VIDEO Manuel Valls, criticat de istorici dupa ce a spus ca Marianne, simbol al Frantei, are sanii dezgoliti, nu poarta val: “E asa pentru ca e o alegorie, cretinule!" 

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 31 august 2016, 9:52 Actualitate | Internaţional

Libertatea conducand poporul, de Eugene Delacroix
Foto: Wikimedia Commons
Premierul francez si-a atras critici pentru ca a sugerat ca sanii dezgoliti sunt mai reprezentativi pentru Franta decat un cap acoperit, declaratie care a inflamat din nou disputele politice privind burkini, scrie The Guardian.  

Valls a declarat recent si ca ii sprijina pe primarii francezi care au interzis costumul de baie integral folosit de musulmance, motiv pentru care a intrat in disputa cu ministrul francez al educatiei. 

Luni seara, premierul de la Paris a tinut un discurs emotionant in care a slavit sanii dezgoliti ai lui Marianne, un simbol national al Republicii Franceze. 

“Marianne are sanii goi pentru ca ea hraneste poporul! Ea nu poarta val, pentru ca este libera! Aceasta este republica”, a tunat el la o manifestatie pro-guvernamentala.  



Opinia sa ca sanii dezgoliti sunt un simbol al Frantei iar basmaua musulmana este suspecta a provocat replici din partea politicienilor si ironii din partea istoricilor si feministilor.  

Mathilde Larrere, un istoric specializart pe Revolutia Franceza i-a raspuns acid pe Twitter: “Marianne are sanii dezgoliti pentru ca este o alegorie, cretinule!”  

Ea a explicat apoi, printr-o lunga serie de tweeturi ca acest tip de reprezentare contine aluzii clasice.


Citeste mai multe despre   









8575 vizualizari
  • +6 (22 voturi)    
    mari idioti fracejii (Miercuri, 31 august 2016, 10:11)

    blec-bierd [utilizator]

    au si ei noroc ca au un premier dezghetat (catalan) si tot pe el il injura
    • +8 (18 voturi)    
      eu cred... (Miercuri, 31 august 2016, 11:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

      ca pana nu o sa se duca dracu un stat european din cauza musulmanilor...
      europenii nu o sa ia masuri si o sa imbratiseze in continuare "refugees welcome"
      • +5 (7 voturi)    
        Bosnia si Hertegovina ? (Miercuri, 31 august 2016, 11:45)

        blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Cu toate ca nu se poate compara cu Franta, totusi s-a demonstrat pana unde se poate merge, si este aici langa noi, nu in Siria.
  • +9 (29 voturi)    
    da (Miercuri, 31 august 2016, 10:19)

    theo667 [utilizator]

    corectitudinea politica. una dintre ccele mai mari cretinitati inventate vreodata de societatea moderna
    • -4 (22 voturi)    
      Asa-i! (Miercuri, 31 august 2016, 11:11)

      ICosmin [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      Oare unde sunt vremurile bune cu genocidul armean, holocaust sau deportari in Siberia?
  • +14 (16 voturi)    
    of (Miercuri, 31 august 2016, 10:21)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Este vorba de o imagine care trimite la clasic, la antichitate, la o epoca in care europenii nu stateau ascunsi dupa garduri.
  • +10 (26 voturi)    
    ba istoricul acela e ...cretina! (Miercuri, 31 august 2016, 10:25)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Si daca era o alegorie in tara musulmana era cumva cu sanii dezgoliti sau purta burka, idioato? Evident ca are sanii dezgoliti pt ca vb de cultura europeana iluminista si renascentista, unde asa ceva nu este considerat pacat capital! Vezi tu cate "alegorii" cu sanii dezgoliti gasesti prin tarile musulmane, ca sa poti face comparatii intre ce se permite si ce nu in arta si ce standarde au avut si au unii si altii! Imbecili mai sunt unii.
    Vals chiar a facut o comparatie f pertinenta- in Europa, inca din Antichitate, cu exceptia perioadei de fervoare religioasa din Evul Mediu, arta, cultura, etc au fost mereu deschise fata de nou, fata de nudism, de realism si imaginar, dezinhibata. In vreme ce cultura si civilizatia islamica a venit cu mule constrangeri-de ex la ei nici nu e permis sa se picteze in moschei ceva legat de Coran, totul e doar scris. Deci nici macar nu prea ai ce compara....
    • 0 (0 voturi)    
      Si care e problema... (Miercuri, 14 septembrie 2016, 19:26)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      ...daca o alegorie nu contine femei dezbracate? Arta care nu contine nudism e inferioara? Ce daca musulmanii n-au arta nuda? E vreo virtute sa te dezbraci in public? De ce ar trebui ca moscheile saa aiba picturi?? Tu gandesti ce scrii?
      Ca sa te citez, "imbecili mai sunt unii". Ca sa numesti pe cineva cretin, trebuie mai intai sa ai cat de cat ceva in cap.
  • +8 (22 voturi)    
    Mai cretina pare aceea matilde (Miercuri, 31 august 2016, 10:25)

    the obvious [utilizator]

    Doar nu își închipuia premierul ca umbla aia în sânii goi în fața revoluționarilor. A vrut să își facă reclamă pe seama premierului. O să poarte val în curând oricum si o sa vrea să nu fie doar o alegorie
  • +11 (17 voturi)    
    inculte nu se traduce cretin (Miercuri, 31 august 2016, 10:25)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Atentie redactia Hotnews: "Inculte" nu se traduce "cretin". Nu exagerati ca nu sunteti "ziarul" Click
    • +4 (6 voturi)    
      inca (Miercuri, 31 august 2016, 11:00)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      ...
    • +5 (7 voturi)    
      Acuzatie tendentioasa (Miercuri, 31 august 2016, 11:49)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      mathilde larrere ‏@LarrereMathilde 29 août
      Marianne a le sein nu parce que c'est une allégorie crétin! #Valls

      Este exact expresia folosita!
      https://twitter.com/LarrereMathilde/status/770355598647058432/photo/1
  • +9 (15 voturi)    
    Schizofrenii stangiste (Miercuri, 31 august 2016, 10:47)

    animatron [utilizator]

    Manuel Valls, copil de emigranti spanioli de stanga, e un om ambitios, un politician din aripa "dura" a struto-camilei numite "partid socialist francez".

    E un nationalist (ca multi dintre imigrantii europeni nou asimilati la alte popoare si Valls da dovada de zel in a-si demonstra atasamentul la noua patrie), e cel putin xenofob daca nu rasist (declaratie publica despre tiganii din Franta veniti din Est: "ils n'ont pas vocation a s'integrer dans notre societe"!, pentru care s-a depus plangere penala, pentru ca sugereaza ca oarecum "din nastere" tiganii ar fi incapabili sa se integreze intr-o societate "normala") si a dus o politica de dreapta in fruntea unui guvern zis de "stanga".

    E contestat puternic de o parte a elitei intelectuale "gauche-caviar" (oameni care traiesc in cartiere sigure, isi dau copiii la scoli private si sunt compasionali cu imigrantii pentru ca e oricum pe banii publici si nu intra la ei in cartiere) si de stanga extremista, de sorginte comunista, anarhista si trotskista (da, exista in Franta sec.21 partide comuniste si trostkiste!).

    The Guardian, ziar britanic de stanga, a preluat informatia din Le Monde, ziar pro-guvernamental socialist, iar dna istoric Larerre a fost incantata sa-l insulte pe Valls in public.

    Dna Larrere, universitara, este o activa militanta in mass-media, are blog pe "Mediapart", media online pro-imigratie, anti-UE, anti-liberal, anti-american, anti-tot ce nu e suficient de stangist.

    Dna istoric are dreptate, Marianne cu pieptul gol e o alegorie, insa Valls compara retoric imbracamintea unui simbol feminin republican cu imbracamintea uniformei islamice salafiste, burka/hijab/burkini etc.

    Stanga franceza are o mare dificultate in face spagata intre politica pro-imigratie dusa de decenii si combaterea eficienta a ceea ce a venit cu imigratia, islamul.

    Ultimele alegeri, la locale si regionale, au fost pierdute de stanga si toate sondajele arata ca va pierde prezidentialele si parlamentarele din 2017.
    • +2 (8 voturi)    
      "Socialismul" în Franta si România (Miercuri, 31 august 2016, 12:42)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Aveti dreptate : PS Francez este o cacialma.
      A câstigat alegerile ca partid socialist pentru a se declara mai apoi socio-democrat.Pt România unde ideologiile exista dar lipsesc cu desavârsire este greu de înteles diferanta.
      Alegerile presidentiale apropiindu-se, partidul francez traieste cutremur dupa cutremur, o parte din membrii partidului voind o politica socialista reala. În lipsa acesteia, au început sa paraseasca barca si asa subreda a unui partid condus catre faliment.

      Valls este, într-adevar, un sovin oportunist si cu viziuni prezidentiale, cu discursuri demonstrative si agresive, pro-capitalist, mari sefi de intreprindere fiindu-i mai aproape decât convingerile "socialiste" declarate. E greu de crezut ca discursul sau anti islamic nu este influentat de faptul ca traieste în cuplu cu o femeie de religie mozaica.
      Într-o tara cu oficial 10% cetateni de origine musulmana (în realitate se vorbeste de mult mai multi) discursul sau coroborat de alte discursuri nationaliste ale dreptei populiste, nu face decat sa mentina un climat de tensiune inter-etnic cu consecintele pe care le cunoastem.

      Daca o comparam României, unde peisajul politic este la fel de inconstient, urmarind doar interesele obscure si cupide ale clanurilor de stil interlop, putem lesne imagina ce ne asteapta în cazul când nationalismul (deja prezent în majoritatea comentariilor) va deveni politica de stat. Ungaria este un exemplu (de neurmat)

      PS : Le Monde este un ziar de centru-stânga si nu neaparat pro-guvernamental socialist.
  • +5 (7 voturi)    
    resetare (Miercuri, 31 august 2016, 12:01)

    EXEs [utilizator]

    Tatal individului a fost pictor deci ar trebui sa aiba ceva expertiza artistica, dar nu cred ca o sa conteze in conditiile in care toata zona artistica e mult mai socialista si mai proislamica decat este premierul asta liberal.
    Si eu cred ca revolutionara Marianne a hranit multi frantzuji la vremea ei, dar sunt de acord cu observatia ca dezgolirea semnifica dezlantuirea revolutionara, eliberarea, ruperea barierelor arhaice.
    Nu mai stiu cate revolutii au facut francezii, dar ar cam fi timpul pentru inca una daca mai vor sa-si salveze republica si societatea pe ultima suta de metri. Oricum sunt sigur ca daca nu-i dau foc islamistii francezi sigur o sa interzica cu prima ocazie toata arta asta decadenta si anti-islamica.
  • -2 (8 voturi)    
    Victoria semidoctului (Miercuri, 31 august 2016, 12:17)

    hot news [utilizator]

    Un articol capcană.

    Scoase din context, şi discursul lui Valls si remarca acidă (pe care o explică dealtfel pe larg celor ce au voit s-o citească - conform şi linkului dat de Hotnews) a istoricului Mathilde Larrere, au stârnit, ca de obicei, tumult mare cu referinţe diverse, în funcţie de cultura fiecăruia, la artă, istorie şi, mai ales, la arabi, subiectul de predilecţie a comentatorului român scos din vitrina cu bibelouri xenofobe.

    Dacă, s-ar fi urmărit link-ul de la sfârsitul ştirii (că articol e greu să-l considerăm) şi dacă s-ar fi şi citit s-ar fi putut înţelege populismul unuia şi corecţia justă a istoricului cu explicaţii şi... poze pentru cei ce nu-s prea obişnuiţi să citească (mai ales în franceza).

    Adevărul este, ca de obicei mult mai nuanţat iar intervenţiile multora prea grăbite si cu multă superficialitate în gândire.
    Este însă, din păcate, nivelul intelectual, civic şi politic a celor ce se vor prezenta la vot pentru a alege oamenii de mâine ai României.

    Si ca sa fim în ton cu subiectul (Valls fiind în cautare de sustinatori si partizani ai PS francez) concluzia româneasca este simplă : la aşa votanţi, aşa parlamentari !
    Vom verifica prognosticul în decembrie.
    • +5 (7 voturi)    
      Well ... Romania revolutionara ... pictura bre ! (Miercuri, 31 august 2016, 13:02)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Well ... Romania revolutionara ... pictura bre !

      Ei bine ! Pictura "Romania revolutionara" este o astfel de alegorie - Mary Grant - sotia de origine scotiana a lui C.A. Rosetti este pictata de Daniel Rosenthal (evreu din Budapesta). In plus Romania Revolutionara poarta si marama de borangic si salba de galbeni imparatesti.

      Nimeni nu a acuzat-o de islamism militant sau ca ar fi "vanduta imperialismului dualist".

      Atat Mary Grant cat si Daniel Rosenthal (Constantin dupa botezul din 1847) au dat dovada de inalt patriotism romanesc.

      Mary si-a sprijinit mereu sotul, iar pictorul a murit in chinuri intr-o inchisoara austriaca, fara sa-si tradeze camarazii revolutionari romani.

      Marianne poarta boneta frigiana si nu are mereu sanii goi - este alegoria libertatii si a ratiunii.

      Doar Delacroix a reprezentat Libertatea conducand poporul - cu sanii dezgolitzi.

      D-na historik ar trebui sa nu se mai lase purtata de argumente stangisto-bolshevice cand ataca un "tovaras de drum".

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • -5 (7 voturi)    
        Contradictii (Miercuri, 31 august 2016, 15:37)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

        Mesajul comentariului dvs. este destul de contradictoriu.
        Pe de o parte susţineţi exact ce spune şi istoricul francez pe de altă parte vă revoltaţi contra "argumente[lor] stangisto-bolshevice" ale autoarei care sunt identice cu ale dvs.

        Mathilde Larrere susţine că imaginea Marianei a fost DINTODEAUNA o alegorie si nu un simbol sexual feminin (matern sau nu). La fel ca şi "Romania revolutionara", pe care " Nimeni nu a acuzat-o de islamism militant", adică adică exact incriminarea făcută de Valls când vorbeşte de basmaua musulmană (care ar fi putut să fie şi maramă de borangic...). Chestia cu "vanduta imperialismului dualist", este în afara subiectului. Probabil un artefact al propriei dvs. ideologii, de nimeni criticată.
        "Libertatea" lui Delacroix n-a reprezentat niciodată, pentru el "Republica", cum au vrut mai târziu politicienii să o numească.Cu atât mai puţin Marianne (reprezentata, de altfel, tradiţional cu o coafă (un fel de căciuliţă) frigiană, deci, cu capul acoperit).
        În funcţie de orientările politice Marianne a fost reprezentată cu sânii goi, îmbrăcată şi înarmată, cu coif sau căciulă frigiană, etc.

        Dacă " basmaua musulmana este suspecta" (ca să folosesc traducerea română propusa de Hotnews) să ne găndim că nu cu forte mult timp în urmă Brigite Bardot purta, în filme, baticul reglementar al femeii franceze de la acea perioadă. Iar românii să încerce să-şi explice de ce româncele poartă chiar şi astăzi batic (mai ales în biserică ) ?

        Ori definim ca retrogad aceast obicei românesc (cu origini clar religioase) ori considerăm că "aşa tre' să fie" şi, în cazul acesta îi lăsăm pe musulmani să-şi rezolve singuri problemele conform culturii lor.

        A confunda "stângismul" cu "bolşevismul" este reductor, grav şi nedrept.
        Mişcările de stânga, bune, rele, au adus cu ele emanciparea omului "de la firul ierbii".

        Personal prefer îmbunătătirea calităţii de viaţă a omului de rând contului în bancă al unui capitalism îmbuibat.
        Şi asta fără să fiu bolşevic.
        • +7 (7 voturi)    
          Contradicții (Miercuri, 31 august 2016, 16:55)

          24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          În general, problema vălului se referă la acele tipuri care acoperă fața integral. Trebuie să recunoașteți că o femeie care își acoperă integral fața nu poate participa în mod serios la viața publică - se autoexclude și este exclusă automat, pentru simplu motiv că nu poate fi identificată și individualizată de partenerii de discuție. Mai mult, femeia este astfel exclusă din viața socială chiar de membrii famieliei și de rude: rezultă o societate a bărbaților, agresivă și războinică.

          Grav este de asemenea că femeia acoperită integral și familia care o susține transmit un mesaj politic de frondă, de neintegrare și de dispreț față de valorile societăților democratice nemusulmane.

          Asta anunță viitoare probleme politice în deceniile următoare, terorismul fiind doar începutul. Siria poate deveni viitorul Europei, dacă azi închidem ochii la migrația cu un element cultural profund antiliberal, anti democratic și anticreștin.

          Luați aminte la modul în care sunt tratate (și dispar) comunități întregi de creștini și de alte denominări religioase decât islamul în Orientul Mijlociu, Turcia, Egipt ori Pakistan...
          • -4 (10 voturi)    
            Legitimitatea catrinţei (Miercuri, 31 august 2016, 18:36)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

            Subiectul nu este tratamentul crestinilor în tarile musulmane, iar dacă statele occidentale, şi mai ales Franţa ar interzice îmbrăcămintea tradiţională doar pentru a se răzbuna, aceasta ar constitui o lipsă flagrantă de democraţie. Care oricum nu este decât o utopie.

            Se face un amalgam între ţinutele purtate de femeile musulmane. Se susţine, insinuant dar complet eronat, că această ţinută este impusă de familie. Fals. Tinerele o adoptă pentru a-şi găsi o identitate pe care societatea le o refuză.
            Între majoritatea ignorantă dar ferm convinsă că "ştie tot" şi politicul ce întreţine demagogic această neînţelegere, femeia musulmană este supusă la presiuni arbitrare. Aşa a fost în timpul colonizărilor, aşa este şi acum.

            Portul tradiţional musulman feminin, are la bază conceptul de "lahya" (decenţă, pudoare şi lipsa de exhibiţie).
            Sunt trei mari feluri de a se îmbrăca ;
            - hidjab (sau tchador în Iran) = acoperira părului şi a gâtului
            - niqab = care în plus acoperă faţa lăsând ochii la vedere. Caracteristic islamului wahhabite, care predomină în Arabia saoudită.
            - burqa în Afganistan = este acoperit totul corpul

            Deci vălul la care face referinţă Valls (hidjabul) este de fapt un port tradiţional din perimetrul mediteraneean. Nimic mai mult decât catrinţa, cămeşa şi baticul bunicii mele, de care nu s-a despartit niciodata si care nu a avut nici o legătură cu terorismul.

            BURKINIUL, ca şi hidjabul N-AU NIMIC DE A FACE CU BURKA si nu este altceva decât o modernizare a principiilor stricte ale islamului, adoptat VOLUNTAR mai mult de tinere după propunerile stiliştilor arabi la modă.

            A nega femeilor musulmane portul tradiţional în numele libertăţii şi laicitătii care au făcut faima Franţei, nu reprezintă decât ISLAMOFOBIA larvară care a existat dintodeauna la elitele (şi nu numai) franceze colonizatoare şi care acum apare de o manieră brutală la o clasă politică compromisă şi în căutare legitimitaţii pe care şi-au pierdut-o de mult.
            • +6 (6 voturi)    
              Ati citit Coranul? (Miercuri, 31 august 2016, 20:21)

              24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              Inainte să preluați papagalicește discursul ultracorect politic din mediile occidentale până nu demult mainstream, și să urlați ”ISLAMOFOBIA”, vă invit să citiți Coranul și Hadith-urile. Veți vedea ce limbaj violent, intolerant și instigator la ură împotriva nemusulmanilor domină discursul islamic, adevărat catalizator al terorismului, suprematismului politico-religios, al discriminării și al conflictelor armate.

              Apropo de Burka et co., în Germania tot mai multe tinere musulmane la a doua sau a treia generație au început să se plângă că familiile, în special bărbații și frații, le obligă să iși acopere capul și le limitează libertatea în raport cu prietenele lor nemțoaice creștine. Voalul, în contextul european conemporan este o declarație politică de aversiune față de Occident, drepturile omului și valorile democratice. Așadar, este neavenită comparația voalului islamic cu baticul femeilor de la țară ori al enoriașelor din biserică. Dacă vreți, comunitățile musulmane transmit un semnal de separare, anunțând că se ghetoizează și radicalizează pe o notă confruntațională.

              Vedeți ce se întâmplă cu refugiații nemusulmani din taberele de refugiați din aceeași țară. În pofida blocadei corectitudinii politice impuse de mass media și de partidele politice, au ieșit la iveală relatări despre discriminarea și violențele la care sunt supuși refugiații de alte deniminări religioase sau cei aparținând unor minorități sexuale de către refugiații musulmani: amenințări cu moartea, bătăi, umiliri, obligația de a spăla zi de zi veceurile și rufele tuturor, intimidări pentru a se converti la islam, obligația de a nu manca de ramadan decât odată cu musulmanii și de regulă resturile lor de la masă etc.
              Cam ăștia sunt musulmanii pe care îi apărați dumneavoastră.
  • -1 (9 voturi)    
    Dar statuile? (Miercuri, 31 august 2016, 14:18)

    Trojan.H [utilizator]

    Manuele, ai grija fratioare ca mai sunt si niste statui in putza goala! Cu alea ce facem?
  • +4 (10 voturi)    
    Valls a explicat alegoria, de ce e cretin? (Miercuri, 31 august 2016, 16:43)

    24alex24 [utilizator]

    De ce e omul cretin? El tocmai a explicat clar si raspicat ce reprezinta femeia din tablou.

    A pune punctul pe i, a spune adevarul, precum a facut premierul Manuel Valls, inseamna a pune sare pe rana corectitudinii politice dictatoriale din Europa de Vest. Elitele multiculturale marxiste si liberale au devenit incapabile sa vada realitatile care nu le convin, care nu se potrivesc in viziunea lor despre lume. Aceste elite baga Europa in prapastie si habar nu au ce erori colosale de politica comit.
    • -4 (8 voturi)    
      Valls ca Puie Monta (Miercuri, 31 august 2016, 18:39)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

      Este cretin, pentru ca asa este el.

      Si mai este cretin pentru ca exploateaza un context social dificil pentru a-si mari electoratul "pescuind" în tabara extremei drepte.
      • +2 (2 voturi)    
        precizare (Joi, 1 septembrie 2016, 0:49)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        orice - repet, orice! - metoda este acceptabila pentru a salva civilizatia europeana de putregaiul islamic! nu datoram nimic altcuiva decat alor nostri.
      • +2 (2 voturi)    
        Erată (Joi, 1 septembrie 2016, 5:17)

        24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Sunteți în eroare... nu contextul social este dificil (deși nu trebuie exclus complet) ci conflictul politic și cultural mocnit dintre islamul agresiv-expansionist și xenofob și lumea civilizată europeană care începe să se trezească la realitate.

        Astăzi, conflictul principal nu este cel de clasă, ci cel cultural. Identitatea musulmană este cea care transcende granițele naționale și provoacă fricțiuni cu mediul înconjurător și nu solidaritatea de clasă.
        Domnule contributor, vă invit să citiți realitatea într-o cheie realistă, nu idealist-marxistă.
  • 0 (0 voturi)    
    Premierul are dreptate... (Miercuri, 14 septembrie 2016, 19:15)

    Skipper1 [utilizator]

    ...sanii dezgoliti sunt reprezentativi pentru Franta. Sa ne reamintim ca la Revolutia Franceza, au intronat o prostituata ca "zeita a ratiunii". "Asta e republica"...

    Cretine sunt urmatoarele idei:
    -ideea ca libertatea implica neaparat sani dezgoliti;
    -ideea ca o femeie imbracata nu e libera;
    -ideea ca "libertatea" asta cu sanii dezgoliti trebuie impusa si altora;
    -ideea (mentionata in comentarii) conform careia daca nu esti de acord cu ideile cretine mentionate mai sus, sustii islamul, imigratia musulmana in Europa si "corectitudinea politica".

    Daca sanii dezgoliti in public sunt un "simbol national" si "asta inseamna republica"... nu numai premierul e cretin.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version