Germania: Sapte salafisti care patrulau cu veste "Politia Sharia" in Wuppertal pentru a cere oamenilor sa nu bea si sa nu asculte muzica au fost achitati de justitie

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 21 noiembrie 2016, 20:27 Actualitate | Internaţional

Sapte salafisti, care au purtat veste inscriptionate "Politia Sharia" pentru a recomanda clientilor barurilor sa nu consume alcool si s a nu asculte muzica, au fost achitati luni in vestul Germaniei, scrie AFP.

Tribunalul din Wuppertal i-a achitat pe acuzati, care au patrulat imbracati astfel in septembrie 2014 pe strazile acestui oras industrial unde traieste o comunitate musulmana puternica, apreciind ca nu au incalcat legea care interzice purtarea de uniforme la adunarile publice.

Aceasta lege viza initial defilarilor nostalgicilor partidului nazist.

Aceste veste nu erau "nici militante nici intimidante", a explicat tribunalul, potrivit unui purtator de cuvant. 

Curtea de apel din Dusseldorf decisese in mai ca acesti barbati trebuie adusi in fata justitiei, contrazicand astfel o decizie prealabila a tribunalului din Wuppertal.

Salafistii patrulau satrazile din Wuppertal si le spuneau oamenilor sa nu bea, sa nu asculte muzica si sa nu joace la cazinouri.

Ei erau condusi de unul dintre cei mai cunoscuti predicatori din Germania, Sven Lau, in prezent anchetat de justitie pentru "sprijinirea unei organizatii teroriste" in Siria.

Acest barbat de 35 de ani, convertit la islam, este suspectat ca a recrutat in 2013 doi candidati la jihad, in apropiere de Dusseldorf.


Citeste mai multe despre   









10520 vizualizari
  • +69 (81 voturi)    
    Frumos (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:50)

    mitg [utilizator]

    Al-Jermania in direct si in reluare.
    • +3 (19 voturi)    
      recunostere gentica (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:24)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui mitg

      Trebuie sa recunoastem ca cine se aseamana se aduna ! Putem recunoaste usor asemanarile dintre regimul nazist german si regimul islamist asiatic !
      • +3 (7 voturi)    
        nu e nicio asemanare intre ele (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:55)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        in afara de faptul ca ambele regimuri au avut lideri nebuni si s-au bazat pe frica si teroare.
    • +28 (32 voturi)    
      mai e vreo speranta? (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:45)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui mitg

      maimutele se impuiaza pe banii europenilor. schimba istoria, traditia si un intreg sistem -cel mai perfomant si mai generos din istorie- construit cu migala intr-o mie de ani. si ne duc inapoi cu 1500 de ani.
      totul sub ochii ingaduitori ai elitelor politic corecte.
      • +5 (21 voturi)    
        Otel vs gelatina (Marţi, 22 noiembrie 2016, 0:54)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Cultura nesigura, maleabila, relativista, intalneste o cultura care e ancorata, increzatoare si intarita prin doctrine comune, in general prima este cea care se adapteaza celei din urma. E clar.
        Cum va rezista o societate, in care nu mai exista casatorie, doar divort, toata lumea are mama celibatara, toata lumea e relativista, face casatorie gay, avortism, toata lumea se gandeste doar la distractie si la sex, cum va rezista in fata unei trupe organizate, obediente, fanatice de musulmani care vin acolo si vor sa ocupe spatiul?
        Asta e confruntarea, dintre o bucata de otel si o bucata de gelatina.
        Acum 150 de ani, Ernest Renan, care a fost unul dintre pionierii acestei mentalitati moderniste, ateiste, relativiste, etc. etc. el spunea urmatoarele: "mai bine un popor imoral decat un popor fanatic". Doar ca a uitat sa spunsa si ca: in confruntarea dintre un popor fanatic si unul imoral, cel care va castiga este poporul fanatic.
        E clar ca ambele lucruri sunt foarte rele, e foarte rea imoralitate e foarte rau fanatismul dar fanatismul este lucrul rau care intareste poporul iar imoralitatea il slabeste.
        Acest lucru era previzibil de mult timp. Atunci cand eu va spun, uite: societatea laica, civilizatia laica, nu exista. Civilizatia e religie. Daca scoti religia, bine, vine alt popor, care are religie si il va domina pe primul. E lucrul cel mai evident, asa a fost intotdeauna asa va fi intotdeauna.
        Acum inchipuie-ti daca, pentru a rezista acestei ocupatii islamice, se va face apel la miscare gay, abortista, feminista etc..
        • -6 (16 voturi)    
          du-te la americani (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:59)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          nu sunt religiosi, mai ales in marile orase....rar ii vezi pe new-yorkezi la biserica (de fapt nici nu prea au). Cu toate acestea sunt cea mai unita natiune din istorie. Ai uitat sa mentionezi rolul educatiei din familie si al eticii in formarea unui viitor adult.
          • +9 (11 voturi)    
            Ma faci sa rad :)) (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:31)

            cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Americanii din New York au votat majoritar Hillary Clinton. Si sunt cunoscuti mai degraba pentru "new york values" decat pentru patriotism.
            Nu reprezinta nicidecum majoritatea americanilor, nici nucleul dur al patriotilor americani care btw sunt si religiosi. Faimosul "in God we trust" iti spune ceva? Ai mai vazut asta la alte tari?
        • +1 (1 vot)    
          Cum ai tu explicatii in obsesiile tele! Pff... (Marţi, 22 noiembrie 2016, 19:37)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          sigur, explicatia pt toate e lipsa "familiei traditionale" si drepturile de care beneficiaza femeile, LGBT si alte minoritati. De parca astea au de-a face ceva cu lipsa de fermitate.
          Uite un contra-exemplu clasic: Israelul. Da, Israel e acea tara laica, in care femeile au drepturi egale cu barbatii, LGBT au drepturi si cu toate astea rezista intr-o mare islamica -desi sunt asaltati din toate partile, inclusiv de teroristi. Deci, ai cel putin un exemplu clar ca nu disolutia "familiei traditionale"+drepturile femeilor+ale LGBT+ateismul sunt de vina pt ce se intampla prin anumite zone din UE (ca nu e nici asta valabil nici macar in toata Germania, de ex). Alt exemplu: SUA, Mexic, tarile latine...unde LGBT(ca vad ca ai o fixatie pt gay- esti cumva vreun homosexual reprimat, ca altfel nu se explica?) au drepturi demult si cu toate astea nu sunt sub influenta islamica si nici macar pe departe in pericol de a cadea sub o astfel de influenta. Si nici prea religioase nu poti sa zici ca mai sunt nici tarile latine. Doar o idee peste Europa + acolo predomina catolicii, asta e diferenta. Deci, las-o cu pseudo-argumentele matale jenante, ca macane, nene. Du-te mai bine la un psiholog si cata sa vezi ce e cu obsesia asta pt gay- eu cred ca 99 % esti si tu asa, altfel nu se explica!
    • +17 (21 voturi)    
      Probabil... (Luni, 21 noiembrie 2016, 22:15)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ... asteapta sa-i taie capul vreunei femei cu fusta deasupra genunchiului (ca ei e viteji la femei si copii mai ales).
    • +4 (20 voturi)    
      Cum sa scapi de "hate speech" varianta hotnews :) (Marţi, 22 noiembrie 2016, 1:09)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Cum sa scapi de "hate speech" varianta hotnews :)

      Easy: publici comentariile la ora 01:00 AM ca sa le citeasca doar cei care nu au somn. :))

      Hatts off hotnews pentru cenzura cu stil! ;)
      • +1 (9 voturi)    
        acum (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:31)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        cand citesc eu articloul este 10:30 a.m.
        constat ca inca nu a disparut articolul si nici comentariul tau fara rost.
        • +1 (5 voturi)    
          Articolul e de ieri (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:31)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Nu de azi.
    • +11 (15 voturi)    
      hei (Marţi, 22 noiembrie 2016, 2:53)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Angela Merkel a anuntat ca se va supune unei operatii de schimbare de sex pentru a-i indupleca pe cei 7 sa candideze pe listele CDU. Este stiut faptul ca salafistii nu accepta ideea ca femeile sa conduca (masini si cu atat mai putzin guverne).
      • +2 (4 voturi)    
        adica vrea sa devina femeie? (Marţi, 22 noiembrie 2016, 14:39)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui john70

        hmmm. La cum arata, mai bine ramane asa cum este acum, sex "nedefinit".
  • +3 (11 voturi)    
    Europa de Est, în schimb, este alături de Trump! (Luni, 21 noiembrie 2016, 20:57)

    Nyk1 [utilizator]

    Suntem alături de cei care vor să salveze civilizația occidentală de la dispariție!

    Trump are prilejul să intre în istorie ca un Jan Sobieski al sec. al XXI-lea sau, de ce nu, un Iancu de Hunedoara!
  • +13 (19 voturi)    
    Asta e Germania,asta e Europa. (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:09)

    MartinPreda [anonim]

    In aceasta Europa bolnava,crestinismul moare iar in locul lui creste o buruiana tepoasa si urat miroasitoare,islamismul cu acordul mai mult decat binevoitor al autoritatilor din tarile ce alcatuiesc acest morman de rahat numit Europa. Cum se poate ca in Germania sa faca legea si ordinea o masa de migranti extremisti si sa le interzica nemtilor sa-si bea traditionala lor bere,iar o instanta autohtona sa le dea dreptate ? E strigator la cer.Iar acest lucru se petrece si in Anglia,Suedia,Norvegia,Franta,Belgia si alte puturoase de tari Europene care si-au pierdut demnitatea ,identitatea si prestigiul de tari crestine.Aceste tari colcaie de gay,de atei si de comunisti sub masca de socialisti care au pus pe foc crucea si demnitatea morala si politica,transformandu-se intr-o scursura fara culoare si fara orizont. "I-e rusine omenirii sa le zica acestor alcatuitori ai actualei Europe,oameni " iar mie personal mi-e greata de aceasta Europa.
    • -1 (9 voturi)    
      vai de tine.,.. (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:02)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui MartinPreda

      eu am fost prin bancile europene...habar nu ai tu ce organizare buna si cat de mult muncesc europenii...nu chiar ca americanii, dar muult mai bine decat romanii.
      Terminati cu prostia asta ca tarile europene sunt puturoase....nu e deloc asa, sunt f bine organizate si mai ales eficiente si productive in ceea ce fac.
      Musulmanii fac circ pe strada, dar imediat ce intri in interiorul corporatiei, cultura si organizarea occidentala isi fac cuvantul.
    • 0 (2 voturi)    
      bine ca e Romania raiul de pe luma (Marţi, 22 noiembrie 2016, 19:36)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui MartinPreda

      "Gradina Maicii Domnului" plina de: gunoaie, poluare, cocalari, mincinosi, hoti, corupti, analfabeti +analfabeti functional, pupatori e moaste si bisericosi ortodocsi care dracuie si injura imediat ce ies din biserica si scuipa dupa cate un copil sarman, indiferenti fata de suferintele vecinului sau rudelor.

      Habar nu ai cat de departe de noi, in sens pozitiv, sunt tarile din vestul Europei.

      chiar, daca e asa de mirific si ideal la noi de ce au fugit milioane de romani tot la pacatoasele alea de tarii atee cu gay si comunisti? Si de ce pana si imigrantii si refugiatii refuza sa vina la noi, ii apuca crizele de plans si depresia instant cand afla ca sunt in Romania?! de bine ce e?

      Esti fix ca in zicala "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri'.
  • +9 (15 voturi)    
    Otel vs gelatina (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:10)

    cinevatus [utilizator]

    Segment Olavo de Carvalho:
    "In ultimii 20 de ani, societatea dominanta le-a acordat imigrantilor, mai ales celor islamici, o infinitate de lucruri, adica populatia musulmana tot vine si revendica schimbari, revendica schimbari. Daca revendicarile sunt satisfacute, creste puterea acelei comunitati de imigranti. Daca nu sunt satisfacute ele alimenteaza atatea discutii, incat islamul sfarseste prin a intra in centrul dezbaterii nationale.
    Deschizi un ziar in Franta, in Anglia, nu apar decat probleme islamice si de aici el spune urmatoarele: cand o cultura nesigura, maleabila, relativista, intalneste o cultura care e ancorata, increzatoare si intarita prin doctrine comune, in general prima este cea care se adapteaza celei din urma. E clar.
    Cum va rezista o societate, in care nu mai exista casatorie, doar divort, toata lumea are mama celibatara, toata lumea e relativista, face casatorie gay, avortism, toata lumea se gandeste doar la distractie si la sex, cum va rezista in fata unei trupe organizate, obediente, fanatice de musulmani care vin acolo si vor sa ocupe spatiul?
    Fiul meu, asta e confruntarea, dintre o bucata de otel si o bucata de gelatina. Societatea europeana e o societate de gelatina, nu rezista absolut deloc, in Statele Unite exista o oarecare rezistenta.
    Dar luati aminte, acum 150 de ani, Ernest Renan, care a fost unul dintre pionierii acestei mentalitati moderniste, ateiste, relativiste, etc. etc. el spunea urmatoarele: "mai bine un popor imoral decat un popor fanatic". Doar ca a uitat sa spunsa si ca: in confruntarea dintre un popor fanatic si unul imoral, cel care va castiga este poporul fanatic.
    E clar ca ambele lucruri sunt foarte rele, e foarte rea imoralitate e foarte rau fanatismul dar fanatismul este lucrul rau care intareste poporul iar imoralitatea il slabeste.

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=420&v=vsIhvQOJcl4
    • +17 (19 voturi)    
      E chiar comic (Marţi, 22 noiembrie 2016, 7:36)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Islamistii vor schimbari, dar ei nu vor sa se schimbe. La ei schimbarea inseamna ca unde se duc trebuie (zic ei) ca totul sa regreseze cum e la ei acasa. Unul nu vine frate sa se apuce de C++ in Germania, dar in schimb vor ca nemtii sa se apuce de Sharia.
      Sa nu mire pe nimeni daca viitorul Adolf e prin clasa a saptea acum. Si la cum "evolueaza" lucrurile, se poate sa fie chiar la liceu deja.
      • +1 (1 vot)    
        va fi mult mai urat (Marţi, 22 noiembrie 2016, 23:49)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui ac

        evreii aia erau de mult integrati in societatea germana. nu violau, nu omorau, nu stateau pe ajutoare, nu cereau germanilor sa se converteasca la iudaism, nu jucau taharrush...

        evreii au fost doar tapi ispasitori pt. niste chestii mai vechi (adevarate - gen bancheri evrei care creditau guverne si dadeau astfel impresia ca ei conduc tara de fapt) combinate cu criza economica.

        azi vom avea criza economica, plus lucrurile de mai sus, ADEVARATE, nu doar proiectii. islamul este o dejectie, bazata pe sanage si viol. tarile islamice sunt cele mai inapoiate de pe planeta. daca arabii nu ar avea petrol, ar calari si acum camile. nu sunt instare sa produca un ac.

        va fi mult mai rau.
        eu daca as fi arab/african islamist, m-as cara cat mai e vreme.
    • +1 (1 vot)    
      se putea sa lipsesti tu? (Marţi, 22 noiembrie 2016, 19:32)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      sigur, explicatia pt toate e lipsa "familiei traditionale" si drepturile de care beneficiaza femeile, LGBT si alte minoritati. De parca astea au de-a face ceva cu lipsa de fermitate.
      Uite un contra-exemplu clasic: Israelul. Da, Israel e acea tara laica, in care femeile au drepturi egale cu barbatii, LGBT au drepturi si cu toate astea rezista intr-o mare islamica -desi sunt asaltati din toate partile, inclusiv de teroristi. Deci, ai cel putin un exemplu clar ca nu disolutia "familiei traditionale"+drepturile femeilor+ale LGBT+ateismul sunt de vina pt ce se intampla prin anumite zone din UE (ca nu e nici asta valabil nici macar in toata Germania, de ex). Alt exemplu: SUA, Mexic, tarile latine...unde LGBT(ca vad ca ai o fixatie pt gay- esti cumva vreun homosexual reprimat, ca altfel nu se explica?) au drepturi demult si cu toate astea nu sunt sub influenta islamica si nici macar pe departe in pericol de a cadea sub o astfel de influenta. Si nici prea religioase nu poti sa zici ca mai sunt nici tarile latine. Doar o idee peste Europa + acolo predomina catolicii, asta e diferenta. Deci, las-o cu pseudo-argumentele matale jenante, ca macane, nene. Du-te mai bine la un psiholog si cata sa vezi ce e cu obsesia asta pt gay- eu cred ca 99 % esti si tu asa, altfel nu se explica!
  • +15 (17 voturi)    
    Mai au sa impuna burkha prin Constitutie (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:27)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Germania a devenit un amalgam cultural dificil de controlat de catre politicieni si autoritati.

    Cand musulmanii vor deveni majoritari, vom vedea nu "Politia Sharia" scris pe niste haine, ci referire la Sharia in legile de baza ale statului german...
    • 0 (0 voturi)    
      apoi razboi religios/civil (Marţi, 22 noiembrie 2016, 23:50)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      disparute din europa de 300 de ani. revenite cu binecuvantarea bruxelles-ului si a lui merkeloglu-bey.
  • +16 (18 voturi)    
    asta mai lipsea (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:32)

    eTati [utilizator]

    la inceput de an si circ electoral sa vedem cum justitia germana e impotenta. Sa nu ne miram cand vedem filmulete ca cel de zilele trecute in care o tanara a luat palme peste fata de la islamisti pana i-au rupt falca.

    Bine macar ca in Germania nu exista nici un fel de precedent in care poporul sa voteze cu trup si suflet extrema de dreapta.
  • +12 (14 voturi)    
    Halal-bin-Doi-ci-land e pe cale să devină un mare (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:33)

    FreakaThe-jmirghel [utilizator]

    pașalâc
    Aferim!
  • +19 (21 voturi)    
    La inceput nu am crezut (Luni, 21 noiembrie 2016, 22:25)

    rollotomasi [utilizator]

    Am studiat dreptul in Germania si la inceput mi-a venit greu sa cred cand am citit ca instantele pot sa dea si solutii contra legem, adica, contra legii. Dar iata, o noua confirmare.
    • +13 (15 voturi)    
      hei (Marţi, 22 noiembrie 2016, 4:38)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      In Canada e la fel: judecatorii de stanga (90%) dau hotarari prin care legile care nu le convin sunt declarate neconstiutionale si trebuie schimbate in asa fel incat sa le satisfaca mofturile lor de imbecili degenerati.
  • +1 (27 voturi)    
    Daniel (Luni, 21 noiembrie 2016, 23:25)

    tudor74 [utilizator]

    Daniel saliveaza deja, ce i-ar mai imbraca pe popi in uniforme pe care sa scrie Politia Crestina si te pandeasca cand iei salariul sa le mai dai 10-30% din el
    • +3 (9 voturi)    
      prefer (Marţi, 22 noiembrie 2016, 10:41)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      sa dau 1% lu' Daniel sa stiu ca isi ia mercedes, decat sa-mi fie talharita nevasta pe strada pt ca nu are voal pe cap ... asta daca se va ajunge acolo evident, ipotetic vorbind, in ambele situatii.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu mai bine... (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:52)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        ... nici una dintre posibilitatile astea?
  • -1 (7 voturi)    
    Stat de drept (Marţi, 22 noiembrie 2016, 9:32)

    Al_de_sus_Et_III [utilizator]

    Iarasi o stire prezentata in asa fel incat sa inflameze spiritele:
    1. Germania este democratie si stat de drept, iar daca aia nu au incalcat vreo lege, nu ai ce sa faci. Corect?
    2. Sharia police: la baza e la fel cu cea de prin statele musulmane, dar nu procedeaza la fel. Astia din Germania, condusi de Sven Lau, un neamt convertit, nu te agresau pe strada si nu te obligau sa faci nimic. Te agasau cu „recomandari”, la fel ca si cei de la diferite ong-uri sau de la martorii lui Iehova.
    3. Da, Europa ar trebui sa fie mai ferma in aceasta chestiune, dar in acelasi timp sa nu uitam ca daca incalcam ceea ce ne defineste, libertatea si toleranta, negam chiar existent noastra.
    4. Cine crede ca un grup de 7 indivizi, vor schimba Germania, sau ca astia sunt un pericol pentru intreaga tara, sunt naivi.
    5. Sven asta, daca a facut a incalcat legea, sigur va fi pus dupa gratii.
    • +4 (6 voturi)    
      Ba au incalcat (Marţi, 22 noiembrie 2016, 12:53)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Al_de_sus_Et_III

      Sa opresti pe cineva pe strada fara nici un motiv si sa-l agresezi e infractiune. Nici politia n-are dreptul asta. Poti sa duci in portbagaj un cap taiat, no probable cause, proba se respinge. Si aici vorbim de politie, nu de jamahirosi.
      De ce nu ma opreste pe mine unul din asta?
      • -1 (1 vot)    
        vezi tu, aici e problema (Marţi, 22 noiembrie 2016, 14:45)

        Al_de_sus_Et_III [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Ca aia nu au agresat pe nimeni. Doar au mers la oameni si isi spuneau oful. Sunt si ceva filmulete pe youtube. Majoritatea pe care ii abordau era tot musulmani, dar asta e mai putin important. Fii sigur ca daca erau violenti, erau deja la zdup. Trebuie sa fim atenti si cerebrali, altfel ne dam foc la continent. Si eu in loc de pusca in mana, prefer o halba de bere.
  • +6 (8 voturi)    
    nu ma mira ca voteaza lumea cu Trump (Marţi, 22 noiembrie 2016, 11:01)

    Vlad-I [utilizator]

    Vanand excesele politici correcte, chiar este rational sa votezi cu alternative la aberatia actuala.
  • +4 (4 voturi)    
    frica (Marţi, 22 noiembrie 2016, 18:19)

    revo [utilizator]

    "nici militante nici intimidante"!? Asta-i rezolutie de judecator al lumii libere? Cum zicea cineva mai sus: Adolf al doilea e pe drum.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă