UPDATE Prabusirea zborului MH17: Racheta BUK a fost adusa din Rusia si transportata inapoi, dupa tirul care a doborat avionul (parchetul olandez)

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 28 septembrie 2016, 13:46 Actualitate | Internaţional

Ramasitele avionului MH17
Foto: Agerpres/Xinhua
Racheta care a doborat zborul MH17 al Malaysia Airlines in 17 iulie 2014 in estul Ucrainei a fost adusa din Rusia inainte de a fi lansata, a afirmat miercuri parchetul olandez, care subliniaza ca au identificate o suta de persoane care au "jucat un rol activ" in aceasta drama, potrivit AFP.

Ancheta a confirmat de asemenea ca racheta a fost trasa de pe un camp aflat la acel moment sub controlul separatistilor pro-rusi.

Toate cele 298 de persoane aflate la bordul avionului Boeing 777 care asigura o cursa Amsterdam - Kuala Lumpur au murit. Cea mai mare parte a victimelor erau de nationalitate olandeza.

"Pe baza anchetei penale, am concluzionat ca avionului care asigura cursa MH17 a fost doborat in 17 iulie 2014 de o racheta BUK adusa de pe teritoriul Federatiei Ruse si ca, dupa tir, sistemul a fost redirectionat spre Rusia", a spus Wilbert Paulissen, unul dintre conducatorii anchetei.

Anchetatorii afirma ca au identificat o suta de persoane care au jucat un rol activ in armarea sistemului BUK sau in transportarea sa, precum si persoane care au "facilitat sau au ajutat" la transportul sau, a spus coordonatorul anchetei, Fred Westerbeke.

"Niciuna dintre aceste persoane nu este considerata in mod automat suspect", a adaugat el, cerand acestor persoane sa contacteze anchetatorii pentru a-si explica rolul sau pentru a oferi informatii suplimentare.

Pe baza fotografiilor, a inregistrarilor video, a marturiilor, a datelor de telcomunicatii si a convorbirilor telefonice, anchetatorii au recreat traseul convoiului care a transportat racheta BUK.

"Ancheta noastra a aratat ca locul de unde a fost trasa racheta se afla in mainile rebelilor", a subliniat Wilbert Paulissen, intr-o conferinta de presa in care au fost prezentate primele rezultate ale acestei anchete.

Purtatorul de cuvant al Kremlinului, Dmitri Peskov, a sustinut miercuri ca Rusia a oferit "informatii complete" anchetatorilor. "Datele sunt fara echivoc si in aceste date nu exista nicio racheta", a spus el.

O alta ancheta, coordonata de Biroul olandez pentru securitate (OVV), a concluzionat anul trecut ca Boeingul 777 a fost doborat de o racheta sol-aer de productie ruseasca BUK, lansata dintr-o zona controlata de separatisti.

Moscova si separatistii neaga aceasta versiune si acuza fortele ucrainene.


Citeste mai multe despre   









15692 vizualizari
  • +54 (68 voturi)    
    ceva nou? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:16)

    toxx [utilizator]

    stiam asta de cand a cazut avionul... unde sunt pro rusii acum sa fie tari in gura ca e conspiratia lui Biden ?
    • -62 (80 voturi)    
      Din categoria: turcii l-au omorat pe Brancoveanu ! (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Din categoria: turcii l-au omorat pe Brancoveanu !

      Nu e stire, nu e analiza, nu e informatie de context, Nu e nimic. E doar o ciorba reincalzita pentru anumiti bolnavi care au uitat sa urle.
      Iata, papica a venit....urlati mai !
      • +22 (42 voturi)    
        He-he-he (Miercuri, 28 septembrie 2016, 15:47)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Sa dea Dumnezeu ca tu si familia ta sa aveti parte numai de tragedii, daca se poate tot datorita rusilor
      • +32 (46 voturi)    
        E o concluzie a anchetei my friend. (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:03)

        averageJoe [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        E un raspuns familiilor victimelor. Da scuza-i ca ti-au conturbat linistea si preocuparile cu supa lor.
      • +24 (34 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:25)

        grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Parcă deunăzi te dădeai de ceasul morții cum unii nu pot concepe un comentariu civilizat ca răspuns la unul dintre comentariile tale.
      • +34 (46 voturi)    
        Nu e ... nimic? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:27)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        298 de cetățeni oarecare (300 fără 2, ca să înțelegi mai bine dimensiunea dezastrului), ai unor țări care nu au absolut nimic de-a face cu Rusia sau Ucraina (de exemplu Malaiezia, Indonezia, Filipine, Noua Zeelandă... etc) au fost omorâți. Adică înțelegi matale, au decedat definitiv din cauze nenaturale.
        Articolul de azi spune că există o dovadă destul de neplăcută pentru sponsorii tăi: cică cetățenii ar fi fost mortificați de o anumită rachetă sol aer. Racheta ar fi aparținut Rusiei. A fost lansată dintr-un punct geografic care se afla sub controlul rebelilor proruși. Platforma mobilă de lansare aparținea rușilor, și după incident chiar s-a reîntors în Rusia. Există 100 de suspecți, toți cetățeni ruși sau rebeli proruși.
        Pe scurt: dovezi multe și cam imposibil de contrazis că RĂSPUNDEREA pentru 300 de crime aparține statului rus.
        Acuma nu știu ce vă învață pe voi la cursurile de perfecționare sau recalificare în propagandă bolșevică, dar să știi că pentru Rusia e groasă. Dacă un stat este găsit vinovat pentru 300 de omoruri, apăi statul ăla poate fi tras la răspundere în fața unor instanțe internaționale, și în fața unor judecători obiectivi comentariile postacilor proruși nu au nicio greutate.
        Din păcate nicio sentință nu va aduce înapoi cele 300 de victime nevinovate.
        Dar măcar Rusia va plăti niște miliarde de euro despăgubiri. Adică Putin va avea mai puțini bani cu care să își plătească mercenarii să mai facă și alte crime.
        Deci să știi că chiar e știre, taman pentru tătuca Putin e știre, și nu e bună deloc.
        • +1 (23 voturi)    
          De acord cu ce ai scris (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:41)

          MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui zet

          De acord, cu o exceptie. Statul rus nu va pati nimic. Cu Germania pro-rusa la carma, UE n-o sa le faca nimic. Vrei sa-ti amintesc cum si-au batut joc de Jocurile Olimpice sub obladuirea Presedintelui COmitetului International Olimpic - Thomas Bach? :) Nu, UE nu e USA. Deci nu vor pati nimic asa cum nici VW nu va pati nimic intr-o Uniune socialista care nu are respect fata de viata si drepturile omului (decat la nivel declarativ). Si care umbla cu dubla-masura.
          • +15 (21 voturi)    
            Haga, nu Bruxelles (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:09)

            zet [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

            Este vorba despre cu totul altceva: o acțiune în justiție contra statului rus, în fața unei instanțe internaționale (probabil Haga), de către o asociație civilă (a rudelor victimelor catastrofei + alte organisme care se consideră afectate, linia aeriană, toate persoanele care se consideră afectate într-un fel sau altul).
            Nu are nicio legătură cu decizia politică a niciunui stat, de altfel deciziile politice deja au fost luate, și au sancționat Rusia, dar repet, în comentariul meu e vorba despre altceva.
            Dar pentru asta trebuie întâi să se finalizeze investigația și să fie publicat raportul final.
      • +18 (32 voturi)    
        Ai constiinta? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:29)

        Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Rusnacule, nu ati avut niciodata respect fata de viata oamenilor. Sunteti si veti ramane barbari.
      • +15 (23 voturi)    
        esti om sau jivina? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 18:07)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        iti vinzi demnitatea pentru niste criminali???
        • +4 (6 voturi)    
          Care demnitate? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 20:46)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

          la un mancurt?
      • +12 (20 voturi)    
        esti unul dintre ei? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 18:12)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        dintre cei care tocau mortii?

        http://www.kishiniov.eu/ro/sovieticii-isi-tocau-mortii-si-i-aruncau-in-rau-ca-pe-deseuri/
    • 0 (2 voturi)    
      nu. nimic nou (Miercuri, 28 septembrie 2016, 20:56)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      oare sa aiba vreo legatura?
      http://www.hotnews.ro/stiri-international-21319341-premiera-neplacuta-pentru-barack-obama-senatul-revoca-veto-presedintelui-autorizeaza-aducerea-arabiei-saudite-fata-justitiei-pentru-atentatele-din-11-septembrie.htm
    • +6 (8 voturi)    
      Asta vroiam sa zic si eu (Miercuri, 28 septembrie 2016, 22:14)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Stim ca rusii au doborat avionul si apoi au tirat repede lansatorul, am vazut si clipul cu trailerul.

      Au crezut ca e un AN-26 ucrainean, seful "separatistilor" a postat pe VK, spunand ca asta a doborat, apoi a sters postarea.

      Dar nu va fi nimeni pedepsit, daca nu cumva ucigasii rusi se vor sinucide cu ritual.
      • +3 (5 voturi)    
        parte din ei au fost Deratizati de PravySektor (Miercuri, 28 septembrie 2016, 22:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        parte din ei vor fi Deratizati de Nariskin conform manualelor KGB !
  • +30 (42 voturi)    
    De-a dreptul (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:16)

    xolv [utilizator]

    socant!! Cine s-ar fi gandit ??
  • +41 (59 voturi)    
    Epire of Evil (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:31)

    MarcelP [utilizator]

    Reagan a avut perfecta dreptate: Empire of Evil. Asta e Rusia. Si nimic si nimeni n-o s-o schimbe.
    • -26 (46 voturi)    
      sigur (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:57)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

      Iran Air Flight 655. friendly fire...
      • +13 (23 voturi)    
        Cat mai e comentariul la Savushkino? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 15:15)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        Citat din wiki, nu sunt platit sa caut informatii pentru tine
        '[..]The Vincennes crew made ten attempts to contact the crew of the flight on military and civilian radio frequencies, but received no response. The International Civil Aviation Organization said that the flight crew should have been monitoring the civilian frequency[..]

        Explica-ne de ce ai comparat cu Iran Air 655 si nu Pan Am 103 (de ex), unde chiar a fost atac terorist?
      • +9 (21 voturi)    
        Bias de trol rusnac (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:31)

        Getodac_ [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        Voi v-ati cerut vreodata scuze barbarilor? Ati recunoscut vreodata faptele criminale?
  • -20 (56 voturi)    
    Nimic nou, dar cateva chestiuni (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:32)

    V. Veroiu [utilizator]

    1. Nu este nici primul si nu va fi nici ultimul avion doborat din gresala. Multe state au doborat si vor dobori in continuare avioane din gresala, atat timp cat joaca de-a razboiul va continua.

    2. Nu va fi nimeni tras la raspundere. Asadar in afara de un oarecare confort pt rudele ramase in viata nu se va lua nici o masura. Nici macar nu se va interzice sau limita folosirea sistemelor antiaeriene inainte de o confirmare vizuala a tintei. Restul e gargara care nu va avea urmari.

    3. Compania aeriana a trimis in mod constient un avion deasupra unei zone de razboi. Daca se si stia ca partile detin sisteme antiaeriene capabile sa doboare un avion de linie vina lor este chiar mai mare. Razboi = no fly zone. Asa ar trebui sa fie in orice companie aeriana. Si da, profiturile ar fi mai mici pt ca s-ar arde mai mult combustibil.

    4. Ma indoiesc ca una sau alta din parti au doborat avionul in mod constient (ucraineienii sau rusii) ca e avion de linie. Oricum au dovedit ca in afara de prezentari oricum nu se va lua nici o masura concreta impotriva lor deci data viitoare vor gandi si mai putin decat au facut-o acum cand vor lansa o racheta.

    5. Pacat de morti si de avion.
    • +21 (33 voturi)    
      ei...asta cu gresala..nu merge la Sovietici (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      acestia Actioneaza, Infaptuiesc, Lichideaza...NUMAI...si nu NUMAI cu premeditare !
      Este necesar ca staff ul de la Kremlin apropiat Cracanatului in frunte cu Gimnasta si Mostenitorul sa isi faca testamentele..paerea mea...
      • -3 (25 voturi)    
        Nu zic ca e imposibil (Miercuri, 28 septembrie 2016, 15:06)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sa o fi facut intentionat, insa sincer nu le trebuia la nimic sa isi puna in cap pe toata lumea. Pur si simplu doborarea unui avion de linie nu le era necesara deci cred ca e improbabil sa fi stiut. Improbabil nu e insa imposibil.
    • +16 (24 voturi)    
      Nu sunt de acord (Miercuri, 28 septembrie 2016, 15:10)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      1. Lockerbie Pan Am 103, lui Gadhafi i s-a tras de acolo dar a durat mai bine de 10 ani. Sa vedem ce se va intampla cu Rusia.

      2. Rusia a pus la dispozitia teroristilor (ca sa nu zic ca teroristii sunt cu totii platiti de Rusia, ca si in R. Moldova sau Georgia) armament capabil sa doboare tinte civile ce zboara la peste 10km. Sunt tratate si conventii internationale care interzic acest lucru.

      3. Vezi pe flightradar cate avioane civile zboara si acum deasupra Afganistanului sau Siriei. De ce repeti propaganda ruseasca?

      4. Nu are nicio importanta. Crimele de razboi/atacurile teroriste tot crime raman.

      5. Idem.

      P.S.: Toate astea au fost explicate si dezbatute de nenumarate ori, da si tu 2 clici pe google. Ne-ai impartasit viziunea ta din lipsa de informare sau intentionand a deturna discutia?
      • -5 (17 voturi)    
        Raspund (Miercuri, 28 septembrie 2016, 19:08)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        1. Ce anume i s-a tras lui Gaddafi? Inlocuirea dictaturii cu anarhia, ca nu inteleg?!? Sa vorbim acum despre pace in Libia este ca si cum as vorbi despre cuburi de gheata in iad.

        2. Bineinteles. Vina reala stim cu totii a cui este. Si totusi, ce anume am rezolvat?

        3. Bravo lor. Se pare ca unii chiar nu invata nimic. Nu e nici o problema insa: e doar o chestiune de timp pana cand din nou un avion civil va fi doborat.

        4. Vezi ca americanii au doborat un avion civil fara sa fie in razboi cu o anumita tara. Iran 655 a fost doborat de US Navy fara ca SUA sa fie in razboi cu Iranul.

        5. Amin.

        Nu este gogule aici. Este un pic de judecata proprie. Faptul ca la TV se spune ca unii sunt buni si altii rai inseamna ca unii sunt mai mult gri decat altii. Hai sa iti spun un secret: nu exista razboi cu buni si rai. La razboi ambele tabere comit (mai mult sau mai putin) atrocitati, mai mult sau mai putin condamnate. Faptul ca o tara comite mai putine atrocitati nu o face nevinovata. Este ca si cum o femeie care s-a culcat ct 3 e mai virgina decat una care s-a culcat cu 13. Asa e la razboi cu virginitatea.
        • 0 (2 voturi)    
          Sigur ai raspuns? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 21:28)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Sigur ai raspuns si nu ti-ai continuat "chestiunile"?
          1. Am zis Lockerbie si nu ai binevoit macar sa verifici ce a fost intre atac si 2011 (ancheta,judecata,sanctiuni,Gad. a continuat sustinerea terorismului etc.). Ai scris de victime de parca poporului Libiei i s-a tras exclusiv din cauza atentatului ala.

          2. Vina este a Rusiei dar tu acuzi ucrainenii, compania aeriana, inca un pic si ajungi unde ajung de obicei conspirationistii in "anchetele" lor.

          3. Ti-a raspuns @g01an mai jos cum sta treaba cu traseele civile.Nu este vina aviatiei civile ca rusii au doborat avionul. De ce repeti minciunile rusilor?

          4. Inca unul compara verdele cu canapeaua, vezi ce a spus ancheta, am dat citat mai sus.

          P.S.: vezi ca comentariile tale au miros de Savushkino, acuzi pe oricine in afara de cei care au pornit razboiul si au doborat avionul ala. Ignori ca nimic nu s-ar fi intamplat daca nu incepea Rusia invazia.
      • +1 (3 voturi)    
        Si am sa iti dau si un citat (Miercuri, 28 septembrie 2016, 20:43)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        "Cea mai mare victorie a partii invingatoare intr-un razboi este dreptul de a rescrie istoria."

        Sa nu ma intelegi gresit: chestia cu ceasul la rusi este complet autentica. Insa ea nu a prevenit urmatorii 45 de ani pentru ca rusii, ca si ceilalti, au castigat WW2 si au rescris istoria, chiar si pe a noastra.
    • +4 (16 voturi)    
      Greseala? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:02)

      MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Greseala? Esti dus cu pluta? :)
    • +11 (23 voturi)    
      asdf (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:08)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      compania respectiva folosea un culoar aerian dedicat curselor civile folosit de peste 20 de ani zile, la o altitudine de 11000m. foarte putine armate au in dotare rachete sol-aer capabile sa doboare tinte peste 6,000m (pentru asta sunt folosite avioanele militare cand este nevoie de politie aeriana), cu atat mai putin un grup de "rebeli"/teroristi.

      o concluzie definitiva a tuturor investigatiilor era necesara si acest raport este bine venit.
      • -5 (13 voturi)    
        De 20 de ani (Miercuri, 28 septembrie 2016, 19:10)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        Pana o data. Asa a zis si ala cu Galaxy Note 7 ca de 10 ani foloseste telefoane Samsung si nici unul nu a luat foc.

        Cand treci printr-un cartier rau-famat timp de 20 de ani fara sa ti se intample nimic nu face acel cartier mai putin rau-famat decat este. Te face pe tine mai norocos. Pana o data.
        • +5 (11 voturi)    
          of (Miercuri, 28 septembrie 2016, 20:02)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          culoarele astea aeriene nu sunt stabilite dupa cum il taie pe orice cretin capul, sunt gandite in functie de factori obiectivi, cum ar fi economia de comubstibil, vreme prielnica pe parcursul anului si deciziile sunt afectate de granitele politice de la sol, nu ai foarte multe posibilitati pe care le poti folosi si nici nu le poti schimba usor pentru ca sunt stabilite dupa negocieri care dureaza ani de zile, cu atat mai putin in Europa care este foarte aglomerata in ce priveste zborurile aeriene si foarte divizata politic. culoarul ala era folosit de zeci de companii era 3 avioane in sir indian chiar in ziua in care a fost doborat acesta.
          • 0 (4 voturi)    
            Ghinion curat (Miercuri, 28 septembrie 2016, 20:46)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            Norocul a mers pana o data. Li s-a parut ca sunt culorile unui avion rusesc sau nu au calibrat bine radarul. Ghinion.

            Dar acum te intreb si eu ca de la om la om: nu era mai bine sa nu se zboare pe acolo? Tocmai pentru ca aceste culoare de zbor sunt facute de niste oameni cu scaun la cap, nu ar fi mai bine ca ei sa evite zonele de conflict?
            • 0 (2 voturi)    
              Just! Culorile Rusiei pe logo-ul mh17, (Joi, 29 septembrie 2016, 13:55)

              contest [anonim] i-a raspuns lui V. Veroiu

              trebuie ca au decis soarta airliner-ului Malaysian...
              Asta creste probabilitatea identitatii guvernamental Ukrainiene a faptasului!
              Separatistii pro-rusi nu ar fi tintit in avionul cu aceste culori, rosu-albastru-alb, niciodata!
              Admir limpezimea postarilor dv. :-)
  • -40 (50 voturi)    
    asa si? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 14:54)

    Dodel540 [utilizator]

    Din acest moment Olanda va bloca cu mareata ei flota porturile rusesti pana cand vinovatii vor fi predati justitiei...
    • +11 (27 voturi)    
      bancile olandezi se pot organiza (Miercuri, 28 septembrie 2016, 15:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      pentru plata unei facturi de servicii catre un pluton compus din SAS-Black Ops-Mossad-Legiunea Straina..etc...gratis vin Pravi Sektor...nici molecule de analiza nu raman din Cracanat si familia lui !
    • +3 (11 voturi)    
      Olanda este membru nato (Miercuri, 28 septembrie 2016, 16:21)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      nu ca nato este vre-o chestie fara pata
  • +10 (16 voturi)    
    sigur traducerea e corecta? (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:11)

    victor L [utilizator]

    -"UPDATE Prabusirea zborului MH17: Racheta BUK a fost adusa din Rusia si transportata inapoi, dupa tirul care a doborat avionul (parchetul olandez)"
    Adica, racheta, dupa ce a fost lansata, a doborit avionul, a fost reasusa la sol, si apoi transportata inapoi in Rusia?
    Probabil e vorba de "arcul" cu care a fost lansata racheta :P
  • -10 (24 voturi)    
    poate si Bastroe (Miercuri, 28 septembrie 2016, 17:43)

    nicomar [utilizator]

    a fost construit tot din ordinul rusilor, daca ar fi sa fie o ancheta olandeza. se fac de ras, impreuna cu marele bronco, care a luat nobelul si a mai facut cateva milioane de victime pe glob cu razboaiele create. ma uit la comentarii si ma crucesc ce "judecati limpezi". pt mine e clar: smecherii de la wash trebuie sa-si vanda tinichelele care arunca bombe si costa miliarde. cu sa faca altfel decat facandu-si marketing pe tot globul cu razboaie, sanctiuni, tot pachetul. cine trage: noi, joburi mai putine, ca se fac sanctiuni, aia sunt buni, aia sunt rai, rasism, de duci pe afara se uita ca la pisica neagra daca vorbesti romaneste (cu toate ca suntem bastion in est), vize canci, in loc de comert si autostrazi de la paris pana in siberia (sau asta acuma silk road), milioane de refugiati, cu etc. fratilor, pana cand nu se schimba frontal clasa politica din vest si wash, nimic bun. asta cu rusia si china si nord coreea si siria ssi cine o mai vrea, treaba lor. sa-si faca ei revolutii interne cate vor. noi sa facem comert cu ei sa le luam banii: se cheama valuta.
    • +6 (16 voturi)    
      Simpatic cum delirezi ! (Miercuri, 28 septembrie 2016, 18:18)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui nicomar

      Totusi, plimba ursul !
      Mergi sa-ti iei pastilele si plata (daca esti platit cu ziua) !
      • -12 (18 voturi)    
        atat te duce capul (Miercuri, 28 septembrie 2016, 18:36)

        nicomar [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        ce sa-i faci, lume cu pretentii, monser, astia platiti de wash
        • +4 (6 voturi)    
          bine bine (Miercuri, 28 septembrie 2016, 22:56)

          deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui nicomar

          Nicomar tavarisci..dar halatu ...cat e halatu...? wash, of course!
          P.S. primiti si copeici?
          • -2 (2 voturi)    
            Psiholog bun! La Guantanamo (Joi, 29 septembrie 2016, 13:41)

            contest [anonim] i-a raspuns lui deville2010

            angajeaza specialisti Romani ca dv., nu irositi ocazia...:-P
            • +1 (1 vot)    
              Guantanamo daca ramanea deschis (Joi, 29 septembrie 2016, 16:52)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui contest

              voi celovecii erati alaturi de ciuhapi...adica acele lichele ale Planetei !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi