Franta: Interdictia de a purta burkini a fost suspendata de justitie

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 26 august 2016, 16:16 Actualitate | Internaţional

Costumul de baie de tip burkini
Foto: Captura YouTube
Interdictia de a purta burkini, decisa recent in Franta de mai multe primarii, a fost suspendata de Consiliul de stat, cea mai inalta instanta administrativa a tarii.

Instanta a analizat joi solicitarea unei grupari pentru drepturile omului de a respinge interdictia asupra burkini impusa in orasul mediteraneean Villeneuve-Loubet.

Potrivit sistemului francez, judecatorul va decide doar daca exista suficiente motive pentru a actiona de urgenta suspendand temporar interdictia pana poate fi luata o decizie asupra legalitatii sale.

Vom reveni cu amanunte












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
7908 vizualizari
  • +33 (55 voturi)    
    Francezii tot francezi (Vineri, 26 august 2016, 16:20)

    KostasP [utilizator]

    Or sa si-o ia rau pe coaja.
    • -17 (57 voturi)    
      romanul tot roman (Vineri, 26 august 2016, 17:13)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Rupt in fund dar face predictii despre cum o sa autodistruga altii.
      • +14 (24 voturi)    
        romanul tot roman (Vineri, 26 august 2016, 18:46)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Nu rateaza niciodata ocazia de a sublinia cat de prost este celalalt roman.
        • +7 (11 voturi)    
          Romanul tot roman (Vineri, 26 august 2016, 21:46)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          Rautacios cu cei din jur, vrea sa para destept dar de fapt e agramat. Tomis e un exemplu perfect !
        • 0 (4 voturi)    
          ai pus punctul pe j... (Vineri, 26 august 2016, 22:12)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          aici. Tipul este tiparul romanului fesbucist de azi...
      • +9 (13 voturi)    
        Te privesti in oglinda (Vineri, 26 august 2016, 19:46)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Si pui comentarii pe HN? Lol.
    • -2 (42 voturi)    
      Nu zau (Vineri, 26 august 2016, 17:46)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Si in interdictia asta statea rezolvarea problemei?!

      Exista multe motive pentru care interdictia e o bazaconie monstruoasa:

      1. Nu vad in ce fel asta ar fi rezolvat idiotenia asta problema radicalizarii comunitatii musulmane cu care Franta se confrunta.

      2. Exista oameni cu afectiuni dermatologice sau cu V care trebuie sa poarte costume de protectie cand se expun la soare. Cum ii discriminezi pe astia de cei care poarta burkini? Vii cu adeverinta de la medic pe plaja?!

      http://goo.gl/LPrWnY
      http://goo.gl/I1QCGM
      http://goo.gl/3VY5Aw

      Putina ratiune, oameni!
      • -7 (25 voturi)    
        ceri ratiune acolo unde nu e (Vineri, 26 august 2016, 18:30)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        majoritatea comentariilor aberante apartin talibanilor ortodocsi
      • -3 (25 voturi)    
        Anul acesta am fost pe plaja 3 zile (Vineri, 26 august 2016, 18:45)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Am pielea foarte alba si este un cosmar statul in soare. Dupa prima zi eram deja rosu ca racul, nici macar nu stateam la bronzat, ci doar pt ca am stat 2 h cu sotia pe plaja (ea la bronzat si eu la citit).

        A doua zi a trebuit sa ma dau cu lotiune impotriva arsurilor si am stat infofolit intr-un cearsaf de mi se vedeau doar gatul si capul. Pana si revista o tineam in mana prin cearsaf.

        In Franta probabil ca as fi primit amenda.

        Sa fie clar: sunt total impotriva hainelor care iti acopera fata (indiferent de religie) in public, nu sunt un admirator al nikabului. Hijabul este un batic si, sincer, multor fete le sta bine cu el si il las ca optiune personala daca sa il poarte sau nu.
        • +2 (6 voturi)    
          sfat util pt sanatate (Vineri, 26 august 2016, 20:16)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          extra virgin coconut oil
          pt arsuri si multe altele
          cauta detalii pe net
          • +3 (7 voturi)    
            Ce sa mai caut detalii (Vineri, 26 august 2016, 21:19)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Este oricum prea tarziu iar data viitoare ma infofolesc cu cearsaful de la bun inceput. Nu tin deloc sa fiu bronzat iar pt productia de vitamina D este suficient cat stau la soare cu bratele si fata.
            • +2 (4 voturi)    
              niciodata nu e prea tarziu (Vineri, 26 august 2016, 22:42)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              sunt multe alte beneficii, cauta!
          • +1 (3 voturi)    
            :)))).... (Vineri, 26 august 2016, 22:14)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            cred ca nu se astepta la raspunsul asta...hehehe...
            • +1 (1 vot)    
              Stau la "plaja" (Sâmbătă, 27 august 2016, 12:31)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

              Cam 3-4 zile pe an. Pentru mine este o enorma pierdere de timp si de fapt prefer sa fac altceva. Nu ma intereseaza bronzul si daca ar fi dupa mine as sta la umbra.
        • +7 (11 voturi)    
          De acord, si eu ma ard usor (Vineri, 26 august 2016, 21:04)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Dar daca te-ai ars, de ce mai stai sau te duci iar la plaja?? Poti sta foarte bine la o terasa pe plaja, sau unde vrei, tot pe litoral ca sa nu pierzi briza si aerosolii. Ce sens are sa stai infofolit pe plaja?
          • +2 (2 voturi)    
            Sa fiu langa sotia mea (Sâmbătă, 27 august 2016, 12:31)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Care se bucura si de ultima picatura de soare.
            • 0 (0 voturi)    
              Ei, daca nu ai incredere in ea sa o lasi singura.. (Luni, 29 august 2016, 15:38)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Ca sa nu mai intreb ce sotie accepta si te tine langa ea daca stie ca nu-ti e bine...
              PS: mai sus a fost o gluma...
        • +7 (13 voturi)    
          ! (Vineri, 26 august 2016, 21:41)

          tudorr [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Prietene, 1. Daca stii ca ai probleme nu stai la soare! 2. Femeile alea si-o iau rau pe cocoasa daca stapanul aka sot lor le vad despuiate! Femeia la anumiti musulmani e doar un bun ca toate celelalte si e pe post de masina de facut copii si masina de spalat in casa! Am avut o amica ce era sa intre intr-o super belea si sa ajunga printr-o tara araba pe post de servitoare in casa, iar soacra ei era stapana peste toate femeile din casa, ca nah, omul mai avea vreo 2 neveste cu care trebuia sa se insoare cand se intorcea din Romania unde era la studii! Sunt si oameni normali printre ei, ca peste tot, doar ca astia care ii vezi cu neveste imbracate in foci clar sunt dusi cu pluta!
          • -1 (3 voturi)    
            Partial ai dreptate (Vineri, 26 august 2016, 22:49)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

            1. Evident asa e!
            2. Atunci ce cauti in Franta? Vezi ce am spus mai jos. Da divort, anunta politia. Daca nu, du-te inapoi, nu te opreste nimeni! Iar despre amica, a obligat-o cineva sa se duca acolo? A luat-o cu forta? Unde nu-i cap...
            • +2 (2 voturi)    
              ! (Sâmbătă, 27 august 2016, 0:51)

              tudorr [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Pai la astia nu prea ai sansa de scapare omule...au fost cazuri prin India de fete care au reusit sa fuga le-au gasit in Canada si le-au omorat...Amica mea a avut noroc ca baiatul respectiv era era mai intreg la minte si a pus-o in tema despre ce ar urma...oricum ala e medic in Dubai acum :)!
              • 0 (0 voturi)    
                Ei, da, hai sa fim seriosi... (Luni, 29 august 2016, 15:36)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

                Inca o data: de ce s-au dus dar acolo? Si sunt atatia musulmani si atatea musulmane in alte parti ale lumii, si divortate si nu am auzit de omoruri in masa sau mai stiu eu ce. Ex. vezi Canada!
        • +5 (7 voturi)    
          pentru Veroiu (Vineri, 26 august 2016, 21:56)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          De ce nu respecti sfatul medicului ? Nu stai din prima zi la soare cu orele ! Treptata , pornind dela 20-30 minute.
          • +2 (2 voturi)    
            Daca respect sfatul medicului (Sâmbătă, 27 august 2016, 12:32)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Nu mai merg la plaja deloc. Caci totalul zilelor mele de stat la soare e 3-4 pe an.
      • +7 (9 voturi)    
        Plus (Vineri, 26 august 2016, 19:14)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Costume de scafandri, de surf
      • -1 (11 voturi)    
        Avea dreptate (Vineri, 26 august 2016, 19:24)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        profesorul cu generatia google. Esti un bun exemplu.
      • +10 (14 voturi)    
        E vorba se integrare . (Vineri, 26 august 2016, 21:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Adica in public sa se comporte cat mai asemanator cu cetatenii tarii in care AU VENIT!
        Sa vorbeasca limba , sa poarte haine , sa aiba un comportament decent , sa -i respecte pe cetatenii tarii care i-a primit, sa respecte legile scrise si nescrise ala acelei tari.
        In casa la ei pot face ce vor, daca nu deranjeaza vecinii.Sa manance mancare specifica , sa asculte muzica araba ,sa mearga la " biserica " lor .
        Mai pot avea o zi pe an festival folkloric , in timpul caruia pot sa cante si sa danseza in spatiu public asa cum ar face-o la ei acasa.
        Mai pot deschide restaurante cu specific.
    • +5 (9 voturi)    
      solutia (Vineri, 26 august 2016, 20:37)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Poate pana la urma, Curtea constitutionala din USA are dreptate cand a spus ca solutia la "hate speech" este "more speech".

      Cateva idei:
      - barbati imbracati in burkini pe plajele din Franta.
      - femei care poarta bikini si o parte din burkini in partea de sus.
      - topless cu burkini;
      -defilat cu prin cartierele cu musulmani cu barbati imbracati in in burkini, femei cu fuste cat mai mini si capul acoperit etc.

      Daca tot este vorba de dreptul femeilor de a se imbraca cum vor, atunci orice are dreptul sa se imbrace cum vrea.
    • 0 (8 voturi)    
      Interzis (Vineri, 26 august 2016, 21:16)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Moscheele , Sinagogile , Burka si kippah .abia atunci se rezolva problema ..astia se bat pe teren neutru.
      • +1 (11 voturi)    
        Dar cu (Vineri, 26 august 2016, 21:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        sinagoga ce ai ? Ca sa-i potolesti pe teroristii cu bomba pe burta , inchizi sinagogile ? Ce idee !!
      • -1 (7 voturi)    
        de ce interzis sinagogilor?!... (Vineri, 26 august 2016, 22:16)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        ce legatura au sinagogile cu ideologia fascista islamica?!...
  • +18 (46 voturi)    
    Trebuie obligatoriu purtată. (Vineri, 26 august 2016, 16:31)

    asavreau [utilizator]

    Ca o compensație trebuie introdus obligativitatea portului burchini.O rușine pentru justiția din Franța.Nu cred-că scrie în codul de legi.Uite așa ajunge extrema dreaptă la putere.
  • +36 (60 voturi)    
    Urmarea (Vineri, 26 august 2016, 16:37)

    Vade Retro [utilizator]

    Ce va urma acum? Probabil revendicarile islamice se vor inmulti. Vor cere sa poarte burka si in alte spatii publice, in scoli, chiar in institutiile statului.

    Sa nu ne amagim - burkini nu este un haina ca oricare alta. Nu, burkini este expresia vointei musulmane de a impune o cultura si un mod de viata contrar traditiilor si valorilor europene.

    Ma tem ca fractura sociala intre musulmani si europeni se va adanci in urmatorii ani, pana la punctul critic.
  • +25 (49 voturi)    
    Previzibil! (Vineri, 26 august 2016, 16:41)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Previzibil!Aceeasi politica stupida frantuzeasca de decenii, care i-a dus la situatia de astazi!Nu le-au ajuns nenorocirile intamplate!Incorigibili!Nu-i poate impiedica nimeni sa se sinucida!Adio, Franta!
    • +13 (17 voturi)    
      dezamagitor... (Vineri, 26 august 2016, 18:19)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      fiecare pas inapoi sau sovaire din partea noastra va fi interpretata de /// drept o slabiciune iar ei vor profita din plin de asta....o, daaaaa!!!!! ....DIN PLIN!!!!
  • +15 (31 voturi)    
    clar (Vineri, 26 august 2016, 16:54)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Adieu franta.
    Ai fost un far frumos in arte si cultura timp de cateva sute de ani. Se pare ca e destul.
  • +24 (42 voturi)    
    burkini (Vineri, 26 august 2016, 16:55)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Am fost in vara asta la mare , la plaja in Spania. Am vazut chiar langa noi o familie araba : sotul in slip, copii fata si baiat in costume de baie, doamna in burkini. Spaniolii nu ziceau nimic, dar acesta doamna era o aratare, parca cazuta din planeta Marte printre oameni de toate varstele care erau in costume de baie si de balaceau in apa.
    In Europa au murit milioane de oameni in diverse revolutii si razboie pentru libertate, pentru separarea statului de biserica. Nu este normal sa porti burka sau burkini in Europa- e o jignire la istoria unica a acestor meleaguri. Exista drepturi fundamentale ale omului, dar acestea nu trebuie invocate pentru lipsa de respect,caci asta estew purtarea burkai si burkinii, in niste locuri care au depasit cu mult timp in urma , si nu simplu, prejudecati stupide. Acum 100 de ani in Europa femeia avea cam acaelasi statut ca in lume araba azi-un obiect.
    • +3 (13 voturi)    
      de acord (Vineri, 26 august 2016, 18:35)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      dar ordinul acela nu putea sa ramana in picioare la consiliul de stat. pur si simplu juridic nu poti interzice pe motive de deosebire religioasa portul unui costum de baie integral. burqua e deja interzisa in locurile publice in Franta dar burkini nu poate fi asociat cu motive de siguranta. solutia nu e in interzicerea carpelor pe plaja ci in stoparea imigratiei.
    • +1 (3 voturi)    
      what?!... (Vineri, 26 august 2016, 23:37)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      acum o suta de ani femeile in Europa aveau acelasi statut ca in lumea araba!!!...ba, tu esti real?...Ai idee macar cam ce statut aveau femeile in Europa acum 100 de ani?!...Unde poate duce incultura...tu esti genul ala care crede ca Frodo a fost un personaj istoric real contemporan cu Rahan...mai puneti mana pe o carte ca nu va musca...
  • +14 (34 voturi)    
    bravo franta (Vineri, 26 august 2016, 16:56)

    Point [utilizator]

    ai devenit campioana la datul cu stangul in dreptul.
    se rasucesc mortii aia in morminte

    problema nu e burka sau burkini-ul,muslimii in general,cretinilor.problema sunteti VOI
    sau mai degraba,ati fost...
    repet:RIP:franta,germania,suedia,belgia etc.
    de fapt orice tara in care muslimii au atins numarul critic.political-ul correctness are un pret si acum a venit nota de plata.
    cineva trebuie sa supravegheze numarul de migranti si de la noi din Tara,alfel o sa ajungem,vai mama lor,ca cei de sus
    • +8 (8 voturi)    
      La voi in tara (Vineri, 26 august 2016, 19:28)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Point

      politia de frontiera monitorizeaza atent grupurile de migranti ilegali care intra aproape zilnic si se ingrijeste ca acestora sa nu le lipseasca nimic. Sigur, acestia vin cu cultura lor de acasa si, in scurt timp, cu complicitatea open-meinzilor ai sa ai aceeasi salata si acasa. Deci eu zic sa nu-ti faci griji pentru francezi.
  • +30 (44 voturi)    
    in schimb... (Vineri, 26 august 2016, 16:57)

    rakkone [utilizator]

    Interdictia de a se mai servi carne de porc in institutiile publice pentru a nu ofensa musulmanii se pastreaza, la fel ca si interdictiile de circulatie cand musulmanii ocupa strazi intregi vinerea sa se roage. Si sfaturile de a nu mai spune Craciun fericit ci Sarbatori fericite sau nici macar atat, si desfiintarea pomilor de Craciun.
    Laicite, fraternite, bla bla ie, islam gagne!
    • +11 (15 voturi)    
      hehehe... (Vineri, 26 august 2016, 19:19)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      deci astia care ti-au dat minus sunt de acord cu faptul ca interzicerea acestui costum de baie propagandistic in favoarea unei ideologii fasciste (islamul) a fost sanctionata de justitia franceza care aceeasi justitie franceza in schimb nu a sanctionat masurile fasciste si discriminatorii luate la initiativa musulmanilor (probabil aceleasi ONG-uri care au facut plangere in fata "justitiei" franceze in cazul cu maimutini) fata de copiii non musulmani atunci cand au interzis consumarea carnii de porc in scolile frantuzesti...Ce poti sa deduci de aici?...ca in Romania la ora actuala sunt deja:

      1. un numar de idioti utili
      2. musulmani veniti recent sau dupa revolutie in Romania, initial pentru jafuri si tepe iar ulterior penru a-si atinge scopul final ticalos de a introduce fascismul islamic in tara noastra...
      • -8 (16 voturi)    
        Islamobia, asta e fascism, nu (Vineri, 26 august 2016, 22:07)

        contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        Islam-ul, monotheism perfect echivalent Judeo-Crestinismului!
        Islam nu e ideologie ci o Religie!
        Una din cele trei (3) religii abrahamitice, monotheism strict si congruent, precum Judaismul: Allah-Ellohim e un Dzeu unic si integral esoteric, cu atributul essentialmente feminin al milosardiei, "gracious and merciful"!
        Religia mahomedana ii disculpa total si definitiv pe Evrei de pretinsul, de catre Crestinism!, "deicid", musulmanii afirmand ca Jesus nu a fost ucis, nici crucificat!
        Similar Crestinismului, Islam-ul confera lui Jesus Christ ( Nabyi Yissa Ibn Maryam) suprema valoare eschatologica (Adventus)!
        Arabii sunt Semites, cu certitudine!
        Islamofobia e o diversiune Zionista!
        Arabofobia este antisemitism!
        In Europa evreii au supravietuit 20 de secole doar datorita musulmanilor, fie in Spania, fie in arealul de influenta al Othomanilor musulmani!
        • 0 (6 voturi)    
          Tocmai de aia (Sâmbătă, 27 august 2016, 9:45)

          Radiu [utilizator] i-a raspuns lui contest

          e o religie falsa. Prin lucrurile pe care le spune despre Iisus: are doar statutul de profet, printre altii si inferior lui Mahomed, si nu a fost ucis sau crucificat. Doua aberatii care duc la atitudini aberante.
        • -1 (7 voturi)    
          te intreb si eu.... (Sâmbătă, 27 august 2016, 10:57)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui contest

          crestinofobia sau antisemitismul *, sunt manifestari fasciste?...incitarea la ura si crima impotriva tuturor "infidelilor", este o manifestare fascista?...

          * definitia antisemitismului luata din din DEX (nu de pe site-uri islamiste) - ANTISEMITÍSM s. n. Atitudine (politică, socială etc.) ostilă față de evrei. – Din fr. antisémitisme.

          Vreau ca pentru inceput sa-mi raspunzi simplu si concis la aceste doua intrebari iar dupa aceea putem continua conversatia daca vrei, cu exemple....daca incepi sa o dai de garduri sau cotita, atunci nu avem ce sa mai discutam....

          Un mic comentariu despre "afirmatia" pe care ai facut-o precum ca isus Hristos (in limba romana se zice asa nicidecum Jesus. Aici se vede ca de fapt te documentezi de pe site-uri islamiste) nu a fost rastignit, caci asa zic musulmanii. Acesta "afirmatie" este o minciuna sfruntata. Mantuitorul s-a jertfit pe cruce pentru pentru noi toti adica toata omenirea (incluzandui pe musulmani) si pentru a ne mantui si spala de pacate. Asa zisa "religie" islamica este o religie falsa o insiruire de minciuni si baliverne...
          • -2 (4 voturi)    
            tot eu... (Sâmbătă, 27 august 2016, 13:34)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            vad ca folosesti aceeasi retorica specifica fascismului islamic prin care nu faci altceva decat sa-ti arati ura fata de crestini/crestinism si fata de evrei/iudaism....
            • +2 (6 voturi)    
              Sionismul e diametral opus Judaismului! (Sâmbătă, 27 august 2016, 15:27)

              contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

              Cunosc sionismul din propria familie parentala, 100% judaica!
              Hitler i-a primit pe Zionisti la Berlin, le-a oferit suportul sau si, in decada 1929-1939, la circa 200000 de evrei Germani sionisti au ajuns in Palestina mandatara Britanica, cu trenul supervizat amiabil de...Gestapo, prin Turcia...
              In 1948, afland despre infiintarea Statului Israel, fosti conducatori nazisti, aflandu-se atunci ca detinuti pentru crime de razboi si de "lese-humanite" in celebrul proces de la Nuerenberg, West Germany, au tinut sa declare jurnalistilor nord-americani entuziasmul lor, subliniind ca ei vad in Israel-ul nou infiintat de ONU, chiar implinirea lor proprie, fiindca ei tocmai asta au vrut, nazismul/fascismul Italian etc. a promovat Sionismul, contra "Judeo-bolshevismului"...
              • -1 (3 voturi)    
                pentru avicenna (Sâmbătă, 27 august 2016, 17:18)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui contest

                Soros este sionist sau iudaist ?
                • +2 (4 voturi)    
                  Controversial! (Sâmbătă, 27 august 2016, 19:02)

                  contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Soros,
                  dar mai intrebati si la Ambasada USA, Hungary etc. poate va lamuresc ei. Tot ei stiau si despre Elie Wiesel, "controversial" si acela!
          • +1 (5 voturi)    
            Monoteismul e homogeneous!, (Sâmbătă, 27 august 2016, 13:34)

            contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            Folosesc termeni in Engleza, pentru ca sunt limpezi!
            "Jesus" nu e "islamist", e in lb. Germana, in graiul lui Martin Luther, in lb. Franceza, in graiul papilor de la Avignon, in lb. Italiana, in graiul lui Francesco de Assisi, in lb. Engleza, graiul Quakerism- ului, al Bisericii Anglicane raspandita in Lumea Noua din Canada pana in USA, in lbb. Spaniola & Portugheza, graiurile Americii Latine Catholice!
            "Jesus" e transliteratia utilizata de crestinismul occidental, din lb. Latina, a unui nume din lb. Aramaica, graiul vorbit de Galileeanul Yioshua/Yissah, care, personal, n-a lasat nimic scris si care oricum nu stia greceste...
          • +2 (4 voturi)    
            Forma a nationalismului autoritar, fascismul: (Sâmbătă, 27 august 2016, 13:44)

            contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fascism
          • +1 (5 voturi)    
            Diferenta specifica: tot in Wikipedia, please! (Sâmbătă, 27 august 2016, 13:47)

            contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fascist_(insult)
          • +1 (5 voturi)    
            Nu exista (Sâmbătă, 27 august 2016, 14:19)

            contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            religie "falsa", toate religiile au aceeasi cantitate de utopie, eclectism, sincretism!
            Monoteismul abrahamitic judeo-crestin e congener cu judaismul si mahomedanismul! Trei religii monoteiste de sursa lingvistica semitica, medio-orientala, tributare Jerusalem-ului ( ha'Qadosh, Al-Quds), unicei Terra Sancta, Palestina(Eretz Yisroel)!
            Europenii, incepand cu grecii, sunt cei care s-au convertit la Cretinism, cu sau fara catehizarea suficienta si necesara, au neajunsul ca nu pot intelege direct, nemijlocit, fara traducerile si fara transliteratiile care poarta incertitudine, confuzie, mesajul autentic, originar in Aramaica si Ebraica, cu evidenta stiut si subinteles de evanghelisti si de apostolul Pavel(Paul/Payil), toti evrei practicanti, vechitestamentari!
            Martiriul primilor crestini a dus la disparitia martorilor inca vorbitori de Aramaica/Ebraica( ambele limbi ale Iudeilor, Israelitilor, Samaritenilor palestinieni) si, deci, a purtatorilor mesajului originar crestin (direct, autentic), ceea ce abia dupa alte cinci secole a devenit crestinismul oficial era mult modificat, inauthentic, intens apocrif, fiindca "cine-mparte, parte-si face"...
            • +1 (3 voturi)    
              "convertit la Creshtinism", nu (Sâmbătă, 27 august 2016, 23:28)

              contest [anonim] i-a raspuns lui contest

              ceea ce a aparut, bine ca am re-citit, scuze & multam!
          • +1 (5 voturi)    
            "Spalarea de pacate", solutia Watson & Crick! (Sâmbătă, 27 august 2016, 18:31)

            contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Human_Genome_Project
            Just!
            Trebuia sa treaca multa apa pe Dunare pana la descifrarea si mapping-ul codului genetic uman, in secolul 20 & 21, dar face vetusta chestia cu "sangele" pe lemnul crucii...
            Totusi, in mileniul trei avem posibilitatea sa ne intrebam: nu cumva grecizatii aceia ori n-au inteles ori nici n-aveau destula credintza sa vada acolo "la cruce", doar si numai painea si vinul Eucharistice, nicidecum cadavrul obscen exanguinat al lui Messiah?!
            • -2 (4 voturi)    
              prietene, asa cum am si... (Duminică, 28 august 2016, 11:10)

              press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui contest

              specificat inca de la bun inceput si desigur asa cum m-am si asteptat de la tine, NU ai raspuns celor doua intrebari simple pe care ti le-am pus. Raspunsul la acele doua intrebari simple era conditia principala pentru a continua discutia. Ai dat-o de garduri "big time" ca sa zic asa si sa fiu sincer chiar ma asteptam sa faci lucrul acesta. In consecinta conversatia s-a termnat.

              PS

              Totusi citind atent "expunerile" tale m-am convins pe deplin de ce hram porti ca sa zic asa...
              • -1 (5 voturi)    
                PPS... (Duminică, 28 august 2016, 13:38)

                press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                Ce nu inteleg eu este de ce autoritatile romane permit unor specimene ca tine sa arunce cu noroi in credinta si istoria poporului roman fara nicio repercusiune...Se stie foarte bine ca acolo unde ideologia islamica nu poate inca sa se impuna cu forta prin reprezentantii ei atunci ea tot prin representantii ei incearca sa-si faca loc cu coatele prin intermediul altor modalitati cum ar fi: fatarnicia, duplicitarismul, minciuna, s.a.m.d...

                Citat din Caragiale:

                "Imanul de la geamia noastră este un bătrîn înalt și uscățiv, posomorît și tare fățarnic". CARAGIALE, P. 128.
                • 0 (6 voturi)    
                  Mai primejdiosi ca burkini, est-europenii! (Duminică, 28 august 2016, 16:51)

                  contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                  Nostalgia totalitarismului e acasa in Romania, ca atat de repede si invocati Politia Politica in ajutorul dv.!
                  Pentru democratiile occidentale, asadar, est-europenii sunt o primejdie mai cumplita decat burkini-ul, est-europenii sunt orthodocsi, un veritabil cal Trojan al natzionalismului autoritar, est-europenii sunt un cal Troian al totalitarismului populist...
                  Nu musulmanele in burkini, acelea sunt sincere, modeste, nici urma de fatarnicie, numai dv. orthodocsii sunteti "infiltrati" in UE, sperand prabusirea democratiilor occidentale si nazuind la succesul totalitarismului dvs. Orthodox...
                  Nu musulmanele in burkini ci voi, din Estul ortodox, vreti sa "incalecati" grumajii UE, sa va impuneti brainwashing-ul "crestin", adica populismul urat mirositor pretutindeni, asa-i?!
                  Good riddance!
              • +1 (5 voturi)    
                Cool (Duminică, 28 august 2016, 14:37)

                contest [anonim] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                Good riddance!
        • -1 (5 voturi)    
          Crestinii (Sâmbătă, 27 august 2016, 11:20)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui contest

          afirma cu tarie ca Isus este Fiul Lui Dumnezeu care s-a intrupat si s-a jertfit pe cruce pentru rascumpararea pacatelor noastre. O jertfa, ultima si cea mai mare.
          Alah are un astfel de fiu ? Cum se numeste? Daca nu are , inseamna ca intre islam si crestinism este o mare deosebire. O prapastie .
          • +1 (5 voturi)    
            Inteligenta e a construi poduri, viaducte (Sâmbătă, 27 august 2016, 16:00)

            contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

            peste prapastii...
            Crestinismul, cu care va laudati, infierand monoteismul congener musulman, e, doctrinar, ideologic, atat de diferentiat si dezbinat, variat, contradictoriu, fie liturgic, reformat, neo-protestant sau pravoslavnic, si acesta ramificat in fel si chip, dar si numarul urias de congregatii monahale rivale, toate astea ne prezinta adevarul dictonului Latin "quit capita, tot sensus"!
            Cruciadele si cruciatii, schismele mari si mici, martiriul primilor crestini, razboaiele religioase dintre iconoduli si iconoclasti, Inchizitia, prigoana hughenotilor in Noaptea Sf. Bartholomeu, pogromurile din Spania catholica pana in estul orthodox, Holocaustul din WW2, "performante" in numele "blandului miel" ?!
            • +2 (4 voturi)    
              "Quot capita, tot sensus" (Sâmbătă, 27 august 2016, 16:53)

              contest [anonim] i-a raspuns lui contest

              dar tableta mea, in engleza, ma cam "tradeaza", scriind, daca nu observ la timp, sa corectez, ceea ce crede ea...;)
              Multam!
              • -2 (4 voturi)    
                Domnule avicenna (Sâmbătă, 27 august 2016, 17:28)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui contest

                M-ati tavalit prin faina, prin ou batut si apoi m-ati pus la prajit.Dar nu simt nimic altceva decat o mare dezamagire. Un om informat, care se straduieste sa cunoasca , multe detalii istorice ,nu stie Adevarul. Sa plecam , pentru aflarea acestuia ,de la intrebarea pe care v-am pus-o:
                Alah are un fiu sau nu ?
                • +2 (4 voturi)    
                  Adevarul?! Anthropocentrism, asta-i! (Sâmbătă, 27 august 2016, 19:20)

                  contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                  Religia nu e stiinta, e credintza ( "crede si nu cerceta!")
                  Monoteismul e destul de otova in cele trei variante: anthropocentric & anthropomorphic ad nauseam!
                  Fiindca am ales vegetarianismul si chiar veganismul, intelegeti cat imi repugna antropocentrismul religiilor monoteiste!
                  • -1 (5 voturi)    
                    Crede si nu cerceta ? (Duminică, 28 august 2016, 0:49)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui contest

                    De unde ai scps basmul acesta ? Ia vezi ce faceau crestinii din Bereia dupa ce apostlul Pavel le predica. Vad ca vrei sa fii informat. Deci,
                    informeaza-te !
                    • +2 (4 voturi)    
                      est-european, axa raului! (Duminică, 28 august 2016, 14:34)

                      contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                      Nu v-au invatat ca aroganta nu e crestina...
                      Crestinismul real nu e periclitat de Islam.
                      In Franta sau in Marea Britanie nu musulmanii ci est-europenii sunt veneticii!
                      Europa de est e prapastia, si nu e nici un interes pentru a construi inspre ea poduri, viaducte, trebuie lasata ca atare, exemplu de aroganta si prapastie neintegrabila lumii civilizate! Nu e singura prapastie,
                • +2 (4 voturi)    
                  Totusi, (Sâmbătă, 27 august 2016, 22:03)

                  contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Son_of_God_(Christianity)
                  Islamul este un monotheism stricto sensu, Dumnezeul comun cu al Judaismului prezentandu-se ca sursa a vietii si creator al perechii umane primordiale, insufland omenirii un spirit superior, divin, diferit de al celorlalte vietuitoare...
                  Spre deosebire de Crestinism, unde unitatea lui Dzeu este in Trinitate, Islamul si Judaismul sunt unanime in a considera unitatea divinitatii indivizibila.
                  Islamul da o mare apreciere exceptionalitatii Fecioarei Maryiam, al carei fiu, ("unigenitum, non factum", ati recunoscut desigur Credo-ul in lb. Latina), profetul Yisus, Nabbyi Yissah, nu este obisnuita intrupare & materializare umana ci e o noua plasmuire a lui Dzeu-Allah, prima fiind Adam & Eva...
                  • -2 (4 voturi)    
                    Totusi, (Duminică, 28 august 2016, 21:13)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui contest

                    1. Ce faceau crestinii din Bereia ?
                    2.Alah are sau nu are un fiu ?
          • +1 (5 voturi)    
            Stiu ce si cu cata tarie (Sâmbătă, 27 august 2016, 17:22)

            contest [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

            afirma "crestinii" mentionati tot felul de elemente ale discursului paradigmatic, dar ei insisi sunt atat de diferentiati, dezbinati!, sub aspect doctrinar incat parca n-as paria pe multimea invocata de dvs., "crestinii"...
            Islamul e in lb. Araba, una din cele cateva limbi Semitice, cofraterna limbilor Aramaica & Ebraica, cu grad spirit de inteligibilitate reciproca, ceea ce confera un avantaj arabilor. E un fapt cunoscut ca in Orientul Mijlociu, in arealul Arab crestin si musulman, Evreii nu au fost prigoniti, de asemenea, in Iran fiinteaza o straveche diaspora Evreiasca, in netulburata fraternitate cu poporul Iranian musulman!
  • +13 (25 voturi)    
    adevărul adevărat (Vineri, 26 august 2016, 17:01)

    berenger [utilizator]

    e că era o plăcere să vezi cum statul francez luptă împotriva islamismului dezbrăcând femei
  • +5 (15 voturi)    
    pai, (Vineri, 26 august 2016, 17:05)

    Cezy [utilizator]

    evident drepturile anumitor oameni! Oricum sa vada si francezii cine-s sefi in tara lor! Pe de alta parte incercarea de a deposeda amatoarele islamiste de plaja, de burkini a fost o mare prostie! Puteau fi pur si simplu trimise la cada din apartament....
  • -9 (19 voturi)    
    Decizia e aberanta (Vineri, 26 august 2016, 17:10)

    MalutanCosmin1 [anonim]

    Daca femeile respective nu vor sa o poarte, dar sunt obligate de familie sau soti? Cine le apara pe ele? Credeti ca se pot opune fara exluziune din comunitate, persecutare, violenta?

    Da e o problema daca ele vor sa o poarte iar statul le interzice, dar daca e invers, ele nu vor sa o poarte, dar sunt obligate, si se tem sa ia atitudine?
    • +11 (15 voturi)    
      Nu ai drepate!! (Vineri, 26 august 2016, 18:44)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui MalutanCosmin1

      De acord ca interdictia nu mi se pare corecta (burka da, pentru ca acopera fata si nu stii cine e). Dar ce spui e aberant! Doar de aia s-au dus in Franta (sau alte tari), ca sa scape de jugul din tara lor. Deci pot oricand divorta de sot, face plagere la politie pentru violente, etc. Altfel, ce cauta in Franta? N-au decat sa plece acasa!
    • +8 (8 voturi)    
      Nu cred (Vineri, 26 august 2016, 19:22)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui MalutanCosmin1

      ca ne intereseaza. E problema lor cum se descurca cu relatiile in familie. Daca nu apeleaza la sistemul juridic francez inseamna ca o fac de buna voie.
  • +12 (22 voturi)    
    Adieu France,binevenue ISIS (Vineri, 26 august 2016, 17:15)

    un domn [utilizator]

    asta e mesajul !
  • +4 (14 voturi)    
    Francezii (Vineri, 26 august 2016, 17:21)

    minup [utilizator]

    tot francezi. Au un sistem politic centralizat si ineficient. Ce treaba are consiliul de stat cu o decizie locala luata de o primarie. Pe plaja publica se intrezice nudismul sau consumul de alcool. De ce nu se ia in considerare si preferintele nudistilor sau a consumatorilor de alcool ?
    Consiliul de stat sa se ocupe de creerea de locuri de munca nu sa le distruga pe cele existente. Multe zone traiesc din turism. Pe plajele normale vin turisti care acum dupa aparitia burkinilor treptat vor disparea adaugand mai mult somaj la cel existent.
  • -8 (22 voturi)    
    arata ca un costum de scafandru (Vineri, 26 august 2016, 17:22)

    gica pantalon [utilizator]

    da chiar, in costum de scafandru am voie in apa? sau in costum pur si simplu.
    una e sa fii imbracata intr-un cort, cu fata acoperita si cu totul altceva sa porti burkini. e amuzant sa vezi cum comenteaza pe HN talibanii ortodocsi.
  • +14 (28 voturi)    
    Ridicol! (Vineri, 26 august 2016, 17:38)

    taro [utilizator]

    Hortararea care interzice "burka pe plaja" a fost suspendata la cererea unei organizatii pentru protejarea drepturilor omului!

    Drepturile omului nu au nimic in comun cu musulmanii si cultura musulmana! Nu exista drepturile omului in tarile musulmane.
    • -12 (14 voturi)    
      si daca in tarile musulmane (Vineri, 26 august 2016, 18:32)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui taro

      nu exista drepturile omului, atunci sa ne purtam si noi la fel, nu? 'teligentule
    • -3 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 26 august 2016, 19:50)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui taro

      In franta, insa, mai exista.
    • +6 (8 voturi)    
      Saudis, good friends to USA & France! ;) (Vineri, 26 august 2016, 22:17)

      contest [anonim] i-a raspuns lui taro

      Cum se explica prezenta Arabiei Saudite in conducerea departamentului Human Rights la ONU?!
      Prieteni buni Sarko & Carla cu regele Al Saud ce vine, de multe decenii la rand, sa se relaxeze pe Coasta de Azur, chiar in orasul mediteraneean Villeneuve-Loubet!, ocupand si plaja pentru a fi ferit de inoportuni cand Al Saud, regele, innoata singur in slip...
  • +18 (28 voturi)    
    Dar dreptul (Vineri, 26 august 2016, 17:41)

    AdiSto [utilizator]

    de a te plimba cu familia de Ziua Nationala, fara grija ca intra in tine un descreierat cu camionul sau de a te duce la un concert fara grija ca intra alti descreierati cu AKM cand o sa-l apere papagalii astia cu drepturile omului?
    • +9 (9 voturi)    
      pai dupa "standardele" ideologiei... (Vineri, 26 august 2016, 21:44)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      islamice, oamenii care au drepturi sunt doar musulmanii, ceilalti sunt numai tolerati sau eliminati...Acele ONG-uri sunt de sorginte islamica deci ai putea deduce si singur de ce apara doar "drepturile" musulmanilor nu si ale celorlalti....
  • +9 (17 voturi)    
    mda (Vineri, 26 august 2016, 17:42)

    gelu antigelu [utilizator]

    nu burkini e problema. asta este o prostie, un amanunt nesemnificativ. problemele grave sunt altele. si se stiu de toata lumea. pentru ca sunt incapabili sa impiedice dezordinile sociale la scara larga ale bandelor de magrebieni autoritatile au stabilit un fel de pact de neagresiune: nu va deranjam din traficul de droguri, tigari, va dam ajutoare sociale mari si va lasam controlul enclavelor unde legea e o gluma, dar nu faceti scandal. cu trecerea timpului se dovedeste tot mai mult ca este o strategie suicidara. arabii sunt agresivi in general daca obtin ceva usor vor continua sa preseze pentru a obtine din ce in ce mai mult. in inapoierea si fanatismul lor au impresia ca se va putea face trecerea mai cu forta mai cu natalitatea de la o societate profund laica la una profund religioasa, islamica. cu pastrarea dezvoltarii economice, a ajutoarelor sociale si a nivelului de trai. daca se putea se intampla si in tarile de origine. este o utopie. se va ajunge la conflicte sangeroase si ghetoizarea/ bantustanizarea efectiva a populatiei musulmane. cam ca in teritoriile palestiniene. oricata bunavointa si civilizatie exista in aceste societati avansate instinctul de conservare este mai puternic. si el va determina riposte extrem de violente la ofensiva permanenta a islamistilor. cine isi imagineaza ca occidentalii vor sta pasivi si vor astepta sa devina sclavi nu intelege natura umana. din pacate islamistii cauta conflictul intre civilizatii si se va ajunge la asta pentru ca la momentul cand se putea face ceva s-a ales ignorarea problemei, din considerente fals umaniste si multiculturale. societatea viitorului va fi multiculturala dar nu in orice conditii.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu poti vorbi (Vineri, 26 august 2016, 19:14)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      de instinct de conservare la persoanele care au nevoie de psiholog sa le spuna ce sex au.
    • 0 (6 voturi)    
      Ti-am dat minus (Vineri, 26 august 2016, 19:24)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      pentru ca nu ai scris corect romaneste. Nici nu ti-am citit poliloghia.
      • +2 (2 voturi)    
        mai (Vineri, 26 august 2016, 22:35)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        bine o citeai, nu deloc poliloghie, ci un punct de vedere confirmat total de fapte.
        • 0 (0 voturi)    
          Daca (Sâmbătă, 27 august 2016, 11:03)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          incepea propozitia cu majuscula, asa cum a invatat la clasa I, poate ma straduiam. Sa ignori din lene regulile nu e un semn de inteligenta peste medie. Nu exclud ca s-ar putea sa fie un punct de vedere corect, de-aia am si facut specificatia.
  • -9 (27 voturi)    
    aceasi vesnica mentalitate (Vineri, 26 august 2016, 18:06)

    selim [utilizator]

    Ce ar fi sa nu ne mai uitam la baticul(burka) de pe capul unora. Mai bine ne-am preocupa de propria orgrada. Pana una alta, in Franta mor mai putini oameni de la "terorism" "islamic" decat in Romania de la dezinfectati diluati.
    • -3 (3 voturi)    
      Bine spus! (Vineri, 26 august 2016, 22:20)

      contest [anonim] i-a raspuns lui selim

      :)
  • +6 (6 voturi)    
    Franta... (Vineri, 26 august 2016, 18:33)

    kl4ws [utilizator]

    "Fiecare pasare pre limba ei piere"... ce vorba adevarata...
  • -16 (18 voturi)    
    Cati ipocriti pe-aici, bai nene.. (Vineri, 26 august 2016, 18:53)

    Joseph Porta [utilizator]

    Bine ca va deranjeaza sa vedeti o femeie prea imbracata pe plaja, dar sunteti probabil foarte firesti in prezenta unui cuplu de bulangii care se pipaie in public. Si mai vorbiti de morala, cultura, traditie europeana, civilizatie etc.
    • +5 (9 voturi)    
      De unde stii (Vineri, 26 august 2016, 20:26)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Joseph Porta

      ce parere au comentatorii despre bulangii? Tema comentariilor e alta. Deci, de unde concluzia ca sunt ipocriti?
  • +10 (12 voturi)    
    Adio Franta ! Imi pare rau ! (Vineri, 26 august 2016, 19:25)

    mariaeva [utilizator]

    Franta femeilor cu burkini si a ghetourilor in care nu intra politia - NU este Franta adevarata.
    Turismul se va prabusi iar reprezentantii unor secte violente vor conduce aceasta tara.
  • +4 (12 voturi)    
    deci acum nici nu mai... (Vineri, 26 august 2016, 19:45)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    conteaza catastrofe ca cea intamplata in Italia....Mult mai important este acum faptul ca /// islamiste nu pot purta costumul /// pe plaja...imi vine sa vomit pe toata presa multi culti, toti musulmanii ipocriti si pe toti idiotii utili care ii  /// pe cei mentionati anterior...pa si n-am cuvinte!
  • +12 (14 voturi)    
    Daca (Vineri, 26 august 2016, 20:23)

    rollotomasi [utilizator]

    eu fondez o religie care zice ca oamenii trebuie sa umble goi, atunci mi se va respecta libertatea religioasa, au ba ?
  • +16 (18 voturi)    
    x (Vineri, 26 august 2016, 20:40)

    verdi [utilizator]

    problema nu este ca o persoana sta imbracata pe plaja
    nici ca doua stau imbracate pe plaja
    ci atunci cand jumatate plaja va fi imbracata
    si vor incepe a huli si batjocori pe cele dezbracate pe plaja
    • +7 (9 voturi)    
      S-a intamplat (Vineri, 26 august 2016, 21:39)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui verdi

      deja la strand in Germania.
      • 0 (2 voturi)    
        pardon... (Sâmbătă, 27 august 2016, 0:20)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        ai vrut poate sa zici jarmania...
        • +1 (1 vot)    
          Pentru (Sâmbătă, 27 august 2016, 11:04)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          mine e Germania, tara care mi-a oferit o mare sansa. Si ma doare sufletul sa vad cum isi arunca cultura care i-a facut sa fie ceea ce sunt.
          • -1 (1 vot)    
            stiu, stai linistit.... (Sâmbătă, 27 august 2016, 13:52)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

            nu am vrut sa ofensez in niciun fel Germaia in ansamblul ei cu tot ce tine de istorie, cultura,religie, stiinta, etc....era doar o metafora ironica prin care am vrut sa arat in ce hal au putut sa aduca Germania niste politruci de genul asa zisei doamne merkel...imi cer scuze daca te-am ofensat, sincer....
  • +2 (2 voturi)    
    bunul simt nu poate fi reglementat (Sâmbătă, 27 august 2016, 8:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca m-as duce ( ca evreu hasidic ) pe o plaja de nudisti fara sa ma dezbrac deloc ca nu-mi da voie vezi doamne religia , nu ar fi ridicol ? si administratorii plajei nu ar putea sa-mi sugereze ca nu e locul meu acolo?
  • +4 (4 voturi)    
    Informatia e (voit sau nu) falsa ! (Sâmbătă, 27 august 2016, 11:00)

    brifcor [utilizator]

    Consiliul de Stat nu a suspendat hotarârile "mai multor primarii", ci DOAR pe cea din Villeneuve-Loubet.
    Asa se face ca TOATE celelalte hotarâri emise de primarii pe aceeasi tema ramân în vigoare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri