VIDEO Hillary Clinton isi recunoaste public infrangerea: Donald Trump va fi presedintele nostru. Ii datoram sansa de a conduce

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 9 noiembrie 2016, 18:23 Actualitate | Internaţional

Hillary Clinton
Foto: Captura Facebook
Candidata democrata la prezidentialele american, Hillary Clinton, si-a recunoscut miercuri infrangerea si le-a cerut partizanilor sai sa dea dovada de "deschidere de spirit" si sa ii ofere lui Donald Trump "sansa de a conduce" America.



"Sper ca va reusi in calitate de presedinte al tuturor americanilor", a spus Clinton, vizibil emotionata, potrivit AFP.

Aceasta a afirmat ca alegerile au aratat ca Statele Unite "sunt mai divizate decat credeam".

Este pentru prima oara cand Hillary Clinton s-a exprima public dupa infrangerea sa, intr-un discurs sustinut pe scena unui hotel din Manhattan, nu departe de locul unde ar fi trebuit sa sarbatoreasca victoria daca sondajele s-ar fi adeverit.

Transferul pasnic al puterii are o "valoare sfanta" in democratia americana, a spus candidata democrata, care nu a reusit sa devina primul presedinte femeie al Statelor Unite.

"Nu am reusit inca sa doboram cel mai inalt si cel mai dur plafon de sticla dar, intr-o zi, cineva o va face, sa speram mai curand decat ne imaginam".

"Noaptea trecuta l-am felicitat pe Donald Trump si m-am oferit sa lucram impreuna pentru tara noastra. Sper ca va fi un presedinte de succes pentru toti americanii", a spus ea, inainte de a adauga:

"Donald Trump va fi presedintele nostru. Ii datoram o minte deschisa si sansa de a conduce".












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
13004 vizualizari
  • +7 (45 voturi)    
    Discurs formal de multumiri pentru "participare" (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 19:02)

    animatron [utilizator]

    A pomenit de LGBT, de minoritati, de imigranti. Nici un cuvant despre America oamenilor albi si saraci, nici unul. Putina ranchiuna acolo, e prea proaspata infrangerea..

    A indemnat voluntarii sa iasa afara si sa se bata pentru valorile democratilor "tot restul vietii". Cauta efectul dramatic, vrea emotie dar nu o arata, pare sa debiteze ca o profesionista a comunicarii politice.

    A citat si Biblia pentru a face apel la increderea tinerilor voluntari din campanie, sa nu fie prea dezamagiti, in sensul de avea "credinta" in viitor.

    O doamna foarte ambitioasa, nemultumita ca a fost "doar" ministru de externe si "prima doamna" a Americii.

    A primit peste 59 milioane voturi, la fel ca Trump, diferentele de + sau - 0,1% sau 0,2% contand doar pentru studii statistice, nu pentru soarta presedintiei, deja transata.

    Ii vor trebui avocati foarte buni, pentru a o ajuta sa explice unde sunt 94% din banii Fundatiei Clinton, unde sunt 33.000 de mailuri de pe vremea ministeriatului, etc.

    La aproape 70 de ani, dupa doua accidente cerebrale si un lesin in plina campanie, s-ar fi putut retrage cu o aura pozitiva.

    Acum insa va lasa in urma o amaraciune imensa printre simpatizantii partidului democrat, e doamna care nu a fost in stare sa castige in fata unui "bufon", a unui "incompetent".
    • +11 (37 voturi)    
      Nu stiu (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 19:53)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      cat de competent e Trump, la capitolul evitari de platit taxe se pare ca e, dar ca e un bufon, asta cred ca e clar ptr toata planeta. Cred ca si Ronald McDonald il invidiaza...
      • +6 (10 voturi)    
        dA (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 20:37)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        A evitat plata taxelor dupa o schema ce e legala in US, o lege asemanatoare avem si noi aici in Canada.
        • 0 (0 voturi)    
          defectele presedintelui (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:50)

          adrianl [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

          Pt. dA.
          Sunt de acord cu dvs. Aici in Canada daca faci erori de fisc esti rapid prins si platesti inzecit, dar exista forme de deducere, legea falimentului, fonduri reinvestite, REER etc cum stiti banuiesc.

          Problema este ca in traditia US candidatii publica T4 (versiunea CA) -fisa de venit si impozitare din motive etice. Dar nu intram in discutii axiomatice legate de Dl. Donald Trump, ca nu e cazul sa ii vorbim lui de etica, moralitate, model de familie, bun simt, civism, adevar, loialitate,
          diplomatie, generozitate, repere si valori.
          Ma tem ca se contureaza un fel de '' dictatura'' in US, cu Senatul si camera majoritara (votata in schimb de o minoritate din ansamblul populatiei).
          Sper sa nu intre Canada intr-o criza si mai mare, decat cea actuala, din cauza asta. Prea bine nu este in special in QC.
          Trebuie sa invatama sa lucram si cu oameni care nu ne plac...la job unii o facem zi de zi. Asa e si intre presedinti. Politica e curva.
          • 0 (0 voturi)    
            dA (Sâmbătă, 12 noiembrie 2016, 18:00)

            Babilou [utilizator] i-a raspuns lui adrianl

            Majoritate republicana in cele doua camere nu inseamna la vot "bloc tip PSD". Din contra, multi republicani nu i-au acordat sprijinul in campanie sau l-au criticat (Paul Ryan - liderul rep. de la Senat fiind cel mai renumit) si ii vor tempera elanul..... check and balance....
      • +7 (17 voturi)    
        tocmai (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 20:45)

        un anonim [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        Oricare alt candidat l-ar fi spulberat pe bufonul Trump si totusi Hillary, cu tot suportul presei, nu a reusit. Asta spune multe despre capacitatea ei de a-si atinge obiectivele. Si sa nu incepeti cu teorii despre manipulare, ca nu are rost. Strada are intotdeauna dreptate.
        Trump nu este chiar bufonul pictat de media americana de export. Este un om de afaceri de succes iar clasa mijlocie a preferat asta in locul unui politician de cariera fara nici un fel de viziune.
        • -1 (5 voturi)    
          Capacitatea oamenilor de a discerne! (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:39)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui un anonim

          Nu capacitatea lui Hillary este pusa la indoiala! Ci capacitatea alegatorilor de a discerne!
    • +3 (19 voturi)    
      Amandoi au fost slabi. Trump a fost dezastru (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 22:25)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Clinton a facut greseli, nu a fost credibila si nu a abordat problemele principale. Trebuia sa fie un alt candidat de la democrati.

      Dar Trump cu pipaielile facute cu forta, aprecierile fata de Putin, minciunile lui sfruntate gen Obama nu s-a nascut in America (cat de nesimtit sa fii sa declari asta cand poate fi dovedita o minciuna asa de usor??), evitarea platii taxelor si angajarea de imigranti pe care apoi in campanie i-a demonizat etc etc a dovedit ca poate fi si mai jos ca om in primul rand.

      A avut noroc ca Clinton nu s-a putut cobori la nivelul lui si sa iasa un reality show. Si a castigat un magnat putred de bogat, votat de cei mai saraci americani. Cat de cinic.
      • -2 (6 voturi)    
        De ce (Joi, 10 noiembrie 2016, 2:05)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Ilegitim?
        • 0 (2 voturi)    
          de (Joi, 10 noiembrie 2016, 7:41)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

          3 ori am parcurs textul lui @zzztop si nu am gasit cuvantul "ilegitim".
          tu unde l-ai gasit de-i imputi afirmatia?
          • -1 (1 vot)    
            Am gresit (Joi, 10 noiembrie 2016, 11:00)

            alexpro [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            la cine am raspuns :P ar fi trebuit sa fie pentru anton_carpati mai jos :P
      • 0 (2 voturi)    
        pentru zzztop (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:38)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Tot ce ai spus despre Trump , nu a contat, si a fost ales.
        Ce crezi ca a contat ca sa fie ales ?
        • 0 (4 voturi)    
          Trump (Joi, 10 noiembrie 2016, 12:35)

          LiviuStoian2 [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Trump a facut poporului american, constient dar tacut, cateva propuneri de nerefuzat: Reducerea taxelor personale de la peste 45% la 15%, oprirea hemoragiei externe de ajutoare, reindustrializarea SUA cu crearea a zeci de mii de locuri de munca, o politica economica special restrictiva fata de China, o politica de normalizare cu Rusia, o politica pe baze economice a ajutoarelor militare acordate aliatilor, reducere a datoriei externe, etc.
      • -1 (1 vot)    
        e limpede (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:53)

        adrianl [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Daca vedem California (super putere economica) si New Yorkul ne dam seama de restul US ce este, SARACIE, FRUSTRARE etc.
        Ar fi avut in mod sigur alte optiuni de presedinte decat cei doi, categoric. Ma intreb de ce nu ar fi si alte partide, gen cel hispanic, indian, ecologist, liberal etc.
    • -4 (18 voturi)    
      Albi si saraci (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 23:15)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Dar negri saraci, sau latini saraci nu exista ? Din cate stiu, aceia sunt cei mai saraci, statistic si proportional.

      Acum le-om plange de mila albilor, bietii de ei, cat de greu o duc ei.
    • 0 (2 voturi)    
      Cuumm? (Joi, 10 noiembrie 2016, 11:49)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Hilarry a avut 2 accidente cerebrale? Oameni buni, un AVC este o treaba serioasa, nu prea mai esti ca inainte dupa un AVC. Chiar daca teoretic iti revii dupa primul, va urma al doile,a apoi al treilea, si la al patrulea nu mai scapi.
      Mai bine pentru ea ca nu a iesit presedinte, va fi mai linistita si (poate) ferita de AVC-uri.
    • -1 (3 voturi)    
      Omule, tu esti rus? (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:21)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Cum adica cativa oameni in plus sau un minus nu conteaza cand ea a castigat votul popular? Daca America o tine in secolul asta cu state electors in loc de votul direct al populatiei, nu mai are un cuvant de spus in democratie. Democratia presupune in primul rand ca majoritatea are dreptate. Ca iti place sau nu, rusofonule, care esti la toate postarile privind alegerile din USA, tinand partea lui Trump, o caricatura de om, tocmai buna pentru Putin.
  • -3 (47 voturi)    
    Discurs exemplar (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 19:09)

    Martinezu [utilizator]

    In locul ei, DDT ar fi injurat si bestelit tot sistemul in caz ca ar fi pierdut.
    Nu ne asteapta un viitor roz spre albastru
    • +2 (14 voturi)    
      Juri tu (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 20:59)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      pe onoarea ei?
  • +9 (35 voturi)    
    un lucru e clar (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 19:17)

    anton_carpati [utilizator]

    Trebuie să se retragă neapărat şi să lase Partidul Democrat să se reformeze. A avut o carieră îndelungată şi a fost prima femeie care a candidat (ilegitim) pentru preşedinţie în SUA. Ar trebui să fie satisfăcută. Suficient!
    • +3 (15 voturi)    
      Hillary nu e seful (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 20:41)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      partidului democrat ! Pentru ca natiunea americana
      nu are nevoie de partide !
      Ea a fost nominalizatul ,,partidului" Democrat la prezidentie !. La ei ,,partid" inseamna orientare politica nelegitimata oficial !
      Acum Hillary a devenit din nou ,,nimeni", cum era si inainte de nominalizare !. Ba mai rau, trebuie judecata de tribunale pentru fapte de coruptie !
      • 0 (8 voturi)    
        nici n-am zis că e. (Joi, 10 noiembrie 2016, 4:13)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

        Şi n-are decât să fie "judecată de tribunale", imediat ce procurorii/ FBI-ul vor găsi probele necesare.
  • -1 (11 voturi)    
    în contextul în care ambii candidaţi erau... (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 21:55)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    ...deplorabili, este totusi un fapt pozitiv alternanţa partidelor la guvernare; 12 ani de guvernare democrată ar fi fost excesiv de mult, cam la fel cum au fost cei 10 insuportabili ani ai lui băsescu la noi...
  • +6 (16 voturi)    
    e bine (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 22:27)

    getmyextip [utilizator]

    E bine macar ca se schimba ceva. Obama nu a facut nimic desi a avut 2 mandate. A fost un fel de Constantinescu. Legea sanatatii sau "Obama care" = zero, modificarea legii armelor = zero, crestere economica = zero, etc. Unul dintre cei mai slabi presedinti din istoria SUA dupa parerea mea...
    • +7 (13 voturi)    
      si belele din orientul mijlociu ! (Joi, 10 noiembrie 2016, 1:06)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      obama a lasat in urma primavara araba si euromaidanul
      sa nu uitam! nu aveam de ce sa ne-o dorim pe clinton care are contributia ei deosebita la primavara araba
      • +1 (5 voturi)    
        Primavara araba si politica dusa de Bush (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:50)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        primavara araba este un rezultat direct al politicii Bush.
        cat despre euromaidan, cred ca ai dreptate. republicanii finanteaza razboaie in Orient si democratii in Occident. A se vedea razboaiele din tipul lui Bill.
    • +2 (4 voturi)    
      Lasa ca a facut destule Bush (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:48)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      Obama a scos castanele bagate in foc de Bush. Poate ai uitat cate am pierdut cu totii din cauza crizei economice (apropo de crestere economica) in care ne a bagat aanalfabetul de Bush cu "dotarile" exemplare si "activitatea" armatei.
      Foarte curand o sa i ducem dorul lui Oby.
      • +3 (3 voturi)    
        Obama fost demn si US mandra de el (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:05)

        adrianl [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Chiar si Canada a vazut in Obama un bun presedinte, un model (in ciuda faptului ca a subjugat economic tara artarului, a taiat Keystone, a taxat lemnul si latele, fortat armata Ca in orient---retrasa recent de Trudeau). A aparat interesele US. Politician strategic.
        Nu o sa aiba US un Obama curand. Bravo lui.

        Cat despre ce va urma... ca in telenovele, vom afla.
  • -2 (16 voturi)    
    haoleooo (Joi, 10 noiembrie 2016, 0:18)

    korkodell [utilizator]

    ce ne facem, c'a castigat trompa.
    ieri seara bocitoarele prevesteau necazuri mari la bursa, cu dolaru, cu aurul petrolul si ardelenii, etc.
    taman inchise bursa in tzara lui trompa. sa vezi dracie, totul a luat'o nord. dow jones sus cu peste 2oo, dolarul si el mai dolofan, sub 1.10 usd/ioroi.
    sa vezi, si sa crezi. deci, trompa a adus inviorare pe bursa americana. adica, asta inseamna incredere, aaaa ?!
    neeee, io am incredere in bocitoarele noastre.
    e de rau !! haoleooo !!
    • +4 (6 voturi)    
      Pai tot canta prohodul usa (Joi, 10 noiembrie 2016, 4:49)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      Cam de prin 1945 toamna...dar in zadar.
    • +2 (4 voturi)    
      Sa vedem .. (Joi, 10 noiembrie 2016, 5:51)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      ..ce se va intampla cu protestele. Vad ca la noi in ziare nu apar.
      • -2 (4 voturi)    
        s'a format un partid nou (Joi, 10 noiembrie 2016, 10:12)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        al tinerilor frumosi si liberi, uniunea salvati america.:-)
        sunt aceiasi copii, spalati la mansarda, miscarea antisistem, care este activata cu diferite ocazii.
        dorm cu rucsacele langa pat, gata sa plece. cand primesc biletul de drum. si din cand in cand mai primesc si pliculete. :-)
        la noi, oamenii rai ii numesc sorosei. :-)
        mare minune daca n'or fi p'acolo si clotilda si flacaul ala cu coada din palavrament.:-))
  • +5 (11 voturi)    
    De ce Trump (Joi, 10 noiembrie 2016, 6:45)

    Piru [utilizator]

    Americanii prefera oamenii intreprinzatori, oamenii de succes si nu functionari, chiar daca sunt de rang inalt
  • +1 (3 voturi)    
    Sa le fie rusine! (Joi, 10 noiembrie 2016, 7:54)

    Alex735 [utilizator]

    Sa-si ceara scuze! Pentru ca:

    1. Au dus o campanie murdara, oribila..
    2. S-au dat in stamba in fata lumii intregi.
    3. Au radicalizat copii si adolescenti.
    4. Au facut de ras o natie puternica.

    Intr-un cuvant... Rusine!
  • +1 (3 voturi)    
    nimeni nu prea intelege (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:14)

    Francisc 1 [utilizator]

    vad comentarii cu " dupa opt ani de guvernare democrata " urmeaza opt ani republicani , o prostie ,obama a avut congres democrat in primii doi ani dupa care senatu a devenit republican iar in ultimii doi ani si camera reprezentantilor ( sau invers ) asa e si la nenea asta acum are congresul republican ( la senat la limita) ,iar la ei sunt alegeri la 2 ani care schimba o parte din camere , deci trump daca face ceva face in primi doi ani dupa care ma indoiesc ca mai are majoritate , la fel si obama primii doi ani a putut impune vreo lege.
  • +2 (4 voturi)    
    daca lasai deoparte ambitiile femeiesti... (Joi, 10 noiembrie 2016, 9:45)

    jackalphonse [utilizator]

    Acum era presedinte colegul tau.
    te ai tinut cu dintii de speranta de putere. Ma bucur ca ai pierdut. Sa fie o lectie pentru tine si cei a tine.
  • +2 (2 voturi)    
    Hillary mai multe voturi decat Trump (Joi, 10 noiembrie 2016, 11:23)

    adrian_83 [utilizator]

    Hillary Clinton a obtinut mai multe voturi decat Trump, ceea ce inseamna ca numarul americanilor care au vrut ca ea sa devina presedinte este mai mare decat numarul americanilor care l-au preferat pe Trump.

    Au existat unele motive pentru a adopta acest sistem de alegere a presedintelui american totusi in zilele noastre acest sistem este depasit si multi il considera chiar nedemocratic.

    Oricat ai incerca sa aperi acest sistem tot este penbil sa ajungi sa iti recunosti infrangerea in fata contracandidatului care a obtinut mai putine voturi decat tine.
    • +1 (1 vot)    
      atata timp cat (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:01)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

      este uniune de state, nu se va schimba nimic, nici modul cum aleg, nici formatul congresului.
      este in interesul statelor membre ale uniunii, pt. reprezentare egala.

      pe baza votului popular, vointa statelor mici ar fi acoperita de cea a statelor mari si mai populate. ar duce la disensiuni si secesiune. au mai avut ei o experienta cu secesiunea.

      dar, trompa a avut majoritate populara si in state mari, ca florida si pennsylvania care erau traditional democrate. la fel si in virginia.

      statele care au votat'o pe hilarioasa sunt statele care dau ajutoare sociale, wellfare.
      ny si california sunt cele mai darnice. acolo sunt si cele mai mari taxe. in ny city se platesc si taxe pe venit pt. oras, pe langa cele federale si statale.
      alte state, care au votat republican, nu percep nici macar taxe statale pe venit. texas, nevada, de exemplu.
      in california si nyc, si taxele pe proprietate sunt f. mari.
      • 0 (0 voturi)    
        Statul Federal American (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:26)

        adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

        Deciziile sefului executivului unei tari, indiferent daca statul respectiv este unitar sau federal, au acelasi impact asuprea tuturor cetatenilor indiferent in ce unitate administrativa (stat sau regiune) locuiesc.

        "The United States is the only country that elects a politically powerful president via an electoral college and the only one in which a candidate can become president without having obtained the highest number of votes in the sole or final round of popular voting."

        — George C. Edwards, 2011[101]

        In Europa si probabil in marea majoritate a lumii un astfel de sistem nu ar fi acceptat indiferent daca statul e unitar sau federal.

        Probabil ca nici in SUA actualul sistem nu ar fi acceptat daca ar fi trebuit sa fie implementat in momentul asta. Acest sistem inca exista din motive istorice la fel ca multe alte legi de sute de ani care acum insa par ridicole.
        • 0 (0 voturi)    
          mda (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:51)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

          mai au ei ceva vechi, facut cam tot la acea vreme. ...constitutia, bazata pe declaratia de independenta...
          si sunt bune, lucreaza de peste doua sute de ani.
          mult mai bune decat constitutiile repetate de prin ..democratia ioropeana.
          daca ar face'o acuma, demokratii, poate ar arata altfel.:-) mult mai altfel...
          in sua, libertatea trece inaintea democratiei, iar uniunea statelor americane nu este de tipul federal german sau sovietic.
          vezi parlamentul lor, unde camera superioara este formata din reprezentantii statelor.
          si cand legifereaza, singura obligatie a statelor este sa respecte constitutia.
          de aceea, in america legile difera de la stat la stat. pedeapsa cu moartea, casatoriile gaylor.
          multe lucruri sunt diferite. pt. delicte statale, un urmarit penal trebuie extradat dintr'un stat in altul..
          nu e asa de simplu.
  • +1 (5 voturi)    
    S-a terminat cu (Joi, 10 noiembrie 2016, 11:54)

    adrian88000 [utilizator]

    " corectitudinea politica ".Una din marile mizerii care a facut mult rau intregii omeniri.
    • 0 (4 voturi)    
      Ai dreptate! (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:13)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      De ce sa avem reguli? Facem ce vrem. Injuram, bestelim si castigam. :)))
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ai dreptate ! (Vineri, 11 noiembrie 2016, 17:24)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        : "Corect politic" inseamna sa accepti anormalul drept normal.De exemplu:Vezi ca imigrantii ilegali ataca oameni nevinovati la intamplare, violeaza femei si copii, etc. Stii ca aceste lucruri nu sunt bune. Dar corect politic este sa taci si sa accepti.
        Mai vrei exemple ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri