Erdogan cere UE sa se pronunte in legatura cu aderarea Turciei

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 21:47 Actualitate | Internaţional

Recep Tayyip Erdogan
Foto: tccb.gov.tr
Presedintele turc Recep Tayyip Erdogan a cerut sambata Uniunii Europene sa se pronunte in mod clar pentru sau impotriva aderarii Turciei la blocul comunitar european, afirmand ca este "finalul jocului", intr-un discurs rostit in fata Parlamentului la Ankara, relateaza Agerpres.

"Am ajuns la finalul jocului", a afirmat presedintele turc la deschiderea sesiunii parlamentare.

"Nu exista niciun obstacol pentru ca Turcia sa devina o tara membra daca UE doreste acest lucru, suntem pregatiti pentru aceasta", a spus presedintele turc. "Depinde de ei sa vada daca doresc sa continue cu sau fara Turcia", a adaugat el.

"Faptul ca ne lasa in fata usii de 53 de ani arata intentiile lor fata de noi", a apreciat presedintele turc, cerand tarilor membre UE sa-si precizeze intentiile.

In contextul in care procesul de aderare la UE a fost initiat la inceputul anilor '60 si negocierile au inceput formal in 2005, "atitudinea Europei este aceea a cuiva care nu doreste sa-si onoreze promisiunea facuta Turciei", a subliniat presedintele turc.

"Turcia si-a respectat intotdeauna angajamentele fata de Europa", a subliniat Erdogan, care a amintit ca obligativitatea vizelor impusa cetatenilor turci care doresc sa se deplaseze in UE urmeaza sa fie ridicata in octombrie, o "luna care va fi foarte importanta" pentru relatiile Turciei cu europenii, a precizat presedintele turc.


Citeste mai multe despre   









3737 vizualizari
  • +31 (33 voturi)    
    relax (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 21:54)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Daca intrati voi, ies restul
    • +8 (8 voturi)    
      Califatul Otoman (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      NU este parte din Europa, implicit in Uniunea europeana NICI Vorba; o contradictie de termeni care Sultanul Erdogan Nu o pricepe : Califatul Otoman este Cosmaul lui Ataturk nu visul lui Ataturk, in fapt dupa moartea lui Ataturk a inviat Statul Otoman, stat Agresor la Principiilor Europei, implicit principiilor UE. Mesajul UE are un mare "M" in fata celor doua litere pentru Sultan !
  • +26 (26 voturi)    
    Turcia (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:02)

    deville2010 [utilizator]

    NU!!
  • +27 (29 voturi)    
    Comedia zilei (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:11)

    mitg [utilizator]

    "Nu exista niciun obstacol pentru ca Turcia sa devina o tara membra daca UE doreste acest lucru"

    Are dreptate intr-un fel, nu este UN obstacol, sunt cateva mii de obstacole ...
    • +4 (4 voturi)    
      asta parca e (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Voda Lapusneanu :"de voi nu ma vreti eu va vreau pe voi".
  • +29 (31 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:20)

    liviu_ [utilizator]

    pe de o parte inchide televiziuni si radio (era stire la tv)
    pe de alta parte vrea in ue..

    ue si sua ar trebui sa sanctioneze turcia (care ajunte din urma koreea de nord)... da e partener strategic... ce conteaza...

    e o jignire pentru curve sa spui ca politica e o curva!
  • +18 (20 voturi)    
    Erdogane, Erdogane, Nu lasa (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:23)

    Skeptical [utilizator]

    usa sau Inalta Poarta sa te izbeasca in corpulentul matale derriere. Aferim!
  • +12 (14 voturi)    
    Daca Turcia intra in UE eu am plecat de aici. (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:37)

    clint [utilizator]

    Turcia a dovedit ca nu este pregatita pentru valorile UE pe care nu da doi bani si nu vorbesc numai de sultanul Erdogan ci de majoritatea oamenilor de rand.

    Alunecarea spre islamism, spre dictatura, legaturile cu ISIS, genocidul kurzilor, santajul la adresa UE si multe alte evolutii ingrijoratoare fac din Turcia o tara cu mult dincolo de civilizatia pe care UE o presupune.

    De altfel este simplu, esti musulman, nu ai ce cauta in UE oricat de civilizat esti. "Civilizatia" la musulmani e apa de ploaie, azi o ai, maine nu o mai ai. Vezi Iran, Siria... Sau, alta forma de "civilizatie" ar fi Arabia Saudita unde oamenilor li se taie capetele in public. Sau Dubai unde s-au bagat banii scosi din petrol in prostii megalomanice si in orice mai putin educatie...
    • +7 (7 voturi)    
      Sovietzia si Califatul Otoman (Duminică, 2 octombrie 2016, 12:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui clint

      sunt Potrivite de a fi Impreuna !
  • +10 (12 voturi)    
    gluma neagra a Anului (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:54)

    Stapanu [utilizator]

    ***** bravo frate, am ras
  • +22 (24 voturi)    
    Democrația e singurul obstacol :) (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 22:59)

    Harald [utilizator]

    Sultanii n-au ce căuta în UE.
  • +11 (13 voturi)    
    F.bine (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 23:07)

    Heruvim [utilizator]

    Nebunu poate sa-si ia Turcia si sa si- bage in orificiu.

    Romania a ramas cel mai stabil pilon NATO in zona, odata cu darea pe fata a deraiatului asta.

    Nu mai comentati inutil: turcaletii de la tara il vor crede. Turcia urbana este prea mica sa conteze.

    Cica "Turcia si-a respectat intotdeauna angajamentele fata de Europa"...

    Du-te ma..../. Hai nu zi zau?
  • +16 (18 voturi)    
    Ergo-Islam (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 23:12)

    ArsenieMoka [anonim]

    nu o sa intrati in UE NICIODATA.Nici nici sa calatoriti fara vize nu o sa puteti.
  • +25 (27 voturi)    
    NU (Sâmbătă, 1 octombrie 2016, 23:14)

    KostasP [utilizator]

    Gata, ne-am pronuntat. Ne lasi acuma?
  • -4 (12 voturi)    
    mi se pare a ne afla in cea mai critica... (Duminică, 2 octombrie 2016, 2:50)

    Lucky1 [utilizator]

    ...situatie, capabila sa conduca la un al treilea razboi mondial.
    Stiind opiniile mai marilor Europei, raspunsul UE cu siguranta va fi nu. Asta poate conduce la deschiderea robinetului de transfer masiv de imigranti musulmani spre tarile Uniunii. Migratia poate avea anvergura nebanuit de uriasa ceea ce va conduce la o replica dura a UE. De aici incolo nu mai este mult pana la un conflict ce se va acutiza la gradul de conflict armat.
    • +2 (2 voturi)    
      De acord (Duminică, 2 octombrie 2016, 19:36)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Dar nu subestima raspunsul europei daca se ajunge aici. Turcia este un stat izolat din punct de vedere geo-politic. S-a inconjurat de dusmani din toate partile. Si toti asteapta momentul oportun. Chiar si rusia care acum in aparenta sustine turcia n-ar ezita o clipa daca ar avea oportunitatea sa scape de un vecin incomod. Iar actiunile lui erdogan nu fac decat sa acutizeze problemele deja existente prin care trece turcia.
      • 0 (0 voturi)    
        Tocmai, nu subestimez... (Duminică, 2 octombrie 2016, 23:26)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        ...situatia este cu atat mai grava cu cat Turcia este al doilea stat dupa SUA ca putere, tehnica si numar de militari.
        In cazul unui conflict cu UE, Turcia isi va lua aliati pe Rusia, Iran si cine stie ca alt stat sau state islamice. Incet incet tarasenia se poate intinde in tot Orientul mijlociu/Nordul Africii si dintr-un conflict local degenereaza intr-un conflict continental.
        Totul trebuie gandit cu calm si multa diplomatie...
  • +9 (9 voturi)    
    Califatul UE (Duminică, 2 octombrie 2016, 8:38)

    Trojan.H [utilizator]

    Chiar de asta aveam nevoie, o dictatura islamista in UE.
  • +12 (14 voturi)    
    Erdogan ,va da drumul la emigranti spre UE ! (Duminică, 2 octombrie 2016, 10:04)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Dupa ce a luat ajutorul de 3 mld. euro pt. taberele de refugiati,de la UE acum o sa incalce intelegerea !
    Europa trebuie sa intervina militar in Siria ,pt. a pacifica zona si pt. a oprii fluxul de refugiati!
  • +10 (10 voturi)    
    santaj (Duminică, 2 octombrie 2016, 11:19)

    Ilidia [utilizator]

    E un santaj ordinar. Regimul lui Erdogan numai compatibil cu UE nu este...
  • +1 (5 voturi)    
    Din cauza ungurilor (Duminică, 2 octombrie 2016, 16:23)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Cum ne-am simti noi daca maine Orban face un referendum la gramada impotriva imigrantilor de religie crestin ortodoxa? Au mai facut ei din astea si vor sa plateasca vecinii din est vest nord sud oalele sparte pe care ei le sparg fara motiv dar nu si le pot gestiona.
    • 0 (0 voturi)    
      cum ar fi daca? (Duminică, 2 octombrie 2016, 22:00)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

      da, ar fi nasol, DAR nu face nimeni referendumul asta. de ce? pentru ca crestinii ortodocsi nu fac ce fac musulmanii, nu neaga valorile crestinilor protestanti sau catolici, nu isi pun bombe etc. asadar nu mai teoretiza aiurea, nu mai pune semnul egal intre religia x si y, la nivel abstract pare ca asa e, ca islamul si ortodoxia ar fi doar doua forme de religie, perfect opozabile. adevarul? NU sunt opozabile, valorile si manifestarea practicantilor celor doua religii sunt foarte diferite, nu e ca si cum ai compara protestantii cu ortodocsii, sau budistii cu hindusii, nu prietene, musulmanii sunt alta poveste, cu totul si cu totul alta poveste decat vrei tu sa crezi.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică