Referendum antirefugiati: Martin Schulz acuza "jocul periculos" al Ungariei

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 2 octombrie 2016, 10:05 Actualitate | Internaţional

Martin Schulz
Foto: AGERPRES
Presedintele Parlamentului European, Martin Schulz, a atras duminica atentia asupra "jocului periculos" al Ungariei, care organizeaza un referendum impotriva planului de relocalizare a refugiatilor in cadrul UE, relateaza Agerpres.

"Conform grilei de repartizare, Ungaria trebuie sa primeasca numai vreo 2.000 de refugiati. A organiza un referendum in legatura cu aceasta este un joc periculos", a declarat Martin Schulz grupului de presa german Funke, potrivit unui fragment dintr-un articol publicat in avans.

Premierul ungar Viktor Orban se joaca "cu un principiu fundamental al UE: contesta validitatea legislatiei europene la care insasi Ungaria a contribuit", a subliniat presedintele Parlamentului European.

Martin Schulz a lansat un apel celorlalti lideri ai tarilor membre in Uniunea Europeana sa il aduca pe Viktor Orban pe calea cea buna. Ar trebui "sa ii spuna colegului lor: nu mai putem continua asa. Solidaritatea nu are sens unic", a afirmat demnitarul european.

Aproximativ 8,3 milioane de alegatori sunt chemati duminica sa valideze opozitia lui Viktor Orban fata de repartizarea refugiatilor in cadrul Uniunii Europene.

Un prim plan de relocalizare a 160.000 de solicitanti de azil intre cele 28 de tari membre este cu greu pus in aplicare din septembrie 2015.

Pana in prezent, Ungaria nu a propus niciun centru de primire si se va considera, daca votul negativ castiga, libera de orice obligatie de a contribui la efortul european.

Comisia Europeana a reamintit in aceasta saptamana ca referendumul nu va avea niciun impact juridic asupra angajamentelor adoptate. Responsabilii europeni se tem insa de o noua lovitura adusa legitimitatii proiectelor UE si unitatii membrilor sai, deja afectata de o succesiune de socuri, printre care acea mai grava criza migratorie de dupa 1945 si decizia britanicilor de a parasi grupul celor 28.


Citeste mai multe despre   









3569 vizualizari
  • +19 (27 voturi)    
    Sa-i explice cineva (Duminică, 2 octombrie 2016, 10:39)

    AdiSto [utilizator]

    domnului acesta ca, intr-o democratie, referendumul este deasupra legilor. Legile sunt facute de oameni alesi. Daca la un moment dat, intre doua alegeri, populatia hotareste ca o lege e stramba, o invalideaza direct, nu prin alesi.
    Dar ce spun eu, sunt sigur ca nenea cunoaste asta. Dar, in buna traditie occidentala, ce e bun pentru Vest nu e bun, ba chiar e interzis, pentru Est.
    Inteleg ca Referendumul pentru Brexit a fost acceptat. Inca din seara votului. Daca in Est se petrece un Referendum, legat tot de UE, nu e bun, ca incalca ce a semnat tara respectiva?
    • +12 (16 voturi)    
      Democratie! (Duminică, 2 octombrie 2016, 14:30)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      Acesti birocrati care stau bine mersi pe banii cetatenilor UE au uitat ce inseamna democratia. Ei stiu ce e mai bine.
  • -18 (30 voturi)    
    Victor Orban face jocul lui Putin (Duminică, 2 octombrie 2016, 10:59)

    Metusala [utilizator]

    binenteles ca referendumul este o cheltuiala inutila si nu rezolva nimic privind imigratia, dar vrea sa arate lipsa de unitate a UE. La fel sunt si unii in Romania se arata contra imigrantilor desi aici nu vin.
  • +20 (26 voturi)    
    Un principiu fundamental al U.E. ? (Duminică, 2 octombrie 2016, 10:59)

    adrian88000 [utilizator]

    Da , principiul liberei circulatii in interiorul U.E. , pentru CETATENII UE !
    Nu deschiderea granitelor petru navalirea hoardelor barbare !
    Si de ce e periculos intr-o democratie sa consulti poporul ? Referendumul este expresia supremei democratii. Democratul Shultz nu crede in referendum ? El crede doar in directivele lui Merkel? GRESESTE !
  • -13 (23 voturi)    
    birocratul de la bruxel este rupt de realitate (Duminică, 2 octombrie 2016, 11:05)

    andreitr [utilizator]

    Prietenii unguri sunt de mult cu rusnacii și cu putler așa că ei nu mai respectă de mult ce vrea ue...Cu siguranță prietenilor unguri le-ar plăcea să facă și ceva lagăre în care să gazeze refugiații care fug de moarte, pentru că așa obișnuiesc ei să facă cu oricine care nu vorbește ungurește...
    • +8 (16 voturi)    
      Fug de moarte cand sar (Duminică, 2 octombrie 2016, 14:34)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      gardul din Serbia????? , sau fug de moarte dupa ce au traversat toata Sahara si se suie in barci din Libia????.......hai nu ma-nebunii!!!!
  • +15 (19 voturi)    
    Fapte nu vorbe (Duminică, 2 octombrie 2016, 11:48)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Aparatorii inflacarati ai tiganilor, "refugiatilor" etc. sunt rugati, ca in loc sa trancaneasca atata, pe spinarea altor popoare, mai bine ar face sa duca acesti oamni in tara lor.In esenta, tarile care au avut colonii sa se ocupe in mod constructiv de urmasii fostilor robi,pe spinarea carora au ajuns la un nivel de trai ridicat si sa-i lase in pace popoarele sarace in trecut si in prezent.Are dreptate Orban, acesti oameni trebuiesc ajutate in tara lor, iar daca unele tari au nevoie de oameni, sa mearga si sa-si le aduca acasa in mod direct.
  • +21 (25 voturi)    
    Fearmongering, "Boiling frog", "Salami tactics" (Duminică, 2 octombrie 2016, 11:57)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    1. Nu este un "Referendum antirefugiati", cum scrie in titlu. Cetatenii maghiari sint intrebati daca sint de acord sa cedeze UE dreptul de a coloniza Ungaria cu persoane fara cetatenia maghiara, chiar si fara aprobarea Adunarii Nationale.

    2. Fearmongering: "Martin Schulz a atras duminica atentia asupra "jocului periculos" al Ungariei...".

    Pentru acest fost librar, consultarea popoarelor prin referendum e un "joc periculos". Si - in mintea lui - UE e tarlaua pe care el face ce vrea muschii lui, iar popoarele sa faca ciocu' mic.

    3. "Salami tactics": "sa ii spuna colegului lor: nu mai putem continua asa. Solidaritatea nu are sens unic".

    Solidaritate cu cine? Solidaritatea intra-europeana e una, si, daca sint inundatii catastrofale in Germania, re-localizarea sinistratilor GERMANI in tarile UE se va face imediat si fara discutii, dar solidaritatea cu invitatii asiatici si africani ai tov. Merkel e alta mincare de peste. Ii inviti sa vina in Germania, ca e loc pentru toata lumea, apoi vrei sa scapi de unii dintre ei, colonizind alte state europene? Iar apoi acuzi ca unii au cojones si refuza oferta pe care o credeai de nerefuzat?

    4. "Boiling frog anecdote": "Conform grilei de repartizare, Ungaria trebuie sa primeasca numai vreo 2.000 de refugiati", a declarat Martin Schulz.


    "TACTICA SALAMULUI", zice Mátyás Rosenfeld (o mizerie de om, dictator infect si criminal odios, cunoscut mai bine ca Mátyás Rákosi), fost mare-sef al Partidului Comunist Ungar, 1945 – 18 iulie 1956, descria cel mai bine actiunile Partidului Comunist Ungar. Rákosi s-a laudat ca el a distrus partidele ne-comuniste "taindu-le asa cum tai feliile de salam". Etichetindu-si adversarii ca fascisti (sau chiar doar ca simpatizanti ai fascistilor), a reusit sa forteze opozitia sa-si taie aripa dreapta, apoi cea de centru, apoi pe indivizii de stinga ceva mai curajosi, pina cind au mai ramas activi doar tovarasii de drum dispusi sa colaboreze cu comunistii.
  • +19 (21 voturi)    
    Schulz (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:16)

    LatonDariat [anonim]

    Sigur, e periculos sa intrebi populatia daca e de acord sa se amestece cu zeci de mii de oameni din Africa si Orientul Mijlociu. Socialistii astia nu prea inteleg democratia.
    • -7 (13 voturi)    
      De fapt Martin Shultz intelege foarte bine (Duminică, 2 octombrie 2016, 14:49)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui LatonDariat

      ce face: cu fiecare sirian venit in UE scade presiunea araba pentru recuperarea podisului Golan, care a fost ocupat de conationalii lui !!!!
      De ce sa aiba pamant arabii in Palestina si Golan ???, cand Itzic Shultz le poate ,,aranja'' sa se stabileasca in UE !!!
      • +3 (7 voturi)    
        ai dat-o de gard (Duminică, 2 octombrie 2016, 20:21)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

        In primul rand mai putin de 50 la suta din emigrantii aia sunt din Siria
        In al doilea rand sa arunci prostia nemtilor in carca evreilor e cam de secol 18-19 si a mai incercat-o unul. Unu' cu mustata scurta.
        • 0 (2 voturi)    
          Bati campii !! (Duminică, 2 octombrie 2016, 23:57)

          Carpi [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Eu inteleg Ali ca arabii tai sunt la radacini inruditi cu evreii, dar nu e cazul sa-i iei apararea lui Shultz!.
          Shultz nu este ,,nascutul in Germania'', de asa natura incat sa reprezinte poporul german cu maxima legitimitate ! Cum nici Marx nu a fost !
          Desi Shultz este dupa tata ,,mai german'' decat Marx ! ( Taica-su lui Shultz a fost politist in Renania).
          Si deci, daca Schultz (candidat al Germaniei ) nu ar reprezenta complet legitim Germania, de ce ar fi mai legitim ca ,,sef european'' ????
          Ce ar spune palestinienii daca (prin absurd) s-ar descoperii ca Mahmud Abas are de fapt mama israelianca ??????
  • +12 (18 voturi)    
    Care refugiati? (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:21)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Refugiati sunt in Turcia. Odata ajunsi in Grecia sunt migranti.
    • +10 (12 voturi)    
      Cand sirienii intra (Duminică, 2 octombrie 2016, 15:05)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      in apele teritoriale ale Greciei venind din Ape Internationale se numasc Refugiati !!
      Grecii daca ar mai avea ceva vlaga in ei i-ar suii pe nave inchisori si i-ar debarca in portul Tartus in Siria
      ( asta daca tot sunt prieteni cu rusii !!)
      Dar ce sa-i faci !?!? grecii lui Pericle nu mai exista de cam multe secole in Grecia !!!! . Acum au ramas numai Papandrei si popandai !!!! (s.i.c.!!!)
  • +9 (17 voturi)    
    Orban strica (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:24)

    ArsenieMoka [anonim]

    planul de islamizare a Europei pus la cale de Soros, Merkel si Junker.
  • +17 (21 voturi)    
    Herr Schulz... (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:26)

    A.Corneliu [utilizator]

    Herr Schulz sa stea la el acasa si sa-si manance farfuria de Sulz...
    Acceptarea unei cote, nu conteaza de ce marime, inseamna acceptarea in principiu a ideii ca UE are autoritatea sa impuna cote de refugiati. Maine va putea cere 200.000 sau 800.000.
    Ungaria e (inca) independenta.
  • -9 (17 voturi)    
    ahaaa (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:52)

    L8MA [utilizator]

    Populismul desantat a la Orban e sustinut de veselia propagandei muscale.
    Sa nu vada rosu in fata ochilor ungurii daca giugiulelile si imbratisarile lor cu Rusia vor produce in cele din urma si o pofta de tras jos pantalonii.Si dupa o partida reala de amor cu Federatia Rusa 'geaba o sa ma planga dupa EU, amantul isi va fi intrat in drepturi, drepturile pumnului.
    Economia Ungariei reprezinta sub 1 % din PIB-ul UE !!!
    Adica pazea, daca nu faceti ce se hotaraste prin referendum in Ungaria ne retragem si o sa aveti de suferit :))))).Si pentru a pune totul in context, PIB-ul Federatiei Ruse reprezinta dupa sanctiuni sub 10% din PIB-ul Uniunii Europene.Adica altfel spus economia EU este de 10 ori mai mare...
    No comment!
    • +6 (10 voturi)    
      Nene, (Duminică, 2 octombrie 2016, 18:05)

      Grexit [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      ai ceva la dovleac? Pe 8 noiembrie, o data cu alegerile din SUA,se va încheia și propaganda voastră deșănțată și antinațională. O să vă explice noul președinte ales la SUA ce înseamnă cuvântul NAȚIONAL. Că văd că'n clanță nu vă întrece nimeni.
  • +12 (18 voturi)    
    Adica legislatia pe care Merkel a incalcat-o (Duminică, 2 octombrie 2016, 13:41)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    cand i-a chemat pe invadatori?
  • +2 (4 voturi)    
    Curiozitate (Duminică, 2 octombrie 2016, 15:43)

    minup [utilizator]

    Stie cineva cam cati refugiati trebuie da primeasca Romania si fiecare tara europeana ?
    • +2 (6 voturi)    
      Zero! (Duminică, 2 octombrie 2016, 16:29)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui minup

      !
    • +4 (6 voturi)    
      Da, (Duminică, 2 octombrie 2016, 16:30)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui minup

      oricati.
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Duminică, 2 octombrie 2016, 19:28)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui minup

      Ponta a acceptat aproape 10mii pe la finele lui 2014 si nu s-a mai schimbat nimic de atunci, nici macar nu au fost repartizati aici. Nu este o problema reala, totusi. Ce trebuie sa rezolve Europa este o modalitate legala de a trata cazurile solicitantilor de azil refuzati, dar care nu pot fi trimisi inapoi imediat. Daca ar exista o solutie legala si corecta, nu ar mai conta numarul de solicitanti de azil pe care ii primeste orice tara europeana. Ar ajunge aproape 0 in Romania daca s-ar rezolva problema asta.
  • +11 (11 voturi)    
    Titlu gresit: nu e "antirefugiati", e anticoloniza (Duminică, 2 octombrie 2016, 19:34)

    andipetre [utilizator]

    Titlul e gresit, nu incercati sa formati opinii gresite. Textul intrebarii nu are nimic cu refugiatii in general, ci cere poporului (care in tarile democratice e suveran) sa se pronunte asupra unei chestiuni clare: daca doreste ca UE sa poata impune din afara aducerea de persoane cu cetatenie neeuropeana fara acordul parlamentului maghiar. O chestiune sensibila, de politica a imigratiei si de preventie a colonizarii fortate pe teritoriul suveran al tarii.

    Apropo, stiati ca si in Constitutia Romaniei colonizarea de populatii straine este interzisa strict si fara echivoc?
  • +10 (10 voturi)    
    Interesant (Duminică, 2 octombrie 2016, 20:06)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    1. Pentru cine e periculos jocul Ungariei?
    2. Daca as fi politician, cu salariu de mii de euro, fara sa-i pot justifica concret, in fata constiintei mele de om onest( ce perversiune, nu?), sa calatoresc, eu si familia mea, in masini blindate, cu body-guarzi, normal ca mi-as pune `problema` asta, a d-lui Schulz. Oamenii astia traiesc in universuri paralele, la propriu si la figurat, Cred ca metodele Iacobinilor de a-I corecta sunt prea blande pentru ei.
  • +3 (3 voturi)    
    Sfarsitul UE (Luni, 3 octombrie 2016, 1:26)

    Vlad-I [utilizator]

    Proiectul a cazut pe maini iresponsabile, eu ca european nu ma idetific cu colonizarea musulmana impusa. Ori schimba politica ori UE dispare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică