La televiziunile rusesti, al treilea razboi mondial pare sa fi inceput deja / Cele doua scenarii ale politologilor: O noua Yalta sau legea strazii - daca nu poti evita bataia, da primul

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 13 octombrie 2016, 10:51 Actualitate | Internaţional

Parada la Kremlin
Foto: Reuters
Pentru cine urmareste televiziunile rusesti, al treilea razboi mondial pare deja sa fi inceput, scrie AFP.

La principala televiziune de stat, prezentatorul emisiunii vedeta de duminica seara anunta ca bateriile antiaeriene rusesti din Siria vor dobori avioanele americane.

La canalul de stiri Rossia 24 se difuzeaza un reportaj despre pregatirea adaposturilor antinucleare din Moscova

La Sankt Petersburg, site-ul de stiri Fontanka anunta ca guvernul ar putea rationa painea ca pregatire pentru un viitor razboi, in ciuda explicatiilor autoritatilor, care afirma ca vor doar sa stabilizeze pretul fainii.   

La radio, se discuta despre exercitii de "aparare civila" care mobilizeaza, potrivit ministerului pentru Situatii de urgenta, 40 de milioane de rusi timp de o saptamana.

Cei ce se plimba pe strazile Moscovei pot admira spre exemplu imensele graffiti "patriotice" facute de artistii pro-Putin de la organizatia "Set", cum este un urs imens, simbolul Rusiei, care distribuie unor porumbei albi veste anti-glont.

Cauza acestei febre legate de "al treilea razboi mondial" este ruptura, in 3 octombrie, a negocierilor dintre Washington si Moscova legate de conflictul sirian, dupa esecul unui armistitiu negociat de cele doua puteri la Geneva, in septembrie.

Atunci, bombele rusesti si siriene au transformat Alepul in "infernul pe Pamant", potrivit ONU.

Pe teren, armata ruseasca a continuat actiunile in forta, amplasand in baza sa navala din portul sirian Tartus baterii antiaeriene apte sa distruga avioane de vanatoare, dar si corvete echipate cu rachete care pot, teoretic, sa scufunde nave de razboi. Altfel spus, o demonstratie de forta care vizeaza nu jihadistii sau rebelii sirieni, ci marina si aviatia americane.

Doua scenarii

La Moscova, unde ziaristii rusi si occidentali se culca si se trezesc primind comunicatele ministerului rus al Apararii, climatul de confruntare este transmis si amplificat de mass media. Purtatorul de cuvant al armatei rusesti, generalul Igor Konashenkov, adreseaza avertismente la adresa Casei Albe, a Pentagonului si a Departamentului de Stat.

"Reamintesc 'strategilor' americani ca rachetele antiaeriene S-300 si S-400 care asigura acoperirea aeriana a bazelor rusesti din Hmeimim si Tartus au o raza de actiune care poate surprinde orice aeronava neidentificata", spunea el, in 6 octombrie, intr-un avertisment aproape direct la adresa SUA.

La televiziunea de stat Rossia 1, prezentatorul Dmitri Kissilev, care conduce si agentia de presa Ria Novosti, rezuma declaratia generalului Igor Konashenkov pentru "oamenii simpli ca voi si ca mine": "Vom dobori" avioanele americane. Apoi, el dezvaluie "planul B" al Statelor Unite in Siria. "Planul B in mare este ca SUA vor recurge direct la forta impotriva armatei siriene a presedintelui Bashar al-Assad si a aviatiei rusesti".

"Ar trebui sa ne temem de aceste provocari? Asa s-au angajat SUA in razboi in Vietnam", spune Kissilev, inainte  de a avertiza din nou occidentalii: rachetele amplasate in Kaliningrad, enclava ruseasca din apropierea Poloniei, pot transporta focoase nucleare.

"Rusia actuala este mai mult pregatita, inainte de toate psihologic, noii spirale de confruntare cu Vestul", rezuma Gheorghi Bovt, intr-un editorial publicat pe site-ul Gazeta.ru.

Politologii iau in calcul doua scenarii, tinand cont de dificultatile economice ale Rusiei. Primul, optimist, in care cele doua puteri vor carea de acord asupra noilor conditii de coexistenta, "un Yalta-2", referinta la impartirea zonelor de influenta intre SUA si URSS dupa al doilea Razboi Mondial. Al doilea scenariu, cel catastrofic, Rusia va reactiona dupa o lege a strazii binecunoscuta: "daca bataia nu poate fi evitata, da primul".

Intr-un interviu pentru Ria Novosti, ultimul lider sovietic, Mihail Gorbaciov, cel care a initiat in urma cu 30 de ani, la Reykjavik, impreuna cu presedintele american Ronald Reagan inceputul sfarsitului Razboiului Rece, avertiza recent: lumea flirteaza "periculos cu zona rosie".

Miercuri, intr-un prim sem de detensionare dupa invective verbale, Moscova anunta o reuniune internatioanala dedicata Siriei, la Lausanne, sambata, intre secretarul american de Stat John Kerry si ministrul rus al Afacerilor Externe, Serghei Lavrov, in ceea ce pare o intalnire a ultimei sanse.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
41467 vizualizari
  • -40 (84 voturi)    
    Si in ziarele noastre este la fel (Joi, 13 octombrie 2016, 11:00)

    jackalphonse [utilizator]

    Vedem stiri propagandistice, vedem somatii sa se mareasca bugetul pentru aparare, vedem exercitii si noi arme cumparate la preturi piperate, unii sunt intrebati daca au armata facuta, stirile ne spun ca atacul Rusiei este iminet, trupe sunt concentrate, terorismul ne impunge in cosate. Atatea scenarii alarmante sunt, ca incepi sa te bucuri cand viata privata este pusa sub lupa si banii publici se scurg pe proiecte militare. Toate au un scop.
    • +34 (46 voturi)    
      eh, e bine ca stai linistit (Joi, 13 octombrie 2016, 11:20)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      cand Rusia are cel mai mare arsenal nuclear, cele mai multe tancuri, cele mai multe interventii militare in tari vecine, cele mai multe enclave sustinute artificial in state cu minoritati rusesti.
      Dar eu nu sunt linistit, mai ales cand stiu ca nu avem nici 1% din armele Rusiei.
      Ce zici de banii cheltuiti de Rusia pe scopuri militare? Sunt curios ce parere ai despre ei?
      • +48 (56 voturi)    
        care rusia?:)) (Joi, 13 octombrie 2016, 11:54)

        mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        Rusii sunt loseri prin definitie. Au pierdut razboiul rece in mod lamentabil, au pierdut confruntarea economica si tehnologica cu Vestul civilizat, au pierdut estul Europei, care s-a indepartat de ei cu oroare si scarba dupa 1990, au pierdut fostele republici sovietice si desigur vor pierde in curand si republici/regiuni autonome din componenta Fed.Ruse. Nivelul de trai in Vest este incomparabil fata de Rusia, PIB/loc este de 3-4 ori mai mare in democratiile liberale occidentale fata de Mujicstan. Pana si Romania are un PIB/loc mai mare ca al rusilor, cu toate resursele lor naturale imense. Cine e atat de prost sa -si cumpere o masina ruseasca sau un computer sau macar un tv facut de mujici?? Cine e atat de prost incat-daca vrea sa emigreze- sa se stabileasca in Rusia? Poate doar masochistii ca saakasBilly ala sau cum il cheama :))) Iar Putin e un penibil : Rusia e zero dpdv economic si atunci el se joaca cu robinetul de la gaze – practica santajul si terorismul economic inchizand gazele tarilor care il.supara. si mai omoara si ceva ziaristi intre timp. Asta e politica externa si interna a marelui Putin. In cativa ani Vestul civilizat, capitalist si liberal va gasi solutii alternative la hidrocarburi asa ca Putin o sa si-o ia original pt ca Rusia in afara de gaze nu are ce exporta. Si nici bani pt troli nu vor mai fi. Asa ca la munca, postaci bolsevici puturosi, propaganda voastra e deja penibila, vorbiti in numele unei puteri straine care a instaurat comunismul in Romania, ne-a furat tezaurul ca un pungas gainar din tramvai si care are o mizerie de PIB/loc de nici 10.000 eur fata de tarile capitaliste civilizate si democratice care au peste 40-50.000. Noi cand radem de Rusia radem si de postacii rusi :)))))
        • -19 (37 voturi)    
          noi am luat-o-n freza de fiecare data (Joi, 13 octombrie 2016, 12:39)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          fie ca au pierdut sau castigat Rusia, Germania sau Rusia...noi am pierdut si am avut facturi de platit.
          PS. "Noi cand radem de Rusia...", spui tu:)) radem, dar cam tremuram razand, si nu de frig.
          • +29 (41 voturi)    
            tremuri tu poate... (Joi, 13 octombrie 2016, 12:55)

            mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            Lumea civilizata nu trebuie sa se teama de niste mujici primitivi. Suntem mult mai puternici decat ei. Ei sunt doar iresponsabili - stii cum se spune - Putin e o maimuta cu o grenada in mana. Avem ac de cojoc si pentru asta - deja economia lor se prabuseste datorita sanctiunilor internationale. Vad ca deja vorbesc de cartele la alimente. Cand vor ajunge la fundul sacului, si nu mai e mult, or sa faca ciocu mic in secunda doi.
            Si nu, noi nu am pierdut. In final am castigat. Suntem in NATO, in UE, avem crestere economica, Basarabia s-a eliberat de sovietici si se va elibera de tot, mai devreme sau mai tarziu.
            • -16 (32 voturi)    
              Lumea civilizata... (Joi, 13 octombrie 2016, 13:47)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

              care? Aia care sustine activ macelul din Yemen? Aia care sustine activ razboiul in Siria? Cea care "din greseala" bubuie cate un spital de campanie? la care lume civilizata ve referiti?
              In plus, daca nu tremura toti, de ce naiba ne acoperim cu asa zise scuturi, armament samd? de ce este mentinuta starea de teroare vis a vis de granitele noastre? Suntem in NATO si UE, dar avem coruptie, cresterea economica fiind doar pe hartie...
              • +11 (21 voturi)    
                rusnacii... (Joi, 13 octombrie 2016, 16:11)

                mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                rusnacii tai bubuie "din greseala" avioane civile, iar la coruptie sunt campioni; au si ei crestere economica, doar ca e cu minus :)) Iar mai activ ca rusii in Siria nu e nimeni. Numai faptul ca platesc troli atat de penibili dovedeste cat sunt de inapoiati :)))
              • +6 (14 voturi)    
                Dar te apara de macelul mujic (Joi, 13 octombrie 2016, 16:24)

                Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                Coruptia e din vina ta, si cresterea economica pe hartie tot a ta, ca furi.
        • -24 (34 voturi)    
          pe bune? (Joi, 13 octombrie 2016, 13:02)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          au pierdut razboiul rece ? da, adica au fost ei contra USA, UK, Germany etc. A durat vreo 60 de ani pana sa piarda razboiul asta si tu zici ca sunt loseri?
          • +11 (15 voturi)    
            Pai asa o sa piarda si acuma (Joi, 13 octombrie 2016, 16:18)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Putin stie ca risca s-o ia pe coaja rapid, in termen de cateva luni, daca incearca ceva militar impotriva unui stat NATO. Asa ca din gura e tare, da' de facut nu face nimic concret.

            Occidentul, mai ales statele UE, n-au chef de razboi, ca nu face bine la afaceri un razboi atat de aproape de casa, si conform cu legislatia interna a statelor NATO nici nu se poate porni un razboi fara a fi atacata o tara membra.

            Asa ca ce face occidentul? Ce-a mai facut o data: impune niste sanctiuni, si asteapta sa-si faca efectul. In cativa ani in Rusia e foamete, majoritatea populatiei il cauta pe Putin sa-l manance fript, si Rusia mai trece printr-un faliment similar celui de la vremea lu' Gorbaciov. E cea mai ieftina solutie pentru occident, si cam greu de evitat pt. Rusia.

            Confruntarea asta e economie vs. propaganda. Te las pe matale sa decizi care e arma mai tare pe termen mediu sau lung.
        • -26 (36 voturi)    
          PIB per capita (Joi, 13 octombrie 2016, 13:05)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita

          nu te mai minti singur cum ca rusii ar fi inferiori romanilor, nu sunt, si s-ar putea sa ne coste mult infatuarea imbecila si belicoasa.
          • +7 (15 voturi)    
            informeaza-te!! (Joi, 13 octombrie 2016, 15:59)

            mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            vezi estimarile FMI pe 2016, sunt sub noi. Informeaza-te si pe urma fa propaganda ...daca mai ai cu ce:))
          • +4 (4 voturi)    
            hm (Joi, 13 octombrie 2016, 17:48)

            Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Nu conteaza doar PIB/capita. Mai conteaza si distributia avutiei. Romania are o clasa de mijloc, in Rusia exista bogati si saraci.
            • -1 (1 vot)    
              poftiim? (Vineri, 14 octombrie 2016, 11:57)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

              vad ca postacii amerlocilor s-au prostit complet! Romania are o clasa de mijloc? unde, in Primaverii?
              • 0 (0 voturi)    
                ai inviat carnatule? (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:47)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                Sau va schimbati nick-urile intre voi ca bravi aparatori ai URSS-ului?
        • +26 (30 voturi)    
          Rusia, o tara de nimic! (Joi, 13 octombrie 2016, 13:37)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          O tara incapabila sa produca o masina de spalat si isi vinde resursele naturale ca sa supravietuiasca poporul cu 100 de dolari salariu iar liderii sunt miliardari, nu merita decat dispret si indepartata de lumea civilizata!
          • -17 (27 voturi)    
            Impotriva prostiei din tara (Joi, 13 octombrie 2016, 14:11)

            Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            adica eti impotriva ta? Sau tu nu esti in tara?

            Rusii vand echipament militar ultraperformant in toata lumea. Rusii furnizeaza motoare catre NASA si tu zici ca sint incapabili sa produca o masina de spalat?

            Esti tu spalat pe creier?

            Dca vrei sa ataci Rusia sau sa faci propaganda anti-Rusia, fii si tu mai destept. Cine dracu te angajeaza asa prostovan?
            • +12 (18 voturi)    
              Fals (Joi, 13 octombrie 2016, 14:33)

              RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

              Nu ma pricep la traficul mondial de arme, dar ma pricep la industria spatiala. Rusia nu vinde motoare nici catre NASA, nici catre Ariane, nici catre SpaceX sau Blue Origin. Singurii care mai cumpara de la rusi sunt ULA(Boeing+Lockheed Martin). Motoarele pt SLS(NASA) sunt facute de Rocketdyne(americani), iar NASA nu are alte rachete. In orice caz, prin comparatie cu noul motor Raptor de la SpaceX, toate celelalte motoare sunt cu mult depasite. Asa ca au mult de recuperat rusii daca vor sa mai fie competitivi in urmatoarele decenii in industria spatiala.
              • 0 (2 voturi)    
                vise (Sâmbătă, 15 octombrie 2016, 8:43)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

                "noul motor Raptor" este inca in faza de pre-testare si SpaceX are probleme serioase cu motoarele Merlin, cu care ar fi trebuit deja sa aiba zboruri cu echipaj uman anul asta.
            • +10 (18 voturi)    
              Echipament ultraperformant? (Joi, 13 octombrie 2016, 15:55)

              Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

              Pai Terminator Emancipator, rusii au proiectat ultimul avion in 1913! Sovieticii au proiectat ultimul avion in 1985! De atunci nici URSS, nici Rusia nu au maifabricat nici un avion nou! Abia acum - si se screm din 2010, cand a zburat primul prototip - au cateva, vreo sase prototipuri, nu avioane gata de intrat in productia de serie. Iar USA au a doua generatie de avioane de vanatoare stealth - invizibile pe radar - F-22 si F-35. Avioanele rusesti sunt bune - reproiectari ale celor realizate pana in 1985, dar bune la lupta de aproape, ceea ce inseamna ca o racheta le doboara de la distanta - vezi cazul turcesc, cand un F-16 a doborat fara probleme .
              In alta ordine de idei, orice masina ruseasca de spalat se transforma, in caz de razboi, in baterie de rachete antiaeriene - vezi avionul civil doborat de rebelii ucraineeni cu o astfel de masina de spalat automata, marca BUK.
            • +12 (18 voturi)    
              Tu stii ce spui? (Joi, 13 octombrie 2016, 16:02)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

              Nici macar un tractor nu mai produc, daramite un computer. SUA sunt cu ani buni inaintea tuturor ca tehnologie. Orice razboi acum s-ar termina repede cu infrangerea definitiva a Rusiei. Liderii ei stiu acest lucru si doar bat campii in fata electoratului lor imbecilizat de anii comunismului...
              • -4 (8 voturi)    
                hm (Joi, 13 octombrie 2016, 17:49)

                Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                Nu stiu daca SUA sunt inaintea Chinei ca tehnologie- in anumite domenii.
                • +7 (7 voturi)    
                  China is just copy-paste. (Joi, 13 octombrie 2016, 22:30)

                  cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

                  .
                • 0 (0 voturi)    
                  in ce domenii? (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:49)

                  AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

                  mai exact?
                  serios, in ce domenii China inoveaza iar US stagneaza?
              • +2 (2 voturi)    
                par sa se descurce binisor.. (Vineri, 14 octombrie 2016, 15:51)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                pentru o tara care nu mai produce nici macar tractoare (desi am dubii..), stau foarte bine la capitolul rachete. sa nu uitam ca sunt singurii capabili sa tina legatura cu statia spatiala internationala (si americanii le platesc o gramada de bani pt asta), cu o naveta Soyuz model din secolul trecut. poate ca si tractoarele fabricate acum 50 de ani sunt suficient de bune.. tancurile cu siguranta sunt.
        • -1 (11 voturi)    
          cam fudul.. (Joi, 13 octombrie 2016, 21:29)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          Rusia e mare. Moscova are cam acelasi nivel de trai cu "tarile capitaliste, civilizate si democratice". E adevarat ca in Siberia pib/capita e 3-4000, dar chiar si asa depasesc judete ca Vaslui sau Tulcea, aflate in UE...

          Deci nu le-as plange de mila rusilor. S-au descurcat foarte bine in ultimii 27 de ani. Cand te uiti la statistici pentru Rusia ca enitate administrativa, mai pune mana si pe harta... o sa fii uimit cate popoare sunt inca tinute in lesa de puterea militara de la Moscova.
      • -14 (14 voturi)    
        hunul (Joi, 13 octombrie 2016, 12:32)

        DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui t_beriu

        Tot cu mintea la bataye !
      • -15 (27 voturi)    
        SUA si Rusia sunt cei doi poli militari (Joi, 13 octombrie 2016, 12:37)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        ai mapamondului. China si Turcia ( a doua puetere militara NATO) sunt doar mici greutati pentru contrabalansarea unor dezechilibre.
        Evident ca niciodata Romania o tara cam 1%, ca suprafata si resurse, din Rusia nu va detine aceleasi facilitati sau aceeasi bani.
        Eu nu te contrazic vis a vis de cat de periculoasa este Rusia lui Putin, doar spun ca asa cum rusilor le este prezentat bau bau-l razboiului iminet, tot asa ne este prezentata si noua situatia de catre SUA (fata de care suntem un fel de "gubernie americaneasca").
      • -11 (25 voturi)    
        SUA (Joi, 13 octombrie 2016, 12:40)

        Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        au cel mai mare arsenal nuclear, cele mai multe tancuri si cele mai multe interventii militare pe Terra.

        Din fericire?!
        • +17 (23 voturi)    
          lasa dezinformarea (Joi, 13 octombrie 2016, 13:19)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

          SUA : 1750 focoase active, 6970 total, locul 2
          Rusia: 1790 focoase active, 7300 total, locul 1
          SUA: 8725 tancuri, locul 4
          Rusia: 22710 tancuri, locul 1
          Interventiile militare SUA nu au fost niciuna pentru cucerire de teritorii, si toate s-au incheiat cu retragerea trupelor, ceea ce nu pot spune despre Rusia.
          • -14 (24 voturi)    
            Le ai numarat bine? Vezi sa nu ti scape vreuna (Joi, 13 octombrie 2016, 13:52)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            Sunt convins ca ai avut acces la closca, ai ridicat-o si i ai numarat ouale.
            Nu pentru cucerrire, tiberiu, pentru luatul cu japca de resurse si punerea unor vasali/marionete la conducerea statului atacat (vezi Irak).
          • -6 (18 voturi)    
            USA sint pe locul 1 (Joi, 13 octombrie 2016, 14:16)

            Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            http://www.globalfirepower.com/country-military-strength-detail.asp?country_id=united-states-of-america

            ca putere militara la nivel mondial.

            Sau tu crezi ca de proaste toate guvernele ca in genuchi in fata SUA?
            SUA au celel mai mari bugete militare de decenii. Urmatoarele 5-6 tari la un loc nu fac cit SUA.
          • +5 (5 voturi)    
            Formal, ai dreptate, ... (Joi, 13 octombrie 2016, 16:45)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            ... doar ca majoritatea tancurilor rusesti sunt vechi, pe cand americanii nu tin in functiune tancuri perimate. Multe dintre tancurile rusesti sunt puse la naftalina - din totalul de ~22000 de tancuri doar 2500 sunt active, si mai putin de 1000 sunt tancuri moderne.

            Prin comparatie, SUA are aproape 8000 de Abrams-uri (diferite generatii) active.

            La focoase nucleare situatia e asemanatoare. In timp ce americanii au investit (si investesc) in cercetare si s-au dus spre sisteme de armament mai moderne, in mare masura sisteme anti-racheta si sisteme integrate, bazate pe tehnologie de calcul si comunicatii moderna care integreaza radare, sateliti, avioane de spionaj si alte sisteme cu submarine nucleare, avioane de bombardament strategic, rachete balistice sau unitati de tancuri rusii au in majoritate ce aveau si-n vremea razboiului rece.
            • -2 (6 voturi)    
              Abrams-urile is de vanzare pe net:) (Vineri, 14 octombrie 2016, 9:09)

              Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

              pe deep si dark web amice
              am gasit un tanc nou nout furat din Irak sau Afganistan cu doar 40 de bitcoini
              pt comparatie pt un asasinat platesti 50

              am gasit si avioane F-16 cu 125 de bitcoini si B-2 uri cu 2500 parca
              a si aveau si portavioane ,unu singur la 5000

              armata americana e intr-o stare asa de deplorabila vorba lu Artemis
              incat isi vand tot pe net
              is ca si rusii in 91
              • 0 (0 voturi)    
                pai si n-ai luat si tu doua trei F16? (Vineri, 14 octombrie 2016, 22:56)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

                Poa le dai la chinezi sa le copieze si apoi le vinzi la rusi! Pe bune, adica Putin in loc sa investeasca in postaci prosti ca voi mai bine ar cumpara Abramsuri si F16 lajumate.co
                Si va sa zice americanii sunt ca rusii in '91? hmm, deci sa ne asteptam Texasul si New mexico+ juma din California sa fie date Mexicului si Florida Frantei? Pregatesc popcornul! Dar nu crezi ca Rusia e cam in situatia URSS-ului din 1991? Pret petrol jos? economie pe butuci? armata supra-dimensionata si umflari de pectorali? iti suna familiar?
      • +11 (13 voturi)    
        Ca Rusia . . . . (Joi, 13 octombrie 2016, 13:18)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        . . . nu s-ar impiedica de o tara ca Romania sunt de acord cu tine. Insa cred ca ai uitat ca Romania este parte NATO, Si Nato inseamna multe tari cu potentialul lor militar cu tot. Ca au multe tancuri, iara sunt de acord, numai ca tancul lor este vulnerabil tare in ce priveste compozitia blindajului si mai trebuie si transportat in zone de conflict si in general este greu de mobilizat in conditiile razboiului pe alte teritorii. In ce priveste arsenalul nuclear sa avem pardon. Este mult inferior ca numar si mai ales calitativ fata de cel de care dispune NATO. Si apoi oricat de nebun l-as crede eu pe Putin nu cred ca risca sa ridice vreo racheta in aer pentru ca stie ca in urmatoarele ore in Rusia va fi iadul pe pamant. Toata aceasta abjecta fluturare a razboiului pe la nasul rusilor de rand nu este facuta decat cu scopul de a le distrage atentia de la problemele economice ale Rusiei.Si ar mai fi ceva . Merita oare Siria distrugerea rusiei pentru o victorie indoielnica al lui Assad? Eu nu cred!
        • +10 (10 voturi)    
          NATO exista datorita SUA (Joi, 13 octombrie 2016, 14:06)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

          Dintre toate statele NATO, putine sunt cele in care mi-as pune increderea ca ar sari efectiv in ajutorul Romaniei, in caz de invazie.
          Majoritatea cred ca ar incepe negocieri, dezbateri, referendumuri, etc, in timp ce teritoriu romanesc ar fi cucerit.
          Cat despre Siria, e o tara cu populatie cat Romania, cu suprafata mai mare ca Romania, cu PIB suficient de ridicat. Daca Siria nu merita ajutata, noi oare de ce am merita?
          • +3 (5 voturi)    
            faci o confuzie . . . (Joi, 13 octombrie 2016, 18:17)

            Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            . . . domnule! Siria ramane Siria cu sau fara Assad.Nu Siria primeste ajutor de la Rusia, ci guvernul Assad. Ori asta este alta mancare de peste. Nu stiu daca oamenii lui Assad sunt cei buni sau cei rai, dar stiu ca avioanele rusesti fac praf Siria si asta numai ajutor pentru Siria nu se cheama!
          • +3 (3 voturi)    
            ... (Joi, 13 octombrie 2016, 20:59)

            Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

            Siria are o suprafata mai mica decat Romania . Are doar vreo 180 000 km2 , o populatie care de la 17 mil probabil a ajuns acum la vreo 10-12 si un pic de vreo 4 ori mai mic decat Romania (estimat in 2010 , acum e probabil undeva la nivelul pibului rep. Moldova) .

            Ai dreptate in ceea ce spui , voiam sa doar sa vin cu aceste corecturi . Daca Romania ar insemna controlul balcanilor si avangarda pt Europa de Est , plus o potentiala putere economica si militara regionala , Siria reprezinta cheia orientului mijlociu . O piesa care contaza enorm pt Iran , Iraq , Israel si in general toata lumea araba . Practic ei si cu Egiptul (a nu se uita scurta uniune a celor doua tari) au condus intreaga lume araba .
      • -1 (1 vot)    
        poftiiim? (Vineri, 14 octombrie 2016, 11:55)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        Rusia are cele mai multe interventii militare? Deci agresiunile americane (din 1989 incoace) in Grenada, Somalia, Serbia, Kosovo, Afganistan, Irak, Libia si Siria sunt vizite prietenesti? "Primaverile arabe" care au generat dezastre economice, politice si umanitare sunt binevenite? Revolutiile portocalii au fost binevenite? Hai ca-o trantisi cu dosul, ca de cap se vede ca nu-i cazul!
    • +26 (38 voturi)    
      Rusia e pe moarte, trebuie lasata in pace (Joi, 13 octombrie 2016, 11:23)

      Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Economia e in faliment, oamenii sunt revoltati, un razboi civil e gata sa inceapa. Trebuie sa nu le dam o sansa sa fie uniti impotriva unei cauze externe si vor face singuri implozie. Trebuie lasati in pace si nu trebuie deranjati, americanii au facut ce trebuie, le-au schilodit resursele financiare, i-au fortat sa faca miscari de trupe, iar in ziua de azi sa ai un soldat gata de actiune este extrem de scump, pe langa faptul ca mujicul nu tine pusca in mana pt mai putin de 1000 EUR/luna, mai trebuie sa ai si 10-15 oameni in spatele lui ca sa il sustii (logistica, armament, munitie, hrana, pregatire, informatii, servicii medicale, combustibil etc). Miscarile astea i-au costat mult si nu isi mai pot permite sa tina armata in stare de alerta pt mult timp.
      Din fericire, nemultumitii lor trebuie doar inarmati, coruptia e mare acolo si unor celule CIA nu le vor trebui multi bani sa mituiasca niste militari corupti sa obtina arme pentru a inarma civili nemultumiti care sunt si pregatiti militar de catre statul rus si de a porni un razboi intern de guerilla.
      • +6 (6 voturi)    
        Putin şi şobolanul încolţit (Joi, 13 octombrie 2016, 15:27)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

        Îţi dau dreptate - Putin este pus într-o situaţie dificilă, dar e genul de om care poate recurge la măsuri drastice când se simte ameninţat. Recomand citirea acestui articol - http://www.businessinsider.com/putin-and-the-story-of-the-rat-2015-1
      • +1 (1 vot)    
        cam greu (Vineri, 14 octombrie 2016, 16:09)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

        "pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti", spune o vorba inteleapta.
    • -6 (10 voturi)    
      hai nu zau tavarski (Joi, 13 octombrie 2016, 12:50)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ca e la fel si la noi
    • +3 (5 voturi)    
      Este adevarat (Joi, 13 octombrie 2016, 19:37)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Ca discursurile astea tin de foame, jack-boy?
  • +25 (51 voturi)    
    Frica, nu mai conduce lumea! (Joi, 13 octombrie 2016, 11:04)

    pedepsitorul [utilizator]

    Chiar daca populatia occidentala intelege forta militara a statelor agresoare, deciziile politice nu se mai iau sub influenta fricii!

    Putin, indifferent ce plan isi face, nu mai are timp sa cucereasca Lumea, si nci nu o sa I se permita vreodata!

    Cat despre Rusia, are multe sanse sa devina Siria!

    Nici China nu o mai poate salva!
    • -13 (15 voturi)    
      SUA (Joi, 13 octombrie 2016, 12:37)

      Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      au cucerit deja lumea, au si declarat ca nu va accepta sa piarda calitatea de hegemon si ca va face tot ce poate (inclusiv razboi atomic) pentru a nu pierde hegomonia.

      The military of the United States is deployed in more than 150 countries around the world, with nearly 150,000 of its active-duty personnel serving outside the United States and its territories.
  • -66 (92 voturi)    
    multumim americanilor (Joi, 13 octombrie 2016, 11:05)

    @Mishu [utilizator]

    riscam un razboi total pt ca obama si criminalii din jurul lui sprijina isis si alte organizatii teroriste pt a rasturna un guvern ales democratic.Trump e singura sansa pt a pune capat warmongerilor din america .
    • +37 (47 voturi)    
      ? (Joi, 13 octombrie 2016, 11:10)

      hopshio [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Ti-ai uitat pastilele nene. Si mareste doza.
    • +35 (41 voturi)    
      fa un efort (Joi, 13 octombrie 2016, 11:14)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      ai enumerat cateva aberatii aleatorii si indraznesti sa te consideri postac?

      puturosule! rusine! cu oameni ca tine, nu-i de mirare ca viata e grea in Rusia, nu faceti niciun efort.
    • +28 (32 voturi)    
      Si eu lui Putin! (Joi, 13 octombrie 2016, 11:18)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Bre, Radio Rossia ce esti, stii ceva despre viata din Rusia versus cea din Occident, sau vorbesti asa, ca un PSD-ist cu Scoala Doctoratelor luate la Partid?

      Tipic PSD = vorbesti fara sa stii / fara sa intelegi!
    • +19 (27 voturi)    
      lol (Joi, 13 octombrie 2016, 11:18)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Multumim americanilor ca rusii au invadat si mutilat Ucraina si Siria.
    • +18 (22 voturi)    
      cred ca tu confunzi (Joi, 13 octombrie 2016, 11:23)

      bucurflorin [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      tu ori confunzi lucrurile ori nu ai habar de ce e isis. prietene, sua aproape ca terminase cu aqi (precursoarea isis) in irak. jigadistii se adaposteau in siria. mai mult, cand a inceput caftul intre opozitie si assad, assad a eliberat din inchisoare toti jihadistii posibili, dand o gura de oxygen nesperat a ceea ce urma sa devina isis.
      mai mult, in anumite zone, dupa ce au fost eliberate de armata siriana, aceasta s-a retras si le-au lasat loc liber isis. mai mult, exista dovezi clare de colaborare. chiar si al bagdadi a fost agent sirian.

      si cand a fost ales vreodata assad democratic. daca nu stii, ta-su a fost si el presedinte
    • +23 (29 voturi)    
      rusnaceilor, aveti grija ce va doriti (Joi, 13 octombrie 2016, 11:24)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Faptul ca Trump a zis odata ca-l admira pe Putin nu inseamna automat ca odata ajuns Presedinte ii va da KGB-istului de la Kremlin tot ce vrea.
      In nici un caz nu mai mult decat i-au dat Obama si Clintoneasa
      Cat despre vinovatii in razboiul din Siria ia-o mai usor.
      Nu ti se pare dubios ca rusii sunt cei care bombardeaza Alep-ul ca si cum ar fi Groznai si ca tot ei ameninta cu razboiul?
      • -4 (4 voturi)    
        Vorbim dupa alegeri! (Joi, 13 octombrie 2016, 16:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Deci cred ca ai sa vorbesti singur...:)
    • +14 (20 voturi)    
      Ce fumezi... las-o mai moale! (Joi, 13 octombrie 2016, 11:25)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Daca erai un taran din fundul Moldovei... activist pentru colectivizare, aveai o scuza!
    • +22 (28 voturi)    
      Multumim rusilor (Joi, 13 octombrie 2016, 11:26)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Stai putin, cine a invadat Moldova, Ucraina de Est, anexat Crimea, invadat Georgia? Rusia este statul care anexeaza noi teritorii, nu SUA si nici Europa. Deci cine cauta razboiul cu lumanarea este Rusia.
    • +18 (24 voturi)    
      Tu eşti adevărat? (Joi, 13 octombrie 2016, 11:33)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Mi-e greu să înţeleg cum un om care posedă creier (allegedly) poate să vadă lucrurile în felul ăsta. Şi propoziţia finală, despre cum tata Trump poate să facă şi să dreagă, e cireaşa de pe un tort de mult expirat.
    • +4 (6 voturi)    
      Faptul . . . (Joi, 13 octombrie 2016, 13:24)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      . . . ca stai acum in fata calculatorului si scrii prostii se datoreaza100% celor pe care acum ii blamezi. Daca nu era jandarmul american care sa te pazeasca probabil ca de mult ti-ar fi albit oasele pe campuri de lupta. sau ale parintilor tai. Apropo, computerul la care scrii, e rusesc cumva?
  • +24 (42 voturi)    
    Totusi nu ca al doilea razboi mondial (Joi, 13 octombrie 2016, 11:05)

    BEDE [utilizator]

    Nici USA, nici Rusia lui Putin nu cred ca se vor angaja intr-o lupta de genul a ceea ce a fost in al doilea razboi mondial. Vor fi, in continuare, o serie de conflicte, care poate se vor si extinde. Arabia Saudita? Turcia? Iran?
    Dar nu vad ca Rusia sa atace masiv in Europa, nici ca USA sa debarce masiv forte in Siria.
    Numai ca mujicii trebuie sa fi speriati ca dau navala americanii, ca numai asa nu vor fi preocupati de dezastrul economic cauzat de politica lui Putin.
    Se poate sa mai aiba loc cate un incident de genul USS Panay 1937, dar nu cred ca asemenea lucruri vor duce la un razboi cu angajament total, dupa cum nici MH-17 nu a dus la un razboi desi este clar ca rebelii sponsorizati de rusi au doborat avionul cu rachete rusesti.
    • +10 (12 voturi)    
      Un razboi total nu cred ca e posibil (Joi, 13 octombrie 2016, 11:16)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      De acord. In momentul in care se va declansa asa numitul razboi total, nu cred ca una din parti mai are puterea sa astepte sa incaseze prima lovitura nucleara.
      Din nefericire insa, descurajarea in acest stadiu cand se mai poate face ceva, nu prea exista.
      Europa pare complet impartita si total ametita fata de ce se intimpla in jurul ei.
      America trece prin propiile convulsii si Putin s-a urcat pe masa cu facaletul si se joaca de-a imparatul. Nu mai e mult sa ii arda unui vecin o smetie sa vada ce fac ceilalti.
      • -2 (2 voturi)    
        Tu nu cunosti profetia biblica (Vineri, 14 octombrie 2016, 9:21)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        Tu Gog din neamul lui Magog
        (Get din neamul Massagetilor care s-au raspandit in Rusia si Siberia)
        Te voi scoate pe tine si multe neamuri impreuna cu tine
        si te voi aduce in campia Armagedonului
        (Megido in Israel)
        va veni tapul de peste mare( americanii)
        va fi sange pana la botul cailor
        si nu va ramane piatra peste piatra in cetatea Damascului
        si veti cunoaste ca eu sunt Domnul
    • +7 (11 voturi)    
      Exact, Statele delicvente nu mai sunt confruntate (Joi, 13 octombrie 2016, 11:40)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Exact, Statele delicvente nu mai sunt confruntate direct! Nu se merita!

      In schimb, Statele delicvente vor fi ingenuncheate de politici softpower, care indirect vor duce la modificarea regimului politic!

      Dar sunt sigur ca o agresiune contra NATO, va duce la cel de-al treilea razboi mondial!
    • -10 (14 voturi)    
      ba eu cred ca da (Joi, 13 octombrie 2016, 12:31)

      Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Ca ne bate la usa al III-lea razboi mondial.
      De fapt a inceput deja pe plan economic si informational/propaganda. Asa incep razboaiele.

      E o naivitate sa crezi ca nu escaladeaza la razboi militar si atomic. Chiar cind Japonia nu mai era considerata un pericol, a fost lovita cu 2 bombe atomice. Dar acum cind Rusia/SUA sint pericole?

      Din pacate razboiul nu poate fi evitat. Poate doar daca se lanseaza o miscare pacifistia internationalista care sa denunte pe toti acesti obsedati de razboi si Putere si bani. Poate ceva similar cu anii '60, familia si binele individual sa fie pus pe primul plan, nu vreun "bine suprem".
      • +3 (5 voturi)    
        Ai descoperit mersul pe jos.. (Joi, 13 octombrie 2016, 18:55)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        Si vii cu lozinci pacisite din anii 70, lozinci si miscari care erau la greu sponsorizate de sovietici.
        URSS, bastionul pacii e!
        Chiar asa regurgitati propaganda veche de 40 de ani? se vede treaba ca a scazut calitatea umana la Pravda, Russia Today sau cum v-o mai zice.
  • 0 (18 voturi)    
    fundamentalisti au bagat vrajba intre SUA si Rusia (Joi, 13 octombrie 2016, 11:06)

    mihaitzateo [utilizator]

    Mi se pare ca trebuie sa fii tare naiv,ca si om cu putere de decizie din Rusia sau din SUA,sa te iei la bataie cu SUA/Rusia pentru niste fundamentalisti , care iti considera statul ca ceva foarte malefic.
    • -10 (18 voturi)    
      este vorba de gaze si petrol,nu de fundamentalisti (Joi, 13 octombrie 2016, 11:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      treaba cu religia si fundamentalismul este un fel cortina care sa acopere razboiul pentru resurse si cote de piata.
      • -6 (10 voturi)    
        cred ca (Joi, 13 octombrie 2016, 12:25)

        Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Mihaitzateo se referea la alt tip de fundamentlisti, nu cei religiosi.
        Sint unii ahtiati dupa putere, control si bani. Nu suporta sa vada ca nu li se supun toti de pe planeta, nu suporta gandul ca cineva sa le puna in pericol Puterea hegemonica si banii.

        Imperialismul exista.
      • +10 (16 voturi)    
        Corcodel, ia mai studiaza (Joi, 13 octombrie 2016, 12:50)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        US are gaze sa dea si la altii iar petrol suficient pentru consumul propriu.
        Deci povestea cu americanii cei rai care vor petrolul arabilor e de prin anii '60-70
        Dar la postacii de ev mediu ai rusilor merge si asa!
        • -4 (10 voturi)    
          Serios? (Joi, 13 octombrie 2016, 14:21)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          In Golf Persic se afla 45% din petrolul Lumii, si de acolo isi iau americanii cam 35% din petrolul prelucrat in rafinariile din Usa.
        • -5 (9 voturi)    
          daca nu le ar trebui petrol (Joi, 13 octombrie 2016, 14:23)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          daca nu le ar trebui petrol de ce ar tine am-ericanii acest imperiu militar in golful persic?

          http://www.persiangulfstudies.com/userfiles/images/Military-Base-Persian-Gulf2.jpg
          • +1 (3 voturi)    
            tu stii ce inseamna imperiu? (Joi, 13 octombrie 2016, 19:00)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            Studiaza Federatia rusa.
    • +11 (15 voturi)    
      Mihaitza (Joi, 13 octombrie 2016, 11:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      De fundamentalistii din Crimmea sau Donetsk nu zici nimic?
      Sau de aia din jurul Kaliningradului?
      Siria e un pretext si o slabiciune a americanilor de care kaghebistul Putin profita temporar.
    • -1 (3 voturi)    
      fix de fundamentalisti de la ISIS e vorba (Joi, 13 octombrie 2016, 14:23)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      De fundamentalistii de la ISIS vorbeam.
      Eu nu cred ca pot sa pui egal intre republica de la Donetsk si "statul ISIS".
      Noi ,europenii cu Rusia si cu SUA,hai sa fim iar "destepti" sa ne batem,apoi sa ne miram de ce India si China si nu numai,devin cele mai mare puteri mondiale.
      Ca tot au mai fost doua razboaie mondiale,nu cu multi ani in urma.
      Deja China e cea mai mare putere mondiala,din punct de vedere economic.
      Hai ,sa facem noi o chestie,sa mai moara vreo cateva zeci de milioane de europeni (aici se includ si americanii si rusii).
      Si Rusia si SUA au si gaze si petrol,nu e vorba de gaze si petrol, e vorba de a te apuca sa faci dreptate prin Siria.
      Nu vedem padurea de copaci,nu vedem "the big picture",aia e problema,cu noi,europenii.
  • +22 (26 voturi)    
    nebuni (Joi, 13 octombrie 2016, 11:10)

    DSS [utilizator]

    Putler vrea sa porneasca ww3, probabil singura sansa pt el sa reziste la putere.
    cat ii mai rabda pamantul pe criminalii astia? de 300 de ani nu fac decat sa raspandeasca distrugere si moarte peste tot. Sper sa vina si momentul platii la un moment dat
  • -1 (7 voturi)    
    hai ca mi-au placut scenariile politologilor (Joi, 13 octombrie 2016, 11:13)

    t_beriu [utilizator]

    Dupa ei, scenariul optimist e o noua impartire pe zone de influenta, gen Yalta. Sa le-o spuneti pe asta cu scenariul optimist celor de pe partea cealalta a noi cortine de fier.
    Eu as mai avea o solutie:
    interventie masiva a SUA de partea rebelilor, ca de data asta Bashar al-Assad sa pice si sa plateasca pentru crimele din razboiul civil.
    Daca americanii chiar vor sa sustina rebelii moderati, trebuie sa o faca pana la capat, chiar cu costul unor posibile confruntari cu Rusia. Altfel, SUA poate da impresia ca ar evita cu orice pret confruntarea, ceea ce ne-ar pune pe ganduri in cazul unor ipotetice interventii rusesti in tari apartinatoare NATO.
    • -3 (9 voturi)    
      Rebeli moderati? (Joi, 13 octombrie 2016, 11:55)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Care sa fie aceia? AI vazut ce a rezultat in Libia? Sau in Egipt?
      Cei moderati nu fac razboi.
      Nu s-a vazut si ce a fost cu Saddham? Dupa ce a luat Khomeini puterea, USA l-a sprijinit pe Saddham. Dar nu l-au putut avea sub control. Au sprijinit un dictator impotriva unui regim la fel de rau.
      Parca vad ca, la un moment dat, USA se va retrage intr-un izolationism si nu va mai actiona ca jandarm mondial pentru ca aceasta costa cam mult. De mai bine de 70 de ani USA are acest rol. Si nu ma incanta deloc ca, la un moment dat, se va retrage de pe scena. Nu mi-ar place mai mult nici cu Rusia, nici cu China. Sper ca, poate, Rusia va ajunge in colaps inainte ca USA sa se retraga. Cu China va fi altfel. Si as fi inclinat sa cred chiar ca Rusia va fi sprijinita de China ca sa nu se prabuseasca.
    • -6 (8 voturi)    
      dupa parerea Dvs (Joi, 13 octombrie 2016, 12:21)

      Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      "interventie masiva a SUA de partea rebelilor chiar cu costul unor posibile confruntari cu Rusia", ce inseamna asta??

      Nu cumva inseamna razboi nuclear?

      Adevarul este in alta parte.
      Ce ii mana pe acesti oameni la lupta? Ce ne-ar mana pe noi, romanii sau oamenii simpli, in razboiul asta ca sa ne sacrificam pe noi si familiile noastre?
      • -3 (5 voturi)    
        masiva inseamna (Joi, 13 octombrie 2016, 13:04)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        Aviatie, rachete, suport aerian, trupe la sol. Nu e nevoie de altceva pentru contracararea rusilor.
        Si o intrebare pentru tine. Ce i-ar mana pe americani sa ne sara in ajutor daca rusii ar debarca 30-40000 de soldati + aviatie si marina, suficient sa ne copleseasca in maxim o saptamana?
        Ce pretentii ai avea ca americanii sa te sustina daca nu accepti ca alti aliati de-ai lor sa beneficieze de acest ajutor intr-o situatie concreta?
        Democratia si libertatea sunt notiuni fragile. Statele democratice sunt o minoritate, si ca numar, si ca populatie.
        E atat de usor sa fim izolati, cuceriti, subjugati, trecuti intr-o zona de influenta brutala, ca fostul bloc comunist.
        Aceste valori pot si trebuie sa fie aparate, chiar daca nu e vorba de una atac fizic direct asupra noastra. Trebuie sa ne tinem spatele, pentru ca vremurile vor fi tulburi.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu e realista faza cu Putin, avand (Joi, 13 octombrie 2016, 18:47)

          Carpi [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          forta sa-i scoata pe romani din Arcul Carpatic, pana vin fortele de ajutor occidentale !!
          Cu atat mai putin daca razboiul va duce la faza de razboi nuclear !!!!. Intr-un razboi nuclear tancurile rusesti o sa ajunga mormane de fiare iradiate !!!.
          Iar in razboi conventional este ciudat sa consideri ca 30.000-40.000 de rusi pot ,,coplesii'' armata Romana !!! .......Si cand te gandesti ca tot cam numarul asta de rusi a ,,paradit" singur italo-americanul Sylverster Stallone in Rambo III !! (s.i.c.)
      • 0 (0 voturi)    
        lasati-o mai cu razboiul nuclear (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:06)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        Repet, asta cu raboiul nuclear e un rahat regurgitat din anii '70. Niciuna din puterile nucleare nu va folosi arma cat vreme va exista un echilibru si va sti ca risca lovituri de raspuns.
        Cei care evoca razboiul nuclear sunt oamenii Rusiei care folosesc aceasi reteta perimata din anii razboiului rece: Noi dorim pacea dar occidentul cel raunefacesaneinarmamsivaurmarazboiulnucleardarinniciuncazdinvinanoastrafiindcanoi suntemporumbeipaciifraierilor.
  • +10 (14 voturi)    
    nemernicii sunt cu spatele la zid (Joi, 13 octombrie 2016, 11:19)

    AliKimiku [utilizator]

    si asta ii face periculosi.
    Numai ca vestul ar trebui pur si simplu sa temporizeze situatia. Sa vedem de unde scoate Putin bani pentru intretinerea faimoaselor forte armate.
    • -8 (10 voturi)    
      se pare (Joi, 13 octombrie 2016, 12:18)

      Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      ca Vestul nu mai vrea temporizarea situatia.
      Dar nu are inca solutie cum sa faca sa domine in Siria.
      Nu poate (nu s-a decis) ataca active militare Ruse din Siria. Rusii s-au pregatit bine anti-aerian cu S-300 si S-400.

      Intrebarea este cind sau daca se va hotari Vestul sa atace active militare Ruse in Siria. Daca nu o va face, va pierde razboiul in Siria.
      Daca o va face, razboiul va escalada pana la razboi atomic.

      Noi, romanii, ce interese avem in toata treaba asta?
      Vrem ca Vestul sa atace Rusia militar sau nu?
      • +6 (10 voturi)    
        nicidecum (Joi, 13 octombrie 2016, 12:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        VREM ca un Cracanat sa fie taxidermiat si DEMOCRATIE in Rusia, in prezent pe harta localizez o zona geografica care poarta numele de URSS !!
      • +3 (5 voturi)    
        nu papusa!! (Joi, 13 octombrie 2016, 17:03)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        noi vrem sa stam capra din prima ca stim ca rusii violeaza cu mult bun simt..si niciodata nu-ti cer lucrurile de valoare, le iau!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Razboiul din Siria (Vineri, 14 octombrie 2016, 23:14)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        Nu e razboiul americanilor, nici al nostru.
        Dar se pare ca devine al rusilor. Va urez un esec previzibil rusnaceilor! Ultima voastra tentativa din Afghanistan s-a terminat foarte bine pt statul sovietic!
        PS chiar daca veti obtine succes morbid partial(vezi sangele din Alep) in final o veti lua peste bot
  • +14 (20 voturi)    
    foame mare (Joi, 13 octombrie 2016, 11:25)

    bucurflorin [utilizator]

    cand nu ai ce da la oameni de mancare, cum se intampla in rusia acum, cand se anunta noi sanctiuni dupa ce au bombardat intentionat spitale, scoli in Allep...cum poti sa tii populatie sub control?!
    creezi un pericol imminent, imaginar. VESTUL. SUA, UE.
    pare un strigat de disperare al unui muribund
    • -11 (15 voturi)    
      cred (Joi, 13 octombrie 2016, 12:12)

      Emancipatorul [utilizator] i-a raspuns lui bucurflorin

      ca rusii au totusi de mancare, pot trai din resursele proprii, au totusi tara cu cea mai mare intindere.
      Daca ai citi ai vedea ca productia agricola a Rusiei a atins un nou record anul trecut.
      Cred ca au si petrol si metale, etc.

      Da, sint curios si eu ce noi sanctiuni ii vor impune Rusiei. Eventual sa o scoata din swift si sistemul de asigurari mondial. Vom vedea apoi si Raspunsul Rusiei. Cum escaladeaza conflictul "imaginar".

      Inteleg ca pentru Rusia, SUA si Vestul sint un pericol imaginar?
      Dar Rusia este un pericol pentru SUA?
      Deci SUA poate extermina Rusia intrucit Rusia e un pericol, dar Rusia nu poate extermina SUA pentru SUA nu e un pericol pentru Rusia. Tare de tot.

      Sper totusi ca esti cel mai putin pregatit trol.
      • +8 (12 voturi)    
        aberezi stimabile (Joi, 13 octombrie 2016, 12:26)

        bucurflorin [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        prietene, daa aveai habar, stiai ca au obtinut cea mai mica productie Agricola din ultimii 20 de ani. stiai ca, au scadere economica, ca au inflatie galopanta etc. resursele alea sunt egale cu zero cand pretul lor e la nivelul actual. rusia are nevoie de un pret de minim 80 de dollari pe baril pentru a trai.

        cu ce e Germania, franta, suedia, ue in general pericol pt rusia? din contra..le convenea situatia. piata de export mare.

        dar nah..tre sa gandesti...tu esti genul care se bucura cand urss ul a luat moldova de la Romania, cand ti-au omorat bunicii si strabunicii.
        sau poate iei bani
        • +11 (15 voturi)    
          Ai dreptate (Joi, 13 octombrie 2016, 12:44)

          Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui bucurflorin

          Domnu emancipator posteaza din Rusia, nu exista nici 1% din populatia Romaniei care sa fie pro-rusa. Este destul de simplu, toti cei care posteaza aici pro Putin, pro rusia sunt troli. De altfel s-a si scris pe BBC, New York Times etc, despre armatele de troli platite, au si birouri la Moscova si Sankt Petersburg, deci e un lucru stiut.
      • +6 (8 voturi)    
        mancarea nu inseamna numai cereale (Joi, 13 octombrie 2016, 12:56)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

        Cat despre metale si petrol poate erau suficiente in sec. 19.
        Apropo de petrol, stii ca rusii cei cu armata avansata se bazeaza pe tehnologiile americane pentru extragere?
        Deci stai linistit ca exista multe alte sanctiuni care pot fi aplicate Rusiei.
        Cat despre exterminari si pericole mai vedem noi.
  • +18 (22 voturi)    
    Mda (Joi, 13 octombrie 2016, 11:27)

    Soljenitin [utilizator]

    Toata sleahta de talhari de la carma mujicstanului trebuie inlaturata, este singura cale spre a evita o conflagratie foarte, foarte urata.
    Putin este in stare sa dea foc lumii intregi pentru a isi salva fundul si hotiile.
    • -13 (15 voturi)    
      Esti invidios? (Joi, 13 octombrie 2016, 13:33)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Esti invidios ca Rusia este al 2-lea producator de diamante al Lumii, este?
      • +1 (3 voturi)    
        Dupa .... (Vineri, 14 octombrie 2016, 6:59)

        Sufleu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Botswana .... observ ca toarsu Putin trage tare ca rusii sa ajunga din urma populatia din Botswana.
  • -24 (26 voturi)    
    US va castiga razboiul.... (Joi, 13 octombrie 2016, 11:32)

    OvidiuStoica [anonim]

    Ma refer la cel din Afganistan. desigur.
    • -8 (12 voturi)    
      In AFG (Joi, 13 octombrie 2016, 13:32)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      In AFG Nato e facut muci de gherile si talibanii detin iar 50% din tara.
  • +11 (15 voturi)    
    ! (Joi, 13 octombrie 2016, 11:57)

    neo13 [utilizator]

    Incet, incet, cracanatul transforma Rusia in Coreea de Nord.
  • +10 (10 voturi)    
    Cred ca am amnezie (Joi, 13 octombrie 2016, 12:09)

    RaduMiron [utilizator]

    Scuzati-mi ignoranta, dar cine e Rusia?
    • +6 (6 voturi)    
      e nebunu' ala betiv ce a iesit cu cutitu' (Joi, 13 octombrie 2016, 16:57)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

      pe casa scarii...
      Daca nu-l izolezi raneste pe vecina Ucraina, Georgia, s-a bagat si la gradinita de copii Siria.
      Lumea se gandeste ce-i de facut cu el...dar se pare ca vrea sa-l irite in special pe sportivul campion.
      Succes!!
  • -4 (10 voturi)    
    ce ma deranjeaza (Joi, 13 octombrie 2016, 12:49)

    Emancipatorul [utilizator]

    este intoleranta unora la pacifismul meu.

    De ce se supara unii ca eu nu vreau sa lupt sau sa sustin acest discurs razboinic?

    Nu avem voie sa fim pacifisti? trebuie neaparat sa intelegem ca Rusia trebuie distrusa cu orice risc.
    Nu trebuie sa intrebam cine sint oamenii care ne cer sa ne luptam cu Rusii? nu avem voie sa intrebam de ce niste oameni corupti, care ne-au furat munca, ne cer sa ne sacrificam pentru a o 100-a oara?
    • -6 (12 voturi)    
      numai naivii nu pricep (Joi, 13 octombrie 2016, 13:30)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

      Numai naivii nu pricep ca, la atitudine, activistii pro-Usa sunt identici cu aia pro-Rusia.
      Atentie - Nu ma refer la oameni platiti, ci oameni fanatici care cred sincer in izbanda unuia din cele doua imperii si in solutia militara.
      • +7 (11 voturi)    
        inception (Joi, 13 octombrie 2016, 13:46)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        cand postacul toni ii raspunde postacului emancipatorul e "a lie within a lie - inception"

        Nu ne pune nimeni sa luptam cu nimeni, in schimb Rusia invadeaza Ucraina, Siria, pe cine o mai invada? poate Georgia, deja i-a furat din teritoriu mutand marcajele, poate mai incepe un razboi acolo

        ce vina au aia din Georgia? ca sunt prea aproape de Rusia, cel mai mare ghinion
      • +4 (8 voturi)    
        Fanatici sunt in mintea ta doar (Joi, 13 octombrie 2016, 16:50)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Habar nu ai ce e USA, sunteti doar frustrati voi astia. E plin Iasu' de voi. Pana una alta USA am vazut ca incepe sa deschida tot mai multe fabrici in tara cu joburi bune. Prin comparatie, Rusia a cam distrus si falimentat tot ce a atins.
      • +2 (4 voturi)    
        Toni, mai e o diferenta si istoria ne spune care (Joi, 13 octombrie 2016, 19:12)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Cei care au crezut sincer in democratie si americani au ajuns sa traiasca bine si foarte bine
        in timp ce
        idiotii utili care au crezut in rusi au sfarsit in proportie de 90% in Siberia sau impuscati ca deviationisti
        Contrazice-ma te rog!
    • +2 (4 voturi)    
      pacifist? (Joi, 13 octombrie 2016, 19:09)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

      Parca imi aduc aminte de unu Ceausescu care ne-a scos la un referendum pentru Pace.
      99.99% a obtinut.
      Tot blocul comunist urla pentru pace in timp ce mentinea armate supra-dimensionate iar rusii falimentau investind in nucleare.
      Fix aceeasi poveste e si acum, Rusia isi invadeaza vecinii, anunta inarmari masive, sicaneaza si ameninta vecinii si in acelasi timp isi pune progandistii cu porumbei albi in piata.
      Puti a propaganda rusa de la un kilometru pacifistule!
  • -8 (10 voturi)    
    Cataclisma (Joi, 13 octombrie 2016, 12:58)

    Toni_Romania [utilizator]

    Vine Satana Putin. Fugiti.
  • +5 (7 voturi)    
    foarte frumos (Joi, 13 octombrie 2016, 14:32)

    VladSnow [anonim]

    "Reamintesc 'strategilor' americani ca rachetele antiaeriene S-300 si S-400 care asigura acoperirea aeriana a bazelor rusești din Hmeimim si Tartus au o raza de acțiune care poate surprinde orice aeronava neidentificata"

    Dar, după avionul ala doborât in Ucraina, n-ar fi mai bine sa o identificați mai întâi? Zic si eu.
  • +2 (4 voturi)    
    Nebunul si maimutoiul (Joi, 13 octombrie 2016, 16:23)

    Razvan_M [utilizator]

    Putin este un ticalos criminal. Obama este o paiatza zambareata care crede ca orice disputa poate fi rezolvata doar prin vorbe, dupa care se apuca si isi trimite lacheii PC sa ii atace pe Putin si gasca lui de mafioti pe drepturile omului, femeii, animalelor, negrilor, tiganilor, poponarilor, musulmanilor etc. Exista riscuri tot mai mari ca maimutoiul sa fie urmat de o hoasca imbatranita in rele care sa dea si mai tare cu batzul prin gard catre mafiotul Putin si gasca lui de criminali, dupa care sa caute "safe space" si sa bage capul in pamant.

    Eu cred ca asistam la un dezastru in plina desfasurare.
  • +6 (6 voturi)    
    Prostia la ea acasa in Rusia (Joi, 13 octombrie 2016, 16:28)

    Locke Lamora [utilizator]

    si-o imprastie si in lume, prin propaganda.
  • -1 (3 voturi)    
    Rusii nu vor razboi nuclear (Vineri, 14 octombrie 2016, 9:47)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Acest razboi este facut de clica Clinton si Obama din America
    pt ca cei din serviciile secrete americane ,de la NSA si CIA si FBI si SS i-au spart doamnei Hillary Clinton serverul de mail
    asta pt ca ea a dus la moartea a mii de oameni prin atitudinea ei si prin ceea ce a spus -loose lips sink ships

    Ea a crezut ca rusii si romanii,adica Marcel Lazar Lehel tarul din Crisana si Banat din Agartha a spart serverul ei
    dar el Guccifer a venit dupa ei si dupa rusi,iranieni,coreeni si asa mai departe
    adresa de internet protocol era bun public pe net dat de adminul ei de retea
    parola era ...suficient sa stii numele fiicei sale
    palarie intr-un picior ghici ciuperca ce-i

    eu am semnat Constitutia Rusiei pe fiece pagina am pus-o pe ftp.atlantia.online-login apollo@atlantia.online si pass Caligulas36
    impreuna cu celelalte doc ale mele
    acuma va fi razboi
    pt ca nimeni nu vrea sa piarda
    eu mai am 5 luni pana ajung la 38 de ani si rusii nu ma considera inca Tarul Rusiei
    so it is like it is


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri