VIDEO Nigel Farage, in fata europarlamentarilor: Acum 17 ani toti ati ras de mine. Acum nu mai radeti, nu-i asa?

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 28 iunie 2016, 14:22 Actualitate | Internaţional

Nigel Farage in PE
Foto: Captura YouTube
Deputatul britanic eurofob Nigel Farage, figura majora a votului pentru iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana, si-a savurat marti victoria in fata colegilor lui din Parlamentul European, care l-au huiduit copios, scrie AFP.

"Nostim, nu-i asa? Cand am venit aici (la Bruxelles) in urma cu 17 ani afirmand ca vreau sa conduc o campanie pentru iesirea Marii Britanii din UE, toti ati ras de mine. Acum nu mai radeti, nu-i asa?", a spus Nigel Farage, in fata eurodeputatilor reuniti in sesiune extraordinara la Bruxelles, declaratii primite cu huiduieli si cateva aplauze razlete.

Acesta si-a acuzat colegii ca nu au avut "niciodata un loc de munca real, nu au lucrat niciodata in afaceri sau in comert, nu au creat niciodata nici cel mai marunt loc de munca in viata lor", declaratii care au antrenat interventia lui Martin Schulz.

"Mi-ar placea dl Farage sa dezbat cu dvs, amandoi avem simtul umorului, dvs il aveti, eu il am. Regret nespus ca este ultima oara cand putem dezbate deoarece nu veti mai reveni", i-a replicat presedintele Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker.

Farage, liderul partidului anti-imigratie UKIP, a parasit apoi hemiciclul, acuzandu-si colegii ca traiesc "in negare".

"Fac o predictie: Marea Britanie nu va fi ultimul stat care paraseste UE", a spus acesta.

Marine Le Pen, sefa extremei drepte franceze, a afirmat si ea ca Brexit este "de departe evenimentul istoric cel mai important pe care l-a cunoscut continentul nostru de la caderea Zidului Berlinului".

Este "o palma pentru sustinatorii unui sistem european bazat pe frica si pe minciuna", a acuzat ea.



Citeste mai multe despre   











[P] Foodpanda recomanda:Cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma

Toamna nu-i ca vara, dar, cu siguranta, este mai bogata! De ce? Pentru ca toamna se numara OFERTELE foodpanda! Astfel, acum poti comanda convenabil cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma!
32143 vizualizari
  • +68 (92 voturi)    
    Ba radem, draga (Marţi, 28 iunie 2016, 14:26)

    mitg [utilizator]

    Penibil sa vezi ca nici tu, nici Boris n-aveti nici un plan.
    Ati distrus UK cu aceasta "miscare".
    Cred ca nici PSD-ei nostri nu ar fi reusit o asemenea performanta.
    • +30 (44 voturi)    
      cum sa (Marţi, 28 iunie 2016, 15:08)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      nu radem?
      uite ce mecla are.
      ai lui insa, dupa ce s-au lasat inselati de pacaliciul asta, mai ceva ca ai nostri romani neaosi cu tonta pe piept, au toate motivele sa fie tristi. G.B. o sa se transforme in L-ittle.B.
    • -23 (43 voturi)    
      Explica-ne (Marţi, 28 iunie 2016, 15:35)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Cum A distrus UK? Sa inteleg ca de acum inainte Airbus nu va mai cumpara turbine Rolls Royce?
      • +14 (26 voturi)    
        Ba va mai cumpara (Marţi, 28 iunie 2016, 16:28)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        dar la pret redus.la fel cum o sa fie toate marca uk.
        • +10 (16 voturi)    
          Cel (Marţi, 28 iunie 2016, 17:57)

          Chappie [anonim] i-a raspuns lui persuasiv

          mai bun raspuns, Felicitari.
      • +7 (15 voturi)    
        La toate echiparile Rolls Royce (Marţi, 28 iunie 2016, 20:01)

        talos [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Airbus are alternative: Engine Alliance ( GE & Pratt & Whitney), CFM International (SNECMA & GE), etc. Nu sunt atat de batuti in cap incat sa stea intr-o singura sursa pentru una din piesele centrale ale produselor lor si sa cada in freza la o simpla greva sau mai stiu eu ce junghi al producatorului. In schimb daca Airbus le intoarce spatele (desi nu cred) la Rolls Royce firma britanica chiar e in corzi. Nu zice nimeni ca o sa le intoarca UE spatele complet (ca ar fi tampiti) dar nici englezii nu o sa mai umble cu coada bat de drapel.
        • 0 (4 voturi)    
          Alternative? (Marţi, 28 iunie 2016, 22:16)

          Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui talos

          OK, dar alternativele enumerate de tine sunt din tari UE?
      • 0 (6 voturi)    
        A distrus-o de dinainte de referendum (Marţi, 28 iunie 2016, 23:55)

        TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        A distrus-o prin divizarea unei tari cu lozinci mincinoase si populiste.

        Problema UK era indifirent de rezultati caci atunci cand ai o populatie nimic nu e bun. Plus ca o clasa politica care da vina pe altii (aka UE) cu siguranta ca nu aduce nimic bun poporului sau.
    • -16 (32 voturi)    
      hahahahaha (Marţi, 28 iunie 2016, 15:46)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Tu si papagalii de Bruxelles care ti-au dat plus vorbiti intre voi si dup'aia va mirati ca mai exista si altii cu opinii diferite.
      • +7 (17 voturi)    
        Toti rusnacii care crapa de invidie ca avem UE (Marţi, 28 iunie 2016, 17:39)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui john70

        sa se pregateasca pentru China-in. In their territory. It's written on the wall.
      • +5 (11 voturi)    
        mah ivane mai, (Marţi, 28 iunie 2016, 19:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui john70

        tu care iesti asa da intelighent, cum de-ti perzi vremea mai cu noi, astilalti? ai?
        nu te mai chinui mai, stai listinit langa racla lu stalin,mah, sa nu ti sa strise rambetu ala chicios, care ti-a ramas de cand l-ai tucat intre fese pa putin, mah.
    • -2 (4 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 28 iunie 2016, 23:47)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      dar in orice discurs... oricit de timpit ar fi... este un simbure de adevar... altfel nu ar musca oamenii. omul e un idoit clar! dar cei ce voteaza sint la fel...democratie
      EU e o utopie... creeata in pripa sa fine contra usa china ...ca piata globala..... nu poti pune asa oameni diferiti in EU...polonezii...romanii...bulgarii... doar piata de desfacere... chinezii vor cistiga din tot acest "razboi" si rusii normal....
  • +53 (75 voturi)    
    ba eu rad si acum (Marţi, 28 iunie 2016, 14:28)

    bancher [utilizator]

    Nigel Farage, esti un mascarici de mana a treia...voi rade de voi cand veti vedea ce greseala ati facut ca ati iesit. Pana acum nu v-ati dat seama, inca va credeti mari...asa va credeati si inainte de meciul cu Islanda.
  • +24 (26 voturi)    
    Only time will tell. (Marţi, 28 iunie 2016, 14:28)

    eu sunt [utilizator]

    .
    • +8 (36 voturi)    
      Exact (Marţi, 28 iunie 2016, 15:21)

      unMoldovean [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      Mulți români zbiară pe subiectul ăsta din toți plămânii și îi fac în toate felurile pe britanici, dar săptămâna trecută când Parlamentul penal a făcut ce a făcut abia dacă a mieunat vreunul. Ca să nu mai zic de prezența la vot.

      Singura replică cu cap pe care cineva o poate spune despre cum îi va fi Marii Britanii economic este: ”doar timpul ne va arăta”. MB nu e România să nu supraviețuiască la așa ceva. Și poate că vor suferi pe termen scurt, dar poate că pe termen lung le va fi mai bine. Și dacă le va fi mai bine, atunci UE e în mare pericol.

      Toți își flutură părerea de parcă au adevărul suprem și ei știu totul. În acest moment, echilibrul e varianta înțeleaptă. Timpul ne va arăta cum va fi fost mai bine pentru ei. Așa că haide să ne liniștim, da?
      • 0 (26 voturi)    
        liniste-te tu draga (Marţi, 28 iunie 2016, 15:52)

        MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        ca vad ca le stii te poate gen: "poate că vor suferi pe termen scurt, dar poate că pe termen lung le va fi mai bine".
        Esti un fel de baba Vanga a economiei?
        • +4 (18 voturi)    
          Am spus poate (Marţi, 28 iunie 2016, 16:00)

          unMoldovean [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

          Nu că e sigur. Accent pe ”poate” - pentru că nu putem ști sigur.
          • -8 (14 voturi)    
            Esti moldovean din Riepublica Aliosa? (Marţi, 28 iunie 2016, 17:40)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

            cam asa ceva.
  • +43 (53 voturi)    
    Farage-pentru art. 50 (Marţi, 28 iunie 2016, 14:29)

    neurino [utilizator]

    " "niciodata un loc de munca real, nu au lucrat niciodata in afaceri sau in comert, nu au creat niciodata nici cel mai marunt loc de munca in viata lor"- spune domnul care de 17 ani e prin Parlametul Europan si nu facut nimic.
    Acum sa il vedem la treaba. Eu as propune ca chiar domnul Faraga sa declasenze procedurile articolul 50.
    Sa vedem atunci cine rade mai bine.
    • +7 (7 voturi)    
      ba chiar a pus britanicii sa-i plateasca nevasta (Marţi, 28 iunie 2016, 19:24)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      nemtoaica sa lucreze in biroul lui de europarlamentar.
      • +1 (5 voturi)    
        Acu pricepui. (Marţi, 28 iunie 2016, 22:26)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Îl bătu nevastă-sa nemțoaică și se supără pe angelica Angela.
        Muică, toți suntem un neam de...europeni,
  • +33 (41 voturi)    
    haha... (Marţi, 28 iunie 2016, 14:33)

    liviu_ [utilizator]

    farage si cu le pen isi traiesc ultimele zile de glorie...
    inca putin si o sa se termine cu amandoi! cu englezul primul!
    nu isi savureaza nici o victorie, pur si simplu isi ascunde teama!
  • +34 (34 voturi)    
    Să înțeleg că era o ambiție personala (Marţi, 28 iunie 2016, 14:35)

    the obvious [utilizator]

    Buna asta
  • -16 (36 voturi)    
    ! (Marţi, 28 iunie 2016, 14:38)

    CTGOnline [utilizator]

    Merkel si poporul rus, liber...pardon, Brexit, ne-au adus!
    Mi-a placut cand le-a spus ca nu au facut nimic, nu au creat nimic!
    Birocratii!
    Bune palmele pentru Baietasul de la Berlin. Si cu imigrantii, ca a adus imigranti ca la balamuc, dar si cu somajul din Germania (vad ca deja Merkel a spus ca vrea sa faca un deal cu UK, deci a inteles mesajul).
    • +4 (12 voturi)    
      Oooo, tu mărite înțelept creator a toate (Marţi, 28 iunie 2016, 14:57)

      grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      Tu, care pe noi ne creezi, că tu știi cel mai bine cum stă cu creația. Veșnic ne creezi lumină nouă muritorilor
      • -1 (5 voturi)    
        Mersi fain (Marţi, 28 iunie 2016, 18:48)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

        intr-adevar eu am creat aceasta planeta albastra frumoasa care e capul meu sublim si inteligent,acu 2.5 miliarde de ani
        dar nu stiu chiar totul cu creatia,caci am stat doar 31.5 cicluri in testul Agarthei si inca nu am ajuns la completudinea Naturii Nemanifestate si nici a virginelor:)
        vezi ca mai sus nu eu am scris,eu niciodata nu imi schimb numele
        raman Apollo
    • +9 (11 voturi)    
      Wow (Marţi, 28 iunie 2016, 15:10)

      Nemessiss [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      Tu chiar te uiti la alt film!!!!
      • -2 (8 voturi)    
        ! (Marţi, 28 iunie 2016, 20:00)

        CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui Nemessiss

        Imi pare rau, dar voi vorbiti doar din titluri de stiri si generalizari (ca sunt xenofobi, inculti, betivani...etc...).
        Nu domnilor, voi nu stiti ca in discutie e vorba de un popor mandru (care la un moment in istorie a dominat 25% din lume), foarte educat, elitist si muncitor. Vorbiti de un popor care a facut primii pasi spre democratie in 1215 (prin Magna Carta) si care a dat drepturi suverane Parlamentului in 1689. Un popor care nu o sa accepte niciodata "miscari in plic" de la niste birocrati puturosi si lasi (gen Franta - renumiti pentru numeroasele pauze de masa), sau de la niste "joc la rupere" gene Germania (renumiti pentru "jocul la dublu" mult mare pe care il fac fata de englezi si care mereu a facut jocul Rusiei in Europa).
    • +1 (5 voturi)    
      Nu se supara sefii pt. referinta la Stalin si (Marţi, 28 iunie 2016, 17:41)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      poporul tau?
  • +13 (23 voturi)    
    a fost o capcana! (Marţi, 28 iunie 2016, 14:39)

    MirceaIo [utilizator]

    din pacate ai cazut in ea, Nigel Farage.
    • +15 (19 voturi)    
      o capcana? (Marţi, 28 iunie 2016, 15:01)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Pusa de catre cine???
      Hai s-o lasam moarta pe asta cu Deutschland care a sup sangele englez ca deja mi se acreste.

      Cameron a mers la cacialma si s-a ars, responsabilitatea Brexitul e 100% fabricatie britanica.
      Acum vad ca nu il mai vor.
  • +24 (30 voturi)    
    un adevarat reprezentant pentru alegatorii lui (Marţi, 28 iunie 2016, 14:41)

    TunaruMihai [anonim]

    Cand nu mai are ce spune, incepe sa ameninte. Tipic pentru un IQ de nivel sub-mediu.
  • +24 (32 voturi)    
    asa-i (Marţi, 28 iunie 2016, 14:43)

    iodixit [utilizator]

    atunci ai fost de ris, dar acum esti de plins. ca sa demonstrezi ca ai dreptate ai prostit mosnegaraia englezieasca, care dupa ce au votat brexit au inceput sa se intrebe ce e ue si alte stupizenii din astea.
    • -5 (15 voturi)    
      Manipulare (Marţi, 28 iunie 2016, 15:27)

      unMoldovean [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      Asta cu căutatul pe net e una din cele mai mari manipulări post-Brexit.

      În zona Londra au fost cele mai multe căutări cu „what is EU?”, zona unde în majoritate s-a votat „Remain”.”

      Sau: Apar efectele votului de joi din Regatul Unit: Moody’s a retrogradat ratingul Marii Britanii / Analist: Brexitul va fi un act de auto-mutilare economica cu ramificatii globale „. Dar in text scrie clar ca nu este vorba despre rating ci de perspectiva, si nu a ratingului ci a creditului etc…Bine, nu stiu cine mai are incredere in ce debiteaza agentiile de rating, dar asta este alta discutie..

      Vezi mai multe: http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/dragos-paul-aligica-demantelarea-manipularilor-pe-tema-brexit/
      • +8 (8 voturi)    
        rating manipulat (Marţi, 28 iunie 2016, 16:09)

        Engel [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        In privinta ratingului de credit nu e nicio manipulare, dovada fiind ca S&P si Fitch au retrogradat ieri ratingul de credit al UK la AA. Asta nu se putea intampla a doua zi dimineata pentru ca o masura ca asta se ia in mod formal intr-un board, dupa ce se constata la fel de formal indeplinirea unor conditii.
        Cine s-a pronuntat vineri dimineata a dat dovada de necunoasterea modului de functionare a acestor organisme. http://www.bbc.com/news/business-36644934
  • +10 (16 voturi)    
    UK isi arata interesele ... (Marţi, 28 iunie 2016, 14:51)

    Nemessiss [utilizator]

    Nu a fost suficient acordul preferential incheiat intre UK si UE la inceputul anului ... UK doreste toate beneficiile UE fara nici o obligatie!
  • +16 (24 voturi)    
    Mascariciul Farage (Marţi, 28 iunie 2016, 14:52)

    transalpinarum [utilizator]

    va plati cu varf si indesat prostia Brexitului. El vorbeste de cine rade in parlamentul EU, dar ar trebui sa se uite putin la burse si la cursul Lirei, vedem dup-aia cine mai rade... Fac si eu o predictie, nu o sa mai iasa nimeni din EU, ba chiar o sa mai intre state gen Scotia :), o sa ramana Little England unde o sa stea el cu Boris si o sa rada de restu' lumii.
    • -3 (3 voturi)    
      păi s-a uitat (Marţi, 28 iunie 2016, 20:32)

      PaulPastout [anonim] i-a raspuns lui transalpinarum

      deja sterling își revine. Vorba lui Obama, reacțiile la Brexit sunt cam isterice.
  • +11 (23 voturi)    
    Nigel Farage - politica de ura (Marţi, 28 iunie 2016, 14:52)

    Ed___ [utilizator]

    .

    Nigel Farage promoveaza o politica de ura !!

    Britanicii sa urasca restul europenilor si chiar isi doreste sa mai fie si alte exit din U.E. ca sa se urasca si alti europeni cu altii !

    Poate, poate s-ar distruge moneda EURO - o moneda fantastic de buna pentru tarile europene membre EURO !!
    si poate, poate lira lor britanica ar reveni principala moneda folosita in Europa !

    Asta tinteste acest NESIMTIT de Nigel Farage !

    NU i se va indeplini visul de ura si distrugere !
    Dimpotriva lira britanica nu va mai fi ce a fost si va descreste mereu pana va deveni o moneda marginala zonei EURO.
  • +17 (21 voturi)    
    pai stai asa (Marţi, 28 iunie 2016, 14:54)

    Bittick [utilizator]

    domnu' Farage, adica nu va mai plac obligatiile si responsabilitatile ce decurg din calitatea de membru UE drept pentru care ati votat iesirea, da' va plac in continuare beneficiile economice pe care le-at avut ca stat membru si acu' vreti sa le pastrati chiar daca nu mai sunteti membri... Uite, noi romanii (aia de ziceati ca va invadeaza) avem o vorba: "si cu dansa'ntr'insa si cu sufletu'n rai, nu se poate"
  • +8 (14 voturi)    
    pana si tu o sa razi de tine! (Marţi, 28 iunie 2016, 14:56)

    trem [utilizator]

    La cat de lipsiti de solutii sunteti in continuare pare ca in curand o sa te apuce rasul - plansul si pe tine!

    Iata ca ati castigat....dar oare ce ati castigat, ca nimeni nu prea intelege?
    • -1 (7 voturi)    
      Parerea o dam (Marţi, 28 iunie 2016, 15:39)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui trem

      Farrage nu conduce si nici nu va conduce UK. Brexitul este un curent ce atarna de ceva vreme de urechile politicienilor..imigratia este singura problema .restul e business as usual
  • -3 (11 voturi)    
    Cine rade la urma rade mai bine! (Marţi, 28 iunie 2016, 15:24)

    MugurelMunteanu1 [anonim]

    Stati linistiti! UK isi va reveni din acest soc! Dar Europa va intra intr-o perioada de turbulente ! Germania va incerca sa se impuna total, cu complicitatea Frantei ... care inca nu s-a prins ca e "ocupata" ... Dar nu se stie niciodata ce se va intampla! Poate la anul sau in 2018 va fi Frexit ... cine stie ... Foarte greu va fi pentru noi ... E la fel ca in anii 1935-1938 ... Trebuie sa invatam din lectiile istoriei si sa nu renuntam la aliatii nostri de baza din NATO: USA si UK. Dar trebuie sa normalizam si relatiile cu Rusia. Asta pana cand nu fac vreun nou pact secret cu nemtii ... Pariez ca in noua EU se va vorbi de regionalizare si federalizare ... Sunt curios ce atitudine vor avea nemtii daca vreo tara din est va dori sa iese !? Sa speram ca nu vom fi contemporani cu al patrulea Reich ...
    • -1 (5 voturi)    
      strugirii-s acri! (Marţi, 28 iunie 2016, 16:39)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui MugurelMunteanu1

      " noua EU se va vorbi de regionalizare si federalizare" , spune un simpatizant al unei tari formata din 4ca sa fie Great care in final va ramane Small, adica doar cu 2.

      cat priveste al patrulea Reich, el deja se zareste doar ca nu acolo unde crezi tu.

      UK pare sa nu fi invatat din lectiile istorie , pare chiar sa fi ramas repetanta la capitolul istorie, poate din prea multa buna-stare.
    • +1 (1 vot)    
      hai sa traiesti nostradamus (Marţi, 28 iunie 2016, 17:45)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui MugurelMunteanu1

      ;-))
    • -1 (3 voturi)    
      la cât de trădător (Marţi, 28 iunie 2016, 20:39)

      PaulPastout [anonim] i-a raspuns lui MugurelMunteanu1

      e Hollanduille, are fibră de vichyst, și lucrează deja împreună cu Frau Merkel la super-Uniune, la super-Statul European, de unde nu o să se mai poată ieși decât sub bombardamente.
  • +10 (12 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 28 iunie 2016, 15:24)

    roman29 [utilizator]

    Incredibil cum acest Vadim de Marea Britanie a reusit sa prosteasca un electorat dintr-o democratie veche si matura
  • -10 (18 voturi)    
    hai ca are dreptate tantalaul (Marţi, 28 iunie 2016, 15:33)

    jackalphonse [utilizator]

    ne a cam sters zambetul de pe buze.
  • +13 (17 voturi)    
    Acum 17 ani (Marţi, 28 iunie 2016, 15:41)

    trotuar [utilizator]

    Nu existau probleme cu imigrația, nici măcar Polonia nu era în UE. Deci recunoști că scopul tău individual a fost să ieși din UE iar restul de motive găsite sau inventate pe parcurs.
    • +4 (6 voturi)    
      Exceptionala observatie! (Marţi, 28 iunie 2016, 17:43)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

      exceptionala!
    • 0 (2 voturi)    
      sigur că da (Marţi, 28 iunie 2016, 20:25)

      PaulPastout [anonim] i-a raspuns lui trotuar

      pt că argumentul lui Farage e că nu este posibilă o politică și democratică și trans-națională. E mai complicat.
  • +13 (21 voturi)    
    Cine rade de cine (Marţi, 28 iunie 2016, 15:42)

    HP [utilizator]

    Intrati pe independent.co.uk sa vedeti inregistrarea discursului.

    Cand le-a spus alora ca n-au lucrat in viata lor, a ras de el jumatate din parlamentul european, in hohote.

    Si eu as rade de el. O nulitate.
  • +9 (9 voturi)    
    Un complexat nenorocit care a pus in pericol (Marţi, 28 iunie 2016, 17:44)

    Maniu [utilizator]

    joburile a zeci de milioane de oameni. Iresponsabilii nu mai au ce cauta in politica. Luptati-va pentru educatie fratilor ca altfel ....
  • +1 (5 voturi)    
    Articolul 50 (Marţi, 28 iunie 2016, 18:49)

    area51rmc [utilizator]

    Articolul 50 din TUE (Tratatul privind Uniunea Europeana) este un text care nu definitiveaza lucrurile. Dimpotriva, este un text care da nastere unei sperante pe care nimeni nu vrea sa o vada. Alineatul 5 al acestui text prevede ca "In cazul in care statul care s-a retras din Uniune depune o noua cerere de aderare, aceasta cerere se supune procedurii prevazute la articolul 49". Articolul 49 instituie proceduri care au fost parcurse si de Romania, deci pentru Marea Britanie n-ar trebui sa ii puna dificultati.
    Dar asta e cazul in care Marea Britanie va fi deja retrasa din UE, ceea ce nu e cazul in acest moment.
    Dupa umila si nesemnificativa mea parere se "joaca" cu totul alta poveste. Cred ca se joaca modelul de civilizatie pe care UE va trebui sa-l adopte, adica modul de viata pe care toti cetatenii statelor membre vor trebui sa-l accepte. Este ceva extrem de dificil, dar foarte important, miza fiind uriasa.
    "Brexit"-ul trebuie privit prin prisma a ceea ce nenea Farage le-a spus azi indivizilor care ocupa Parlamentul european, respecti ca nu au avut "niciodata un loc de munca real, nu au lucrat niciodata in afaceri sau in comert, nu au creat niciodata nici cel mai marunt loc de munca in viata lor".
    E foarte important, pentru ca asta arata care sunt disesiunile reale intre modelele de civilizatie pe care le ofera statele membre UE.
    Asta arata ca statele membre UE traiesc in utopia marxista a redistribuirii "avutiei nationale", in care poporul e complet dependent de decizia si de finantele statului. De asemenea, afirmatia lui Farage mai arata si ca populatia din statele UE nu are libera initiativa, nu creeaza valoare si nu respecta proprietatea privata.
    Toate astea afecteaza decizia unionala, iar pentru clarificarea acestei chestiuni trebuie ales modelul de viata (social) pe care populatiile din statele membre UE trebuie sa-l aleaga.
    Si Germania si Franta si Italia si Luxemburg si Olanda si Belgia inteleg foarte bine despre ce e vorba.
  • -2 (6 voturi)    
    Eu am inteles ce vrea dragonu asta (Marţi, 28 iunie 2016, 19:09)

    Lucian Ilea [utilizator]

    El nu vrea MB in afara EU
    ci doreste o Uniune serioasa,fara bailouturi gen Grecia,Spania,Irlanda si Portocalia:)
    Angela,pune-te pe treaba si fa o Constitutie europeana cu mai putin de 454 de articole si 3000 de pagini
    muult mai putin:)

    Asta i-am scris azi pe twitter lui Angela,nepoata mea:)
    sa fim seriosi si muncitori si sa facem un EU streamlined

    Eu cred ca orice om grec sau macedonean merita sa fie platit cu milioane de euro daca munceste si invata si e serios
    ma voi stradui sa ma perfectionez
    in astea 55 de zile ramase imi voi servi poporul atlant mai bine si ii voi iubi va voi iubi mai mult:)
    chiar daca nu ma platiti pt 7000 de zile sau 19 ani plus de munca
  • 0 (2 voturi)    
    Articolul 50 (Marţi, 28 iunie 2016, 19:11)

    area51rmc [utilizator]

    Insa modelul de viata pe care politicienii acestor state l-au promovat a creat populatii dependente iar lucrul asta e foarte greu de inlaturat din mentalitatile acestor populatii.
    Insa Merke, Juncker si Hollande, desi imbratiseaza valori marxiste, inteleg perfect un fapt: ca utopia marxista a ajuns la limita iar continuarea acestui ideal va duce la prabusirea unui continent intreg sub tavalugul pretentiilor de nesustinut ale propriilor populatii, dar mai ales sub amenintarea militara a Rusiei.
    Afirmarea si realizarea unei noi "strategii franco-germane", care sa impuna o politica europeana comuna si o structura militara comuna, nu este decat o modalitatea prin care Germania si Franta isi arata intelegerea fata de faptul ca Marea Britanie este modelul pe care Uniunea trebuie sa-l asume si sa-l impuna populatiilor statelor membre. Asta pentru ca Marea Britanie este aliatul european agreat complet de SUA, Canada, Australia si Japonia, adica de natiunile care reprezinta forta economica si militara cea mai importanta.
    SUA a cerut UE sa analizeze cu calm Brexitul, si sa nu in mod "sanctionator"; deci SUA spune clar restului Uniunii ca risca mult daca isi inchipuie ca Marea Britanie trebuie injurata.
    Prin urmare, desi in public se lasa impresia ca Uniunea o sa aiba grija ca Marea Britanie sa nu se retraga avantajos, in spatele cortinei in realitate se urmareste cu totul altceva: stabilirea modelului de viata al europenilor din UE si instituirea unei politici si a unei armate unice.
    Iar asta e simplu de inteles, cata vreme Marea Britanie e singura natiune europena careia SUA i-a pus la dispozitie cea mai inalta tehnologie militara. Franta, care e singura tara europeana care detine secretul bombei nucleare nu are tehnologia militara pe care o are Marea Britanie, iar o Uniune in care Franta nu poate cu arsenalul sau sa se opuna Rusiei nu isi poate permite niciodata sa piarda cu "adevarat" Marea Britanie. NATO nu mai e doar o structura militara ci o cale catre un mod de viata.
  • +6 (6 voturi)    
    Gura nebunului adevar graieste! (Marţi, 28 iunie 2016, 20:15)

    talos [utilizator]

    Nu trebuiau sa rada de el, trebuiau sa-l interneze la ospiciu si sa-l tina numai pe haloperidol in loc sa-l lase sa umble liber ca sa stranga alti nebuni ca si el intr-un partid. Corectitudinea politica dusa la extrem si democratia prost inteleasa duc la asemenea rezultate: lunatici si dementi ajung pana in PE si fac prapad dupa care se schimonosesc si le rad in fata "normalilor"stupefiati.
  • 0 (6 voturi)    
    acum că pe Corbyn (Marţi, 28 iunie 2016, 20:18)

    PaulPastout [anonim]

    mai au puțin și-l aruncă în Tamisa, adică propriul său partid, nu ar fi de mirare ca Farage să aterizeze prim ministru.

    Am văzut tot discursul, l-au huiduit mulți și atunci când a vorbit de neimpunerea de tarife, ceea ce e un pic neliniștitor, adică vor să se răzbune? opțiunea democratică trebuie plătită scump de acum înainte? urmează sancțiuni? intervenții umanitare?

    Și, hai să fim onești, tipul cam are dreptate cu most of you haven't got a proper job... numai să ne gândim la cam ce am trimis noi acolo...
  • +2 (2 voturi)    
    Deci, pana la urma (Miercuri, 29 iunie 2016, 9:08)

    AdiSto [utilizator]

    a fost o chestie personala, de copil frustrat, de care au ras ceilalti la joaca ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version