Accidentul feroviar din Italia ar avea la origine o confuzie intre doua trenuri

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 14 iulie 2016, 17:59 Actualitate | Internaţional

Accident feroviar in Italia
Foto: Captura YouTube
Controlorii de trafic feroviar au confundat trenurile, situatie care a condus la producerea accidentului feroviar din Italia, afirma unii calatori, explicand ca, inaintea producerii dezastrului, au fost coborati dintr-o garnitura feroviara si urcati in alta, care a pornit rapid caci avea intarziere, scrie Mediafax.

Potrivit unor calatori si rude ale victimelor citati de ziarul La Repubblica, problemele ar fi fost in gara Andria. Pasagerii au fost coborati dintr-un tren cu care ajunsesera in aceasta gara si care oprise pe Linia 1. Pasagerilor li s-a spus sa coboare din acel tren si sa urce in altul, care era stationat pe Linia 2. Dupa urcarea pasagerilor, acel tren a plecat rapid din gara, pentru ca acumulase intarziere si trebuia sa o recupereze. Trenul a intrat pe un segment cu o singura linie si s-a lovit frontal cu altul, care venea din sens opus, din Corato.

Martorii sustin ca aceasta ar putea fi cauza accidentului: controlorii de trafic din Andria au fost atenti sa nu plece trenul de la Linia 1, neobservand ca a plecat alta garnitura. Traficul pe segmentul de cale ferata pe care a avut loc accidentul era dirijat prin telefon, printr-un sistem invechit, astfel ca anchetatorii italieni se concentreaza pe ipoteza unei erori umane.

Doua trenuri s-au lovit frontal, marti la pranz, in zona Ruvo-Corato, in regiunea italiana Puglia, la periferia orasului Bari. Accidentul a avut loc pe un segment feroviar cu o singura linie. Bilantul victimelor este de 23 de morti si 50 de raniti. Alte patru persoane sunt disparute.

Procuratura din oraselul Trani a declansat o ancheta privind omor multiplu din culpa si vatamari corporale multiple din culpa, principala ipoteza fiind cea a unei erori umane.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1401 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Doua trenuri (Joi, 14 iulie 2016, 20:31)

    Porcurorul General [utilizator]

    Unul spre celalalt, pe o singura linie, mergand ambele in sensuri opuse ar trebui sa fie un caz de baza tratat automat prin emergency all stop. Punct. Fara operator uman. Pt ca o astfel de caz nu are de ce sa se intample in practica si reprezinta asadar o eroare.
    • -1 (1 vot)    
      Tehnologia e la nivel 1930 pe o asemenea linie (Joi, 14 iulie 2016, 23:15)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Nu există nimic ”automat” pe o asemenea linie, totul depinde de decizia mecanicului.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri