Sirianul care s-a aruncat in aer in Germania, la Ansbach, urma sa fie deportat in Bulgaria

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2016, 13:37 Actualitate | Internaţional

Sirianul de 27 de ani care s-a aruncat in aer in fata unei multimi de oameni care participa la un festival de muzica din Ansbach urma sa fie deportat in Bulgaria, a declarat un purtator de cuvant al ministerului de Interne, citat de AFP.


"Sirienii nu pot la acest moment sa fie deportati in Siria, dar asta nu inseamna ca sirienii nu pot fi deportati deloc", a spus Tobias Plate.

"Sirianul din Ansbach urma sa fie deportat in Bulgaria", a spus el.

O purtatoare de cuvant al guvernului a declarat, in aceeasi conferinta de presa, ca este prea devreme sa se afirme daca vor urma schimbari in ceea ce priveste politica de refugiati aplicata de Germania.

"Actele din ultimele zile si saptamani nu prezinta o imagine uniforma", a afirmat Ulrike Demmer. "Majoritatea teroristilor care au comis atacuri in Europa in ultimele luni nu erau refugiati".


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
16753 vizualizari
  • +13 (55 voturi)    
    cred ca ar trebui aplicata o regula di armata (Luni, 25 iulie 2016, 13:42)

    jackalphonse [utilizator]

    Pentru unu sa si -o ia toti. Asa ajungeam de ne pedepseam singuri colegii naravasi, din cauza carora ramaneam si noi, ceilalti, fara permisie.
    Atentat? Pac, gata cu azilul tuturor pentru x luni.
    PS. Trebuia sa fie gata de mult
    • -4 (58 voturi)    
      crezi gresit (Luni, 25 iulie 2016, 14:07)

      Tomato [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Pedepsirea colectiva este impotriva Conventiei de la Geneva, Conventiei Europene a Drepturilor Omului si impotriva principiilor de baza ale UE.

      Ne vrem civilizati, ar trebui sa ne si comportam asa.
      • +14 (24 voturi)    
        Apel către lemmings din Siria (Luni, 25 iulie 2016, 14:22)

        Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        Veți fi trimiși cu toții in Bulgaria! Puteți va rog exploda pe loc acum?
        • +1 (1 vot)    
          nu ar fi de loc bine! (Marţi, 26 iulie 2016, 10:20)

          Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

          Un astfel de anunt ar da rezultate dezastruoase, penrtu ca islamistii NU se arunca in aer singur, ci vor sa ia cu ei cat mai multi "infideli"!
          In cazul acesta concret, bomba a explodat prematur, jihadistul vroia sa o detoneze la festivalul muzical cu peste 2500 de participanti!
      • +9 (15 voturi)    
        da (Luni, 25 iulie 2016, 14:22)

        ufo2912 [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        dar asta-i doar daca ai cu cine
      • +18 (26 voturi)    
        Corect ! (Luni, 25 iulie 2016, 15:22)

        Canadian13 [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        Violurile din pura distractie, atentatele si omorarea civililior inocenti de catre tot felul de dezaxati care , ba sunt frustrati sexual , ba frustrati ca nu a luat ajutorul social sau ca nu-i place masa casa si salariul gratuit dat de acelasi civil pe care il casapeste , asta este tot conform Conventiei de la Geneva si bla-bla-urilor ONG-stilor stangisti, nu ?
        Inocenta Europa, cand te vei trezi la realitate....sau, e prea tarziu ?
        • +6 (10 voturi)    
          Ce spune el si ce spui tu nu se contrazic! (Luni, 25 iulie 2016, 16:25)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

          daca se faceau investigatii pentru descoperirea si pedepsirea golanilor din Koln se descuraja comiterea de noi fapte.
          • 0 (2 voturi)    
            Daaa... (Marţi, 26 iulie 2016, 8:53)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Cum descurajezi tu un animal agresiv? Da 10000? Sa fim seriosi...
            Pana faci tu investigatii si pedepsesti 2-3...ei au mai omorat 50 de oameni si violat 100 de femei.
            Nu te poti comporta cu ei ca si cum ar fi persoane civilizate, care din diverse motive au luat-o pe cai gresite. Au alta mentalitate, alta educatie, alta cultura... lumea lor e cu totul alta.
      • +2 (4 voturi)    
        nu este o pedeapsa. este CRANTINA (Luni, 25 iulie 2016, 16:13)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        este masura de securitate.
        In felul asta, ma indoiesc puternic ca cineva ar avea dreptul sa si bage nasul.
      • +6 (10 voturi)    
        Conventiile si principiile astea... (Luni, 25 iulie 2016, 18:15)

        Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        ... nu le-a dat Dumnezeu.

        Daca ne incurca, le putem suspenda temporar, desfiinta sau denunta unilateral. Iar din UE se poate iesi.

        Ne lasam exterminati la noi acasa din cauza unor principii inalte?

        Singura solutie la problema actuala a Europei e deportarea tuturor musulmanilor in tarile de origine, indiferent cind au venit in Europa si chiar indiferent daca sint nascuti in Europa (daca parintii sau bunicii lor au venit dupa 1945), demolarea tuturor moscheilor si scolilor islamice si interzicerea prin lege a religiei musulmane in Europa. Exact la fel cum e interzis nazismul.

        Pentru inceput, insa, ar trebui adunati toti musulmanii in spatii inchise, asa cum au procedat americanii in 1942 cu toti japonezii din SUA dupa atacul de la Pearl Harbor.

        Evident ca e nevoie de un Pinochet pentru asta, fiindca de la democratiile falimentare europene nu avem nimic de asteptat.

        Faptul ca sint multi musulmani nu e un argument impotriva deportarii lor exact la fel cum nu a fost un argument impotriva venirii lor.

        Daca statele nu vor deporta urgent musulmanii din Europa, va urma un razboi civil cu zeci de milioane de morti.

        Europenii se vor razvrati la un moment dat, sa nu se indoiasca nimeni de asta, iar primii care vor fi spinzurati de copacii si de stilpii de pe marginea drumurilor vor fi politrucii.
    • -2 (2 voturi)    
      Da! Cam asa! (Luni, 25 iulie 2016, 16:54)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      https://www.youtube.com/watch?v=9alq4e9CCbs
      • +2 (2 voturi)    
        Ala e un film (Luni, 25 iulie 2016, 19:37)

        Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Adica fictiune. Adica non-argument.

        Daca, totusi, vrei sa ne batem in asa ceva, ia d'aci un punct de vedere tipic american, al omului liber pe gazonul/proprietatea caruia nu calci fara permisiunea lui, or else:

        https://youtu.be/NelBNtNm8l0
  • +49 (65 voturi)    
    Bulgaria, Romania..?? (Luni, 25 iulie 2016, 13:42)

    OvidiuStoica [anonim]

    Adica Germania scapa de "sirienii" pe care Merkel i-a adus prin trimiterea lor in ..Bulgaria ?
    • +13 (23 voturi)    
      Is 2 cazuri (Luni, 25 iulie 2016, 13:51)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      1. Conform acordurilor UE, tarile prin care un refugiat intra, sunt tarile care isi asuma sa-i gazduiasca. E politica prin care statele centrale au incercat sa se protejeze, in detrimentul tarilor de granita (vazi grecia, italia, care au tipat ani la rand fara sa0i bage nimeni in seama)
      2. Cota obligatorie. Poate era pe lista scurta de quota petnru Bulgaria
      • +9 (9 voturi)    
        si da si ba (Luni, 25 iulie 2016, 16:45)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        daca prin Bulgaria in UE intra un chinez, vietnamez, rus, georgian sau indian- Bulgaria ar fi fost obligata sa-l primeasca daca nu-si apara frontiera.
        In cazul sirienilor- Germania ia chemat, si Germania urla ca Ungaria, Grecia, Serbia incercau sa faca garduri sa nu lase miile de "refugiati" ... deci sirianul a avut invitatia lu' frau Merkel...

        Deci daca neamtului ceva nu ii place- sa fie sanatos! A chemat omu in vizita - sa-l tina la el! Sau sa faca curse directe cu avionul din Siria pana in Berlin!
        Altfel e teapa (ca sa nu zic ceva cu MU) ce o da unul mai fortos la cineva mai amarat!
    • +55 (63 voturi)    
      pai tu ce credeai? (Luni, 25 iulie 2016, 13:53)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Refugiat inginer / doctor normal la cap = welcome to Germany
      Refugiat analfabet dement = Send to Bulgaria
      • +7 (17 voturi)    
        Problema nemtilor (Luni, 25 iulie 2016, 15:11)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        E ca daca il trimit in Bulgaria, explozia e tot in Germania. ceea ce inseamna ca germania a pierdut si Bulgaria a castigat.
      • +1 (1 vot)    
        Citeam zilele trecute ca,... (Luni, 25 iulie 2016, 19:23)

        Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        ... in 2015, au intrat in Germania 2,5 milioane de imigranti (the highest levels of nonwhite invaders ever in German history to enter the country),

        In acelasi an, 138.000 de germani au parasit Germania.

        vezi:
        https://www.destatis.de/DE/PresseService/Presse/Pressemitteilungen/2016/07/PD16_246_12421.html

        Intr-un alt articol citeam ca, din cei mult peste un milion de musulmani intrati in 2015 in Germania, aveau un job in 2016 in jur de DOAR 30.000.
        • +1 (1 vot)    
          poftim? (Marţi, 26 iulie 2016, 10:25)

          Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Chaos_X

          Care-i noutatea?
          Nu, nu stiam cifrele exacte, multumesc pt ele!
          Dar este evident ca milioaele de migranti (a nu se confunda cu refugiatii) "non-white" au venit in Germania ca sa seta pe ajutor social, nu sa munceasca!
          Polonezii, romanii, bulgarii sunt cu lucrul, ceilalti sunt cu detonatul, lapidarile, taharrash gamal si alte frumoase traditii de pe care UE la apreciaza in numele MULTICULTURALITATII!
    • +22 (30 voturi)    
      Pai normal (Luni, 25 iulie 2016, 14:03)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Este celebrul sistem de cote ... Inca unul doi din astia care se arunca in aer si pa pa UE
    • -15 (21 voturi)    
      . (Luni, 25 iulie 2016, 14:10)

      Tomato [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Merkel n-a adus nimic.
  • +19 (37 voturi)    
    Intreb si eu... (Luni, 25 iulie 2016, 13:44)

    dragos_k [utilizator]

    De ce urma sa fie deportat in Bulgaria? De ce nu urma sa fie deportat in Siria?
    • +24 (36 voturi)    
      :)) (Luni, 25 iulie 2016, 14:01)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui dragos_k

      Pai cica e tara in conflict si nu-i pot trimite inapoi,ca i-ar pune in pericol..asa ca..Germania refuza ce cred ei ca nu e bun sau cu risc de radicalizare si .. ii trimit in alta parte in Europa..si se pare ca nimeni nu are o problema cu asta..
      Daca ar fi plecat linistit in Bulgaria si ar fi comis acolo vreo fapta asemanatoare..aveau sa zica na..nu stie Bulgaria sa-i ''integreze '' si de asta.
      Nu ni se prezinta nici motivul pentru care omului i s-a respins cererea de azil..
      Deci se pare ca cei spuneau ca tarile vestice vor alege ce-i bun si vor trimite in Est ''resturile'' aveau oarecum dreptate..?cam asa pare ...
      Normal ca respectivul nu vrut in Bulgaria..in Bulgaria nu se dau atatea ''beneficii'' ca in Germania..
      Beneficii platite din taxele celorlalti cetateni bineinteles ..
      Oamenilor nu li se zice ce costuri are statul cu acesti mirganti,in timp ce alti cetateni din tara lor sufera de saracie sau dorm pe strazi..
      • +1 (19 voturi)    
        Nu "cica"! Chiar e un conflict oribil (Luni, 25 iulie 2016, 14:48)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui misunel

        si D-ne fereste! Se aplica aici zicala "satulul nu-l crede pe flamand". Dar noi care ne luam lumea in cap din cauza hotiei, talhariei si injustitiei din tara stramoseasca, avem sau nu dreptul sa plecam?
        • +7 (9 voturi)    
          Cind au plecat romanii... (Luni, 25 iulie 2016, 18:54)

          Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ... organizati in hoarde violente? Cind si ce frontiere au fortat?

          Eu stiu ca romanii (exceptindu-i pe tigani) pleaca individual, dupa ce au solicitat si obtinut vizele necesare, isi platesc biletul de tren sau de avion, sau sint transportati cu autobuzele de angajatorii care vin sa ii ia direct din Romania.

          Chiar si pe vremea dictaturii comuniste se pleca individual, cu viza de la ambasada SUA sau trecind Dunarea inot in miez de noapte, cu riscul de a fi mitraliat de granicerii romani sau returnat de sirbi.

          Dar romanii, oriunde au ajuns, au invatat limba, au incercat sa se integreze, au respectat legile locului si si-au cautat job-uri. Eu nu am auzit de romani care sa se auto-detoneze pentru a omori cit mai multi oameni prin piete, teatre si magazine, ori sa comita masacre in numele crestinismului.

          Compari oameni civilizati cu fiare salbatice si ti se pare ca esti tare destept. Sau poate te crezi smecher.
    • +19 (27 voturi)    
      pt ca (Luni, 25 iulie 2016, 14:08)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui dragos_k

      Pentru ca Bulgaria a fost probabil prima tara din UE in care a intrat.
    • +12 (20 voturi)    
      . (Luni, 25 iulie 2016, 14:08)

      Tomato [utilizator] i-a raspuns lui dragos_k

      Pentru ca a intrat in UE prin Bulgaria? Si este dreptul lor conform Dublin 2?
      • +4 (4 voturi)    
        Dublin1? (Luni, 25 iulie 2016, 19:01)

        Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        Dublin 2?
        Dublin 3?
        ...
        Dublin n?

        Tare priceput mai esti! Oengist, ceva?

        Ia de citeste, tataie:

        Germany drops EU rules to allow in Syrian refugees
        Country has suspended deporting asylum-seekers from Syria under the EU’s controversial Dublin Regulation

        http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/11821822/Germany-drops-EU-rules-to-allow-in-Syrian-refugees.html

        Prin urmare, Germania aplica sau suspenda conventii cind si cum are ea chef, iar restul europenilor trebuie sa taca si sa se supuna.

        Asta vrei sa spui?
  • +22 (30 voturi)    
    a scapat de un chin si sirianu' (Luni, 25 iulie 2016, 13:45)

    rov [utilizator]

    si bulgarii...
    Dar app., de ce nu-l deporteaza in rusia lui fhurtin ca el se ocupa acum de binele sirienilor...
  • +10 (14 voturi)    
    urma (Luni, 25 iulie 2016, 13:50)

    bobyrou [utilizator]

    Da... urma sa fie deportat. URMA. U R M A!
  • -26 (26 voturi)    
    Informații prezentate tendențios. (Luni, 25 iulie 2016, 13:57)

    asavreau [utilizator]

    Parcă se vrea o inflamare confesională și autorul este cel care are de câștigat.Autorul înseamnă cel care a comandat ca informația să fie distorsionată.Cum nimic nu-i gratis,banii pot arăta cum se schimbă părerile.
  • +13 (19 voturi)    
    Norocul premierului Borisov... (Luni, 25 iulie 2016, 14:05)

    Tescovin [utilizator]

    ...că altfel îi strica ăsta socotelile de a vedea numai flori, zâmbete, iubire și turiști fericiți.
  • +38 (48 voturi)    
    Hmm... (Luni, 25 iulie 2016, 14:05)

    luciusbv [anonim]

    Omul era cunoscut cu antecedente serioase. De aceea nu i-a fost acceptata cererea de exil. Faptul ca astfel de cazuri sunt redirectionate inspre est ne face sa ne dam seama ce pramatii sunt autoritatile germane si cum e gandita redistribuirea asta atat de trambitata de ei. In concluzie, Romania nu ar trebui sa accepte emigranti, in nici un caz cei refuzati de alte tari.
  • +10 (26 voturi)    
    Siria teritoriu bulgaresc?? (Luni, 25 iulie 2016, 14:06)

    neurino [utilizator]

    Stai ca nu pricep, respectivul urma sa fie deportat dar in BULGARIA si NU SIRIA???
    Pai de cand si pana undeSiaria e teritoriu bulgaresc?!
  • +23 (39 voturi)    
    Bulgaria, (Luni, 25 iulie 2016, 14:11)

    IonComan1 [anonim]

    Atunci îl înțeleg pe om că s-a detonat. Probabil dacă știa că vine în România își lega de picior o piatra mare și sărea în Marea Nordului. Glumesc; Deportarea în masă a tuturor musulmanilor din Europa, la toți 50 milioane! Asta e soluția. AMIN
  • +19 (25 voturi)    
    Chiar asa? (Luni, 25 iulie 2016, 14:20)

    talos [utilizator]

    Deportarea e o masura punitiva! Cum adica "deportat in Bulgaria", e cumva Bulgaria (sau Romania) o colonie penitenciara a UE precum Australia in secolul XVIII si nu stim noi? Incredibil, deci Germania ii "deporteaza" pe cei care nu-i doreste unde vrea muschiul ei la periferia UE? Ori e o greseala de traducere ori se confirma varianta impartirii "echitabile" in cadrul UE a migrantilor sirieni, afgani, irakieni, etc. : un doctor in Germania, un inginer in Franta, un somer in Spania, un violator in Bulgaria, un ciorditor in Romania s.a.m.d.
    De remarcat totusi ca stam mai bine ca vecinii bulgari, migrantii nostri s-au pus pe plans cand s-au ratacit pe la noi prin Banat nu au ales alternativa detonarii in public deportarii in Bulgaria.
  • +13 (23 voturi)    
    DE CE? DE CE? (Luni, 25 iulie 2016, 14:29)

    Toni_Romania [utilizator]

    Eu ca raspuns la astea pun vesnica intrebare:
    DE CE in doar 11 luni, in 2015, guvernele vest au lasat sa intre in UE circa 2 milioane musulmani? Aia cu "eroarea" nu o inghit ca UE de 10 ani ne cearta ca "nu ne pazim cum trebuie granita".​​
  • +5 (23 voturi)    
    Ro vs Bg... (Luni, 25 iulie 2016, 14:34)

    demaGOGU [utilizator]

    ....cand aud de Ro refugiatii plang pur si simplu.
    (nu mai au nici capacitata de a se autodetona)
  • +9 (15 voturi)    
    Nimic despre Romania? (Luni, 25 iulie 2016, 14:47)

    Pac-pac [utilizator]

    Sa te tii ce va urma din partea sirienilor care trag paiul pe care scrie Romania.
    Wow.
    • +5 (7 voturi)    
      Or să vrea mai bine-n Siria??? (Luni, 25 iulie 2016, 16:05)

      Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      E posibil să aleagă Aleppo decât Galați.
  • -12 (18 voturi)    
    Tragic (Luni, 25 iulie 2016, 14:50)

    Maniu [utilizator]

    as fi inteles comentariile nemiloase daca omul ar fi ucis si pe altcineva in actul oribil pe care l-a facut. Oricum, sa dea Domnul sa nu fim niciodata intr-o astfel de nenorocire in care au fost si sunt ei. Daca n-ar fi islamismul asta nenorocit, sirienii, arabi harnici si intreprinzatori, ar fi bineveniti.
  • +9 (9 voturi)    
    ce vina are Bulgaria in treaba asta? (Luni, 25 iulie 2016, 16:10)

    mbembe [utilizator]

    Bulgaria, Grecia, Romania, Serbia sau alte tari amarate au chemat migrantii musulmani la ei sau Germania?
    Era oare sirianul si cetatean bulgar ca sa fie primit de Bulgaria?

    Nemtii sa-si asume raspunderea pentru dezastrul facut in Europa: garduri, sarme, controale, Brexit, cadavrele migrantilor in largul marii... toate aceste tampenii nu se intamplau daca o doamna ar fi gandit un pic inainte de a invita masculii flamanzi din Asia si Africa!

    Asta e plata pentru prostia nemtilor si ca sa rezolve oarecum problema ar trebui sa ia un masterclass de la evrei.
  • +2 (4 voturi)    
    Bulgaria (Luni, 25 iulie 2016, 16:16)

    Gonzales [utilizator]

    Probabil este trimis in Bulgaria pentru ca pe acolo a intrat in UE, parca asa e legea, te trimite in tara de intrare in UE.
  • +7 (9 voturi)    
    Bulgaria, Romania, tot aia (Luni, 25 iulie 2016, 16:16)

    Razvan_M [utilizator]

    Parca vedem ca ne trimit prietenii nemti si cu prietenii francezi cateva zeci de mii de "refugiati" cu antecedente penale serioase, ca sa fim parte a UE si la bine si la rau.

    Cred ca neoliberalii care conduc Germania, Franta, Anglia si Europa in general au inceput sa-si dea seama ca totusi este o mare diferenta intre a avea atentate in Irak si a avea atentate la Nisa si Munchen. Vorba ceea, "focu' la ei!".

    Mai umbla vorba prin presa germana ca nemtii se apuca sa antreneze niste baieti d-astia ce se tarasc pe jos de 5 ori pe zi in tactici de razboi. Sanchi, ca sa se intoarca in Siria si sa o "apere".
  • +1 (1 vot)    
    A dat in depresie cand a auzit de Bulgaria (Marţi, 26 iulie 2016, 10:10)

    Ochiana [utilizator]

    Ce terorist sadea se detoneaza fara nici un om prin preajma ?!Asta s-a detonat cand a auzit ca-l deporteaza in Bulgaria.Mai bine ma detonez decat sa ajung acolo !

    Probabil facea la fel daca auzea ca-l deporteaza in Romania.

    Anyway, asta cu telefonul gasit intact langa el si cu inregistrarea video a aderarii la Statul Islamic mi se pare cusuta cu ata alba.Adica el se face bucatele mii si telefonul e gasit intact si cu inregistrarea aderarii la SI


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri