3-4 judete romanesti.
        Ai sugera poate ca sa nu faca nimic si sa se lase expus poftelor inamicilor sai?
        Exista vreo tara in lume care renunta sa se apere?
        • -1 (11 voturi)    
          Palestina? Iran? (Luni, 19 decembrie 2016, 14:12)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          Stiu, prima nu-i tara iar a doua nu are dreptul sa se apere de amenintari externe pentru ca ea e rea!

          Greu cu geopolitica, recunosc, si nici nu ma pricep.
          • 0 (8 voturi)    
            Daca nu te pricepi, taci. (Luni, 19 decembrie 2016, 14:28)

            A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            Daca nu te pricepi, precum singur recunosti, ai face bine sa taci.

            Stiu ca te arde la inima existenta statului national al evreilor, dar n-ai decat sa te obisnuiesti. Nu te pot ajuta.

            Ii sfatuiesc si pe confratii tai sa se obisnuiasca, penru ca prea se consuma si e pacat. Nu o sa va ajute nimic.
            Mai bine puneti-va la muncit si faceti insfarsit ceva util.
            • -1 (5 voturi)    
              dar de ce te-ai suparat brusc? (Luni, 19 decembrie 2016, 15:52)

              king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

              Ce-am zis rau?

              Stii ca ma arde ceva la inima? Cum asa? De unde? Aaa, presupui. Pai, eu zic sa presupui ca sunt terorist si dupa aia sa ma lichidezi. Ca sa stim cum e cu "justitia"...

              Nu stiu la ce confrati te referi, sunt un simplu user care isi da cu parerea fara sa aiba pretentia ca poseda adevarul absolut si fara sa imprastie etichete infamante pe post de argumentatie.

              Iar indemnul la munca din partea ta e atat de ironic.......
              • +1 (5 voturi)    
                Tu, terorist? (Luni, 19 decembrie 2016, 16:49)

                A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

                Tu, terorist?
                Stai cuminte, ca nu trag...

                Cand am vorbit de confrati, m-am gandit la confratii tai arabi, fie si numai dpdv spiritual.
                Lupta cu terorismul este un razboi in intregul inteles al cuvantului.
                Iar la razboi nu stai cu avocatul langa tine care sa-ti aprobe fiecare miscare.
                Acolo stii in mod clar cine iti este inamicul, sau a informatii precise si daca l-ai scapat pe terorist, ori te termina el pe loc, ori mai tarziu.
                Ai auzit vreodata ca cineva ar face altfel?
        • -1 (7 voturi)    
          existenta acestui teritoriu cam cat 3-4 judete (Luni, 19 decembrie 2016, 14:25)

          mad0nion [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          Ii consta pe contribuabilii americani 10.2 milioane usd / zi in ajutor mulitar, a generat intrerventia militara in Irak, a cauzat in mod implicit aparitia daesh si a razboiului civil din Siria.
          Bush a atacat Irak pe baza unor probe falsificate de serviciile israeliene.
          Da, ar fi fost bine ca acest ghimpe in orientul mijlociu sa nu fi existat iar voi sa fi ajuns in ierusialim doar cu viza de turist.
          israel este un stat artificial generator de instabilitate si extremism in toata regiunea.
          • 0 (8 voturi)    
            Regret... (Luni, 19 decembrie 2016, 15:16)

            A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

            Regret, vrabia malai viseaza si mai si aiureaza.
            Nu-ti va ajuta nimic.
            Da, poate e un spin in ochii celor care-i doresc nimicirea, exista si e cel mai avansat stat din zona. Dar nu se va sinucide de dragul celor care ii vor pieirea.
            Si printre altele, e statul si patria evreilor. Nu vor renunta le el, te asigur.
            • +1 (5 voturi)    
              nu doresc nimicirea israelului (Luni, 19 decembrie 2016, 15:43)

              mad0nion [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

              in plus nici nu prea cred ca in contextul actual este posibil. Statul exista deja. Nu se mai poate face mare lucru in privinta asta.
              Doresc in schimb ca evreii sa se aseze (nu sa simuleze) la masa negocierilor. Doresc incetarea incursiunilor si daramanrea asezarilor din teritoriile palestiniene ocupate. Doresc sanse egale de munca si educatie pentru tinerii palestinieni. Doresc programe de integrare. Doresc respectarea drepturilor omului si eliminartea persecutiilor etnice. Doresc ca minorilor delicventi sa li se dea o sansa reala de reabilitare, nu aruncarea in puscarii alaturi de adulti.
              • +1 (5 voturi)    
                Mad Onion (nu vreau sa traduc numele) (Luni, 19 decembrie 2016, 16:38)

                A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

                Mad Onion , scrii, dar nu stii despre ce e vorba. Fantazezi.
                Nu e loc aici sa-ti deschid ochii si nu-ti voi tine o prelegere.
                Inteleg totusi ca tare ai fi vrut sa nu existe Israelul. Imi exprim compasiunea pentru tine.
                In rest, vad ca habar nu ai despre subiectul de care scrii.
                Cei pe care ii numesti "palestinieni" sunt pur si simplu arabi la fel ca sirienii, arabii sauditi, iordanezii, irakienii si tot asa.
                Arabii cetateni israelieni au drepturi absolut egale cu cetatenii evrei si nu sunt discriminati. Ei sunt integrati pe deplin.
                Arabii din asazisele teritorii ocupate sunt administrati de "Autoritatea palestiniana", un organism autonom.
                Bineinteles ca cei care comit acte de terorism sunt bagati la puscarie, ce ai vrea altceva? Sa fie mangaiati pe crestet?
                Cei care nu vor sa se aseze la tratative sunt "palestinienii" pentru un motiv foarte simplu: ei nu vor sa semneze pentru un stat palestinian in teritoriile ocupate, ci doresc intregul teritoriu al Israelului.
        • -1 (9 voturi)    
          o mica analogie (Luni, 19 decembrie 2016, 14:35)

          mad0nion [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          si HIV este mic.. mult mai mic decat celulele in care isi duce veacul. Asemenea israelului face eforturi constante de a se apara. Are tendinta de a se multiplica si nu este originar locului unde se cuibareste, si este recunoscut pentru tenacitatea si originalitatea sa.
          • +1 (7 voturi)    
            O analogie ticaloasa. (Luni, 19 decembrie 2016, 14:57)

            A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

            O analogie ticaloasa si o imaginatie patologica.
            Evreii sunt originari de acolo si Israelul e la locul sau natural.
            Regret pentru tine.
  • -1 (5 voturi)    
    o stire mica, o pasiune mare!!! (Luni, 19 decembrie 2016, 15:54)

    king david hotel [utilizator]

    N-ai nici voie la opinie, ca, deh, cineva care stie exact adevarul, te executa. Deocamdata verbal, cu tastatura.

    Dar tare ar mai rupe mainile celor care apasa pe taste, doar e politica de stat.
    • +1 (5 voturi)    
      Cine te-a oprit aici sa-ti dai cu opinia?... (Luni, 19 decembrie 2016, 16:21)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Cine te-a oprit sa-ti dai cu opinia?...
      Vad ca scrii si scrii si scrii. Si inca mai reclami ca nu ai dreptul la opinie.
      Dar vrei ca toti ceilalti sa fie de acord cu tine?
      Poti sa vrei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi