​VIDEO Un toreador spaniol a fost ucis de taur la corida, o premiera in ultimii 30 de ani

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 10 iulie 2016, 15:15 Actualitate | Internaţional

Toreadorul Victor Barrio
Foto: Captura Youtube.com
Un toreador spaniol a fost ucis de taur, sambata, in timpul coridei, tragedia fiind primul caz de acest fel inregistrat in ultimii peste 30 de ani. Victor Barrio, in varsta de 29 de ani, a fost lovit de un taur masiv, de mai multe ori, apoi a cazut nemiscat la pamant. Momentul atacului a fost difuzat in direct la televiziune, scrie France 24.

Atentie, imagini cu impact emotional puternic!



Alti toreadori au intervenit imediat in arena in incercarea de a-i distrage atentia taurului si a-l salva pe Victor Barrio.

Incidentul s-a produs in orasul Teruel din estul Spaniei.

Victor Barrio, care isi facuse debutul la coride in anul 2008, nu a mai putut fi salvat.

Un astfel de accident nu a mai avut loc in Spania din anul 1985, cand un toreador in varsta de 21 de ani a fost ucis in arena.












[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
14993 vizualizari
  • +16 (24 voturi)    
    ... (Duminică, 10 iulie 2016, 15:24)

    ak33 [utilizator]

    1-0 pentru taur
    • +1 (1 vot)    
      sore losers (Luni, 11 iulie 2016, 23:19)

      Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      urat din partea spectatorulor sa nu aplaude invingatorul. sore losers cum se spune.
  • +7 (15 voturi)    
    selectie naturala. (Duminică, 10 iulie 2016, 15:25)

    ionutionut [utilizator]

    pacat de taur.
  • +16 (28 voturi)    
    Oameni lasi (Duminică, 10 iulie 2016, 15:27)

    Snitzelvienez [utilizator]

    o zi suprema pt bovine. Daca merg la corida sper intotdeauna sa vad asa ceva. Interventia celorlati toreadori este nedreapta fata de taur care nu este lasat sa-si calce victima in picioare.
    • -10 (24 voturi)    
      problema dv. (Duminică, 10 iulie 2016, 19:46)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Dv. aveti o problema de valori, puneti pe alelasi nivel un animal si un om. Este ca si cand ecineva as dori sa va vad la abator pt. ca mancati carne.
      • +6 (12 voturi)    
        dvs (Duminică, 10 iulie 2016, 23:39)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Aveti o problema de logica
        • +7 (15 voturi)    
          așa este (Luni, 11 iulie 2016, 0:55)

          verdeata [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          refuză să vadă cât de odios este acest ”sport”, în care taurul este ucis în chinuri, cu sânge rece, spre ”distracția” unor mase de inși primitivi dornici să vadă suferința animalului deznădăjduit. Imbecili, primitivi, cum să le mai spunem? Ei nu pot înțelege că viața este ceva sfânt.
      • 0 (2 voturi)    
        e imoral ca eu sa tin cu taurul?? (Luni, 11 iulie 2016, 22:59)

        Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Ce vrei sa spui!? e imoral ca eu sa tin cu taurul?? Deci dobitocul ala se crede zmeu si vrea sa se lupte cu taurul pe viata si pe moarte. nu il pun eu sa faca asta, el vrea asta, el vrea sa vada cine este mai tare. nici macar nu lupta cinstit. foarte bine, sa faca asta dar eu nu am nici o obligatie morala sa tin cu el si nu cu taurul. Zi-mi tu de ce e imoral pt mine sa tin cu taurul?
  • +16 (22 voturi)    
    In sfarsit o stire fericita! (Duminică, 10 iulie 2016, 15:34)

    dandra [utilizator]

    Sper ca taurul e bine si nu a suferit mult dupa ce i s-au infipt sabii in spate.
    Stiu, sunt sarcastic si mai stiu ca taurul oricum a fost ucis dupa.
    La coride, taurii sunt ucisi dupa ca sa se faca burgeri pentru multime, o natiune de spanioli tare moderna si civilziata in sec 21.
    Oare cand se vor interzice coridele? Poate nicioadata, multimea adora burgerii din taurii torturati in arena.
  • +10 (18 voturi)    
    Si care a fost problema? (Duminică, 10 iulie 2016, 15:34)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Taurul a invins. Nu vad de ce ar fi asta o stire de ziar. Daca taurul ar fi fost invins ati fi scris un articol?
  • +32 (42 voturi)    
    da? (Duminică, 10 iulie 2016, 15:59)

    NL [utilizator]

    Sper ca macar taurul e bine. Adica e o intrecere barbateasca, niste viteji macelaresc un taur si devin eroi. Acum s-a intimplat ca taurul sa omoare un toreador, ar trebui sa fie omagiat cum se cuvine. Adica nu cred ca vitejii aia, dupa ce unul de-al lor a fost omorit, s-au apucat sa se razbune pe animal, nu?
    • -18 (36 voturi)    
      raspuns (Duminică, 10 iulie 2016, 17:18)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui NL

      Daca taurle lupta bine este crutat pe viata, lupta cu tauri are multe secole. Oricum, grupurile anti-tauri sunt cele comuniste de stanga, care doresc ca europenii sa devina oite balnde ca masculii castrati germani din Koln, in timp ce cu mana cealalta dau discursuri in alte zone ale pamantului sa ne urasca.
      • +17 (23 voturi)    
        ar trebui sa-ti modifici atitudinea (Duminică, 10 iulie 2016, 18:15)

        Puiu Vladare [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Corridele sunt un anacronism, multe orase spaniole le-au interzis. Sa chinui un animal in fata unei multimi care aplauda nu-si are locul in societate, in nicio societate. Se mentioneaza traditia istorica...pai daca e asa, ar trebui sa avem lupte cu gladiatori, sa putem detine sclavi, ori sa vedem executii in piata publica, eventual trageri in teapa.

        Grupurile de stanga sunt in general mai progresiste, probabil ca asta e cauza pentru care sustin cauze mai avansate social.
      • -1 (15 voturi)    
        hei (Duminică, 10 iulie 2016, 19:51)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Ai dreptate.
        Din pacate exista multi imbecili precum cei care au postat comentarii ranjind de bucurie si ragaind dupa ce au mancat o friptura.
        Moartea lui Victor Barrio face parte din riscurile meseriei, a murit facandu-si treaba.
      • +7 (13 voturi)    
        Jusrificari penibile din partea ta. (Duminică, 10 iulie 2016, 21:58)

        quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Ii detest la nebunie pe cei care tortureaza animalele si cred ca adeptii acestui tip de spectacol ar trebui intzepati citeva ore cu tzepushe in tot corpul ca sa le mai treaca cheful de monstruozitati de genul "corrida".
      • +3 (7 voturi)    
        nu (Luni, 11 iulie 2016, 0:05)

        NL [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        Gresesti, eu sint de dreapta.

        Una e sa omori animalul (porc, vaca, taur, ciine, sobolan, tintar) pentru ca ti-e foame sau pentru ca iti pune viată in pericol, alta e sa-l omori de plăcere. Una e sa-i dai o sansa, alta e sa faci circ, sa-l innebunesti de cap fluturându-i o cuvertura in fata ochilor, înfigându-i frigărui in spate ca sa piardă singe si apoi, dupa ce baietii tai l-au pregătit bine, sa vii tu, marele toreador, cu pieptul împins in fata, sa-i străpungi inima cu paloșul.
  • -8 (14 voturi)    
    O traditie veche (Duminică, 10 iulie 2016, 17:01)

    Vlad-I [utilizator]

    Este o traditie veche si este pacat sa dispara. Bull-leaping este conoscut din epoca bronzului in insula Creta. Legenda Minotaurului, In epoca gladiatorilor s-a folosit lupta cu animale inclusiv a taurilor. In 1128 Alfonso VII s-a casatorit cu Doña Berenguela fica contelui de Barcelona si cronica spune ca au avut loc jocuri cu tauri. Este atat de veche incat in spania si portugalia exista doua rase de tauri specifice doar pt. aceasta traditie, si care au o productivitate carne si alpte mica. Toro de lidia sau (taurul brav) , are un corp mic si este agresiv. cautati pe google BullFighting Festival in Portugal . Poate pare ciudat, dar la ei pana si bunicul povesteste cand l-a trantit taurele in tinerete.
    • +5 (13 voturi)    
      Traditie nu inseamna neaparat ca trebuie mentinuta (Duminică, 10 iulie 2016, 21:02)

      Quantumz [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Au existat nenumarate traditii la care s-a renuntat, pentru ca lumea s-a schimbat si mentalitatea oamenilor a evoluat.

      De asta nu mai exista sclavi (oficial) si nu mai exista lupte de gladiatori si nu se mai fac sacrificii umane, etc, etc.

      Lucrurile istorice trebuie sa raman acolo - in istorie - acum omorul unui taur pentru distractie nu reprezinta vitejie, ci mai degraba prostie..
      • -1 (3 voturi)    
        aberezi (Luni, 11 iulie 2016, 12:13)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Quantumz

        azi exista "teroristi"..vezi cum in armata SUA te invata sa torturezi oameni si sa ucizi cu sange rece oameni de alte religii si nationalitati..
    • +8 (14 voturi)    
      Pe vremuri, stimate domn... (Duminică, 10 iulie 2016, 21:57)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      ... exista traditia ca samanul tribului sa "inceapa" orice femeie din trib.
      Traditia, sustinuta probabil de insi de dreapta ca dvs., a continuat multa vreme - in occidentul evului mediu se numea, daca nu ma insel, le droit du seigneur, right of first night samd. Aveti cumva prietena si va ganditi sa va casatoriti, sau poate aveti o fiica?
      In alta ordine de idei, vorbind despre bull leaping, acela era cu totul si cu totul altceva. Atunci cand va intereseaza un subiect, depasiti nivelul wikipedia.
      Nu numai ca in bull leaping taurul nu patea niciodata nimic, nu era agresat in niciun fel - mai mult, acesta era un animal sfant in cultura minoica...
      Pe scurt, daca vanatoarea "ca sport" mi se pare un anacronism si o chestie jalnica pentru ifosele omului modern, corrida mi se pare o treaba pentru psihopati.
  • +12 (26 voturi)    
    daaa (Duminică, 10 iulie 2016, 17:26)

    robertto_ [utilizator]

    tot ce pot spune la auzul acestei vesti este ''Oleee''
  • +6 (12 voturi)    
    Un (Duminică, 10 iulie 2016, 20:03)

    gigifisiune [utilizator]

    inceput bun!
  • +7 (13 voturi)    
    Bravo taurului. (Duminică, 10 iulie 2016, 21:52)

    quietguy58 [utilizator]

    Corrida, un "spectacol" oribil unde mii de cretini sint innebuniti cum un anumal este torturat si ucis de un alt cretin / criminal care-si zice toreador.

    Bravo taurului, a facut ca numarul de imbecili de pe aceasta planeta sa mai scada.
  • +3 (9 voturi)    
    Un obicei primitiv... (Luni, 11 iulie 2016, 1:54)

    coco04 [utilizator]

    jenant pentru o tara europeana in secolul 21.
    Spania nu a excelat de-a lungul istoriei in oameni de stiinta,(matematicieni,fizicieni,chimisti,etc);nu-mi vine nici un nume in minte.
    Asta probabil deoarece potentialii oameni de stiinta s-au facut toreadori.
  • +4 (4 voturi)    
    RIP (Luni, 11 iulie 2016, 9:52)

    L8MA [utilizator]

    Fara nici un strop de cinism dar taurul era in legitima aparare!
    Cruzimea fata de animale este impardonabila.
    • -4 (4 voturi)    
      De cine se apara ? (Luni, 11 iulie 2016, 12:39)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Ala statea acolo cu o sabie in mana si o panza. Cred ca n-ai vazut nici o corida.
      • +1 (1 vot)    
        nu ai vazut tu (Luni, 11 iulie 2016, 23:09)

        Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

        daca taurul nu se misca sunt unii care il intarata- adica ii infig in spate sulitile care se vad si in imagine
  • +1 (1 vot)    
    deci... (Luni, 11 iulie 2016, 11:05)

    andreiu [utilizator]

    Toreador sau Matador ?
  • +1 (3 voturi)    
    O secatura mai putin.... (Luni, 11 iulie 2016, 11:58)

    strelka [utilizator]

    Ce amuzant trebuie sa fie pt o sleatha de "oameni" sa chinuie si sa ucida un anima, spre satisfactia celor din tribune.....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică