Cum lupta SUA si Australia impotriva parintilor care nu isi vaccineaza copiii: taierea ajutoarelor sociale, unde verde pentru pediatri sa nu-i mai primeasca pe copiii nevaccinati

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 23 septembrie 2016, 11:09 Actualitate | Internaţional

Vaccinare
Foto: U.S. Air Force
Guvernul australian a lansat pe 1 ianuarie 2016 campania "Fara vaccin, fara bani", in urma careia mii de copiii au fost vaccinati pentru prima data, scrie futurism.com. In urma instaurarii campaniei, parintii care refuzau pana acum sa isi vaccineze copiii s-au vazut amenintati cu taierea unor beneficii si ajutoare de pana la 15.000 de dolari australieni.
 
In 7 luni de la lasnsarea campaniei, 5.738 de copii au fost vaccinati pentru prima data, in timp ce 148.000 de copii care nu erau la zi cu vaccinarile au fost imunizati.

Potrivit unui raport facut public de autoritati, dupa introducerea politicii de vaccinare, rata de imunizare pe segmentul de copii cu varste cuprinse intre 1 si 5 ani a ajun, in premiera, la 93%, in crestere de la circa 90%.

"Ratele de vaccinare au scazut la un minim istoric, astfel incat vedea, reaparitia unor boli pe care le eradicasem de multa vreme", a declarat ministrul pentru Servicii Sociale Christian Porter pentru ABC News.

"Ne confruntam cu o situatie in care comunitatea medicala ne spunea ca rata 'imunitatii de turma', cum o numesc ei, trebuie sa fie la 95% iar noi ne aflam in cadere constanta sub acea limita", a adaugat Porter.

Politica "Fara vaccin, fara bani" este una simpla - orice parinte poate sa "obiecteze constient" la imunizarea copilului in baza unor motive filosofice, religioase sau "am citit pe internet", insa asta inseamna ca guvernul poate refuza sa acorde beneficii familiale de pana la 15.000 dolari australieni pe an pana isi vaccineaza copiii.

Potrivit The Guardian, guvernul australian a anuntat anul trecut ca singurul grup religios care era eligibil pentru exluderea de la vaccinare pe motive religioase - scientologii crestini - nu mai beneficiaza de asta.

Familiile care beneficiaza de ajutor pntru cresterea copilului, reduceri de taxe pentru ca au copii si beneficii pentru familie au la dispozitie pana in luna martie sa fie la zi cu vaccinarea copiilor pentru a beneficia in continuare de aceste avantaje.

Politica guvernamentala mai stabileste ca niciun copil nu poate fi acceptat la cresa, gradinita sau in programele pregatitoare pentru scoala fara sa fie vaccinat.
  • SUA: Pediatrii, unda verde sa respinga parintii care refuza sa vaccineze
Academia Americana de Pediatrie le permite partial pediatrilor sa refuze serviciul medical pentru familiile care refuza sa vaccineze, dupa ce in prealabil au incercat sa convinga parintii, scrie Forbes.

Noul raport tehnic al AAP, publicat la sfarsitul lunii august, le lasa mai multa mana libera pediatrilor care refuza sa accepte sau sa mentina ca pacienti familiile care refuza sa vaccineze. AAP le transmite pediatrilor ca este acceptabil sa recurga la aceast solutie dupa ce au epuizat toae metodele de convingere.

"Decizia de a respinge familiile care continua sa refuze imunizarea nu este una care ar trebui luata cu usurinta, si nu ar trebui sa fie fara a vea in vedere si fara a respecta punctul de vedere al parintilor. Cu toate acestea, fiecare pediatru poate considera respingerea familiilor care refuza sa vaccineze drept o optiune acceptabila", spune raportul.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
5135 vizualizari
  • -22 (40 voturi)    
    wow (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:17)

    xanti [utilizator]

    Pana la urma mai avem libertate?
    • +16 (34 voturi)    
      pune repede mana (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:27)

      loveparade [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      pe cruce si apa sfintita si iesiti cu Olivia sa va exprimati neincrederea in sistem
      • +13 (25 voturi)    
        Ai libertate (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:40)

        Jaj [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

        Ai libertatea de a alege sa traieasca copilul fara vaccin, dar orice libertate poarte si consecintele lui, unul dintre astea trebuie sa fie, daca ai ales sa te separi de normele societatii in materie de sanatate publica,atunci trebuie sa duci pana la capat, daca copilul este bolnav nu i se cuvine tratament gratuit (pana la momentul cand devii responsabil pentru maltratarea copilului, si sper sa se raspunda si penal), sa nu participe la activitati alaturi de alti copii vaccinati (aceste cuvine nu sunt xenofobe, sunt date tehnice). Pacat ca copilul este inca prea tanar sa alege, chiar protectia copilului ar trebuii sa intervina cand decizi fanatic sa nu vaccinezi copilul, daca ai probleme cu 1 vaccin dintr-un motiv sau altul este de inteles, dar ideea ca toate vaccinurile sunt rele pt copil ... trebuie sa fii un bou... era mai bine in urma cu 100 la ani,cand din 10 copii nascuti poate jumatate au apucat sa fie adulti, sau cand durata de viata medie a fost in jur de 40 de ani.

        Lucrurile cu care va jucati (refuzand sa vaccinati copii) sunt la fel de periculoase, si poate si mai realiste, decat arme biologice in mana coreei!! si problema este ca nu va dati seama, numai cand este deja prea tarziu !!!
        • -3 (7 voturi)    
          draga Jai.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 18:12)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

          ..nu ti se pare cam extrema propunerea ta?
          Si cat timp sa se interzica alaturarea copilului care nu s-a vaccinat in grupul care s-a vaccinat? si daca acel copil care nu s-a vaccinat, capata boala, se vindeca de ea(deci capata imunitate naturala) si nu mai este un pericol pentru copii vaccinati..o sa ii dai voie sa se alature celuilalt grup de copii vacinati?

          si ce te faci aca copilul tau, vaccinat , nu capata imunitate si se descopera ca a imbolnavit un grup de copii vaccinati?!!? o sa fii de acord cu aceasta propunere a ta ..extrema?!?

          Sunt destule cazuri care atesta faptul ca nu se obtine imunizarea pacientului prin vaccinare.. in UK erau vreo 50% din cazuri neimunizate in urma vaccinarii.. (un cititor a dat niste linkuri zilele trecute in alt articol)... Ce mai facem in aceasta situatie, cand pana ce si vaccinul nu imunizeaza?!?! ne apucam sa ne comportam ca niste fascisti?!?!

          Si daca in urma vaccinului nu obtii imunitate si copilul se procopseste cu unul din multele efecte secundare ale vaccinului?!? o sa mai fie o solutie aceasta atitudine extrema?!!?

          Cred ca nu s-a inteles acest articol, inca de cand a fost tradus din alte publicatii ("imunitatea de turma" in loc de "imunitatea de grup") si a fost pus aici pentru a contura ideea unei legi a vaccinului..
          Dar cred ca, avand 26 de ani de experienta politica autohtona, as prefera ca aceasta lege sa fie facuta implicand oameni care chiar inteleg fenomenul si chiar inteleg efectele legii si mai ales stiu sa comunice, nu ageamii si analfabeti ca pana acum!!
    • +17 (31 voturi)    
      Libertatea prost inteleasa (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:33)

      This_User_Is_Real [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Atata timp cat prin ignoranta si "inteligenta" ta pui in pericol viata celor din jurul tau (fara niciun fel de exagerare), libertatea ta - sau dreptul tau (de opinie, de credinta, de ce vrei tu) nu va fi considerata mai presus decat dreptul celorlalti de a fi sanatosi. Punct.
      Libertatea ta se incheie in momentul in care incepe libertatea mea, in acest caz libertatea de a avea o viata sanatoasa. ("Your freedom ends where my freedom begins")
      • -5 (17 voturi)    
        Asa e, dar... (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:46)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

        ... in SUA exista mecanisme prin care parintii copiilor care sunt afectati de vaccinuri (imbolnaviri sau decese) sunt despagubiti cu sume fabuloase.
        Deci daca se face si la noi asta, ar fi corect.

        Pe de alta parte, la noi nu ar merge totusi aplicata aceasta forma de "lupta" cum spune titlul articolului, deoarece sunte foarte multi medici care au aceeasi opiniie, ca vaccinurile nu sunt bune. Si atunci, ce faci, vanezi medicii, ii urmaresti, le asculti telefoanele sa vezi unde se incadreaza? Si oricum Romania are un deficit destul de mare de medici...
    • +13 (25 voturi)    
      ba da...dar nu beneficiezi de nimic (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:34)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      din partea statului...nu atat din cauza ta, ci pentru ca estiun pericol pentru ceilalti,
      Vrei libertae deplina, te duci in padure si toata lumea e fericita.
    • +6 (16 voturi)    
      Ce inseamna libertate? (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:07)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Libertatea de a lua ajutor social? In ceea ce primeste pediatri, daca este nevaccinat, copilul poate face boala pentru care nu s-a vaccinat si mergand prin pediatrii sa o raspandeasca la copii ai caror parinti sunt sanatosi mintal, dar care inca n-au atins varsta de vaccinare.
      Exact asa cum s-a intamplat in Romania! De ce sa moara un bebelus nevinovat care nu a ajuns la varsta de vaccinare pentru ca s-a imbolnavit copilul tau de rujeola intrucat tu crezi ca vaccinul produce autism?
      Chiar sa se puna pe cardul parintilor si ca sa intri in spital sa fie verificat si daca nu ai copiii vaccinati sa-i dea afara din spitale in suturi!
    • +4 (14 voturi)    
      nu aici (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:16)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ai libertatea ta pana cand libertatea ta calca peste libertatea altora. Cum ar fi dreptul altor parinti de a nu le muri copiii de boli vaccinabile pentru ca diversi semidocti isi dau cu parerea despre domeniul medical fara sa aiba habar cum functioneaza lucrurile.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Vineri, 23 septembrie 2016, 22:19)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ai libertatea sa iti demonstrezi prostia, dar si statul are libertatea sa iti taie banii in aceasta situatie. Pentru ca ii mai pui si pe altii in pericol, vezi cei 3 bebelusi morti din inconstienta unora care nu si-au vaccinat copii.
  • +13 (23 voturi)    
    Foarte tare (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:23)

    tudor74 [utilizator]

    Sper sa vina si Romania cu un program asemanator! Ai dreptul sa fi inconsient/prost/habotnic dar cand asta ii pune in pericol si pe altii nu ar trebui sa mai ai dreptul asta.
    • -10 (20 voturi)    
      seros? (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:39)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      si daca doamne feretse o sa ai in familie pe cineva care dezvolta efecte adverse la vaccin, paote chiar letale, si vei evdea ca statul nu va recunoaste niciodata ca e vina vaccinului, desi pana la el nu erau probleme? vei tot atat de fabatic? sunt bune vaccinurile, cu masura insa, si in conditiile in care statul si companiile isi asuma efectele secundare iclusiv prin despagubiri susbtantiale care sa acopere ingrijirile necesare, dar atata timp ca se refuza acest lucru pe mtiv ca nu se poate dovedi, e ceva putred la mijloc...si daca maia daugam si graba cu care apar pe piata noi vaccinuri platite de stat doar pentur a umple de bani companiile farma, deja sunt motive suficiente de neincredere...pentru ca grija statului nu se mai focuseaza pe sanatatea, ci pe umplerea conturilor companiilor farma...cand voi auzi pe cei din ministerul sanatatii ca isi asuma cazurile de efecte adevrse ale vaccinurilor (prin despagubiri financiare si condamnari la inchisoare a cleor vinovati) si nu isi bat joc de victime cerandu-le sa o dovedeasca in instanta, atunci putem vorbi de incredere in autoritati si de acceptare a uei politici agresive de vaccinare, pana atunci statul nu are nici o autoritate sa ne oblige la asa ceva....cat despre efectul vaccinurlor, sunt destule statistici din care reiese ca scaderea incidentei anumitor boil a coincisi cu imbunatatirea igienei in primul rand, deci nu e foarte sigur ca se datoreaza exclusiv vaccinurilor...plus ca pe continentele unde nu se vaccineaza in masa lipsesc anumite boli gen autism spre exemplu....
      • +2 (10 voturi)    
        si ei cat au platit (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:59)

        Jaj [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Care este raspunsul financiar de la cei care nu au vaccinat copii, au creat o epidemie (indiferent de marimea acestuia) sau au contribuit la moartea altor copii nevinovati. (si copilul propriu si copilul altora, fie ei vaccinati sau nevaccinati trebuie considerati nevinovati!). Cat au platit pentru copii morti ?
        Poti avea pretentiile ca companiile/statul sa plateasca compensatii, dar ca un semn de bun simt, sa mearga ei primii acum la parintii copiilor muriti (care au fost sub varsta de vaccinare) si sa le plateasca 1-2 milioane de euro (nu stiu, sa-si vanda rinichii sau cum vor ei sa faca rost de bani), si apoi sa deie in piept.
      • +1 (5 voturi)    
        Daca tu crezi (Vineri, 23 septembrie 2016, 15:35)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Ca o igiena buna te tine deoparte de rujeola, hahahahaha.

        Câta ignoranta d-le.
        • -2 (4 voturi)    
          o fi el ignorant.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 17:44)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

          ..dar tu esti si ignorant si fudul!
          Exista in Romania posibilitatea prevenirii nocosomiale a rubeolei/rujeolei/oreionului?!?!
          Asta ar trebui sa te intrebi tu, nu sa critici un om pentruca isi exprima o parere cat se paote de legal si normal!!
          Oare se mia respecta aceste ghiduri de prevenire a transmiterii nosocomiale a unor boli in spitale?!?!
          Au parte de acest tratament si studentii, si medicii, si directorii din spitale?!?!??

          linkul spre "Ghid pentru prevenirea transmiterii nosocomiale a rubeolei" :

          http://www.srm.ro/revista/7_rubnoso.pdf

          Igiena nu inseamna doar sa te speli si sa folosesti substante antibacteriale, ci si cnad sa revii la locul de munca,cand sa intri in contact cu pacientii sanatosi..etc.
          • +1 (1 vot)    
            haha (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 1:11)

            alexpro [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            Mai citeste o data marele ghid si enumera masurile recomandate acolo.

            Daca extindem definitia igienei pana la Luna, atunci da putem include si izolarea ca o forma de igiena. Dar nu-mi spune ca la asta s-a referit comentariul pe care l-am criticat eu :))

            Si in plus tu imi compari niste norme de igiena care trebuie luate intr-un mediu spitalicesc cu ce ar trebui sa faca un om obisnuit? Hahaha.
  • +9 (21 voturi)    
    . (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:44)

    adi.i [utilizator]

    Australienii au avut ani la rândul și ei Oliviile lor, chiar mai agresive și mult mai organizate. A trebuit să treacă prin epidemii de tuse convulsivă și să moară câțiva copii ca să intervină guvernul cu măsuri concrete și asta destul de târziu.
    • -3 (13 voturi)    
      Vorbesti si tu ca altii pe aici. (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:28)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      Sunt de ani buni in Australia. Numarul persoanelor cu dizabilitati fizice si intelectuale e ingrijorator, iar manageri din industrie accepta faptul ca principala cauza e medicatia experimentala practicata de doua decenii, cu consecinte calculate pe termen lung. Se stie, dar nu se pune pe hartie. SUA e o democratie in putrefactie, iar asta se vede pe strazi. Handicapul ia locul normalitatii pana si in revistele de life style.
      Pe de alta parte peste 50% din beneficiile sociale acordate de Australia ajung in buzunarele dealerilor de droguri si ale comerciantilor de alcool si tutun.
      E usor sa comentezi din taste. Vino pe strazile din Woodridge sa vezi realitatea si reversul democratiei aplicate.
  • -4 (22 voturi)    
    Pentru vaccin, pentru libertate (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:03)

    reiand [utilizator]

    Sunt pentru vaccin dar și pentru libertate. Între cele două, pe termen lung aleg libertatea.

    Să ne imaginăm că vaccinul devine obligatoriu și dacă părinții refuză, copiii sunt preluați de serviciile sociale și vaccinați forțat, astfel încât se obține o rată de vaccinare de 100%. Acum, să ne imaginăm că un viitor vaccin este împins pe piață prea repede și se dovedește că are efecte negative foarte grave, care duc fie la deces, fie la afecțiuni debilitante. Șansele sunt mici, dar nu este imposibil: interesul de a impune noi vaccine obligatorii este foarte mare, din motive financiare sau politice. Uitați-vă la vaccinul Pandemrix, care a condus la cazuri de narcolepsie, s-au câștigat procese în Olanda și UK. Eu cred că, așa cum este în interesul colectivității ca cei mai mulți copii să fie vaccinați, la fel este important să existe o minoritate nevaccinată și libertatea de a refuza un vaccin.

    Până la urmă, tot părinții urmăresc cel mai bine interesul copiilor, chiar dacă se poate să greșească. Dar părinții, colectiv, știu mult mai bine decât orice autoritate ce le trebuie copiilor lor.
    • +9 (15 voturi)    
      vaccinul si libertatea (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:23)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Si eu sunt pentru ambele.
      Daca iti este frica de subjugarea statului si opremarea libertatii...nu ai decat sa nu iti vaccinezi copilul dar nu mi-l aduci la gradinita, scoala, colonie unde e si al meu....si nici nu primesti ajutor din partea statului .
      Daca nu ai incredere in el, el de ce ar ava incredere in tine, reciprocitate..si de-o parte si de alta, asta e corect si democratic.

      Cam asta e regula si problema.

      Uite, in tara unde locuiesc eu (Luxemburg)se aplica cu succes,nu ai testele de vaccin la zi (alea obligatorii, printre care si ROR) nu intri in institutie.
      Simplu.Nu te obliga nimeni la nimic...copilul se ia doar in cazul in care se dovedeste ca ii pui viata in pericol, pentur simplu motiv ca un copil, nu este proprietatea ta privata.
      • +8 (8 voturi)    
        Foarte corect (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:56)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui neurino

        Da, asta ar fi o solutie. Dar cum se tot vorbeste in aceasta perioada de homeschooling, e posibil ca foarte multe familii sa aiba un motiv in plus sa-si educe copiii in afara sistemului. Numai asa se poate face o comparatie, dupa cativa ani: care copii sunt mai educati si mai sanatosi.
    • +2 (8 voturi)    
      pentru libertate (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:26)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Corect, dar in acest caz familiile respective sa traiasca in locuri izolate, sa nu vina in contact cu restul societatii !
  • +3 (9 voturi)    
    se politizeaza vaccinarea (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:33)

    Razvan_M [utilizator]

    Vaccinarea contra unui virus are beneficii evidente la nivelul unei populatii. Dar nu trebuie uitat niciun moment ca statistic exista cazuri de efecte adverse. Demonizarea tuturor celor ce pun intrebari sau sunt sceptici este o buna metoda de a crea opozitie si neincredere. Poate ar fi mai simplu sa fie facute publice statistici si cu cazurile nefericite ale campaniilor de vaccinare, dar exista teama ca prea multa transparenta sperie lumea.

    PS. intamplator cunosc un om care a ramas invalid ca urmare a unui vaccin facut in perioada comunista - unul dintre cele cateva mii sau zeci de mii de cazuri ascunse atunci de sistem, dar cunoscute foarte bine de catre oamenii din sistemul de sanatate de la noi. Vaccinarea in masa salveaza vieti, este evident, probabil de zeci de ori mai multe decat distruge, dar este bine ca individul sa aiba posibilitatea sa decida ce-i intra in corp prin intermediul unei injectii, fara a fi pedepsit sau constrans.
    • +1 (5 voturi)    
      se politizeaza vaccinarea (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:28)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu se demonizeaza cei ce pun intrebari, nici pe departe, se demonizeaza cei ce duc campanii sistematice impotriva vaccinurilor !
      • 0 (2 voturi)    
        sa zicem ca nu suntem de acord (Vineri, 23 septembrie 2016, 16:35)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

        Eu vad ca discutiile baga in aceeasi oala protectia contra unor bacterii si protectia contra virusurilor.

        O campanie de vaccinare ar trebui intai sa explice diferentele intre un virus si o bacterie. Apoi vom vedea ca impotriva bacteriilor se pot folosi antibiotice, in timp ce impotriva unei tulpini virale se foloseste un vaccin extrem de specializat, ce nu genereaza anticorpi ce vor lupta contra altei tulpini virale (pentru acelasi virus). Diferentele sunt asadar majore.
        In cazul unui vaccin antiviral, acesta contine tulpini virale ce au anumite capacitati de atac dezactivate. Pe langa acestea, vaccinurile contin substante ce amplifica eficienta vaccinului pentru a obtine costuri mai mici de fabricatie: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vaccine_ingredients, http://www.news-medical.net/health/Vaccine-Excipients.aspx.

        O campanie publica pentru vaccinare nu se poate baza doar pe inducerea panicii in populatie si pe demonizarea oricui vorbeste public despre asta. Eu sunt pentru vaccinare si mi-am vaccinat copilul contra unor tulpini comune de virusuri. Insa sunt constient ca este imposibila vaccinarea contra tuturor virusurilor cunoscute (Ebola, marburg etc.) - deci trebuie facuta o alegere: de unde incepem si unde ne oprim. Pentru asta este nevoie de informatii utile, nu de campanii de propaganda.
  • -4 (10 voturi)    
    Paradoxal !!! (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:55)

    bob69 [utilizator]

    Pana la urma rămâne un paradox : de ce sa nu primesti un copil nevaccinat, intre altii vaccinati . Ce se poate întâmpla ???daca cel nevaccinat se îmbolnăvește, care este problema ??? restul se spune ca sunt imunizati, sau nu ?? E grea logica simpla....
    • -1 (9 voturi)    
      Da, e grea logica asta.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:45)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui bob69

      "de ce sa nu primesti un copil nevaccinat, intre altii vaccinati "

      Daca primesti pe Ionel, de ce nu l-ai primi si pe Gigel maine? De ce doar Ionel? Si daca merge Ionel si Gigel, de ce nu si Dorel? Ce, Ionel si Gigel sunt mai cu mot?

      Si tot asa.

      "daca cel nevaccinat se îmbolnăvește, care este problema?"

      Problema e ca poate raspandi boala, aia e problema. In priveste cazul bebelusilor care au murit zilele astea: aveau sub un an, nu ajunsesera la varsta de vaccinare, dar s-au imbolnavit si au murit. De unde au luat boala? Cum de au fost atatea cazuri? Boala s-a transmis de la Gigei de 4-5 ani care merg in colectivitate si care nu s-au vaccinat.
      • 0 (2 voturi)    
        mestere. uite cum se puteau imbolnavi bebelusii.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 18:01)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        ..fiind bebelusi singurii care puteau intra in contact cu ei erau parintii, rudele apropiate, prietenii buni de familie si mediciul pediatru sau alt medic...
        E cam mare numarul de persoane si sunt cam multe grupuri, dar, daca numai o singura persoana dintre acestea, care are imunitatea (dobandita natural sau artificial) la rujeola/oreion/rubeola, a intrat in contact cu o persoana bolnava de aceasta boala, sau cu o persoana care a intrat in contact cu alta persoana imuna care a contactat virusul de la o persoana bolnava, bebelusul a fost si el expus... Din statisticile oferite de HN in alt articol, bebelusii care au murit nu s-au aflat in zona Cluj-Bistrita-Nasaud (unde e un focar de epidemie)..mai ramane zona Timisoarei-Arad- Caras-Severin.

        In Cluj, virusul a fost adus dianfara tarii (medicii spuneau ca din Italia) si transmis unei populatii neimunizate de romi care au raspindit virusul in doua judete.. Virusul ar fi putut fi raspandit si de medicii care au ingrijit acei oameni bolnavi si care medici nu au respectat (poate unii din ei desi nu cred asta deloc - e doar o ipoteza) niste ghiduri de prevenire a epidemiilor in cazul bolilor contagioase. Dar mai ales de orice om care a intrat in contact cu acesti oameni (magazine, de pe strada, sin mijloace de transport in comun etc. etc.) si copii lor (toti imunizati..parinti, copii, medici) si asa mai departe pana la bebelusi..

        Nu era mai bine ca acei pacienti bolnavi sa fie tinuti in carantina intr-un spital si ingrijiti ca sa nu fie expusi populatiei din 4-5 judete?
        Dar avem unde sa tinem in carantina 40 de copii si parintii acestora si rudele etc? si cum sa facem analize lor si personalului medical care intra in contact cu ei pana la obtinerea a doua teste negative? Ca pana una alta nu avem spitale..

        Astea ar trebui sa se discute.. nu sa se caute o metoda sa li se dea in cap unora care si-au exprimat niste opinii.. sau care cer rationament la rece nu reactii influentate de formatori de opinie manipulatori!
  • +1 (3 voturi)    
    daca tot traduceti un articol.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 17:06)

    akillies [utilizator]

    ..folositi un cunoscator al limbii engleze.

    In loc de "imunitatea de turma" se putea folosi sintagma "imunitatea de grup" , ca oamenii nu se organizeaza in turme ci in grupuri...

    legat de articol, Sunt foarte sigur ca in aceste doua tari, nu circula vaccinuri facute in kazahstan sau armenia care nu au aprobari de la autoritatile sanitare statale corespunzatoare...
    Deaseenea, sunt absolut sigur ca nu exista niciodata in aceste doua tari problema lipsei vaccinurilor la medicii de familii sau/si in farmacii...
    Ieri au aparut vaccinurile la medicii de familie in RO.. pana ieri pauza, nimic, lipsa!

    Si apropo de acest aspect: de ce presa si HN nu acopera si problema prezentei vaccinurilor la medicii de familie si in farmacii?!?!??!?

    HN, incet incet mergeti spre fituica!!!
  • +1 (3 voturi)    
    un lucru ma intriga foarte foarte mult.. (Vineri, 23 septembrie 2016, 17:22)

    akillies [utilizator]

    ..cand se discuta in presa sau in subsolul articolelor din presa depsre boli foarte contagioase, bebelusi, copii si imunizare, vaccinuri si altele!!!

    CA nimeni nu pune in carantina persoanele bolnave!

    E un pas foarte important in evitarea unui focar de infectie sau de epidemie: carantina.

    Cand am facut Rujeola acum multi ani, nu am putut iesi din casa, si nu ca aveam febra sau altele, ci pentruca puteam transmite boala si altora.

    Daca un grup de oameni este bolnav de Rubeola/rujeola/oreion si virusul e foarte contagios, acel grup poate fi pus in carantina si tratat (nu dat afara din spital in suturi cum sugera mai sus un comentator mai fascist). Ca isi vor plati sau nu tratamentul, ramane la latitudinea autoritatilor, dar il tratezi!
    Iar o foarte buna zona de carantina o reprezinta spitalul.
    Dar, vedeti dumneavoastra (autori si comentatori de articole), in Romania nu mai sunt spitale care sa ofere conditii de carantina. Si nici nu mai sunt oameni educati sanitar si instruiti cum sa procedeze!!

    Si acum ajungem iar la problema spitalelor, lipsei educatiei sanitare si lipsei personalului medical, si exodului personalului medical in/din Romania!

    HN ai pornit gresit in tentativa de a convinge oamenii ca e necesara si utila o lege a vaccinarii!

    Ca ziaristi, HN, ati uitat ca sistemul medical romanesc are foarte mari probleme el insusi..as putea spune ca are o infectie de coruptie si incompetenta manageriala, dar si de neglijenta, de lipsa de vointa politica si administrativa si sociala si de orice fel pentru a fi redresat sistemul medical si pentru a oferi servicii de sanatate decente romanilor, gen o amarata de carantina, o campanie eficeinta de informare cu privire la diverse boli etc. etc.

    Dar, e mai simplu si ieftin sa pui 1-2 ziaristi sa declanseze o linsare mediatica la adresa unei persoane, decat sa investesti de 10 - 20 deori mai multi bani intr-o campanie de informare in toate mediile (scoala, media, loc de munca, cabinete medicale, spitale) posibile.
  • 0 (0 voturi)    
    Virus Evolution - Discovery Science (Vineri, 23 septembrie 2016, 23:58)

    Saturn [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=3Ms04x6MvMY
  • +1 (1 vot)    
    Sa ne lamurim (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 0:43)

    Saturn [utilizator]

    Cred in stiinta si in vaccinare (in sens pozitiv formulat). Cred de asemeni in posibilele reactiile adverse ale vaccinarii.

    Nu cred in industria farmaceutica asa cum nu cred in clasa politica, si cel mai mult ma ingrozeste interactiunea intre cele doua.

    Atata timp cat o tara (un guvern) nu poate controla prin institutiile sale macar un institut capabil sa efectueze cercetare in microbiologie si sa produca independent de concernele farmaceutice vaccinuri pentru populatie, si de asemeni nu este capabila sa furnizeze in mod constant vaccinurile din programele de vaccinare obligatorie, ar fi extrem de riscant sa promulge o lege neconstitutionala, ce poate pune in pericol intreaga populatie a tarii.

    In ceea ce priveste copii: Atata timp cat nici producatorul si nici statul nu sunt capabili sa isi asume responsabilitatea (din punct de vedere tehnic si financiar) asupra potentialelor efecte secundare ale vaccinurilor, iar copilul este minor, singurul capabil sa decida asupra asumarii riscurilor este PARINTELE. El trebuie sa decida daca isi asuma riscul ca propriul copil sa moara de rujeola / rubeola / etc., sau acela ca el sa traiasca cu autism sau disfunctii ale sistemului imunitar tot restul vietii.

    Sau poate preferam sa ne intoarcem la nazism, vaccinari si sterilizari fortate, comisii care sa decida cine are drept la sanatate si viata si cine nu?
  • 0 (0 voturi)    
    ROMANIA FURATA - Institutul Cantacuzino (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 0:54)

    Saturn [utilizator]

    Hotnews, de curiozitate: De ce nu ati publicat mesajul anterior referitor la documentarul Digi24?

    https://www.youtube.com/watch?v=pCLzb7YlxaU

    Este cat se poate de relevant in contextul dat.
  • +2 (2 voturi)    
    SUA si Australia? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 6:18)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    De ce ati ales tocmai SUA si Australia? De ce nu scrieti despre situatia din tarile europene?

    Vad ca aveti pe coloana din dreapta o casuta cu recomandari de articole publicate pe EurActiv. Ce-ar fi sa traduceti articolul:

    Distrust of vaccinations on the rise across EU
    Home | Health & Consumers | News
    By Marion Candau | EurActiv.fr | Translated By Samuel White
    Mar 27, 2015 (updated: Mar 27, 2015)

    http://www.euractiv.com/section/health-consumers/news/distrust-of-vaccinations-on-the-rise-across-eu/

    Iata ce lucruri interesante se pot citi in acest articol:

    1. In Europe, France is the only country to maintain the policy of compulsory vaccination against diphtheria, tetanus and pertussis.

    2. Portugal has kept compulsory vaccination for diphtheria and polio, and Belgium just for polio.

    3. Elsewhere in Europe, Germany, the United Kingdon, the Netherlands, Switzerland, Spain and others have all abolished compulsory vaccination.

    4. “I would like to give people two pieces of advice. Firstly, there should be no rush to vaccinate babies, as their immune systems are too fragile to receive vaccines in the first year. Secondly, be vigilant for side effects and declare them to the pharmacovigilance organisation,” Serge Rader said. “This is in the interest of public health, which today is dominated by financial interests,” he added.

    5. According to the French National Institute for Prevention and Health Education, distrust of vaccination has risen from 10% in 2005 to 40% in 2010.
  • +1 (1 vot)    
    hilar (Duminică, 25 septembrie 2016, 9:32)

    CRMS [utilizator]

    Cand romanii vor primi precum australienii 15 mii de dolari pe ani ajutoare sociale pentru un copil probabil ca ii vor vaccina mai frecvent.
    Acuma pentru aia 80 RON cred ca nici nu trebuie sa mai vorbim de cointeresare.
    Pe de alta parte tinand cont de salariile de mizerie ale medicilor cat credeti ca va fi "atentia" ca medicul sa puna stampila ca a facut vaccinul dar fara sa atinga copilul?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri