VIDEO UPDATE Atac intr-un tren din Germania. Doi raniti, in stare critica. Un desen cu un steag ISIS, gasit in camera atacatorului / Atentatul a fost revendicat de Stat Islamic

de Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 19 iulie 2016, 6:26 Actualitate | Internaţional

Germania
Foto: Twitter
In cazul tanarului afgan solicitant de azil in varsta de 17 ani care a ranit grav cu un topor si un cutit, luni seara, patru pasageri ai unui tren in Germania, inainte de a fi ucis de catre politie, autoritatile invoca un posibil "un atac islamist". Potrivit autoritatilor el a strigat "Allahu Akbar!" (n.r. Dumnezeu e mare!) in timpul atacului.


UPDATE 11:40 Gruparea jihadista Stat Islamic a revendicat atacul, afirmand ca acesta a fost comis de unul dintre "combatantii" sai, potrivit agentiei Amaq, care are legaturi bune cu SI.

"Autorul atacului cu arma alba din Germania este unul dintre combatantii Statului Islamic si a efectuat aceasta operatiune ca raspuns la apelurile de atacare a tarilor coalitiei care lupta cu SI", in Siria si in Irak, a afirmat Amaq.

UPDATE:
Ministrul de Interne bavarez, Joachim Herrmann, a anuntat marti dimineata ca un steag ISIS, desenat de mana, a fost gasit in camera atacatorului. El a mai spus ca doi dintre ranitii in atac sunt in stare foarte grava. Printre raniti sunt si un cuplu de chinezi, a mai spus oficialul.

"În timpul perchezitiilor in camera unde a locuit a fost gasit un steag al gruparii Stat Islamic, lucrat manual", a declarat oficialul la postul public de televiziune ZDF.

Incidentul a avut loc in jurul orei locale 21:15 (19:15 GMT), la bordul unui tren local care transporta aproximativ treizeci de persoane si care facea legatura intre orasele treuchtlingen si Wurzburg in Bavaria (sudul tarii).

40 de persoane au avut nevoie de ajutor psihologic la fata locului dupa ce au suferit un soc.

Ministrul de Interne al Bavariei, Joachim Hermann, a anuntat ca tanarul venise in Germania singur, fara familie si a trait in orasul Ochsenfurt, aproape de locul unde a avut loc incidentul. Fusese luat in grija de o familie, ca minor, a declarat ministrul pentru televiziunea publica ARD.

Cu toate acestea, autoritatile locale au indicat ca astepta rezultatele anchetei. Parchetul a anuntat ca "motivele pentru acest act nu sunt clare", in acest stadiu.

In luna mai, un dezechilibrat psihic, in varsta de 27 de ani, a comis un atac similar tot intr-un tren regional, in sud, omorand o persoana si ranind trei.

In cazul in care se confirma ca solicitantul de azil a avut o motivatie terorista, faptul ar fi de natura sa reaprinda dezbaterea din Germania cu privire la politica de deschidere generoasa a cancelarului Angela Merkel fata de refugiati.

Mai mult de un milion de refugiati au sosit in Germania anul trecut, un numar semnificativ fiind sirieni care fug de razboi si persecutie. Afganii sunt de asemenea o parte importanta a acestor nou-veniti.




Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
18628 vizualizari
  • +43 (47 voturi)    
    ma scuzati. (Marţi, 19 iulie 2016, 6:49)

    uzu [utilizator]

    eu sunt probabil mai tampit si nu pricep.
    omul s-a urcat in tren cu cutitul si cu toporul si a inceptut sa dea in lumne tipand allahu akbar.
    acuma vin sa ma uimeasca procuratura si hotnews:
    Parchetul a anuntat ca "motivele pentru acest act nu sunt clare". no shit !! really ? cat de tampit poti fi sa nu fie clar ?
    dar stai ca vine si Hotnews : "In cazul in care se confirma ca solicitantul de azil a avut o motivatie terorista". altii frate... adica ala a ranit cu cutitul si cu toporul 21 de oameni pentru ca-l suparasera ei pe el... care cu ce. exista si varianta asta nu ? pentru ca daca nu-i cunostea si s-a dus sa-i casapeasca doar pentru ca asa i-a zis lui mahomed atunci e atac terorist. dar voi nu vreti sa excludeti asa din start varianta ca aia 21 i-au facut lui ceva ... cand stateau el cuminte pe peron probabil, asa cu toporu'n mana, in caz de orice ...
    • +46 (48 voturi)    
      pai (Marţi, 19 iulie 2016, 9:24)

      hamham [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      gresesti. islamul este religia pacii.
      omul a dat cu toporul fiindca era la vanatoare pokemoni.
      • +5 (7 voturi)    
        richtig (Marţi, 19 iulie 2016, 14:58)

        gear six [utilizator] i-a raspuns lui hamham

        Vielen danke, frau Merkel.
        Ar trebui sa iesi public sa spui ca ai avut un moment de ratacire cand i-ai chemat sa caute pokemoni cu toporul prin das vaterland-ul tau.
    • +9 (13 voturi)    
      un alt radical musulman extermina necredinciosi (Marţi, 19 iulie 2016, 10:12)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      de ce?
    • -8 (28 voturi)    
      Haios (Marţi, 19 iulie 2016, 10:15)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      Erau, deci 30 de persoane in tren, dintre care 40 au avut nevoie de asistenta psihologica. Sa te tavalesti de ras de asa stire, care pur si simplu imi jigneste inteligenta
      • +2 (6 voturi)    
        Chiar dacă ți se pare imposibil (Marţi, 19 iulie 2016, 11:20)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        la prima vedere, se poate ca 30 de persoane să fie prezente în tren și 40 să primească consiliere în urma atacului.
        • +5 (15 voturi)    
          Omul are dreptate (Marţi, 19 iulie 2016, 12:38)

          Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Si aici este o mare problema a civilizatiei occidentale. Vai, vai, imi trebuie consiliere psihologica, vai dragutul de mine, nu cumva sa ma dezmeticesc, nu cumva sa imi vina mintea la cap si sa spun un NU hotarat violentei.

          Uite-te la francezi - aia fac consiliere psihologica in masa - nu isi mai revin nici daca ar fi 100 de atentate pe secunda - si asta de la atata consiliere psihologica.

          Daca moare pisicuta, daca moare pasarica, daca moare Cipi papagalul - consiliere psihologica de urgenta.

          Dar ca sunt atatia copii violati de pederastii trecuti de 60 de ani, atatea familii destramate cu forta - acolo nu mai este nevoie de consiliere psihologica.

          Ma intreb cata consiliere psihologica au primit victimile celui de al doilea razboi mondial sau mamele si copii din Ucraina care si-.au pierdut fratii, tatii sau sotii in razboiul pe care il face Rusia.

          Civilizatie occidentala bolnava.
          • -3 (7 voturi)    
            Esti dus cu capu omule (Marţi, 19 iulie 2016, 15:31)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

            Daca afirmi asemenea gugumanii. dar ce ma mir?
    • +26 (30 voturi)    
      Corectitudinea politica ajuta terorismul (Marţi, 19 iulie 2016, 10:28)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      La fel ca in mai toate cazurile recente de terorism exista un fascicul de indicii care ne indica un anume profil. Nu orice "nebun" comite acte de terorism.

      Tunisianul care a masacrat oameni nevinovati cu camionul la Nisa consulta site-uri islamiste. La fel si cei care au comis atentate in ultimii 4 ani in Franta.

      E unul din motivele pentru care fostul presedinte Sarkozy propusese in 2012 pedepsirea celor care se conecteaza la astfel de site-uri, propunere refuzata atunci de Consiliul de Stat (curte constitutionala) si de stanga. Propunerea a fost reluata ulterior de Senat (majoritar de dreapta) si respinsa de guvernul de stanga.

      Iar acum, dupa Nisa, culmea ironiei in "corectitudine politica", chiar guvernul de stanga a propus-o si probabil va fi votata (2 ani de inchisoare si 30.000 euros amenda pentru consultarea regulata a site-urilor islamiste sau care fac apologia terorismului - sunt multe care "justifica" crimele cu argumente anti-americane de ex).

      Alt punct comun al celor care au comis actele de teroare: provin din tari islamizate sau din familii musulmane, fara exceptie.

      La fel de comun pare sa fie trecutul cu antecedente violente, unele pedepsite penal, altele exprimate doar "in familie" sau in cerc restrans (teroristul din Orlando isi amenintase colegii de serviciu).

      Tot un factor comun ar fi izolarea, ruperea de familie, desi nu e 100% sigur (intr-un masacru terorist recent din USA comis de musulmani sotul si sotia au actionat impreuna).

      Accesul la arme nu e neaparat specific, Franta nu e USA dar tunisianul a putut cumpara un pistol si munitie, iar afganul din Bavaria a utilizat un simplu topor. Insa nu trebuie neglijat, dimpotriva.

      Rezulta ca in prezenta acestor semnale (musulman, violent, relativ izolat social, in contact cu propaganda jihadista) ar trebui trecut imediat peste orice corectitudine politica si procedat la monitorizare sistematica, ancheta, chiar retinere si interogatoriu.

      Masacrele din Orlando si Nisa puteau fi astfel evitate !
      • +6 (10 voturi)    
        din pacate... (Marţi, 19 iulie 2016, 11:10)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        corectitudinea politica este mai importanta pentru guverne decat viata oamenilor pe care ii conduc...
    • +8 (12 voturi)    
      islamul e religia pacii... (Marţi, 19 iulie 2016, 11:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      deci orice arab care omoara , raneste sau violeaza NU (repet NU) este de fapt iubitor al coranului|!

      de asemenea coranul este plin de iubire ... toate crimele, violurile si instigarile din coran sunt doar extrese din context!

      see problem solved! pe de alta parte daca am mai primi vreo 2 miliarde de arabi, nu numai ca vom rezolva problema natalitaii , dar vol rezolva si problema locurilor de munca (nimeni nu o sa mai aiba curaj sa mearga la serviciu) si a atentatelor (vor putea sa extermine altii unul cate unul, fara sa fie nevoie de bombe).
  • +29 (39 voturi)    
    willkommen (Marţi, 19 iulie 2016, 7:18)

    toxx [utilizator]

    refugees ! forta de munca, integrare sociala, prosperitate, egalite, fraternite, liberte , suna cunoscut ? doar ca astia nu cunosc aceste valori ... cred ca acest stres european al atentatelor va deveni daca nu deja a devenit un mod de viata. cum ti-o fi norocul ... sari in aer, ciuruit de gloante, calcat de masina sau omorat cu un topor... moartea naturala cred ca va fi subiect pentru cartile de istorie.
    • -10 (38 voturi)    
      nu trebuie sa generalizezi (Marţi, 19 iulie 2016, 9:52)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Statistic, e de mii de ori mai probabil sa mori intr-un accident de circulatie decat intr-un atac terorist. Zilnic mor sute de oameni in UE, in medie intre 5 si 10 in Ro in accidente de circulatie si asta nu face deloc senzatie!

      Pana la terorismul islamic, ar trebui sa ne preocupe totusi la noi, terorismul coruptiei si mizeriei care ucide mult mai mult. Sunt sanse infinit mai mari in Ro sa iei un virus intraspitalicesc, sa te manance viermii de viu sau sa mori din boli tratabile (la altii, nu la noi).

      Si da, logic ca in 2 mil de refugiati, cat a importat Germania, se gasesc si dezaxati. Chiar si Merkel a recunoscut recent ca sigur s-au infiltrat teroristi, deci e de asteptat sa se mai intample si la ei atacuri teroriste. Mi se pare ciudat ca un adolescent de 17 ani sa fie radicalizat atat de puternic incat sa se apuce sa dea cu toporul prin tren, ori era asa de dinainte, ori cineva l-a corupt (si aici trebuie cercetat si vazut cine si cum).

      Legat de jihadism si islamism, pana acum mai toti atentatorii au fost cetateni ai tarilor lor, de sorginte arabo-maghrebiana, religie islamica. Pai e clar ca Franta, Belgia samd au o mare pb cu ei si mai ales cu modul in care se radicalizeaza- si aici ar trebui actionat- se stiu f bine canalele de "informare" si indoctrinare religioasa islamista- moscheile, internetul, rudele. Treb fie inchise (moscheile) , fie cenzurat continutul jihadist de pe internet. Ce o fi asa de greu?! Iar extremistii sunt mai toti in evidentele politiei- s-a vazut ca toti atentatorii erau in diverse dosare, deci e o pb de eficienta a urmaririi lor. Deh, nu toti au norocul sa fie urmariti de Secu, ca la noi in comunism, poate ii invata ai nostri cum sa faca urmarirea arabo-maghrebienilor suspecti cu simt. Sau colegii rusi, chinezi, turci (mai nou)...:))
      • +9 (11 voturi)    
        serios?! (Marţi, 19 iulie 2016, 11:13)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        1 - dupa logica ta nu am cauta leac pentru sida, pentru ca alte boli omoara mai mult
        2 - dezacsati sunt peste tot... pe de alta parte cati europeni ai vazut aruncandu-se in aer?!
        3 - ai vazut ce se intampla in orasele cu majoritate musulmani? esti persecutat pentru ca nu esti musulman -> aia sunt cei deschisi la minte!
        4 - in Suedia exista denumire pentur viol comis de musulmani ... aia violeaza suedeze intr-o veselie!!!
        mai vrei exemple?!
        teorismul e doar o MICA parte din ce fac barbarii astia prin lume!
        • -6 (8 voturi)    
          iti e utila cumva isteria asta?! (Marţi, 19 iulie 2016, 13:08)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          si starea asta auto-indusa ca suntem in pericol de moarte, ca maine, maine mori de vreun atentat? Crezi ca te va salva de la :
          -a fi ucis de vreo bacterie neaosa romaneasca din spitale; sau
          -vreun accident de circulatie; sau
          - vreo boala gen cancer, afectiuni cardiace, AVC samd?
          Da, terorismul e o problema, nu am afirmat ca nu exista si ca nu trebuie "tratat"-mai reciteste ce am scris ca sa vezi ca am dat si eventuale optiuni de a bloca astfel de actiuni. Dar terorismul nu e vreo inovatie recenta, exista de multi ani, inclusiv pe la 1800 se practica.
          Eu ti-am dat doar un simplu adevar statistic-sunt infinit mai multe sanse sa mori intr-un accident de circulatie decat intr-un atentat terorist. La fel si accidentele aviatice- lunar mai apare cate unul si ne sperie ideea de a urca in avioane si cu toate acestea sunt cele mai sigure mijloace de transport. Ce ne sperie e multimea de victime, situatia de "catastrofa".

          Legat de cati europeni au facut atentate, ma scuzi, pana prin anii 80 au fost muuulte atentate teroriste cu multe victime prin: Italia (comunistii, mafia), Spania (bascii/ETA), Irlanda si UK (IRA), Germania (pana si la olimpiada de la Munchen) samd. Daca tu nu ai citit de ele pt ca nu te intereseaza istoria recenta, nu inseamna ca nu au existat. Tot ceva mai recent, prin anii 90, niste oaresce europeni mari crestini ortodocsi (sarbii) dar si confratii lor catolici (croatii) si musulmani (bosniacii) s-au masacrat si savarsit genocid cu zeci de mii de victime- poate ai citit de Srebenica?!
          Legat de violuri, pana sa vedem pe cele comise de musulmani prin Suedia, ce ar fi sa le vedem pe cele comise de romani prin Germania, Italia, etc, ca nu e saptamana sa nu mai apara o stire din asta?! Asta ne face o natie dezaxata cumva?
          Vezi bine, generalizarile astea nu ne ajuta nici pe noi, care nu suntem cu mult mai buni decat altii- doar ca nu avem atentatori sinucigasi, in rest, le-am comis pe toate, vorba ceea!
          • -6 (10 voturi)    
            Relax (Marţi, 19 iulie 2016, 13:48)

            Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            liviu_ e mai "retard", nu merita sa ii raspunzi. Daca ar fi dupa el, i-ar omori pe toti, i-ar "deporta" si "extermina". El uita sau mai de graba nu stie ca nu cu mult timp in urma era o IRA sau o ETA in Europa si omorau si aia oameni in acte teroriste la greu. Sa nu ne ducem putin mai in urma la brigazile rosii sau la RAF ca deja ii stricam conceptia despre viata. Dar ce sa ceri de la un cap de guma.
          • +6 (8 voturi)    
            terorismul (Marţi, 19 iulie 2016, 14:08)

            andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            european , cel din anii 70 80 a fost cred ca in totalitate indreptat impotriva autoritatilor (politie armata politicieni si magistrati)si nu a populatiei. acesti salbatici de rasa, religie si moravuri inapoiate sunt cu totul altceva.

            guvernantii actuali spera ca va trece aceasta moda. si eu sper. altfel multi musulmani nevinovati vor pieri.
            • 0 (4 voturi)    
              Sigur (Marţi, 19 iulie 2016, 17:09)

              Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

              Da da, impotriva autoritatilor, mai ales RAF care rapeau oameni bogati pentru rascumparare.
              • +1 (3 voturi)    
                ala nu era terorism (Marţi, 19 iulie 2016, 20:28)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

                cand rapesti pe Ion ca sa-i ceri bani nu e terorism, ce draq vb aici?
          • +1 (1 vot)    
            usurel (Miercuri, 20 iulie 2016, 0:40)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            atentatul de la Olimpiada din 1972 de la Munchen a fost comis de un grup de palestinieni care, ciudat, erau si ei musulmani
      • -1 (3 voturi)    
        In sfarsit (Marţi, 19 iulie 2016, 11:54)

        Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        In sfarsit o opinie mai moderata si temperata. Si eu cred ca adevarul este, ca de obicei, undeva la mijloc.
        • +7 (9 voturi)    
          acolo este centura cu explozibil (Marţi, 19 iulie 2016, 15:02)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

          Totu-i moderat pe lume pana iti pune unu' cutitul la gat pt. ca nu porti barba, sau pt. ca ti-ai facut cruce, sau pt. ca esti vestic, sau pt. ca nu porti basca, sau pt. ca ai pielea alba, sau pt. ca pur si simplu esti bleg si iti vei cere scuze ca stramosii englezilor au omorat stramosi ai arabilor...
  • +18 (28 voturi)    
    A (Marţi, 19 iulie 2016, 7:22)

    Sebip [utilizator]

    Allahu akbar nu înseamnă Dumnezeu e mare ci Alah e mare!
    • +7 (9 voturi)    
      Mai precis (Marţi, 19 iulie 2016, 10:17)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Sebip

      "Dumnezeul cel mare", ca e forma articulata hotarit, pentru Islam neexistind un alt zeu.
      • +4 (4 voturi)    
        A (Marţi, 19 iulie 2016, 10:47)

        Sebip [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Nici pentru creștini nu există alt Dumnezeu
    • +3 (11 voturi)    
      Allahu Akbar (Marţi, 19 iulie 2016, 10:25)

      immortal [utilizator] i-a raspuns lui Sebip

      Si Allah ce inseamna ?
      Dumnezeule, cati cunoscatori poate sa existe !
    • +17 (19 voturi)    
      Interdictia de a traduce "allah" (Marţi, 19 iulie 2016, 10:40)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui Sebip

      Indonezia, Malaezia sau Pakistan sunt printre statele majoritar islamizate care au decis prin lege organica sa interzica oricarei persoane fizice sau juridice sa traduca termenul "allah" cu "Dumnezeu" !

      In lumea islamica nu se admite echivalarea semantica sau teologica intre "allah" si "Dumnezeu", pentru simplul motiv ca "allah" este "akhbar" (cel mai mare, deci deasupra oricarei alte divinitati).

      Doar "corectitudinea politica" practicata in Occident lasa sa se inteleaga ca ar fi aceeasi notiune, din dorinta de a "demonstra" ca "religiile sunt la fel" si "toti ne rugam la acelasi Dumnezeu".

      Idei respinse fara echivoc si uneori violent de musulmanii practicanti, care in nici un caz nu-i considera pe crestini, budisti sau evrei ca rugandu-se la "acelasi Dumnezeu/allah". Orice traducere a coranului intr-o alta limba decat araba include "allah" fara a-l traduce.

      De altfel, religia islamica e singura dintre marile religii monoteiste care incurajeaza adeptii sa afirme public prin strigate si gesturi (degetul aratator de la mana dreapta orientat catre cer) ca divinitatea lor e "cea mai mare" !

      Crestinii folosesc inversat expresia "Dumnezeu e mare" in sensul de "Mare e Dumnezeu", ca pe o expresie de incredere in viitor si credinta individuala, se practica in discutii la nivel individual sau predici de grup, nu se striga in multimi adunate pe strada sau in piete.
  • +22 (32 voturi)    
    Ce spuneati, d-na Merkel?... (Marţi, 19 iulie 2016, 7:34)

    Observator roman [utilizator]

    ...sa luam si noi refugiati d'astia? Nu, multumim! Vad ca sunt bine (!!!) acolo unde sunt...
  • +20 (26 voturi)    
    "motivele pentru acest act nu sunt clare" (Marţi, 19 iulie 2016, 7:51)

    Adrian7 [utilizator]

    Sinuciderea Occidentului continua...

    Arpropo, Allahu Akbar inseamna "Allah e mai mare" sau " e cel mai mare". Se pune intrebarea: mai mare decat cine?
  • +13 (19 voturi)    
    E cine pe cine (Marţi, 19 iulie 2016, 8:17)

    falcoind [utilizator]

    Uitați-va în orașul vostru dacă aveți un loc de tras cu arma , e plin de ei vin cică sa se recreeze , pe naiba se antrenează cu zel, dacă nu ii eliminam noi ne elimina ei.
  • +27 (33 voturi)    
    Vai, dar ce surpriza! (Marţi, 19 iulie 2016, 8:25)

    graveyard_shift [utilizator]

    Atacatorul e musulman si nu vreun Helmuth suparat ca intarzie la munca!
    Dar se vede o schimbare in atitudinea autoritatilor - acum se comunica nationalitatea atacatorului, dar, ca sa nu deranjeze prea tare, ii declara pe atentatori nebuni - ala din mai era dezechilibrat psihic, ala de la nisa era depresiv, asta pe pariu ca e cel putin schizofrenic. Tot e bine, poate ca poate or incepe europenii sa-i mai trimita la pachet inapoi, daca nu pe motiv de minti incalcite de o religie barbara, macar pe motiv ca sunt prea multi bolnavi psihici.
    • +24 (26 voturi)    
      .... (Marţi, 19 iulie 2016, 9:34)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui graveyard_shift

      Nu , era doar deprimat bietul copil. Familia care il luase in grija il neglija si nu a facut nimic sa-l integreze. Probabil mancau si carnati de porc. Cel putin nu si-a omorat gazdele, putem aprecia.
      Pun pariu ca mergem mai departe si cu moscheea si cu primitul de azilanti. E doar o chestiune de timp.
    • 0 (16 voturi)    
      partial au dreptate (Marţi, 19 iulie 2016, 9:54)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui graveyard_shift

      caci nu cred ca poti sa mai fii "normal" cand intri cu camionul intr-o multime, nu? sau cand te apuci sa casapesti cu toporul lumea dintr-un tren...
      • +5 (5 voturi)    
        tu esti la acelasi nivel cu o oaie pt. musulmani (Marţi, 19 iulie 2016, 15:04)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Nu este nicio grozavie sa casapesti o oaie, 10 oi sau 100 de oi. Este ceva banal, normal - si unde mai pui ca daca-s necredinciosi ai garantata si intrarea in rai pt. asta.
  • +23 (25 voturi)    
    Era nebun, fara nici un dubiu! (Marţi, 19 iulie 2016, 8:35)

    BEDE [utilizator]

    Nu maindoiesc ca era nebun. Dar cum se face oare ca multi nebuni comit crime in numele lui Mahomed? Cati nebuni comit crime in numele lui Isus? Cred ca sunt mult mai putini la numar decat cei care comit crime in numele lui Mahomed. Si. nu cumva istoria lui Mahomed inspira mai curand la a cuceri puterea prin orice fel de mijloace, indiferent cat de violente? Pe cand istoria lui Isus si a apostolilor lui nu inspira deloc la violenta?
    Ca in Quran se gasesc si indemne la pace, da, asa este. Si asta deoarece Mahomed a fost un mare om politic, iar in politica, atunci cand nu te poti impune prin forta (fie ea militara sau economico-financiara), trebuie sa cazi cumva la pace...
    • -12 (28 voturi)    
      Pr BEDE (Marţi, 19 iulie 2016, 9:28)

      andrei d [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      De cruciade sau Inchiziție ai auzit?
      • +7 (7 voturi)    
        diferenta e ... (Marţi, 19 iulie 2016, 11:15)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui andrei d

        c noi am evoluat de atunci, ei nu ...
        (si prin evoluat inteleg faptul ca biserica nu ne mai omoara, ci doar ne iau banii)
      • +6 (8 voturi)    
        partiale partiale (Marţi, 19 iulie 2016, 11:39)

        dava10 [utilizator] i-a raspuns lui andrei d

        Cruciadele au fost facute pentru a opri nevalirea musulmanilor. Cu inchizitia ai dreptate 50%.
    • -4 (16 voturi)    
      E adevărat că nu mai sunt mulți (Marţi, 19 iulie 2016, 9:45)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Acum, că de-a lungul istoriei s-a omorât destul și în numele lui Isus. Pe de altă parte, vrei să-ți aduc aminte câți s-au bucurat în numele lui Isus că niște oameni au ars de vii, pe motiv că erau sataniști?
      • +10 (12 voturi)    
        Depinde ce urmaresti (Marţi, 19 iulie 2016, 10:33)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

        Daca ai o anumita agenda, atunci poti scoate din Biblie un text care sa spuna ceea ce iti convine tie, numai ca acel text trebuie scos din contextul in care este dat el si aplicat gresit. Asa s-a intamplat de N ori cand cei care se zic crestini au luat texte din Vechiul Testament - care se aplica lui Israel in vremea aceea - si au zis ca trebuie sa se aplice la ei si in zilele lor. Dar, nici Isus, nici apostolii lui nu au predicat violenta si nu au recurs la mijloace violente.
        Da, religia poate fi un pretext. Dar parca religia care se potriveste cel mai bine ca pretext pentru violenta este islamul.
        Daca vrei sa zici ca toate sunt la fel trebuie ca, fie ca nu stii mai nimic, fie ca ignori in mod voit mai multe fapte.
        • -1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 19 iulie 2016, 12:12)

          OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Nu am zis nimic de Isus, este evident că Noul Testament nu are nimic violent în el.
          Vorbeam de cei care au acționat în numele lui.
  • -15 (25 voturi)    
    de-acuma (Marţi, 19 iulie 2016, 8:51)

    Toni_Romania [utilizator]

    De acuma toti criminalii din vest striga Allahu Akbar da?... Nu mai exista criminali crestini?
    • -9 (15 voturi)    
      acu' sunt mai putini ... (Marţi, 19 iulie 2016, 10:40)

      dagenia [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      ... da' intre 1400 si 1800 si crestinii faceau la fel :) voiau sa stapaneasca totul, sa se supra-puna statului, iar cine nu era "cu ei" era ars de viu, in urma unui process sumar - nu pe baza de probe, ci pe baza de declaratii
  • +20 (22 voturi)    
    nu uitati... (Marţi, 19 iulie 2016, 9:34)

    AndreiOroban1 [anonim]

    Nu uitati sa o bagati pe aia cu "islamul este pace, iubire". Nu de alta, dar nu am mai auzit-o de mult...
  • +17 (17 voturi)    
    atac (Marţi, 19 iulie 2016, 9:41)

    nimrod [utilizator]

    Cele patru victime sunt turisti, o familie din Hong Kong. Altfel, asta cu dezechilibru' e aiurea. Se trage de timp pana va vorbi oficial Angie. Afganu' a atacat in momentul intrarii trenului in gara, ca sa poata fugi. Ceea ce la nemti s'avem pardon. Vezi Marea Evadare, scena din gara... Germania nu-i ca Franta.
  • +12 (14 voturi)    
    Danke (Marţi, 19 iulie 2016, 10:14)

    Radiu [utilizator]

    Mutti Merkel.
  • +14 (20 voturi)    
    din cauza ca nu avea moschei sa se roage (Marţi, 19 iulie 2016, 10:33)

    Razvan_M [utilizator]

    Nu exista nicio dovada ca a existat o motivatie terorista. Allahu Akbar striga toti musulmanii, asta nu inseamna ca toti sunt teroristi ;) Retineti, islamul este religia pacii. Moartea este tot un fel de pace, bineinteles.

    Mahommed a fost un plagiator (Coranul a fost adaptat dupa Biblie si Tora, adaugand desfranarea si crima ca virtuti, nu pacate), un mincinos, un parsiv (a primit drept de sedere ca refugiat in Medina, iar in 5 ani a cucerit acest oras si i-a omorat pe toti cei care nu s-au convertit), un talhar, un desfranat (avea 11 sotii si numeroase sclave obtinute dupa ce le-a omorat familiile) si un criminal. Oricat de des ar spune un musulman ca nu este de acord cu atentatele teroriste, acestia sunt obligati de islam sa sprijine aceste atentate si sa le comita contra celor ce nu se convertesc.
    • +4 (6 voturi)    
      ai minus (Marţi, 19 iulie 2016, 12:05)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      din gresala de la mine ,
  • +6 (8 voturi)    
    Welcome sau wilkomen ? (Marţi, 19 iulie 2016, 10:34)

    fdaniel [utilizator]

    Poate ma ajuta careva, nu stiu germana, cum se traduce "welcome refugees"?
    • +2 (6 voturi)    
      antwort (Marţi, 19 iulie 2016, 11:19)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Flüchtlinge Wilkommen!
    • 0 (8 voturi)    
      Google it (Marţi, 19 iulie 2016, 12:09)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      ...
  • +6 (8 voturi)    
    refugees welcome (Marţi, 19 iulie 2016, 11:02)

    liviu_ [utilizator]

    mama Merkel a cam tacut la toate atacurile musulmanilor (exceptent "condamnarea ferma")

    lasa ca e bine ca se intampla si in germania... ca doar ei i-au adus...

    in alta ordine de idei... eu sunt curios ca o sa se intample prima data:
    1 - vom omvta araba si coranul
    2 - o sa se omoara arabi in mijlocu strazii de oamenii furiosi (vinovati de terorism sau nu)
    3 - o sa iasa un partid extremist
    la cum "actioneaza" guvernele acum nu vad alta solutie! cu cat o sa se amane mai mult, cu atat o sa fie mai nasol!
  • +8 (10 voturi)    
    Alah cu hambar (Marţi, 19 iulie 2016, 11:06)

    lordoflight [utilizator]

    Ja ja. mutti Merkel, ich liebe dich. Acum daca prietenii Hans si Johann te vor mai iubi inseamna ca sunt masochisti. Si din pacate asta este doar inceputul...
  • -6 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 19 iulie 2016, 11:07)

    muzule [utilizator]

    striga fiecare ce stie de-acasa. romanasii care violau si omorau prin Italia strigau "sa moara mama" si alte zicale romanesti.
    frica intuneca judecata. multi prefera sa nu vada ca NATO a omorit milioane de oameni si ca ar fi chiar o minune ca din milionul de refugiati sa nu fie macar citiva care sa nu poata trece peste traumele produse de occidentali familiilor lor si peste ruinele in care se afla acum tarile lor.
    asa cum sunnitii nu pot trece peste abuzurile shiitilor, si ii omoara cu sutele in atentate, chiar daca sint musulmani.
    nu-i vorba de morala aici, cine ce face corect si cine e civilizat. e vorba sa intelegi ca persoana cu gindire un principiu simplu: violence comes back to you.
  • +5 (7 voturi)    
    Cum a pătruns cu toporul în tren? (Marţi, 19 iulie 2016, 12:16)

    Nyk1 [utilizator]

    În China nu ar fi ajuns nici măcar în incinta gării, cu atât mai puțin în tren. Acolo chiar și la intrarea în gări te verifică și trebuie să-ți treci bagajele printr-un scanner.
  • +2 (8 voturi)    
    Allahu Snackbar ! (Marţi, 19 iulie 2016, 14:28)

    Toni_Romania [utilizator]

    ****
  • +4 (8 voturi)    
    Astia-s cu 500 de ani in urma Civilizatiei (Marţi, 19 iulie 2016, 15:33)

    Locke Lamora [utilizator]

    si se pare ca-s si defecti genetic.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi