UPDATE Ministrul austriac de externe: Reintroducerea pedepsei cu moartea in Turcia ar fi inacceptabila / Comisarul pentru extindere: Se pare ca guvernul turc avea pregatita o lista de arestari

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 18 iulie 2016, 9:01 Actualitate | Internaţional

Tentativa de puci in Turcia
Foto: Twitter @RamiAILoIah
Reintroducerea pedepsei cu moartea in Turcia, ca raspuns la tentativa de lovitura de stat, ar fi inacceptabila, a spus ministrul de externe austriac Sebastian Kurz intr-un interviu publicat luni, declaratiile fiind facute inaintea unei intalniri cu omologii sai din UE, informeaza Reuters.  

"Introducerea pedepsei cu moartea ar fi, bineinteles, inacceptabila", a spus Kurz intr-un interviu pentru ziarul austriac Kurier. 

"Nu trebuie sa existe epurari arbitrare, nici pedepse penale in afara domniei legii si sistemului de justitie", a adaugat seful diplomatiei austriece.  

Retinerea rapida a judecatorilor si a altor persoane dupa lovitura de stat esuata in Turcia indica faptul ca guvernul avea pregatita o lista, a declarat comisarul european responsabil cu cererea de aderare la UE a Turciei, Johannes Hahn, potrivit Reuters. 

"Se pare ca cel putin o parte fusese pregatita. Listele sunt disponibile, ceea ce indica faptul ca au fost pregatite pentru a fi folosite intr-un anume moment", a spus Hahn. 

"Sunt foarte ingrijorat. Este exact de ce ne temeam", a adaugat comisarul european.

Presedintele Turciei, Recep Tayyip Erdogan, a declarat ca tara sa trebuie sa evite "orice intarziere" in reintroducerea si aplicarea pedepsei cu moartea.

"Cred ca Guvernul va discuta cu opozitia, iar decizia va fi luata fara indoiala", a promis Erdogan duminica in fata unei multimi de sustinatori care scanda "Vrem pedeapsa cu moartea!" (pentru pucisti - n.red.)

Pedeapsa cu moartea a fost abolita oficial de Turcia in urma cu 12 ani, ca parte a ofertei facute de Ankara pentru a adera la Uniunea Europeana.


Citeste mai multe despre   











[P] Ultimele zile de inscrieri la conferinta RIUF YouForum

Conferinta YouForum are loc la Bucuresti, la Sala Palatului, in perioada 1-2 octombrie si propune elevilor si studentilor sesiuni de discutii, ateliere, seminarii si prezentari ale universitatilor din Romania si din strainatate care au drept scop informarea si orientarea tinerilor cu privire la viitoarele alegeri educationale.
19850 vizualizari
  • -65 (81 voturi)    
    si taierea padurilor (Luni, 18 iulie 2016, 9:12)

    radiola31 [utilizator]

    De catre firmele austriece e ceva de neacceptaf asa ca ciocul mic.
    Pedeapsa cu moartea este foarte buna cand in tara ai violatori si pedofili .
    • +34 (38 voturi)    
      Problema este (Luni, 18 iulie 2016, 9:24)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Ca nu poti garanta ca nu va fi aplicata unui nevinovat. Da, si eu in principiu as fi de acord cu pedeapsa cu moartea insa viata acelui condamnat nevinovat ucis pe nedrept are pentru mine valoare mai mare decat toti violatorii morti la un loc.

      In cazul incarcerarii exista compensatie financiara. Nu acopera injustitia insa este o cale. In cazul pedepsei cu moartea daca se constata ca a fost o eroare, cum o mai repari fata de cel condamnat?
    • +37 (39 voturi)    
      Erdogan (Luni, 18 iulie 2016, 9:26)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Erdogan va casapi la gramada si vinovati si nevinovati, "a la Stambul".
      • +24 (24 voturi)    
        ce inseamna vinovati (Luni, 18 iulie 2016, 10:54)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        si nevinovati? dupa mintea gagiului,nu exista nevinovati....
        evident ca noi vedem altfel lucruriule.
        unii sunt sigur nevinovati,iar vinovatii au grade diferite de vinovatie.
        dementul e in stare sa trimita cei 2700 de judecatori in fata plutonului de executie.
        imi aminteste de epurarile staliniste din armata sovietica.
        • -4 (18 voturi)    
          Asiatici (Luni, 18 iulie 2016, 11:10)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui kripton

          Sunt niste asiatici tribali, primitivi si sangerosi. Turcia e luata in dialogul european numai pt. ca e strategica pt. NATO, organizatia care decide politica externa a UE.
          • +2 (6 voturi)    
            asa sunt si rusii (Luni, 18 iulie 2016, 15:39)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            numai un pic mai cu staif.
        • +13 (19 voturi)    
          Noi vedem lucrurile normal, satrapul (Luni, 18 iulie 2016, 11:15)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui kripton

          le vede ca o bestie insetata de singe omenesc.
    • +9 (15 voturi)    
      Întrebare? (Luni, 18 iulie 2016, 9:42)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Cu violarea bunului simț cum e? Se pune?
    • +28 (32 voturi)    
      Cap ai, minte ce-ţi mai trebuie? (Luni, 18 iulie 2016, 9:48)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Poti sta linistit, nu te ploua in gat...

      Si pentru ca sigur nu intelegi de ce iti iei atatea minusuri, afla ca intr-un stat de drept nu ti se poate aplica o pedeapsa care nu era in vigoare la momentul savarsirii faptei.
      Si mai pe intelesul tau: daca azi treci pe rosu si te prinde politia iar maine parlamentul voteaza ca pentru trecut pe rosu se fac intre 5 si 10 ani de inchisoare, tu nu vei putea fi pedepsit cu inchisoarea pentru ca ai savarsit fapta atunci cand ea se pedepsea doar cu suspendarea permisului.
    • +40 (42 voturi)    
      surdul nu aude, dar le potriveste (Luni, 18 iulie 2016, 9:52)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      discutia se refera la introducerea pedepsei cu moartea practic pentru opozitia politica si clasa de intelectuali ceea ce este inadmisibil.

      ce comentezi tu n-are nici o legatura. si btw, vezi ca padurile sunt taiate doar de romani mandri care le vand cui le cumpara.
      • +1 (1 vot)    
        nu e pentru opozitia politica si intelectuali ! (Luni, 18 iulie 2016, 23:49)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        e pentru "cine merita" - si merita cei care sunt alesi de judecatori ... care au fosti alesi de Erdogan ... care cf versiunii oficiale a regimului a fost ales de Allah

        si uite asa opozitia politica si intelectualii ajung la pedeapsa capitala

        pe cand tribunale populare ?? ca uneori judecatorilor le tremura putin vocea !!?? pentru ca sa fie treaba ca la carte !!
        poporul nu ezita: Vox populi, vox Dei !!
    • +10 (10 voturi)    
      pedepse inutile.. (Luni, 18 iulie 2016, 10:20)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      de ce l-as omori (cu riscul de a ucide un om nevinovat - uneori justitia mai da rateuri) cand pot sa-l pun la munca toata viata? daca prin fapta sa a provocat o dauna societatii, atunci cand il omori nu recuperezi dauna! mi se pare mult mai practic sa-l pui sa o rascumpere cu pretul unei vieti.. de munca in folosul comunitatii.
    • +8 (16 voturi)    
      vad ca islamistii din RO... (Luni, 18 iulie 2016, 10:22)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      au prins glas in ultimul timp avand ca suport autoritatile si mass-media romane cu vederi pro islamiste fatise. Se vede limpede cat de aservita e clientela politica romaneasca de mafia (cu tente vadit islamisto-fasciste) araba si turca din Romania.

      Vad ca sunt o gramada de arabi si turci aciuati prin Romania care comenteaza, sub pseudonime romanesti sau ne islamiste, impotriva romanilor si a Romaniei si care fac propaganda islamica la greu .
      • +2 (8 voturi)    
        De data asta rusofilii si islamistii una sunt! (Luni, 18 iulie 2016, 11:18)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        au aceleasi "enterese" anti stat de drept deci pro satrapie asiatica - ca Rassia nu e altceva, a esuat in racordarea la sec XXI si se-ntoarce rapid la Evul Mediu - anti UE si culmea, anti SUA fara care Turcia era de mult impartita in Kurdistan etc.
    • +22 (22 voturi)    
      nu austriecii taie (Luni, 18 iulie 2016, 10:47)

      SirBobby [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      te rog sa ii intrebi pe cei cu drujbele in mana ce limba vorbesc, sa ii intrebi pe politistii si pe cei responsabili de apararea padurilor in zona in ce limba vorbesc. Imi place nationalismul asta excesiv, tot ce e rau e din strainatate iar ce e bun e "made in ro". NOI NE FURAM TARA NU STRAINII!
    • +7 (7 voturi)    
      Dar tradatorii de tara, oligarhofilii, teroristii (Luni, 18 iulie 2016, 11:14)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      care fac propaganda contra civilizatiei, ce pedeapsa ar merita? Iti spun eu - abandonarea in jungla amazoniana, in c... gol.
  • +29 (37 voturi)    
    Se stia ca e un killer (Luni, 18 iulie 2016, 9:14)

    Toni_Romania [utilizator]

    Er-dogan e un killer complice cu Isis, ce tot o scaldam? Dar indiferent cati va casapi acum ca represalii, Na-to va ramane acolo in TR ca pt. Na-to asta cu "drepturile omului" e pe planul 2 cand e vba. de a detine o baza strategica precum INCIRLIK (si cu arme nucleare).
    • -6 (20 voturi)    
      Omule, intelege ca nu mai exista (Luni, 18 iulie 2016, 9:42)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      arme nucleara in Turcia de la criza rachetelor dintre Hrusciov si Kenedy (era prin 1956). Aflati in pragul unui razboi nuclear, ambii lideri au facut in final concesii: sovieticii au retras rapid rachetele nucleare din Cuba, iar americanii pe cele din Turcia.
      In rest ai dreptate, Turcia este aliat de baza al Nato din cauza pozitiei super strategice pe care o are (este in coasta Rusiei, a Iranului, a intregului Orient Mijlociu). Clar ca SUA raman cu Turcia, au pozitie geografica unica (mult mai buna decat Romania).
      In plus Turcia are a doua armata a Nato (prima o au SUA), asa ca nu reununta SUA la parteneriatul cu Turcia de dragul drepturilor omului, mai ales ca Erdogan a fost votat democratic.
      • +12 (12 voturi)    
        exista (Luni, 18 iulie 2016, 10:17)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        In baza aeriana de la Incirllik sunt cel putin 70 de focoase nucleare ale SUA, parte a programului NATO care asigura tarilor membre cu o putere militara semnificativa (Turcia locul 10 in lume), dar fara armen nucleare proprii, o masura de siguranta in plus in fata oricarui inamic NATO.
      • +10 (10 voturi)    
        sigur (Luni, 18 iulie 2016, 10:23)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        http://www.newyorker.com/news/news-desk/the-h-bombs-in-turkey

        Dar ce stiu astia, stie bancheru' mai bine.
        • +2 (2 voturi)    
          +1 (Luni, 18 iulie 2016, 12:37)

          CzCa [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

          multumiri de referinta
      • +19 (19 voturi)    
        si Hitler a fost.. (Luni, 18 iulie 2016, 10:31)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ales democratic.

        Erdogan a fost ales de 50 + un pic din electoratul turc (adica jumatatea islamizata). Dupa logica ta, er-doaga poate sa omoare acum "justificat" jumatate din populatia tarii care ii este ostila doar pentru ca a fost ales in urma unor alegeri libere?!...
        • +9 (9 voturi)    
          Super comentariu si logic! (Luni, 18 iulie 2016, 11:19)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          dar bizonii asiatici si carpatini nu suporta logica! E dusmana lor de moarte.
        • +8 (8 voturi)    
          Off-topic (Luni, 18 iulie 2016, 11:47)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          (Sunt de acord cu a doua parte a comentariului, dar m-am săturat să aud chestia cu „Hitler a fost ales democratic”. Așa că:)

          Hitler nu a fost ales democratic. Hitler a pierdut alegerile din 1932 în favoarea lui Hindenburg. În 1933, însă, Hindenburg a fost nevoit să-l numească pe Hitler cancelar. Apoi, în 1934, când a murit Hindenburg, Hitler a devenit șef al statului și, foarte democratic, s-a autointitulat Fuhrer und Reichskanzler (cum ar veni, boss și cancelar).

          Se poate spune cel mult că Hitler a convins, democratic, o mulțime de oameni să voteze pentru el la alegerile din 1932, dar nu a fost nici pe departe ales democratic de o majoritate. Dar tot ce a urmat după ce Hitler a fost numit cancelar e foarte departe de democrație.
          • +2 (2 voturi)    
            Intradevar, e impropriu spus ca... (Luni, 18 iulie 2016, 12:43)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

            Hitler, ca politician, a fost ales in functia de cancelar prin vot direct ci in mod indirect, el fiind reprezentantul partidului cu cea mai mare reprezentare in parlament. El nu s-a auto proclamat cancelar si nici nu a ajuns la putere printr-o lovitura de stat ci a fost numit ca si cancelar, repet, intr-un mod absolut democratic. Ce a urmat dupa aceea e o alta poveste...
    • +7 (11 voturi)    
      prima parte de acord, a doua nu (Luni, 18 iulie 2016, 9:45)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Erdrogan este un killer, da.
      NATO a fost dat afara din Turcia, care a decis sa schimbe aliantele.
      Nu stiu CUM au putut trece peste secolo si secole de dusmanie, sau peste diferentele de religie, dar e clar ca Erdrogan a facut pu-pu cu "Putin", a intors spatele definitiv lumii occidentale.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu cred nicio secunda (Luni, 18 iulie 2016, 10:07)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

        1-Nu cred nicio secunda ca Nato se va retrage de acolo - INCIRLIK e baza majora U.s.a de unde U.s.a bombardeaza Asia si Or. Mijlociu.

        2-Acolo sunt 80 de bombe nucleare
        Tactical nuclear weapons are stored at the base.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Incirlik_Air_Base
    • +15 (15 voturi)    
      nu poti cere de la o tara mai mult decat are (Luni, 18 iulie 2016, 9:56)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      daca educatia si implicarea sociala sunt minoritare si majoritar e fanatismul religios, ce pot sa faca democratiile occidentale decat sa lase de la ele unde se poate pentru ca tara sa nu deraieze complet?
  • +32 (34 voturi)    
    Mă repet, dar (Luni, 18 iulie 2016, 9:15)

    comentatordiletant [utilizator]

    pentru cine o fi inacceptabilă?

    Am un „feeling” că exact pentru acest scop lovitura de stat nu a fost preîntâmpinată, a fost lăsată să se desfășoare (bineînțeles în sensul dorit de Erdogan)
    • +11 (11 voturi)    
      asa este (Luni, 18 iulie 2016, 9:44)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      dar asa se procedeaza cu orice complot: este lasat sa curga, fara ca respectivii complotisti sa stie ca sunt urmariti; dupa ce sunt descoperiti toti cei implicati in complot, sunt arestati, de multe ori chiar in ziua complotului.
      • -5 (11 voturi)    
        apăi (Luni, 18 iulie 2016, 10:37)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Dacă puciștii au știut, dacă Erdogan și oamenii lui au știut, cum de n-au știut cele mai puternice servicii de securitate din lume?
    • +4 (4 voturi)    
      Nu-mi pari deloc a fi "diletant" comentatorule ! (Luni, 18 iulie 2016, 11:40)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Cred ca omul asta viseaza la un nou Sultanat si actioneaza in consecinta !

      PS. Am si eu un feeling si anume, ca Europa s-a "captusit" cu inca o mare problema pe langa cele deja existente (Rusia , migrantii musulmani, Brexit-ul)
      • +1 (1 vot)    
        Mersi de apreciere, (Luni, 18 iulie 2016, 13:50)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        dar s-ar putea s-o regreți imediat când îți voi vorbi despre cel de-al doilea feeling:
        Fiindcă tot îl pomeniși, eu cred că evenimentele recente din Turcia (scuze pentru Putin, lovitură de stat, revenire la pedeapsa capitală) sunt indirect consecința Brexitului.
        Adică e clar pentru toată lumea că ani buni de-aici înainte nu va mai fi vorba de vreo nouă aderare, și-atunci dacă tot nu primești osișorul, la ce să dai din coadă și să faci mumos? Mai bine te porți după cum ți-i firea.
        • 0 (0 voturi)    
          In chestiunea aceasta chiar ca nu sunt (Luni, 18 iulie 2016, 15:04)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          de acord cu tine !

          Parerea mea este ca Turcia si fara Brexit nu avea nicio sansa sa intre in UE din cauza Ciprului. Cred ca ei se multumeau si-ATENTIE!- se multumesc si acum cu bani si vize.

          PS. Si o sa-i/le obtina !
          • 0 (0 voturi)    
            Da, (Luni, 18 iulie 2016, 15:40)

            comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            dar mai puteau fi duși cu zăhărelul.

            Nici eu nu cred că se grăbea cineva să le deschidă larg porțile (și nu numai din cauza Ciprului).
            • +1 (1 vot)    
              Ideea e ca daca Erdogan are in cap (Luni, 18 iulie 2016, 16:04)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

              sa faca un stat islamic din Turcia, nu stiu cine il poate impiedica ! Cu mijloace legale, ma refer !

              Pt ca in afara de lovitura de stat militara (puci), nu mai cunosc decat o metoda ( tot violenta si "capitala" din punct de vedere al rezultatului.)

              PS. Ce ciudat ! Doi oameni, unul in rasarit si altul de unde se ingemaneaza Europa cu Asia si amandoi cu niste ambitii nemasurate, "istorice" ! Iar noi, ca de obicei, la mijloc !
  • +12 (12 voturi)    
    erdogan a devenit sultan (Luni, 18 iulie 2016, 9:33)

    Point [utilizator]

    asta se vede de 15 km.nu sunt sigur daca a fost o lovitura regizata sau nu,vom vedea.ce e mai important,americanii ar trebui sa termine cu erdogan.macar de dragul bazei lor de acolo.idiotul asta a inceput sa-i santajeze pe toti.

    ma intreb totusi care serviciu mossad l-a avertizat pe luminatia sa si de ce
    • +4 (4 voturi)    
      eu sun curios... (Luni, 18 iulie 2016, 10:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Point

      cat o sa fie lasati musulmanii sa intainda coarta...
      e clar in Europa fac cam ce vor... (in esenta testeaza noi metode de a stoarce tarile de bani si de a ne omora)
      turcia santajeaza toata planeta asta , dar toti se poarta cu manusi!
      ori o sa vorbeasca toata planeta araba, ori o sa iasa al de trump si le pen... alta alternativa nu vad , daca politicienii ... sa zicem normal, nu se trezesc!
  • +14 (16 voturi)    
    Partea buna (Luni, 18 iulie 2016, 9:42)

    @Mishu [utilizator]

    E ca turcia nu va mai fi primita în UE, poate asta e și drumul dorit de mustăcios.
    • 0 (0 voturi)    
      inshallah!!...ptiu drace!!!! (Luni, 18 iulie 2016, 11:59)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Ma rog lui Dumnezeu sa ma ierte ca am pomenit numele anatemei...
  • +17 (19 voturi)    
    Austriacul face pe prostul?! (Luni, 18 iulie 2016, 9:43)

    Cristioan [utilizator]

    Un om obisnuit poate fi extrem de naiv, dar in cazul unui ministru de externe, este absolut imposibil sa fie char asa detasat de realitate!
    Pai tocmai de aiai a inscenat Edrogan "lovitura de stat ratata", ca sa scape definitiv de opozanti!
    Eliminarea tuturor celor ce nu sunt de acord cu el este scopul prinicpal, asa ca e inacceptabil ca cineva sa ii spuna ca nu-i bine sa reintroduca pedeapsa cum moartea!
    • +8 (8 voturi)    
      Nu este nici prost nici nu face pe prostul, (Luni, 18 iulie 2016, 10:20)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

      este oficial austriac și declarațiile lui implică țara pe care o reprezintă. Nici măcar pe facebook n-ar putea exprima o opinie personală mai „spicy”.
      Și așa declarația lui e o atenționare pentru Erdogan, că nu poate face la nesfârșit jocul acesta dublu - democrat pe pragul UE și dictator la el acasă.
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc! (Joi, 21 iulie 2016, 23:07)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Inteleg, este o atentionare.
        Insa am impresai ca dim momentul "loviturii de stat", Erdrigan a abandoinat complet masca, prententiile de candidat UE si membru NATO! Si-a dat arama pore fata, este cu axa Maskwa-Tehran!
    • +4 (4 voturi)    
      total dezacord (Luni, 18 iulie 2016, 11:44)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

      Nu e prost. Tocmai ca ii zice lui Erdofraier ca nu merge cum vrea el si ca ok putem inghiti ca arestati 6000 dar nu putem inghiti ca omorati 6000
      Si 2: e clar ca vroiati asta si stim
  • -10 (28 voturi)    
    so (Luni, 18 iulie 2016, 9:53)

    Mazeta [utilizator]

    Pedeapsa cu moartea din SUA este acceptabilă?
    • +8 (14 voturi)    
      @Mazeta (Luni, 18 iulie 2016, 10:13)

      dava10 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Da ciobane! Este acceptata, dar se executa dupa ani de zile de arest si muuulte verificari, pe cand in Turcia in 3 luni garantat vor fi executati toti cei incriminati, mai ales ca musiu Erdogan a schimbat in week-end-ul asta mii de judecatori. Ghici cu cine sau ce fel de judecatior?!!!
    • -3 (13 voturi)    
      Este dreptul Turciei ... (Luni, 18 iulie 2016, 10:19)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... sa reintroduca pedeapsa cu moartea ! Doar ca nici o lege nu poate avea efecte retroactive ! Deci nici un opozant arestat ca parte a loviturii de stat nu poate fi condamnat la moarte !
      Sinistru este ca in Turcia legea este acum Erdogan, idolul lui Ponta, si face ce vrea fara nici un respect fata de lege !
      • +4 (6 voturi)    
        Este dreptul Turciei sa introduca canibalismul (Luni, 18 iulie 2016, 11:24)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        in sec. XXI
        • -1 (1 vot)    
          hai totusi... (Luni, 18 iulie 2016, 12:45)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          sa nu comparam canibalismul cu pedeapsa cu moartea...
          • +3 (3 voturi)    
            Exact (Luni, 18 iulie 2016, 14:07)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Canibalismul e un obicei culinar exotic iar pedeapsa cu moartea e risipa inutila de proteine.
    • -5 (15 voturi)    
      sincer... (Luni, 18 iulie 2016, 10:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu stiu de ce primesti minusuri.
      e o intrebare foarte valida!

      ce face turcia acum este o mare dictatura... DAR lasand la o parte aceste evenimente... de ce Europa nu are pedeapsa cu moarta ca e nedemocratic, dar teoretic, cea mai democrata tara din lume o are?!
      • +2 (2 voturi)    
        Intrebare (Luni, 18 iulie 2016, 14:24)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cu premise false. SUA nu e cea mai democratica tara in lume, se afla pe locul 20 dupa Norvegia, Islanda, Suedia etc.
    • -6 (12 voturi)    
      :) (Luni, 18 iulie 2016, 10:21)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vezi ca iar dai cu piatra in sfinti!
    • -8 (14 voturi)    
      pentru propagandisti de dreapta DA (Luni, 18 iulie 2016, 10:28)

      radiola31 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tot ce este in USA este bun si curat inclusiv loviturile de stat ,sa nu cumva sa fie o lovitura de stat in Europ afara sa fie ei implicati ca atunci e o atrocitate.
      • +3 (7 voturi)    
        Omule tu esti si mai la dreapta, doar iti (Luni, 18 iulie 2016, 11:25)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

        place, patologic, fascismul (vezi ca nazismul a fost numa' o specie de fascism).
    • -5 (5 voturi)    
      Da (Luni, 18 iulie 2016, 10:30)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ai grija de ficat.
    • -8 (14 voturi)    
      @Mazeta (Luni, 18 iulie 2016, 11:04)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai SUA nu este in UE... deci, este acceptabila.
    • +5 (5 voturi)    
      SUA nu e membra UE (Luni, 18 iulie 2016, 11:21)

      MariusMuc [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu este acceptabila in UE iar SUA nici nu e membru UE. Iar pentru buna ta informare, sunt doar cateva state in SUA unde pedeapsa cu moartea e admisa.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu, nu este acceptabila! (Luni, 18 iulie 2016, 14:59)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      De aceea SUA nu vor fi primite in UE... Si nici Turcia...


      He, he, he...
  • -4 (6 voturi)    
    N-a fost lovitura de stat (Luni, 18 iulie 2016, 12:11)

    Arminius [utilizator]

    Asta e lovitura de stat? Nici vorba. La noi a fost lovitura de stat, in 2012. Nu vad vreo asemanare cu ce a fost la noi, asa ca putem spune clar: nu a fost o lovitura de stat.
    • +1 (5 voturi)    
      in 2012 lovitura de stat data de popor? (Luni, 18 iulie 2016, 12:29)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

      asta e o inovatie conceptuala!
  • +4 (4 voturi)    
    Astia sunt in stare sa isi omoare proprii oameni (Luni, 18 iulie 2016, 12:45)

    loveparade [utilizator]

    normal ca au tupeu sa intrebe cu seninatate "Care genocid armean!?"
    • +3 (3 voturi)    
      Ticalosii sunt la fel peste tot ! (Luni, 18 iulie 2016, 17:31)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      Sunt inregistrari video care il arata pe Iliescu cerandu-le bucurestenilor sa iasa in strada si sa apere Televiziunea.

      L-au ascultat, au iesit iar unii dintre ei au murit din aceasta cauza.

      La Erdogan a fost la fel !

      PS. Pateste ceva Iliescu ?

      PPS. O sa pateasca ceva Erdogan ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version