Angela Merkel: Dupa britanici si altii ar putea spune "Nici eu nu vreau atat de multi lucratori bulgari si romani"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:05 Actualitate | Internaţional

Angela Merkel
Foto: Agerpres/EPA
Cancelarul german Angela Merkel a reafirmat, sambata, ca in negocierile privind iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana aceasta din urma nu va primi din partea blocului comunitar concesii care sa-i permita limitarea libertatii de circulatie a fortei de munca, sefa guvernului de la Berlin argumentand ca orice concesie de acest fel ar putea incuraja si alte state din UE sa ceara la randul lor o restrangere a imigratiei, transmite Agerpres.

"Daca incep sa fac concesii privind libertatea de miscare (a fortei de munca - n.red.), atunci si o alta tara ar putea veni maine sa spuna: 'Nici eu nu vreau atat de multi lucratori bulgari si romani'", a mentionat Angela Merkel in discursul sustinut la Congresul tineretului crestin-democrat german (CDU).

"Ulterior, la fel va veni si o a treia tara si apoi vor veni fortele extreme ale Europei si toti vom ajunge sa inchidem din nou granitele si nu vom mai avea nicio libertate, iar aceasta nu va mai fi Europa", a adaugat ea.

Cancelarul german a reafirmat in continuare ca Marea Britanie va avea acces pe piata unica europeana numai daca va accepta cele patru libertati ale UE, inclusiv libertatea de circulatie a fortei de munca.

Acelasi avertisment a fost transmis Marii Britanii de numerosi oficiali europeni. In replica, premierul britanic Theresa May a dezaprobat aceasta conditionare. "Stiu ca unii intreaba despre un compromis intre controlul imigratiei si comertul cu Europa. Dar acesta este un mod gresit de a privi lucrurile. Noi am votat (la referendumul din 23 iunie - n.red.) pentru a iesi din Uniunea Europeana si a deveni o tara suverana, complet independenta. Asadar vom decide singuri cum vom controla imigratia. Si vom fi liberi sa ne decidem legile", a sustinut sefa guvernului de la Londra in timpul Congresului Partidului Conservator britanic, desfasurat cu doua saptamani in urma.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
13058 vizualizari
  • +24 (34 voturi)    
    Pana una alta (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:22)

    JohnR [utilizator]

    Britanicii, polonezii si germanii exporta mai multa forta de munca decat romanii si bulgarii. Asta ca fapt divers.
    • +32 (38 voturi)    
      Nu e vorba numai de romani si bulgari, (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 22:01)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      ...dar pentru ca britanicii s-au oparit cu "invazia" romanilor si bulgarilor, au bagat-o cu "romanii si bulgarii".
      Daca nu gresesc, sunt 3 milioane de europeni (din Uniunea Europeana) care muncesc cat se poate de legal in Marea Britanie, dintre care 200.000 de romani si 100.000 de bulgari (mai putin de 100.000 de romani sunt veniti de la 1 ianuarie 2014 in Regat!).
      900.000 sunt polonezi si se mai afla mici comunitati de lituanieni, letoni, estoni, rusi, cehi, slovaci, unguri, ukainieni. Restul, pana la 3 milioane sunt francezi, germani, italieni, spanioli, greci, adica "occidentali".
      2 milioane de britanici lucreaza pe continent, deci ai intru totul dreptate: romanii si bulgarii sunt cateva picaturi intr-un ocean, dar au dat bine printre celelalte minciuni cu care echipa "leave" a castigat referendumul. Nimeni nu mai aminteste de minciuni, ci numai de "vointa poporului" la referendum.
      • -5 (15 voturi)    
        stăpână europei, băbuță cu un ball (Duminică, 16 octombrie 2016, 10:43)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        madam merkel e parșivă binișor. Ne bagă pe noi la înaintare când de fapt germania vrea să-și păstreze monopolul asupra pieței britanice. Nu madam merkel nu ne păcălești să-ți ținem partea ca matale să vinzi mai multe mașini in UK. Britanicii au făcut ce trebuie spunând nu ue iar tu vrei sa le dai o lecție folosindu-te de noi. Fă ue la fel de democratica si toleranta că US si atunci poate, vei avea si acordul nostru.
        • -3 (9 voturi)    
          Nu deranjam pe nimeni (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:24)

          Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

          99% din romanii din Germania sau UK sunt fie in curatenie, constructii, bordeluri sau la furat, clonat carduri si alte invarteli. Nici un neamt sau englez nu se inghesuie pe meseriile astea deci nu deranjam pe nimeni.
          Mai sunt putini in IT si in rest ceva economisti, dar in general sunt destul de bine discriminati, mai mult in UK unde englezul nu are nici o jena sa te scuipe in fata, sa iti dea un salariu mai mic sau mai mult de lucru.
          • 0 (0 voturi)    
            Poftim? (Marţi, 18 octombrie 2016, 2:10)

            Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

            Cei mai multi it-isti din Regat sunt romani, iar medicii romani sunt in numar impresionant aici. Sunt si romani care lucreaza in banci, ba sunt si avocati.
            Desigur, la fel ca si in Romania, cel mai mare procent sunt muncitori in constructii, agricultura, sanatate si tot asa. Desigur, sunt si scursuri, dar asta nu inseamna ca toata suflarea romaneasca e o apa si-un pamant, as cum lasi sa se inteleaga. Daca toate curvele si toti hotii au plecat din Romania, mi-am si rezervat bilet de avion: "Romania, here I come!"
            Cu salariul minim in Marea Britanie, traiesti decent: nu pe roze, dar nici nu te poti plange prea tare.
            Cu salariul mediu in Romania, traiesti decent?
            Cat despre discriminare... sa o lasam asa, ca-i mai bine: "dulce ca mierea e flegma patriei".
        • +1 (3 voturi)    
          Traiesti in zona crepusculara (Luni, 17 octombrie 2016, 0:12)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

          Angela Merkel le cere sa declanseze art.50, adica, asa cum orice om normal poate pricepe, nu doreste niciun monopol peste economia britanica.
          Britanicii au facut ce trebuie de lira a ajuns aproape cat euro, inflatia mananca banii economisiti in banci, bancile concediaza mii de angajati, economia s-a blocat si nu stiu pe unde sa scoata camasa pentru ca nu au niciun plan de iesire din UE, totul e la plezneala, cu declaratii de genul "vom fi", "vom face", "vom drege".
          Ai uitat un "Hai US!" in deschidere si un altul de final fulminant.
          Traiesti in lumea ta in care Angela Merkel se milogeste de britanici sa nu iasa din UE sa nu-si piarda monopolu'. Esti tare, nene!
      • +4 (8 voturi)    
        Se intoarce roata (Duminică, 16 octombrie 2016, 11:39)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Va promit eu ca in 20 de ani Romania va deveni mai dezvoltata ca multe state vestice gen Grecia, Spania, Portugalia, Italia si poate chiar UK din cauza Brexitului. Pana una alta cresterea economica din Romania a fost doar temporar stopata de criza. Romania a avut si acum are din nou cea mai mare crestere economica din UE. Rabdare! Au ras vesticii si de China insa acum nu mai rad. Romania trebuie sa taca si sa faca.
        Cine rade la urma rade mai bine.
        • +3 (3 voturi)    
          Subscriu (Duminică, 16 octombrie 2016, 23:41)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          Dar pana una-alta suntem in primul an din cei 20.
          Dezvoltarea va fi generata impreuna cu cei 4 milioane de romani care lucreaza vremelnic prin toata Europa. Cu ajutorul celor catorva de milioane de turci care s-au intors din Germania la sfarsitul anilor '70 a ajuns Turcia o economie solida.
          Ar trebui sa-i multumim Angelei Merkel ca a sustinut aderarea Romaniei la UE, fara de care atatia romani nu ar fi avut niciun viitor.
          Nici Marea Britanie nu ar fi ajuns a sasea economie mondiala (nu mai este a cincea de vreo saptamana, brexitarii stiu de ce) daca nu ar fi aderat la CEE. Poate are cineva curiozitatea sa caute, pe Google macar, cam a cata gaina din cotet era Regatul Unit in 1972. Povestea aceea romantata cu Margaret Thatcher, doamna de fier, care a adus prosperitatea in Regat, este doar o poveste: fara CEE britanicii nu ar fi insemnat economic mai nimic.
          Rabdare si tutun: in Uniunea Europeana vom straluci, mai devreme sau mai tarziu.
    • +6 (14 voturi)    
      Merkel a dat doar un exemplu (Duminică, 16 octombrie 2016, 1:23)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      era bine daca nu zicea romani si bulgari dar...whatever
      • +10 (14 voturi)    
        Cum este si cu firmele straine nemtesti (Duminică, 16 octombrie 2016, 2:06)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Au venit in Romania firme ce au facut investitii si au creat locuri de munca.
        Dar sunt si tot felul de "multinationale" care au venit cu traista la ciugulit - "soft german" si cu produse made in china...
        Asa e si cu romanii, unii s-au dus la furrrat si altii la munca.
    • 0 (6 voturi)    
      Dorinta (Duminică, 16 octombrie 2016, 15:37)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Personal doresc ca romanii din diaspora sa se intoarca acasa.Cu siguranta pot fi un aport la bunastarea Romaniei.Mai educati (eventual) mai bogati.
      Nu stiu daca BNR ar fi incantata de un astfel de scenariu!
      • +3 (3 voturi)    
        alta dorinta (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:50)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

        Personal imi doresc ca in romania sa ramana numai votantii de USL.
        Sa junga Ponta si Dragnea sa dea la saiba ca sa le plateasca pensiile.
    • +1 (1 vot)    
      si tot oana una alta (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:51)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      ai noștri sunt putini da' rai! problema este ca ai noștri nu prea sunt cu munca ca de acolo vine si prostul renume al romanilor in vest. roman = țigan, hot, sărac; in SUA când spui ca esti din Romania pari un pic mai interesant decât in vestul Europei.
  • +25 (41 voturi)    
    Inainte (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:25)

    V. Veroiu [utilizator]

    De romani si bulgari as dori sa aflu cum au intrat in Germania extracomunitari fara control in statele de granita.
    • -3 (29 voturi)    
      Dar poate ca... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:49)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      ...inainte de extracomunitari, te intereseaza de romanii care muncesc in Marea Britanie.
      Inainte de injuraturile traditionale de dimineata, la pranz si seara impotriva Angelei Merkel, poate te intereseaza soarta romanilor din Marea Britanie.
      Jenant: unui strain ii pasa mai mult de romani decat multor romani. "Asta ca fapt divers."
      • +4 (6 voturi)    
        ...pe mine in schimb ... (Duminică, 16 octombrie 2016, 8:44)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        ... ma intereseaza romanii care AICI in tzara muncesc...
        Tot ca fapt divers poate stii o retzeta de cum se poate ajunge la o pensie de 20,000 euro aici in tzara ( ca mai sunt niste cazuri ).
        • -2 (6 voturi)    
          Cei care muncesc afara... (Duminică, 16 octombrie 2016, 15:22)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          ...sunt tradatori de neam si tara? Daca te intereseaza atat de tare de romanii care lucreaza "AICI" in tzara, stii cam care ar fi fost presiunea pe bugetul de stat daca cei 4 milioane de romani care nu si-au gasit serviciu in scumpa noastra patrie si ar fi primit ajutor social, chiar si de tot rasul, cum le primesc cei ramasi in tara? Mai bine spus, ar mai fi avut cineva bani de ajutoare sociale cu acesti 4 milioane de someri in plus? Nu te intereseaza ca acesti oameni nu consuma de la buget, ci il alimenteaza?
          Cam care mai e invidia "in tzara" pe cei care si-au facut un rost afara?
          Cat despre pensiile de "20.000 de euro aici in tzara", de-aia pleaca lumea sa munceasca in alta parte: din cauza nedreptatii strigatoare la cer din Romania. Vin alegerile: nu uita sa votezi cu fata catre viitor, ca de obicei. Cei cu 20.000 euro pensie iti vor fi recunoscatori.
          • 0 (6 voturi)    
            ...cum votez eu.. (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:19)

            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

            ...este treaba mea ! ( Cit despre " ...din cauza nedreptatii strigatoare la cer din Romania " ...
            asta TU ai spus-o ! ) No comment .
            Tu continua sa ridici osanale lui Merkel ( o sa aiba tot mai multa nevoie ) . Sper sa fii in primul rind la voluntari cind se va construi moschea in Bucuresti . Intrucit capacitatea ta de pricepere da rateuri EU nu am etichetat in nici un fel pe cei care muncesc in afara tzarii .
            Cu tot atita stima .
            • +2 (2 voturi)    
              Continuu sa o sustin... (Luni, 17 octombrie 2016, 0:02)

              Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

              ...nu-ti fa griji.
              Parca Victor Ponta a semnat o hartie cu Erdogan pentru construirea unei moschei la Bucuresti, nu Angela Merkel, sau Junker, sau Schulz.
              Si daca Angela Merkel pierde alegerile, vin tot oameni destepti la putere, nu-ti fa iluzii ca Germania va fi condusa vreodata de bolovani.
              Ai spus ca pe tine te intereseaza de romanii care muncesc "AICI", asa ca nu i-ai etichetat nicicum pe cei care lucreaza afara, pentru ca nici nu exista pentru tine.
              Fara "inexistentii" de afara, Romania intra in faliment: de unde sa hraneasca inca 4 milioane de guri? Si intr-adevar, asa este: esti prea "profund" pentru mine.
              • 0 (0 voturi)    
                ...intrucit... (Luni, 17 octombrie 2016, 18:30)

                Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                ... dupa crezul tau muncitorii existentzi afara salveaza Romania de faliment, prezentza permanenta a ta acolo ar fi benefica atit pt ei cit si pt Angela Merkel. Cum si cunostiintzele tale de istorie au lacune ( nur für information ) Germania a mai avut " bolovani " la conducere : Wilhelm II , Adolf Hitler , si mai gasesti citziva in cartzile de istorie.
                Cu tot atita stima .
                • 0 (0 voturi)    
                  "Va fi"... (Luni, 17 octombrie 2016, 22:15)

                  Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

                  ... nu-i tot una cu "a fost": este vorba de Republica Federala Germania, nu de primul sau al doilea Reich.
                  Pe Wilhelm al II lea nu-l poti pune alaturi de Adolf Hitler decat daca vrei sa te faci de ras, apropo de "cunostiintzele" tale de istorie fara lacune.
                  Muncitorii existenti afara salveaza Romania de faliment, nu o spun eu, suna un prieten, da fifty-fifty, sau intreaba publicul daca ai indoieli.
                  Prezenta mea permanenta in Uniunea Europeana se datoreaza faptului ca nu astept para malaiata de la bugetul statului, adica nu sunt un "intretinut", ca altii.
                  Aceasta ultima replica a ta e cam confuza, dar daca insinuezi ca ma aflu aici pentru propriul meu interes cat si pentru cel al Angelei Merkel, pot spune ca nu esti departe de adevar. Mai mult decat atat: Angela Merkel ma plateste in euro pentru fiecare zi pe care o petrec aici.
                  • 0 (0 voturi)    
                    ...daca... (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:59)

                    Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                    ...esti platit in euro acolo , atunci nu mai tulbura apele aici.
                    Daca voresti de Wilhelmal II-a care a avut o mina mai scurta , in copilarie a fost obligat sa poarte exoschelet metalic ii era frica sa calareasca + ( ,,,, ) atunci epitetul de " bolovan " poate fi folosit . Cit despre Adolf inceputul ( dupa eliberare ) a fost fulminant si caderea atit a celui de al III-a Reich ci si a sa personal se datoreaza deraierii sale tot mai accentuate si trairii intr-o lume fantasmagorica ; deci pt aceasta perioada se poate folosi epitetul de " bolovan "
                    Oricum nu EU l-am initzializat.
                    QED
                    Cu tot atita stima .
                    • 0 (0 voturi)    
                      Esti... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 12:33)

                      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

                      ...din ce in ce mai confuz: Wilhelm al II lea = Adolf Hitler = ceata groasa. Urmeaza sa dai si celelalte exemple negative din istoria Germaniei pentru a intregi tabloul daca tot nu ai initializat nimic.
                      • 0 (0 voturi)    
                        Angela (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:18)

                        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                        Merkel .
                        • 0 (0 voturi)    
                          Adica (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:45)

                          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

                          Wilhelm al II lea = Adolf Hitler = Angela Merkel
                          Foarte tare, frate!
                          Cam acesta este nivelul hater-ilor Angelei Merkel!
                          Acestia sunt anti-europenii nostri de serviciu!
                          • 0 (0 voturi)    
                            ...daca (Joi, 20 octombrie 2016, 8:39)

                            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                            ... Ion = muncitor , Gheorghe=muncitor ,
                            atunci dupa tine Ion=Gheorghe ? Poate ca esti roman dar ca nu pricepi romaneste asta e sigur . Deci...
                            Pa .
                            • 0 (0 voturi)    
                              Ai zis-o: (Joi, 20 octombrie 2016, 23:55)

                              Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

                              Din penibil in penibil pana la victoria finala!
                              Mai baga o aiureala, maestre, sa ma inmultesti definitiv cu zero.
      • 0 (2 voturi)    
        Scuze (Duminică, 16 octombrie 2016, 15:33)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Dar nu ai inteles.
    • +14 (22 voturi)    
      Angela merge mai departe. (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:53)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Dar, de-o vreme, ceva pare să se fi schimbat în atitudinea ei. Ori nu i-au plăcut pantofii sau costumația liderei de pe Tamisa, ori s-a trezit la realitate.
      În principiu, opinia dumneaei pare corectă. Britanicii au hotărât exit-ul, e treaba lor. Trebuie să știe și ei și următorii că nu există exit cu alifie. Vorba neamțului: schneller, schneller, das ist gut.
      Acuma și englezii au avut ei motivele lor serioase de a ieși. Semnalul lor a fost clar. Nu doresc un Sfânt imperiu european de neam german cu puțină graseiere, a la Paris.
      Pare o copie la indigo a situației dinaintea celui de-al doilea război mondial.
      Pe de-o parte Germania și Franța, în oarece cârdășie cu Rusia, pe de altă parte, Anglia și SUA.
      E o perioadă fluidă în politica mondială. Părerea mea.
      • +2 (2 voturi)    
        Aiurea (Duminică, 16 octombrie 2016, 15:33)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui ionv

        Vin doar alegerile. Si omul politic modern are ceva din taria trestiei.
  • +5 (35 voturi)    
    africani si arabi... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:28)

    OvidiuStoica [anonim]

    Ea vrea cati mai multi africani si arabi in Europa dar a cam inceput lumea sa reactioneze. De asta ii este ei frica.
    • -2 (26 voturi)    
      A spus africani si arabi? (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:39)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Angela Merkel s-a referit la romani si bulgari, dar poate ca ti-a scapat. Sau poate te doare la basca de romanii care si-au gasit serviciu in Marea Britanie, sau poate ca sunt si bugetari fericiti in Romania, cine stie?
      • 0 (16 voturi)    
        da (Duminică, 16 octombrie 2016, 0:21)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        clar sint bugetari fericiti in romania, si toti sint socialisti, ca tine, draga tovarase. Sau camarade, or genosse, suna mai bine?
        • +1 (5 voturi)    
          Datu' cu mucii in fasole... (Duminică, 16 octombrie 2016, 2:12)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          ...face parte din fisa postului, sau te afli in treaba de placere?
        • +1 (3 voturi)    
          Ce nu-ti convine... (Duminică, 16 octombrie 2016, 12:45)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          ...e socialist. legionar, fascist, sau Angela Merkel.
          Am intalnit si bugetari fericiti, dar marea lor majoritate sunt penibili, asa, ca tine.
          Ceeace se intampla dupa Brexit afecteaza pe toata lumea, inclusiv romanii aflati la munca in Marea Britanie. Tot ce ai inteles este ca eu sunt bugetar: e bine si asa decat deloc.
      • -3 (9 voturi)    
        Faptele ei vorbesc (Duminică, 16 octombrie 2016, 10:09)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        N-a spus despre lifte africane si musulmane, insa faptele ei vorbesc exact despre asta. Nu mai poate merkel de drepturile romanilor si bulgarilor... Aaaa, daca tot iesind state din UE apare si riscul terminarii uniunii, atunci o intereseaza, ca odata ce s-a terminat cu moneda euro, cred ca noua marca germana va avea o valoare considerabil mai mare decat moneda unica, iar produsele nemtesti nu vor mai fi la fel de competitive. Unde mai pui ca nemtii nu vor mai avea statutul cvasioficial de sef pe plantatie. Hai ca asta-i buna: snitelarilor sa le pese de muncitorii bulgari si romani. Ce comic esti. Ha ha ha.
        • +1 (1 vot)    
          Datorita faptelor ei, (Luni, 17 octombrie 2016, 0:22)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          200.000 de romani si 100.000 de bulgari muncesc in Regatul Unit. Deci "snitelarilor le pasa".
          Datorita faptelor ei, cateva milioane de romani muncesc in Uniunea Europeana.
          Restul sunt presupuneri de ce rau i-ar fi Germaniei fara Uniunea Europeana, dar daca tot ai baut dupa mama Omida, baga si un catren de cat de bine i-ar fi Romaniei fara Uniunea Europeana.
          Apropo de "riscul terminarii Uniunii" (cu majuscule numai daca e nevoie): nu mor caii cand vor cainii.
  • +2 (36 voturi)    
    Bravo Merkel (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:36)

    dragos234 [utilizator]

    In sfarsit, le-a spus-o cineva in fata acestor tupeisti ca nu vor scapa de imigrantii din est asa cum si-au inchipuit cand au votat brexitul. Sper sa se tina tare Merkel, sa nu cedeze la presiuni. Noi suntem cei mai vizati de Brexit, daca ni se reduce libertatea de miscare si de munca in UE, pierdem cel mai important avantaj pe care il avem ca membri.
  • +23 (33 voturi)    
    pai da ma englezilor... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:38)

    liviu_ [utilizator]

    da lucrurile stau simplu:
    - acceptati conditiile ue si ramaneti cu acces la piata ue
    - nu acceptati conditiile ue si nu mai aveti acces la piata ue ...
    simplu...
    nu exista cale de mijloc...
    englezii inca se cred buricu pamantului si nu le vina sa creada ca ei o sa renunte si la drepturi cand ies din ue nu numai la obligatii...
    probabil li se trage de la prea mult whisky
    • +16 (24 voturi)    
      de la bere (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 22:38)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      poate or sa ramana si fara whisky, daca se rupe Scotia.
    • -3 (7 voturi)    
      Nu e adevarat (Duminică, 16 octombrie 2016, 9:23)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sunt foarte multe tari care au acces la piata UE (ex China, Coreea, Japonia, SUA) chiar daca nu sunt in UE. Exista sute de tratate comerciale bilaterale intre tarile lumii, dar nici un tratat comercial nu include dreptul la libera circulatie a persoanelor. E o aberatie, nu isi are locul intr-un tratat comercial.
  • +31 (37 voturi)    
    Viziunea limitată a politicienilor populiști (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:44)

    Harald [utilizator]

    În urmă cu una-două generații, Europa de Vest era plină de imigranți italieni și portughezi. Însă nici Anglia și nici Germania nu s-au umplut de ei, foarte puțini au rămas. Exact în același mod, românii și bulgarii nu vor mai emigra peste 20-30 de ani și foarte mulți dintre ei se vor fi integrat, în timp ce alții se vor fi întors în țările de origine.

    Prin comparație, musulmanii și indienii nu se grăbesc să se integreze și nici nu au vreo intenție de a se întoarce în țările de origine. Dar niște politicieni populiști în căutare de voturi au preferat să nu vadă pădurea din cauza copacilor.
    • -2 (4 voturi)    
      Ba pardon! (Duminică, 16 octombrie 2016, 21:09)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui Harald

      Văd că ești recunoscut ca un fel de autoritate pe-aici. Ai putea să nu mai scrii nimic și tot ai împușca vreo 20 de plusuri doar pentru că-ți apare numele în capul comentariului. Așa că mă grăbesc să-ți parazitez popularitatea, ca o lichea ce sunt.

      Este adevărat, musulmanii se integrează mai greu sau deloc, având pretenția să-și impună cultura acolo unde au apucat să se stabilească. Dar India a fost colonie britanică, a devenit stat modern punând la bază valorile britanice, iar indienii, fie că au ajuns în Marea Britanie în urmă cu 50 de ani, fie că au coborât din avion aseară, știu foarte bine despre ce-i vorba în propoziție. Îi poți vedea în City, cum ies de prin birouri (foarte mulți sunt în „top management“ - ca să folosesc limba corporatistă). Este adevărat că arată ca nuntașii din Ferentari, cu costumele acelea pe ei, dar asta pentru că ne așteptăm ca toți să se îmbrace ca Aurobindo sau Ramana Maharshi. Din punct de vedere cultural (în sensul extins), bulgarii sunt mult mai departe decât indienii când vine vorba de valorile britanice.
  • +21 (29 voturi)    
    Crestini vs musulmani (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:44)

    florinbad [utilizator]

    Adica crestinii bulgari si români (bine pregatiti din punct de vedere profesional) nu sunt mai buni decât musulmanii sirieni, afgani, marocani, turci, pakistanezi, nigerieni, somalezi etc, care se pricep doar la shaorme si la comert.
    • -4 (6 voturi)    
      Sunteti dezinformati (Duminică, 16 octombrie 2016, 11:56)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui florinbad

      Aceia bine pregatiti sunt de ordinul miilor..dar vorbim de sute de mii cu altfel de comportament.pe care nu-i vrei ca vecini pt ca pur si simplu starnesc repulsie
    • +2 (2 voturi)    
      comerț mic, (Duminică, 16 octombrie 2016, 13:06)

      georghe [utilizator] i-a raspuns lui florinbad

      nu de anvergură.
  • -3 (19 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 20:45)

    ak33 [utilizator]

    madam sa ne lasi in pace , ca daca o luam asa , cam toate lucrarile voastre grandioase de dupa 90 de romani si bulgari au fost ridicate
    voi vedeti doar hotii si cersetorii pe care btw tot voi ne ziceati sa ii integram
    s au intrgrat la fix in tarile voastre , spalati va cu ei pe cap
  • +18 (32 voturi)    
    Angela Merkel spune ceva,... (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:02)

    Gabi Sorocianu [utilizator]

    ...iar Theresa May intelege cu totul altceva.
    Pai britanicii fac mare caz cu accesul la "single market", nu europenii.
    De fapt Marea Britanie are cel mai mult de pierdut de pe urma Brexit, nu Uniunea Europeana.
    Si daca vor acces la "single market", vor trebui sa accepte cele 4 principii europene, printre care si libera circulatie a fortei de munca.
    Ce nu e clar aici?
    Nu impune nimeni nimic Marii Britanii, va fi numai alegerea ei daca va dori liber acces (sau nu) la piata europena.
    Si daca "isi vor controla emigratia si legile cum vor", iarasi va fi numai decizia Marii Britanii, la fel cum a decis si in 1972 sa adere la CEE, de buna-voie si nesilita de nimeni.
    Nu este vorba de santaj, nu este vorba de "razbunare", ci de principiile de care are parte toata lumea care vrea sa faca afaceri cu Uniunea Europeana.
    De ce cred britanicii ca sunt "speciali", este un mister de nepatruns.
    De cand cu Brexit, se tot lauda ca ar fi buricul pamantului.
    De cand cu acest referendum, se tot incurajeaza ca le va fi mai bine singuri.
    Iar acum, cand trebuie sa o si dovedeasca, ii acuza pe altii ca nu-i lasa "sa straluceasca".
    Adica "dictatoarea Merkel" si "imbuibatii de la Bruxelles" sunt de vina pentru prostia lor!
    Freamat de nerabdare sa aflu parerea anti-europenilor nostri de serviciu despre acest subiect.
  • +8 (16 voturi)    
    Este revelatoriu (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:14)

    UpNext [utilizator]

    dar mai ales trist ca romanii (alaturi de bulgari), cele mai sarace si controversate natiuni din UE, sunt exemple de ce ar putea fi refuzat de catre natiunile vestice. Nu polonezii, ungurii, cehii sau slovacii, ci noi si vecinii de la sud, "frati" intru ortodoxism si pauperitate, ramanem coada cozii si, probabil, cei ce putem fi "disposable" in situatii de criza acuta....Pacat!
  • +12 (14 voturi)    
    mdea (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:15)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    si e foarte ok sa spuna asa. ati depopulat romania fara sa trageti un foc de arma si fara sa cheltuiti un leu, ne asteptam romanii acasa sa infaptuiasca cu adevarat revolutia care nu s-a infaptuit in 1989!
  • +6 (14 voturi)    
    Merkel (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 21:37)

    Lucian_Mares [utilizator]

    mananca ciuperci, ca de obicei. Daca firmele au nevoie de romani, politicul va trebui sa se supuna. Firmele din vest sunt mult prea puternice pentru a le ignora. Iar din "specialistii" invitati de ea, am vazut si eu unul "calificat": spala pe jos in Aldi. Chiar muncea constiincios si cu placere.
  • -4 (24 voturi)    
    Din punctul meu de vedere (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 22:02)

    MoemBius [utilizator]

    MAE ar trebui sa ia masuri si sa ceara scuze publice din partea cancelarului German
    De ce anume sintem noi si bulgarii ultimii oameni?
    suna a discriminare
    De ce au joburile alea atunci?
    sa se angajeze nemti pe salariile alea de rahat
  • -7 (27 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 22:16)

    CTGOnline [utilizator]

    Inca o demonstratie ca faci jocul lui Putin, cu imigrantii tai, cu cotele tale de imigranti destabilizezi EU. Plus, vrei imigranti ca sa ai forta de munca ieftina pentru infractori de genul Das Auto, Das Fraud (VW).
    Voi, guvernul Vichi si Italienii (culmea, fix axa de trista amintire) i-ati dat afara chiar pe cei care v-au slavat (UK/US), ca sa ii bagati in EU pe cei care v-au calarit (iti spune ceva RFG/RDG? iti aduci aminte ca prietenii tai din guvernul Vichy si stapanii vostri, ai nemtilor, din Est nu au vrut sa va uniti, dar v-au ajutat US si UK???).
    Esti un dezastru pentru Europa, asa cum a fost Germania in toata istoria ei. Apropos, Tovarasul Gerhard Schroder ce mai face, merg bine vanzarile de gaze????
    Da, englezii au facut ce trebuiau sa faca. Nu aveau de ce sa accepte ca un baietas blond din Germani comunista sa le impuna "cote" si legi care sa favorizeze economia Germaniei.
    • +8 (16 voturi)    
      Ma lasi (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 23:58)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      cu forta ta ieftina de lucru? Imigrantii ei arabi si africani nu sunt in stare sa asambleze nici o matura de la Vileda, darmite masini.
      • +1 (5 voturi)    
        Este adevarat si ce spui tu, dar (Duminică, 16 octombrie 2016, 10:15)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Este adevarat si ce spui tu, dar merkel in prostia ei chiar a crezut ca liftele alea sunt bune de ceva cand in august 2015 le-a invitat in Germania.
      • +1 (3 voturi)    
        ! (Duminică, 16 octombrie 2016, 11:49)

        CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Nu e a mea. E ce a visat Baietasul de la Berlin. Si da, sunt de acord cu tine cu matura.
  • +5 (23 voturi)    
    Noi oricum suntem la coada Europei (Duminică, 16 octombrie 2016, 0:08)

    dexpropriat [utilizator]

    Insa multi fac eforturi sa se vada asta si prin modul de a gandi. Multi postaci considera ca Merkel e vinovata suprema a Europei. De fapt, Merkel a actionat in acord cu principiile lumii civilizate din vestul continentului. Asa cum in Germania au fost primiti aprox. 4 milioane de turci in ultimele decenii, asa au considerat acceptabil si sa gazduiasca un anumit numar de sirieni. Uniunea noastra Europeana se bazeaza pe solidaritate, altruism, bunatate. Eu, unul, nu am ce-i reprosa lui Merkel. Cand ne-au primit la munca in tarile lor doar cu buletinul a fost bine?
    • -3 (11 voturi)    
      Am platit si la prorpiu si la figurat intrarea (Duminică, 16 octombrie 2016, 10:22)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Am platit si la prorpiu si la figurat intrarea in bani, servicii interese, fregate ruginite, securizarea granitelor prin EADS si cate si mai cate. Romanii circula cu buletinul in UE, ptr ca asta e un drept cuvenit membrilor. Nu ne-au facut nicio facilitate. Astea-s regulile jocului. Pe langa OMV, Erste, Dacia si cate si mai cate companii pe care statul n-a vrut sau n-a putut din prostie sa le administreze si le-a dat de pomana vesticilor, am primit si noi mica satisfactie de a merge la Berlin fara vize. Liftele musulmane si africane doar cauta sa profite de prostia europenilor. N-au platit nimic, n-au adus vreo plus valoare Uniunii. Daca era dupa mine, as fi dus o politica de aparare a granitelor UE cu orice pret. Cand zic ”orice pret” vreau sa spun ”ORICE PRET”. Intelegeti voi :). Bineinteles, doar daca eram un factor cu putere de decizie.
      • +1 (1 vot)    
        Plus valoare? (Luni, 17 octombrie 2016, 0:33)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Si Marx, Engels si Lenin ce zic?
        Si zi asa: ai avut o mica satisfactie sa mergi fara viza la Berlin.
        "Ei! cum le spui dumneata, sa tot stai s-asculti."
        De-aia nu esti factor cu putere de decizie: pentru ca esti factor fara putere de decizie "cu orice pret", adica cu adevarat si fara doar si poate chiar "cu orice pret", bineinteles, cum altfel?
  • -5 (13 voturi)    
    Tzapi ispasitori (Duminică, 16 octombrie 2016, 0:13)

    minup [utilizator]

    sunt romanii si bulgarii. Realitatea e alta. Aproape jumatate din azilantii din Germania vor sa treaca Mare manecii sa ajunga in UK sau nordul Europei. Limba si mai ales xenofobia germana sunt principalele motive. Madam Merkel politica Germaniei va distruge EU.
    • +1 (5 voturi)    
      Aiurea! (Duminică, 16 octombrie 2016, 13:08)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui minup

      Nici pe departe asa ceva! Nici vorba de "aproape jumatate din azilanti" vor sa ajunga in Marea Britanie, nu stiu de unde iti iei informatiile. In momentul in care ai intrat in programul de protectie sociala, adica ti se da o locuinta si urmezi un curs de calificare, reconversie profesionala etc., la ce ai mai dori sa pleci in alta parte? Germanii nu sunt mai rasisti decat romanii si de accea nu toata lumea da like la neroziile anti-Merkel postate aici.
      Cei care au rude in Regat vor sa ajunga acolo si este normal sa fie asa: acestia sunt la Calais, in "Jungle", ghetto-ul celor cateva mii de emigranti.
      De mila, de sila si dupa un reportaj al BBC, guvernul britanic a anuntat ca va permite copiilor din "Jungla de la Calais" cu rude in Regat sa fie primiti in "tara fagaduintei": un pas mic pentru omenie, dar urias pentru independentul si suveranul Regat Unit mult admirat.
  • +1 (11 voturi)    
    shaise (Duminică, 16 octombrie 2016, 1:00)

    L8MA [utilizator]

    Medicii romani si asistente din Romania sa refuze?
    Sau sa refuze chiar muncitori care fac munci grele sau umilitoare pentru ''aristocrata'' societate britanica ?
    NU CRED! DIMPOTRIVA!
    Aveti nevoie ca de aer de ambele categorii.
    Si poate ar fi corect sa incepem sa spunem si noi ca britanicii ca nu mai vrem lectii de discriminare,chiar si formala ori indirecta care sa ne aminteasca de al vostru nu foarte indepartyat furer ?Nu cred ca e cazul sa ne luati de sus la cata mizerie ati facut in Europa cu numai cateva decenii in urma!!!Putina modestie si mai mult respect in discurs nu strica,verstehen frau Merkel?
    • +2 (4 voturi)    
      Totusi sa nu uitam ca pe langa medici, (Duminică, 16 octombrie 2016, 9:50)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      asistente si alte categorii apte si dornice de munca am exportat la greu cersetori si prostituate ca si beneficiari de ajutoare sociale care in unele tari sunt mai mari decat un salariu de director in Romania. Desi nu spune, nu lucratorii deranjeaza si nu din cauza lor iau masuri de modificare a ajutoarelor sociale pentru intracomunitari.
      • 0 (0 voturi)    
        realism (Luni, 17 octombrie 2016, 14:01)

        L8MA [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

        e adevarat ce spuneti numai ca trebuie sa punem totul intr-o perspectiva corecta si echilibrata.
        Nu pot sa ma vaicaresc toata ziua ca e foarte scarbos sa vad in mere viermisori,ca m-am saturat de viermisori eu mancand mere si beneficiind din plin de valoarea lor nutritiva.Trebuie spus si ca exista o latura foarte pozitiva in aceasta libertate a fortei de munca,altfel ajungem la concluziile Albionului de reinchidere a frontierelor si in final inchiderea definitiva a acestui proiect curajos, profund pacifist si umanist numit Uniunea Europeana...
      • 0 (0 voturi)    
        Asa suna propaganda in Regat: (Marţi, 18 octombrie 2016, 1:28)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

        "Nu avem nimic cu cei care au venit sa munceasca cinstit aici, ci numai cu cei care dau in cap si se tin de prostii".
        Daca intrebi un englez de vreun exemplu de cetateni romani care dau in cap si se tin de prostii, da din umeri.
        La 1 ianuarie 2007 Romania a intrat in Uniunea Europeana: 480 de milioane de europeni au avut posibilitatea sa intre in Romania doar cu buletinul. Probabil ca au fost curiosi numai cateva zeci de mii.
        Te intreb: ai cunostinta, cu subiect si predicat, cati cetateni europeni au dat in cap si s-au tinut de prostii in scumpa noastra patrie in ultimii 10 ani?
        Asta-i propaganda ieftina, de parca ar putea tria cineva gandurile celor care intra in Marea Britanie. Cine are cazier, nu se poate angaja nicaieri: punct!
        Stire de astazi dimineata la BBC: economia britanica are nevoie de un milion de ingineri pana in 2020. Daca vor veni 10.000 in urmatorii ani la cum se duce lira sterlina la vale, e mare lucru, dar sa presupunem ca vin. Cati dintre acestia vor da in cap si se vor tine de prostii?
        Nu au suficienti medici, ingineri, economisti, it-isti, muncitori calificati in orice domeniu, dar se plang de cei care vin, sa nu fie si care "dau in cap si sa se tin de prostii" printre ei.
        Acum doi ani, un bulgar a spart o casa: vreo saptamana au vuit tabloidele si dupa ele, tot audio-vizualul britanic. Restul de pana la 100.000 de bulgari, cati sunt in Regat, si-au vazut de treaba lor, fiecare la locul sau de munca, dar asta n-a mai apucat sa fie stire de presa.
        Despre asta e vorba: propaganda si manipulare de doi lei.
        Din cauza Brexit (numai din gura momentan) au inceput sa se goleasca magazinele de marfa de import (care aici este cam toata de stricta necesitate, incepand cu papa) pentru ca lira sterlina a cazut napraznic la nivelul anului 1985: deja incep sa cada pe ganduri tematorii de emigranti. Si cand nu vor mai fi emigranti, sunt curios pe cine vor mai da vina.
        Apropo: poate sub Tony Blair sa fi fost raiul ajutoarelor sociale, nu acum, sub conservatori.
  • -2 (26 voturi)    
    Dintre toți specialiștii în Brexit (Duminică, 16 octombrie 2016, 1:30)

    marius v [utilizator]

    care comentează pe-aici nu și-a pus niciunul o întrebare de bun-simț: În ce calitate negociază Angela Merkel dreptul românilor și bulgarilor de a munci în Marea Britanie?! În calitate de viitor fost cancelar? Cele două țări nu au ministere de externe? Nu și-au desemnat încă echipele de negociatori? Adică tu, ca mamaie-șefă a Germaniei, care a reușit să întoarcă pe dos un continent întreg și este co-răspunzătoare (alături de Juncker și Hollande) de ieșirea Marii Britanii din UE, nu cumva ai alte probleme de rezolvat? Deutsche Bank, de-un par egzamplu. Sau „refugiații“ care ți se sinucid prin închisori, de ciudă că n-au apucat să-și ducă misiunea la îndeplinire, adică să-și monteze dinamita la chimir, că vine iarna și aia le ținea de cald și-i ferea de curent pe la șale.
    Serios, oameni buni, renunțați la ideea că Uniunea Europeană este pe cai mari în negocierile cu UK, pentru că pârâie din toate încheieturile și, după alegerile de anul viitor din Franța și Germania, s-ar putea să se rupă atât de rău încât să nu mai aibă „englejii“ din ce să iasă.
    • +3 (7 voturi)    
      Daca ai dreptate si UE dispare, (Duminică, 16 octombrie 2016, 12:03)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      atunci cu siguranța voi emigra într-un stat precum Germania, pentru ca imi va fi imposibil sa trăiesc printre atat de mulți imbecili.
      • -1 (5 voturi)    
        Hic sunt simiae (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:35)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Phlöschk! Dacă mi-e permisă remarca. Ce are una cu alta?! Adică în concepția ta Uniunea Europeană menține un standard rezonabil al imbecilității pe km² așa cum stabilește diametrul pătlăgelei roșii? Dacă-i așa, îmi pare rău că-ți stric weekendul, dar te anunț că România încalcă și această normă, în UE fiind. Dacă nu mă crezi, dă drumul la televizor, pe orice canal românesc. Sau pur și simplu fă o plimbare de o oră prin oraș. Este o stare de fapt care dăinuie de vreo 75 de ani. Oare de ce n-ai sesizat-o tu până acum?
      • -2 (4 voturi)    
        De unde stii ca sunt imbecili ? (Duminică, 16 octombrie 2016, 23:38)

        Carpi [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Crezi ca Dragnea, Crin Antonescu si Vadim sunt imbecili ? S-o crezi tu pe asta !
        • 0 (0 voturi)    
          "Faptele vorbeste": (Miercuri, 19 octombrie 2016, 12:46)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

          Sunt imbecili, nu exista niciun dubiu:
          Dragnea are o condamnare definitiva, ceeace nu il onoreaza, mai mult decat atat, il descalifica ca om politic, desigur numai pentru oamenii intregi la minte.
          Crin Antonescu, intemeietorul uselismului cu fata umana, "za mazar and fazar of za neishan", zis si "somnu' dulce presedinte interim aduce" zis si "Cacarau", este de o inteligenta vie si intr-adevar, pe nedrept a fost considerat imbecil.
          Corneliu Vadim Tudor, acest tribun cu memorie de elefant, dupa ce a injurat pe toata lumea care nu era de acord cu democratia originala a lui Iliescu, a sfarsit in saracie dupa ce a baut o ultima cafea cam amara.
          Lumea, in nemernicia ei, crede ca acesti trei imbecili sunt imbecili: parerea ta conteaza.
    • 0 (6 voturi)    
      Vezi ca textul tau de ,,bun simt" diversionist (Duminică, 16 octombrie 2016, 18:42)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      ,,putinist" ,,miroase" a manipulare , cu scopul de a ,,fractura" UE !
      E dreptul lui Merkel, sa-si spuna parerea !!. Chiar si in calitate de simplu cetatean al Europei !.
      Merkel nu negociaza nimic !!, ci isi exprima dreptul de asi arata viziunea asupra dreptului de munca a cetatenilor UE !!! .
      Iar Putin ar face bine sa-si exprime parerea fatis in calitate de cetatean al Rusiei cu privire la drepturile muncitorilor din UE !.
      Nu-l opreste nimeni sa-si spuna punctul de vedere !!
      Dar nu imoral, prin intermediul manevrelor ascunse ale postacilor diversionisti !
      • 0 (6 voturi)    
        Sper că glumești (Duminică, 16 octombrie 2016, 23:21)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

        Putinist? Provoc fractura UE? Tare de tot! Ai grijă că fumatul exotic dăunează grav lucidității!
        OK, recunosc, m-a contactat Putin să-i exprim punctul de vedere într-un mod cât mai subversiv. Inițial, l-am refuzat și l-am îndrumat spre tine, dar m-a acuzat că vreau să-l compromit, recomandându-i un ins care nu știe limba română și scrie „ași arăta“, ca un jucător de poker. M-a convins, mai ales că m-a invitat la masă - în meniu era borș rusesc cu poloniu.
        Aș putea să bat câmpii până anul viitor, dar mi-e teamă că nu exiști, că nu ești tridimensional, că dacă te uiți în oglindă vezi ceea ce-i în spatele tău. „Putinist“! Extraordinar!
  • +9 (27 voturi)    
    e fina aluzia... (Duminică, 16 octombrie 2016, 9:05)

    dan.c [utilizator]

    Adica britanicii n-au votat brexit-ul din cauza politicilor falimentare ale Bruxelului, influentat decisiv de catre nemti, au votat din cauza romanilor si bulgarilor... Perversa baba.
    • +2 (6 voturi)    
      exact! (Duminică, 16 octombrie 2016, 14:09)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Este absolut fantastic! Cata josnicie!!! A ajuns la nivelul lui Farage.
      Deci singura problema pentru care UK a vrut sa paraseasaca Uniunea sunt muncitorii romani si bulgari! Politica impusa de ea si Franta, cu sprijinul stafiditului aluia de Junker, cardasia pe fata cu rusii, carora la sufla si in cur, n-au avut nicio greutate in decizia UK. Si, vezi Doamne, toate tarile Europei "civilizate" tremura de frica hoardelor de romani care abia asteapta sa le invadeze si sa le ia painea de la gura putorilor lor!
      Si apropo, daca n-ar avea unde sa munceasca, oamenii nu s-ar duce! Deci exista cel putin locuri de munca pe care putorilor lor handicapate si drogate nu le vor! Si in loc sa zica mersi ca are cine sa-i spele la cur pe bosorogii lor parasiti de copii, ne tot baga pe noi in fata, ca motiv pentru plecarea UK si esuarea tratativelor.
      Ba, da cati romani buni de munca cred ei ca mai sunt in Romania? I-au luat deja aproape pe toti! O sa intarce si balaia asta, o sa se bucure apoi, fericiti, de musulmanii pe care si-i doresc cu atata ardoare, pana la sfarsitul vietii lor.
  • 0 (4 voturi)    
    "Lucratori" (Duminică, 16 octombrie 2016, 9:29)

    fdaniel [utilizator]

    Mda...
    Sigur ca intr-o piata de criza nu-ti convine sa ai someri si sa ocupe altii posturile (refuzate!), pe bani mai putini dar cred eu ca alt fel de "lucratori" proveniti de pe la noi ii deranjeaza mai mult pe vestici.
  • +3 (3 voturi)    
    pai, da... adu tu musulmani, satureaza pietele cu (Duminică, 16 octombrie 2016, 10:12)

    qwerasdf [utilizator]

    orice... si bineinteles ca pentru europeni nu va mai fi loc.

    in special pentru romani si bulgari
  • 0 (2 voturi)    
    fara ironie (Duminică, 16 octombrie 2016, 15:38)

    keiser_soze [utilizator]

    dar imi explica si mie cieva de ce Romania este considerata o tara saraca ?
    Serios, nu inteleg asta, avem atatea resurse naturale....poate prost condusa si administrata dar ...saraca `?
    In comparatie cu Grecia - ce are Grecia in plus fata de noi de este considerata o civilizatie vestica si bogata ?
    Asta cu Grecia fiind o tara vestica mi se pare cel putin o gluma....
    • +1 (7 voturi)    
      vestici? (Duminică, 16 octombrie 2016, 16:53)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      Romania e mai occidentala decat occidentul, de cand occidentul s-a decis sa-si darame societatea importand sute de mii, milioane de oameni incompatibili cultural.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă