Cine este Fethullah Gulen, clericul aflat in exil in SUA acuzat ca ar fi in spatele loviturii de stat esuate: De la aliatul lui Erdogan la adversarul numarul 1 al liderului turc

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 17 iulie 2016, 16:15 Actualitate | Internaţional

Fethullah Gulen
Foto: AGERPRES
​Predicatorul turc Fethullah Gulen (75 de ani), omul acuzat de liderii de la Ankara ca s-ar afla in spatele loviturii de stat esuate din noaptea de vineri spre sambata, este cunoscut ca principala amenintare la autoritatea politica a lui Recep Tayyip Erdogan, cu toate ca cei doi au fost, in urma cu multi ani, aliati. Gulen este initiatorul miscarii islamiste moderate Hizmet, care detine o retea de scoli si ONG-uri in mai multe tari. Desi aflat in exil in Statele Unite, Fethullah Gulen continua sa ramana un personaj influent in afacerile interne ale Turciei - se estimeaza ca 10% din populatia turca este sustinatoare a miscarii Hizmet, potrivit The Guardian. Ambasadorul Turciei la Bucuresti, Osman Koray Ertas, a declarat sambata ca miscarea lui Gulen are 11 scoli si in Romania.

Acuzatiile lansate de presedintele Turciei si reluate de premierul Yildirim, cum ca Fethullah Gülen si adeptii acestuia ar fi initiatorii puciului de acum doua zile, fac parte dintr-o retorica familiara si o rivalitate care dateaza de mult timp. Cat sunt insa de adevarate? se intreaba jurnalistii de la The Guardian.

  • Miscarea Hizmet - retea mondiala de scoli si ONG-uri

Fethullah Gülen s-a nascut pe 27 aprilie 1941 si este un cleric turc, fost imam, scriitor si politician aflat in exil auto-impus in Statele Unite si stabilit in Pennsylvania din anul 1999, potrivit Wikipedia.

Gülen este autorul a peste 40 de carti si conduce, prin gruparea Hizmet, o retea mondiala de scoli si organizatii non-guvernamentale.

Ambasadorul Turciei in Romania, Osman Koray Ertas, a declarat sambata ca gruparea Hizmet, pe care a aczuat-o de implicare in lovitura de stat esuata din Turcia, are 11 scoli in Romania.

''(In spatele loviturii de stat-n.red.) sunt membrii acestei grupari Gulen de care am amintit, ai acestui cleric care sta in SUA. Acest imam are doua fete: are o retea de scoli, au 11 scoli in Romania, au organizatii umanitare, (...) cand vorbeste pentru presa straina transmite mesaje de toleranta si de prietenie. Partea sa intunecata, cand vorbeste in limba turca, intotdeauna isi indeamna suporterii sa fie clandestini, sa se ascunda, sa astepte momentul potrivit si atunci cand acesta vine sa ajunga la carma institutiilor'', a afimat diplomatul turc la Realitatea TV.

El a precizat ca SUA a cerut Turciei sa pregateasca un dosar pentru extradarea lui Fethullah Gulen, ceea ce au facut recent si ca vor adauga si informatii suplimentare. ''Prietenii americani ne-au cerut sa pregatim un dosar pentru extradarea sa. Am facut recent acest lucru si vom adauga imformatii suplimentare in acel dosar. Problema este ca este dificil sa gasim dovezi privind implicarea sa directa'', a mai spus oficialul turc.

Intrebat daca serviciile de informatii turce nu au dovezi privind implicarea sa, ambasadorul a sustinut ca serviciile au multe dovezi ca da ordine prin asociatii sai, mai ales in cazul generalilor care au fost bagati la inchisoare, precum si dovezi privind fabricarea unor documente.

Financial Times scrie ca principala sursa de finantare a miscarii Hizmet este reprezentata de donatii venite de la oameni de afaceri, dar si de la elite din invatamantul superior.

  • Gulen - de la fost aliat al lui Erdogan, la cel mai mare adversar al liderului turc

Fethullah Gulen a fost membru al Partidului Dreptății și Justiției (AKP) al presedintelui Erdogan si aliat al actualului presedinte al Turciei, pe care l-a sprijinit sa isi consolideze puterea.

Relatia celor doi s-a deteriorat dupa ce Gulen a plecat in Statele Unite pentru un tratament medical, in anul 1999, si s-a stabilit in Pennsylvania, intr-un exil auto-impus.

Erdogan si Gulen erau doi critici ai conducerii Turciei de la acea vreme.

Ruptura definitiva dintre Fethullah Gulen si Recep Erdogan s-a produs in anul 2013, cand cativa apropiati ai lui Erdogan, prim-ministru al Turciei in acel moment, au fost implicati intr-un scandal rasunantor de coruptie. Gulen s-a delimitat atunci de actualul lider turc si a devenit cel mai mare adversar al regimului Erdogan.

Puterea lui Erdogan s-a consolidat dupa aparitia rupturii dintre cei doi - prim-ministru al Turciei intre 2003 si 2014, el a fost ales presedinte in august 2014 inca din primul tur, cu 56% din voturi - o premiera in Turcia.

Odata cu consolidarea puterii lui Erdogan, el l-a numit in repetate randuri "terorist" pe adversarul sau Fethullah Gulen si a inclus miscarea acestuia, Hizmet, pe lista organizatiilor teroriste din Turcia. Pe aceeasi lista se regaseste si Partidul Muncitorilor din Kurdistan (PKK) considerat responsabil pentru numeroase atentate sangeroase de pe teritoriul Turciei.

Erdogan a anihilat afacerile unor oameni considerati apropiati de Gulen si a mers pana acolo incat a inchis ziare si posturi de televiziune considerate apropiate de fostul sau aliat aflat in exil.

Presedintele Turciei considera, de asemenea, ca Gulen s-ar bucura de sprijinul Statelor Unite si ca fostul sau aliat comploteaza pentru inlaturarea sa de la putere. Ankara a cerut in repetate randuri Washingtonului extradarea clericului.

  • Acuzatii fara precedent la adresa Statelor Unite: Cine il adaposteste pe Gulen e in razboi cu Turcia

Premierul turc Binali Yildirim a facut sambata la pranz o declaratie extrem de dura la adresa Statelor Unite. Yildirim a afirmat ca "orice tara care il adaposteste pe clericul Gulen nu poate fi un prieten al Turciei si va fi considerata in razboi cu Turcia", potrivit Reuters.

Si Recep Erdogan l-a acuzat, in noaptea de vineri spre sambata, voalat, pentru tentativa de lovitura de stat pe predicatorul turc Fethullah Gulen, principalul sau inamic, aflat in exil in SUA.

Presedintele Turciei a afirmat ca persoanelor implicate in tentativa de lovitura de stat "li s-a spus ceea ce sa faca din statul american Pennsylvania" - o referinta la Fethullah Gulen.

Washingtonul a invitat autoritatile turce, dupa aceste declaratii, sa "prezinte probe" impotriva predicatorului turc Fethullah Gulen.

Sambata dimineata, predicatorul Fethullah Gülen a condamnat in termenii cei mai fermi tentativa de lovitura de stat din Turcia, precizand ca "Am suferit de-a lungul ultimilor 50 de ani din cauza catorva lovituri de stat militare si consider ca este o insulta sa fiu acuzat de vreo legatura cu aceasta incercare. Resping categoric astfel de acuzatii".












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
24648 vizualizari
  • -69 (75 voturi)    
    unul din asta (Duminică, 17 iulie 2016, 16:33)

    xanti [utilizator]

    Nu putea sa fie decat protejat de americani.
    Au mai protejat si alti dictatori.
    • +41 (41 voturi)    
      Petrica... (Duminică, 17 iulie 2016, 17:27)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Petrica, asta nu a fost niciodata dictator.
      Dictator e amicul tau Erdogan.
      Banuiesc ca de fapt n-ai inteles mare lucru...
      • -39 (43 voturi)    
        unul care da lovitura de stat (Duminică, 17 iulie 2016, 20:07)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

        Fara alegeri democratice si ia puterea prin forta e dictator.
        Oricum ce diferenta intre poporul roman si ala turc ,Ponta a fost dat jos prin puci si nu a iesit nimeni sa il sprijine.
        • +21 (25 voturi)    
          Ai dreptate! (Duminică, 17 iulie 2016, 20:41)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Ai analizat bine ce se intampla: asta face acum Erdogan.

          Cat priveste Tonta, sa nu uitam de cate ori au scos ei (Tonta si ai lui) oamenii in strada sa-i ceara si sa forteze demisia dictatorului Basescu. Plus tentativa de lovitura de palat, cand cu suspendarea. Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.
        • +12 (18 voturi)    
          Phonta si-a dat demisia parca, nu? (Duminică, 17 iulie 2016, 21:27)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Un lucru extraordinar la cat de prost e.
        • +13 (13 voturi)    
          in alta ordine de idei... (Duminică, 17 iulie 2016, 22:10)

          Orizont [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          ...cine l-a ales pe Ponta?
        • +12 (12 voturi)    
          Lovitura, bat-o vina! (Duminică, 17 iulie 2016, 22:43)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          Dupa aceasta logica Ceausescu a fost indepartat de la putere prin lovitura de popor, adica total nedemocratic.
          Daca se faceau alegeri democratice si iesea la vot altcineva decat Ceausescu atunci, da!: jos palaria! Asa... cel mai iubit fiu al poporului, a fost indepartat de la putere total nedemocratic. Pacat: ar fi putut conduce democratic si astazi Romania, pe noi culmi de progres si civilizatie.
          Si nu a iesit nimeni sa il sprinjine! (Aproape la fel ca la Ponta: ce coincidenta!)
          Dictatorii intotdeauna s-au plans ca au fost indepartati nedemocratic de la putere, mai mult decat atat, nu a iesit nimeni sa-i sprijine!
          Daca asta nu-i bataie de joc, e curata nesimtire!
      • -1 (1 vot)    
        Politicienii orientali sunt toti dictatori (Luni, 18 iulie 2016, 13:22)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

        Petre22 asta vrea sa spuna, ca U.s.a sunt aliate si cu unul, si cu celalalt. Orientalii nu au treaba cu "democratia".
    • +25 (29 voturi)    
      In gat (Duminică, 17 iulie 2016, 19:43)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      In gat iti stau americanii; incearca gargara cu ceai de musetel.
      • +21 (27 voturi)    
        Americanii sustin Turcia, nu pe Erdogan! (Duminică, 17 iulie 2016, 19:50)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Intr-o buna zi, Erdogan va fi dat jos de la putere, altfel, Turcia se va islamiza si va fi mana in mana cu Rusia, cu care Erdogan are legaturi stranse, ascunse.

        Cum are de fapt si cu Victor Ponta, care s-a apucat sa ceara pe Facebook subliminal sa iasa romanii in strada sa-l apere de DNA si eventual sa poata islamiza Romania.
        • +4 (20 voturi)    
          Americanii... (Duminică, 17 iulie 2016, 21:23)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ...sunt "in retragere de pe toate fronturile" si de aceea au aparut tupeurile de Putin, Erdogan, ISIS, Kim Jong-un si tot asa.
          Brexitul si aparitia "nationalismelor" in Europa sunt tot consecinte ale "retragerii de pe toate fronturile", americanii fiind ocupati cu problemele lor interne.
          Din acest punct de vedere Administratia Obama este un esec rasunator.
          Nadajduiesc ca Hilary Clinton va fi aleasa presedinte al Statelor Unite in aceasta toamna si va relansa politica externa americana de garant al pacii mondiale.
          Nadajduiesc, dar cine stie ce surprize ne mai asteapta?
        • -3 (3 voturi)    
          Am-ericanii (Luni, 18 iulie 2016, 14:42)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Am-ericanii sustin pe orice sef de stat ce ii lasa sa si faca baza militara in tara lui (tara sa aiba pozitie geografica strategica.
          Poate fi si un killer ca Erdogan.
          • 0 (0 voturi)    
            Chiar ei, americanii (Luni, 18 iulie 2016, 19:59)

            Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            http://revista22.ro/70254898/avertisment-dur-al-sua-catre-turcia-democratie-sau-iesiti-din-nato.html
    • -3 (5 voturi)    
      Erdogan = Ceausescu (Luni, 18 iulie 2016, 7:42)

      Genghiz-Han [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Erdogan a dezvoltat Turcia și ăsta nu convine occidentului, Turcia China și Rusia nu convin Occidentului deoarece au putere și nu accepta ordine
      • +3 (3 voturi)    
        Nu Erdogan a dezvoltat Turcia, ca n-a (Luni, 18 iulie 2016, 10:53)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Genghiz-Han

        adus el bani de acasa de la ma-sa, s-o dezvolte! Turcia a avut acces inclusiv la fonduri nerambursabile de dezvoltare de la UE, investitii din toata lumea, unicul aport pe care l-ai putea atribui lui Taiyip e ca a creat un cadrul propice investitiilor. Din pacate, calcand in picioare orice regula de mediu, dand mana libera sa fie incalcate regulile stabilite de specialisti in ceea ce priveste mediul sau sistematizarea teritoriului, orice prevedere inteleapta de integrare sociala a celor care vin catre marile orase din comunitati ramase in secolul trecut. O Turcie dezvoltata economic convine Occidentului, care de fapt a si investit major in zona, nu inteleg cum ai tras concluzia ca n-ar conveni.
      • +2 (4 voturi)    
        Bine zis! (Luni, 18 iulie 2016, 13:46)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Genghiz-Han

        Ceausescu a modernizat Romania de au trebuit 27 de ani de saracie pentru a reusi sa-i lasam macar pe bulgari in urma noastra, la fel cum face acum Erdogan cu Turcia: o va moderniza la un sfert de veac dupa ce va lua elicopterul spre o destinatie necunoscuta.
        "Modernitatea" Turciei se datoreaza lui Mustafa Kemal Ataturk, care acum aproape o suta de ani a indreptat destinul tarii spre Occident.
        Erdogan a reusit in cativa ani sa indeparteze Turcia de lumea civilizata, transformand-o, incet, dar sigur, intr-o republica islamica, tot asa cum Ceausescu reusise extraordinara performanta de a ne aduce in randul tarilor africane bananiere, pe noi culmi de progres si civilizatie, pe drumul socialismulu' si comunismulu' de crapau liderii nord-coreeni de invidie.
        Dupa indepartarea oricarei opozitii, Erdogan va avea tot atata putere cat a avut si Ceausescu in ultimii sai ani de domnie, iar prestigiul Turciei va ajunge pana la piciorul broastei.
        Adica "pe noi culmi de progres si civilizatie".
      • -2 (2 voturi)    
        Precizare (Luni, 18 iulie 2016, 15:04)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Genghiz-Han

        Ceau nu avea o baza Nato de la care sa permita Americii sa bombardeze Or.Mijlociu si Asia.
        • 0 (0 voturi)    
          Inca o Precizare (Luni, 18 iulie 2016, 19:46)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Ar fi fost chiar culmea!
          Numai sa fi indraznit sa viseze la una si ar fi aparut cateva divizii de tancuri rusesti, mai mult sau mai putin in vis.
          Adica, vezi Doamne, ce "idependenti" eram sub marele pitic atomic si ce trai pe vatrai in "iepoca" de aur!
          Cu apa asta rece fac gargara cam toti anti-americanii lu' peste prajit.
    • +3 (3 voturi)    
      Dragule.... (Luni, 18 iulie 2016, 10:51)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      asta e tot ce poti ? Iti recomand sa mai citesti (sau, daca asta ti-e greu, sa mai asculti la TV sau la radio - dar nu in presa romaneasca intrucit asta e mult prea preocupata sa vorbeasca despre chestiuni esentiale gen Bianca Dragusanu ca sa mai aiba timp de creier).

      Singurul dictator este Erdogan in discutia asta.
  • +34 (40 voturi)    
    Foarte buna prezentare (Duminică, 17 iulie 2016, 16:43)

    Pac-pac [utilizator]

    Deci omul asta, chiar daca a fost sau nu in spatele puciului, vrea sa ajute Turcia sa scape de acest dictator pe nume Erdogan.
    Pana in 2013 erau prieteni si individul se ocupa de ONG-uri si scoli, si era bun, si de cand s-a prins omul ce lichea e Erdogan si anturajul lui, deodata nu mai e bun, e un terorist de talie internationala...
    Poate data viitoare puciul va fi organizat de "agenturile straine" si va iesi ... din prima.
  • +36 (40 voturi)    
    Habar n-am cine e Fethullah Gulen (Duminică, 17 iulie 2016, 16:49)

    Trojan.H [utilizator]

    Dar daca lupta impotriva dictatorului inseamna ca e un erou.
    • +25 (27 voturi)    
      Erdogan e mai corupt decât Adrian Năstase (Duminică, 17 iulie 2016, 18:13)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      și folosește metode mult mai dure. Orice om cinstit înțelege cine are dreptate, în disputa dintre Erdogan și Gulen. Și e suficient să vedem cu care dintre ei au relații bune Victor Ponta și Adrian Năstase ca să ne lămurim complet :)
  • +19 (23 voturi)    
    1984 (Duminică, 17 iulie 2016, 17:42)

    ciNicu [utilizator]

    Scenariul imi pare foarte cunoscut:
    Gulen - in rolul lui Goldstein, dusmanul din umbra
    Erdogan - in rolul fratelui cel mare si bun
    Multimea - in propriul rol, crezind cu tarie in lozincile:
    "Razboiul este pace"
    "Libertatea este sclavie"
    "Ignoranta este putere".

    Nu stiu daca Orwell ar fi mindru sau l-ar ingrozi faptul ca romanul lui e "pus in scena" atit de fidel....
    • +4 (8 voturi)    
      mergi mai "in spate" un pic (Duminică, 17 iulie 2016, 21:28)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui ciNicu

      Big Brother - Goldstein din povestire erau inspirati de realii Stalin - Trotki.
  • -21 (21 voturi)    
    Istorie (Duminică, 17 iulie 2016, 17:56)

    tudor74 [utilizator]

    Numiti-l pe acest Fethullah erou si o sa ne pomenim cu un stat ISIS la o aruncatura de bat de Romania! Siria, Egipt, Libia sunt doar cateva exemple unde un dictator a fost inlocuit cu un guvern fanatico religios, de 10 ori mai periculos pt propria tara dar si pt vecini decat un singur dictator.
    • 0 (0 voturi)    
      Istorie (Luni, 18 iulie 2016, 19:53)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      Dupa lovitura de stat esuata Erdogan a indepartat si bruma de opozitie din Turcia.
      Daca crezi ca lumea civilizata va astepta cu mainile in san ca Turcia sa devina un al doilea Iran, te inseli amarnic.
      Daca Erdogan va continua epurarea politica, va fi izolat precum Putin: in doi ani Turcia va fi pe chituci, economic, politic si tot asa.
      Ce daca Turcia e in NATO? Azi este, dar maine poate nu va mai fi: n-ar fi mare lucru.
  • +18 (20 voturi)    
    Turcia (Duminică, 17 iulie 2016, 18:03)

    minup [utilizator]

    merge spre razboi civil. Sper sa nu ajunga un fel de Libia sau Iraq. Oficial 10 % din turci sunt pentru cleric, 20% sunt kurzi , cei de la granita cu Iran-ul sunt cu ayatolahul din Iran. Armata e divizata. Nu cred ca a fost puch ci o inscenare a puterii ca sa justifice eliminarea celor care nu canta cu ei. Daca Bosfor-ul se va bloca se ajunge la internationalizarea conflictului.
  • +18 (20 voturi)    
    Parca-i la indigo (Duminică, 17 iulie 2016, 18:14)

    mopsu [utilizator]

    in Turcia, daca nu esti cu dictatorul feroce, esti condamnat, dupa moartea lui, devii revolutionar cu pensie mare...O fi clericul din America inamic cu islamistul feroce, dar e greu sa demonstrezi ca el i-a obligat pe rebeli sa moara degeaba. Apoi cazul nerusinatului de copilas, cica ambasador in Romania, care debita enormitati , pana se schimba regimul si ajunge si el decapitat...
  • +19 (19 voturi)    
    Un nou hitler pe harta lumii. (Duminică, 17 iulie 2016, 18:32)

    dezamagitul [utilizator]

    Si hitler a fost ales in mod democratic.Mai singur mai cu sprijinul puterilor occidentale acapareaza toate institutiile democaratice ( televiziuni , internet si altele ), acum si justitia si parlamentul..
    Toti care nu sanat cu el sant impotriva . Nedumerirea mea esta daca nu a fost regizat totul cum s-a terminat asa de repede si ce legatura au judecatorii cu lovitura de stat au pus mana pe arme sau nu vor sa execute ordinele acestui terorist.
    Poporul turc are ce merita , Acum se intorc blestemele relelor facute de ei in istorie .
    Doamne iarta-i.
    • 0 (0 voturi)    
      precizare (Luni, 18 iulie 2016, 14:53)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      Adolf nu era sprijinit de Usa
  • +23 (23 voturi)    
    Cine e Gulen ? (Duminică, 17 iulie 2016, 19:24)

    motanul_gri [utilizator]

    Nu stiu cine e Fethullah Gulen, dar pot sa spun ce rol joaca zilele acestea : cel de tap ispasitor.
    Erdogan crede ca SUA (CIA) stia despre complot, dar a ales sa nu il avertizeze. Intrucat nu poate sa injure direct administratia Obama, loveste in cine ii e mai la indemana : dizidentul Gulen, cu domiciliul actual in State.
    • +9 (11 voturi)    
      Se stie (Duminică, 17 iulie 2016, 22:20)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      Ca nu a fost puci, o cacialma nascocita de Erdogan ca sa poate sa scape de oricine i se opune. Altfel cum se poate explica restare de judecatori si procurori???
      • +1 (3 voturi)    
        EPURARI rece dogan si Cracanatul (Luni, 18 iulie 2016, 7:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Orizont

        sunt Clovnii de la Marea Neagra
  • -1 (3 voturi)    
    Gulen? Un mogul.. (Luni, 18 iulie 2016, 1:52)

    Alex735 [utilizator]

    Lovituri de stat orchestrata de moguli. Deja vu
  • +5 (5 voturi)    
    Daca ala e ambasador... (Luni, 18 iulie 2016, 8:54)

    ac [utilizator]

    ... eu sint John Wayne. Which I'm not.
    Cum dracu sa iesi intr-o tara ca Romania, care n-are nimic de-a face cu ce s-a intimplat acolo, si sa incepi ca clericu ala are 11 scoli !

    Asa, si? Turcia cite afaceri are aici? Cite moschei? Hai sa inchidem 500 de magazine ale turcilor din Romania, ca ne-a zis noua agenturili straini sa nu precupetim nici un efort.

    Avea dreptate Cristian Diaconescu; ai ceva dovezi ca una, alta, contacteaza institutiile statului, loaza. Nu iesi la tv sa faci propaganda Erdogan. Nu de altceva, dar mai sintem in tara asta obisnuiti cu propaganda anti, cu niamestiecu in treburili interne si alte timpenii din astea pe care le-am auzit la Ceasca, la Iliescu, la Ponta etc.

    Ce propagandist de ambasador. Rusine.
  • +2 (2 voturi)    
    DA (Luni, 18 iulie 2016, 15:56)

    falcoind [utilizator]

    Mustafa Kemal Atatürk i-a scos din mocirla și evul mediu prin viziune și ruperea de religia îndoctrinată.
    Recep Tayyip Erdoğan ii bagă înapoi în pași repezi sub aplauzele poporului îndobitocit .


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă