VIDEO Atentat cu bomba intr-un restaurant din orasul german Ansbach: un mort si 12 raniti. Atacatorul, un sirian cu probleme psihice in varsta de 27 de ani, solicitant de azil, este persoana care si-a pierdut viata in explozie

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2016, 1:51 Actualitate | Internaţional

Explozie in Germania
Foto: Captura Youtube.com
O persoana a fost ucisa si alte 12 ranite, duminica seara, intr-o explozie produsa intr-un restaurant din oraselul bavarez Ansbach, in apropiere de Nuremberg, relateaza Reuters. Explozia a fost calificata de autoritatile germane drept atentat, iar autoritatile nu exclud motivatia islamista in acest caz. Trei dintre raniti sunt in stare grava, iar persoana care si-a pierdut viata in deflagratie este cea care avea asupra sa explozibilul si a provocat explozia. Autorul atacului este un cetatean sirian in varsta de 27 de ani, care ceruse azil in Germania. Din primele informatii, este vorba despre un barbat cu probleme psihice, care a fost internat, in trecut, intr-o clinica de psihiatrie si a incercat de mai multe ori sa se sinucida, scrie AFP.


Este al treilea act de extrema violenta in Germania in ultimele zile, dupa atacul de la mall-ul din Munchen si crima cu maceta din Reutlingen.

Ansbach este un mic oras cu 40 de mii de locuitori in Bavaria, la sud-vest de Nuremberg, iar in zona se afla si o baza a armatei SUA.

------------------------------------------

Ora 8:16: Autoritatile germane investigheaza daca este vorba sau nu despre un atentat, afirma ministrul bavarez de Interne, care anterior spusese ca explozia din restaurant a fost un atentat. (agentia DPA, citata de Agerpres)

Ora 7:40: Peste 2.000 de oameni aflati la un festival de muzica in zona au fost evacuati. (Reuters)

Ora 7:28: Autorul atacului cu bomba mai avusese cateva tentative de sinucidere. (Reuters)

Ora 7:21: Ministrul de Interne al Bavariei: Cantitatea de explozibil aflata asupra atacatorului era suficienta pentru a rani si ucide mult mai multi oameni. (Reuters)

Ora 7:08: "Din pacate, este vorba despre un nou atentat teribil, care sporeste ingrijorarea oamenilor", afirma ministrul de Interne al Bavariei, Joachim Herrmann. (AFP)

Ora 6:31: Autorul atacului cu bomba este un cetatean sirian in varsta de 27 de ani, care ceruse azil in Germania, spune ministrul de Interne al landului Bavaria, Joachim Herrmann. (AFP)

Ora 5:50: Barbatul care a provocat explozia si si-a pierdut viata in urma deflagratiei avea probleme psihice si fusese internat, in trecut, intr-o clinica de psihiatrie.



Ora 5:33: Trei dintre raniti sunt in stare grava.

Ora 3:31: Persoana ucisa in deflagratie avea asupra ei explozibilul, anunta autoritatile. (AFP)

Ora 3:10: Purtatorul de cuvant al Ministerului de Interne din Bavaria: "A fost o explozie cu caracter voluntar." (Reuters)

Ora 2:12 Un purtator de cuvant al Ministerului de Interne din Bavaria a declarat ca explozia "pare sa nu fi fost accidentala, ci intentionata".

Ora 1:59: Primarul localitatii Ansbach a declarat pentru site-ul de stiri Nordbayern.de ca explozia a fost cauzata de un dispozitiv exploziv. (Reuters)



Atentatul din restaurant, de duminica seara, este al treilea incident grav petrecut in Germania in decurs de doar trei zile.

Vineri seara, David Ali Sonboly, un tanar iraniano-german in varsta de 18 ani, a deschis focul intr-un centru comercial din centrul orasului Munchen, ucigand 9 oameni si ranind alti 35. El s-a sinucis imediat dupa atac.

Duminica, un refugiat sirian in varsta de 21 de ani a omorat o femeie cu o maceta si a ranit alte doua persoane, in orasul Reutlingen din sudul Germaniei, inainte de a fi imobilizat si arestat.












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
19829 vizualizari
  • +50 (62 voturi)    
    Încă un admirator al lui Breivik... (Luni, 25 iulie 2016, 2:46)

    Amerlocu [utilizator]

    Mda, se pare că norveginul are nenumărați admiratori în lumea musulmană. De data asta a fost unul mai scăpătat care nu și-a permis Kalașnikov așa ca a pus-o de o bombă după posibilități...

    Tot ce trebuie să facă autiștii ce conduc Europa e să repete cu consecvența papgalului „Nu există nici o legătură a terorismului cu islamul”
    • +11 (31 voturi)    
      HA (Luni, 25 iulie 2016, 6:51)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Vorbim de papagalul de Bruxelles, nu? Sunt multe exemplare si prin Romania.
      • +14 (16 voturi)    
        "Musulman cu probleme mentale" (Luni, 25 iulie 2016, 10:02)

        Retardragnea [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Statisticile arată că peste jumătate din musulmani sunt născuți din rude de sânge. Alte statistici arată că ființele născute din rude de sânge prezintă deficiențe genetice si mentale grave, rezultate in aspect fizic respingător, agresivitate, debilitate mentală.
        Faceți legătura si va rog corectați-ma dacă am făcut un pleonasm în titlu.
    • -14 (18 voturi)    
      Breivik (Luni, 25 iulie 2016, 8:22)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Breivik nu a fost de capul lui.
      • +33 (33 voturi)    
        "bolnav psihic" (Luni, 25 iulie 2016, 9:31)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Nemtii astia isi cam bat joc de noi, incercand sa indulceasca atentatele spunand ca motivul nu este islamist, ci boala psihica. Pai frate, toti aia care se arunca in aer prin toate zonele lumii sunt bolnavi psihic. Daca o luam dupa scuzele astea nu exista terorism, doar niste oameni bolnavi, saracii de ei.
        • -13 (13 voturi)    
          Atacatorii (Luni, 25 iulie 2016, 10:08)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Teoria mea (din sept.2001) este doar una:
          Un psihopat (daca e si fanatic religios cu atat mai bine) e luat de serviciile guvernului si indus sa omoare oameni. Ca Serviciile au substante psihotrope care pot face un om sa omoare un cartier intreg.
          Nu exista "the lonely nut".
          • +7 (7 voturi)    
            conform teoriei tale (Luni, 25 iulie 2016, 12:02)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            e mai probabil ca psihopatii sa creada in teoria conspiratiei decat sa vada evidentele.
            Ai auzit de briciul lui Occam?
            • 0 (0 voturi)    
              care s "evidentele"? (Marţi, 26 iulie 2016, 8:09)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Alea date de Cnn?
    • +19 (19 voturi)    
      trebuie schimbata legea (Luni, 25 iulie 2016, 8:45)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      toti cei care au cunostinta de un atentat sau un ''ciudat'' din asta si nu anuta politia sa fie condamnati ca tainuitori cu inchisoare pe viata.
    • +13 (13 voturi)    
      sa vedem acum ce mai zic... (Luni, 25 iulie 2016, 10:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      probabil o sa insiste pe "probleme psihice"
      da o nu o sa mai aiba pe cine da vina curand
    • +15 (17 voturi)    
      Europa o ia la vale (Luni, 25 iulie 2016, 10:25)

      doejohn [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Personal eu i-as deporta pe toti solicitanti astia de azil la primul muc de tigara aruncat pe strada. Nemtii in schimb ii tolereaza chiar daca au mai avut comportament violent in trecut, ii ingrijesc daca au probleme psihicie (pe banii cui?), condamnari cu suspendare daca agreseaza femeile pe strada etc.

      Cred insa ca ala de origine iraniana de la Mac e un caz diferit (iranieni sunt niste musulmani mai aparte in primul rand ca si cultura) si cazul ala trebuie rupt din context. Ala seamana mai degraba cu cazurile din state in care unul de liceu i-a o arma si ii impusca pe toti din scoala.
    • +7 (7 voturi)    
      Saracu' era depresat (Luni, 25 iulie 2016, 12:07)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Saracu' era depresat, din cauza infidelilor si a decis sa se sinucida... in grup.
    • -1 (3 voturi)    
      La politica te pricepi, fara indoiala, (Luni, 25 iulie 2016, 13:16)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      dar despre autism nu stii mai nimic. De fapt, nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      Breivik (Marţi, 26 iulie 2016, 9:55)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Breivik era psihopat, dar nu a fost de capul lui. Nu exista "lonely nut" cand e vorba de atatia oameni ucisi.
  • +55 (59 voturi)    
    pai (Luni, 25 iulie 2016, 3:12)

    hamham [utilizator]

    topoare, pistoale, macete si bombe.
    o saptamana de imbogatire culturala atat pentru germania cat si ptr. ambitioasa doamna merkel, care iata,se pare ca vrea sa recupereze si sa ajunga la nivelul frantei si a prietenului ei,hollande.
    RIP.
  • +26 (50 voturi)    
    Vă dași seama ce iresponsabilă a fost MERKEL? (Luni, 25 iulie 2016, 3:19)

    alex4321 [utilizator]

    Vă dați seama ce iresponsabilă a fost MERKEL față de proprii cetățeni?


    Vă dați seama ce iresponsabili sunt IOHANNIS și CIOLOS dar și PONTA etc...care au fost de acord în CSAT sa strămute MII DE REFUGIATI impotriva Constitutiei României Art 3(4) și să accepte COTE OBLIGATORII?

    Vă dați seama ce presă controlată și iresponsabilă avem dacă toți au susținut în cor CE BINE e să vină cât mai multe MII de refugiași și de imigranți?
  • +32 (34 voturi)    
    hahahahahahaha (Luni, 25 iulie 2016, 3:22)

    john70 [utilizator]

    Merkel! Merkel! Merkel!
    • +21 (21 voturi)    
      Mai bine (Luni, 25 iulie 2016, 8:39)

      Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Merkel for Nobel !!!
      • +15 (15 voturi)    
        Vielen Dank (Luni, 25 iulie 2016, 10:12)

        Radiu [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

        Mutti Merkel!!! Binefacerile multiculturalismului au inceput sa se reverse din abundenta peste Germania.
      • +3 (3 voturi)    
        mai bine (Luni, 25 iulie 2016, 15:03)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

        merkel for darwin awards
  • +33 (39 voturi)    
    Doamne ferește! (Luni, 25 iulie 2016, 3:52)

    James Bond [utilizator]

    Ziua și grozăvia! Până când, Merkel?
    • -10 (10 voturi)    
      Merkel a explicat clar, (Luni, 25 iulie 2016, 11:24)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

      politica ei este una de apropiere între creștini și musulmani. Sigur va reuși in ciuda extremiștilor din ambele tabere care vor separarea dintre cele două prin crearea de stări conflictuale.
      • +6 (6 voturi)    
        tu ce faci (Luni, 25 iulie 2016, 15:12)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        te minti singur?sau ne pacalesti pe noi?
        cati turci au nemtii si de cand?si cel mai important,
        cati din ei s-au integrat cu adevarat
        cauta pe youtube,documentare garla
        deocamdata vad ca numai muslimi se apropie de crestini,cu cutitul in maneca...
        extremisti in ambele tabere?ia numara mata cati migrantri au fost ucisi de germani,francezi etc
        acum numara mortii francezi,germani etc ucisi de prietenii tai.PC e moartea neuronului si a popoarelor.tu inca crezi contrariul?sper sa nu
  • +35 (39 voturi)    
    o eroare (Luni, 25 iulie 2016, 4:55)

    jian [utilizator]

    a fost din greseala... maine ne spun ca era in depresie si a facut greseala... nu era terorist... musulnam in nici un caz!era penticostal. curand adio inghetata! e interzis sa transporti inghetata sa ai depresie si alte minunate idei de genu... pacat de cei afectati!
    • +41 (47 voturi)    
      hei (Luni, 25 iulie 2016, 6:55)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui jian

      Dupa ziua de vineri, guvernul german a zis ca vor sa restrictioneze accesul la arme, nu inainte de a introduce controale riguroase la achizitionarea de topoare in lumina atacului de marti; duminica dupa-amiaza au anuntat interzicerea comercializarii de machete; duminica noapte s-a trecut la confiscarea rucsacurilor.
      Stirea de luni: un sirian gol intra in Bundestag si se pishe pe Merkel.
      • -6 (8 voturi)    
        mai ioane, (Luni, 25 iulie 2016, 11:10)

        srah [utilizator] i-a raspuns lui john70

        din cate stim noi si frau asta a ta umbla goala pe la mare ..:)) ce te faci daca-l baga sub biroul oval si rezolva criza ? :)))).. uita omu de ce a venit ..:)))))..
    • +15 (15 voturi)    
      hehe (Luni, 25 iulie 2016, 9:54)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui jian

      de cand a preluat merkeloglu celula de criza,eu personal,m-am indoit si asteptat la fel de fel de mistificari si minimalizari sau si mai rau denaturari ale adevarului.dupa cate,4 atentate,sa spui ca toti aveau probleme la mansarda,e ridicol si nu te mai crede nimeni.amintiti-va de koeln cand au incercat sa ascunda cu buna stiinta faptuitorii.e un tipar si acesta ,desi a devenit vizibil,este urmat in continuare.
      orbeste-spre prapastie
  • +33 (41 voturi)    
    Este destul de probabil sa fie.... (Luni, 25 iulie 2016, 5:43)

    gigiN [utilizator]

    ......inca o dovada a politicii "intelepte"a doamnei Merkel-si in general a Germaniei din ultimii 30-40 de ani !!! "Cine seamana vant,culege furtuna"!!!
  • +15 (19 voturi)    
    completare.... (Luni, 25 iulie 2016, 5:44)

    gigiN [utilizator]

    ...:ma refeream,evident la politica de imigrare.
    • +1 (3 voturi)    
      ...:)))))... (Luni, 25 iulie 2016, 9:30)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      multa imaginatie trebuia sa ai ! bravo! felicitari..hai ca incep ziua ranzand, desi..na, nu pria e de de ras.. ai fost haios. :))
    • 0 (2 voturi)    
      pardon, (Luni, 25 iulie 2016, 9:31)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      comentariul anterior era pt john70. bravo ioane! :))
  • +33 (39 voturi)    
    ! (Luni, 25 iulie 2016, 6:23)

    tudorr [utilizator]

    Hai bre, chiar toti aveau probleme psihice, eventual se jucau pe calculator si erau retrasi, singuratici dar politicosi...
    • +35 (41 voturi)    
      Nu le-o fi priind clima nemțească. Ajung depresivi (Luni, 25 iulie 2016, 7:04)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Interesant e că problemele astea psihice au apărut numai după ce au fost primiți în Europa, Oare n-ar fi mai bine să fie întorși în mediul lor natural?
  • +27 (33 voturi)    
    Deci, nu era roman (Luni, 25 iulie 2016, 6:38)

    BEDE [utilizator]

    Atentatorul nu era roman, nici rus, nici portughez.
    Cum se face ca acesti atentatori sunt, de regula, iranieni, tunisieni, marocani si cam tot ce s-ar putea incadra in populatia araba, acea populatie care are traditie islamica?
    Ce spune oare asta? Sa lasam laoparte ipocrizia politic-corecta si sa recunoastem ca isalmul se potriveste cel mai bine pentru a conduce la o ideologie care sa furnizeze motivatii (fie ele cat de aberante si de ilogice) pentru terorism.
    Daca la sfarsitul evului mediu reforma s-a bazat pe faptul ca Biblia nu sustine in nici un caz ceea ce faca Papa si clerul catolic, pe ce anume s-ar putea baza o reforma in interoirul islamului? Ce anume i-ar putea "lumina" ca nu are sens sa te arunci in aer pentru Allah? Asta in conditiile in care Quranul este o colectie de ziceri care nu dau un context, din care fiecare poate lua ce ii convine fara a face un efort pentru a denatura un mesaj coerent.
    • +25 (35 voturi)    
      Câteva corecții (Luni, 25 iulie 2016, 7:20)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Iranienii nu sunt arabi dar sunt musulmani. Iranienii nu sunt nici semiti ca arabii, berberii, beduinii sau evreii. Iranienii sunt arieni ca și noi. Însă islamul le-a luat mințile și devin astfel complet diferiți de noi.

      Reforma islamului se produce sub ochii noștrii.

      Papii secolelor XVI-XVII când a explodat reforma se îndepărtaseră cu totul la creștinism. Reforma a salvat creștinismul occidental forțând biserica catolică să-și revină după nebunia lui Borgia & Co. Creștinimul e o religie a carității și iubirii.

      Islamul e o „religie” a urii, cuceririi și uciderii. Ceea ce fac atentatorii sinucigași musulmani de azi e doar să imite gesturile primilor musulmani ce nu ezitau să piară în luptă jefuind caravenele concurenților comerciali ai lui Mohamed sau asasinu-i adversarii cu prețul propriei vieți. Mahomed le spunea tuturor că cei ce pier pentru el, ucicgându-i inamicii, ajung garantat în rai unde se îndoapă cu miere până dau in diabet si primesc fiecare câte 72 de fecioare durdulii să făcă cu ele ce vor.
      • -20 (30 voturi)    
        Catholic, convertit! (Luni, 25 iulie 2016, 7:57)

        contest [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

        Iranianul era German de religie crestina, de unde numele de botez"David"!
        Laudele pentru crestinism sunt chiar inadecvate, tanarul era Romano-catholic, nu musulman!
        Breivik este Crestin, de rit Reformat.
        Jack Spintecatorul era crestin.
        Adolf Hitler si Hermann Goering erau crestini practicanti.
        Tarul Nikolai zis Pogromistul era crestin, crestina era si Legiunea Arhanghelului Mihail, de trista amintire la Romani!...
        Bandera, vajnicul nazist Ukrainian, crestin.
        Ce religie a iubirii mai e si crestinismul, ha?!
        Vi se pare ca religia musulmana e straina ce caritate? Ramadanul e un sacrificiu individual, un exercitiu de abstinenta fara compromisuri, repetat de la adolescents pans la sfarsitul vietii de musulmani, intru caritate!
      • -13 (19 voturi)    
        In mare (Luni, 25 iulie 2016, 8:58)

        Gogu2 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        ai dreptate mai putin la partea cu "crestinismu e o religie a caritatii si uibirii". Cu caritate si iubire crestinii au macelarit populatii de pe doua continente. Si cu aceeasi caritate si iubire au abuzat/abuzeaza copii etc. La fel de bine cum islamu nu e o religie exclusiv a urii...
        • -7 (13 voturi)    
          gardienii de la Birkenau erau crestini.. (Luni, 25 iulie 2016, 9:39)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Gogu2

          la fel conchistadorii....
          De Trump nu mai zic.....
    • -16 (20 voturi)    
      Terorismul (Luni, 25 iulie 2016, 8:03)

      contest [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      nu inseamna Islam, una din cele trei religii abrahamitice, echivalente in mare parte!
      Amalgam este ceea ce sustineti, amalgam!
      Amalgamation!
      • +16 (16 voturi)    
        pai (Luni, 25 iulie 2016, 9:27)

        hamham [utilizator] i-a raspuns lui contest

        stim stim,de fapt islamul si profetul pedofil inseamna religia pacii.
        doar cei hacuiti de topor sau calcati de camion e posibil sa vada problema dintr-un alt unghi. adica din unghiul mort,ca sa zic asa.
      • +2 (2 voturi)    
        Of course not, dar produce teroristi (Luni, 25 iulie 2016, 15:56)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui contest

        e invers, adica carevasazica.
  • +15 (19 voturi)    
    Cum a ajuns un nebun sa detina explozivi? (Luni, 25 iulie 2016, 7:25)

    Locke Lamora [utilizator]

    Separe ca Merchel a dus cam 1-2 milioane de nebuni in Nemtia.
  • +22 (22 voturi)    
    Cunosc... (Luni, 25 iulie 2016, 8:03)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Cunosc a priori precizarile politiei germane: "nicio legatura cu Islamul, un suferind psihic datorita razboiului din tara sa si neintelegerii,lipsei de compasiune a germanilor si sprijinului insuficient al autoritatilor germane!"Hotarat lucru, aceasta natiune vrea sa se sinucida!N-au iesit-dupa 70 de ani- din starea de vinovatie!Un popor masochist dar prin inconstienta lui atrage in propria prapastie un continent intreg.
  • +8 (14 voturi)    
    fara amalgamare.... (Luni, 25 iulie 2016, 8:09)

    demaGOGU [utilizator]

    ...e vorba, din nou, de un dez-equilibrat psihic.
  • +21 (23 voturi)    
    Martori oculari (Luni, 25 iulie 2016, 8:14)

    Xman [utilizator]

    Conform unor martori oculari ultimele cuvinte alte atentatorului au fost "Merkelu Akbar!" , iar alt martor susține chiar ca sirianul fredona melodia îndrăgitei formații românești Class "Toată lumea,toată lumea sare-acum cu mine!"...deci clar nici o legatura cu islamismul.
    • +5 (5 voturi)    
      :))) tari comentariile de azi. (Luni, 25 iulie 2016, 9:34)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui Xman

      .
  • +17 (19 voturi)    
    Merkel dixit (Luni, 25 iulie 2016, 8:25)

    cristi8691 [utilizator]

    Lasati refugiatii sa vina la mine !!!!!!!
    • +4 (4 voturi)    
      si ăia cu probleme la mansardă (Luni, 25 iulie 2016, 11:00)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui cristi8691

      să vină la minee !!!! :))))
      dixit, zici ? :))
  • +15 (19 voturi)    
    aberații (Luni, 25 iulie 2016, 8:31)

    barbu007 [utilizator]

    și Ceaușescu prefera sî-i declare nebuni pe toți cei care i se opuneau. Merkel, ce să spună - că e ea de vină?!
  • +27 (29 voturi)    
    Aha (Luni, 25 iulie 2016, 8:34)

    AdiSto [utilizator]

    Omul se detoneaza in restaurant si ar putea sa nu fie atentat? Dar ce? Un test esuat al celor de la "Vanatorii de mituri"?
    Ala a vrut sa se mai sinucida. Nu i-a reusit. A luat legatura cu colegii lui care organizeaza atentate si le-a spus sa-l ajute cu ceva mai sigur si, cu ocazia asta, le rezolva si lor un punct din lista to-do.
    Doi iepuri dintr-un foc. Clar, nu e atentat. E sinucidere. La fel ca si toate atentatele de genul. Toate au fost sinucideri. Na, ca s-au nimerit si altii prin zona, ghinion.
    Maine o sa aflam ca de fapt omul tocmai se convertise la crestinism de cateva minute si isi cumparase materialele de pe dark-net, din banii facuti din vanzarea de ziare. Si tot cu banii aia platise niste cursuri in care a invatat sa faca bomba si detonatorul. Hai, ca sunteti buni, mai teutonilor.
    • +13 (13 voturi)    
      de fapt acum realizez ... (Luni, 25 iulie 2016, 9:30)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      ca toate atentatele sinucigase nu au fost atentate - au fost sinucideri ale unor oameni care aveau probleme psihice !!

      cata dreptate au nemtii - si chiar nu inteleg acum ce se tot agita lumea cu terorismul asta (din Pakistan pana in Franta si US ) cand toate au fost pur si simplu niste sinucideri publice (a adevarat - cu ceva victime "colaterale", care s-au nimerit in zona intamplator)
      uite de exemplu la nemti e acum un val de sinucideri din astea bizare si lumea zice ca ar fi o frenezie terorista !

      noroc cu nemtii astia ultra-"political-corecti", ca altfel nu ma "luminam"
  • +15 (21 voturi)    
    Politically Correct (Luni, 25 iulie 2016, 8:36)

    ady77 [utilizator]

    Cred ca autorul cartii "Lupta Mea" se cam rasuceste in mormant, cand " vede" ce se intimpla in tarisoara lui de adoptie.
    Nasola treaba cu politically correct.
    • -6 (12 voturi)    
      oare cate + vei primi? (Luni, 25 iulie 2016, 9:37)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      Munca ii va face liberi, nu?
  • +22 (24 voturi)    
    Mai sa fie ! (Luni, 25 iulie 2016, 8:36)

    adrian88000 [utilizator]

    Toti teroristii islamisti din Germania sunt nebuni cu acte !
    Mai multa imaginatie, frau Mekel !
  • +19 (21 voturi)    
    Eh, uite si inevitabilul (Luni, 25 iulie 2016, 8:38)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    Ce mai zici acum Merkel? Tot crezi ca poti sa-i civilizezi?
  • +21 (25 voturi)    
    Normal ca nu a fost atentat terorist (Luni, 25 iulie 2016, 8:42)

    mitg [utilizator]

    "Ora 8:16: Autoritatile germane investigheaza daca este vorba sau nu despre un atentat, afirma ministrul bavarez de Interne, care anterior spusese ca explozia din restaurant a fost un atentat. (agentia DPA, citata de Agerpres)"

    De fapt, respectivul "device" cu cuie in el era un masaj oferit cadou clientilor barului de un generos refugiat sirian.
    • +11 (11 voturi)    
      Ăștia (Luni, 25 iulie 2016, 9:46)

      gorky.park [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      s-au prostit la cap...
  • +26 (28 voturi)    
    sa facem doar un mic calcul (Luni, 25 iulie 2016, 8:43)

    was [utilizator]

    In Germania au ajuns 1.000.000 muslimi doar in ultimul an. Daca 1 din 1.000 are probleme psihice sau spalat pe creier de imami, atunci putem avea 1 atentat pe zi aproape pentru 3 ani de acum incolo.
    Cred ca majoritatea nu ar face asa ceva, dar minoritatea aceea de 0,1 % ne formeaza imaginea despre toti.
    Este timpul ca imamii sa fie trasi la raspundere pentru instigare la violenta si spalarea pe creier a unor oameni nici asa prea educati.
    • -5 (7 voturi)    
      Serios??? (Luni, 25 iulie 2016, 10:23)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui was

      Un milion??? Aveti vreo sursa credibila care indica un astfel de numar?
      Nu intentionez deloc sa polemizez, pur si simplu ma surprinde numarul, aveam impresia ca e vorba "doar" de cateva sute de mii - putine sute de mii...
      • +5 (5 voturi)    
        serios (Luni, 25 iulie 2016, 11:24)

        was [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        "Germany confirms 1m refugees arrived this year"

        Sursa: http://www.ft.com/cms/s/0/376fe634-9cf1-11e5-b45d-4812f209f861.html

        "Germany: Nearly 1.1 million people registered as asylum-seekers in 2015; Syrians biggest group"

        Sursa: http://www.usnews.com/news/world/articles/2016-01-06/germany-nearly-11-million-migrants-arrived-last-year
      • +3 (3 voturi)    
        476.000 (Luni, 25 iulie 2016, 11:33)

        misunel [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        oficial . adica atatia au cerut azil dar sunt multi intrati fara sa ceara azil.
        Where are migrants going?

        Although not all of those arriving in Europe choose to claim asylum, many do. Germany received the highest number of new asylum applications in 2015, with more than 476,000.

        But far more people have arrived in the country - German officials said more than a million had been counted in Germany's "EASY" system for counting and distributing people before they make asylum claims.

        http://www.bbc.com/news/world-europe-34131911
  • +15 (15 voturi)    
    pf.. (Luni, 25 iulie 2016, 9:24)

    misunel [utilizator]

    vedem ca,cumva ,s-au inchis azilele si spitalele de psihiatrie din Germania ,altfel nu inteleg ce-i cu epidemia asta de ''depresivi'' pe strazi ..
    Wake the fuk up !
  • +10 (14 voturi)    
    N-am crezut (Luni, 25 iulie 2016, 9:41)

    mopsu [utilizator]

    ca un roman poate debita asa epitete contra evidentei...Sa-ti fie rusine...
  • +9 (9 voturi)    
    Prudență (Luni, 25 iulie 2016, 9:44)

    gorky.park [utilizator]

    Cine ne poate oferi o statistică privind numărul refugiaților intrați în țară? Avem dreptul la această informație!
  • +13 (17 voturi)    
    Tu compari atentatele savarsite de islamisti (Luni, 25 iulie 2016, 9:44)

    Susufler0 [utilizator]

    cu crimele ce au la baza crize de gelozie, ori de imposibilitatea de a mai suporta prostia agresiva a unora ca tine ?
  • +16 (16 voturi)    
    zau? (Luni, 25 iulie 2016, 9:48)

    iodixit [utilizator]

    cum naiba se face ca toti cei care omoara, mai nou sint considerati cu probleme psihice si nu au nici o legatura cu teroristii.
  • +23 (23 voturi)    
    Bolnav? (Luni, 25 iulie 2016, 9:49)

    EMP [utilizator]

    Cum poate o persoana bolnava psihic, abia ajunsa intr-o tara straina, sa confectioneze o bomba functionala?! Nu mai zic ca prea e un virus specific islamistilor sa te sinucizi aruncandu-te in aer in locuri publice.
  • +17 (17 voturi)    
    hmmm (Luni, 25 iulie 2016, 9:53)

    liviu_ [utilizator]

    "sirian cu probleme psihice" evident nu are nici o treaba cu terorismul...
    sirienii sunt buni... hai sa mai primim!
  • +15 (15 voturi)    
    Aspect dat sub covor (Luni, 25 iulie 2016, 9:56)

    Toni_Romania [utilizator]

    Massmedia vest vad ca nu mai sufla un cuvant de faptul ca numai in 11 luni, in 2015, in Ue au intrat cca 2 milioane refugiati. Adica au fost lasati sa intre de guvernele vest (care ne cearta pe noi romanii ca "nu pazim cum trebuie frontierele"....).
    In ce scop? Nu cumva este o agenda de a lichida definitiv Europa alba si crestina?
  • -5 (9 voturi)    
    ura ura si iar ura (Luni, 25 iulie 2016, 10:02)

    rochiri [utilizator]

    ura din este ura din vest!
    Frumos arata viitorul omenirii!
  • +6 (10 voturi)    
    Gresesti (Luni, 25 iulie 2016, 10:06)

    dpd [utilizator]

    O singura victima in plus daca exista o trec automat in contul acelui lider care a luat o decIzie CRIMINALA, contra poporului care l-a ales sa il reprezinte.

    Intelegi? E +1 nu la fel.
  • +5 (5 voturi)    
    loool (Luni, 25 iulie 2016, 10:17)

    liviu_ [utilizator]

    "Autoritatile germane investigheaza daca este vorba sau nu despre un atentat" clar ai o bomba si te arunci in aer, esti imigrant sirian pe deasupra dar NU... repet NU este atentat... pe zi ce trece devin si mai penibili nemtii

    depresie, probleme psihice, jocuri video, probleme psihice again la urmatorul atentat ce o sa fie depresie sau jocuri video?!

    astia incep sa fie mai penibili decat francezii.... si nu este usor sa ii depasesti!
  • +9 (11 voturi)    
    Fraza din final este complet descalificanta (Luni, 25 iulie 2016, 10:17)

    Prostu' satului [utilizator]

    Cu o astfel de abordare preopinentul putea foarte bine sa va trimita si el unde l-ati trimis si dvs., de-asta data pe motiv de mitocanie.
    Dar sa trecem peste asta, poate ati postat prea de dimineata, poate v-ati trezit cu fata la cearsaf, ati stat mult in trafic etc.
    "La cestiune", comparatia propusa de dvs. nu e relevanta. Ca sa fie relevanta ar trebui sa sune cam asa - cate atentate au fost comise de musulmani versus crestini, RAPORTAT la numerele lor totale intr-un teritoriu dat? Nu-i chiar totuna cand intre 500 de milioane de europeni crestini se gaseste un Breivik, iar intre 20 de milioane de europeni musulmani se gasesc vreo 10-20 de followeri.
    Crime de tot felul (ca-s pasionale, ca-s jafuri, ca-s 1001 alte motivatii) comit oameni de toate confesiunile. DACA insa constatam ca atentatele de tip terorist sunt comise intr-o proportie mult mai mare - si subliniez DACA, pentru ca nu am cifre, e doar o ipoteza si sper ca ma veti scuti de invective - de apartinatori ai unei anumite confesiuni, atunci se cuvine a fi investigata existenta unei legaturi cauzale.
    Care legatura cauzala poate sa existe, sau nu. Dar nu poti ignora problema si n-o poti expedia superior pe motiv ca oricine crede altceva e gunoi islamofob - decat daca, intr-adevar, esti complet iresponsabil.
    O saptamana buna, calma si cu cat mai putine vesti proaste va doresc.
  • +8 (10 voturi)    
    DE NEIMAGINAT (Luni, 25 iulie 2016, 10:23)

    jidanul [utilizator]

    Este de neimaginat ca un pustan de 18 ani cu un pistol sa blocheze un oras ca Munchen, este incredibil ca alt pustan sa iasa pe strada cu maceta si sa se "joace" pe strada printre oameni cum vrea el, altul cu toporul prin tren si este la fel de neimaginabil ca sa vezi interventia unor policisti germani in pantaloni scurti, care mai trebuiau sa alerge cu berea in mana si sa cante iodlere ori politisti din trupele de interventie neechipati corespunzator in cazul unor asemenea situatii, nu aveau casti de protectie pe cap, fiind tinte sigure. Apoi imensa greseala de a inchide circulatia in oras facandu-i pe acei oameni care erau pe strada tinte sigure, noroc ca pustiul ala dezaxat nu a vazut aceste lucruri ca mai omora cateva zeci de oameni. Sa mai adaugam panica in care au intrat politisti germani care au indreptat armele si spre oamenii care se plimbau pe strazi Pacat de dotarea politiei germane, ca personalul e dezastru pentru ca cateva ore nici n-au stiut cati atacatori sunt si nici unde sunt. In schimb politia germana stie sa aresteze romani nevinovati, pentru ca li se nazare ca au facut cine stie ce nenorocire. Cand au venit romanii in Germania, ne-au facut pe toti tigani si si-au batut joc de noi, iar cand imbecila de Merkel a spus ca Germania poate primi peste 1 milion de refugiati, le-a dat si casa si masa si niste sute de euro pe luna si germanii sau ales cu cate un atentat pe zi. Germanii si-au facut-o cu mana lor si culeg cea ce au semanat si francezii la fel. Atat germanii cat si francezii trebuie doar sa-si citeasca istoria si sa vada ce atrocitati au facut si atunci vor sti ce-i asteapta si de ce se intampla cea ce se intampla in tarile lor. Si se pare ca asta e doar inceputul.
    • +1 (3 voturi)    
      ai descris terrorismul (Luni, 25 iulie 2016, 11:36)

      was [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      Asta inseamna terrorism: un grup mic de oameni pot semana frica sau chiar terroare in randul societatii, prin acte de violenta si uciderea unor oameni nevinovati (cetateni, care nu au nici o vina la cauza/motivul pentru care lupta terroristii).
      Cred ca mai multi oameni mor zilnic doar prin accidente rutiere, dar acele decese nu sunt provocate intentionat. Astfel oamenii totusi nu simt frica sa-se urce la volan.
  • +3 (3 voturi)    
    e ok (Luni, 25 iulie 2016, 11:49)

    dum_i [utilizator]

    e OK, mamica germanilor mai primeste anul asta 1.000.000 de d-astia. Chiar in conditiile grele ale inchiderii frontierelor.

    Ce foc de artificii o sa tot fie in europa de acum incolo..
  • +3 (3 voturi)    
    E clar, toti aveau probleme psihice (Luni, 25 iulie 2016, 12:00)

    JustinCase [utilizator]

    In concluzie, daca esti islamist, ai probleme psihice.
  • +2 (2 voturi)    
    Obama zii bah pe nume: Islamic Terorism (Luni, 25 iulie 2016, 12:07)

    EXEs [utilizator]

    Minimalizarea asta este absolut sinucigasa. Evident ca indivizii astia sunt nebuni. Orice imbecil care crede ca rezolva ceva omorand oameni este "nebun". Problema este ca intreaga religie islamica ori este nebuna, ori este condusa de nebuni ori este atat de parsiva, salbatica si barbara incat sa incurajeze toti nebunii la a face astfel de fapte oribile. In timp ce toate celelalte religii sunt pozitive si incurajeaza oamenii sa faca fapte bune, pozitive pentru societate, principalul motor al religiei islamice este jihadul, razboiul sfant. Crima si ura sunt baza acestei religii asazis a pacii. Nu neg este si asta o metoda de a face pace, pacea de dupa apocalipsa.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version